IKLAN BERBAYAR

Thursday, September 29, 2011

BALA DAH DATANG.

dewan himpunan penyokong pas (dhpp) mendesak mahukan pas memberikan mereka kerusi parlimen/dun di setiap negeri pada pru ke 13 nanti.

maknanya, setiap negeri ada satu calon parlimen dan dun yang diwakili oleh dewan himpunan penyokong pas.

desakan dhpp ni boleh buat pas jadi parti sewel.

rasa-rasanya pas nak bagi ke kerusi parlimen/dun kepada dhpp yang belum teruji setianya kepada pas ?

bala bala.

44 comments:

Anonymous said...

Lantakkkk koranggg.... Pastikan MUSANG jadi calon......

Letak MUSANG kat kaw. yang majoriti penuh dengan Babi ngan Anjing...

Muuuuhahahahaha...

Anonymous said...

musang + ungka = musangka

Anonymous said...

PAS FOR ALL !!!

Jangan lupe letak amoi2 yg comel2 kat kerusi Parlimen / DUN atas tiket hamPAS. Sudah menang kita kasi kenduri amoi tu gilir2 macam Eli Wong bogel.....

Apa kisah??? Sudah insaf jumpa paderi Nick Ajis minta hapuskan dosa...

Anonymous said...

...aku ingt 2-3 hari ni mau nik ajis kena strok ringan ni.

mampuih ko wali selipar...dulu sibuk dok kata si kapiaq ni sokong mu (sebenaqnya x lebih dari nakkan kuasa!)

padan muka ko tua kutuk muka ketuat taik lalat!

kehkehkHKEHK

HANCHOR PAS HANCHOR!
HANCHOR PAS HANCHOR!
HANCHOR PAS HANCHOR!

-nik ajis babi-

Anonymous said...

kah kah kah....

PAS asyik kena sembelih aje sekarang!!

Anonymous said...

kah kah kah....

PAS asyik kena sembelih aje sekarang!!

Anonymous said...

mula-mula pas bagi ringan-ringan,
lepas tu mintak nak romen-romen,
lepas tu nak tinggalkan 'love bite'
lepas tu nak isap kote pulak,

pas bagi romen, mintak nak isap kote pulak... hahahahaha...

Anonymous said...

Sudah banyak Ilmu yang Pas ajar kat DAP. Sekarang DAP nak ajar Pas pulak. Baru hang tau langit tinggi ke rendah.Dah macam macam puak DAP buat pada Pas, tetapi puak Pas mesih tak sedar lagi. Hoi. puak Pas. Kami dari Umno nak bg tau bahawa DAP tu MUSUH ISLAM. Hangpa dengak daaak.

Anonymous said...

Rakyat m'sia sedang menunggu,
menunggu arahan dari nik ajis,
arahan nik ajis kpd DAP,

arahan nik ajis kepada DAP supaya DAP keluar dari pakatan rakyat sebab tak terima hudud dilaksanakan.

Anonymous said...

penganut agama Pas masih menunggu,
menunggu tajuk muka depan Harakah,
muka depan harakah yg bertajuk,

"umno tolak hudud"

Anonymous said...

pas kena sembelih gila2 punya!

Anonymous said...

pas kena sembelih gila2 punya!

Anonymous said...

pas kena sembelih gila2 punya!

Anonymous said...

pas kena sembelih gila2 punya!

Tumpang Sekaki said...

Tentu PAS bagi tu!

'Baiah Talak 3' kan ada, pasti kalau menang pun tak berani lompat parti takut hilang bini atau laki dan keluarga, apatah lagi kalau bini cantik molek atau laki memang hensem.

Tapi, jatuh talak ke pada orang kafir ni? Pok Nik kena keluarkan fatwa ni, sebab mereka secara tak langsungnya sudah menjadi ahli 'syurga' kerana menyokong PAS.

Anonymous said...

penceramah pas sedang menunggu,
menunggu jadual 'road show'
road show seluruh negara yg bertajuk,

'UMNO dah 54 tahun memerintah tak laksanakan hudud'.

Anonymous said...

pas kena sembelih gila2 punya!

Anonymous said...

nik ajis masih menunggu,
menunggu PR13 yg bakal menjelma,
dapat jadi MB sepenggal lagi,
dapat buat rekod baru,
rekod baru mengalahkan mahathir,
supaya mahathir tersipu malu,

rekod paling lama dah kepunyaan aku.

Anonymous said...

anwar dah cipta rekod baru
mat sabu pun dah buat rekod baru
nik aziz bakal mencipta rekod baru

nik aziz bakal cipta rekod baru sebagai MB paling bercelaru

nik aziz bakal cipta rekod baru sbg MB yg paling banyak menyanyi lagu lama yg diberi nafas baru.

Tuan Tanah said...

kalau dah dasar kaum makan babi macam ni lah rupanya..habis semua dia nak kikis..PAS bahalol ni plak syok sendiri bila ada bangsa2 makan BABI ni nak sokong PAS melalui DHPP..haha lepas ni gelaran tok guru pun diorang nak n pas bagi jugak..huhu pas pis pus

Anonymous said...

statement dari anwar ibrahim,

"kita menghormati kehendak pas yg nak melaksanakan hudud dan kita juga menghormati kehendak DAP yg tidak mahu hudud dilaksanakan".

statement ni hanya penganut agama pas tulin sahaja yg faham maksudnya. kalau stakat spm gred 3 mcm mat sabu jgn pandai2 nak buat ulasan....

Anonymous said...

ble tgk slogan pas for all, hatiku terdetik kencang,
pas amik slogan PORN PASS FOR ALL ker ??
xsgka tok aji kopiah putih, berhati busuk layan laman2 web lucah..
tue jer ker idea yg ada wahai bahalol2 pas+komunis???
hahahahaha

kaki skodeng normah

Anonymous said...

selepas statement itu dikeluarkan, mereka sepakat mengatakan,

"ini semua salah umno yg menolak hudud".

Mr Ganu said...

da nk PRU , statement menghormati, kata sepakat, persefahaman dicapai dan sewaktu dengan nye pon keluar..

lps PRU nnti, hudud ntah ke mane ...ape pon x bole...klu pru pakatan dpt, jgn harap la kate2 anwar tu dipegang dan dikota...smue tu auta utk PRU je..lps PRU PAS mcm biase syok sendiri dan di belakang bontot kan oleh DAP dan PKR..

Anonymous said...

Islam For All
Pas For All
Hudud for muslim only...

Anonymous said...

anon 2:00

Pas tu nak kong*** pulak

Anonymous said...

anon 2:33pm

maksud Anwar tu

depan dia hendak
belakang pun dia hendak

Anonymous said...

PAS dah kena rogol dengan DAP

PAS IS DEAD

Anonymous said...

Islam For All !!!
Pas For All !!!!
Hudud for muslim only...?????

Itu slogan yang betul la....

Tukang Komen said...

Kalau DHPP dapat sokongan DAP gerenti PASCo luluskan. DHPP sokong hudud ke?

Anonymous said...

puak pas nak menang pun blum tentu lagi la...ramai golongan pas yg dah muak dgn penolakan hudud pastu bila nak ge13 hudud kuar balik...cakap macam lidah biawak...

ghost ryder...

Anonymous said...

ha ha...kerusi nak!! hudud tak nak!!
Ostad nak tutup pusat hiburan bulan posa..taknak sokong!!

Ha ha..PAS bodoh, bangga konon bukan Islam dah sokong depa ..ha ha ha

Anonymous said...

aku harap pas akan bagi sebab lagi banyak melayu akan pulang kepangkuan umno dan pas akan mengambil ahli2 bangkai untuk jadi ahli tetap dengan baiah junjung kepala tokong...

rakab said...

Malapetaka yang lama belum pun selesai,..bala yang baru pulak dah sampai..

Ini semua Mat Burit yang punya pasal !!

kehkehkeh...

Anonymous said...

PAS - PARTI UNTUK DIKANGKANG...

PKR - PARTI KELUARGA SETAN...
OPPPPSSSSSSSS......
NUAR KAKI BALUN CINADOLL +
THAIDOLL....LAHHHHHHH
MAT SABUN BOLEH JOINT NUAR
KAKI BALUN....SEDAP MAAA..

DAPIg - PARTI BABI HUTAN....
LIDAH DUA CABANG

MUSANG - PARTI MASUK REBAN AYAM
HABIS AYAM DIBAHAMNYE


DHPP - JGAN BERMIMPI LAH NAK KERUSI
DUN/PARLIMEN.....
LANGKAH MAYAT KAPAL SING
DULU....

MUUUUAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA..


PAKATAN PARTI SETAN....DAH

musangka said...

Wa..! Gua talak masuk pun,

KENA HENTAM KA???

ANACONDA said...

APA NAK D HERANKAN...

PAS ADALAH PENGANUT AJARAN SYAITON YG D REJAM...

BUKAN SAHAJA KERUSI BOLEH D BERI PD DAP AKA KOMUNIS, KALAU D MINTA PUKI BINI MEREKA PUN PUKIMAK2 PAS NI SANGGUP BAGI...

KORANG TANYALAH SI MAT SABUTOH...

TU BAPAK SEGALA PUKI PEWARIS PENYAKIT KONEK SI NUAR...

MMG ANJING GAMPANG PAS NI...

PELACOR BAHKAN PELANCAP AJARAN AGAMA ISLAM...

musangka said...

PAS ialah parti yg mewakili umat Islam di Malaysia.

Namun kerana kita berada dibawah naungan BUKAN ISLAM, maka diampunkan akan atas kegagalan menjalankan hukum itu tadi.

Yg perlu jawab dgn Tuhan ialah pihak yg menghalang, bukan yg ingin melaksanakan.

Berilah alasan, ketika bertemuNya nanti. Itupun jika mulut mampu bersuara!!!

musangka said...

Dia org nak seat ka?

Bagitau dia org, masuk jadi ahli penuh dulu. Ikut perlembagaan parti.

Klu tak...bole jalan daa!!

Anonymous said...

statement dari anwar ibrahim, "kita menghormati kehendak pas yg nak melaksanakan hudud dan kita juga menghormati kehendak DAP yg tidak mahu hudud dilaksanakan".

statement ni hanya penganut agama pas tulin sahaja yg faham maksudnya. kalau stakat spm gred 3 mcm mat sabu jgn pandai2 nak buat ulasan........

...'''
perkkk....hnya anwar dan keluarganya jw yg paham.... hanya nik aziz dan anak beranak dia je yg mengerti keisleee an nya...

geng dhpp nak mengundi dlm muktamar pas kah kah kah....then nak bertanding 1negri 1 wakil..baru demokrasi..... kah kah kah. keh keh keh..

DAN OLEH KERANA NEGERI KELANTAN PALING BYK KRUSI DHPP TU NAK 2dun sekali utk membantu kerajaan Nik Aziz...(oi...dah jadi kelakar gila politik mesia ni siut...)

Anonymous said...

Bila hudud tak dapat nak dilaksanakan, diaorg salahkan UMNO. Lepas tu boleh tanya pulak kenapa UMNO tak sokong hudud. Diaorg lupa ke, bila UMNO hulurkan salam perpaduan, diaorg tolak mentah-mentah. Ni soal hudud, nak pulak bersatu. Pelik bin ajaib sungguhlah.

Anonymous said...

statement dari anwar ibrahim,

"kita menghormati kehendak pas yg nak melaksanakan hudud dan kita juga menghormati kehendak DAP yg tidak mahu hudud dilaksanakan".

...'dan budak2 kecik tak perlu takut hantu lagi, cuma jaga2 kalu2 hantu buat transformasi jadi musang.

Kalu nampak musang cepat2 bgtau kt komando nelayu suruh tembak. Kata org ada satu mazhab kt Kg. Bt. 6 Tganu yg suka makan musang. Kalu nak tahu citer boleh tanya Ust. Abu Bakar Chik AJK Pas Pusat.

Anonymous said...

GAP..aku nak ko COVER LEBIH YG NI..

AKU GELI HATI TP...IA PERKEMBANGAN POLITIK

YG CUKUP PELIK..!!!

Anonymous said...

tiap benda yg org lain buat mesti ada upah nya mana ada org buat kerja tiada upah sekarang pas kena bagi upah pada org yg telah berkorban untuk pas berdosa dan haram kalau org sudah tolong tapi di kutuk pula pas kena bagi apa yg diminta baru padan muka pas.