Sunday, September 11, 2011

PANDANGAN RAKYAT

Berdasarkan situasi politik sekarang adakah anda yakin pas mampu menewaskan umno pada pertembungan satu lawan satu PRU 13 nanti, baik di kerusi parlimen dan dun.
Published with Blogger-droid v1.7.4

206 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 206 of 206
aku melayu rasis said...

anon 3.59, saya kurang setuju dengan komen tuan.

jangan tuduh SPR melakukan kesalahan..Spr dah cuba buat yang terbaik untuk adil pada kedua dua pihak. Yang terbaru mungkin SPR cuba ikut permintaan pembangkang, akan guna dakwat dan sistem biometrik sekali untuk berlaku adil juga pada pembangkang. Cuba lihat dulu.


Kedua, tuan mengatakan ada ugutan..ugutan apa sebenarnya. Kalau ada ugutan mengapa tak dilapurkan saja pada pihak berkuasa. Walau diugut macamnana sekalipun, kalau pengundi sudah berada dibilik mengundi, dia akan tetap ketepikan pihak yang mengugut sebagai protes sebab undinya tak siapa yang tahu. Alasan itu tidak kemas..

Isu bersih 2.0?? tuan tahu tak siapa yang berarak sokong tu? Tuan tahu tak sebahgian besarnya telah dibayar. Pengakuan ada diberi, boleh periksa dengan senarai orang yang ditahan. Ramai yang cuma seronok saje bukan sokong pun bersih 2.0. Kalau ditanya pun mereka ada yang kata " bersih 2.0 tu apa?" kita pulak yang ditanya.

Anonymous said...

Anon spt 3:59 ni lah yg membuatkan aku anggap PAS/PKR spt manusia yang tak ada otak bila bercakap.

Anonymous said...

PAS MENANG DAP KAYA, PKR MENANG KELING RAYA

Anonymous said...

Indikator anak muda & rakyat kelas menengah ingin perubahan...

1. Sambutan demonstrasi BERSIH 2.0 = PERHIMPUNAN BERSIH BUDAK BAWAH UMUR, BUDAK SEKOLAH...SEMUANYA DIBAYAR.......SEBENARNYA TK LA RAMAI......RAMAI LAGI MAJLIS HARI RAYA SATU MALAYSIA PERMATANG PAUH....

2. PRK...... yang lepas2 = BN SEMAKIN MENDAPT TEMPAT.

3. PRN DUN Sarawak 2011 = BANGSA CINA BERSATU MENYOKONG PARTI KOMUNIS IAITU DAP...ORG MELAYU HARUS BERSATU MENENTANG DAP...

4. Sambutan program2 PR = YG INI AUTA...HEHEHE....BKN SEMUA DPT SAMBUTAN....JGN NK KELENTONG....BYK KAN BACA BLOG BPN

5. dlll........= POYO

UBN masih dok cakap besar lagi... jika tanpa manipulasi SPR, tanpa politik wang, tanpa politik ugutan, ...... apakah hayat kerajaan UBN masih panjang???


pada aku lu syok sendiri...lain pulak aku dgr...makin menyampah ada lah prk BN semakin kembali pulih...cuma undi cina memihak kpd DAP......

ANACONDA said...

JGN HARAP PENGANUT AJARAN SYAITON NI AKAN MENANG...

HILANG DEPOSIT LAGI ADALAH...

PAS PELACOR AGAMA ISLAM YG TERUNGGUL D AKHIR ZAMAN INI...

Anonymous said...

CONFIRM PAS AKAN JILAT JUBUR UMNO DAN PKR AKAN MATI BERAGAN.YANG HENDAK DI JINAKAN HANYA DAP SAHAJA KERANA DAP AKAN LETAKAN CALUN MELAYU.

«Oldest ‹Older   201 – 206 of 206   Newer› Newest»