Thursday, October 27, 2011

ULTIMATUM PERKASA ! MELAYU PENENTU UNDI .

semalam perkasa keluarkan kenyataan.

kami akan senaraikan nama-nama YB yang biadap dengan islam dan melayu.

list ini akan disebarkan kepada seluruh ahli perkasa. 
tujuannya nak ajar YB ni akan kuasa 'undi orang melayu'. 
sungguh bijak ultimatum ini..

moga perkasa senaraikan terus nama-nama YB ni untuk blogers sahut. kita tumbangkan mereka yang biadap ni pada pru ke 13 nanti.


rakyat pun dah tak sabau .

49 comments:

Anonymous said...

tolong senaraikan no 1 anuar ibrahim.. no 2 mat sabu.. aku benciu sgt ngan 2 org yg perasan hebat ni

Otak Geliga said...

aku SOKONG 100% (BN/Pakatan Hantu Haram)......hehehehe.....senaraikan skali penghancur Negara, kalau boleh tayang skali.....bg panas PRU13 nnt

Anonymous said...

bukan setakat ahli perkasa, rakyat juga akan menghukum kebanyakan pemimpin pakatan.

mesej dr pengundi atas pagar

Ibnu isa said...

gap dah baca belum si AMENO WORLD balun menu RM2 DAP.. hohoho

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/10/blogger-top-pr-balun-menu-rm2-dap.html

Anonymous said...

Khalid Samad No 3.

Anonymous said...

AKU HENSEM

MUSANG....
I MISS U BUNNY

Melayu Berwawasan said...

aku pun sokong jugak 100% seperti Adun DAP dan melayu sendiri.Tunjukkan VIDEO pada orang kampung bahawa selama ini hanya dengar melalui mulut orang jer.barulah tahu...merudummmm puak puak PR nanti.

Otak Geliga said...

Bro GAP....MUSANGKA SEDIHHH.....dia tulis mcm ni kat blog dia.....sbb dah lama x nmpk dia tulis apa2 soooo aku usya la kejap.....hehehehe
-----------------------------------------------------
Terkenang waktu2 senggang dimana aku sering melepak di blog kesukaan ramai nih. Bertempur dgn juak2 umnu yg bukan sedikit jumlahnya.


Setiap pro.....di balas dgn kontra secara berhujah! Adil kan?
Kini.... di sekat ! Kenapa?
Jika dulu amat bermegah dgn auto direct comment, kini...hanya kenangan!

Oh ya! Hampir terlupa.....pro umnu rupanya. Macam utusang gamaknye ye!

Mmuuaahhhahahahaha...!!!
No room for smart Malays in UMNU.....Aziz Bari.
-------------------------------------------------
GAP, dia terkenang2 dgn KITA SEMUA.....kita semua kenang dia dlm kenangan ok......hehehehehe

Otak Geliga said...

Patutla GAP block si MUSANGKA.....si Musangka dah jatuh hati pd brader GAP....hehehehe
---------------------------------------------------
GAP Kembali , nickname tokeh nya........!

Klu tak salah, dia ni bekas penyokong kuat Anwar dlm PKR dulu!

Kini, berpatah arang, lompat jadik musuh utama PKR.....kunun!

Tak kisah la, itu hak masing2 beb. Kita kena hormati.

Yg pelik tuu.....tak le di balunnya PKR tu sgt.

PAS pulak jadik sasaran no 1.... 24 jam hentam PAS !

Takpe le, itu hak dia & kita hormati........!

Sebab itu aku suka GAP! Berintergriti & berprinsip ! Kunun nye le...!

Dan dia banyak tulong aku cara2 berblog ni.....terutama dari segi publisiti.

Tima kasih la GAP! Muga Allah SWT memberkati akan segala usaha.

Pd yg minat nak tgk cara & standard blog pro Umno, jom, layari.....GAP!!!

Mmuuaahhhahahahaha....!!!
---------------------------------------------------
Nasib baik GAP amik langkah pencegahan awal...kalau x, ntah apa la dia nak buat kat GAP......berkata mcm BENCI, tp dlm BENCI rupanya SAYANG......hehehe

SELAMAT TINGGAL MUSANGKA.....kaki kau ok????

Otak Geliga said...

PERKASA....aku nak tanya la....MUSANGKA ada masuk dlm list tak????.....hehehehe

Anonymous said...

Bagaimana jika PAS minta matsabu akan bertanding di Parlimen Pasir Mas?

Anonymous said...

.


Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .



.

Anonymous said...

Pakar ekonomi rumahtangga Mahfuz no. 4

akubekaspkr said...

Yb2 BN yg memandang rendah PERKASA juga kena dan mesti disenaraikan.

Hidup PERKASA, wadah perjuangan bangsa masa kini

Anonymous said...

PILIH MELAYU YG TERBAIK JADI PEMIMPIN KITA.

YANG MACAM SETAN KITA KASI KALAH!

choc-mint said...

paparkan nama2 mereka di setiap blog pro kerajaan sebagai banner...
gempak gitu.....

Megat Alam Gempita said...

Teman setuju bebenor dengan Perkasa. Insya Allah Teman akan arahkan semua skuad kuda Trojan Teman membantu Perkasa.

Kalau boleh kita dedahkan sekali alamat, no telefon, anak beranak, muka dan organisasi para penghina Melayu-Islam agar tindakan susulan boleh diambil oleh para pejuang sekelian.

Lu langsi lu mati!!!

MAT KELATE said...

NIK AZIZ NO 4

Anonymous said...

..kalau ada no 0.01 aku letak si tua kutuk wali selipar nik aziz!

...si tua lidah munafik tu la buat melayu berpecah selama ni!

-nik ajis babi-

Anonymous said...

jangan lupa sekali bos2 GLC yang anti melayu dan islam..... kena ajar sekali

usin said...

yg tak bangga jd melayu tue camane? tukun kt pantai timur tue lah!!!

Anonymous said...

poodahhhh..ahli pun x sampai 10000 orang, ada hati nak jadi penentu undi..Nampak sgt Breheng sedang berkerjasama dgn Muheden untuk menumbangkan Najib.Breheng pun masuk Parlimen guna tiket PAS.Tunggu PRU 13, kita tgk mana arah Breheng ni, parti mana dia nak bertanding?UMNO..x mungkin UMNO terima orang mcm ni..PAS dh awal2 lagi reject calon ni...lepas PRU suara katak ni akan senyap la...bagi la peluang dia bersuara sekarang...

Anonymous said...

poodahhhh..ahli pun x sampai 10000 orang, ada hati nak jadi penentu undi..Nampak sgt Breheng sedang berkerjasama dgn Muheden untuk menumbangkan Najib.Breheng pun masuk Parlimen guna tiket PAS.Tunggu PRU 13, kita tgk mana arah Breheng ni, parti mana dia nak bertanding?UMNO..x mungkin UMNO terima orang mcm ni..PAS dh awal2 lagi reject calon ni...lepas PRU suara katak ni akan senyap la...nagi la peluang dia bersuara sekarang...

Anonymous said...

betoiii tu.....

tak sabar nak tgk list, harap2 nik aziz no 2 lepas anwar...

kit sial no 3, kapral no 4...

Anonymous said...

SENARAI 40 PENYAMUN.

1. ANWAR IBRAHIM ALJUBURI
2. MAT SABURIT
3. MAT SUHAIMI DERHAKA
4. SAIFUDDIN BATAK NASUTION
5. NURUL IZZAH ALJUBURI
6. AZMIN ALI-WAT
7. KHALID GEREJA
8. NAZRI AZIZ
9. TERESA KOK KONGKEK
10. JAYAKUMAR
11. MAHFUZ BEAN OMAR
12. NIZAR KOMUNIS JAMALUDIN
13. FUZIAH SALLEHKEH
14. SIVARASA
15. FONG PO KUAN
16. TIAN CHUA
17. NGA NGA
18. NGEH NGEH
19. KARPAL CAPIK SINGH
20. KULASEGARAN
21. MANOHARAM
22. TONY PUA PUKEE
23. TEO NIE CHENG CIBAI
24. LIM KIT SIAL
25. KHA LIM PORK GUAN ENG
26. GOBINDSIAL
27. SIVAKUMAR TRONOH
28. CHAN MING BANGKAI
29. NG SUE LIM SUWEI
30. SHAARI SUNGIP
31. HANNAH YEOW SIAU
32. ELI WONG KANG KANG
33. YAAKOB SAFARI AFRIKA
34. RODZIAH BT 3
35. DR RANI TAK BRANI
36. MANOHARAM INDIALAM
37. RONNIE LIU SAMSENG
38. XAVIER JAYAKOMUNIS
39. NIK AZIZ NIK ZOMBIE
40. HUSAM MUSANG BULU AYAM

Anonymous said...

bukan setakat pembangkang dlm BN pun ada yg hina melayu dan Islam.. golongan yg ultra kiasu...

ismadi said...

cepat sikit.jangan lambat sangat.melayu pun ada telok juga.kita goncang pru 13 nanti.

hidup perkasa.

Anonymous said...

nak ketawa pun ada...ko semua ni kena mainkan si katak tu la...katak tu ckap setiap kawasan dun mungkin terdapat ahli seramai 400 ke 500 orang..so boleh ke jejaskan peluang wakil rakyat tu...dlm 400 orang tu ..ituuu la juga penyokong umno..aduuiii...lagi satu ni ..si katak tu dah pening sebenarnya...PRU dah dekat...parti mana nak ambil dia jadi calon...umno mungkin tak nak..pas pun mungkin tak nak..klau bebas dah 3 kali tanding tapi kalah teruk...

praha2 said...

bukan jo eden dah cakap banyak kali dikawasan majoriti melayu UMNOmesti lotak calon melayu. ingat apo jadi diGrik? jangan sekali lagi jadi cam tu. sekarang oran yangduduk di situ dah macam singo pulak.
ini salah tajul rosli mengalah. banyaklagi kawasan yang mano oran melayu majoriti Pandan,Segamat dll. tok PM dongar cakap oran mealyu macam eden. diSubang Jaya kalo lotak MCA atau yang eden tak mengundi. caya cakap den.

ATAS PAGAR said...

AKU SETUJU DENGAN PENGUNDI ATAS PAGAR 10:33PM

NANTIKAN TINDAKAN PENGUNDI2 TIDAK BERPARTI SEPERTI KAMI. DULU DAH BERI PELUANG KEPADA PAKATAN. TAPI TAKDE BEZA, MALAH LEBIH TERUK KEADAAN SKRG NI..

Anonymous said...

Peninju muay thai dr ISRAEL telah dibenarkn masuk ke malaysia dgn pelepasan khas drpd kerajaan malaysia.


Mane die perkasa, pekida, geng silat? Kutuk israel bagai nak rak. Pastu benarkn org ISRAEL masuk malaysia.

Komando melayu, otak geliga, anaconda, rakab. Lu semua kate pejuang Islam. Ni mamat ISRAEL dh berjaya masuk malaysia. Ape lu punye tindakan. Klau lu sokong mmg lu bodoh nk mampus!!!

Anonymous said...

lim guan eng no 4, no 5 nik aziz, no 6 hadi awang, no 7 hisamudin tun hussin sbb lembab jd menteri pertahanan, n0 8 nizar sakai, n09 nurul izzah yg da ikut jejak bapak dia suka buruk2 kan negara, no 10 nazri aziz yg sekongkong ngan namawee, no11 lim kit siang..aku nak kita semua try naik kan yb zul jd pm ganti najib n ganti muhyidin nanti..biar dia jd pm yg ada proinsip agama..

Nok said...

Syabas perkasa,tlg senaraikan pengkhianat2 ni supaya rakyat sedar dan boleh pancung mereka sebelum nasi menjadi bubur...inilah kuasa rakyat...tambah2 lagi parti politik yg menjual agama ,munafiq, penipu,menfitnah,jual nama tuhan ,bersekongkol dgn parti komunis,pengkhianat bangsa...

ingat,melayu akan hilang kuasa mcm apa yg telah di S,pore dulu,Lee kuan you sanggup pakai kopiah untuk menarik undi melayu ,apabila PAP berkuasa...Presiden Yusof Ishak pertama dan terakhir org melayu..Kg Gelam hak org melayu yg kini telah menjadi sejarah.....menangis air mata darah pun tak boleh ambik balik...itu lah melayu........perkasa teruskan perjuangan....

Anonymous said...

Satu lagi di Perak pengkhianat bangasa melayu Adalah Ir Nizar yg sanggup jadi kuda tunggangan DAP...syukur pada tuhan kerana BN berjaya merampas balik kuasa memerentah...kalau tidak perak akan jadi mcm Penang ,org melayu akan terpinggir...Ir Nizar adalah pengkhianat besar org melayu di Perak..kalau tak ada kuasa Sultan cina kapir laknat sudah jadi MB Perak...,ini adalah satu2 kuasa yg ada pada org melayu...hidup perkasa.....

mohamed said...

Dah tentu PAS dan PKR dan DAP menghina Islam. Mereka mesti di tolak habisan.

Untuk megatasi masaalah calon BN yang tidak layak mewakili kita dan Ugama kita, sanggup ke PERKASA letak calun bebas atau dari PERKASA sendiri turun padang menghantar wakil.

SAMADLELONG said...

GAP WA CAYA LU.

TERUSKAN................

Anonymous said...

Pakar undang-undang UIA itu berkata Mahathir telah meminda perlembagaan persekutuan pada tahun 1993 dengan melucutkan raja-raja daripada kekebalan mereka dan menyediakan peruntukan bagi kerajaan untuk "memberi arahan" kepada Yang di-Pertuan Agong.

Ini dilakukan dengan cara memasukkan Artikel 40 (1A) dalam perlembagaan yang menyatakan bahawa Seri Paduka perlu bertindak mengikut nasihat jemaah menteri.

"Pada dasarnya ini merupakan legasi yang ditinggalkan oleh pentadbiran Mahathir, yang mahu monarki disenyapkan," katanya kepada Malaysiakini hari ini.

Menurut beliau, pada masa yang sama, negara mempunyai seorang eksekutif yang tidak memperdulikan kuasa badan yang lain dan monarki yang tidak pasti peranannya.

Anonymous said...

Jangan lupa masukkan penjenayah trafik ni ....TIAN CHUA

Kuat gigit tuh .... mulut dia kena tutup mcm anjing ... bahaya dgn penyakit rabiesnya lagi...

Anonymous said...

nik najis no. 4
teresa cock sucking no. 5
lim kit sial no. 6
lim guang taik no. 7
ronnie dog no. 8

GotYou! said...

Aku rindu musangka @ zali! Kehkehkeh.

Anonymous said...

tolong senaraikan juga yg suka mabuk dan kaki perempuan...

kalau tak cukup perisik aku turun padang...

pejuang hamas...

SAMADLELONG said...

PERKASA DI KANGAR PERLIS SAPA KETUA?
TOLONG BAGITAU
EMAIL: samadlelong@yahoo.com

Anonymous said...

PENGKHJANAT NO SATUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU JATUH KEPADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA















NAAAAAAAAAAAAAJIIIIIIIIIB ALLLLLLTATUNNNNNNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

rakab said...

Anon 10.19,

Apa yang kau sibukkan peninju muay thai dari Israel tu datang bersukan di Malaysia.

Cubalah rasional....yang kita tentang ialah kerajaan zionis Israel !!....bukannya keseluruhan rakyat Israel.

Masih ramai dari kalangan rakyat Israel yang tidak bersetuju malah menentang kerajaan zionis mereka sendiri terutamanya dalam isu Palestin.

Cuma jumlah mereka kurang dan tidak cukup untuk menggulingkan regim zionis...

Jadi janganlah kita menghukum secara sewenang-wenangnya...

Pada ketika kepimpinan Rasullullah di Mekah dahulu, adakah bangsa yahudi ini di tangkap atau di halau keluar setiap kali mereka datang ke kota Mekah atas urusan berniaga atau urusan lain..?

cuba renungkan...

Anonymous said...

Jeng jeng jenggggg.....

Senarai Top 20 pujaan hati....

1. Anuwar al Sheh al Juburi

2. Nik Ajis Ularmak Terompah

3. Lim Guan Neneng

4. Mat Sabu Rit

5. Azmin P.A.T.I

6. Kapal Sink

7. Hadi Sawang

8. Lim Kid Sial

9. Tian Cuak

10. Khalid Gerejaku

11. Manoharam

12. Sivarasakelat

13. Gobindungu

14. Khalid Gagagap

15. Husam Kusam Masam

16. Ronnie Lu Pulang Balik Wa Punya Todi

17. Mahfuz Bean

18. Wan Jijah Gersang

19. Teresa Cock

20. Mak Lampirr heeeerhehehe heeeehehehe

pada yg tak terpilih jgn kecil hati kalau berani sgt buatlah onar.. hahaha

Anonymous said...

Anon 4.26

hehehe aku suka lawak ko

Anonymous said...

Anon 4.26

hehehe aku suka lawak ko

rakab said...

non 4.26,

lu punya lawak buat aku gelak tertonggeng-tonggeng..!!

kehkehkehkeh!...

zat said...

bagi majoriti rakyat termasuk kaum melayu sendiri, kumpulan 'fascist' spt Perkasa ni mmg tk mendpt tempat..so ultimatum apa ke bende ni..kumpulan yg mau menghancurkan hubungan antara kaum di negara ini harus dihapuskan..