Sunday, June 5, 2011

SELEPAS TIADA NEGARA ISLAM, KINI HUDUD PULAK !

 selepas haji hadi keluarkan kenyataan bahawa pas tidak akan melaksanakan ide negara islam kini tiba giliran nasrudin tantawi pula menambah cerita.

kata nasrudin, HUDUD BUKAN LAGI KEUTAMAAN PAS !
betapa hebatnya tranformasi pas. bermula dengan amanat haji hadi kini pas sudah menjadi pelacor politik terbaik dalam sejarah melayu raya.

take-beer pas ! take-beer !

39 comments:

Anonymous said...

elok sgt la tu lepas nie islam tu pun dibuang ke tepi krn terlalu memuja DAP serta PKR

Anonymous said...

elok sgt la tu lepas nie islam tu pun dibuang ke tepi krn terlalu memuja DAP serta PKR

Karl said...

Hudud ni TAK PERNAH jadi priority pada hamPAS ni. Menipu jugak ni nasaruddin ni. Gebang2 pasal hudud ni hanyalah halwa telinga puak2 lalat ijau untuk mengkafirkan orang lain. Itu je. Sampai sekarang takda seorang hamlau penjilat puak2 ni yang kasi link "draf hudud" yang kene rejek kat Tun M dulu tu. Sebab apa? Sebab draf tu sebenarnya menghina Islam.

Ada ke hudud dilaksanakan untuk orang Islam SAHAJA? Kepala hotak mangkuk2 hamPAS ni. Habis kalau orang Islam mencuri, potong tangan, kalau kafir mencuri, penjara 2-3 bulan sebab ikut mahkamah sivil? Itu dah menzalimi hukum hudud yang SEBENAR! Zaman Rasulullah pun, Baginda dah conquer Mekah dan Madinah, bukan hudud yang Baginda lakukan dulu, Baginda kuatkan Islam dulu. Dan hudud Baginda pun untuk SEMUA.

Itulah dia. Kalau hamPAS untuk semua (hamPAS for all), inilah hasilnya. Islam ntah kemana, hukum ntah kemana, ceramah maki hamun yang banyak. Yang paling selamat adalah Islam For All.

Puak2 samdol pakatan riot oi, kasi la link "draf hudud" yang kene rejek tu dol.

Anonymous said...

Lepas ni kita tengok jubah & kupiah tak pakai lagi. Org Pas akan pakai blazer sbb dlm Quran kata menutup aurat saja. Rambut & jangoat dikuningkan bagi menutup uban2 yg semakin memutih. Hancurlah Pas selepas ini.

Anonymous said...

Padan muka..... Kesian orang PAS totok kena tipu. Duit dihulur tanda simpati tapi hati diguris panas berapi. Sia-sialah usaha Dr. Burhanuddin Al-Hilmi, TG Yusof Rawa dan ustaz Fadzil Nor. Senyum simpulah Anwar, MahfuzzZz, Sabu dan Kit Siang & Malam. Padan muka bebudak tahfiz dan sekolah pondok yang selama ini tertipu dengan perjuangan menegakkan Negara Islam. Mung semua no better dengan we all lah hahahahahahahahah.

Unknown said...

Salam. Apa nak dihairankan bro. Kan itu sudah menjadi asam garam politik Pas. Cakap tak serupa bikin. Dulu beria-ia nak melaksanakan hukum Hudud, bila di gertak oleh si bengali sial tu, Pas terketak2, langsung tak jadi. Pas memang tak layak di gelar parti Islam, malah mengelirukan umat Islam di negara kita ini.

Anonymous said...

hahaahaaa....mmg beruk2 la PAS ni...mmg kene jentik betol2 la ngn cine. takut jugak pas ngn cine. esok2, arak di halalkan, babi di puja. punah la ko PAS. hancur laa ko skalian umat2 syurga PAS.

Anonymous said...

Mari kita tunggu pula ulasan puak2 yang sebelum ini melaungkan hudud. Aku setuju hudud sebab ramai sanggat orang mencuri besi, duit, bersenggama tanpa kahwin etc sekarang ni. PAS telah terhempas bahana haji hadi yang tidak cekap dan tiada tokoh. PAS jadi bahan ketawa malah boleh kita angkat sebagai Maharaja Lawak kurun ini. Semua orang kena tipu dengan Anwar. Terlaksanlah cita-cita nasrani & yahudi untuk merabakan umat Islam. Padan muka PAS. Mana pergi objektif kamu. Hancur leburlah satu parti yang menjadi kaldai tunggangan PKR & DAP. Nanti ramai-ramai buang serban sambil 'take beer'.....cheers

Anonymous said...

Aku tidak akan menyokong PAS lagi. Habis 1 undi dari aku dan aku harap Khalid Samad kalah nanti. Ayuh penyokong senyap PAS, kita pusing 180 darjah...... Kita tolak golongan yang sangguo mengadai falsampah mereka dek kerana tamak kuasa di dunia. PAS kena kencing dek PKR & DAP. Padan muka... Lepas ni kena tipu kaw-kaw lagi

Anonymous said...

Take beer PAS.... Take beer

Anonymous said...

tak pernah dengar pon...pas laung 'hudud for all'...kenapa ya...sungguh musykil di kepala hotak pak2 janggoat...dude dude dude

Anonymous said...

PAS..... Hidup tanpa prinsip seperti mati yang belum mati. Buang serban semua.... Kita pergi Beach Club Jln. P Ramlee..... Take Beer, Take Beer.

Anonymous said...

Hoi lupa ke kita pada Anwar & PKR???? Belasah mereka cuku-cukup. Pedulikan dengan PAS. Nak karam ke, nak terhempas ke biar lah.... Jangan kita lupa Anwar si penyangak tuh. Kasi belasah dia cukup-cukup. PAS sudah nazak jadi buanf masa kita cerita pasal PAS.

nok said...

Anuar brahim kira dah hampir setel, tunggu mahkamah aje nak declare...hukuman dah tetap....aku agak 15 ke 20 tahun sangkut le di sungai buluh...PDRM tengah nak buat POPO platun , persiapan kalau2 puak ni buat rusuhan di mahkamah nanti...dan sedang belatih cara2 nak membalun dgn penyuh syahdu...aku harap menyokong2 DSAI nanti buat lah rusuhan...aku sokong dari rumah...

Anonymous said...

Kesian kat Mak cik2 dan pak cik2 kat kampung derma jihad nak negara Islam dan Hudud semuanya hangus

TiS said...

Lepas ni PAS bukan sahaja tiada negara Islam dan hudud -bahkan tiada negara. Dia orang ni sanggup jual apa sahaja untuk berkuasa.

Sahabat..mintak link http://dtenggara.blogspot.com

Anonymous said...

mari kita pakat ramai2 tolak pas dalam pru ke 13 nanti..perjuangnya telah tersasar..lebih mementingkan kuasa semata-mata..

Anonymous said...

terpikir pulak, kalau adalah derma2 yang dicanang kan utuk negara islam....apa jadi drm2 tu yea?

Anonymous said...

takkan begitu cepat buat kenyataan? setidak-tidaknya tunggulah sampai 40 atau 100 hari!! tapi tak pa la, lepas ni tukar la pulak nama parti tu jangan guna Islam dah! buat malu seluruh umat Islam sedunia!! nanti aku fikirkan satu nama baru utk parti korang!!

Anonymous said...

kui.. kui..kui..

khas kepada penyokong tegar PAS atas dasar kepercayaan kamu bahawa parti ini memperjuangkan negara Islam dan hudud.. satu je aku nak tanya,

malu tak??

kan aku dah cakap...PAS CUMA MENGGUNAKAN ISLAM UNTUK KEPENTINGAN POLITIK. Itu saja.

Abis la lepas ni undi PAS tak boleh masuk syurga lagi..

Anonymous said...

AKU HARAP 20 Comenter kat atas no baca komen aku...

MASA MUKTAMAR LEPAS KAPAL SIGN DIJEMPUT..

ADA SORORG UPAHAN TELAH BANGUN
KATA KENaPA PERATURAN PAS LEBIH KURANG UMNO CUMA ADJUST SIKIT SANA SINI...PEMIMPIN BANGUN SURUH DIAM...

KORANG PAHAM TAK? GAME DISINI KAPAL TELAH DIPERCEIVEKAN BAHAWA HUDUD TU CUMA NAK MENIPU JE...OLOK2 Je...

PADAHAL..ORANG PAS TERMALU SURUH DIAM..DOKONGAN PAS MEMANG OSOMA LADeN GILER..ANAK NIK AZizpun pengikut golongan kiri bahaya dah ditangkap ISA (xingat ke?)

So korang mengencing Pas ni memang diKEHENDAKI OLEH ORG TERTENTU...PAHAM TAK..CARA ANWAR LAKNATULAH PIKIRAN XSAMA DGN KITA.. OTAK DIA NAK.MENIPU JE...(KITA PULAK TOLONG LAGI ..YG MODOH KITA)

Anonymous said...

Hadi Awang ni..ada pun mcm takde. Lagi baik takde.

Ada mcm tu, takde pun mcm tu.

Selamat menjadi keldai DAP..

Anonymous said...

Lebih baik kawan dgn orang minum beer dari bergaul dgn puak2 PAS dan UMNO . kaki mengumpat dan menghina sesama sedara sendiri! Minum arak berdosa . Mengumpat , menghina mcm mana ? Pemimpin2 kamu kaya raya, senang lenang dgn kemewahan . kamu gurkha2 menambah saham dosa utk dibawa keakhirat .

akubekaspkr said...

Hudud???..mana boleh laksana bang oi, takut tangan pemimpin pas dan pkr yang kena potong keran mencuri harta rakyat. Silap2 kaki pun kena potong sekali. Cuba pi tengok di Kedah pun sudah cukup, apa lagi di Selangor. Satu Malaysia punya pemimpin dn juak2 Pas dan pkr terjun dikedu2 negeri ini. Balak, pasir, minirel,curi duit glc, hatta billboard pun disapu bersih. Nak mampus laksana hudud..Pas dn pkr, curi lagi, curi lagi, curi lagi sure tgn tak kena potong

akubekaspkr said...

Nok 10.27pm, Biar dia mapus di sana, lepas ni kita dapat lihat pula episod baru sabun dan jijah, ten trenggg

Melayu Perak said...

silap-silap tok haji hadi ni tak pakai serban lagi...jubah,janggut pun buang semua....nak ikut sosialis lah konon...kemudian berkepit dengan pompuan dua tiga orang siang malam...

Anonymous said...

fikir gini je la..ibarat kita nak hasilkan produk, untuk kajian saja dah habis berjuta RM...pastu kitapun canang seluruh dunia produk tu amat baik dan sesuai untuk semua.Mintak orang ramai melabur untuk mengaut keuntungan. Bila ramai tertarik,banyak pelaburan diterima serta lumayan dan menguntungkan...akhirnya kita umumkan akan menghasilkan produk baru kerana produk yang dikaji tidak sesuai...
so...siapa mangsa kempen produk
NEGARA ISLAM
HUDUD
terimalah kenyataan
ANDA SEMUA DITIPU HIDUP-HIDUP
itulah politik PAS
sejak dulu,kini dan selamanya
MENIPU DENGAN MENGGUNAKAN NAMA ISLAM...
samalah macam kedai maniam atau ah chong atau robert...mereka tu hindu,budha dan kristian tapi berniaga dengan meletakkan ayat-ayat suci Al-Quran,hanya untuk menarik pelanggan mempercayai produk mereka Suci dan Halal. Padahal dihidang kandungan lemak babi,campuran arak dan ramuan tak halal...
kesian kepada yang tak tahu kaedah sebenar politik, menyokong membabi buta dan akhirnya menyesal. tapi percayalah, dasar manusia angkuh dia akan pertahankan jugak dengan ego yang lebih hanya kerana nak menutup kebodohan mereka. melainkan mereka cukup sedar dan insaf yang mereka hanyalah manusia lemah dan kembali kejalan yang benar.
Wallahualam.
-niknordinp21
samalah

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 2:14 AM,

Jangam cepat menyerah kalah.... Hidup tanpa perjuangan seperti mati yang belum mati!!! Kalau orang PAS & UMNO tak betul, betulkan mereka. Buat apa berkawan dengan yang sah-sah kafir? Kala begitu anda sama dengan mereka.

Anonymous said...

kah kah kah..
padan muka pencacai2 pas yg kononnya sokong pas sebab nak hudud. skrg telan balik la kata2 korang yg begitu takbur mencela muslim lain kerana kononnya tidak islamik sebab tidak menjalankan hudud..
sekarang hudud pas dah hilang...yg tinggal hanya huduh dan buduh!!!

Anonymous said...

bagi aku pas dah lama berkubur....yg tinggal skrg hanya
puak hampas....hehehe

Anonymous said...

ALAHAI..
RUGI DUIT DERMA MAK BAPAK AKU UTK MEWUJUDKAN NEGARA ISLAM DAN HUKUM HUDUD SETIAP KALI PEGI CERAMAH PAS.
LAST2 SEMUA TAK JADI.TAKPELA, ANGGAP SEDEKAH JARIAH JE LA.
TAPI PASNI JGN HARAP LE. BAIK DUIT TU GUNA BELI BERAS KE, IKAN KE..

Anonymous said...

pro umno....kita bersatu kita tumbangkan fuckatan haram jadah pada pru 13 nie...hidup umno selamanya...ya allah makbulkan permintaan hamba mu ini..jgn biarkan parti pakatan rakyat memerintah malaysia kini dan selamanya..amiin....ya allah...aminn

Anonymous said...

pro umno....kita bersatu kita tumbangkan fuckatan haram jadah pada pru 13 nie...hidup umno selamanya...ya allah makbulkan permintaan hamba mu ini..jgn biarkan parti pakatan rakyat memerintah malaysia kini dan selamanya..amiin....ya allah...aminn

zamri said...

kwn rasa agak keterlaluan dgan gambar pas ngan beer tu, kita sesama Islam cuma berbeza pandangan politik. Walaupun pada masa ini kwn sangsi dengan idealogi Islam pas tapi kwn tak tergamak melihat parti itu disamakan dengan beer. Marilah sama kita mencari pendekatan yg lebih sesuai untuk menyedarkan saudara-saudara kita dalam pas untuk kembali ke pangkal jalan.

Anonymous said...

Saya sebgai warga tak berparti sahih tak akan memberi UNDI pada PAS sampai bila2, merekalah agen orang2 kafir yg terang2an musuhi orang2 MELAYU dan ANTI ISLAM .

Anonymous said...

Mana la juak2 PAS ni.. nape senyap jer..
Dasar PAS memang hampas, Kerana kuasa sanggup jual agama.

Kejahilan tahap gaban bagi pengikut2 PAS yang masih menyokong totok pimpinan mereka.

BERILMU TAPI JAHIL, SESAT DALAM TERANG...

Anonymous said...

Juak PAS....Oooohoiiii..juak PAS...mana ni? senyap sepi jer kat komen blog GAP ni... depa pi mana??....

ERm...PAS dah transpormbasi...hahaha..dari perjuang NEgara Islam, sekarang perjuang negara kebajikan (yg UMNO/BN dah buat lama dulu dah)..

Kata Hadi, negara Islam x disebut dalam Al-Quran..biar betul?? Abis selama ni juak2 PAS laungkan perjuangan menegakkan negara Islam depa cedok dari kitab mana? Bibble ka??

Hudud, bukna lagi priority..wahhhh..PAS dah jadi perjuangan Nasional la...liberal...Hudud x mao pakai nak pakai mahkamah biasa la? Ni pun lama dah UMNO/BN guna pakai...kata hukum ni kapir yg pakai? aduii pening2..mana satu betui ni PAS??

Apa ni..kata nak ganti UMNO..ni dah serupa mcm UMNO..nak ganti mcm mana..serupa rakyat sokong UMNO jer...

PAS..PIS..PUS...nama ja Parti Islam..tapi langsung x da ruh Islam..ruh munfikun ada la..buang la perkataan Islam dalam PAS..x sesuai langsung dan langsung tidak sesuai..kui..kui..kui...

Kan ku pastikan undi aku kali ni memihak kepada UMNO/BN...mampuih la dengan PR ni...PAS dah liberal, PKR tentunya hanya untuk peliwat negara sahaja..DAPigs?? pi makan la babi hang puas2...

Lain kau x tau..PAS mmg bukan Parti Islam dari dulu lagi...syukur alhamdulillah ALLAH dah buka hijab, topeng PAS..kin kita dapat lihat wajah sebenar PAS...ibarat ular yang telah bersalin kulit...semuanya hanya kerana kuasa..

Klu UMNO dikaitkan dengan kroni, rasuah..itu boleh diperbetulkan lagi..tapi PAS yg dah lari akidah dan tujuan perjuangannya berjuta kali lebih teruk,busuk,jijik, meloyakan berbanding UMNO..

Karl said...

Bros,

Puak2 hamPAS tengah celebrate lagi tu. Tu yang senyap. Sekarang dah takda agenda negara isle, boleh la diorang copy cd blue anuWar beribu2 lagi! heh.

Anonymous said...

Mulai sekarang kalu nak minum arak, PAS bagi sebab DAP kata boleh, kalau nak main amoi boleh buat home made video dan sebarkan kat you tube sebab video bukan saksi 4 manusia, orang tak boleh nak dakwa, tapi dah nak mati terasa banyak dosa, tak boleh masuk surga sebab pakej undi PAS negara islam dah sold out.
Rugi la macam ni. Kalu tau dah lama aku pangkah PAS.