IKLAN BERBAYAR

Friday, October 28, 2011

MUHYIDIN SMASH ANWAR !

betul jugak bila aku baca kenyataan muhyidin ni.
sama jugaklah dengan kes minyak.
anwar kata masa dia jadi tpm,petrol kat malaysia murah.
memanglah murah pasal harga minyak dunia pada tika itu USD30 barel je setong.


bodoh sungguh lah anwar ni.
KLIK SINI

25 comments:

aku sayang Tun Mahathir said...

kalau tak bodoh bukan anu-war aka BABI namanya bro.....

pengikutnya plak tahap BANGGANG...

Anonymous said...

Yang naikan harga minyak sampai USD120 nipun sepupu Nuar yang buat..

Melayu Berwawasan said...

orang yang mendengar ceramahnya itu pun sama jugak jadi benggong.ialah masa itu memang murah pun.ada akal tak nak pakai.

Otak Geliga said...

Setuju sangatla dgn apa yg TS Muhyiddin ulas ttg audit yg dilakukan......ketelusan adalah intipati TERPENTING utk mengetahui keadaan sebenar belanjawan negara.......

KETELUSAN audit jugak la akhirnya dpt menjadi penanda aras akauntabibiliti/kejujuran/keefisienan/jati diri org2 yg bekerja dgn gabemen (pro pakatan/BN)......

KETELUSAN audit dlm menegur jugalah yg akan dijadikan PANDUAN BERGUNA oleh pihak kerajaan utk memperbaiki mana2 yg pincang......&

KETELUSAN audit juga sgt penting utk menunjukkan KERAJAAN SEKARANG sgt TELUS kepada rakyat kerana kelemahan/kebaikan dlm sistem pentadbiran kerajaan dpt dilihat oleh semua rakyat Malaysia.

yg menentang kerajaan, kau semua nak KERAJAAN TELUS mcm mana lagi????.....cuba terangkan kepada semua apa makna TELUS yg kau nak sebenarnya???.....x kan la kau harap semua PERFECT??....atau sorokkan kepincangan/ ubah audit supaya nampak cantik semua baru kau kata KERAJAAN BERJAYA & TELUS???, siapa x nak kerajaan PERFECT dlm segala segi, tp kita mmg BELUM MAMPU lg selagi ada manusia yg "SENGET"....sbg seorg Islam masa tu akan tiba juga, PENTADBIRAN yg PERFECT scr realiti, buat masa skrg bersyukurlah dgn keadaan sedia ada.

melayujantan said...

Mamat ni memang bab bab ekonomi memang HAMPEH....sebab tulah gaji Penuisihat Ekonomi Selangor Rm1/- Itulah HARGA ( NILAI ) sebenar mamat kaki PUTAR ALAM ni...

aku sayang Tun Mahathir said...

..skrg BABI ni jadi Pantatsihat Selangor. Lulusan Ekonomi keluaran UM kelas 1...


cuba la turunkan harga minyak kat Selangor Darul Maksiat tengok...

ada berani ka...

kote bengkok..kote bengkok...
ngentot je la taunya nko...

Anonymous said...

Anusex Gaytua ni kelentong pengikut dia yang bangang tu bolehlah, tapi tak semua orang bangang macam Anusex Gaytua dan pengikut2 dia yang bangang lagi begong tu.....

Anonymous said...

dorang ni selagi bn tak tumbang , n pr tak mng dan perintah msia selagi tu la dorg akan kata bn tak telus..bg dorang ( sebenarnya dorg perasan) majoriti rakyat da tak suka ngan bn.. hanya undi pos, undi hantu, rasuah undi yg mng kan bn... hehehehhe kata2 org yg tak percaya allah maha kuasa la tu..


kasihawan

Anonymous said...

Apa benda la yg dia buat masa jadi TPM dulu, benda kecik macamni pun tak tau. Apa yg dia tau?

yogibear's season said...

Its a 99.99% an honest and transparent report...and its in black an white..!

...what did you say..??

...Black and white..??

No..no, no...its not me!!!

Now..! look at my tummy??..

Mmmmmmmmmmm????

yogibear's season said...

Salam Gap,

Its a mistake..really!

An unwise one!

Those were the days, where there's 100 over comments passing thru this blog!

Now its gone...

At least when it/he/she was here, comments were flowing...right,left, center, top and bottom.

I know it/he/she is watching us...

Anyhow I hope the Masked Raccoon aka Musangka hibernation will end soon..

Allahummaghfirli wa liman haqqo 'alaiyya

Aameen.

Anonymous said...

aku cabar mereka yg betul2 sayangkan islam dalam pas or pkr minta tubuhkan suhanjaya diraja siasat siapa sebenarnya dalam video bersama china doll.. kalau anda seorg yg betul2 sayang kan msia dan islam..cabar ketua pemuda pas tunjukkan pendrian korang..baru aku respek kat pas...kalau hanya sbb anwar ckp tu bkn dia sbb perut dia buncit sikit korang da ckp tu bkn anwar, mmg otak korang ni mmg taksub kat parti bkn kepada agama..


kasihawan

Anonymous said...

Woi jangan nak perlekeh YB kami.
Kamu2 tu baik sangat ke?
Entah2 2x5

Anonymous said...

Cilakak lu Najib,

dulu Time Anwar, Video Gay, dengan video China doll murah.

Sekarang Time lu pulak semua sudah mahal.

Anwar manyak mandai, mandai meliwat dan mandai berzina.

Anonymous said...

SOS keadilandaily?

bukan ke dulu keadilandaily katakan FELDA bankrup?

hehe..

Sendiri pikir la. jangan pulak lepas ni, Keadilandaily buat berita tentang khasiat taik anjing yang mampu menjadi hidangan buat umat manusia.

Ghazali said...

Kadangkala saya rasa rakyat sudah malas untuk melayan kerenah DSAI sekarang, yang bercakap perkara bukan-bukan. Beliau ni sejak dari dulu lagi saya dah labelkan sebagai desprate. Desperado....sanggup lakukan apa sahaja untuk mencapai cita-citanya.... Nak jadi PM....Lebih dari 100 peratus isi ucapan/ulasan/komen dan pandangan beliau adalah...bohong. Pembohong besar tu....

Anonymous said...

MEMAMG LAH SI AL-JUBURI NI TESERLAH KEBODOHAN NYER TAPI LEBIH SIMPATI PENCACAI2 PR YANG LEBIH TERSERLAH KEBAHLOLAN NYER.

Anonymous said...

Aku nak tgk kalau Pulau Pinang Darul Kominis, Selangor Darul Maksiat dan Kelantan Darul Pemfitnah ni berani buat contoh turunkan harga minyak serendah zaman Al-Juburi jadi TPM.

Anonymous said...

Bahasa Melayu Vs PPSMI ... umno inferiority complex!!!!

muhyideen/ umno memang lembik bila berdepan dgn segelintir golongan pro-barat takut tak diktiraf diperingkat antarabangsa konon .... tengoklah jepun, korea, cina, taiwan, iran... apa mereka peduli tentang bahasa asing... mereka bina tamadun; bina ilmuan & perundangan, bina sains & teknologi, bina nilai & budaya setaraf antarabangsa dalam bahasa sendiri.... bukan gaya umno, berbahasa lagak saja antarabangsa tapi mentaliti dunia kelas ketiga, zaman feudal dan produk bertaraf kampungan ....

selepas 54 tahun merdeka, sepatutnya perlembagaan asal ditulis dalam bahasa melayu, semua sidang mahkamah dalam bahasa melayu dan penghakiman ditulis dalam bahasa melayu ....... itulah nilai tamadun, ilmuan dan profesionalisme Malaysia merdeka.... bahasa asing hanya diterjemah jika ada keperluan......

sebagaimana banyak karya ilmuan/ sastera/ seni/ filem melayu yang bernilai tinggi akhirnya dikagumi oleh masyarakat antarbangsa dan diterjemah kedalam pelbagai bahasa sebagai rujukan.....

apakah umno masih lagi dalam dilema/ sindrom "inferiority complex"? layakkah lagi umno mewakili jiwa malaysia merdeka?

tanpa umno, bahasa melayu & amal islami kita daulatkan! PRU13.. katakan "taknak" UMNO!

Anonymous said...

ANON 9:23 AM GOLONGAN TERENCAT AKAL!!!

Hehehehe

Anonymous said...

ANON 9:23 AM BANYAK MINUM AIR KENCING AL-JUBURI, MAT SABOT, KOMINIS LIM DAN BENGGALI PUTAR BELIT.

Hehehehe......

Anonymous said...

Anon 9.23am
Macam aku kenal gayanya??
Berselindung ke?
Kasihan2
Krisis Indentiti

Anonymous said...

Yang pandai sangat buat copy & paste ni pencacai pakatan haramla..musangka...betul dop?? anon October 29, 2011 9:52 AM?

Anonymous said...

dio tak tahu nak beso kan tahun 1980 dan 1990 dongan tahun 2000. eden bersetuju yang zaman dio hargo minyak murah jadi kito pun boli maso tu kalo eden tak salah RM1.00/litre. ataupun kurang. tapi sekarang udah USD100 lobih setong. jadi macam mano nak jual RM1.00/ litre? baik tak usah buet niago. oran nak niago mesti buet untung. kalo rugi tak usah berniago lah. apo lah baral punyo pendapat. dio ingat minyak turun dari langit ko? macam air hujan? apo punyo baral? kato menjadi pensyarah undangan luar nogori tapi pandangan tak saporti oran pandai.

rakab said...

Anwar bangang! kaki temberang!
berlagak pandai tapi bodoh!!

satu masa dalu TS Muhyidin adalah orang kanan beliau dalam team wawasan...

TS Muhyidin tahu benar kelicikan dan putar belit si peliwat ni..