Monday, June 6, 2011

MEMPERKENALKAN, MYNEWSHUB !

 website hangat dan terbaru. KLIK SINI

4 comments:

Melayu Perak said...

selamat datang ke dunia blog mynewshub...

Anonymous said...

Bro GAP...terima kasih.
Tambahan sumber ilmu yang pelbagai.
-niknordinp21

Anonymous said...

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak perlu lagi membersihkan dirinya dari tuduhan berkenaan video seks yang dikaitkan dengannya.

Ini kerana Dewan Pemuda Pas Pusat (DPPP) tampil membela beliau berhubung kes tersebut.

Ketua DPPP, Nasrudin Hassan Tantawi berkata, tindakan Datuk T mendedahkan video seks tersebut tanpa mengemukakan bukti yang kukuh dan tidak menepati syarat-syarat yang sepatutnya.

Tindakan itu lebih kepada niat jahat untuk mengaibkan Anwar.

“Datuk T mengemukakan video sahaja, meskipun ada empat versi sekalipun, ia bukanlah menepati syarat empat orang saksi yang adil dan tidak fasiq. Tindakan mereka ini bertujuan untuk mengaibkan Anwar. Bukan untuk mencari keadilan”, katanya.Bila juak juak mereka menuduh DS Najib terlibat dalam kes Altantuya tu tak perlu plak syarat 4 saksi plak.RPK sendiri telah mengaku yang dia tidak pernah menuduh DS Najib.Orang orang Anuar yang suruh dia.Pelik bin ajaib bila kena batang hidung mereka dan tak menguntungkan mereka semuanya fitnah.Minta DNA tak bagi sumpah laknat tak mau buat kononnya melanggar hukum.Habis yang dok taji china doll tu apa sunat muaakat ke?Dia orang ingat Al Juburin tu bangang sangat ke?Nak menaji depan empat org saksi.Pakar dari USA dan Korea dah sah kan video tu tulin bukti apa lagi?

Anonymous said...

Ceramah di kedai-kedai mamak kat Shah Alam boleh lah, selamat berjuang Mat Sabu