Friday, October 28, 2011

AMBIGA PALAT ANGIN DENGAN RAHIM NOR.

bekas ketua polis negara tan sri rahim nor menyamakan tindakan gerakan pro hak asasi sebagai aturan hidup komunis.

ambiga pula balas kenyataan rahim nor.
ambiga kata rahim nor tak paham gerakan demokrasi.

pada petemuan dan pembubaran gerakan komunis di malaysia, rahim nor mintak agar chin peng dan rashid maidin untuk meletakkan senjata, menjunjung demokrasi dannnnnnn...

MENGUCAPKAN TAAT SETIA KEPADA DYMM YANG DIPERTUAN AGONG.

2 mangkok ni taknak dan tak mahu tunduk kepada YDPA.

pasal apa ?

pasal YDPA adalah ketua agama islam.
komunis tolak sistem raja berperlembagaan.

hari ini ambiga panas hati bila rahim nor kata gerakan pro demokrasi ini berhala tuju kepada perjuangan komunis.

cubit peha kiri peha kanan terasa, betul tak ambiga ?

35 comments:

To Live Again said...

Woi ambiga bangang! Kata demokrasi kn! Demokrasi taik kucing!

Suka hati rahim noor la dia nk ckp ape..Wah! kalau korang ckp ape pon pasal kerajaan maka itu DEMOKRASI FREEDOM OF SPEECH! Kena kt batang kote korang terus jer og lain TAK FAHAM DEMOKRASI! Caitt! Ptuiii

Melayu Berwawasan said...

INILAH PEREMPUAN YANG PALING AKU BENCI DAN PAS MENYAYANGI DENGAN PENUH IKLAS.SECARA TERANG TERAGAN MEMBANTAH MURTAD.

Anonymous said...

Puak-puak ni..suka hati bila melayu tak kuat dan bersatu...bila kita lemah, mulalh dia cucuk jarum...yang sedih ada melayu PKR dan PAS rela jadi kuda tunggangan...sama-sama nak runtuhkan prestij dan penguasaan melayu. Cakap banyak pun tak guna motif dia nak kuasa juga. Tapi dengan cara bahalol dan bangang...benda yang dia ada semua nak dia serahkan....walaupun dah takde apa nak serahkan lagi...sebab kalau serahkan juga,..yang tinggal hanya "seluar dalam"....

obm said...

Ambiga ini sebenar nya anak luar nikah jadi siapa yang bersama nya dan menyokong apa yang dibuat ambiga bermakna orang itu juga anak luar nikah faham ?

Anonymous said...

CELAKA PUNYA KAFIR!!!

Anonymous said...

palat angin

hahaha cam sial

Anonymous said...

komunis takkan bersama dgn umat islam sampai kiamat...

pejuang hamas...

rakab said...

hahahahaaaa...

bagua!bagus!...biar Rahim Nor kerjakan dia !!

bertambah lagi wira melayu yang berani dan lantang bersuara..!!

Anonymous said...

sape kata Pas parti islam?????silap le puak2 ni Pas hanya berminat nak jatuhkan UMNO aje...itu tujuan asal mereka...islam ke, kebajikan ke, itu hanya mekap di luaran saja...iktikat / tujuan mereka lain....org2 yg bongok ni percaya pada dan senantiasa takbir....kadang2 kesian org tua2 hidup kena kencing...nauzubilah....

tapi aku tetap yakin...bahawa tuhan tahu apa yang mereka buat...balasan pada mereka2 yg munafiq dan yg mempermainkan agama tetap tak lepas....tunggu dan lihat kita sebagai hamba berusha...dan yg lain kita serah pada tuhan....yg benar tetap benar....

Tun Mahathir Sentiasa Di Hati said...

kalau Ambingok Palat...apa plak gelarannya kepada para para solihin MELAYU yang menjilat palatnya.....

uuueeeekkkkkkk......massssemmmm!!!!!

NELAYAN TEGAR said...

ambiga ni mang babi lahanat ,,tunngu maser jer nk explode!!!

NELAYAN TEGAR said...

anjing lahanat ni mang babi!tk sedar2 dahle menumpang negara orang,,tk sedaq dri,,,puuii!!

Anonymous said...

palat! macam pernah dengar benda tu, tapi rupa palatnya tak pernah lah pula aku tengok.

Anonymous said...

SESUAI DGN SI POLIS PENCEN....

WOI POLIS PENCEN...PI LA JAGA LEMBU...

Anonymous said...

saya rasa jika komunis bermaharajalela, ambiga yang cabut lari dulu.

pompuan sekor (sbb otak mcm binatang) ni tak patut bernafas di tanah melayu ni ... buat semak je.

kalu jumpa ular tedung dgn ambiga, tembak ambiga dulu baru bunuh ular.

rakab said...

iishk...tak syok laa tak dapat baca komen sendiri ni..
macam cakap ngan antu plak..!
iiiiisshk!

Anonymous said...

PAS - Parti Akai Senget

Anonymous said...

Perempuan ini juga yang menyebabkan aku benci PAS walaupun dulu pernah mengundi parti tersebut.

Mungkin juga boleh berterima kasih kepadanya kerana melalui tindakannya, aku kenal siapa PAS sebenonya.

Anonymous said...

Mohon tuan punya blog jgn siarkan gambar bangsat ni. Saya takde selera nak makan jadinye.

Anonymous said...

freedom of speech kepala bapak ambiga....

di iran pun ada gerakan freedom of speech dan hak asasi manusia...

sampai nak tersungkur la revolusi iran yg diagong2 kan...

semua negara arab kecuali saudi bergoncang disebabkan hak asasi manusia dan fredom of speech...

ini semua apparatus barat yg nak jahanamkan negara islam....

demokrasi tajaan amerika di iraq jauh lebih zalim dari saddam hussain...

sudah la ambiga, ko balik estate jaga lembu la lagi baikkk...

kalau muka itam mcm bontot kuali jgn harap la aku nak sokong..ekeke

pas boddo bleh la ko klentongg....

Anonymous said...

ORANG SIBUK2 KE TANAH SUCI MEKAH..

ANUGERAH TUHAN PULAK SIBUK2 KE LONDON..

ADUYAI..

Otak Geliga said...

Benci giler aku tgk muka si Ambiga ni.....aku tau la aku x patut benci muka dia, sbb dah mmg dijadikan sebegitu rupa TAPIIIII....perangai musibat dia menjadikan aku benci giler bila tgk susuk tubuh dia, dgr namapun sakit hati......ni aku menaip nama dia pun rasa mcm nak hentak keybord......si rasis anti Islam & xtremist kafirun ni bila la nak dikenakan tindakan.

TS Rahim kalau dpt "KUASA", cepat la buat sesuatu, campak perempuan RASIS/ANTI ISLAM ni dekat mana2.......lagi satu jgn lepaskan si Namewee jahanam tu.....letak mrk dlm satu sel....malang betul Malaysia ada dua makhluk xtremist kafirun mcm ni.....huh

Otak Geliga said...

Teresa Kok kalau dimasukkan ke dlm penjara sekali lg, aku cadangkan bg makan MAKANAN ANJING TULEN yg dia nak sgt tu.......satu hari 3 paket besar, biar buntat bila keluar sel nnt, lepas tu boleh dia menyalak sepuas hati....hehehehe

kita cuba bg skali kat si Ambiga & Namewee.......org buat baikpun x guna, baik layan ikut FITNAH mereka.....itu kalau kerajaan/polis betul2 nak ikut kata nafsu la.....hehehehe

Otak Geliga said...

bro GAP.....x de gambar lg HODOH ke?????.....aku naik darah siot tgk senyuman sinis si xtremist kapir harbi ni......darah aku betul2 menyirap!!!!!

aura benci aku kat dia sama je kuat dgn Anwar, LGE, LKS, N.Aziz, Nizar, Mat Sabu & Namewee.....musibat punya muka!!!!!

Anonymous said...

bangsa lahanat ni semua mau kena tarok kat pulau takde penduduk baru ada akal!Dah bagus jd rakyat Malaysia pastu tunjuk pandai nak mengajar penduduk peribumi plak.

praha2 said...

eden sorkan tak payah layan lah betino ni. dio nak menogakan bonang basah jo. usah di layan. buang maso jo. kalo dio bonar bonar nak banyak bercakap nah bertanding lah dipru 13 nanti. tahu lah samo ado oran sokong tak. mungkin oran bersih sokong melayu tak.

Anonymous said...

TS RAHIM NIE KALAU JADI MENTERI KDN HABISLAH PUAK2 PELAMPAU MACAM AMBIGA DENGAN NAMEWEE TUE....MAT SABU JANGAN DILUPAKAN JUGA :)

Anonymous said...

Apa? betina celaka ni katakan, si rahim nor tak paham perlembagaan?

ek eleh, tak ada modal lain ke? apa, dia ingat semua orang melayu bebal macam penyokong2 PAS ke yangs senang2 boleh kencing kt atas kepala?

kesian. Inilah rupa mereka yang berkiblat pada berhala putih, rumah putih semuanya putih.

Bila je sesuatu benda yang tidak dipihaknya, mesti digelar kejam, zalim, kuku besi, diktaktor etc etc etc, skrip Hollywood yang ditaja oleh pemimpin2 berhala putih. ptuihhhhhhhh..

Tak hairan, kalau Msia 1 hari nanti ditimpa seperti libya, orang mcm betina celaka nilah yang akan api2kan semua orang.

Ingat! Ini Tanah Melayu, bukan Tanah arab. hehe..


Titah Tuanku pun korang tak peduli, ada hati nak katakan orang tak paham perlembagaan, disebabkan paham perlembagaan la kita bersuara untuk orang sedar akan pergerakan movement yang dikatakan 'pejuang - pejuang hak asasi manusia' ni.

Bukan ke mempertahankan sesuatu yang boleh merosakkan negara dari segi kestabilan, keamanan dan kemakmuran itu juga adalah sebahagian dari perlembagaan?

tu lah, rujuk pada lagi prof kangkung aziz bari, dengan pakar ekonomi terhebat dari kalangan umat manusia yang bernama Anwar bin ibrahim.

mohamed said...

Rahim Nor Pahlawan Melayu terbilang. Betina ini apa? nak komen kat beliau. Hark..tuih

Anonymous said...

Aku dah meluat hangus kt black lady ni. Dia rasa dirinya hebat sangat. Mampos lagi bagus.

Anonymous said...

ambabiga pariaa.

akubekaspkr said...

Anon 3.56pm
Kalau kamu bukan melayu, dan pro DAP pula, sememangnya komen kamu tu sesuai sgt sbb sememangnya kamu dan puak DAP semua membawa dasar komunis.

Kalu kamu orang melayu, aku bolehlah menganggap kamu hanya budak mentah yang buta sejarah atau langsung tak tahu sejarah mengenai "Perjanjian damai 2 hb. November 1989, di Green Peace Hotel, Hatyai di antara PKM, Kerajaan Malaysia dan Kerajaan Thailand".

Aku ulangkan sekali lagi perkataan "Perjanjian Damai...." Wahai budak mentah, kamu pergi cari lagi apa maksud perjanjian damai dan bukan "Perletakan senjata...."

Adakah budak mentah ini tahu, siapa orangnya yang memainkan peranan naik turun perjumpaan awal di Pulau Pinag, Baling, Bangkok dan di Kuala Lumpur. Perjumpaan di hutan mahu pun di bandar.
Siapa??? tahukah budak mentah ini siapa yang telah menjadi dalang bagi pihak kerajaan Malaysia, bergadai nyawa sehingga senang2 kamu mengecapi keamanan kini?
Jadi, ungkapan kamu minta pesara polis ini supaya balik menjaga lembu adalah sesuatu yang sangat jumud.
Rahim Noor berhak bercakap begitu, kerana dia sahaja yang lebih mengetahui secara intipatinya, walaupun kalau dibandingkan dengan Tun Mahathir yang merancang kepada perjanjanjian perdamaian itu.
Jangan mudah menghina orang lain dan sebaliknya hinakanlah kekurangan diri sendiri.

aliff baa taa said...

ambiga lahanat!!puui!!

Anonymous said...

ha nak tanya kes orang israil buh bendera depa dekat malaysia betoi ka?dalam rancangan sukan tomoi kat axn.................saya tak tau nak tanya hampa kot la tau.....

Anonymous said...

ha boleh anda bagi jawapan?dengar kata imigresen dah tahan tapi menteri campur tangan dia leh masuk gak.emm ntah lar..kalu btoi la kita dok marah2 ambiga tapi rupanya ada lagi teruk orang yahudi masuk malaysia.....