Thursday, October 27, 2011

TAKSUB TAHAP MELAMPAU !


nik ajis tengah solat.
solat maksudnya tengah mengadap ALLAH SWT.


yang penyangak pas dok sibuk amik foto dia apasal ?
taksub ?
takjub ?
kultus ?


ALLAH SWT besar ke nik ajis penting ?

121 comments:

Anonymous said...

Sikit lagi, orang tua ni kencing pun ada orang ambek gambau dia. lahanat punya mangkok pas !!

Melayu Perak said...

macam sial aku tengok n.ajis nih....

solat pun ada body guard ramai...???

Melayu Perak said...

macam sial aku tengok n.ajis nih...

solat pun ada ramai body guard...????

BegCD said...

kalau ye taksub
bagi ler ruang orang tua bedahak tu beribadat tanpa gangguan

tapi orang tua bedahak tu pun satu
patutnya bagi ler nasihat kat lembu-lembu sekeliling supaya jangan dok buat macam tu masa dia tgh beribadat

tapi itu lah..

kalau dah jenis attention seeker dan camera whore nak buat macam kan

LOL

Anonymous said...

golongan taksub dari golongan jahil. aku pun kenal ustaz2 yang wara' dan zuhud lebih elok dari MB kelantan lagi. tak pernah pulak depa2 ni boleh biarkan pengikut ambik gambar tngah sembayang ka, wuduk ka, dan etc kemudian tampal merata-rata. Itu satu komponen dalam mengamalkan zuhud...takkan PAS tak tau.

Anonymous said...

Bodyguard najib pun kena solat gak kat belakang dia, pegawai keselamatan nik aziz tengok je, lek kyusuk ke solat menunjuk-nunjuk ni.

Anonymous said...

hehehe....Nak amik berkat ! Selamat !

Anonymous said...

ALLAH SWT (Maha) Besar ke nik ajis penting ?

Nik ajis penting bro..tanpa bau jebat atau kelibat nik ajis, PAS dan DAP takkan duduk serta tidur sebantal walaupun terpaksa perlekeh agama sendiri.

Harun

Anonymous said...

Alah GAP...

Puak PENJILAT DAPigs ni apa nk heran..kih kih kih.

Ni yg terang2 nampak..yg x tampak x tau laa..lg la OVERDOSE memuja muji Tok GARU hamPAS NI..KIH KIH KIH..

Muahahahahahahahaha...hamPASial!!!

PUTRA MERDEKA said...

yang lain tu tak reti sembahyang ke? atau nik najis tengah buat iklan sembahyang?
lu fikir la sendiri!!!

Melayu Berwawasan said...

masyallah macam bergini sekali...puak puak pas ni.Kalau macam ni khusyuk tak solat ni?.janganlah sampai ke tahap bergini.

Anonymous said...

tengok mamat yg pakai hijau tu pun aku dah agak dah tahap ketaksuban melebihi tahap kritikal

Anonymous said...

PENYOKONG PAS SEMUANYA SAMPAH

LEMBU

KELDAI

ANJING

BODOH MACMA WALI SELIPAR DIA

PUKIMAK BETUL!

-nik ajis babi-

Anonymous said...

ulama' PAS macam tulah ,ulama' cari makan..bila nik aziz nak sembahyang, ambil gambar.bila nik aziz baca kitab ambil gambar..nak tunjuk pada rakyat bahawa nik aziz ni alim tetapi alim politik
.

Anonymous said...

AKU HENSEM GILA SEBAB AKU 1ST!

-nik ajis babi-

Nok said...

betul ini lah tabsub tahap melampau...tapi Pro gap jgn terkejut mestilah Nik Aziz dah janji dgn puak2 ni....hangpa tak sembahyang tak apa ,janji sokong Pas...tentu masuk surga punya...sbb itu musangka mati hidup balik sokong Pas sbb surga dah nunggu depa kat sana...nik aziz dah kautim.....

secara lojiknya apa ke jadahnya nik aziz sembahyang depa pakat kepong keliling nik aziz????ada org nak bunuh dia ke???kan ke k"tan tiada jenayah????manusia tuhan bagi akal tapi tak berfikir macam ni lah jadi nya...Nik Aziz ko jawab le di akhirat esuk......ko ingat ko di akhirat suk jalan mudah ke...tuhan tau apa yg tersirat dan tersurat....

Anonymous said...

dalam hati orang tua tu mesti ada terdetik perasaan riyak. itulah akibatnya apabila berkawan sangat dengan syaitan.

Anonymous said...

Perbuatannya mencerminkan sikapnya yang tidak teliti dalam segala segi. Lihat gambar, sembahyang pun tidak diatas garisan. Ini jugak mencerminkan ia saorang yang tidak menghormati undang-undang. Mungkin dia fikir dialah yang sempurna. Kenapa sembahyang pun nak menunjuk-nunjuk. Ia mestilah iklas. Kenapa tak beritahu orang-orang itu "jangan ganggu aku"?????

Anonymous said...

terlalu taksub ini dah tahap melampau....tuhan bagi akal pada manusia untuk berfikir yg mana buruk yg mana baik....

mae said...

Di akhir zaman, Islam jadi asing, orang ramai pelik tengok cara orang solat.

Nik Aziz mendidik orang Islam Kelantan untuk takjub padanya ? MasyaAllah.

Anonymous said...

nik najis sembahyang pun penyokong bangsat PAShit dah nak kecoh!
soalan cepu emas..khusyuk ke nik najis sembayang bila dikelilingi oleh berok-berok 2?!

rizal said...

Korang rasa apa perasaan niz ajis....bila tgh solat....org semua tengok....dia adakah kusyuk solat dia adakah akan timbul perasaan riak......

Anonymous said...

Nauzubillah...parah betul pedoman puak liPas..sebelum anda di kategorikan sesat, baik bertaubat segera...nik ajis tu bukanlah wali ataupun ulama sebenar..dia hanya ahli politik dan manusia biasa sahaja..inilah akibatnya bila dah terlampau taksub...

-hamba Allah

Anonymous said...

Malaysia aman, tak yah jaga pun tiada jadi masalah. Zaman berperang, lainlah, solat dijaga oleh tentera-tentera.

Anonymous said...

Juak2 penCACAI 'P'akatan 'R'osak sila baca...

Jawapan bls dr Datuk Seri Noh Omar kpd Adun Penderhaka S'gor..

Saya merujuk kpd cabaran dpd Adun Sri Muda yg mempertikaikan insentif kpd petani yg gagal dibayar sebanyak RM110 Juta yg dibentangkan di dlm Laporan Ketua Audit Negara 2010.

Terlebih dahulu kita perlu faham bahawa ketirisan dan hutang adalah dua perkara yg cukup berbeza, malangnya tdk difahami oleh ADUN Seri Muda, Suhaimi Shafie.

Akibat mahu 'menunjuk pandai' dgn cuba menyalahkan pihak lain kononnya berlaku ketirisan dlm pembayaran insentif kpd petani, saya sarankan supaya beliau BELAJAR makna ketirisan & hutang terlebih dahulu.

Beliau yg juga Ketua Penerangan PKR Selangor perlu membaca lebih teliti Laporan Audit Negara sebelum membuat kenyataan tidak cerdik yg boleh memalitkan arang di mukanya sendiri.

Laporan Ketua Audit Negara menyatakan bahawa kerajaan tdk membayar insentif berjumlah RM110 juta itu bukan bermaksud berlaku ketirisan.

Ketirisan boleh dikelasifikasikan sbg berlaku penyelewengan dlm sesuatu peruntukan yg akan diberikan kepada rakyat.

Apa sebenarnya berlaku adalah wang peruntukan utk petani tersebut telah habis dibayar selaras dgn bajet yg diperuntukkan kpd kementerian.

Malangnya jumlah insentif adalah melebihi jumlah yg diperuntukan oleh kerajaan dan ini bermakna kerajaan masih berhutang lagi dgn petani & peruntukan telahpun diberikan oleh YAB PM pd bajet 2012 utk menyelesaikan baki tersebut.

Kita juga harus melihat lebihan permintaan insentif kpd petani adalah satu kejayaan Kerajaan Pusat yang bersungguh2 mahu meningkatkan hasil pertanian melalui Dasar Jaminan Bekalan Makanan yang memperuntukkan sebanyak RM1.6 billion hanya utk memastikan hasil petani semakin baik dari masa ke semasa.

P/S : Adooiiiii laaa..menangis lg la puak2 pencacai haram trmasuk Adun Penderhaka ni..Woiii, x best la mcmni..korg asyik KANTOI jer memanjang...Muahhahahahahahahah....

Anonymous said...

yg orang lain tu naper tak sembayang skali...ke "datang bulan"..........

"bodoh tak boleh diajar, pandai tak leh di ikut"

ikrar pemuda said...

selalu gak Tun M sembahyang jumaat di Masjid negara..apsal takde org ambil gambar dia sembahyang? nampak sgt nik aziz lebih bagus dari Tun M hahahaahah...



(saje nak Up kan org-org Parti Kultus Nik Aziz)

Anonymous said...

yg tengok tu baru nak belajar sembahyang, nik ajis buat demo cara2 smbahyang yg betul.

Anonymous said...

Apa mesej yang hendak disampaikan oleh para juak dan balaci dengan paparan foto sebegitu?

Kalau ada mesej yang signifikan, harap-harap para juak dan balaci berikanlah jawapannya. Bolehkan?

Sekadar Bertanya

Anonymous said...

Dia pun manusia macam kita...

Kentut pun busuk jugak

Esperalzi said...

This is a cult of the obsession with Nik Najis. Parti Anakharamjadah SeMalaysia or Parti Amalan Setan (PAS) followers will worship Nik Najis when this old mothafacka dies, and put garlands of flowers around his pic, they will visit his grave to seek graces from the old motherfucker even when he is in his grave..mmg taksub melampau. Bila si tua kutuk ni mampos, penganut2 PAS akan puja dia dan akan letakkan karangan bunga pd gambar si tua ni mcm org Hindu, dan mereka akan ke kuburnya minta doa kpd si tua yg dah mampos ni agar kabulkan doa mereka..

Anonymous said...

tu ketika TGNA sedang mengajar cara2 khsyuk dan sembahyang dgn cara betul...

apa la ko nii..tak habis2 fitnah..

Anonymous said...

Berlakun tu....

rupa tanpa wajah said...

kultus tu mende gap?
haha siot je bahasa
tapi aku tambah la..taksub tahap kalkulatus ni!

Anonymous said...

GAP!!

Aku rasa dorang amek gambar sbb nak tunjuk Lim Lanchiao Eng, Lim Kit Sial, Karpala Poosing, Al-Juburi dan Al-Saburit dan puak dia yg lain mcm mana nak solat setiap kali lepas membohong, memfitnah, berzina dgn isteri kawan dan memburit.

Syabas Bullshitdul Hampas NAjis!!!

Anonymous said...

taksub tengok orang solat takpe, jgn taksub buat fitnah kata orang lain berzina..mana lagi teruk??

PAS HANCUUUS said...

Yang laintu datang kotor ke tak jemaah sama? Atau tak konfiden berimamkan Nik Aziz. Kalau solat sunnat yg lain tak solat juga. Pas wajib buka kelas agama untuk ahli.

Pandai takbiiir je bebudak pas.

Anonymous said...

Yang pakai baju T hijau daun dan ada potret Tok Guru itu siapa? Musangkakah?

kah kah kah

Anonymous said...

pelik..yg blkg tu tak leh sembahyang...hanya leh buat huru hara kat jalanan dan cabar polis..pas tu ber..arak ngan ambiga tercinta...he..he..he..unit amal..anjlng ko mana?..tak bawak ke..?

Anonymous said...

pelik..yg blkg tu tak leh sembahyang...hanya leh buat huru hara kat jalanan dan cabar polis..pas tu ber..arak ngan ambiga tercinta...he..he..he..unit amal..anjlng ko mana?..tak bawak ke..?

Anonymous said...

Bukankah lebih sesuai kalau dipaparkan solat berjemaah bagi menghindari komen-komen negatif?

usin said...

tuan guru sedang buat praktikal cara2 solat dgn betul, salah ke ha? yg lain2 tu dok perati cara solat tuan guru dorang tu sama tak dgn cara solat dorang. tu yg nampak taksub sgt tu. selama ini dorang tak pernah solat kot!!! mcm2 ada...

Anonymous said...

Thanks GAP kerana promotekan pic TGNA.UNUSAN pun x mampu buat mcm ni.
Tahniah bro...teruskan lagi usahamu..
Dah nampak sapa tuan lu skng.Lu siarkan pic ni supaya rakyat akan tertarik dgn PAKATAN dan bila UMNO bergolak dan usaha menjatuhkan NAJIB akan bermula.Dan pasti TUan MUHEDEEN akan jadi PM..Teruskan bro...
Berperanglah sesama UMNO dan PAKATAN..

Anonymous said...

mak aihhh..leh kusyuk ker solat camtu?? yang lain2 tu x solat ker??? kes camni dah jd kes riak..so..x tau lar solat tu camner ek...

Anonymous said...

Thanks GAP kerana promotekan pic TGNA.UNUSAN pun x mampu buat mcm ni.
Tahniah bro...teruskan lagi usahamu..
Dah nampak sapa tuan lu skng.Lu siarkan pic ni supaya rakyat akan tertarik dgn PAKATAN dan bila UMNO bergolak dan usaha menjatuhkan NAJIB akan bermula.Dan pasti TUan MUHEDEEN akan jadi PM..Teruskan bro...
Berperanglah sesama UMNO dan PAKATAN..

Anonymous said...

Yg baju merah di tengah tu...pakai beret pun tak betul....apa kes?
Betul betul MUSIBAT

Anonymous said...

Apapun kalau guna elemen agama orang mudah taksub,cotoh Ayah Pin dan banyak lagi

Anonymous said...

Kalau Najib atau Rosmah solat sunat lagila reuters pun mai ambik gambar..agknya la..

Anonymous said...

abg gap...yang lain tu bolehla nk masukkn..tp xkn org solat pn abg gap nk jadikan bahan kritikan...

x berape elokla abg gap wat camni

Anonymous said...

abg gap...yang lain tu bolehla nk masukkn..tp xkn org solat pn abg gap nk jadikan bahan kritikan...

x berape elokla abg gap wat camni

uik uik said...

mmm...sunyi jer.. naper tak der orang komen lagi nih.. letrik takder satu malaysia ker...

uik uik said...

mm

Anonymous said...

Kuatnya depa puja nik aziz... Sepatutnya nik aziz tashkil penyokongnya betapa mulianya memperbanyakkan solat sunat... Bukan dok tengok dia solat...haru!haru!

Esperalzi said...

Bolehkah solat mcm nih dlm manusia2 lain kelilingi dan perhatikan? Khusyukkah solat mcm nihbila org ramai2 dok perhati? Nih Nik Najis sengaja nak tunjuk2 nih, nak dapatkan modal politik, mcm juga dia makan hirup di pinggan mcm anjing, nak tunjuk2 kononnya dia tu zuhud..

Anonymous said...

Astagha.. mmg takda adab!
Apa yg mereka taksub sgt dgn manusia bernama N. Ajis sampai dilayan macam ni?
Teringat cerita Abuya Ashaari, Ayah Pin dan lain2 pemimpin ajaran sesat segalanya bermula dari sikap TAKSUB.. mereka diangkat dijulang setaraf nabi.

Anonymous said...

Umat Akhir zaman.

sedih aku tgk.

Inilah jenis 'Berpuak - puak' yang Nabi Muhammad s.a.w larang sama sekali.

Apabila kita taksub pada manusia biasa, dan terdapat golongan menentang kita dan kita akan mempertahankan apa yang kita percaya dari apa yang telah dilarang oleh Nabi muhammad s.a.w. dan akhirnya akan terjadi sesuatu yang dikatakan 'Puak'.

Puak bukan sahajalah terikat dengan bangsa, tapi ia juga terikat dan bermaksud di dalam sesuatu yang kita pertahankan walaupun kita tahu ia salah sama sekali mengikut ajaran ISLAM.


Kembali la pada Al Quran dan Sunnah Wahai pentaksub - taksub manusia biasa.

Anonymous said...

Amik berkat....jaga keselamatan kott !!

paritjawa said...

makin kesian ak tgk org tua ni dipergunakan pencacai taksub...sume gmbr pun dorg nk upload

apa kejadahnye

Anonymous said...

PAS MEMANG GILA....
PAS MEMANG GILA....
PAS MEMANG GILA....
PAS MEMANG GILA....
PAS MEMANG GILA....
PAS MEMANG GILA....
PAS MEMANG GILA....
PAS MEMANG GILA....

aku melayu rasis said...

astarafirullah...guane sapa jd lagu ning???????

Megat Alam Gempita said...

Boleh ke khusyuk solat orang dok kerumun?

Sabda Rasulullah saw;
"Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat darIpada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat)...

Hadis riwayat Abu Hurairah r.a

Darah Satria said...

Bodoh punya PAS. .. Sembahyang pon nak kerumun. hahahaha

Darah Satria said...

Bodoh punya PAS. haha

ANACONDA said...

YA ALLAH, KAU DATANGKANLAH MALAPETAKA KETIKA PELACOR2 AGAMA ISLAMMU INI YA ALLAH SEDANG MENDUAKANMU YAKNI MELAKUKAN KESYIRIKKAN YG MELAMPAU YA ALLAH...

PAS - PENGANUT AJARAN SESAT...

PAS - PELACOR AGAMA ISLAM...

Anonymous said...

Kalau yg berdiri tu ada raifel ke, mesin gun ke, pistol ke, sebijik dah macam kat Asia Barat dan Timur Tengah. Tinggal nak lancarkan revolusi saja lagi ...

Musangka @zali @zat @anak sepuloh @sathia @ entah apa lagi, mesti berdiri terkangkang sebelah Nik Aziz dgn peluru berlilit kat pinggang.

Siapalah yg akan jadi mcm Muammar Gaddafi agaknya?

Anonymous said...

nak komen pasal kedua gambar tu....

gambar 1....mamat yg kopiah putih tu nampak nye tgh sembahyang...nik aziz dah duduk antara 2 sujud

gambar 2....mamat kopiah putih tu dah habis sembahyang dan niky masih baca tahiyat akhir??

laju betul mamat tu sembahyang...atau sekadar tumpang glamour gak ke atau sembahyang main2????

Anonymous said...

PAS MEMANG GILA...
PAS MEMANG GILA...
PAS MEMANG GILA...
PAS MEMANG GILA...
PAS MEMANG GILA...

Anonymous said...

astarfirullah...drpd ambik gambaq dia tengah solat...adalah lebih baik solat berimamkan dia dan besaq pahala serta ganjaran menunaikan solat. Kalau aku, lebih baik TAKSUB kpd ALLAH SWT... Ni la akibatnya otak dh beku, hati dh benak.

Aliffnajmi said...

Knp yg lelain tu xnak solat sekali dgn pok nik tuh?
Adakah krn menonton pok nik solat lebih besar pahalanya dari solat sunat?
Moga Allah tunjukkan kita dan mereka jalan yg benar. Aminn.

Anonymous said...

MARI KITA BELAJAR SOLAT!!!!!!

Brader Vo said...

Niatnya begini pakkk ..."SENGAJA AKU SEMBAHYANG DEPAN DEPA DAN KAMERA" ....

Anonymous said...

Solat pun ada penonton? Laku betol orang tua tu. Jom Takbir!

Anonymous said...

Ha tu xmasuk yg dok letak gambar nik ajis besar2 kat ruang tamu umah. tggl x letak colok dgn buah oren je lg depan gmbr tu

Otak Geliga said...

N.Aziz kalau betul2 la "ZUHUD" & "ALIM" ikut cara Islam Tulen tolong la tegur puok2 mu tu yg hok buat lg tu.....nampak melampau tu.....N.Aziz x segan ke pengikut menunjukkan tahap KETAKSUBAN MELAMPAU sampai mcm tu......time sembahyang diambil gambar, mkn ambil gambar, menebas buat video, muka terpampang kat baju2, jd sticker kereta......apa ni????

Tok-Tok Guru/alim ulama/ustaz2 semua yg menyokong/tidak perbuatan ni tolongla tegur N.Aziz & pengikut dia kalau N.Aziz & puok dia x sengaja/x perasan dgn perbuatan mrk.

apa la nak jd dgn mrk2 ni???......haiiii la dunia

MUSANGKA OK????

Anonymous said...

Ya Allah jauhi lah Umat Muhamad SAW dari perkara perkara berhala sebegini amin....

hperancis

akubekaspkr said...

Musangka @ Anak 10
Apakah pada pandangan anda, fenomena ini (Kita hanya perlu merujuk kepada gambar yang tertera, jangan mereben ke lain ye), melambangkangkan penganut PAS sudah kembali ke zaman jahilliah?

Sesungguhnya komen anda sangat kami perlukan.

Anonymous said...

Memang Jahilliah pong,

Yang duduk tu adalah batu dan cara penganut jahilliah pas sembah batu begitulah agaknya

zat said...

KUALA LUMPUR, Oct 27 — Tun Dr Mahathir Mohamad continued his attacks on PAS’s proposal to enact hudud today, saying the Islamic penal law would lead to lopsided administration of justice.
“They said the hudud is only for Muslims. So if you happen to go stealing with a Chinese friend, they’ll chop off your hand but your Chinese friend or Indian friend, they will get two months’ jail.

“So for PAS that is justice. Of course, if you do something else, they’ll chop off your head,” the former prime minister told reporters here after attending a high-tea function organised by automobile manufacturer Perodua.

LOPSIDED JUSTICE, YE TUN...

anti bohmau said...

memang betul sekarang ni bersepah2 gambar n.azis ditempel dimerata2 tempat serta ada pulak di billboard yg besar2 seluruh negeri ni utk dipamerkan kpd orang ramai betapa hebatnya mb mrk. bahkan di kg ambo ada rumah tu, buka sj pintu ada gambar tok guru sdg berdoa sebesar papan pintu rumahnya jugak. kalu tak silap dah hampir 10 tahun ngambar tu ada dipintu tu! hebat bukan penangan tok guru????

Anonymous said...

PAS ni apa kes .... mental kes lah babe.

Anonymous said...

betul le kata karpal masa kes hudud baru2 ni...nik aziz orang tua yg nak kan perhatian.
sepatutnya dia ajak pengikut2 dia solat sama2...

Anonymous said...

khusyuk ka tu? orang dok tengok, jadi tontonan pulak dah, apa nak jadi dengan pati PAS ni!

warga sebelum merdeka

Anonymous said...

Macam kat set pengambaran cerekarama plak...

Anonymous said...

ekekekekeke.....umat akhir zaman bro....

solat pun mau tayangg....

patut nak elakkan fitnah solat dlm bilik di pejabat MB....

tapi mana ada org ramai disitu la tua kutuk nak solat...

ekekekeke..... solat mcm ni kene lempar semula ke muka bebbb.....

MenipuOrangIsle said...

Maka dengan ini aku ingin mencalonkan Wali Selipar kesayangan PAS iaitu Pok Nick Ajis Nik Matz untuk anughairah pelakon terbaik 2011 di dalam drama bertajuk "Zuhud ala Pok Nik menjelang PRU ke 13"

Anonymous said...

patut kalau nik aziz betul2 pemimpin yg ikhlas, bg tau kat semua penyokong jgn la amik gambar dia ngah solat ke mkn ke g nebas ke utk raih undi.. br btl2 pemimpin sejati..

Hulubalang Melayu said...

ketahui la semua.. ayat terakhir selepas Tuan Guru lafazkan selepas solat glamor kepada semua yg ada di keliling beliau ialah...

HIDUP ISLAM!
HIDUP UMNO!
HIDUP MELAYU!

Hulubalang Melayu said...

ketahi la semua... ayat terakhir yg di lafazkan oleh Tuan Guru selepas Solat Glamor kepada semua yg ada di sekeliling beliau ialah...

HIDUP ISLAM!
HIDUP UMNO!
HIDUP MELAYU!

Anonymous said...

ITU LAKONAN SEMBAHYANG NIK AZIZ HEHEHEH

Anonymous said...

mereka tu suma bukan apa nak projek tu napak alim pakai songkok berjanggt pakai jubah asal projek dapat tok guru sain

Esperalzi said...

Kenapa yg lain2 kerumun tengok Nik Najis solat" Kenapa tak join sekali berjemaah? Atau yg lain2 tu samad dah pun solat atau tak nak share dosa Nik Najis riak solat nunjuk2? Tu Najis tg solat. Ni dia tgh buat apa?

http://3.bp.blogspot.com/_4sRsldWrcRQ/SozEA9RJnrI/AAAAAAAAAC4/4aL493Z9iCs/s400/nik+aziz.jpg


Dari:

http://tunkuaisha.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Anonymous said...

Agaknya yg berdiri tercegat tu sedang Ops Pacak. Tak pernah tengok orang sembahyang. Depa pelik kot. Heran ya! Haron Din tak macam Nik Aziz.

Melayu Berwawasan said...

MUSANGKA:
mana kau?selepas kena belasah daripada GAP terus diammmmm.Selepas ini musangka apa pulak nak jadi....kata ahmad nispu.

Anak Lenggong said...

Muka poji Perisik rakyat dan si Tulang Besi mesti ada punya sebab diaorang berdua ni penjilat tegar Nike Ajis...biasa laa si Poji tu kocek udah penuh dengan upahan dari husam musang..ada duit ada cerita ..tul tak pojii...

Anonymous said...

syarikat maner lar yang PAS lantik untuk re-brand N.Ajis nih? promosi giler beb... aduuh memang betoi lar PAS nih dah tak relevan hinggakan N.Ajis sembahyang pun ditangkap gambar... ke PAS nak buat buku cara2 nak solat?

zul ikhwan said...

ulamak yg di lantik olih manusia...

zul ikhwan said...

sc

zul ikhwan said...

nn

zul ikhwan said...

ulamak dilantik oleh manusia

zul ikhwan said...

ulamak dilantik oleh manusia

Anonymous said...

patutlah Nik Ajis bongkak ujub takkabur riak..sbb pencacai2 PAS pun bodoh sama..pelingkup Ajis.. smpai org tua nk solat pn jd tk khusyuk.. bila xkhusyk mulalah syaitan ajar dia jd takkabur riak..

mgkin Solat Tahiyyatul masjid pn kerumun mcm org sakai tgk jentolak..bodo punya org PAS..bodo..

jahil tkmau mengaji..bebal tkmau dgr nasihat..last2 buat kerja2 bida'ah..rakam org tua tu solat.. pakat duduk keliling2.. aduh..knapa puak2 ni taksub buta mcm ni??

choc-mint said...

laa'ilahhailla'allah....pd nengok org duk solat bek sendiri dirikan solat.....sian sian sian.....pd duk kerumun org besao solat bek buat keje...ibadah jugek...hai lah org melayu mengong benggong mangkut
tingkat ayun tol lah....gini gaya nk jd somi mithali....hik hik hik...kansel....

Anonymous said...

patutnya yang dok tgk kat belakang sama2 solat berjemaah. di malaysia ni tak penah jd pun jamaah kena serang dlm masjid. apa yg nak dibodyguard sgt.

Anonymous said...

abg gap...yang lain tu bolehla nk masukkn..tp xkn org solat pn abg gap nk jadikan bahan kritikan...

x berape elokla abg gap wat camni

October 27, 2011 3:16 PM

--------------------------

Bukan yg sdg solat dibincangkan di sini, tetapi bahlol2 yg mengelilingi si yg sedang solat tu lah....

mae said...

yang dok tengok nik solat tu org um_no dan pk_r.

Anonymous said...

Diorang ni dah sesat jauh macam al Arqam, terlalu taksub dengan nik ajis sampai kete pun tampal sticker nik ajis... Kat umah pun letak frame gambar nik ajis... Pelikk

Anonymous said...

AMARAN :
kau orang jangan nak kutuk-kutuk dia nanti tak boleh masuk syurga PAS tauuuu....

Anonymous said...

check it out...huhu... http://www.khabarkotabharu.com

Anonymous said...

TUN M YG ZIONIS BENCI TU BENCI SELAMBE JE SOLAT TAKDE PUN DIA SURUH BODYGUARD DIA KERUMUN DIA TGH SOLAT. IN FACT BODYGUARD DIA ELOK JE SOLAT SAMA2 DI CELAH2 MAKMUM YANG LAIN SAMA TARAF JE. INI APA NI? PATUTNYA KALAU WAKTU TU MASA SOLAT WAJIB NIK AZIZ PATUT JERKAH ORG YG KERUMUN DIA PI AMIK WUDUK JADI MAKMUM, DIA JADI IMAM. KALAU MASA TU SEKADAR SOLAT SUNAT, DIA PATUT TEGUR YG DOK KERUMUN TU PI SOLAT SUNAT SAMA, INI APA NI? KALAU DIA ADA TEGUR TP PENGIKUT DIA JADI JUGAK MCM NI X DGR KATA MAKNANYA...

NIK AZIZ TERNYATA GAGAL MENTARBIAH PENYOKONG DIA KE ARAH SIFAT SYUMUL YG LEBIH BAIK DI SISI ALLAH. FAIL BIG TIME!

Anonymous said...

Nak membuktikan betapa waraknya NIk Ajis..

Anonymous said...

nak tunjuk warak ke atau nak tunjuk riak tu ...

entah2 PAS tengah shooting dokumentari, mana tau ...

Anonymous said...

cakap pemimpin islam. . tapi pimpinan tak mencerminkan lsung seorang pemimpin islam. kene kaji bnyk buku pemerintah zaman Khulafa al-Rasyidin contohnya, ikot la cre diorang memerintah mcm mne. diorang memrintah takded pun smpi mcm nie. .

Anonymous said...

Harap GAP muatkan pulak video Riadah Tok Guru Nik Aziz. Tak sabar nak komen, kerana dalam you tube banyak komen yang menyokong TGNA.

Komen saya ialah, kalau selalu beriadah dengan menebas hutan dengan bersampin dan sebab itulah masih semak samun, Nama pokok pun dia tak kenal.

Nak ambik gambar untuk menunjuk-nunjuk bahawa pemimpin mereka sanggup meredah hutan dan menebas konon.

warga sebelum merdeka

amieiezam said...

bro, nak tengok gambor n.ajis mandi mcmana...pakai kain basah ke bolen?

Anonymous said...

Muslim lain pun SOLAT juga,
Apa beza solat dia ni dgn Muslim yg lain?
Mugkin poak2 ni tak reti bersolat kot, sebab tu nampak mcm keheranan...

Anonymous said...

emm tolong la na penulis blog ni,dalam harakah pun takdak tunjuk nik aziz solat, tapi dalam blog anda ada............emm ri2 bab makan nasik ok lagi ni bab2 solat takyah la tunjuk na....

ahli rajin said...

.......................

ahli rajin said...

kita jgn dok kata kt org buat dosa ja

Anonymous said...

N.ajis seperti juga Al-Juburit,Hadi Besi dan Mat Sabun adalah psikopat.N.ajis percaya dirinya adalah jelmaan nabi,sebab itu apa yang keluar dari mulutnya adalah mutlak.Apa tindakannya akan dikaitkan dengan Nabi.Saksi yang menonton dia sembahyang adalah pejuang isle dan layak ke surga.Saksi sebegini jugalah yang PAS perlukan dalam kes zina,rogol dan liwat,yakni mereka yang warak dan tidak ada dosa sekurang-kurangnya empat orang.Bayangkan dan fikirkan....

Hasnizal said...

Ini rancangan panduan mari sembahyang...

Anonymous said...

apa diri mcm 2 sebelah tok guru..hormat la org nk sembahyang..mangkok btol penyokong pas ni..taksub jgn la sampai mcm 2 sekali..kesian tok guru mcm xkhusyuk je..