IKLAN BERBAYAR

Thursday, October 27, 2011

SIOTLAH UMNO..SEMUANYA TAK BOLEH ?!

siotlah umno....
nak meliwat tak boleh !
nak bersekedudukan tak boleh !
nak gadai hak melayu tak boleh !
nak gadai negara pun tak boleh !


siotlah umno...
nak gadai kalimah ALLAH pun tak boleh !
nak bagi nama ALLAH pada orang lain pun tak boleh !
nak murtad pun tak boleh !
nak jual agama pun tak boleh !


siotlah umno...
nak tukar bendera malaysia pun tak boleh !
nak angkat komunis jadi idola pun tak boleh !
nak buat huru hara pun tak boleh !


siotlah umno..
nak sokong lina joy murtad pun tak boleh !
nak kutuk sultan pun tak boleh !
nak lawan sultan pun tak boleh !


siotlah umno...
nak baiah talak 3 bini pun tak boleh !
nak raba nenen pun tak boleh !
nak kutuk negeri lain depan singapore pun tak boleh !


siotlah umno..
nak suruh dap masuk masjid pun tak boleh !
nak suruh kapir baca ayat quran pun tak boleh !
nak romen china doll pun tak boleh !



siotlah umno..
semuanya tak boleh !


pssstt- yang lain hang sambung naaa..

34 comments:

Anonymous said...

APA PUN TAK BOLEHHHHHHH.........

APA PUN TAK BOLEHHHHHHH.........

APA PUN TAK BOLEHHHHHHH.........

Musang dan sebenihnya dengannya

Syoh...syohh....

Anonymous said...

budak2 islam nak bakar lilin kat uiam malam2 tanda protes pun tak boleh... ini simbolik je.. simbolik... bukannye ritual agama kristian..

(kalo alasan simbolik kenapa tak guna alquran!!!! wahai pemuda pemudi islam)

Anonymous said...

Sdra SdRa GAP....
Saya masuk ni...
Peeeeerrgh lah UMNO, semua tak bolih.
Buka kedai barang keperluan dan makan murah tak bolih !
Nak minta ubah perkara 153 pun tak bolih ?
Nak minta ubah nama bangsa dan agama kat Mykad Tak Bolih ?
Nak main YOGA tak bolih ?
Nak jadi PENGKIT pun tak bolih ?
Nak Tukar Bendera negara Ta bolih ?
Nak maki hamun orang melayu dan islam tak bolih ?
Nak buat kuil dalam kawasan orang islam tak bolih ?
arjuna waspada
changkat lobak.
psst lain lain mohon saudara2 tambah dan sambung

Anonymous said...

siotlah UMNO!
nak buat hukum HUDUD tak boleh!
nak bagi duit kat Sek Agama Rakyat tak boleh!
nak cakap soal politik dalam masjid tak boleh!
nak mengagungkan Ulama pun tak boleh!

siotlah UMNO!
nak suruh isteri pakai tudung tak boleh!
nak hidup cara sederhana tak boleh!
nak kurangkan rasuah tak boleh!
nak amalkan ISLAM dalam hidup pun tak boleh!

Anonymous said...

AIYAAAAAAAAAAHHHHHH
GUA MEMANG GILA ..

Anonymous said...

AKU HENSEM

FIRST
NAK MAIN DGN BINI ORG PUN TK BOLE
NASB BAEK BOLE KAWIN LEBEH

Anonymous said...

AKU HENSEM

SUME TK BOLE
PEGI THAILAND LA

abghani said...

tu yg cakap umno berbahaya kpd malaysia...sebab semua tk boleh

To Live Again said...

Mmg tajam dn berbisa bro!

Gua caya sm lu bro heheh..

Anonymous said...

Nak tuduh tuhan mencarut tak boleh,
Nak baca doa minum carlsberg tak boleh,
Nak tibai duit zakat tak boleh,
Nak pura pura mati tak boleh,
Nak main bini kawan tak boleh,
Nak kongkek amoi tak boleh,
Nak songlap duit kerajaan negeri tak boleh,
Nak sokong pluralisma tak boleh,
Nak tunjuk puki free pun tak boleh hahaha

Ish mmg kejam umno ni..

ANACONDA said...

AKU SAMBUNG YA GAP...

BABI LA NUAR...

KIMAK LA NUAR...

JUBOLAH NUAR...

CIPAP LA NUAR...

PUNDEK LA NUAR...

GAMPANG LA NUAR...

PANTAT LA NUAR...

SIAL LA NUAR...

NONOK LA NUAR...

KONEK LA NUAR...

PAS HANCUUUS said...

Siotlah Umno
Nak panjat bini orang takleh
Nak ampun dosa orang pun takleh
Nak romen dalam keretapipun takleh
Nak muka bau buritpun takleh

Siotlah Umno
Liwat isteri sndiripun takleh
Nak jadi walipun takleh
Buat berhala budha besarpun takleh
Telan duit Memali dan Kohilal takleh

Anonymous said...

UMNO boleh tipu duit rakyat...

Brader Vo said...

siotlah umno ...
Nak mencarut tak boleh
kata tuhan mencarut tak boleh
buat hududpas tak boleh
nak ceramah maki orang pun tak boleh

siotlah umno ...
nak rembat bini orang tak boleh
nak phone-sex dgn depa tak boleh
masuk hotel puduraya tak boleh
masuk koc keretapi tak boleh

siotlah umno ...
marah wartawan tak boleh
boikot utusan tak boleh
tutup tv3 tak boleh
fitnah guna harakah pun tak boleh

siotlah umno ...
bukak ladang tipu rakyat tak boleh
tak settle kelantan water tak boleh
tipu orang asli tak boleh
jual tanah kat singaporean tak boleh

siotlah umno ...
buat fatwa sesat tak boleh
janji masuk surga tak boleh
kapirkan orang tak boleh
kawan dengan kapir tak boleh

siotlah umno ...
pelawak jadi ulamak tak boleh
guan eng jadi khalipah tak boleh
jadi MB sampai jadi zombie tak boleh
komunis syiah jadi deputy tak boleh

Brader Vo said...

siotlah umno ...
Nak mencarut tak boleh
kata tuhan mencarut tak boleh
buat hududpas tak boleh
nak ceramah maki orang pun tak boleh

siotlah umno ...
nak rembat bini orang tak boleh
nak phone-sex dgn depa tak boleh
masuk hotel puduraya tak boleh
masuk koc keretapi tak boleh

siotlah umno ...
marah wartawan tak boleh
boikot utusan tak boleh
tutup tv3 tak boleh
fitnah guna harakah pun tak boleh

siotlah umno ...
bukak ladang tipu rakyat tak boleh
tak settle kelantan water tak boleh
tipu orang asli tak boleh
jual tanah kat singaporean tak boleh

siotlah umno ...
buat fatwa sesat tak boleh
janji masuk surga tak boleh
kapirkan orang tak boleh
kawan dengan kapir tak boleh

siotlah umno ...
pelawak jadi ulamak tak boleh
guan eng jadi khalipah tak boleh
jadi MB sampai jadi zombie tak boleh
komunis syiah jadi deputy tak boleh

Anonymous said...

Nak jadi musang tak boleh.
Nak anak 10 tak boleh.
Nak sayang mat sabu tak boleh.

Melayu Perak said...

nak berak dalam mulut tgna tak boleh.....

siot lah umno......

PAS HANCUUUS said...

SIOT DAP.
Nak negara islam tak boleh
Nak jadi PM tak boleh
Nak tutup kilang arak tak boleh
Nak tutup rumah hiburan tak boleh

SIOT DAP.
Nak pegi HIMPUN tak boleh
Nak halang 7-leven jual arak tak boleh.
Nak tutup judi ekor tak boleh.
Nak jadi boss pakatan tak boleh

ABIS APA YANG PAS BOLEH???
Pencacai bolehlah.

Anonymous said...

Nak makan duit rakyat pun tak boleh....nak mintak derma ceramah pun x boleh...nak pakai spenda hijau pun x boley....apaaa pun x boleyy

Anonymous said...

Boleeee Sajaaaaa...ikottt sajaaaaaa < Lagu Stacy

Anonymous said...

siotlah umno
nak buat huru hara dalam masjid tak boleh!!!

paritjawa said...

siotlah umno

nak bagi air keruh kt rakyat pun xbole..bkn semua negeri..kelantan je pun hahahah

rauna said...

siotlah UMNO..

..nak jadi pelakon BLUE pun tak boleh..

...mati pucuk pun tak boleh..

Bingai @ Bangang said...

noted!
hehehehehe

Anonymous said...

hahahaha post2 ni mau kirim kr Anuwar lakanat tu bace..pastu c.c. kat Ajis Terompah Jamban tu same...

hahaha..Pakatan Laknat nk bolehkan nnt bile menang PRU..mintak simpanglah puak ni menang!

rauna said...

siotlah UMNO...

..nak bagi tiket syurga pun tak boleh..

...nak curi selipar wali pun tak boleh

..nak tukar rasuah jadi hadiah pun tak boleh

..nak main atas keretapi pun tak bleh..

..nak simpan jam omega pun tak boleh..

Nok said...

memang teruk umno...semua tak boleh tak ada kebebasan langsung....pasal itu kita pakat2 dgn DAP nak jadi kan Malaysia republik, kuasa sultan kami nak singkirkan nak jadi kan Malaysia malaysian....agama resmi tak payah ,rakyat bebas beragama...DEB di mangsuhkan ,bumiputra boleh bersaing secara terbuka...kami mahu PM di gilirkan kami nak lantik LIM GUAN ENG jadi PM...LIM KIT SIANG penasihat PM ,NIK AZIZ timbalan menteri kebajikan,Mat Sabu timbalan menteri dalam negeri...

Masa itu Najib dan Rosmah dlm penjara S.Buluh kesalahan menyalah gunakan harta rakyat....Kapal Singh menteri undang2...Tian Chua menteri pertahanan....Anuar Ibrahim masih kat S,Buluh sbb hukuman dia 15 tahun penjara kerana melewat.....hangpa ingat K.jaan PR nak lepas kan anuar ke sorry lah menteri undang2 kapal singh masa tu akan kata "Anuar harus bertaubat"...sbb dia tahu memang anuar buat keje tu....sbb masa nak lawan kes Anuar kena cite yg sebenar benarnya....masa itu ajijah mungkin dah jadi bini ketiga Timbalan menteri dalam negeri Mat Sabun....menteri dalam negeri sape ? sape lagi teresa kok....siap le org melayu kasi jantas punya......semua tulisan jawi tak boleh pakai...bahasa resmi mandarin....bahasa malaysia bahasa ketiga selepas bahasa Enggeris.....padan muka melayu masa itu menangis air mata darah pun tak berguna lagi.......

Anonymous said...

dcvgggdeddcvbb

fulisiakantora said...

Assalamualaikum,

siotla GAP...nak menyamar jadi musangke pun tak boleh,

siotla GAP...nak guna zali pun tak boleh,

siotla GAP...nak guna anak 10 balikpun dah tak boleh,

siotlah GAP...nak dapat RM2 x 8nickname pun tak boleh,

siotlah GAP...nak tutup kemaluan aku pun dah tak boleh,

siotlah GAP...apa pun tak boleh!!!

p/s agaknya inilah yg terbuku dikepala otak musangke, tapi tak boleh nak taip sbb dah kemaluan

rakab said...

Anuar,

aku nak kutuk Anwar pun serba salah..sama ngan nama kau la bro..

heheheheeee...

Ah-lipas said...

hehe...aku suka..aku suke posting yang ni..caya la GAP

Anonymous said...

PAS kata: Baik dgn UMNO tak boleh TAPI hisab butuh DAP boleh.

PAS kata menghebahkan kemungkaran demi kebenaran tak boleh TAPI pemimpin "anugrah tuhan" tutuh puki chinadoll boleh.

PAS kata mencegah kemunkaran demi kebenaran tak bolih TAPI berzina dengan bini orang diroom 121, Hotel Perdana, Kota Baharu boleh

PAS syaitan bertopengkan ulama boleh.

Anonymous said...

Anon October 27, 2011 3:42 PM

siot la nak wat hudud tak leh !
tp hudud wat time pru je
pas pru kite tukar hudus lak
1 bln je blaja agama khatam
masa tu al-azhar tak de pelajar malaysia da .. blaja dengan tgna je ... tp harus igt !
TIAP PERBUATAN SEPERTI MAKAN DAN SOAT PERLU DI AMBIL GAMBAR ! BUKAN PE BUKTI DA TAUBAT DAN JADI ULAMA !

wasalam

Anonymous said...

siotla gap,

tak pasal2 aku teringin nak tengok gambar dira dan dilla..

wakakakakaka