IKLAN BERBAYAR

Sunday, July 31, 2011

FAKTA MENGKAGUMAKAN NAMUN...

jumlah rakyat malaysia 28 juta.
67% daripada kaum bumiputera.

angka ini menunjukkan pola penguasaan dan dominasi kaum bumiputera di malaysia.

usaha yang lebih keras dan gigih perlu dilakukan untuk memaksimakan sumber sedia ada.

pastikan kita mendominasi semula kuasa perniagaa,pendidikan dan menguatkan lagi kuasa politik.

langkah pertama yang harus dilakukan adalah menghancurkan suara-suara politik puaka yang sentiasa menggadaikan hak islam dan melayu.

anda tahu siapa yang aku maksudkan !

47 comments:

Anonymous said...

Kita juga ada barisan proffesional dari parti pembangkang yg hebat spt Ir. Mat Sabu, Dr. Mahfuzz Omar serta Prof. Hishamudin Rais & ramai lagi yg maha hebat.

Anonymous said...

KITA JUGA PELACUR AGAMA YG HEBAT SPT NIK AJIS KIAMAT....TOK GURU HAJI yaHUDI...USTAQ KHALID GERAJA
DAN RAMAI LAGI....

Anonymous said...

KITA JUGA ADA PENGAMAL SEKS YG HEBAT SPT ANUwar ALJUBURI...MAT SYABU...

Anonymous said...

"Semua tokoh-tokoh pembangkang hebat-hebat belaka."

-Hebat melagakan bangsa Melayu ada laa, PTUIHH!!

Anonymous said...

KITA JUGA ADA PENJUAL ARAK JUDI DAN TOKEY PUSAT HIBURAN YG HEBAT SPT....KHALID GAGAP...USTAZ AZIZAN...

Anonymous said...

kita juga ada modal insan yg hebat yg mana mereka ini mempunyai genetik babi selepas 9/7 yg lalu.

Anonymous said...

TAPI YG paling HEBAT ADA PADA ORG MELAYU ...TAPI TAKDE PADA BANGSA LAIN IALAH.....KITA ADA 'TOKOH KOTEI BENGKOK' PALING HEBAT DI DUNIA.....!! BRO ANUwar bIN Ibrahim ( BABI )

Anonymous said...

Kita juga ada pemimpin yg ada ilmu kebal ygmana 2 kereta peronda waja polis rosak teruk slps melanggar mat sabu. 2 waja itu telah dinilai sbg total lost oleh penilai dan 2 pemandu waja telah digantung kerja dan dikenakan surcharge kerana menjahanamkan kereta kerajaan. mat sabu hanya dirawat sbg pesakit luar shj.

Anonymous said...

mat sabu, mahfuz,hishamudin- the 3 stooges of malaysia.....

Anonymous said...

Tapi sayang, Melayu yang majoriti inilah ada yang ambil endah tak endah sjaa hak mengundi.

Anonymous said...

hehehe mat sabu hebat... hebat menipu adalah.. lagi satu hebat berkhalwat dengan bini orang.

Anonymous said...

mahfuz profesional hapenye... belajar pun sampai sekolah menengah je lepas tu ada hati nak jadik pakar ekonomi. sebab tu kena gelak kat parlimen. bile masa pulak mahfuz pakai dr. ni?

Wau Janak said...

Jangan lupa, semasa banci lalu, org cina ramai tak beri kerjasama. jadi data mereka ramai tak dimasukkn dlm statistik. Alasan enggan beri kerjasama, tak pandai bahasa melayu. Pelik betul, lahir kat malaysia dan sekolah kat malaysia bertahun2 tapi tak tahu bhs melayu. Boleh percayakah? Mat bangla yg baru bbrp tahun tinggal sudah tahu bhs melayu.
*Masa mula2 BARU MASUK malaysia, mrk mmg tidak pandai bhs melayu!"sbb mrk baru masuk!!!"

otaistillkick said...

elehhh nak ngutuk orang ..... aku sebagai rakyat malaysia yang mengundi cukup benci bila tau 2 ekor PM kene tipi dek apek pasal pkz.

Tak caye polis dua ekor bunuh orang sekisa kati tanpa arahan. Kapal selam pun kira main rasuah . Ada MB pun semua kaki rasuah .

Anonymous said...

kah kah kah,

Bumiputra tu dah termasuk penduduk sabah n sarawak yang majoriti beragama kristian..kah kah kah..tertipu orang melayu lagi

Anonymous said...

kalau bumiputra bersatu pun, melayu akan ditipu oleh mamak mandaliar.

antimamak

Anonymous said...

Anon 12.47

Hishamudin Rais ko kata maha hebat? Gila ke hapa hah..

Dia tu lagak cam pakar intelektual Melayu, tp ckp dier suma sampah. Kamon la, Zulkifli Kulim pun kata bagus kena ISA ini, elakkan huru-hara negara, ni kan pulak Rais Psycho ni, dah kena ISA pun, tak serik lagi.

Anonymous said...

aku akan memastikan member2 aku dan keluarga aku adalah penyokong dan pengundi tegar PR..

We say no to BN
Takbir..

Anonymous said...

Dah ujung bulan..

elaun dah masuk belum golongan ahli pemfitnah???/?//??

Anonymous said...

To OT 2.33PM

ahaaaa jd PM ni rupanya kebal dr tipu helah???..baru aku tau bila jd PM kena Maksum mcm NA ye??? lantak ko lah

yg lain tu bg je BUKTI...mana BUKTI? BUKTIIII OOOOOOO BUKTIIII mana mau lari ni? ada dlm poket RPK kah?

muahahahahahaha

Otak Geliga

Sapa 67% ? said...

aku takut dap wat projek minah2 cina doll depa dapatkan kad biru..rasuah sana sini ..adlah 50 ribu orang....

jagalah negara ni baik2...kalu terlepas mcm singpura alamat 67% tu jadi org dap la...so pkr dan pas dah tak berguna.!! boleh bla...

Anonymous said...

67% tu besar jumlahnya. cina & keling cuma 33 pratus jee.

keling yg cuma 5% berjaya menekan kjaan melayu melaui bar counsel,ambiga, dan hindraf.

keling yg cuma 5% boleh sembelih anak melayu dan bakar.

tapi 67% melayu tak bleh buat apa2....

cina yg cuma 25% boleh kuasai ekonomi msia, dan kuasai ekonomi asia tenggara.

bayangkan kalau 67% melayu bersatu mcm kaum cina...apa yg org melayu boleh capai dlm dunia ni...

pas berpolitik 50tahun... amat merugikan org melayu..

50thn tanam benci dlm dada2 org melayu dan kelirukan masyarakat melayu dgn fatwa songsang...

menipu dgn jubah dan serban atas nama islam..dlm msyarakat islam ada penyakit... penyakitt hasad.

Anonymous said...

takbeer... ptuih punya pencacai peliwat...

Anonymous said...

Moga Ramadhan ini dapat memberi kebaikan untuk penyatuan orang melayu dan Islam khasnya. Apa jua tindakan yang dibuat janganlah jadi marahkan nyamuk, habis kelabu dibakar. Yang rugi diri sendiri.Tiada siapa yang hebat kecuali Allah.

Anonymous said...

To Anon 2.35PM

sooooo??? itu membuktikan kerajaan mmg ADIL...aku ulang ADIL. sbb x pilih agama utk jd bumiputera.

dah mmg diorang org asal n kristian berjaya di sana...soooo apa hal? nak ckp sbb kristian x boleh jd Bumiputera? Bumiputera ni Islam je?

HELLO BROK juak2 pencacai2 PRngok-ngok HEBAT belaka, tanya diorang apa syarat nak dpt BUMIPUTERA. nak komen tp SENGAAALL

muahahahahahaha

Otak Geliga

Anonymous said...

Anon 2.36PM

sekurang2nya kerajaan yg ada skrg x RASIS pd org ISLAM x kira etnik/bangsa apa.

x da la mcm PRngok-ngok yg mengagung2 kan kafir harbi, komunis, sosialis sbg pejuang n pemimpin

ko sedar x ni mamak tu ISLAM bkn ISLE celup2 flip flop??

muahahahahaha

Otak Geliga

Anonymous said...

To Anon 2.39PM

mcm dia je ada kwn2 n kuarga sedara mara...ingat org lain x da?

lps tu nak bertakbir la plak....mereng la ko ni

muahahahahaha

Otak Geliga

Anonymous said...

sedih,

baru nak perasan org2 cina dah menguasai ekonomi malaysia..

siapa yang naikkan mereka kalau x UMNO-BN tu sendiri..Setakat ramai tapi kualiti cap ayam buat apa..

Biar sedikit tapi boleh menguasai ekonomi..Inilah hasil anak2 melayu yang dilahirkan UMNO BN..

Sendiri buat isu tapi kena kat kepala sendiri..

Melayu UMNO xde produktive..hrp suubsidi sampai ke mampos

Anonymous said...

sejarah kesultanan melayu melaka jatuh akibat angkara mamak mandaliar..

Sejarah UMNO jatuh akibat angkara mamak mahathir


kah kah kah....

otai muda said...

otai otai perasan kick...

ko...undi dap byk2...biar dia jd PM NANTI...

MASA TU JGN NYESAL.. KAT KUBUR OTAI TARUK NOTIS BOARD... TULIH= '' anak cucu otai yg dikasihi...jika DAP DPT JUGA JADI PM PULUH TAHUN NANTI...KENCING LA KUBUR BAPAK NI...BAPAK RELA...JIKA BAPAK BUAT SILAP DULU..''

Anonymous said...

tu bukti UMNO bukan rasis. siapa pun boleh berjaya kalau bersatu dan berusaha dimsia ni. kalau UMNO rasis dah lama UMNO tembak seko2 anak komunis cina di msia ni kasi mamposs.

Apa usaha PAS untuk menyatupadukan org2 melayu?? nak suruh bersatu dalam PAS?? hahahaha....

ahli PAS 40thn pun boleh keluar parti....apa crita bebb.... hari2 nik aziz pecah belahkan org melayu dgn politik islam ala PAS. tu politik bahalol namanya. cium komunis utk undi cina. boddo punya nik aziz. last2 cina DAP tak nak dengar cakap nik aziz mcm di kedah. 1 adun cina DAP pun tak boleh lawan. piiirahhhh.....

Anonymous said...

Melayu PR memang produktiv tak kira bini org tak kira depan belakang semua dia hentam.

Anonymous said...

La.. tak sangka ramai nya bumiputra kat Malaysia ni. Ingatkan 50 50, mana tak nya, kaum lain melalak-lalak nak hak yang sama dengan kaum bumi. Kalau kat negara lain, dengan kaum asal seramai itu, kaum pendatang sure tak dapat apa-apa. Tapi kaum asal kat Malaysia ni pemurah dan tolerens sungguh. Tengok siapa yang terkaya di Malaysia, lepas yang ke 20 barulah ada sorang Melayu. Kaum mana yang jadi Doktor paling ramai, lawyer, majistret, hakim, tauke-tauke kedai-kedai di sebahagian besar premis perniagaan kat Malaysia ni, kilang-kilang, syarikat pengangkutan yang ada lori-lori yang besar, kapal-kapal nelayan yang besar, ladang-ladang sayur dan buah-buah di Malaysia sapa yang punya? bukan Ahmad albab tau tapi Ah Chong mata sepet. Berapa banyak sekolah-sekolah Jenis Kebangsaan, sekolah swasta yang dok suburkan ideology kominis. Tapi yang heran tu, kaum pendatang ni tak habis-habis tuntut macam-macam sehingga kuasa politik pun dia orang nak jugak. Ada hati pulak nak hapuskan Raja-Raja Melayu yang jadi simbol ketuanan kaum yang 67% tu. Memang dasar kaum celaka haram jadah ni. Wahai kaum celaka haram jadah yang bernasib baik nenek moyang kamu datang dengan tongkang dan di bawa oleh British dengan memakai cawat tanpa baju ke negara ini. Kalau tak... nescaya kamu akan merana di negara asal kamu yang keadaannya jauh lebih buruk dari apa yang kamu dapat hari ini di negara yang di tadbir oleh pemimpin dari kaum yang 67% itu.

mohamed said...

Sdr GAP seronok baca comment2 dari penyokong dan juga pembangkang. Kedua2nya menunjuk kelemahan orang Melayu.

Sdr bumiputra kita di Sabah dan serawak lebih pandai menhargai diri.....dan lebih pragmatik ...mereka tolak PAS, mereka tolak PKR dan mereka tolak DAP.. Mereka tidak mahu mengadai nasib mereka dengan janji2 PAS, PKR atau DAP yang belum pasti

Melayu semenanjung...dari pemimpin sampai keakar umbi..kebanyakannya
boleh diistilahkan bodoh sombong.. dengan sedikit pendidikan yang mereka ada..

Kalau kita 95% pun perangai kita takan berubah,nasib kita tidak akan berubah..lihatlah diIndonesia..Thailand dan Philiphines. It is our in our DNA

bumi sabahserawak CERDIK le said...

bumiputra sabah serawak depa cerdik...apa perjuangan parti pmbnkang??

.dap utk pendatang cina
.pas utk buat 2 imam 1 kg.. (aku dengar kat melaka pun masa prk pun terjadik gak lg)

. pkr utk bencikan PM DAN BINI DIA..LAIN XDE

Anonymous said...

bukan masa lagi untuk menuding jari ,masa untuk bersatu dan memperbaiki kesemua kelemahan dan kesilapan yg. telah buat tanpa sedar dan dalam sedar,kita telah mengenali siapa musuh kita yg. sebenarnya,samaada oleh bangsa dan sendiri dan bangsa2 pendatang yg lain..berusaha untuk memperkukuhkan,ekonomi dan kesatuan umat Islam...

Tatoin said...

kalau era UMNO ni bukan bumi kuasai ekonomi,macammana kalau Fuckatan memerintah?Bukan setakat ekonomi,habis segala-galanya dikuasai mereka.Agama Islam dan adat melayu pun jadi mereka punya.DAPiss boleh khutbah jumaat setiap minggu,kuliah agama,baca yasin,keluarkan fatwa...Pas luluk liam-liam!

Anonymous said...

To Anon 4.20PM

Jgn nak pandg hina sgt pd org semenanjung n bongkak melihat org sarawak/sabah tolak PRngok-ngok.

PR Srwk hari tu dah boleh kita lihat kemana hala tuju majoriti pengundi cina n iban kalau x ke DAP...brapa DAP tambah kerusi?

yg ditolak hanya PASampah sbb parti tu flip flop, Penipu etc

konklusinya baik ko bagi idea stakat nak hentam pencacai2 PRngok-ngok ni drpd ko masuk bakul angkat sendiri...takut je nnt masa PRU semenanjung BN ambil semula tp sabah/srwk pigi DAP....masa tu nak ckp apa?

Otak Geliga

Anonymous said...

Melayu ketinggalan di segi ekonomi bukan kerana UMNO, tetapi kerana sikap individu.

Anonymous said...

semua orang ada Qurannya masing2.setiap individu dah mempunyai Quran didalam diri mereka sendiri,tetapi kenalkah mereka Quran itu?Kalau tak kenal serupa macam keldai membawa kitab.

Anonymous said...

janganlah tertipu dengan ahli agama yg fasik!Mereka itu menjadi fasik kerana "lain didalam lain diluar!".Macam mana nak mendirikan kerajaan Islam jika orang2 yg nak mendirikan kerajaan Islam itu kebanyakannya fasik dan munafik.Luar islam tetapi didalam diri mereka kafir!hati2 jangan kena tipu alim ulama yg fasik dan munafik.

Anonymous said...

Didalam pengamatan saya ramai orang2 melayu dah bertukar agama kpd kristian, hindu atau buddhist.. Harap JPN dpt mengenal pasti mereka2 ini utk ditarih balik hak istimewa melayu/bumiputra dan hak istimewa sebagai penganut Islam !

Anonymous said...

kalau ada ramai pun tak guna kalau tak bersatu hati.masing2 dengan fahaman politik sampai lupa nk mati.ingat la zaman pemimpin tua2 kutuk ni akan lena.tolong la bersatu untuk pelapis anak2 muda dan kanak2 yang berada dibangku sekolah.jangan tinggalkan malaysia yang huru hara pada mereka.

armada hitam

Anonymous said...

anon 2:54 pm, 31 july

aku tak taulah kau sekolah mna dulu, kau kutuk melayu sbb hidup dgn subsidi, tak ada produktiviti.

kerajaan bagi subsidi pd org kmpung melalui berbagai agensi kau marah, tapi bila kerajaan nak kurangkan subsidi petrol dll kau dan species mcm kau marah pulak.

bila kena pd org kmpung kau tuduh mcm2, bila kna pd btg hidung sendiri kau lebih gila membantah dari org dlm wad gila.

Anonymous said...

Penduduk rakyat Malaysia didominasikan oleh kaum bumiputera, tetapi yang kaya raya, billionaire adalah cina dan india.jutawan-jutawan ini menyedut harta karun dari tanah air malaysia lepas itu mahu memberontak dan menghancurkan raja,rakyat dan kerajaan sekarang.memang sial punya jutawan dan billionaire ini.

ANACONDA said...

KONSISTENKAN UNDI ANDA SEMUA KEPADA UMNO / BARISAN NASIONAL...

DGN UMNO/BN SAHAJALAH AKAN LAHIR PARA ILMUAN SEJATI UNTUK MENEGAKKAN TAMADUN BERADAT BAGI MENGANGKAT MARUAH BANGSA, AGAMA & NEGARA...

TERUSKAN USAHA MURNI KALIAN DLM MEMASTIKAN KEMENANGAN UMNO/BN...

ITU TUNTUTAN FARDHU KIFAYAH DAN HUKUMNYA HALAL SYARIE...

SELAMAT BERJUANG DAN MENABUR BAKTI PD WARIS ANAK2 KITA D MASA HADAPAN...

ANACONDA said...

OTAISTILLKICK...

TERIMA KASIH DAN TAHNIAH DGN ULASAN KAU YG AMAT BERNAS BERKENAAN...

AKU YAKIN KAU ADALAH PENGANUT AHLUL SYURGA MENGIKUT KITAB JINGGAY YG KAU AMALKAN...

MOGA KAU KHATAM AL JINGGAYHI SEBELUM KE SYURGA YA...