IKLAN BERBAYAR

Monday, September 26, 2011

2 PEGUAM TAK PERCAYA PADA ANWAR ?!

17 comments:

Anonymous said...

Aku pun dah tak percaya pada Najib.

Anonymous said...

anon 10:09 am,

ko pernah rapat dgn najib ke? ke ko bekas peguam najib?

jika bukan. ko memang haprak!
kah kah kah

Anonymous said...

antara anwar dan najib, yang lebih teruk dan penipu besar sejak bertahun2 lama dulu ialah ANWAR!

JoN said...

anon September 26, 2011 10:09 AM

aku paham keadaan ko, msti ko cayang giler kat ANUwar kan.. tobat2 la nabi x mengaku umat woo kalau spesis mcm ko n big blader ko tu...

musangka said...

ZulRider dgn Anwar sama ja. Bercakap atas dasar kepentingan masing2.

Masa berbaik, suma ok.

Masa bermusuh, suma ko!

Anonymous said...

aku plak tak percaya kepada sesape.
kecuali kepada allah, malaikat,rasul dan para nabi, kitab alquran, hari kiamat dan juga percaya kepada qodo dan qada. apa kelas percaya kat pemimpin zaman sekarang ni.. suma same je... baik biru ke, hijau ke, merah ke, biru laut ke dan ape sekali kaler pun, suma sama jer.. takde makne nyer.

Anonymous said...

HAH, SEBUT PASAL QADAK DAN QADAR, MEMANG MASIH RAMAI YANG MENGAKU ISLAM DAN BERIMAN TAPI MENAFIKAN QADAK DAN QADAR ALLAH..SEMUANYA KERANA POLITIK! SIAPA MEREKA? TAKKAN TAK TAHU KOT?

Adi Kencana said...

Kalau peguam dia pun x percaya, rakyat lagi la x percaya...

Nurul Izzah iktiraf kepimpinan Dato' Raja Nong Chik? Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

nok said...

Aku percayakan Pork Nik...sebab lepas mesyuarat tergempar PR isu hudud pada hari rabu ni...Pork Nik akan terus menyalahkan k,jaan pusat dan PM untuk melepaskan tengkuk???maka selamat lah parti haprak Pas, lepas tu peluk arab dgn kapal singh...lepas berbaik lah seperti dulu...Pork Nik kata dia lupa statement dia tempoh hari "DAP boleh keluar PR kalau tak setuju dgn hukum hudud pas"

yg kena kencing rakyat...yg kena fitnah Najib....yg menyokong fitnah di laman ni musangka...maka keluarlah hadith dan ayat quran oleh musangka bagi menyokong pemimpin munafikin bagi terus menipu menyokong2 pas dgn hujah2 yg nak menyelamatkan tengkok depa sampai di PRU13 nanti wasalammu...cerita rakyat...

Anonymous said...

2 peguam tak caya anwar yg lain caya kira anwar masih menang. Tapi sekarang ni aku tengok Nuar yg tak caya kt peguam. Kes liwat dulu dia kantoi dan masuk kedalam. Kali ini macam dulu jugak. Lain kali jangan pakai peguam. Pakai bomba ke,JPJ ke atau sendiri jadi peguam lawyer.

Komrad musangka.

DOKTOR PENCEN said...

Biasanya orang 60 tahun ke atas tidak kuat tenaga batin WALAUPUN nafsunya berkobar kobar.

Namun mereka boleh bertenaga dengan UBAT PERANGSANG.

TETAPI....ubat perangsang ni ada kesan sampingan,antaranya:

Sempit urat otak.Menyebabkan parkinson,strok,sakit buah pinggang,susah bernafas,sakit urat saraf dan akhirnya mati.

Kalau disiasat,ramai lelaki yg menggunakan ubat perangsang ada penyakit di atas....tapi mereka tak mengaku.

Aljob said...

Kalau Anwar ke negara2 lain terutamnya negara Barat khususnya Amerika perkataan memperjuangkan demokrasi, kebebasan bersuara dan bermacam macam lagi tidak lekang dari mulut beliau. Tapi di ruang blog beliau sendiri kebebasan bersuara tidak diamalkan. Sudah berpuluh puluh komen saya yg mengecam Anwar tidak disiarkan paling lama bertahan 10 minit lepas itu delete. Cakap tidak serupa bikin.

nok said...

ko musangka buat fitnah...ko samakan YB Zul dgn Anuar? ko berdosa Anuar kaki jubur...YB Zul ilmuan / uztaz....kalau ko samakan Mat Sabun dgn Anuar tu lojik lah dua2 kaki burit.....kalau aku bro penyokong pas aku malu le nak ngaku MAT SABUN tu timbalan pas...apa2 pun infomasi di hujung jari ...tak boleh nak tipu rakyat dah......

Anonymous said...

haloo tuan nordin...cakap la apa nak ckp...pru 13 berenti lah nak bercakap.

Anonymous said...

antara PM yg lepas2 hanya najib lah rakyat langsung tak rasa hormat.walau pun abdulah badawi di kata lembik tetapi rakyat tak rasa benci pd nya.

Anonymous said...

Aku bangga ramai penyokong Pakatan baca dan komen dalam blog GAP.. semoga korang semua terbuka hati dengan pendedahan GAP..

kalau korang tak sayang, takkan korang masuk blog GAP kan?

Anonymous said...

sekurangnya YB Zul bukan pemuja jubur! adalah jugak pendirian. yg kata rakyat benci najib tu mangkuk sungguh... abis ygsikit punya ramai sokong dia tu apa? bingai ke apa kamu ni? ckp je la kamu je yg benci dia tak payah nk jadi wakil semua rakyat la. yg tak percaya kat najib tu... nuar, mat sabun, nik aziz, guan eng, karpal tu lg 1000x x boleh percaya.