IKLAN BERBAYAR

Monday, October 31, 2011

PAS ANGIN DIGELAR TALIBAN !

pemuda pas angin satu badan bila dr asri gelarkan mereka taliban.

angin ?
angin satu badan ?
sensitip ya ?

dua dua kong kali kong.
sorang labu sorang labi.

dr asri tak tau ke yang elton john tu sedang perjuangkan hak asasi dan perkahwinan gay di malaysia ?

si taliban tu tak tau ke , pemimpin dorang pun pejuang hak asasi gay ?



133 comments:

Anonymous said...

sekor asyik backup kafir dan sekor tak pasti siapa yang disokong. eloklah macam anjing dan kucing.

Ms Pearl said...

Elton John......."sorry seem to be the hardest word" ............ :)

Anonymous said...

sedih apabila umat berperang mulut cuma kerana mempertahankan budaya dan amalan golongan minoriti.

PEMERHATI

AkuMelayu said...

Hanya mereka yang pengamal, penyokong dan penggalak aktiviti homoseksual di Malaysia ini sahaja yang mahukan konsert ini diteruskan...

musangka said...

Nasrudin!

Jgn dok lawan dgn ulama 'celaru identiti' tuh...!

Anonymous said...

KALU PARTI hamPAS MACAM TALIBAN TAK PA LA JUGAK.....SEKURANG2NYA TEGUH DGN PERJUANGAN ISLAM....TAPI PAS PARTI PONDAN.....! KEJAP NAK HUDUD..KEJAP TOLAK...LEPAS TU TIMBUL BALIK....!! DAYUS..

MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAH...!!

Anonymous said...

tongkeng A cuba kelirukan mentaliti ummah dengan meliberalisasikan pandangan.

tongkeng B cuba kelirukan mentaliti ummah dengan menyempitkan pandangan.

ini kepla A dan ini kepla B. nah korang buatlah apa yang patut.

kik kik kik

Anonymous said...

"HANYA GAY YANG MENGENAL GAY"
kepada penyokong gay sila beri komen dan sokongan anda..

Anonymous said...

11:36,

kejap kata nak keja kata tak nak tu adalah sifat insani umpama lalang.

Anonymous said...

MASA AKU PI KOTA BHARU ,KELATE, DUA HARI LEPAS....AKU TERPANDANG SATU KAIN RENTANG TULIS LEBIH KURANG "seseorang boleh menjadi KAFIR hanya dgn menolak hudud"...?!!

AGAKNYA CAMANA DGN KEISLAMAN HJ.HADI??....UST.AZIZAN...?? YG JELAS MENOLAK HUDUD KERANA TAK PENTING DAN TAK SESUAI PADA MASA LA NI...!!?
DAN CAMANA PEMIMPIN2 PAKATAN RIOK DAN MEMUKTAMADKAN HUDUD TAKLEH DILAKSANA KERANA TIADA DLM KITAB JINGGAY??!!
SIAPA SEBENARNYA YG KAFIR??????

MUSANGKA??

Anonymous said...

poknik ajis yg kafir....pasal dia tuduh org mukmin lain kafir tanpa bukti!!

Anonymous said...

haji hadi yg kafir dulu...pasal tuduh org umno kafir..!! sampai berlaku sembahyang 2 imam...nikah tak sah...mengucap semula...haram sembelihan umno....DLL

Anonymous said...

11:46,

hukuman terhadap penentang hudud pas adalah dikhaskan buat mereka bukan dari kalangan pas/PR

kalau ada dari kalangan pas/PR yang tentang hudud pas, hukuman pas tak terjatuh atas mereka.

harap maklum.

Anonymous said...

aku suka belaga angin dengan musangka

kah kah kah

alah time sokong disokong pas
ooo dr asri pun sokong kita

kah kah kah

time tak sokong ..
dr asri celaru identiti

kah kah kah

musang mmg berbelit belit

kah kah kah

musangka said...

1146,
"seseorang boleh menjadi KAFIR hanya dgn menolak hudud"...?!!

Jika tolak hudud berserta niat tolak dasar Islam, jawapan aku ialah YA!

Dasar Buku Jingga tak terkeluar dari hudud!

Pd yg memahaminya..!

Anonymous said...

12:01,

kerana makhluk macam musang dan bird suka bersenggama di laman maya membuatkan pandangan umah terhadap pas merundum macam merundumnya ekonomi Barat sekarang ini.

musangka said...

1204,

PAS ke or umnu yg merudum nie...

ce tanya Najib Kemenyan !

mmuuaahhahahaha...!!!

musangka said...

1201,

Dr Asri ni...

Dia sokong PAS ka, sokong Umnu ka,

pd aku dia ada masaalah identiti, akibat pengajian yg terbengkalai..!

Anonymous said...

yg ada masalah identiti ialah kawan baik PAS iaitu PKR.

musangka said...

1216,

Betui ! Betui kata hg tu !

Anwar tu kan ke...UMNU !!

mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

kalau dulu nama Ibrahim Libya dipergunakan untuk tujuan politik tetapi jangan hairan kalau nama Mat Indera digunakan untuk tujuan politik.

pas hanyalah sebuah parti politik yang sudah tentu gunakan pendekatan politik sebagai wadah untuk 'cari makan' dalam persekitaran ukhrawi penuh dengan kelicikan.

PEMERHATI

Anonymous said...

yg ada masalah identiti ialah madu pas iaitu PKR,

yg tak pasti identiti sendiri ialah madu Pas iaitu PKR,

yg payah nak kenal identiti ialah PAS sendiri, samada komunis atau taliban (tapi tak mengaku & marah)

musangka said...

1216,

Dlm pemikiran org2 PAS,

Anwar masih berkiblatkan UMNU

Tak caya ?

Tgk je nanti....akan sampai waktunya...!!!

Anonymous said...

musangka,

sbb identiti yg tak pasti & bercelaru mnyebabkan UMNO reject Anwar.
PAS adalah tempat longgokan barang reject yg paling sesuai dan munasabah. (tempat recycle)

musangka said...

1219,

Pd aku...komunis or taliban adalah pejuang tulin!

Tak macam Umnu....artificial !!!

Anonymous said...

musangka, kita tengok nnti akan smpai waktunya, anwar akan ke sg buluh.

dah sampai waktunya...PAS dah tak buat sembahyang hajat lagi...

ngeh...ngeh...ngeh...

musangka said...

1222,

tahun bila Anwar masuk PAS ?

mmuuaahhahahaha...!

Anonymous said...

yes musangka,

mat sabu adalah pejuang komunis tulin

ngeh...3

Anonymous said...

anwar tak masuk pas, cuma tidur dlm selimut ngan mat sabu, azizah kat tengah2..

ngeh...3

Anonymous said...

hahaha Pas semakin Celaru

Anonymous said...

anwar tak masuk pas, cuma tidur dlm selimut ngan mat sabu, azizah kat tengah2..
++++++++++++++++++++++++++++++++++

lim guang eng sedang syok tengok melalui cctv.

hj hadi tengok tp tak percaya sbb itu hanya besi.

nik aziz tengok sambil menyumpah... celako, celako, celako nate nih....

ngeh...3

Anonymous said...

musangka,

pas angin digelar taliban,
pas marah digelar komunis,

habis tu nak panggil apa?...

panggil bewak je lah yaaa...

ngeh...3

musangka said...

1225.

Anwar masuk Sg Buluh,

PAS rugi ke ?

mmuuaahhahahaha...!!!

musangka said...

1226,

Tima kasih...atas penghormatan!

Anonymous said...

dulu pas dan cakap-cakap agama berpisah tiada tetapi sekarang pas lebih banyak bercakap tentang hal-hal keduniaan iaitu sama seperti rakannya dap dan pkr.

ini bermakna pas dan cakap-cakap agama sememangnya tidak kekal yakni boleh berpisah asalkan yang ini terjadi: "pas dan pkr/dap berpisah tiada". itulah realiti pas ketika ini di mata ummah.

PEMERHATI

Anonymous said...

pi mai pi mai tang tu.. tang Cerok Tukun! ..muahh he he!!

Anonymous said...

musang,

kalau anwar masuk sg buluh, pas tak rugi, malahan untung adalah.

Timb. Presiden Pas paling untung.. takkan aku nak cerita kat sini banyak mana mat sabu untung, hehehe, kau kira sendirilah berapa banyak untung yg mat sabu dapat.

ngeh...3

Angry Bird said...

Wahai pencacai UMNU
Anwar Ibrahim tu produk UMNU. 14 tahun menjadi ketua UMNU. Darah dagingnya UMNU. Habis kenapa kao marah sangat dengannya. 1Malaysia dah tahu parti UMNU tu mengutamakan seks songnsang. Sampai SO Najib pun terlibat dengan gerakan gay kao tak tahu benda ni ke bangang

Anonymous said...

musang,

kalau anwar ke sg buluh, mat sabu akan dpt mewarisi 'tanah' pusaka...

muahahahaha.....

ngeh...3.

Anonymous said...

weh PEMERHATI..

nak cakap pasai ummah ni ko pi tarbiyah dulu ustaz ko tu....ustaz al fadhil tuan haji chua soi lek...tittle yang di bagi oleh BIRO AGAMA UMNO

Anonymous said...

angry bird,

anwar disingkir UMNO sbb seks songsang, tiada parti lain yg layak utk jd rakan anwar kecuali PAS...Parti Ajaran Songsang.

ngeh...3.

aku melayu rasis said...

itulah kau MUSANG!! bila dah nampak anwar tu tak boleh pakai, kamu lempar je dari kotak hati kamu. Kamu cakap dia orang umnulah, berkhiblat umnulah..tak pernah jd ahli PASlah..macam macam kamu labelkan dia.
Dulu time anuar tu blum lg terbongkar kisah dajal dia, kamu bukan main puja dia..kitaorang masih ingat lagi komen dan tulisan kamu dulu (anak 10). kamu cakap fitnah anuar tu kerja umnu..mcm mcm lagi. Tapi skrg dah tukar chanel pulak bila dah nampak anuar tu manusia tak berguna pada korang..

Anonymous said...

tali barut "Pendekar Kote Bengkok" dah mula marah...

muahahahaha...
ngeh...3

Anonymous said...

Kalau Hassan Ali sudah tidak seindah dulu di mata pencacai pas makanya jangan hairan Anwar Ibrahim tidak lagi seindah dulu.

Kalau itu berlaku ia hanya mengesahkan yang ini: penilaian pas terhadap seseorang adalah berlandaskan politik tetapi bukan agama.

PEMERHATI

Anonymous said...

12:52,

CSL cina,
anwar muslim,
CSL main pelacur betina shj
anwar main dgn jantan & betina
mat sabu main dgn bini orang.

ngeh...3

aku melayu rasis said...

saudara ANGRY BIRD:

Tuduhan anda "1 Malaysia dah tahu Umno mengutamakan seks songsang" dalah keterlaluan sekiranya anda seorang umat islam.

Saya yakin anda seorang islam dan tuduhan anda terlalu celupar.

Anonymous said...

Bukan Taliban tetapi TALIPONDAN

anti taliban said...

Pas memang mirip Taliban !!
bila Pas berkuasa, semua orang dipaksa memakai jubah dan memelihara janggut panjang serta berjambang !!..tak boleh di cukur !!..kalau tak ikut peaturan ala taliban ini, maka akan di heret kejalanraya dan di pukul di khalayak ramai !!

Jauhilah Pas !!

Anonymous said...

Aljub tu tak sesuai utk PARTI2 POLITIK.
Dia dah musnah,
PAS menggalas BEWAK HIDUP!

Anonymous said...

Anwar Ibrahim adalah satu keajaiban buat Pas dan Dap. Tanpa Anwar Ibrahim, Pas dan Dap akan tidak ajaib lagi.

Fikir-Fikirkan

Anonymous said...

Keajaiban boleh dijelma menerusi sihir. Kemampuan seseorang dalam memukau sekelompok manusia menerusi sihir bukanlah kemahiran baru tetapi telah lama diwarisi turun temurun. Cumanya sedarkah kelompok-kelompok ini bahawasanya mereka telah disiirkan?

Fikir-Fikirkan

Anonymous said...

PAS AKAN TERIMA SEBUSUK MANAPUN BEWAK MAMPUS ASALKAN BOLEH MENDAPAT KEUNTUNGAN POLITIK PD PAS....!

DASAR PARTI SESAT ...LAGO SONGSANG!!

Angry Bird said...

Aku Melayu Rasis,
Aku tao kao ni penyokong kuat Najib kan. Nama je kata Rasis tapi sanggup hak Melayu digadai oleh gagasan 1Malaysia

Melayu Perak said...

BONGKAR !!! NIK AZIZ MENYELEWENG DUIT RAKYAT KELANTAN !!!

Kita tentu masih ingat tentang isu Nik Aziz yang pernah dihadapkan kepada SPRM di atas tuduhan rasuah :-

(i) Menerima Rasuah dengan meminta tajaan Haji untuk dia dan keluarganya daripada seorang lelaki bernama Nudin Bin Awang yang berkepentingan.

(ii) Melanggar akta SPRM bila melantik menantunya Abdul Ariffahmi Bin Abdul Rahman di sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan.

ANDA NAK LAGI PANAS TENTANG PERKARA DI ATAS ??

KLIK DI SINI

Sekarang ada yang baru pula.Rujuk di bawah :-

Kerajaan PAS Kelantan dan Menteri Besarnya memang licik.Banyak penyelewengan yang dibongkarkan di blog-blog mesra Kerajaan terutama yang melibatkan menantu hantu Menteri Besar Kelantan gagal dimanafaatkan oleh SPRM untuk mengheret Arrifahmi ke mahkamah.
Terbaru Wali Selipar PAS bersubahat pula dengan dua orang Melayu Kelantan yang kaki penipu,Rahmat Ibrahim dan saudaranya Amnah Ibrahim dalam kes Ladang Rakyat.

Dua saudara ini telah mendapat tanah seluas 2,963 ekar di Mukim Kandek, Dabong melalui syarikat mereka, Ladang Ternakan Maju Sdn. Bhd. (LTM) pada 23 Mac 2006.

Tanah ini untuk fasa kedua Ladang Rakyat yang kononnya untuk membantu 4,500 orang miskin. (Baca salinan Haprakdaily di bawah).







Wayang yang dimainkan bukanlah sebenarnya untuk membantu orang-orang miskin sebaliknya hanya untuk membuncitkan pemimpin-pemimpin PAS dan taukeh Cina.

Tanah yang kononnya diberikan kepada dua beradik Amnah dan Ibrahim rupa-rupanya hanyalah satu silap mata untuk mengaburi penjualan kesemua saham LTM kepada sebuah syarikat Cina,

Leong Hup Holdings Sdn. Bhd. (LHH) dengan harga RM12,750,000 (lihat salinan dokumen pengambil alihan di atas).Perjanjian itu turut membabitkan pengambilalihan kesemua aset dalam LTM. Dalam dokumen yang dipaparkan di atas jelas membuktikan LHH turut memiliki tanah seluas 10,095 ekar untuk fasa 1 Ladang Rakyat di Jajahan Gua Musang.Tanah ini berstatus pajakan untuk 99 tahun. Habis jahanam semua tanah rizab Melayu digadaikan dan dilacurkan kepada syarikat Cina ini.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

KATA KELANTAN MEMBANGUN BERSAMA RAKYAT ???

INI BUKAN MEMBANGUN BERSAMA RAKYAT,INI MEROMPAK DUIT RAKYAT !!!

RENUNG-RENUNGKAN

Anonymous said...

angry bird,

tak ada bukti bhw najib gadai melayu melalui 1 m,sia, tetapi...

anwar jnji hapus DEB/hak istemewa melayu kiranya PR memerintah m'sia, sebab?.... nakpancing undi.

guan eng dah mulakan di penang, dia dah istihar tiada DEB di penang pd minggu pertana dia jadi KM. anwar sokong.

angry bird,
kau mabuk carlsberg atau pasberg?

ngeh...3

Anonymous said...

pasberg...

sesiapa dari keturunan Pas yg jd MB atau Km bakal dpt tajaan naik haji ke mekah.

Angry Bird said...

Anon 1:35,
Pertama, siapa kata aku pro pembangkang. Aku hanya nak sokong siapa2 yg nak gulingkan Najib. Aku berharap warga UMNO akan bersatu menggantikan Najib dengan timbalannya tetapi aku nampak terlalu ramai yg bergayut kat sini kesemunaya pro Najib gilerrr.

Tetapi jikalau UMNO tidak mahu menggantikkan Najib, salahkah kita jikalau kita memilih pembangkang utk berbuat demikian.

Jgn gadaikan maruah bangsa kerana kuasa

Melayu Perak said...

apa ko dapat sokong pr....

lagi banyak hak dan harta melayu digadaikan....

Angry Bird said...

Bukti Najib menggadaikan hak2 Melayu
Pertama, Memasukkan ekesuktif bangsa asing kedalam Petronas

Kedua, Mengenalkan budaya 1Malaysia dimana semua haum mendapat hak yg sama

Ketiga, Memberi pelbagai derma kepada sekolah Cina kerana undi Cina lebih bernilai dari undi Melayu

Keempat, sanggup menghuris hati orang Melayu dengan memberi nama Cina kepada anaknya. Anaknya kini bergelar dengan nama Ji Peng

Kelima, Bergaul dengan Namewee sedangkan Nameweelah yg mengajar anak anak pendatang asing untuk melawan orang Melayu

Keenam, membiarkan orang Melayu terus ditindas oleh gabungan haram Pemandu - NEAC. Tanpa campurtangan Tok Him, kontraktor Bumiputera tidak mungkin berjaya mendapat pekej kontrek kerja kerja membikin MRT

Anonymous said...

angry bird @ pasberg,

setakat mat sabu timb pres pas bolehlah kau nak kelentong. masa ni kau ajak org umno guling najib.

bila muhyidin naik kau akan kata dia gadai johor kat s'pore pulak, dan kau ajak org guling dia pulak.

kau bukan pro pembangkang tetapi kaki propaganda dari pas. idea kau ada dlm poket seluar buruk aku laaa.... angry pasberg.

Angry Bird said...

Anon 1:53
Nilah kelemahan UMNO. Kita berhujah secara objektif bukannya subjektif. Kalau betul Najib menggadai hak orang Melayu kenapa dia masih diangkat menjadi ketua UMNO?

Aku saja nak tau. Kalau UMNO gagal untuk menumbangkan Najib, rakyat akan berbuat demikian pada PRU yg akan datang.

Kao malu tak melihat Presiden UMNO dipandang begitu rendah sehingga makcik dari PAGE sanggup nak gertak dia

Anonymous said...

Selagi Pas adalah parti politik,saya tidak percaya Pas adalah pejuang Islam yg tulin.Tambah pula dalam sistem politik yg mengamalkan demokrasi,sekarang ini.Cakap pemimpin Pas dari dulu sampai sekarang penuh dengan dolak dalih.


Saya pun tak anggap Pas sebagai sebuah parti yg cukup Islamik.Pas ingin mengislamkan negara,tapi tengoklah perangai ahli dan penyokong mereka sendiri,maki hamun mereka lebih dahsyat dari orang lain.

Nik Aziz pula saya anggap pemimpin yg suddah lanjut usia,suka berangan-angan dan mungkin juga sudah nyanyuk.Angan-angannya cukup besar mahu melaksanakan Hudud,satu perkara yg cukup kontoversi dan amat sukar utk di laksanakan dalam sistem politik dan sosial yg ada.Sedangkan satu perkara yg di sepakati semua orang dan boleh di laksanakan tidak pula beliau titik beratkan,iaitu KEBERSIHAN.Saya mencabar NIk Aziz menjadikan KB sebagai satu bandar BERSIH ,cukup. Dan saya pun akan merasa bangga jika KB yg bersih di gelar Serambi Mekah.

Kalau betul anggapan saya, Nik Aziz sudah nyanyuk,alhamdulllillah kerana orang nyanyuk tidak di hisab perbuatannya.Kalau tidak,pada pandangan saya banyak perkara yg agak kurang manis terkeluar dari mulut Nik Aziz yg bergelar sebagai 'tok guru'mengenai Islam.Sebagai 'tok guru'Nik Aziz sepatutnya memberi kefahaman,tapi banyak ungkapan beliau mengelirukan bukan menjelaskan.

Satu 'kejahatan' yg kian merebak di kalangan masyarakt,terutamanya penyokong PAS,yg mana sahamnya terpaksa di pikul bersama oleh pemimpin Pas iaitu,kejayaan mereka menanamkan sifat buruk sangka terhadap mereka yg seugama hanya berlainan fahaman politik,dan terlalu bersangka baik kepada mereka yg sealiran politk dgn mereka walau pun hakikatnya dipihak yg salah.Contoh utama ialah hal yg berkaitan dengan Anwar Ibrahim.

Angry Bird said...

Anon 153
Alahai senang je- kao sokong Najib ke sokong UMNO?

Anonymous said...

betulke muhiyiddin jual tanah pada tauke dari singapura?

Anonymous said...

kemarahan itu adalah hasutan syaitan. makanya kalau berbicara dengan kemarahan sama juga berbicara dengan syaitan.

hik hik hik

Anonymous said...

MEMANG PAS TALIBAN PUN LIHAT SAJA PERANGAI TALIBAN SAMA MACAM ORG PAS MEMANG PAS TALIBAN, TALIBAN, TALIBAN SEPATUT NYA DI PERANGI.

Anonymous said...

ketua umum PKR kata tanah melayu ini cina dan india punya. apa maknanya?

slogan pas ialah "for all". dalam pada itu tanah di kelante banyak yang jatuh ke tangan orang luar. apa maknanya?

ini menunjukkan pas dan pkr tiada niat untuk kekalkan identiti melayu.

setidak-tidaknya BN dapat pahala kerana ada niat untuk kekalkan hak melayu.

kik kik kik

Anonymous said...

Ramai yg membuat tomahan Umno menggadaikan negara kerana kehilangan PBatu Putih dan Tanjung Paggar(dibangunkan dan ada balasan),juga Sp'ore.Tapi mengapa mereka tak sebut pula pasal Sabah dan Serawak berada dalam Malaysia kerana usaha pemimpin Umno.Apa peranan Nik Aziz dan Hj Hadi dalam percantumana Sabah dan Serawak kedalam Malaysia ?.

Nok said...

Pas dgn taliban samalah sepusat sepusing...dulu taliban menentang Rusia...dgn bantuan tuhan depa menang kerana perjuangan ikhlas mempertahankan agama....tapi la ni depa dah banyak kalah sehinggakan Usama laden pun dah mati....kerana perjuangan tidak lagi ikhlas....begitu juga Parti Pas dulu dikatakan berjuang untuk negara islam...lepas tu tukar arah berjuang negara kebajikan sbb dalam quran tak ada negara islam... ...lepas tu mempermainkan hukum hudud kerana takutkan kapir harbi...the moral of the story..parti pas ni jgnlah harap nak menang PRU13...sbb perjuangan hangpa tak pernah ikhlas...hangpa tungu lah feedback dari tuhan.....

Angry Bird said...

Anon 2:10 dan 2:11
Kita bertanya berkisar Najib Altantuya, Presiden UMNO, bukan berkisar parti. Kenapa orang UMNO jenis yg tak erti baca; pastu aku dah sound korang ada yg kata saya pro pembangkang ka, bongkak ka dan sebagainya

aku melayu rasis said...

ANGRY BIRD:

anda tak kenal siapa saya begitu juga saya tak kenal siapa anda. Tapi menuduh saya penyokong kuat Najib itu maknanya anda membuat telahan yang dangkal tanpa mengira siapa saya. Anda belum membaca setiap komen-komen saya sebelum ini tapi dengan cepat menuduh dengan presepsi.

Setiap perbuatan, setiap langkah dan setiap tindakan pemimpin umno yang salah tetap saya bangkang! termasuklah DS NAJIB! Yang betul tetap betul, yang salah tetap salah dan itu jugalah peganggan kami.

Tuduhan anda umno mengutamakan seks songsang itu DANGKAL, BODOH dan menunjukan KEJInya fikiran anda.

Sebagai ahli UMNO, saya tidak pernah menyokong semua perbuatan sepertimana yang anda maksudkan, jadi jangan telanjangkan diri dengan komen bodoh atau sememangnya pencacai pakatan seperti anda memang suka membuat tuduhan bodoh piang??

Terimalah kebenaran, walaupun pahit.

Angry Bird said...

aku melayu rasis,
so kao tak sokong Najib. Kalau begitu saya minta maaf.

Anonymous said...

Memang kau pro pembangkang Angry bird!!

Pembaca pun tahu menilai apa yang kau tuliskan. Kau saja yang suka spin.

Target kau nak jatuhkan DS najib, tapi kau bakar semua yang umno buat! Macamlah apa yang kau kata tu betul sangat!

Betulah kata melayu rasis! bertambah lagu sekor pencacai PR. Pencacai dan penyebok PR yang tak mengaku buruk yang dibuat sendiri!

Anonymous said...

AB tu betul ler kerana tu Sayfool Bukhari dapat bertemu dengan Najib. kerana ada link ngan Special Officer Najib ler tu

Melayu Perak said...

orang-orang melayu mengapa kamu mesti taat kepada raja-raja melayu...baca nih...


7 Wasiat Raja-Raja Melayu
12:01 AM DRS. KHALIL IDHAM LIM

Wasiat Raja-Raja Melayu dan Pemimpin-pemimpin yanbg diperbuat semasa merdeka pada tanggal 31 Ogos, 1957; "Kami wasiatkan kepada zuriat keturunan kami 7 perkara yang mana jika kamu bersatu padu dan berpegang teguh kepadanya selama itulah kamu akan aman damai dan selamat sejahtera".

Adalah 7 perkara tersebut ialah;

PERTAMA : Kami namakan dan kami panggil akan dia, bumi yang kamu pijak dan langit yang kamu junjung, PERSEKUTUAN TANAH MELAYU (sekarang dikenali dengan nama MALAYSIA).

KEDUA : Kami isytiharkan dan kami simpan untuk kamu dan kami benarkan kamu isytihar dan simpan untuk anak cucu kamu, selain gunung ganang, tasik dan hutan simpan, TANAH SIMPANAN MELAYU sehingga nisbah 50%, selebihnya kamu rebutlah bersama-sama kaum lain.

KETIGA : Bagi menjaga kamu dan bagi melindungi anak cucu kamu serta harta hak milik kamu, kami telah tubuhkan REJIMEN ASKAR MELAYU selain untuk membanteras kekacauan dalam negara dan ancaman dari luar negara.

KEEMPAT : Kami kekalkan dan kami jamin Kerajaan dan Kedaulatan RAJA-RAJA MELAYU memerintah negara ini.

KELIMA : Kami isytiharkan ISLAM ialah Agama Persekutuan.

KEENAM : Kami tetapkan bahasa kebangsaan ialah BAHASA MELAYU; dan

KETUJUH : Kami amanahkan dan kami pertanggungjawabkan kepada Raja-Raja Melayu untuk melindungi KEDUDUKAN ISTIMEWA ORANG MELAYU dan KEPENTINGAN SAH KAUM-KAUM LAIN. (Kemudian ditambah kedudukan istimewa anak negeri Sabah dan Sarawak)

Angry Bird said...

Anon 222
Aku hanya pro Melayu. Bukan mcm jenis yg mengaku Melayu tetapi takut utk bertindak. Kao dibayar berapa oleh Bik Mama?

Anonymous said...

oh "angry bird" pro melayu??

Pro melayu ke? tp nama tak pro melayu pun?? Tukarlah jadi "burung pemarah" barulah pro melayu!

Dah..kau spin pasal big mama bayar aku pulak...! abis kalau aku tanya kau pulak, berapa bayar kau dapat dah jd cyber tropers Pasngok?? adil x??

Angry Bird said...

So anon 2:36
Kao sokong Najib ke tidak?

rakab said...

Kau orang semua jangan terpukau dan tertipu dengan permainan saikologi Si burung bengkok tu..

Kononnya nak sokong Umno...tapi sentiasa bantai Umno !

Temberang jer tu..

rakab said...

Burung puaka tu nak pujuk kita tolak Najib dan gantikan dengan Muhyidin konon...

Maklum laa, PRU13 dah dekat...jadi bermacam helah di gunakan blogger pakatan nak kelirukan kita semua.

Berhati-hati laa....

Angry Bird said...

GEMPAR! PLULARISME NAJIB SEMAKIN MENULAR
BACALAH

Nazri says no objection to non-Malay PM
By Yow Hong Chieh
KUALA LUMPUR, Oct 31 — De facto law minister Datuk Seri Nazri Aziz says he has no problem with a non-Malay prime minister as long as the best man gets the job.

“If it happens that the best person is a non-Malay, so be it,” he told The Edge Financial Daily in an interview published today.

rakab said...

1 Malaysia bukan bermakna semua orang samarata..!!

Ia sebenarnya bermaksud semua rakyat Malaysia berbilang agama dan kaum mendukung dan menghormati perlembagaan negara.

Kalau itu pun burung bengkok tak faham lebih baik diam saje laa...

October 31, 2011 2:30 PM

Anonymous said...

angry bird @ pasberg,

mula td kata umno sokong seks songsang,

lepas tu kata dia cuma tak sokong najib,

lepas tu kata dia bukan dr parti pembangkang,

nampak sgt mabuk...pasberg.

rakab said...

Pluralisme agama dokongan Anwar al juburi jauh lebih berbahaya..!

Angry Bird said...

Tahniah Rakab,
Kao penyokong Najib. Tahniah dan sybas. Tap aku mintak maaf kerana aku tak akan melayan mereka yg sanggup menggadaikan hak hak pribumi kepada Taek Jho Low dan rakan2nya

Anonymous said...

ekekekekeke......kuman seberang laut, puak2 talban ni npk...

anwar kaki liwat tertonggol dpn mata, buat2 tak npk...ekekeke

video anwar nonggeng amoi kata besi...

mmg otak taliban penuh dgn taikk.....ekekek

Angry Bird said...

Anon 248
Ya betulah tu. Apa yg kao tak paham. Siapa yg menyokong Najib dengan secara tidak langsung menyokong parti seks songsang.

Anonymous said...

Dulu kita ada ANAK 10 (Manusia)

Sekarang kita ada MUSANG (menatang)

Insaf sekejap mntk nyawa dgn GAP, tros tkar jd ZALI (Manusia balik)

Terbaru kita ada pulak BURUNG!!! (pun dari kalangan menatang jugak)

Nnt kan dtg apa pulak??? Manusia? Binatang? Malaikat? setan??


Ckup kreatif bala tentera PR!!

Melayu Perak said...

angry bird...

ada ke gambar najib bersuka-suka dengan take jho lo....

atau kau buat andaian merapu najib nih tolong take jho lo....

setahu aku mentor dia pak arab kuwait....

apa kena mengena dengan najib....

Anonymous said...

angry bird....ko ingat dgn buat2 sokong umno tapi benci najib, bleh menang pru13 ke...ekeke

satu lagi specis musang ungka yg dihantar anwar jubo nak spin disini...

suruh anwar hantar jeneral ke sini laa....

mcm azmin ka...aziz bari kaa... baru sdap ckett aku nak balonn...

stakat anto angry birb dan musang ungka, buat perabihh boraihh yoo... hahaha...

Anonymous said...

eh? najib orang PKR ke? setahu aku, seks songsang ada dalam PKR je. confuse ni

Anonymous said...

kalau hati binatang memang suka specis binatang bebbb, musang, bird...hahahahaha...

Angry Bird said...

Melayu Perak, cerdiklah sikit. Tanya orang tua berkenaan pelaburan 1MDB dekat Petro Saudi yg menyebabkan 1MDB kehilangan lebih dari 1 billion

Anon 257
Sukar nak mentarbiah mereka yg sanggup menjadi pak turut 1Malaysia.

Angry Bird said...

Saya merasa gembira walaupun dibalun kiri kanan kerana tak ada siapa pun yg sanggup mengaku dia menyokong Najib. So keputusan 50-50, masih ada peluang menyelematkan bangsa Melayu

rakab said...

hahahahaaaaaaa...KANTOIIII...

Burung kata siapa sokong Najib maknanya menyokong parti seks songsang !...

Sebelum ni dia berkali-kali mengatakan dia akan menyokong Umno kalau Najib di gantikan...tapi sebaliknya si burung menghina Umno sebagai parti seks songsang !!

Jelas, si burung Anwar yang bengkok adalah kaki tembarang yang berlegar di blog GAP ni untuk mengelirukan pro Umno..!!

Angry Bird said...

Anon 3pm
Kao tak terbaca pengakuan PI Bala ke?

Angry Bird said...

Rakab,
Tu keajaibannya kan. Tiada siapa pun yg berani nak mengaku menjadi penyokong Najib kerana takut terkena badi.

rakab said...

Anwar tahu orang dah tak percaya dengan dia lagi, jadi dia hantar burung bengkok nya untuk berkempen !!

kehkehkeh...

Anonymous said...

coDulu Tun pun hina UMNO kerana marah dengan Pak Lah. aku rasa AB terlanjur cakap tapi betul tu, aku pun menyampah ngan Najib. AB kita semua sokong UMNO, sokong Melayu dan benci Najib. Kao tak payah berlegar disinilah

Melayu Perak said...

angry bird....

apanya rugi pulak melabur dalam petro saudi pada rm 3.5 billion kemudian jual balik pada rm 4.1 billion...

bukan kah itu untung...????

mana peranan take jho lo...????

rakab said...

ooooii burung,

Kalau orang tak sokong Najib, tidak ler dia jadi presiden Umno dan PM hari ni..

Yang masih jadi Pm sekarang mungkin PakLah lagi atau pun aku..

heheheheeee...

nak kena sembelih burung ni..

Angry Bird said...

MP.
Petro Saudi membayar balik RM 4.1b secara ansuran dalam jangka masa 15 tahun. Ini bermaksud 1MDB memberi pinjaman kepada Petro Saudi pada kadar bunga 1.5% setahun sedangkan 1MDB menerbit bon pada kadar 5.5% setahun. Bermaksud setahun 1MDB terpaksa membayar bunga 4% kerana dananya dipinjamkan pada kadar faedah yg terlalu rendah.

Kao masih nak sokong Najib?

Angry Bird said...

So kao menyokong Najib ke?

rakab said...

Aku lagi takut kalau terkena badi Anwar...

Angry Bird said...

Baguslah tu. Kita paham

rakab said...

Melayu Perak,

Si burung nak buat survey pulak !!

kehkehkeh...

Angry Bird said...

Rakab,
Kalau kao sayang Melayu kao akan menyokong TSMY menggantikan Najib, betul kan

Anonymous said...

Baik lagi Taliban dari Talibarut (Pemuda PAS & Asri). PAS, Pemuda atau yang dah tua, cakap aje. Apa jadi dengan kes Nama Allah, Kuil, Arak, Murtad, Eli Kangkang, sokong kafir etc. Pemuda PAS bukan Taliban tapi Talibarut, Lancau lu lah Pemuda PAS, elok lah kau bercakau dengan Asri tu.

Anonymous said...

Burung tu maknanya punai, bengkok ke tak wa tak tau.

Anonymous said...

Nasrudin, Pemuda PAS. Burung ada tapi telur tak ada. Cakap tak habis habis. Apa lu oarng buat kes Nama Allah, Eli Kangkang, Murtad, Arak, Kuil, Video Anwar ... mengabiskan beras aje. Baik lagi Taliban dari Talibarut cam kau.

Melayu Perak said...

angry bird....

kalau yang dijual pun dapat ansuran...yang beli hari tuh pun secara ansuran...

kalau waktu beli sekian peratus...masa berjual tentu dapat peratus lebih....

Anonymous said...

aku sayang melayu,

tapi aku tak nak najib dan muhyiddin gaduh2..sebab dua2 pun pemimpin melayu.

lambat laun muhyiddin tetap akan jadi PM.

so apehal? jangan jadi cam anwar, ghairah sangat nak jadi pm sampai kena tendang oleh Tun M..

zat said...

MP

Ni wasiat mana plak ni...kalu ada pun wasiat ni mungkin masa raja2 tk boleh buat biznes & tk ada dpt projek besar2..

semua org melayu nk pertahankan institusi raja2...tp yg menerajui institusi tu pun kena lah bertanggung-jwb...jaga seluruh rakyat..jgn ada vested interest...

Melayu Perak said...

buat apa orang berniaga rugi....niaga buluh kasap namanya tuh....ekonomi malaysia ditadbir oleh orang cekap....kalau tak masakan malaysia naik ke tempat 10 ekonomi terbaik dunia....

Angry Bird said...

MP mungkin kao tak paham ia selok belok ni. tapi nampaknya kao pro Najib so biarkan sajalah

Brader Vo said...

Hahahaha sama-sama "Bo-gay"

Hungry Bird said...

GEMPAR! PLULARISME NAJIB SEMAKIN MENULAR BACALAH - kata Angry Bird

Nazri says no objection to non-Malay PM
By Yow Hong Chieh
KUALA LUMPUR, Oct 31 — De facto law minister Datuk Seri Nazri Aziz says he has no problem with a non-Malay prime minister as long as the best man gets the job.

“If it happens that the best person is a non-Malay, so be it,” he told The Edge Financial Daily in an interview published today.

October 31, 2011 2:44 PM

Baca balik berita tu ...
Aku pening ka atau Burung Marah yg mabuk?

Hungry Bird said...

Aku object kalau pilih Nazri Aziz Celako tu jadi calon PRU lagi .... aku sanggup undi sapa saja asalkan bukan Nazri ni

Musang Berbulu Kihinsir... said...

Angry Bird burung yahudi nih...

Sokong si muydin yg jual tanah pada singapork tu konon...

Bole blah lah burung mabuk!!! Ko kan kamcing ngan babi hijau (paham-paham aje lah sapa yg suka hijau2 nih!!!)

Identiti pun mcm yahudi, baik mintak ampun ngan nik najis.

nik mohamad said...

angry aku penyokong kuat najib,bukn aku sj tp kawan2 aku,adik beradik aku,ustaz2 yg mengajo aku ,pensyarah2 aku,sume sokong najib,aku x nmpak pun najib melakukn perkara yg korang selalu tuduh,Allah nersama org2 yg baik

Angry Bird said...

Musang Berbulu Khinzier,
Aku rasa tak elok kao mencaci bakal PM kita maca m tu. Kat blog Gap ni kita semua penyokong TSMHY. Cuma sorang dua aje yg tak malu mengaku dirinya sbg penyokong Najib

Fahamlah situasi sebenarnya. Tak kira pembangkang mahupun UMNO kedua 2 tak mahu Najib Rosmah terus bertakhta. Ayuh kawan2 ku, adakah kita akan membiarkan TSMY dihina sebegitu

Angry Bird said...

Nik Mohamad, kao golongan minoriti. Ramai pengkomentar kat sini bila ditanya, malu nak mengaku sbg penyokong Najib . Lihatlah - sekarang pluralisme semakin menular sehingga pemimpin UMNO sendiri kata beliau ok jikalau Cina menjadi PM

Anonymous said...

isunya sama ada pemuda pas taliban atau bukan tetapi bukannya najib taliban atau bukan. kenapalah korang pi konar ke laut, Yoep oii!

Anonymous said...

kenapa pas angin di gelar taliban? siapa boleh terangkan?

Anonymous said...

kalau pas angin kerana disamakan dengan taliban makanya begitu jualah perasaan orang lain yang dia samakan dengan itu, ini dsbnya. kesimpulannya kalau kita tak rela dikeji jangan mengeji orang. noktah

Anonymous said...

pada sudut yang lain kenapa Dr Asri seolah-olah pertahankan konsert?

tak bolehkah Dr Asri tak buka mulut kalau pemuda pas berbuat sesuatu yang jujur dan benar?

pelik jugak pendirian Dr Asri dalam konteks konsert nih?

Angry Bird said...

Betul ke Najib Taliban
Kah kah tu lucu lah wei.
Najib pro U S bro

Anonymous said...

Bila digelar Taliban maksudnya ada Terror & Hukuman Islam lah di situ bukan sahaja di benci oleh Anwar, Bahkan DAP Malah AMRIKA .... Mana boleh lawan tauke. Pemuda PAS buat bising nak undi Melayu aje ... Islam nya tak tahu kemana .. Kes Nama Allah, Eli Kangkang, Arak, Kuil, Sokong MUrtad, Sokong Yahudi, Sokong Kapiaq ... Apa Pemuda PAS buat tunggu signal tauke aje lah. Lancau punya pemuda.

Anonymous said...

5:29,

pas tergamak tentang konsert gay kerana Pak Gayus tak ada can tentang pas balik.

kalau isu setempat, pas tutup mulut bukan kerana sayangkan mulut tetapi tak sanggup perang mulut dengan gayus tempatan.

agaknyalah.

Anonymous said...

Angry Bird....

Aku akui ada sesetengah tindakan Najib yang aku tak berkenan. Tapi takkanlah hanya kerana itu, Muhyiddin nak dilaga2kan ngan Najib. Insya Allah, Muhyiddin pasti akan jadi PM.

Sekarang ni aku nak tanya kat Angry Bird. Dalam PRU-13 nanti, ko nak pilih sama ada calon PR atau Najib? Bagi aku lebih baik undi Najib daripada undi calon PR. Sebab UMNO dari dulu sampai sekarang memang menjamin hak istimewa orang Melayu.

Pembangkang tidak boleh diharapkan langsung untuk membela orang Melayu. Sama ada PAS, PKR pun kedua-duanya tak boleh diharapkan sangat. So, jika benci sangat kat Najib sekalipun, jangan sekali-kali kita menggadaikan negara ni dengan mengundi pembangkang.

Anonymous said...

5:37,

betul tu, jangan jadi macam Tok Arabi, kerana bencikan ketua lalu dijadikan proksi Barat sebagai ketua. akhirnya masuk mulut buaya.

manusia tiada yang sempurna. kalau kesempurnaan yang dicari makanya nanti masuk mulut dapig. nah menyesal beb.

Anonymous said...

20 tahun pas kritik pihak lawan, tetapi pentadbiran pas di kelante yang tidak dikritik oleh juak pas tidak juga ada bezanya dengan kelante 30 tahun dulu. pelacuran tetap berjalan meskipun dalam keheningan malam. kalau pemuda pas kritik hidung sendiri, rasa-rasanya kelante tidaklah seperti hari ini. mungkin kot?

Anonymous said...

Pemuda PAS bukan taliban tapi talibarut.