Wednesday, October 12, 2011

Dr Zul Cuba Bunuh PAS

sejak kebelakangan ini terdapat beberapa indikasi pelik yang ditunjukkan oleh pimpinan pakatan terhadap hala tuju perjuangan mereka.
ahli parlimen pas kuala selangor, dr zul mencabar najib untuk tidak membubarkan parlimen selagi perlaksanaan bajet 2012 tidak direalisasikan.
jika najib berjaya merealisasikan perlaksanaan bajet, sudah tentu rakyat melihat kredibel kerajaan dalam mengotakan janji.
kalau dah berjaya, najib pula bubar parlimen dan akhirnya menang 2/3 majoriti aku harap dr zul tak cari alasan kemenangan BN adalah kerana mereka berjaya merealisasikan perlaksanaan bajet.
dr zul melalui gaya cakapnya, dilihat telah dan bakal membantu kemenangan najib.

18 comments:

jejakpru14 said...

slam 1 malaysia, mohon utk dipromotkan blog saya ke laman tuan. tq...saya budak baru belajar..

Anonymous said...

depa ingat bn pun bohong macam depa kot

Anonymous said...

Sabda Rasulullah SAW: “Sesungguhnya antara tanda-tanda kiamat itu ialah; diangkat ilmu (agama), tersebar kejahilan (terhadap agama), arak diminum (secara berleluasa), dan zahirnya zina (secara terang-terangan)”. (Riwayat al-Bukhari no. 78 dan Muslim no. 4824)"

Anonymous said...

Allah maha mengetahui apa yang terlintas di hati sesorang manusia. Cabaran Dr Zul adalah hakikat atau reality dan sangat ikhlas. Sebagaimana firman Allah dalam surah Yaaasiiin ayat 82 " Innama amruhu iza arodasyaian ainyakulalahu kun fayakun" (maaf kalau silaf kerana ejaan dlm BM)"Sesungguhnya keadaan kekuasaanNya apabila IA menghendaki adanya (berlaku) sesuatu IA berfirman "JADILAH ENGKAU" maka ia terus menjadi. Ingatlah bahawa yang ampunya dan yang memberi kuasa adalah ALLAH. Bukan manusia. Allah telah memberi kuasa kepada Perikatan dan kini BN sebagai kerajaan Malaya dan kini Malaysia. Semua pihak kena terima hakikat ini.Jangan ada mana-mana pihak dengan mudah menuduh saudara Islamnya yang lain sebagai kafir dsbnya.

Anonymous said...

Kadang-kadang buku kena bertemu dengan ruas baru nampak "fair and square"...baru dapat balik akai yang waras.

Selama ini ramai tak waras hinggakan bulan dan bintang mahu digapai. Kini apabila BN juga kata depa mampu gapai bulan dan bintang...baru PR dapat balik akai pra 2004.

kah kah kah

Anonymous said...

Elok juga Dr Zul cadangkan Pas agar jangan bubar kerusi MB negeri Pas sebelum sistem teokrasi yang dilaung-laungkan tegak sepenuhnya. Apa macam Pas, berani sahut cabaran ini.

keh keh keh

Anonymous said...

PAKATAN RAKYAT PUN TIDAK BOLEH BUBAR DUN NEGERI MASING2 SELAGI JANJI2 DAN MANIFESTO PRU12 BELUM TERTUNAI SEPENUHNYA!!

AMACAM?

Anonymous said...

Cadangan yang baik dari YB Zul. Bila Najib berjaya tunaikan janji BN akan berjaya menang semula di Selangor. Terlalu banyak masalah selepas PR berkuasa di Selangor Mac 2008. Yang pasti beberapa pemimpin PAS sendiri tidak lagi menjadi pilihan pengundi Melayu di Selangor.

Anonymous said...

SAMPAI KAPADA 'DR' ZUL...ANWAR DAPAT SET BUDGET DUMMY..TAKAN LAH NAJIB BODOH...BERAPA BYK RAHSIA KERAJAAAN BOCOR...BUDGET NI TERLEBIH PENTING...

SO JGN KALOT DR...KALAU BUDGET TU OK

Anonymous said...

Anon, October 12, 2011 11:24 AM

Telah tsabit didalam ilmu Allah jalla wa aza BN berkuasa di negeri ambe Tganu hingga tahun 1999. kemudian Dia hapuskan kerajaan tersebut, diangkatNya PAS pula.

Dlm ilmullah jugalah dgn ta'luq iradat dan qudrat Allah azawajall kerjaan PAS dihilangkan di Tganu pada tahun 2004 dan Dia angkat kembali Kerajaan BN sampailah ke hari ini 12 Oct. 2011.

Esok....?

Esok adalah kelmarin bagi lusa.

Tiada siapa dapat menegah barang yang telah Allah berikan dan tiada siapa dapat memberi barang yang telah Allah tegahkan.

Wallahua'lam

RAMBO said...

PAS TAK PERLU DIBUNUH....TETAPI BIARKAN DIA MAMPUS SENDIRI...KERANA hamPAS KINI SEBUAH PARTI YG SAKIT KRONIK....TAK ADA PAKAR YG BOLEH MERAWATNYA LAGI....HATTA POKNIK AJIS SENDIRIPUN TAKLEH WAT SEMAYANG HAJAT TOLAK BALA....!!MACAM2 PENYAKIT ADA...GILA INSEN..NYANYUK..UMNOFOBIA..PENYAKITHATI...HIV...AIDS..SEKSMANIAK...KETAGIH BURIT...DLL..

hamPAS AKAN DITALKINKAN SELEPAS PRU13 NANTI.....INSYAALLAH..!!

Anonymous said...

NIK AJIS AKAN BUNUH PAS DGN PISAU HUDUDNYA.....

Anonymous said...

MAT SYABU AKAN BUNUH PAS DGN KOMUNIS TROPPERNYA....

Anonymous said...

ANUWAR ALJUBURI AKAN BUNUH PAKATAN RIOK DGN AKSI CINADOLL DAN SIAMDOLLNYA...

Anonymous said...

BABI LGE AKAN BUNUH PAKATAN RIOK DGN NYANYIAN JOHORNYA...

Anonymous said...

SEMUA CALON PEMBANGKANG YG TAK TUNAI JANJI PR2008 TIDAK BOLEH BERTANDING SEMULA..MEREKA DAH BUKTIKAN MEREKA DAH BUKTOKAN BUDGET MEREKA TAK BERJAYA PU. JANJI BUDGET GAGAL!!! SILA START NIAGA BALIK!!!

Anonymous said...

Eloklah begitu, Melayu bantu Melayu.
Tak salah langsung, siapa yg nak mengekalkan kuasa politik negara ditangan Melayu jika bukan orang2 Melayu.

Love Melayu forever!

Anonymous said...

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...........

GUA RASA LU MMG TAK LAMA JADI M.P LA DR.ZUL

LAGI SETAHUN MAKNANYA NUAR DAH KE DALAM!!!

NUAR TU KALAO BOLEY BESOK.. BESOK LAA PRU