IKLAN BERBAYAR

Wednesday, October 26, 2011

FOTO WAYANG UNTUK PRU13.

macam-macam stail pas gunakan untuk raih simpati.
ini tandanya, kronik.

138 comments:

Anonymous said...

Ape pasal tak tangkap gambar Nik Aziz semasa dia tengah berak je?

Anonymous said...

Aiiiie! Pingganpun nk telan?

Anonymous said...

macam orang tak berakal ...

Sinbadofmalaysia said...

Kalau ia pun kebuloq,jangan lah nak cover sampai mcm tu....hehehe

Otak Geliga said...

akupun biasa buat mcm tu masa kecik kalau kuah byk....rasa syok woooo.....hehehehe

ada sape2 nak candid aku n jadikan aku calon PRU13???......hehehehehe

lawak giler kalau gambar ni terpampang masa PRU 13, N.Aziz makan nasi lemak, N.Aziz makan sampai menghirup, N.Aziz menebas, N.Aziz menangis etc......ntah apa2

tu baju/brg2 yg ada gambar N.Aziz tu apa kejadahnya korang buat semua tu????.....N.Aziz redha ke korang guna gambar dia.....silap2 ada yg letak gambar N.Aziz pd spender.....mau mengamuk Tok Guru ni nnt.....hehehehe

Ni la akibat TERLAMPAU TAKSUB....apa2 je la mrk ni......hehehehe

Anonymous said...

fuhh.... sup tropedo

Otak Geliga said...

GAP, gambar Anwar menghirup x da ka???......jgn salah paham...aku maksudkan gambar yg serupa mcm N.Aziz, mesti kening Anwar terangkat habis masa menghirup kuah.......hehehehe

musangka said...

Walaupun photo takleh buat bukti...

Tapi bole buat crita!

Ceritanya bermula begini.....

UMNU tak pernah tengok ke org makan cara TGNA nih ??

Aku...hirup kuah, memang camtu !!

paritjawa said...

kesian ak tgk nik aziz ni..org2 bawah die yg dungu2 tu keje nk upload gmbr nth pape je

musangka said...

Pantang tok nenek aku,

Makan nasik pakai sudu !

Najib & bini nya sure tak lalu dgn cara ni...orhe putih !!

Anonymous said...

N.ajis hipokrit! Fuck you n.ajis!

musangka said...

Kami org2 PAS memang suka makan cara ni....

Lebih afdhal...!

Tak gitu Abg Mat Sabu ?

Anonymous said...

Woi n.ajis! Hang jilat apa? Pegilah jilat dubur lim kit siang!

musangka said...

Alhamdulillah TGNA...!

Tenteram perut pihak yg menjamu, bila tgk rezeki dihormati..!!

musangka said...

Betul tu Tuan Guru...!

Memuliakan rezeki ni, amat dituntut dlm Islam!

Subhanallah! Alhamdulillah..!!

Otak Geliga said...

Musangka 6.21PM

Betul....betl...betul...akupun hirup kuah mcm tu jugak.....syiokkk...x caya cuba la.....hehehehe

Anonymous said...

gambar wuduk dah..gambar solat dah...gambar mkn nasi bungkus dah...gambar lepak kar dangau dah...gambar hirup kuah pun dah.

cer teka gambar apa lg akan keluar lps ni?

musangka said...

Tuan Guru yg penyabar....!

Biorkan iblis2 tu...!

Bila kita dengar deme mengata, Tuan Guru pernah ajar...

ucapkan lah, "Alhamdulillah...!"

Otak Geliga said...

Musangka
Pantang tok nenek aku,

Makan nasik pakai sudu !

Najib & bini nya sure tak lalu dgn cara ni...orhe putih !!

October 26, 2011 6:24 PM
----------------------------------------------------
DS Najib & Rosmah gak yg dikaitkannya...sian PM kita......dah nasib badan, nak buat mcm mana.....oghe putih la katakan.....TAPIIIII.....x salahkan makan pakai sudu???....ke HARAM/MAKRUH hukumnya????....aku betul2 tak tau........hehehehe

mesti Musangka x pernah tgk N.Aziz mkn guna sudu.....hehehehe

Otak Geliga said...

siapa kau kata IBLIS tu Musangka????....hehehehe

Anonymous said...

..Saipu Bahrin menjawab, " Ini adalah cinta antara saya dan Kak Na (isteri Cikgu Hamdan)...

...tetapi ketika ditangkap saya lihat Saipu Bahrin separuh bogel hanya memakai spender (seluar dalam),...

...lalu saya bawa mereka kerumah Nik Aziz, saya tanya pendapat Nik Aziz, lalu Nik Aziz kata;

...bende nie doksoh digege gapo sebaq kalu tahu kepihak UMNO, jadi heboh, parti PAH kito ake kaloh...

Yogi nok ulah sikik,

...Nie asobiah ke gapo nie Pok Nik wei...?????

Ambo ingak Nabi saw pernah bersabda,...sekironya Fathimah binti Muhammad ditangkap mencuri nescaya aku kerat tangannya!..

Pok Nik dia lepah bodo Saipu Bahrin, pahtu we jadi calon pulok..alo,alo,alo???

Musidu, Musidu...???

--------------------

Nah! cuba hirup yg pk Yogi sediakan nie pulak!!!

musangka said...

GAP!

Hg ni...talibarut UMNU ka,

or kakitangan PAS ???

mmuuaahhhahahahaha...!!!

Anonymous said...

ZALI MANA ?

AHHH MUNGKIN HARI INI PENDAPATAN ZALI SBG PENGKOMEN UTK CYBERTEROMPAH PAS SUDAH MENCUKPI

TD ZALI CHECK MAYBANK2U MASYUK

SATU KOMEN PAS BG ZALI RM2

MUAHAHAHAHAHAA

Anonymous said...

ZALI MANA ?

AHHH MUNGKIN HARI INI PENDAPATAN ZALI SBG PENGKOMEN UTK CYBERTEROMPAH PAS SUDAH MENCUKPI

TD ZALI CHECK MAYBANK2U MASYUK

SATU KOMEN PAS BG ZALI RM2

MUAHAHAHAHAHAA

Anonymous said...

ZALI MANA ?

AHHH MUNGKIN HARI INI PENDAPATAN ZALI SBG PENGKOMEN UTK CYBERTEROMPAH PAS SUDAH MENCUKPI

TD ZALI CHECK MAYBANK2U MASYUK

SATU KOMEN PAS BG ZALI RM2

MUAHAHAHAHAHAA

BUJANG SENANG said...

jenguk2lah blog bujang senang

http://antirepublik.blogspot.com

Otak Geliga said...

pantang org/pro UMNO cuit skit pemimpin kesayangan dia....habis diIBLISkan semua.....MU-SANGKA, MU-SIAPA???......hehehehe

pantang skali kena kat puak depa, semua HARAM baru ingat Allah, yg puak lain semua diWAJIBkan lupa pulak apa yg Allah tegah.....INDAHnya ISLAM hamPASngok......hehehehe

si Tok Guru mengKAPIRkan, yg anak didik mengIBLISkan.....baguih sgt lagu tu.....hehehehe

Anonymous said...

ni idea zaman 90an...zaman aku belajar kat U...simpati dan zuhud jadi taruhan.sekarang pg mampos la.budak bangang mcm musang babi ni blhla kau kencing..

Anonymous said...

Dok hirup tomyam Anok Na buak dale kerete api!!!

Anonymous said...

zaman 90an ada pemuda ludah gambar pork nik.abis kemaluan tak leh kencing...

Gila hebat pencacai pas sogok berita.Musangka babi dan zali hanjing zaman ni yg pecaya

Anonymous said...

...kera pun mkn camtu..
...lembu pun mkn camtu..
...itik pun menyudu camtu..
...che ba** pun camtu gak..

PAS itu LEMBU itu PAS.

Otak Geliga said...

GAP ni talipusat hamPASngok meerangkap adik ipar UMNO, sepipit dgn biaDAPigs, atok kpd Pi Kencing Rakyat......hehehehe

buat apa ko tanya lagu tu Musangka?????......kau kesian dgn UMNO ke kalau GAP ni ada iras2 hammPASngok????......hehehehe

no woory la Musangka, UMNO can take care itself.....hehehehe

Anonymous said...

gambar poknik berak takde ke woi?

Anonymous said...

BODOH JUGA NIK AZIZ NI, MAKAN MACAM ORANG YANG KELAPARAN TIADA MAKAN SATU MINGGU, NABI SAW PUN TIDAK MAKAN MACAM BEGITU

Anonymous said...

kalau ye pun, toksahla papar gambar camtu. apa niat sebenarnya? nak riak? nak ujub? nak undi? maka akan kering kontangla pahala..
sesungguhnya perbuatan baik yang disembunyikan itu lebih baik..

sekian.

fulisiakantora said...

Assalamualaikum...Zuhud kalau jadi pemimpin dia akan letak jawatan bila dah tak mampu nak berkeja. Zuhud tak naik mercidis, zuhud kalau kerja gaji dia semua infak kat org ngam2 simpan utk mkn & pakai je. Zuhud tak suka tayang2, kalau ye pun org curi2 amik gambar ni, apsal tak kluarkan fuckgua haramkan upload gambar org tanpa kebenaran. Atau mmg saja nak biarkan lepas sbb popular beb!! Zuhud tak kondem org, zuhud tak kufurkan org yg solat, zuhud tak berpecah belah, zuhud tak sekongkol dgn kafir harbi...ni bukan zuhud, ni zahid ni kejar populariti.

Anonymous said...

makan cari makan tu

Anonymous said...

mahfuz bean penah naik mazda buruk utk cari makan kat kedah dulu. kuat berlakon puak pas ni.

Anonymous said...

makan serabai dgn kopi
lebai rambai yg selalu bermimpi.
Orang dah kenal mu poknik oi, kuat temberang mcm juga aljub.
tok guru sentit mak limah la lu.
pak chu cheng la lu punai kendur!

Anonymous said...

Orang lain pun makan jugak tp x dak la sampai tahap tu...ish...hudoh sgt la..

Anonymous said...

Gambor dia menutuh xde ke?

Anonymous said...

Tak salah nak makan macam mana pun tapi biar beradab,pantang time makan main angkat 2 pingan ne ,jatuhkan air muka sendiri. Aku tak pernah jumpa pun, ko org ada ke jumpa kat restaurant kr kat kedai makan yg ramai org pas tu makan siap angkat pingang nak hirup kuah .mesti kena jaga pandangan org juga .nak buat pun tak salah tapi pandangan org mesti teruk. Tambah ko tu ada pangkat bawa nama islam tok guru lagi.satu contoh yg tak baik aku cabar pengikut nik aziz makan macam tu mesti tak mau kan.akidah akhlak org tua ne dah tahap kritikal.zuhuf? Bg jer kereta tu kat aku kita tukat ko jalan kaki pulak baru lah pure zuhud.

Anonymous said...

SYABAS GAP!!!KERANA TOLONG MEMPOPULARKAN TGNA!!!INILAH PEMIMPIN YANG DIHORMATI UMAT ISLAM DIMALAYSIA!!"DIMANA LANGIT DIJUNJUNG,DISITU BUMI DIPIJAK"TGNA TAK PERNAH LUPA ASAL USULNYA....

Anonymous said...

seems gluttonous..

just wondering, why did they show this type of pic in the first place?

really not wise to show off this type of pic..

SAMADLELONG said...

PUKIMAK TUA KUTUK NI BILA NAK MAMPUS. BILA AHLI PAS TERLIBAT ZINA BUKAN TAKUT KEPADA ALLAH TAPI TAKUT KEPADA UMNO.

NIK NAJIS ANAK HARAM JADAH.

Anonymous said...

betullahtu, rezeki mesti dihormati, makan sampai habis dan jilat jari untuk dapat barakah tapi bukan zuhud tapi mengikut sunah nabi, zuhud ke nik azaz? berapa harga pinggan yang digunakan, berapa harga kain sampin yang dipakai? lakin kali aku cadangkan nik azaz pakai pinggan ayan pakai pakaian usang, kalau boleh nampak sikit bekas tampal koyak, baru nampak real. jangan jadi zuhud yang hipokrit.
kalau zuhud bukan isu, nik azaz tak rela pakai sudu rela hirup kuah macamtu, sunah nabi ke? kita cabar nik aziz hirup kuah semasa makan bersama sultan kelantan atau mana2 majlis rasmi dengan vvip.

Anonymous said...

mahu ikut sunnah nabi supaya masuk surga lah.stupid act.....show off to public

Anonymous said...

mcm org gila.tak senonoh, memalukan, nampak tak bertamaddun

SAMADLELONG said...

Saipu Bahrin menjawab, " Ini adalah cinta antara saya dan Kak Na (isteri Cikgu Hamdan)...

...tetapi ketika ditangkap saya lihat Saipu Bahrin separuh bogel hanya memakai spender (seluar dalam),...

...lalu saya bawa mereka kerumah Nik Aziz, saya tanya pendapat Nik Aziz, lalu Nik Aziz kata;

...bende nie doksoh digege gapo sebaq kalu tahu kepihak UMNO, jadi heboh, parti PAH kito ake kaloh...

Yogi nok ulah sikik,

...Nie asobiah ke gapo nie Pok Nik wei...?????
Ambo ingak Nabi saw pernah bersabda,...sekironya Fathimah binti Muhammad ditangkap mencuri nescaya aku kerat tangannya!..

Pok Nik dia lepah bodo Saipu Bahrin, pahtu we jadi calon pulok..alo,alo,alo???

Musidu, Musidu...???

---------------------------------

INILAH PUAK PAS ANAK HARAM JADAH BOLEH SEMBAHYANG DAN AMPUNKAN DOSA AHLI2 PAS YANG MELAKUKAN ZINA.

ANAK HARAM JADAH PAS DAH SESAT LAGI MENYESATKAN. APA YANG DIPRAKTIKAN OLEH PUAK2 NI NABI TAK AJAR PUN.

ANAK HARAM JADAH.

Anonymous said...

Tapi nampak macam sakai hirup kuah dalam daun keladi je.. kamon la ni zaman milinium jenerasi xyz benda-benda macam ni nak buat orang suka kita dah ketinggalan zaman, zaman sekarang orang nak tgk hasil kerja kita. Alahai mentaliti orang PAS ni macam zaman dulukala daaa....

pemerhati said...

pada aku ni bukan masalah makan pkai tangan ke sudu ke..tapi lebih pada show off nak tunjukkan betapa zuhudnya dia pd penyokongnya. orang yang baik takkan heboh satu dia yg dia lah umat plg baik..cam tu lah juga org yg btl2 kaya..biasa nya akan low profile jek..buat pe nak tunjuk2. nampak sgt lah kan.

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, aku tak sangup nak sampai ke tahap ni, tapi selama yg aku tgk pa-ti pas ni la...aku ingat diorang ni syiah!!! syiah je yg taksub imam2 mereka, syiah je yg halal berbohong, syiah je yg bermuka2, syiah je yg suka mengkafirkan muslim lain, syiah je yg boleh liwat isteri. Hmm... ntahla, tepuk Iman tanya Allah. AKU BERSAKSI TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH, DAN AKU BERSAKSI MUHAMMAD SAW ITU PESURUH ALLAH!!!

Anonymous said...

Pantang tok nenek aku,

Makan nasik pakai sudu !

Najib & bini nya sure tak lalu dgn cara ni...orhe putih !!

October 26, 2011 6:24 PM

------------------------------------------

Wei Musang Bahlol!!! Aku nak tanya sikit boleh??

Ketua ko si Mat Sabun_Bau_Burit mantat Cik Normah pat Bilek 121 tu pakai apa pulak??

Hehehehe

Anonymous said...

Musang!!

Ko dgn tok nenek ko sama bahlol takleh tgk org lain senang.

Anonymous said...

Pandai betol Si Tua Kutok ni main wayang!!!

Aku dah meluat da tgk perangai dia.

Tobat aku tobat...

zali

Anonymous said...

Betul tu Tuan Guru...!

Memuliakan rezeki ni, amat dituntut dlm Islam!

Subhanallah! Alhamdulillah..!!

October 26, 2011 6:30 PM

--------------------------------------------

Wayang pencacai PR bangsat!!!

Depan tunjok baik Sebut nama allah mcm syurga dia punya tapi di belakang main bini kawan, memfitnah, membohong dan menyeleweng duit rakyat Champion beb!!!!

yogibear's season said...

masaaloh Wae Smaei hie,dok tahu brape oghe bini lah, dok tahu brape oghe kaseh lah..!!

di Kemboja ambik nikoh tige pak haghi dia cegha...

Wae Smaei..Wae Smaei nie, dia dokleh nikoh lamo,... buleh anok soghe gak dia cegha...

dia nok anok dagheeeee blako..! Wae Smaei nie...

Alo,Alo,Aloo..oh!!

Musanghidu,.. Musanghidu..!

yogibear's season said...

Katanya lagi peguam yang mewakili Siti Aishah bekas isteri Wan Ismail, mempunyai asas untuk membuat tuntutan nafkah sebanyak RM 3 juta berdasarkan harta yang dimiliki oleh Wan Ismail.Wah..kayanya YB Pas sampai berjuta-juta duit dia.Aku pun tanya lagi macam mana YB tau ADUN Melor tu banyak duit?.."Wan Ismail tu dapat duit 6 juta pasal projek Ladang Sungai Terah kat Gua Musang..kena pulak lepas ni kalau Siti Aishah bekas isteri YB Melor tu balik agama asal dia...kacau!kacau!,pasal tu lah bekas bini dia tuntut sampai 3 juta" kata Mat Sabu dalam nada tegas.Kata Mat Sabu lagi,Pas Kelantan kuat sebab adanya tok guru,yang lain semua tak boleh pakai.."Tok Guru pun sampai penggal ni je,lepas ni pilihanraya akan datang PAS akan jatuh kalau keadaan macam ni".

Ada aku kisah said...

mat sabu makan musangkangkang yang suap

Anonymous said...

keluar dinner char kue teaw sat. ada sapa nak ikut pi ambik gambar?

zat said...

yg jelas pencacai2 semua jd kelam-kabut bila keluar gmbar tok guru..lawak betul..

Anonymous said...

seems gluttonous..

just wondering, why did they show this type of pic in the first place?

really not wise to show off this type of pic..

October 26, 2011 7:26 PM

-----------------------------------------------

Don't you get it??

This old fool is trying to show thst he is HUMBLE. But in fact he FUMBLE waiting to TUMBLE.

Don't ever trust this old hypocrite fool!!!

zali

Anonymous said...

zat said...

yg jelas pencacai2 semua jd kelam-kabut bila keluar gmbar tok guru..lawak betul..

**********************************

ye betul tu puan zat. gua tengah kelam kabut ni. gua kena buat apa ni sebenarnya.

Anonymous said...

tangan pok nik takde lekat makanan pun. mesti pok nik makan pakai chop stick.

mohamed said...

Petua menjimat air.

Lula2 sedut kuah sampai habis, Lepat tu jilat apa yang masih ada sampai habis.

Tak payah susah2 nak basuh.

Anonymous said...

Buruk kedarah...

Anonymous said...

Macam babi sondol dedak..

Anonymous said...

kasihan tgna

Anonymous said...

tak payahlah nak tunjuk2 makan macam ni.....
amanah..kepada rakyat kelantan mana...
MANA PERTANYAAN YAN G AFDAL UNTUK TGNA

AMANAH KEPADA RAKYAT KELANTAN...APA YANG DIA BUAT SELAMA PULUHAN TAHUN MEMERINTAH KE....

MAKAN NASI...TAK PAKAI SUDU...
KE
ATAU PASAI APA AYAK KELANTAN ...
FIRST CLASS...?..TQ

Anonymous said...

Tok Guru yang ku hormati & sanjungi. Tok guru yang membuatkan pemimpin umno yang moral mereka amat memalukan , blogger-blogger kaki fitnah & tak laku spt himpunan sejuta
sejuta umat & pencacai-pencacai yang mempunyai otak udang yang kerjanya hanya basuh taik pemimpin umno menggelupur macam cacing kepanasan dengan sanjungan masyarakat Islam & bukan Islam di Malaysia & Antarabangsa. Pemimipin umno ,majoriti rakyat Malaysia malu untuk mengaku sebagai pemimipin. hehehe

zali

PAS HANCUUUS said...

Musang,

Macamana agaknya Nik Aziz makan sup kalo tak pakai sudu. Kah kah kah.

PAS HANCUUUS said...

KFC - Menjilat jari.
Nik Aziz - menjilat pinggan.
Pas - Dah biasa jilat DAP.

Muuuaaaaahahahahampas.

Anonymous said...

MACAM KEBULUR JE SI TUA WALI SELIPAR TU...

NAK MAMPUS AGAKNYA SI TUA MUKA TAIL LALAT TU...PUKIMAK BETUL!

-nik ajis babi-

Anonymous said...

Zali! Aku tengok Tok Guru kamu tu macam dah nak mampos je. Betul ke?

Tu la kalau dah jenis bangsat tu bangsat juga lah.

Penjaga pintu surga konon. Kepala butuh. Apa dia ingat surga tu KEPALA BAPAK ANAK HARAM DIA YANG PUNYA?

Pegi mampos lah lu TOK GURU. Hidup di dunia ni hanya memporakperandakan umat Islam je!!!!!!!!!!!!!!

Otak Geliga said...

x pe la zali HIMPUN, kami bg T.Mahathir je la duduk kat sebelah N.Aziz tu....SEPADAN ke???....jauh BEZAAAA tu auranya......hehehehe

Khalifah LGE nak ltk mana??....waiter mungkin??.....hehehe

Anonymous said...

Tok Guruku yang kuhormati & kusanjungi. Pengorbananmu tiada ternilai.Kesederhanaanmu menggelupur pencacai-pencacai umno yang yang suka makan rasuah. hehehe

zali

rauna said...

alahai....datuk sapa la tu...cian nye...pakai la straw kan senang....nk menujuk2 la tu....kat umah tah2 pakai chop stick yg LGE bg.....

Otak Geliga said...

ni aku amik dr Anak Seberang (http://panggungopera.blogspot.com/2011/10/panas-dalil-dalil-pas-bukan-parti-islam.html)

"Dalam overnight sahaja, PAS telah mengangkat Anwar Ibrahim sebagai ‘insan kamil wal mutakammil’ walaupun sebelum itu PAS menuduh Anwar sebagai pemecah belah Islam dan perosak gerakan agama. Ini susulan dari penyertaan Anwar Ibrahim ke dalam UMNO dan bukan PAS seperti yang dijangka oleh orang-orang PAS pada tahun 1981. Malah, Nik Aziz pernah secara terang memanggil Anwar Ibrahim sebagai Jeneral Syaithan dan Syaithan Jantan sekitar kempen Pilihanraya Umum 1995. Anwar secara sinis membalas di TV3 bahawa Nik Aziz Syaithan Betina"

Anonymous said...

Amboi zuhudnya Pok Nik kesiannya...... ni le keje propaganda puak pas konon mereka lebih Islam, sederhana dan mulia dr org lain..
Tapi hakikatnya dia juga manusia biasa tak nampak pd luaran ia tetap terserlah pada anaknya dan harta yg tak dpt disorok.
Yelah sedang elok negeri lain memajukan pelbagai industri, Kelantan masih dlm industri gelap yg tak memajukan rakyat.... "potong balak".
soalannya keuntungan adakah 100% milik Negeri atau rakyat?

Otak Geliga said...

pencacai UMNO yg mana suka makan rasuah ni?????......baik ngaku cpt....zali HIMPUN tanya tu.....terliur dia....hehehehe

zali HIMPUN, yg mana satu rasuahnya??.....rasuah politik ke rasuah zakat???......hehehehe

Anonymous said...

rasuah khalwat

Anonymous said...

PAS kata orang yang berzina tidak berdosa tapi orang yang mencegah kemunkaran itu demi kebenaran yang salah dan berdosa.Tanpa gunakan otak Zali dan Musngka sokong 100%.

PAS kata orang yang berzina dengan bini orang, terutamanya dalam bilik 121, HOTEL PERDANA tak bersalah dan tidak berdosa. Orang yang hebahkan kemungkaran demi menegakkan kebenaran itu yang berdosa. Tanpa gunakan otak Zali dan Musangka sokong 100%.

PAS kata UMNO kafir sebab bersekrongkol dengan bukan Islam. PAS jilat jubuq DAP tak apa tak kafir pon.Tanpa gunakan otak Zali dan Musangka sokong 100%.

Bijak.....bijak......

Anonymous said...

Tokguru yg ku hormati, aku sanjung kau kerana kau selamatkan YB YB yg panjat bini orang. Terima kasih wahai tokguru.

Anonymous said...

Otak geliga!

Bagus la tu sekarang ni SHAITAN BETINA dah ngangkang pada SHAITAN JANTAN. dan terus dapat anak.

Dapat anak SHAITAN HARAMJADAH macam Zali dan Musangka............

Anonymous said...

Tok Guruku yang dihormati & disanjungi. Kehadiranmu membawa sinar Islam untuk rakyat Malaysia yang selama ini telah ditipu oleh pemimpin-pemimpin umno.

zali

fotografer said...

Dulu PR letak gambar Anuar mata lebam semasa PRU.
Kali ini mereka akan letak gambar Anuar yg mana agaknya?

Anonymous said...

mat sabu makan musangkangkang yang suap

October 26, 2011 8:09 PM

----------------------------------------------

Tambah lagi!!

Mat Sabu mantat Cik Normah MUSANGcelaKA yang bersihkan peler dia pakai tissue.

wahkahkahkahkah.....

keluar PAS said...

lakonan tarik undi...bg kesian...x caya tya aku...aku delu ahli pas dah muak dah semua ni...

Anonymous said...

Buruk kedarah...

October 26, 2011 8:20 PM

------------------------------------------

Betol tu!!

Si tua kugok ni bila nak mampos!!!

zali

Anonymous said...

Musangka dan Zali, psychological warfare ak? Tungguuuu kita sama sama tengok siapa yang menang.

Anonymous said...

Politics is really very dirty.. coz of diferences in ideology, brothers and brothers are enemies, a father is an enemy to his son .. etc etc but dont forget POLITICS is also very beautiful indeed: why ... coz today can be fierce enemies but tomorrow can be best of friends.. may ALLAH give ways to unite all Malays for the sake of ISLAM, for the sake of present ummah, for the sake of the country.

Anonymous said...

zat said.....

Si tua kutok ni tak mmg bangsat!!!

Menghalal kan segala perbuatan haram, suka menghina dan memfitnah orang lain.

Cepat mampos lagi baik!!!

Anonymous said...

Tok Guruku yang dikasihi & disanjungi, kesederhanaanmu , menyedarkan aku bahawa gaya hidup pemimpin umno amat menjengkelkan & amat memalukan.

zali

Anonymous said...

Politics is really very dirty.. coz of diferences in ideology, brothers and brothers are enemies, a father is an enemy to his son .. etc etc but dont forget POLITICS is also very beautiful indeed: why ... coz today can be fierce enemies but tomorrow can be best of friends.. may ALLAH give ways to unite all Malays for the sake of ISLAM, for the sake of present ummah, for the sake of the country.

October 26, 2011 9:55 PM

----------------------------------------------

I agree!!

May Allah open the heart of this Old Coot Bullshitdul hamPAS NAJIS to repent..

zali

Anonymous said...

Politics is really very dirty.. coz of diferences in ideology, brothers and brothers are enemies, a father is an enemy to his son .. etc etc but dont forget POLITICS is also very beautiful indeed: why ... coz today can be fierce enemies but tomorrow can be best of friends.. may ALLAH give ways to unite all Malays for the sake of ISLAM, for the sake of present ummah, for the sake of the country.

October 26, 2011 9:55 PM

----------------------------------------------

I agree!!

May Allah open the heart of this Old Coot Bullshitdul hamPAS NAJIS to repent..

zali

Anonymous said...

zat said.....

Amat bodoh mereka2 yang menyokong Ketua2 PR yang berakhlak rendah saperti Keluarga Lim Kominis, Keluarga Benggali Pembelit, Penzinah Mat Sabu dan Anwar dan anggota2 mereka yang pemfitnah dan pembohong.

Anonymous said...

Tok Guruku yang dikasihi & disanjungi , cara hidupmu berlandaskan al-quran & sunnah , sebaliknya cara hidup pemimpin umno belandaskan syaitan & iblis.

zali

Anonymous said...

Tok Guruku yang dikasihi & disanjungi, kesederhanaanmu , menyedarkan aku bahawa gaya hidup pemimpin umno amat menjengkelkan & amat memalukan.

zali

October 26, 2011 9:59 PM

---------------------------------------------

zat said.......

Ini satu di antara contoh Maknusia BAHLOL yang kecik2 tak nak MAMPOS DAH BESAR MENYUSAHKAN ORANG!!

Anonymous said...

TGNA sedang menghirup air karat paip di KELANTAN utk buktikan air KELANTAN bersih dan sedap.. hehehe..

Otak Geliga said...

zali HIMPUN ni aku rasa bukan takat hormat je TAPIIIII mcm dah ada gaya TAKSUB....hehehehe

aku ingatkan je kpd zali, diri aku, & sahabat2....hati2 jgn taksub sgt dgn pemimpin manusia biasa ni pesan Rasulullah

“Rasulullah s.a.w. bersabda, “Akan datang kepada umatku suatu masa di mana tidak ada lagi yang tinggal dari Al-Quran selain hanya tulisannya, Agama Islam hanya tinggal namanya yang mereka gunakan, sedangkan mereka adalah orang yang paling jauh dari Islam. Masjid mereka banyak tetapi kosong dari hidayah. Para ulama di zaman tersebut merupakan ulama yang paling buruk di muka bumi. Daripada mereka maka keluarlah fitnah dan kepada mereka pula fitnah itu kembali.”

Anonymous said...

PAS mengharapkan undi dari bukan Islam lacurkan kesucian dan kemulian Islam. PAS kata, "aku tak merasa banga jadi bangsa Melayu." Kepala butuh dia.Habis dia berbangsa apa? Bangsa haramjadah? Bangsa pukimak? Apa dia yakin ke hari ini dia beragama Islam kalau dulu dia lahir melalui puki kafir harbi. Apa dia yakin ke kalau dia dilahirkan melalui puki Yahudi Israeil dia memelok agama Islam seperti di hari ini? Bodoh tahap bangang punya pemimpin PAS.

Anonymous said...

KFC - Menjilat jari.
Nik Aziz - menjilat pinggan.
Pas - Dah biasa jilat DAP.

Muuuaaaaahahahahampas.

October 26, 2011 8:59 PM

----------------------------------------------

Betol tu!!!

Pas - Dah biasa jilat DAP, yang paling best jilat Cik Normah lagi

Hehehehehe

zali

Anonymous said...

ekekekekke.....pelahap tahap tenukkk ni bebbb....

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....sakittt prottt akuhh...hahaha

yogibear's season said...

... pahtu serupo Mat Sabu,..serupo Nat Sabu tu, bini dia Norma tu, bini oghe tu asa tu,

dia dok main main denge bini oghe...cegha

apabila cegha,....cukup edah..nikoh denge Mat Sabu,tapi....?

aghi nie kite cukup2 sedih, Timbale Presden mene Mat Sabu..

lagu mano nokpikir ..kite serah ke kerajaae negeghi..

Umno sekular ...politik suku ,ugama suku ataupun tahalluf siasi?

yogibear's season said...

Mat Sabu bebas, kerana ada yg membela...

Yang membela adalah Nik Aziz, Takijuddin, Nik Ammar dan termasuk Mat Iraq.

Inilah pembela Mat Sabu..

Apabilo Mat Sabu ado skando main denge tino oghe...inilah 4 oghe jong belo Mat Sabu..

ko ada nampak nama musang tak???

Esperalzi said...

Kenapa tak tangkap gambar Nik Najis waktu dia tengah berak? Itu soalan Ano pertama di atas. Sebab waktu meneran taik, Nik najis tutup pintu jamban, mmg sah dia tak mau gambar di tgh berak ditangkap! Kalau dia nak juga org ambik gambar dia tg berak, mmg dia dah tak siuman! Tapi kalau dia sanggup hirup kuah di pinggan dlm keadaan khalayak ramai, mmg dia sengaja nak org tengok dan ambil gambar dia tgh hirup kuah di pinggan, strategi dia nak raih simpati. Gerenti ada puak2 dlm Parti Amalan Setan (PAS) yg akan sebak melihat Nik Najis hirup kuah di pinggan macam anjing! Dasar anjing dan Parti Aniing SeMalaysia (PAS)!!

Anonymous said...

Yang dapat rasuah jadi pencacai PR.

Duit Haram pon Duit Haram lah asalkan kelurga aku tak kebulur.

Biar mereka semua jadi anak haram pon takper.

zali

Anonymous said...

Ni kucing tengah makan !

Anonymous said...

"Langkah mayat aku dulu kalau nak laksanakan HUDUT" Adakah itu kata-kata UMNO?


wali trumpah jamban dah nak mampos urut butuh kafir untuk dapatkan undi kafir. Kepala butuh penjaga surga.

Anonymous said...

zat said....

Lumayan dpt upah jadi encacai PR ni.

Bangsat2 yang mengaku Islam, berjanggot dan bersurban tu berzinah dan melakukan maksiat tu dorang punya pasal lah.

Anonymous said...

Tok Guruku yang dikasihi & disanjungi , cara hidupmu berlandaskan al-quran & sunnah , sebaliknya cara hidup pemimpin umno belandaskan syaitan & iblis.

zali

Otak Geliga said...

zali HIMPUN ni aku rasa bukan takat hormat je TAPIIIII mcm dah ada gaya TAKSUB....hehehehe

aku ingatkan je kpd zali, diri aku, & sahabat2....hati2 jgn taksub sgt dgn pemimpin manusia biasa ni pesan Rasulullah

“Rasulullah s.a.w. bersabda, “Akan datang kepada umatku suatu masa di mana tidak ada lagi yang tinggal dari Al-Quran selain hanya tulisannya, Agama Islam hanya tinggal namanya yang mereka gunakan, sedangkan mereka adalah orang yang paling jauh dari Islam. Masjid mereka banyak tetapi kosong dari hidayah. Para ulama di zaman tersebut merupakan ulama yang paling buruk di muka bumi. Daripada mereka maka keluarlah fitnah dan kepada mereka pula fitnah itu kembali.”

pemerhati said...

"Tok Guruku yang dikasihi & disanjungi , cara hidupmu berlandaskan al-quran & sunnah , sebaliknya cara hidup pemimpin umno belandaskan syaitan & iblis.

zali"

nak gelak aku baca..ye la sgt kan..sanggup bekerjasama dgn si kapal posing yg mmg kafir harbi yg menyatakan langkah mayat dia dulu klau nak tegakkan hukum hudud...ikut sunnah nya

Anonymous said...

aku rasa ...lebih ke muka tenukkk...

Anonymous said...

Dia ni layak dipanggil Tuan Guru, tak faham faham ke korang.

Gambar apek menghirup sambil bercangkung ada tak?

Anonymous said...

Zali! Apa pemimpin PR tak ada makan duit haram? duit rasuah?

Pegi dah!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

"Tok Guruku yang dikasihi & disanjungi , cara hidupmu berlandaskan al-quran & sunnah , sebaliknya cara hidup pemimpin umno belandaskan syaitan & iblis.

zali"

Zali zali gelap betul hati kau, orang yang jual nama Allah, sokong Eli Kangkang, fuckwa semua ikut politik bukan sunnah, punnah adalah.

Anonymous said...

org tua ni pandai berlakon dpn org ramai,kat umah pakai brg mahal2..yang nampak guna kereta mewah tp tak tahu la esok2 pakai kete buruk nak tagih simpati yg beliau ni tidak mengejar duniawi tp belakang nak kejar jd PM kalau umur masih muda tp skrg dah nak nyanyuk pun

Anonymous said...

Masuk kan dalam gelas lepas tu minum boleh juga. Tapi nak ambil photo tak cun lah. Mungkin nak ikut sunnah kot kalau cam tu bila lepas meeting dgn PKR & DAP boleh lah buat gitu bru real.

Anonymous said...

Mereka ni memang pelakon hebat puak-puak ni.

Cucunda said...

Gbr ni saya tengok mmg cantik . Momen dia memang saya dapat rasa . Tapi takat tu jeee .Kalau dapat berlatar belakangkan khemah2 pelarian kat somalia tu lagi baik . Berlatar belakangkan budak2 yg kebuluran ke contohnya .

Anonymous said...

Konon humble lah tu..konon dia buleh buat mcm rakyat miskin buat lah tu.. Kenapa x tido je dlm reban atau bwh jambatan? aku cbr dia buat..Pirahhhhh meluat pulak aku ngk owang tua nih

Anonymous said...

Aku nak letakan satu mangkok Sop GearBox panas depan Nik Ajis. Kita tgk sama2 samada Nik Ajis guna TANGAN atau SUDU hirup kuah?

choc-mint said...

budak kecik dulu2 (haku ler tu...)
yg suka buat lagu ni nih.....
budak la (kena2 mak pak org senang)
xpenah haku nengok nyer...dah tua wat lagu nih mcm x beradap jer...
yer ler xkan dah toa2 pn mkn kuah
kemain melempah ruah lam pinggan...

Menyampah Betul Tengok Gelagat Org PAS said...

Apa nak heran dgn tua ni, pegangan agama pun boleh berubah-rubah.

Mula2 Sunnah Wal-Jamaah, kemudian Wahabi dan skrg Syiah. Nanti entah apa pulak. Asalkan boleh dpt undi! Mahasiswa penganut PAS pun dah pakai pasang lilin waktu berdemo.

Cara makan pun pastilah berubah-rubah jugak. Mula2 suap dgn tangan, kemudian pakai sudu, kemudian sedut dgn mulut serta jilat dgn lidah (mcm dlm gambar). Mungkin nanti org tua ni pakai straw atau suap dgn kaki pulak kot? Dah buang tebiat dah tu .....

Menyampah Betul Tengok Gelagat Org PAS said...

Anonymous said...

Aku nak letakan satu mangkok Sop GearBox panas depan Nik Ajis. Kita tgk sama2 samada Nik Ajis guna TANGAN atau SUDU hirup kuah?
October 27, 2011 12:49 AM

======================

Dia pasti pakai straw hirup kuah ...

Anonymous said...

Macam kucing aku..

abghani said...

makan tk sopan..tk leh bawa ke majlis..malu den.Bayangkan pk ajis makan camnie dengan barak obama...malu malaysia.

Anonymous said...

macam gambar orang tua nyanyok je..sudah ketandusan bahan ke pakatan haprak nih..baik diorang tonjolkan gambar ANUwar tengah main dengan china doll je..lagi bagus

Anonymous said...

BURUK NYA PERANGAI.. tu yang boleh saya kata kan

Anonymous said...

kalau macam nie lah semua pemimpin2 islam...abis lah semuanya di perlekeh kan oleh setiap manusia di muka bumi..kalau ya pun.. kena lah bersopan..tak payah nak hirup2 kat pingan tuu.. buat malu sahaja.

Anonymous said...

orang selalu hirup kuah kat mangkung.. bukan kat pingan.. kompom nie punya orang..takda IQ

Anonymous said...

AKU ADA MASA FINE DINING MAKAN DENGAN SUDU GARFU JUGA.UNTUK MAKLUMAN TAK PERNAH SESAAT AKU LUPA ASAL USUL AKU ORANG MELAYU.KATA NIK AZIZ MAKAN BEGITU TAK LUPA ASAL USULNYA.

NAK TANYA PADA PENCACAI PAS HARI TU POK NIK TAK NGAKU ASAL USULNYA MELAYU.....DIA KETURUNAN APA EK?

Anonymous said...

SAYA PUN ADA MASA FINE DINING GUNA SUDU DAN GARFU. UNTUK MAKLUMAN TAK SESAAT PUN SAYA LUPA ASAL USUL SAYA MELAYU ISLAM.OH YA NAK TANYA PENCACAI PAS TEMPOH HARI NIK AZIZ KATA DIA BUKAN MELAYU ....APA ASAL USUL DIA KETURUNAN APA EK?

SEBUT PASAL POK NIK NI SAYA PUN NAK KONGSI CERITA .INI BERLAKU TIME TUN MAHATHIR JADI PM LAGI. SAYA NAIK TEKSI DRIVER CINA BERITAU SAYA ...DIA KATA TADI ADA BUDAK UNIVERSITI PUJI POKNIK TU BAIK PANDAI BELA AYAM BERCUCUK TANAM...TANAM SAYURAN.DRIVER TEKSI TU BERITAU SAYA HAIYA ITU SAJA BOLEH BUAT JADI MENTERI BESAR KE? APA LAGI KATANYA ITU BUDAK U CERITA GUA PUN MAU GELAK.

Anonymous said...

SAYA PUN ADA MASA FINE DINING GUNA SUDU DAN GARFU. UNTUK MAKLUMAN TAK SESAAT PUN SAYA LUPA ASAL USUL SAYA MELAYU ISLAM.OH YA NAK TANYA PENCACAI PAS TEMPOH HARI NIK AZIZ KATA DIA BUKAN MELAYU ....APA ASAL USUL DIA KETURUNAN APA EK?

SEBUT PASAL POK NIK NI SAYA PUN NAK KONGSI CERITA .INI BERLAKU TIME TUN MAHATHIR JADI PM LAGI. SAYA NAIK TEKSI DRIVER CINA BERITAU SAYA ...DIA KATA TADI ADA BUDAK UNIVERSITI PUJI POKNIK TU BAIK PANDAI BELA AYAM BERCUCUK TANAM...TANAM SAYURAN.DRIVER TEKSI TU BERITAU SAYA HAIYA ITU SAJA BOLEH BUAT JADI MENTERI BESAR KE? APA LAGI KATANYA ITU BUDAK U CERITA GUA PUN MAU GELAK.

Anonymous said...

SAYA PUN ADA MASA FINE DINING GUNA SUDU DAN GARFU. UNTUK MAKLUMAN TAK SESAAT PUN SAYA LUPA ASAL USUL SAYA MELAYU ISLAM.OH YA NAK TANYA PENCACAI PAS TEMPOH HARI NIK AZIZ KATA DIA BUKAN MELAYU ....APA ASAL USUL DIA KETURUNAN APA EK?

SEBUT PASAL POK NIK NI SAYA PUN NAK KONGSI CERITA .INI BERLAKU TIME TUN MAHATHIR JADI PM LAGI. SAYA NAIK TEKSI DRIVER CINA BERITAU SAYA ...DIA KATA TADI ADA BUDAK UNIVERSITI PUJI POKNIK TU BAIK PANDAI BELA AYAM BERCUCUK TANAM...TANAM SAYURAN.DRIVER TEKSI TU BERITAU SAYA HAIYA ITU SAJA BOLEH BUAT JADI MENTERI BESAR KE? APA LAGI KATANYA ITU BUDAK U CERITA GUA PUN MAU GELAK.

Anonymous said...

kah kah kah

Anonymous said...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh.sy kat sni bkn nak cari gaduh..tpi..fyi..cara TGNA ni mkn ikut sunnah nabi MUHAMMAD SAW..korg x baik kutuk beliau..menfitnah tu dosa nya lagi besar drpd membunuh..so..klu korg xtau sbb knpe cara TGNA mkn mcm dlm gmbr tu...better korg berdiam diri drpd berkata bnde yg xpatut..sekian..