Monday, October 31, 2011

VIDEO INI SAHKAN..MB SELANGOR MEMANG BANGANG !

76 comments:

Anonymous said...

pemimpin politik yang bawak budaya korprat dalam pentadbiran negeri itulah jadinya. soalan dijawab dengan soalan.

kah kah kah

Anonymous said...

"the answer my question is question....", barulah pengikut bodoh aku nampak aku ni cerdik sikit.

hehehehehe...

Anonymous said...

padan muka koling, dulu bukan main lagi ko njilat bontot anwar dan khalid, skrg baru tau siapa yg tolong bangsa india 60thn kalau bukan umno...

Melayu Perak said...

bangang punye mb orang cakap pasai longkang dia tanya pulak nak jual tanah......????

aku kalu mb cakap nih pada aku,aku bagi penampor aje....kurang ajar punya mb....

Anonymous said...

PBT dan cerita lama:

sampah yang diangkut oleh PBT sepatutnya dapat mengurangkan pencemaran sampah dan bau-bauan.

apa yang berlaku tidak begitu. setiap kali PBT pungut sampah, bukan saja sampah malah air busuk bertaburan.

masalahnya ialah 'air perahan' yang ditinggalkan oleh lori angkut sampah bukan saja memualkan lalat malah manusia yang lalau lalang turut pening-pening lalat.

soalnya pihak mana harus dituding atas keadaan yang menjengkelkan ini? pemungut sampah? supervisor? jabatan pungutan sampah? yang dipertua? exco sampah? atau MB?

siapa boleh beri idea?

Anonymous said...

kalau nak mampatkan sampah dalam lori, kenapa dibuat didepan rumah atau kedai?

kenapa tidak dibuat sedikit jauh dari rumah atau kedai agar air yang ditinggalkan atas jalan raya tidak menusuk lubang hidung penduduk atau pekedai berhampiran?

bukan sekali ianya berlaku tetapi setiap kali lori sampah lalu itulah dilema yang didepani oleh penduduk di kawasan perumahan atau pekedaian.

takkan perkara seumpama ini perlu sampai ke pejabat PM baru ada pihak akan tergesa-gesa turun padang untuk mengesahkan kejelikan ini?

kesaboran tu ada batasnya kome, oii!! buatlah sesuatu.

Anonymous said...

meme otak standard longkang...

pejuang hamas...

Melayu Perak said...

hari tuh alam flora dapat tender buat kerja cantik....kemudian buang alam flora....sekarang rasa lah kepandaian mb yang bongok tuh tadbir selangor....

Anonymous said...

Saksikan Video Pelacuran di Kelantan

Anonymous said...

Alah melayu Perak, MB mamak ko tu lagi dasyat sebat kiri kanan

Melayu Perak said...

pasal telus dan transparent zambry no.1....bukan macam nizar pukimak hari tuh....

Anonymous said...

sapa sampah yg dok menyampuk cakap si bengap tu...nampak macam penjilat tegar jer...mesti barua ni telan dan sedut sampai habis air kencing si bengap ni...

pejuang hamas...

Anonymous said...

MP,

manusia pergi tinggalkan nama tetapi MB pas pergi tinggalkan bau. bau apa? hik hik hik TST Yoep.

Anonymous said...

anon 3:50 - patut le ada bau burit dari tadi lagi, rupanya kau ada kat sini.

kau pun species sondol muka kat burit mcm mat sabu jugak ke?

makanan asasi org pas.

Anonymous said...

rimau mati tinggalkan belang,
timb pres pas mati tinggalkan bau...

anon 3:50 - hang tolong jawab.

Anonymous said...

MP,

Kalau EmBi pas sedar hakikat bahawa kerusi EmBi bukan atas ihsan dapig sudah tentu tidak timbul istilah sembah durhaka.

Dek kerana tidak nampak siapa yang meletakkan dia di kerusi EmBilah makanya pas menonong-nonong sembah dapig walhal dapig bukan pihak yang meletakkan pas di kerusi EmBi.

hik hik hik

Anonymous said...

anon 3;50 - selagi ada org2 pas, selagi itu pelacuran tak akan dpt dihapuskan sbb pelanggan utama pelacur ialah kebanyakannya org2 pas spt kelantan yg diperintah pas.

Anonymous said...

anon 3:51 - setahu aku MB mamak kat perak tu tak pernah bersidang bwah pokok mcm MB kerajaan bawah pokok tu.

speaker masuk dewan ambik songkok, lps tu pi bersidang bwh pokok..

muahahahahaha....bodoh punya MB.

Anonymous said...

Memang sah dah menunjukkan....
Malu sungguh le....Orang camni ke yang dikatakan paling baik untuk memimpin Selangor...putar alam...le...

Khairul Nizam said...

Apela korang ni ...relax la ..malu aku baca post-post korang ni ..melayu kutuk melayu ...islam kutuk islam ...sepatutnya kita sebagai umat Islam kena bersatu ...yang salah kita tegur, yang susah kita bantu ...bukan dengan cara mengutuk-ngutuk ...Mana kepandaian orang melayu kat situ? Anwar salah? Pimpin dia ke jalan yang benar ...thats the way of Islam ..meh istighfar sama-sama meh ..meh ..meh ..

Melayu Perak said...

anwar tuh kes balog liat....

dah tak boleh ubah perangai...

hantor aje ke penjara....

Melayu Perak said...

betui ke papagomo dah tak nak jadi blooger politik....

merajuk ke dia...????

apa kata GAP...????

Anonymous said...

hehehehe....orang tanyo kobau dio jawab lombuuu !!!! gud bye PKR gud Bye

akubukankhalid said...

apa ke jadah jer mb ni. india tu tanya dia kenapa longkang tarak cuci la dol... lu kasi tak tanya balik berapa dia mau jual itu tanah buat hapa!

apa pasal la bengap sangat MB aku ni. wat malu kompeni lar...

lepas ni korang jangan komplen pasal sampah kat mb.. nanti dia suruh jual lu punya rumah... kerajaan selangor mau beli.. maklumlah selangor kayo... hahaha

Angry Bird said...

betul mb kantoi

Anonymous said...

MP 4:55,

orang hati kering jangan dipujuk. lagi dipujuk lagilah merajuk.

aku dengan PR ada anto wakil pi pujuk, entahlah?

kik kik kik

Anonymous said...

kah kah kah kah

apa kes ni .. tak paham aku
orang cita pasal lampu dengan aziz bari(baca longkang)

apa kejadah cerita pasal jual tanah

tak paham aku ...

kah kah kah

Anonymous said...

ada orang yang rela ditipu oleh devil yang dikenali (PR) walhal angel yang yang terkenal dengan kebaikan buat-buat tidak kenal. lantak ko lah kutty.

musangka said...

Angry Bird!

Aku dah teliti betui2 apa depa dok cakap!

Bukan MB yg kantoi...

Hindu botoi tu yg melalut merata!

Klu tak puas hati pasai longkang,

juai la tanah hg tuu....!

mmuuaahhahahaha....!!!

Melayu Perak said...

aku pun nak gak....

bila orang tak potong rumput...

jual tanah dengan rumah sekali...

apa biol punye orang...

Angry Bird said...

betul tu Musangka, tapi Khalid Gagap masih specis bangang

praha2 said...

eden ingat kan dio pandai? rupo rupo nyo tak. baral punyo mb. lain yang ditanyo lain yang dijawap. nampak nyo dio suruh oran tu jual tanah lopes duduk rumah haram lah.
apo punyo mb tapi eden tongok mp dio ado jo ./ anak karpal tu ado disitu tapi apo sal tak tolong? nampak sangat dio tak berkorjo samo. mati lah pkr di pru13 nanti. rakyat malaysia terutamo oran selangor ingat lah jangan dongar janji pr tu cakap tak serupo bikin.

Angry Bird said...

Cara Khalid Gagap mentadbir Selangor tu cukup teruk. Buat malu je. Kalau TSMY menggelapai UMNO Selangor, gerenti wakil rakyat Pakatan akan lompat.Tapi diall anti Najib kerana tu Selangor masih dikuasai pembangkan

Anonymous said...

kah kah kah

mentang2la yang tanya ane ..
sedap je ko kasi sembelih sama dia

cuba yang tanya tu sepisis terisa kominis , roony kominis ke

mau terkencing kencing menjawabnya

kah kah kah kah

Angry Bird said...

Hai kawan kawan segerombalanku,
Kao tak terdengar kes Rosmah membeli mutiara kat Ostralia. Masihkah kao menjadi pak turut kepada rejim Rosmahjib?

Ayuh, walaupun aku lebih afdal ngan Pakatan Rakyat aku sudi menyokong gerombolanmu jikalau menggulingkan rejim suami iteri

Angry Bird said...

Ni dia aksi FiS Lady of Mesia
Sementara kao semua berjimat dia bershopping mcm ratu permaisuri arab

Menurut laporan akhbar West Australian, kesempatan menghadiri persidangan Komanwel itu memberi peluang kepada rombongan berkenaan berbelanja.

“Beberapa peniaga di bandar, memperoleh untung besar, apabila seorang wanita pertama diketahui membeli $150,000 untuk mutiara di West Australia, sementara anak perempuan perdana menteri Najib Razak dipercayai membelanjakan & $60,000 di David Jones,” petik akhbar itu.

Anonymous said...

biarlah aku kawan dengan dengan najib dan rosmah dari kawan dengan

rejim dap bagsat ...
kominis ...
dan pelacur agama

pegi mampus sama ko angrie bird

kah kah kah kah

Anonymous said...

YG bangang bukan MB tetapi masaalah penduduk disni bukan bermula sejak MB khalid jd mb.masaalah dah berpuluh tahun.sepatutnya nak mengadu masaalah cerita baik2,ini nk mintak tolong tetapi dgn nada yg tinggi.seolah2 yb khalid yg buat silap.kalau MB umno yg dtg dah tentu disujud kaki.ini semua budaya BN yg ajar rakyat benci pd PR.padahal BN songlap duit rakyat tetapi rakyat buat pekakje.tggula pru 13 PR ambik kuasa taula camna nak ajar org UMNO ni.hati busuk

Angry Bird said...

Anon 736,
Kah kah kah kao tak paham bahasa . Aku bukan suruh hang berkawan ngan pembangkang, hanya suruh hang memilih diantara Najib Altantuya ngan TSMY

Kenapa budak UMNO jenis yg tak erti bahasa. Pastu lepas aku sekeh hang youall kata aku membuli kaosemua

Angry Bird said...

Anon 737,
Takkan masalah longkang tak tahu selesai??? Kalau kita nak pemimpin beraja di hati elok kita sokong je Ratu Rosmah ngan bininya

Anonymous said...

ko yang bodoh marahkan orang pulak..
skang ni tsmy belah mana bn ke pr ?
apa masalah ko ..

kah kah kah kah

meh la join umno ..

Angry Bird said...

Aku rela menyokong UMNO jikalau TSMY menjadi PM. Takkan bendaq ni kao tak paham - dulu Madey pun waktu dia tak tahan ngan Pak Lah dia keluar UMNO, hentam kiri kanan sehingga Pak Lah dikeluarkan. Aku ikut je adat resam gerombolan

Anonymous said...

abis yang ko anti DAP boleh pulak duduk dalam pakatan ye pencacai ye

sama bodoh je kita ye dak ?..

baik ko keluar pkatan join ibrahim ali

kah kah kah

Anonymous said...

kah kah terrerleh angrie bird nak menjawab pencacai. habis pencacai kao nak terus membayar bil shoppin rosmajib ke??? kao kena tukar pemimpin mu dulu aku nak menyokong umno sukarr kerana gelagat rosmah

Angry Bird said...

Habis mcm mana. Melayu yg nak bersatu terpaksa memilih parti DAP kerana UMNO enggan menenggelamkan rejim Rosmah ngan Najib.

Hmmm alahai

Anonymous said...

tipu .. kalau nak bersatu kena buang DAP la .. kah kah kah

eh ko melayu ke ..

kah kah kah

Angry Bird said...

he he he he
ni mcm russian rulete
siapa yg nak langkah dulu
ke langkah atas mayat Karpal Singh

Anonymous said...

hehe..

dua dua pun boleh .. lagi best kalau boleh ludah je muka dia (karpal)

kah kah kah

faris said...

angry bird bodoh piang!KO DENGKI SGT DGN NAJIB N ROSMAH TU KENAPA,klu ko tu baik sgt x pe,tp ko tu lebih teruk dr rosmah,ntah ke ko minat ngan rosmah,tp najib yg dpt,tu yg ko jd meroyan sgt tu,dengki x habis2,lg pun aku mmg x percaya dgn org pr yg menyamar spt angry bird ni,dia mmg or pr,buat2 le sokong umno,sebenarnya dia nk pecah kn undi umno,bodoh punya angry bird

Angry Bird said...

Sabar farid, sabar
Bukan aku sorang je yg menyampah ngan Najib dan bini
Ramai kat sini tak suka ngannya tapi tertelan air liur kerana tiada wahyu dari Dr Mahathir

So saya sekadar nak menjadi pemangkin je.. Bukan aku suruh hang ganti Najib ngan Anwar, ganti ngan Timbalan apa salahnya.

Kecuali mu ni benci Timbalan Presiden mu.. tu lain cerita ler

Otak Geliga said...

Tahniah Bro Gap......sejak Musangka & AB ada, makin ramai pro/org pembangkang beri feedback/berhujah.....blog GAP mmg popular!!!!.....hehehehehe

Otak Geliga said...

MB Khalid ni mmg pandai.....dia boleh pusing apa yg India tu nak sampai disuruh jual tanah.....hehehehe....last2 x da apa2, blah gitu je.....ni mesti belajar dr YB UMNO/BN yg musibatn ni.....tah sapa la dia kwn dulu......hehehehe

Inilah kepimpinan TERBAIK.....ikut tauladan.....tauladan sape, jgn tanya aku....aku x tau....hehehehhe

Angry Bird said...

Khalid jadi posmaster kot

Anonymous said...

toksah gaduh najib dan muhyiddin..

tapi kalau nak jugak muhyiddin jadi pm, buat secara terhormat. kan ada mesyuarat agung umno..

itu caranya. bukan adu domba antara dua pemimpin. itu antara sifat yang nescaya akan disiksa di alam kubur..keh keh keh

drpd budak lulusan sekolah rendah

Angry Bird said...

Anon 845
Thats my man... Pertama kita kena ada keinginan. =Ni bukan satu dua hari. Dah hampir 3 tahun rakyat terseksa dibawah rejim Najib yg mengabaikan tanggung jawabnya mempertahankan orang Melayu. Aku mengambil ikhtibar dari orang Melayu bergaduh UMNO lwn PAS, kita berkompromi. Peon yg dulu menyokong PAS kembali menyokong UMNO jikalau Najib ditolak dan diganti ngan pemimpin berjiwa Melayu. Then semua orang gain

Ni barulah smart partnership y

WiraSedar said...

Angry Bird, bahaya budaya kau tu pecah dan perintah, bilanye nak bersatu orang melayu ni, kau jugak kata Madey ada skandal, orang tu ada skandal, orang ni ada skandallah, dedahkanlah tapi dengan bukti, macam musangka mana surat yang dia kata madey minta tolong ngan israel, kalau cerita macam ni aku selalu dengar kat kedai kopi jer!

aku ni sekolah pondok je, mungkin hujah tak sehebat kalian

Angry Bird said...

Persengketaan yg terdahulu kita lupakan sahaja. Takkan kita nak asyik buang yg jernih, ambil yg keruh . Dari kita menuduh satu sama lain, lagi baik kita bersatu kan. Utk bersatu kena ada kompromi

Anonymous said...

kah kah kah

dah tak payah bising angri bird
lu jaga burung lu je la

padahal kalau nak ikutkan DAP mmg tak patut disokong pun oleh orang orang melayu .. tapi melayu macam ko sokong

ada hati nak cerita pasal melayu

hentikanlah propaganda ko tu
baik lu tarbiah puak puak edorgan lu tu lagi baik

hehehe

Otak Geliga said...

Panassss giler citer DSN wajib diganti TSMY ni.....hehehehe

apa2pun buat masa skrg adalah sgt x sesuai...PRU13 dah dekat, x payah la ubah saat2 akhir....serabut jdnya....hehehehe

Otak Geliga said...

AB 8.54PM

SETUJUUUUU!!!!....nak bersatu kena ada kompromi.......jd berkompromilah buat sementara waktu utk bersama2 DSN.......pastikan UMNO/BN menang besar.....hehehehe

Angry Bird said...

He he he, ni mcm berliku2. Dulu Dr Madey sudi keluar dan teranjang UMNO utk melawan Pak Lah bersama menantu hantu. Pastu DAP mendapat durian runtuh tetapi Dr Mahadey tetap dengan matlamatnya.

So aku hanya mengikut cara pengasas partimu . apa yg kao susah paham ni

Anonymous said...

AKU HENSEM

ANGRY BIRD DAN MUSANGKA
ORG YG SAMA

Angry Bird said...

Oklah kita berehatlah sementara menonton episod terbaru shopping bersama Rosmah

Tapi yg pelik peon UMNO pun benci ngan Presidennya tapi tak larat nak buat apa apa. Semua kena tunggu isyarat dari TDM

Aku over and out

Anonymous said...

bye bye agrie bird ..

kah kah kah

rasanya lebih baik dari presiden PKR yang langsung orang tak hormat

umpama badut yang di cucuk hidung
hidung hidung..

kah kah kah

Otak Geliga said...

TDM bukan pengasas parti UMNO, cuma bekas presiden parti je......kena tengoklah kenapa TDM buat mcm tu....mcm yg aku kata, kita ni JAUUUUHHHHHH sgt nak berdamping dgn TA & DSN berbanding TDM yg mmg kita tahu TA & DSN sudah berada lama di bawah kepimpinan TDM.....jd TDM lebih tahu & dia bertindak atas PENGETAHUAN, kau pulak bertindak atas ANDAIAN.

TDMpun dah mula bersuara sbb DSN asyik melebihkan kaum Cina.......bukan TDM buat bodoh, dia TELITI dulu baru BERTINDAK....org lama dlm politik, bermcm cara dia dah kenal....

Tu sbb aku kata kena tgk jugak SEBAB, kenapa DSN lebihkan CINA.....sbb Cina skrg ramai dah x sokong BN sbb terpedaya dgn rasis biaDAPigs dibantu pulak parti liberal spt Pi Kencing Rakyat & parti bertopengkan Islam hamPASngok.....nak x nak, DSN kena berlembut dgn CINA, buat sementara waktu

Kita nak luah perasaan marah, x puas hati terpulang.....org sering kata sampai bila????.....jawapan aku, bila tiba masanya kita akan menentang jika DSN terlupa tanggungjawabnya pd org Melayu spt TA......masa yg sesuaii hanya Allah yg tahu

hanya sebab DS Rosmah menerima byk tohmahan, fitnah, suka mencapop, etc, itu mungkin menjadi sbb org mula rimas dgn DS Najib, tp bukan bermaksud hanya kerana benci DS Rosmah, DSN WAJIB dijatuhkan sebelum PRU13.

AB, kau ckp berdegar2 seolah2 kau mewakili pembangkang mengatakan jika DSN dijatuhkan, maka kau & pembangkang akan menyokong UMNO.....tp atas justifikasi apa kami nak PERCAYA????....kau bercakap berlandaskan BUKTI apa???.......jika hanya kau seorang yg akan sokong UMNO jika DSN dijatuhkan, lebih baik dikekalkan DSN......x de pekdah ikut ckp org syok sendiri....hehehehe

TAPI gaya kau berckp mmg PELIK.....hehehehe....KAU SIAPA SEBENARNYA????....ada bau2 bacang dgn Musangka ke????.....hehehehe

Angry Bird said...

OG,
Hujah mu terlalu terer utk dijawab.

Sekadar nak mengaku
Musangka tu nak perangkap UMNU
Aku plak nak memancing ikan lain

Hari pun dah lewat, aku mintak diri dulu tapi memang hujahmu terlalu powerr. Siapa2 yg menyokong TSMY bakal menitiskan air mata kerana laluannya nampak begitu sukarrr jikalau tidak mendapat signal dari Tdm. Mahu tak mahu Mukriz perlu diangkat menjadi TPM utk mendapat restu pengasas UMNO Baru (UMNU Baru dalam bahasa Musangka)

Otak Geliga said...

aku cuma MENJALA je....dpt byk skit ikan......hehehehe

gagap said...

kelakor tengok pencacai pakatan dok wat lari isu nak cover mb dia yang bangang...

kah kah kah

belatuk galak said...

hahahaha..angry bird pulak nk glamer kt sini..dulu musangkababi...nnt GAP kasi kantoi laaa..tgk2 org yg sama..kahkahkah

Anonymous said...

cam musibat punya si khalid gagap...lain di tanya lain di jawab..."ok takpa-takpa kita paham..kita paham" paham kepala anggok hang!

Anonymous said...

BANDINGKANLAH MB2 SAPERTI NIK AZIZ, AZIZAN RAZAK, MANTAN NIZAR DAN KHALID.
DIMANA TARAF MEREKA?
BIJAK atau BAHALOL ALToLoL?

To Live Again said...

Ala angry bird, species trojan horse cm ko ni mmg bersepah dlm umno..Konon sokong pembangkang sbb pemimpin umno teruk, kalau umno tukar pemimpin, ko sokg umno piiiirraaaa..

Dulu pon masa Tun.M memerintah berbakul korang hentam..Diktator la..mahazalim la..nk jd PM smpai mati la..bunuh karier nuar la..Apa yg korang x ckp..Tp bila dia turun dgn cara TERHORMAT smpai semua pemimpin dunia Islam dtg berpusu2 menziarah dia sebab terlmpau sebak kehilangan pemimpin yg VOKAL dlm menentang Yahudi, dia sebagai org berprinsip tetap dgn jnji dia untuk resign dn melantik org yg korang puja puji kono MR.CLEAN MAN..Pok lah..Ptuiiii..Korang tgk la ape terjadi???

Masa 2 baru korang tau lngt tnggi rendah..Ekonomi x maju..sush cari makan..Mula la nk puji Tun.M dgn ayat2 manis mcm ni:

1)Dulu zaman Tun M jd PM sejahat2 dia pon kita senang nk cari makan.Ekonomi bagus.

2)Dulu seteruk Tun M pon kuar U jer dh ada keja sbb syarikat korporat tumbuh bak cendawan so sng keja..

Mcm2 la lg pujian korang..

Lepas pak lah kena humban dgn ahli umno, najib naik.Jelas dn terang perubahan positif dari segi ekonomi dn pentadbiran mula terserlah.Jgn jd munafik la dgn menafikan fakta ni.Dh mula korang buat hal konon rosmah jd LIABILITI..Mula lg buat perbandingan.Konon dulu Tun Hasmah lg bgs dr Rosmah..Padahal dulu ape yg korang x maki Tun Hasmah..Dah tua x sdr diri la,pakai rambut palsu la,mcm2 la korang jaja..Ingt rakyat malaysia lupa ker suma 2..

Sekrg dok angkat TMY plak..Sudah la trojen horse nuar oiiii..TMY 2 seorg yg tawaduk..dia pon sdr kedudukan dia..Kalau dia betul2 nk lwn najib, masa pemilihan umno dulu dia blh lwn sbb time 2 nama dia tgh HARUM sbb dia sorang jer beran sound pak lah..Tp dia x amik kesempatan sbb dia sorg yg ikhlas..Bukan cm nuar yg tikam org yg suap dia makan..

Esok2 kalau muhydin jd PM ape plak la yg korang fitnah..Korang akan puas hati bila nuar atau cina babai LGE jd PM baru org cm ko puas hati kan..

Ingt la sm..TMY 2 msh baru belajar jd TPM..Dia kena la amik masa ckit baru la blh jd PM..Nk jd PM bukn sng..Setakat lemah lembut,mesra dgn org,bini pakai tudung jer x cukup kalau kemahiran dlm pentadbiran xder blh lingkup negara bhaai..

shoot again said...

the best comment from To Live Again. Tepat ke jantung pencacai Nuar Wal Juburi.. kah kah kah

Anonymous said...

Sakit hati aku tgk, sepatutnya dia membantu orang miskin berterusan. Ni nampaknya nak mcm amik kesempatan. Memperlekehkan org miskin. Beli tanah dpt la duit. Memang la dapat duit tapi takder la lagi tpt tinggal org tua tu.

MB ni tak peka, tak paham bahasa, tak reti masalah orang miskin. Akal pun kurang cerdik.

Anonymous said...

Aku tak caya angry bird penyokong UMNO.Dia pengacau blog GAP, berselindung penyokong TSMY.

Musangka= Penyokong Taksub PR
Angry Bird= Tukang pecah belah orang Melayu

Anonymous said...

MB kurang akal. Tak reti selesai masalah rakyat...bungkus PR Selangor!!!!