Monday, July 25, 2011

KONSPIRASI KEMATIAN AMY WINEHOUSE.

kematian penyanyi kontroversi british amy winehouse telah mengundang kontroversi.

polis british hingga ke hari ini masih enggan memberikan sebarang komen tentang kematian amy.

dikabarkan parti pas akan memberikan tekanan kepada kerajaan british dan scotland yard untuk segera menubuhkan suruhanjaya diraja bagi menyiasat kematian amy.

rakyat mahu tindakan responsif segera daripada pas.

mungkin pas boleh buat ceramah mengenai kematian misteri amy winehouse ataupun buat demonstrasi selepas solat jumaat minggu ini di depan kedutaan britain.

raja petra pada masa yang sama sedang mengarang artikel untuk menguatkan justifikasi kematian amy winehouse ini ada kaitan dengan parti umno.

malam tadi dap dan barua council sedang rancak bermesyuarat. isinya bagaimana kematian amy winehouse ini  boleh dikaitkan dengan salahguna kuasa SPRM malaysia cawangan london.

sms yang aku terima tadi, sam ketot akan segera terbang ke london. beberapa masjid di kota london akan menjadi medan kebangkitan sam ketot dalam mengaitkan kematian amy dengan skandal perebutan cincin pusaka.

nurul ijah akan ke jakarta bertemu dengan wakil media di sana.  bagaimana nak kaitkan isu kematian ini dengan kerajaan malaysia, nurul ijah belum dapat ide lagi.

wan ajijah dah ada jawapan. kematian amy winehouse dikatakan ada kaitan konspirasi politik. wan ajijah akan buat sidang media mengatakan bahawa amy winehouse lah individu yang memegang jam omega milik anwar. ada cubaan untuk mencuri jam itu dari tangan amy, kata wan ajijah.

pas sibuk,dap sibuk,barua council sibuk,sam ketot sibuk,nurul ijah sibuk semuanya sibuk.

kalau fantasi konspirasi polititk  diatas berlaku jugak, aku tak boleh nak kata apa la beb.

32 comments:

Melayu Perak said...

NAMPAK GAYANYA AL-JUBURI AKAN SPIN UNTUK MENYALAHKAN UMNO DALAM HAL INI...TAPI HAKIKATNYA PENDEKAR KOTE BENGKOK ADA TERLIBAT DENGAN KEMATIAN AMY WINEHOUSE....BELIAU CUBA MENYEMBUNYIKAN CERITA BAHAWA BELIAU PERNAH MENJALIN HUBUNGAN SEKS DENGAN AMY WINEHOUSE....DISEBABKAN TEKANAN DARIPADA SPRM...AMY WINEHOUSE KELIHATAN SEPERTI MEMBUNUH DIRI...TERJATUH DARI BANGUNAN SPRM DI LONDON....SEBENARNYA PENDEKAR KOTE BENGKOK TAKUT KESALAHANNYA DIKETAHUI SEPERTI DOMINIC STRAUSS KAHN DAN PAUL WOLFOWITZ...

Melayu Perak said...

AMBABIGAMPANG DAN BARUA COUNCIL AKAN MEMAINKAN PERANAN MEREKA DENGAN MENUBUHKAN SURUHANJAYA DIRAJA ATAS KEMATIAN AMY WINEHOUSE...

Anonymous said...

Tubuhkan suruhanjaya siasatan Diraja.. kalau kes kalah.. cakap suruhanjaya diraja tipu!

Anonymous said...

Dijangkakan celebriti PR yg terkenal Nizar Anjing akan menghadiri upacara sembahyang lilin mendiang Amy Whinehouse di kota London. Tambahnya beberapa totok PAS sudah mula tiba di jalanraya London membuat demo utk untuk menggesa ditubuhkan Suruhanjaya Diraja bg menyiasat kes ini.

Kematian Amy Whinehouse menjadi gempar di Malaysia apabila Malaysiakini @Malaysiaspin mendedahkan foto-foto DS Najib dan Datin Rosmah bersama mendiang Amy Whinehouse beberapa jam sebelum AMy Whinehouse dijumpai terbunuh. Menurut artikel RajaPetra itu lagi, kemungkian besar PM Malaysia itu tersebut mempunyai hubungkait degan kematian selebriti ini.

Melayu Perak said...

TOK GARU N.AJIS DAN HADI TODI TAK NAK KE BUAT FATWA MENGENAI KEMATIAN INI...????

komandomelayu said...

MINTA IMIGRESEN DAN FORENSIK SIASAT LOKASI DAN DNA KOTE ANWAR SAMADA ADA TAK LEKAT KAT AMY TU!!

KALU BATANG BENGKOK NUAR JUBOR TU BUKAN AMY WINEHOUSE JE MATI BADAK AIR PUN BOLEH PITAM!!!

TBR said...

mana tak, amy winehouse tu yahudi, anwar memang barua yahudi, mana tak anwar kata umno berkonspirasi bunuh amy winehouse...

kingnek said...

haha, lawak2

Anonymous said...

KAU JGN MAIN2 GAP..beliau DAH LANTIK PEGUAM BRITISH UNTUK SIASAT PERKARA NI BAGI PIHAK PKR. beliau amat percaya ia ada kaitan dgn najib ataupun rosmah..

tukangtibai said...

ohhh, jangan lupa panggil Dr. Pornthip buat bedah siasat punca kematian....lalalalala

Anonymous said...

Info terkini dari london,,generation 709 adik kepada bershit akan digerakan di kota london,,oleh itu pelakon 'stuntman" amat diperlukan utk menjayakan revolusi london,,

Sesi Ujibakat utk pelakon stuntman akan di adakan dibeberapa lokasi sekitar kl dn slgr,,

pelakon yyg dikehendaki mesti berani melakonkan aksi mati klu bleh kluarkan buih dari mulut lagi elok,

berani melakonkan aksi lagak ngeri seperti jatuh motor dgn membuat pusing U tajam,,pelakon tmbahan juga dipelukan utk melakonkan adegan berguling guling atas jln raya,,

utk keterangan lanjut sila hubungi ambiga selaku penganjur

segala ujibakat dn latihan akan di jlnkan oleh pelakon profesional handlan anuar berahi,,

borang penyertaan boleh didapati di pejbat bongok tian chua,pejabat anak papa hebat nur ijah,teresa kok, dn dimana mana jua pejabat parti haprak pembangkang,,

Anonymous said...

apa citer dgn guan eng. takan mamat ni duduk diam je?

Anonymous said...

Tambah sikit bro GAP,

dan sedang para pemimpin PR bertungkus lumus untuk membela akan kematian Amy, Anwar ibrahim sempat ke thailand untuk menghentam beberapa lubang secepat yang mungkin sebelum jijah membuat PC.

Anonymous said...

nicely said!! heheh..

Anonymous said...

Super Apakelancau artikel!

rakab said...

Kah!kah!kah!kah!

Ini lah lawak gila yang amat lucu dan menghiburkan. Satu sindiran yang tajam , tepat dan sangat berkesan. Tahniah GAP dan semua yang mengulas.

....sammbung ketawa...kah!kah!kah!

inkues said...

HAL POLIS..KERAJAAN BRITAIN BERTINDAK BALAS


KEMATIAN MAT SABU DIREMPUH LORI POLIS..KERAJAAN BRITAIN BERTINDAK BALAS

HARI INI KERAJAAN BRITAIN TELAH MEMAKSA DUTA MALAYSIA DISANA AGAR MALAYSIA MENUBUHKAN SURUHANJAYA ATAUPUN INQUES..MENYIASAT SAMADA MATSABU DIREMPUH LORI POLIS ATAU LANDROVER

WAKIL PAKATAN KALI INI DIJEMPUT MENGANGOTAI SURUHANJAYA TSB..KITA TAK MAHU KES TBH BERULANG. DIMANA KERAJAAN TELAH MENAWARKAN PEMBANGKANG AGAR MENGANGGOTAI SURUHAJAYA TETAPI BERKERAS ENGGAN..NAMUN BILA KEPUTUSAN DIKELUARKAN MRK LAH ORG PERTAMA PERTIKAIKAN..CEHH..!!

Anonymous said...

Nizar "anjing komunis bintang 3" jamaluddin akan memakai t-shirt "siasat kematian amy - kami mahu suruhanjaya diraja" didalam parlimen......

Anonymous said...

ini lawak antarabangsa bro...kahkahkah..

mus.jr said...

menyokong SURUHANJAYA DITUBUHKAN

AKHBAR PEMBANGKANG LATEST ADA AKU NMPAK SKALI IMBAS BERBUNYI +/-

''POLIS MOHON MAAF ATAU...
(tulisan Lg besar)..JUMPA DIMAHKAMAH''

byk songel la sabu...

AKU MOHON BETUL2 Kali ni inkues atau suruhanjaya siasat siapa langar apa.. biar polis2 dan mangkuk mat motor tu bg keterangan di mahkamah...

Anonymous said...

GEMPAR!!! RUPA-RUPANYA KEJADIAN PEMBUNUHAN BERAMAI-RAMAI DAN LETUPAN BOM DI OSLO, NORWAY ADA KAITAN DGN BN YAKAH WOII JAUHNYA OSLO DENGAN K L YALAH GARA-GARA AGEN PUAK ANTI-ISLAM. KONSPIRASI KONSPIRASI HAHAHA HEHEHEHE

gua sambung.. said...

gua sambung gap...


anur yg sedang dlm perjalanan bersama Amk cawangan london utk bersama demontrasi aman telah pulang semula ke rumah beliau disini..beliau dikatakan tertinggal penyokong kuda beliau..

Anonymous said...

Cukup2 lah tu blogges UMNGOK/BEEND, rakyat marhein ingin mengetahui dimanakah Rosmah ketika kematian Amy Winehouse!!!!!

Anonymous said...

apa lago rosmah mati ditempat kejadian kematian
Amy Winehouse la. apa lagi tak tai ke

headbomb said...

kakaka... mcm harem... kono sebidik pr kaka

Anonymous said...

kah..kah..kah best giler citer nie..
aku suke lah citer2 cmni diperbanyakkan.. sbb PR mmg SIAL!

Anonymous said...

Rakaman video tersembunyi mendapati Anu-war telah berada di dalam bilik Amy 1 jam sebelum kematiannya.

Amy didapati agak gelisah ketika Anu-war mula.....

Polis Britain mengesahkan video itu adalah TULEN, manakala PAS telah membantah isu ini dan yakin ini adalah konspirasi tertinggi UMNO. PAS mengugut akan mengadakan satu demo besar 1 juta orang di London mengugut supaya DS Najis mengaku beliau yang merancang semua ini bersama Rosmah.

.. kejadian di Norway pula dikatakan serangan berganda yang dirancang oleh UMNO, semua kejadian serangan termasuk WTC dikatakan berpunca dari perancangan UMNO, ulas MELOYAKINI.com.

Anonymous said...

sambung...

Dalam masa yang sama, pemimpin PAS menyifatkan kematian Amy merupakan pengorbanan yang besar dalam menegakkan keadilan di Malaysia. Ketua Pemuda Pas ketika dihubungi mengesahkan bahawa Amy "mati syahid" atas dasar perjuangan "jihad" beliau.

"Kita lihat bagaimana Amy pun sanggup mati kerana bencikan pemerintah di Malaysia" kata beliau ketika dihubungi.

Sementara itu, Dewan Ulama' PAS akan menganjurkan solat jenazah ghaib terhadap Amy. Solat itu dijangka akan di imamkan oleh calon ketua muslimat Pas yang baru, Ustazah Ambiga di Pusat Tarbiyyah Pas Kelantan.

Timbalan Presiden PAS, Mat Syabu pula menyifatkan kematian Amy adalah simbol keganasan berterusan PDRM dan SPRM. Beliau menggesa agar rakyat bangkit menentang kedua-dua institusi itu dengan turun merempit di jalanan. " Kita akan menganjurkan Bersih 3.0. Kali ini semua rakyat diminta berdemonstrasi dengan membonceng motosikal dihadapan ibupejabat PDRM dan SPRM. Sampai disana, kita akan membuat pusingan U beramai-ramai dan terjatuh bersama-sama sebagai simboloik membantah sikap ganas polis dan SPRM - Sumber PASBerg.

Anonymous said...

Kelakar yang mantap, gelak sampai terguling2...

studio jalan amPAS said...

SAM KETOT SAID:

TOK GURU……?! SAYA TAK PAHAM
LA…APA ITU NEGARA KEBAJIKAN ?!!


HAJI yaHUDI SAID:

OOOO….SLOGAN BARU KITA TU YEE…?!
BEGINI….MAKNA SLOGAN KITA TU TAK
SAMA IKUT NEGERI ….


KAT P.PINANG…NEGARA KEBAJIKAN TU…..
MAKNANYE…….DAP KASI DUIT KUDA…KITA
BAGI RAKYAT RASA……


KAT KELATE…..MAKNANYE……RAKYAT
BUKA HUTAN……KITA JUAL KASI CINA
KENYANG…..


KAT SELANGOR PLAK MAKNANYE… BABI
ARAK JUDI BETINA…SEMUA BOLEH IKUT SAMA….


KAT KEDAH…..NEGARA KEBAJIKAN
BERMAKNA….ISLAM PUNYA RAMADHAN….
DAP PUNYA HIBURAN.…..!!

tasya said...

adoyai adoyai cukupla...sakit perut saya ketawa...baca komen2 kat sini..mmg kelakar gila...

SyahED said...

Haha lawak tahap Maharajadewa dh ni...kreatif giler babeng..sambungan:-

Dipercayai kontroversi kematian Amy adalah untuk mengalih isu kegagalan PDRM mengekang kebangkitan rakyat dlm BERSIH 2.0 baru2 ini- ulas YB Mahpuz Omar.