IKLAN BERBAYAR

Monday, October 31, 2011

SEKALI LAGI, MALAYSIAKINI BODOHKAN PAS.

adakah malaysiakini,trojan horse umno ?

malaysiakini berjaya membodohkan pimpinan pas buat kesekian kali.

dalam isu peninju muay thai dari israel, pas melalui jurucakap samdolnya iaitu mahfuz bean mempersoalkan bagaimana peninju israel ini dibenarkan masuk ke malaysia ?

pas tak tau ke yang terlibat menganjurkan program ni adalah tourism selangor, di bawah seliaan eli kangkang ?


30 comments:

Anonymous said...

apakah "for all" hanya untuk golongan kafir tertentu saja?

Melayu Perak said...

kantoi dah.....

rupa-rupanya eli kangkang yang bawak masuk peninju yahudi mabuk....

Anonymous said...

macam mana nak kenal perangai yahudi kalau dengar nama yahudi saja pas terus mengarut?

Melayu Perak said...

Orang Islam Terabai Di Pulau Pinang!!!!

Laporan Audit Negara telah mendedahkan bahawa negeri Pulau Pinang telah mengadakan perbelanjaan berhemah sejak kerajaan BN lagi!

Lim Guan Eng DAP suka angkat bakul sendiri dengan surplus beliau tetapi jika kta rujuk kepada kenyataan dan jadual di bawah, tidak ada yang perlu dibesar-besarkan oleh lidah biawak itu.

Manakala surplus tahun 2010 adalah jauh lebih rendah daripada surplus tahun 2007 ketika BN memerintah negeri Pulau Pinang.



Rujuk pula jadual di bawah :-



Daripada 9 Jabatan negeri, Pejabat Ketua Menteri Dan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri sahaja yang menunjukkan prestasi perbelanjaan yang rendah iaitu 54.7%.

Jika sekali imbas kita akan menganggap bahawa Lim Guan Eng berhemah dan cermat menggunakan wang.

Tetapi dek kerana itu, 23 projek untuk kesejahteraan rakyat Pulau Pinang tidak dapat disiapkan atau ditangguhkan!

Di antara projek tersebut :

1. 6 projek Pembesaran Masjid Dan Sekolah Agama
2. 3 projek Tapak Perkuburan Islam.
3. 6 projek Rancangan Perumahan Murah.
4. 3 projek Penyiasatan untuk Pembangunan Ekonomi Pulau Pinang.
5. 2 projek membina Mahkamah Syariah.
6. 1 projek Pembangunan Sukan.
7. 1 projek Pembangunan K-ICT.
8. 1 projek Bekalan Air.

Keperluan pembesaran masjid dan sekolah agama tidak dilaksanakan, begitu juga dengan rancangan perumahan murah dan tapak perkuburan Islam.

Apa sudah jadi, Guan Eng DAP? :- MIM

Anonymous said...

Bukan malaysiakini yg kantoi kan PAS tp pemimpin MP Pokok Sena tu yg blom cukup cerdik tuk berhujah..sentiasa memberi komen tanpa selidik terlbh dahulu..itu mmg trade mark MP tu..

Anonymous said...

inilah bahananya kalau terlalu taksub kepada laporan dari media pembangkang tanpa merujuk kepada media-media lain yang lebih beribawa. kantoi berganda-ganda.

hik hik hik

rakab said...

Blogger pakatan banyak mainkan isu ni. Memang celaka laa dia orang tu...





PAKATAN BANGANG

headbomb said...

kalau banggang itu pas kalau ngok pas juga.. tetapi belagak cerdik dari beruk

Anonymous said...

"sekali lagi, malaysiakini bodohkan pas yang dah sedia bodoh"

sbb, kalau tak bodoh bukan pas namanya.

BegCD said...

Bila lah aku dapat melihat munculnya sebuah parti politik yang memperjuang islam yang cerdik dan tidak bodoh bebal baghal macam PAS

HAHAHAHAHAHA

Melayu Perak said...

GEMPAR !!!! Bukti PELACURAN subur di Kelantan...


Minggu lepas, agen Johnson dan saya kembali ke Kota Bharu untuk membuat tinjauan susulan terhadap aktiviti pelacuran di bandar itu setelah pendedahan kami memaksa Majlis Perbandaran Kota Bharu – Bandar Raya Islam bertindak menyerbu sarang pelacuran di sana.

Daripada sumber-sumber risikan kami, tindakan MPKB-BRI yang melepas batuk ditangga itu tidak membawa apa-apa kesan terhadap aktiviti pelacuran di Kota Bharu.

Sumber risikan kami juga melaporkan aktiviti tersebut masih bergiat aktif di lokasi yang sama. Video di bawah adalah bukti yang kami perolehi sendiri hasil Ops Johnson II yang telah menunjukkan kesahihan sumber yang kami terima.

Kami dapati aktiviti pelacuran di Jalan Hamzah dan Kampung Limau Manis, yang hanya 400 meter dari Pejabat Menteri Besar Kelantan terus aktif. Aktiviti di situ bermula seawal jam 7.30 malam dan reda menjelang jam sepuluh malam sepanjang 3 hari tinjauan kami.

Anonymous said...

MP 2:09,

betul juga cakap karpal iaitu kalau hudud pas dilaksanakan, jenaah akan bertambah.

mungkin karpal terkesan dengan hujah presiden pas iaitu "video hanya sekadar besi".

makanya dalam konteks video adalah besi, maka video kikdefelo tak boleh dijadikan bukti untuk menggambarkan kegiatan pelacuran.

oleh kerana tiada pihak dapat buktikan kehadiran aktiviti pelacuran, nah! bergentayanganlah 'bapak-bapak ayam' di serambi pantai timur berkenaan.

hik hik hik

Anonymous said...

bukan nampak sangat mahpus omg ni tak ada otak ..

main petik je ..

kah kah kah kah

Anonymous said...

ekekekeke.....malu siottt....

nak ngata umno....

padahal penganjur yg bekawan dgn yahudi, al maklum la nuar yg sign anapolis summit...

punahsihat singgit....ekeke

Anonymous said...

"sekali lagi naib presiden pas menunjukkan bakat kebodohan semulajadinya....."

rakab said...

Kau orang semua jangan terpukau dan tertipu dengan permainan saikologi Si burung bengkok tu..

Kononnya nak sokong Umno...tapi sentiasa bantai Umno !

Temberang jer tu..

Burung puaka tu nak pujuk kita tolak Najib dan gantikan dengan Muhyidin konon...

Maklum laa, PRU13 dah dekat...jadi bermacam helah di gunakan blogger pakatan nak kelirukan kita semua.

Berhati-hati laa....

1 Malaysia bukan bermakna semua orang samarata..!!

Ia sebenarnya bermaksud semua rakyat Malaysia berbilang agama dan kaum mendukung dan menghormati perlembagaan negara.

Kalau itu pun burung bengkok tak faham lebih baik diam saje laa..

Anonymous said...

hahahahaha

rupa2nya kawan dia punya kerja..

malangnya pas ada naib presiden camni..

nak tembak musuh, rupa2nya tertembak kawan sendiri..hahahaha

SAMADLELONG said...

PEMIMPIN PAS NI BODO MACAM LEMBU, BODO PIANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG.

Anonymous said...

dulu umno benarkan pemain kredit Yahudi Israel ............. umno kemudian engage APCO sebagai perunding penasihat PM....

Jadi selagi UMNO memerintah Msia Yahudi tak perlu risaulaah nak datang atau buat apa saja ....... lgi pun Msia sekali sekala tolong jugak beri ubat/makanan kepada orang Palestine yg dijajah & ditembak macam anjing oleh Yahudi tu.... kihkihkih....

Anonymous said...

2:22,

politik baru penuh dengan pertembungan berbentuk psywar. justeru politikawan akan berasa ketinggalan kalau tidak curi peluang untuk memutarbelitkan apa jua isu yang mendatangginya.

cumanya, khalayak telah maju dari segi menilai kemampuan psywar pembangkang. psywar yang mantap bakal menonjolkan kebijakan sebaliknya psywar berbentuk lama (main isu yahudi, hudud, kafir dsbnya) hanya menonjolkan kebebalan sendiri.

Anonymous said...

anon 3:01 - anda adalah contoh pasberg yg rasa dirinya cerdik tp sebenarnya hanya jd pengikut bontot mat sabu & mahpus spm gred 3.

Anonymous said...

Shabas Malaysia Kini. Anda memang berani berkata benar.

Anonymous said...

malaskini bukanlah klik pakangguk pas. malaskini pasti akan memimpin pemikiran pas dan bukan sebaliknya.

justeru kalau pas terus bergantung pada malaskini sebagai sumber berita, selama itu jualah pas akan dibodohmainkan oleh malaskini.

keh keh keh

Anonymous said...

Tahniah rakyat Malaysia, ini merupakan perubahan yang ketara pada tahap pemikiran yang sebelum ini yang hanya diselubungi fitnah dan pembohongan oleh pihak2 yang hanya mementingkan politiking daripada menyampaikan kebenaran.

berpesan-pesanlah pada perkara yang benar...Amin

Tahniah GAP kerana menyampaikan kebenaran.

Hungry Bird said...

entah-entah si Eli dah seround dgn mat yahudi ni apa ...

Brader Vo said...

""......dulu umno benarkan pemain kredit Yahudi Israel ............. umno kemudian engage APCO sebagai perunding penasihat PM....

Jadi selagi UMNO memerintah Msia Yahudi tak perlu risaulaah nak datang atau buat apa saja ....... lgi pun Msia sekali sekala tolong jugak beri ubat/makanan kepada orang Palestine yg dijajah & ditembak macam anjing oleh Yahudi tu.... kihkihkih....""

October 31, 2011 3:01 PM

Oi Anon yang serba bangang .... main kredit apanye ..KRIKET la tolol.

Kes APCO apanya? ... itu bukan isu lagi lah ... yng jadi hal ANwar jadi talibarut Israel .... diulangi ISRAEL ....

Kita bukannya bermusuh dgn yahudi ...kita bermusuh dgn ISRAEL .... puak zionis tu .... PAS FOR ALL = ISRAEL FOR ALL

Apara PARTI ANJING (PAS dlm bahasa Croatia/Serbia) ....

Anonymous said...

ooooooooooo .... umno ajak kawan yahudi israel main KRIKET rupanya .... betullah orang kata amalan politik umno=amalan politik yahudi....? sebab kawan & penasihat umno ni YAHUDI!

mengapa masih ada segelintir melayu2 bagang yang dok sokong amalan politik "ala-yahudi" umno..? sebab tu lah hal2 rasuah, fitnah, ugutbunuh (pos peluru), politik wang, dll politik kotor ala-yahudi menjadi lumrah dalam budaya politik umno!!!????


pemimpin2 umno supercerdik--- sampai lesap singapura, pulau batu putih, tanah tanjung pagar, ... sampai LKY puji najib melangit!

Anonymous said...

Anak najib joli sakan di Australia?
KUALA LUMPUR 31 Okt: Akhbar Australia melaporkan anak perempuan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak membelanjakan kira-kira RM180,000 atau AU$60000 untuk barangan jenama di David Jones- sebuah gedung terkemuka di negara itu.

Najib dan isterinya minggu lalu berlepas ke Perth mengetuai delegasi Malaysia ke Mesyuarat Ketua-Ketua Kerajaan Komanwel (CHOGM).

Rombongan berkenaan turut disertai Timbalan Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Senator Datuk Maglin Dennis D’Cruz, Timbalan Menteri di Jabtn Perdana Menteri Datuk Dr Mashitah Ibrahim dan Presiden Parti Progresif Penduduk (PPP) Datuk Seri M.Kayveas.

Menurut laporan akhbar West Australian, kesempatan menghadiri persidangan Komanwel itu memberi peluang kepada rombongan berkenaan berbelanja.

“Beberapa peniaga di bandar, memperoleh untung besar, apabila seorang wanita pertama
diketahui membeli $150,000 untuk mutiara di West Australia, sementara anak perempuan perdana menteri Najib Razak dipercayai membelanjakan & 60,000 di David Jones,” petik akhbar itu.

Richard Muirheand, State Director bagi CHOGM 2011 berkata, masa berbelanja dan
aktiviti lapang telah diatur untuk delegasi di luar jadual CHOGM.- keadilandaily

Anonymous said...

Nasib malang Pari PAS bila budak Form 3 Darul Aman jadi NP
Nasib malang Ust Azizan bila budak tak sekolah ni membantu bangunkan ekonomi Kedah
Nasib malang rakyat Pokok Sena bila dpt MP seorang pakar ekonomi rumah tangga

Anonymous said...

Br taw Jabatan Imigresen tu kerajaan selangor yg handle..kah..kah..kah..