Wednesday, November 16, 2011

GANGSTER CINA KEPONG KENA BALUN

Dorang ni ah long ke?
Doran ni lintah darat ke.
Penipu ke?
Peniaga yang menipu ke?
Baca blog parpukari untuk tahu lebih lanjut
Published with Blogger-droid v1.7.4

148 comments:

Ruangkosong said...

Caya la. Ini macam la kuasa rakyat.

Bukan gi demo pastu laungkan 'kuasa rakyat' semata - mata nak tegak hak peliwat dengan penzina yang dah kantoi dalam aktiviti tidak bermoral.

So, lepas ni cina gangster penipu ni nak mengadu kt DAPigs?

hehe..

Anonymous said...

GAP!

Sapa yg gangster sebenornye ni.....?

PPIM/CRTF or cina gores menang tuh..???

Mampuih le PPIM....!!!

Menceroboh?

Islam apekejadah nih..???

Anonymous said...

Halo Bangang Musangka... kau memang bangsat komunis kot..bangsat gua tengok..lu ...lu pun nak rasa juga ke...

Anonymous said...

dengar citer ada mamat pembangkang cuba jadi hero dengan menjadikan dirinya perisai untuk apek gores berkenaan, mana dia? kolu?

Anonymous said...

JIka benar PPIM/CRTF terlibat dlm pencerobohan ini,

Aku harap pihak polis dpt menyiasat segera & bertindak membawa pihak yg bersalah kepengadilan..!

Sendiri yg BODO...tuduh org TIPU!

Bole pulak pi serang & balun org....!!!

Budaya DAJAL mana nie..???

Anonymous said...

orang melayu memang mudah kena tipu. baik melayu Pas, PKR atau pun dari lain-lain parti. atas sebab itu sindiket gores dan menang tumbuh macam cendawan.

Anonymous said...

yang belasah ketua sindiket berkenaan mestilah pengguna yang geram kerana ditipu berbelas ribu ringgit.

pengguna berkenaan boleh jadi ahli Pas atau PKR atau Dap atau lain-lain parti.

dua-dua pihak adalah bersalah macam dalam kes libya iaitu kecederaan yang tak dapat dielakkan apabila Nato marah (Nato salah/pemberontak salah).

PENCATIT KOMEN said...

musangka said...

GAP!

Sapa yg gangster sebenornye ni.....?

PPIM/CRTF or cina gores menang tuh..???
==================================

yg betul2 gangster adalah musangka.

dia gangster melayu dari bkt semanggol (kubu PAS) belaan cina gangster DAPigs.

musangka lah yg ditugaskan cina gangster kominis DAPigs utk merosakkan projek kedai rakyat KR1M.

dia juga seorang opportunist politik melayu dikawasannya yg hanya melakukan perkara2 yg hanya menguntungkan dirinya sendiri, semata-mata utk wang, duit, wang, duit (spt yg disahkannya dlm komennya diposting yg lepas).

Anonymous said...

Woi....!

Bab ni pun nak konar pi politik jugak ka ?

PoliTIKUS betui hangpa nie ye...!

Anonymous said...

Kebanyakan sindiket gores dinaungi oleh Dapig?

Anonymous said...

gua memang tabik sama PPIM/CRTF tu. Patutnya belasah sampai abis nyawa, baru yang lain2 tau, bukan Melayu takde gengster...cuma kesabaran sahaja yg menjadi sempadanye. Tapi kalau dah kurang ajar, itulah padah yang diorang dapat... SYABAS PPIM/CRTF. Balun lagi kalau jumpa lagi.

Anonymous said...

905,

Takpe! Takpe...!

Hg buat tuduhan dulu...!

Bukti...carik kemudian ya!

mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Ingat komunis terbayang paspispus.
Timbul sindiket jangan lupa Dapig.
Ada 'ayam' ada PKRians
Ada PR ada GRO.

*PR+public relation
GRO+guess relation

LaLLALALAALA

Anonymous said...

bagus , padan muka !!!

kepala dorang dipecahkan lagi baik !!

Anonymous said...

KALAU MUSANGKA ADA SAMA MASA NI DAN TOLONG SETAN TU , MUSANGKA PUN HARUS DIBELASAH SAMPAI KOJOL !

Anonymous said...

Melayu Pas/PKR/Dap dll TAK suka tenung nasib. Tapi kalau diberikan kad gores, depa gores sampai koyak kad. Last-last muka taiko tu pun depa gores!!

kah kah kah

Anonymous said...

907,

Balun le! Balun kaw2 punye..!

Untung2 masuk jel...!

Yg bini masih muda, jgn bimbang!

Musang tak kisah membantu...!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Pengguna Melayu lazimnya tinggi tahap kesabarannya.

Meskipun barang yang dibeli kurang timbangannya tetapi itu dianggap 'sedekah bonus' pada tauke kedai.

Insiden di atas sudah tentu bukan dimulakan oleh pengguna tetapi mungkin dimulakan oleh tauke gores.

Anonymous said...

Musangka, soalan saya bila nak jawab? Pengecutkah atau kerana asobiya terhadap PAS sampai sanggup lempar kebenaran dalam longkang dan membela kemungkaran?

Soalan saya yang tak pernah berani dijawab oleh Musangka:

1. Ajaran Islam mazhab apakah yang membenarkan ceramah maki hamun, hasutan, dan demontrasi liar? Apakah telah ada Islam mazhab baru ciptaan PAS dan Pakatan Rakyat yang dinamakan Islam Mazhab PAS atau Islam Mazhab Pakatan Rakyat yang imamnya Al-Shiekh Tuan Guru Sahibul Fadhilah Nik Aziz Al-Nicky dan Sahibul Fadhilah Sheikh Tuan Guru Lim Guan Eng Al-DAPig yang membenarkan demontrasi liar, hasutan dan ceramah maki hamun kerana berpandukan kitab Buku Jingga?

2. PAS kata menuduh tanpa membawa bukti 4 saksi lelaki beriman adalah salah dalam tuduhan zina melibatkan seorang pimpinan Pakatan Rakyat sedangkan ada bukti video dan DNA serta CCTV, tapi bila Mahfuz Omar dan pimpinan PAS serta Pakatan Rakyat yang lain serta media-media Pakatan Rakyat menuduh Dr. Rais Yatim sebagai perogol walaupun tak ada saksi lelaki 4 orang beriman, malahan CCTV pun tak, DNA pun tak ada, video pun tak ada, malahan yang kononnya mangsa rogol pun menafikan kejadian itu, apahal Mahfuz dan kuncu-kuncunya itu tak dikenakan hukuman Qazaf oleh PAS? Malahan Mahfuz dan kuncu-kuncunya dijulang sebagai wira kerana memburukkan UMNO dan Barisan Nasional. Kononnya nak buat hudud, tapi tak tunjuk teladan yang baik, macam mana?

3. Berhubung isu Tun Mahathir yang kononnya memaksa Nik Aziz untuk tidak buat hudud di Kelantan, ada berani siarkan surat dari Tun Dr. Mahathir kepada Nik Aziz itu? Malahan mengapakah Hadi Awang menandatangan kenyataan bersama Pakatan Rakyat yang mengkehendaki supaya HUDUD TIDAK DIJADIKAN AGENDA PAKATAN RAKYAT sedangkan PAS kononnya nak buat hudud? Apakah PAS telah menjadi 'anjing suruhan' DAP yang menyalak ke sana ke mari memekak untuk menyalahkan UMNO demi kepentingan PAS dan melindungi DAP?

Musangka mana berani jawab, sebab kalau jawab, dia akan dedahkan kebenaran dan tidak jadi asobiyah lagi, kerana nak sangat jadi asobiyah, dia tak akan jawab soalan saya ini, kerana Musangka pengecut dan bacul, berlagak pandai, tapi pandir macam pimpinan Pakatan Rakyat pandir lagi memandirkan, bangang lagi membangangkan, itulah Pakatan Rakyat dan Musangka, penipu dan pemutar belit yang berbahaya, dasar perosak masyarakat.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,


Encik Mohamad.

Anonymous said...

PATUTNYA GORES SAJA MUKA GANGSTER tauke gores tu, tak kiralah dgn apa2 kat tangan, baru betul.

Anonymous said...

breaking news.......

TAWAU: Ten religious teachers and Islamic activists were arrested here under the Internal Security Act (ISA) by a team of police officers from federal police headquarters Bukit Aman.

The counter-terrorism operation by the Special Assignment Team was led by DSP Azman Omar. The police gave no information on the arrests.

BRAVO MALAYSIA...!!!

Anonymous said...

En Mohd 920,

Ho ho ho! Mintak ampun le En...!

Aku bukan ostat !!!

Anonymous said...

Yang berlagak jadi gengster ini mana kuat mana, takat berlagak dan fikirkan kesusahan orang lain, orang biasa tak naklah buat kasar terhadap orang lain, tapi kalau sudah melampau, gengster pun boleh 'kena hantar dalam kubur' sajalah.

Perlu ingat macam tulisan Parpu Kari, 'buku bertemu ruas', jangan ingat nak belasah orang saja, kena belasah balik, maka ke kuburlah tempat kamu.

Gengster sangat, perlu ingat sama, gengster ini pun, setakat kena belasah nasib baiklah boleh hidup lagi, kalau jumpa orang yang jenis 'kalau nak buang rumput, cabut sekali dengan akarnya' (maksudnya, kalau nak ajar, terus bagi 'selamat jalan') baru kamu tahu.

Inilah yang patut dibuat oleh orang ramai, gengster ini bila orang tak ambil tindakan terhadap dia, dia naik tocang, kena ajar kaw-kaw, biar sampai bukan setakat tocang hilang, tapi rambut terus botak. Bukannya nak ajar orang supaya bersikap ganas, tapi mengambil tindakan terhadap orang-orang jahat sebegini, jangan tengok saja, kalau orang kena ainaya dengan puak jahat ini, hantam balik jangan bagi muka.

Musangka bengong ini akan bela apa saja yang tak berpihak kepada Pakatan Rakyat, malahan yang kena belasah, si gemuk itu mungkin pak sedara Musangka gamaknya, patut dia geram sangat.

Anonymous said...

Kalaulah pengguna yang kehilangan duit deposit rumah murah bertembong dengan ahli PR yang songlap duit berkenaan, tang mana agaknya akan tergores? Rasa-rasa PPIM pun tak dapek nolongnya.

kah kah kah

Anonymous said...

" musangka said...

En Mohd 920,

Ho ho ho! Mintak ampun le En...!

Aku bukan ostat !!!

November 16, 2011 9:26 PM"

Musangka ini tak berani jawab punya soalan saya, dia akan buat macam-macam helah, bukan setakat 'ostat' saja yang boleh jawab, malahan budak sekolah menengah pun tahu jawab, nampak sangat Musangka nak teruskan penipuan dan kepalsuan yang digelumanginya itu. Teruskanlah Musangka, kononnya bukan 'ostat', tapi kamu mengarut pasal hudud di blog GWM boleh pula, itu apa pula? Musangka ini akan terus dengan sikap asobiyah dia juga hinggakan soalan yang budak sekolah menengah boleh jawab pun dia tak reti jawab, tuduh orang pandai, bila orang tanya balik jadi pandir lebih pandir dari Pak Pandir, itulah Musangka, pengecut dan bacul, jadi pondanlah Musangka, lepas itu pergi tadah bontot kepada Anwar.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,


Encik Mohamad.

Anonymous said...

breaking news.......

According to sources, those arrested were all PAS members or supporters, including respected religious teachers in the Tawau district.

Sabah PAS commissioner Mohd Aminuddin Aling questioned the arrests which he said were made without warrants, notice or any prior information. He also complained that the police operation was conducted in front of wives and children.

Dah mula dahhh....!

Baru minggu sudah Kamunting dikosongkan..!!!

Anonymous said...

para pencacai kenalah tahu siapa taiko, siapa gangster, siapa TONTO, siapa godfather dan siapa mummy fool.

Anonymous said...

En Mohd 934,

Takat tu je.....TQ!

Anonymous said...

Kepandaian cina yg negatif ialah menunjukkan gangster & menipu ketika berniaga..kerana majoritinya bertuhankan duit..

Cina takde tak bermakna Malaysia tutup kedai..hasil minyak & pelaburan asing cukup untuk bangsa lain..

Kerana dgn motor & rumah pprt mereka dah selesa..

cina tak suka keje gomen..gaji sikit..yg diorang mau jadi pegawai @ merasuah aje..boleh masyukk


Walau apapun syabas kepada CIna2 yg mempersoalkan Melayu..semakin banyak depa soal,.semakin ada foukus baru untuk bertindak..mereka mencelikkan pemikiran Melayu..

Mcm kedai KR1M..dulu semua tak kisah tan tolong tauke jadi kaya..

sekarang semua fikir kenapa Cina kaya..Kuat sangat ke along..apa nak ditakutkan??
Bijak sangat ke Toni Pua..

Mcm Musangka ni..kalau bagi identiti sure kena kerat mcm along..dulu nak gadoh dgn Melayu perak sarjan..

Anonymous said...

musangka,

tabung memali belum setel. nak buka tabung tawau?

Anonymous said...

Remaja Kota lONDON lebih garang dari itu terhadap elemen lintah darat.

Anonymous said...

Bagusnya juga Anwar "mengganaskan" Melayu yang dulunya jinak & bersopan santun..

Bagusnya Ambabiga memutadlkan Melayu supaya tiada tuhan selain duit..

Bagussnya anjing Patmanaban dibela Roni liu

Bagusnya LGE meroboh kampong2 India untuk banglo mewah & kondo

Akhirnya
Kat Alor gajah toke kedai runcit kena bunuh..

Anonymous said...

942,

Aku penyampai berita je...!

Ada nasaalah, hangpa tanya org lain!!!

Anonymous said...

Pendedahan tergempar itu dinyatakan Khalid semasa sesi penggulungan Belanjawan Selangor 2012 di Bangunan Kerajaan Negeri (SUK) Selangor, semalam.

“Datuk Satim Diman jual tanah yang awalnya dimiliki PKPS, lepas itu dijual kepada Nikmat Inai Sdn Bhd di mana Satim adalah salah seorang pemegang saham dan Ahli Lembaga Pengarah.

“Inilah berjayanya Satim Diman menjadi orang tengah untuk mengaut untung atas angin ‘atas dasar’ Bumiputera,” Kata Khalid.

Menurutnya, tindakan keji Satim itu turut dilakukan bekas Menteri Besar sebelum ini yang bersekongkol dengan isteri Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani serta pemimpin politik setempat membolot beberapa lot tanah.

“Tanah itu dijual kepada satu kumpulan barisan elit yang dinamakan taman industri sedangkan tanah itu berstatus pertanian.

“Syarikat yang beli tanah ini tak patut buat taman industri sebab tidak dapat kelulusan. Sebab ada sifat kroni dan sifat tidak amanah, taman industri alam ini kena bayar RM390 juta,

Anonymous said...

Gores dan Menang, Skim Piramid, FOREX saya tak percaya langsung, sudah banyak kali yang pelawa saya untuk sertai benda ini, tak pernah saya terima, nampak sangat pembohongnya skim itu.

Macam Gores dan Menang, datang rumah suruh gores dan menang, jangan harap nak terima, kena halau adalah, dia nak buat apa? Datang rumah orang suruh gores dan menang, macam-macam janji, pergi jahanamlah, itu semua pembohong.

Macam skim piramid jugalah, suruh cari orang untuk dapat komisen, kepala otak, orang yang paling bawah sekali bila sudah habis orang nak cari siapa lagi? Takkan nak minta beruk sertai skim piramid ini pula? Beruk mana ada duit. Sudah jelas lagi bersuluh skim piramid ini adalah penipuan. Jangan terbabitlah dengan perkara sedemikian, tak jual barang, sekadar pergi cari orang jadi ahli, perniagaan jadah apa jenis itu, bila orang yang atas lari, orang bawah kena kejar, apa cerita?

Forex juga menipu, kononnya boleh untung besar niaga forex, perlu ingat nak niaga tukaran asing ini hanya pengurup wang saja yang boleh, main forex berdasarkan data yang boleh direka-reka, akhirnya merana sendiri, yang lebih teruk itu pandai pula penipu ini tunjukkan kononnya dah untung berpuluh ribu malahan ratusan ribu hingga berjuta-juta, tapi tak boleh ambil lagi, minta tambah lagi pelaburan, bila dah lari terkebil hilang duit berpuluh ribu malah ratusan ribu, menangis tak berlagulah.

Kita perlu ingat bahawa mana ada jalan singkat untuk jadi kaya, kena usaha, mana ada perniagaan yang tak keluar barang atau perkhidmatan, sekadar cari orang untuk jadi ahli, perniagaan jadah apa begitu rupa? Malahan kalau sudah untung pun dia tak bagi keluarkan duit dan suruh labur lagi, dia nak songlap duit kita dengan lebih banyak, saya ada rakan-rakan yang terlibat dengan perkara ini, mula-mula bukan main taksub, akhirnya baru padan muka, itulah tak nak dengan nasihat kawan sendiri, dengan sangat cakap penipu yang baru dikenali. Kepada orang ramai semua perlu jauhi skim sedemikian rupa, malahan dalam Internet yang tawarkan nak keluarkan wang asing di luar negara dan macam-macam jenis kekayaan di sana sini dan perlukan pelaburan dari kita, jangan sertai, itu semua adalah penipuan semata-mata. Begitu juga dengan SMS yang kononnya dari syarikat tertentu terutamanya syarikat besar kononnya kita memenangi itu dan ini dan perlukan bayar deposit penghantaran hadiah sedangkan kita tak pernah pun masuk pertandingan yang dia kata itu, dengar pun tak pernah, sama juga, jangan terpedaya, hubungi syarikat besar berkenaan dan tanya balik perkara ini, sekiranya terbukti suatu penipuan, maka buatlah laporan polis untuk tindakan, ada SMS dan e-mel dari orang ini, maka polis akan jejak mereka.

Sekian, untuk peringatan semua, kerana dalam surah Al-Asr ada menyatakan, berpesan-pesanlah dengan kebenaran dan berpesan-pesanlah dengan kesabaran, semoga kita semua dapat ambil iktibar dan tidak terpedaya dengan skim-skim dan sms serta e-mel penipuan itu.

Anonymous said...

pembangkang..

keadilan hanya pada dia je...wlpun dia lintah darat,peliwat tegar,pengkhianat bangsa ke..yg pasti keadilan hanya boleh di letak ke dia..

maklumlah parti maksum,tiket sorga boleh booking siapx2 mengalah mak bapak dia punya,

nak tanya pok nik le..apa bezanya samseng dgn genster...?ayat samseng boleh pulak pakai...genster dok kutuk merata.

dasar bewak/musang sekor lidah bercabang,sekor kepala hotak bercabang.

Anonymous said...

Sudahlah tu UMNU / BEEND, orang kapir nak business judi dan Ah Long pun tak boleh. Dah lah murtad dan liwat pun tak boleh!!!!!!


Apa nak jadi kat Malaysia ni.

Inilah yang akan terjadi kalau tak pangkah PAS.

Musangka, tolong backing aku!!!!!

Anonymous said...

"En Mohd 934,

Takat tu je.....TQ!

November 16, 2011 9:40 PM"

Tak berani jawab punya soalan Encik Mohamad, Musangka ini pengecut dan bacul, sama macam pimpinan idola dia itu, baca teks dalam kandang tertuduh tapi tak berani berhadapan dengan pendakwaraya, kononnya benar sangat, tapi takut dengan soalan pendakwa. Puak Pakatan Rakyat ini memang penipu, tukang putar belit.

Lihat Musangka, dia tak berani jawab soalan yang ditujukan padanya, tapi sibuk buat isu pasal 'aktivis PAS' yang kena tangkap di Tawau pula, itulah sibuk buat isu baru untuk kelirukan rakyat. Sekarang ini tak ada tauliah macam Bob Lokman itu memanglah salahguna tazkirah jadi ceramah politik, PAS ini agama pun dia politikkan, malahan di sesetengah tempat yang jadi penyokong PAS totok, khutbah jumaat pun sudah jadi ceramah politik, maki hamun orang sesuka hati, itu ibadat apa kebenda entahlah, saya pernah ke Balok, Kuantan, singgah di Masjid untuk solat jumaat, terkejut dengan 'khutbah jumaat' oleh khatib yang tak ubah seperti penceramah PAS yang sedang menghasut orang ramai, malahan bukan saja di Balok, di tempat lain pun sama juga bila penceramah PAS bagi khutbah, terus bertukar jadi ceramah politik, tak tahulah macam mana sembahyang jumaat itu, bila khutbah sudah jadi ceramah politik sedangkan khutbah itu pengganti rakaat pertama dan kedua dalam solat zohor kerana betapa pentingnya khutbah hingga mendengar khutbah ibarat dalam solat kerana tak boleh berbual-bual, tapi bila sudah jadi ceramah politik, tak tahulah apa ceritanya.

Anonymous said...

tak salah kapir meliwat sesama sendiri..yg Islam pun boleh asalkan jumpa Nik Najis..pengerusi PASemboq aka Juboq taik

Anonymous said...

959,

Backing Singer ka?

Hg habaq je hg bawak 'key' apa...?

Anonymous said...

musangka said...

907,

Balun le! Balun kaw2 punye..!

Untung2 masuk jel...!

Yg bini masih muda, jgn bimbang!

Musang tak kisah membantu...!
====================================

musang kalau dapat betina mesti tenggek kat belakang, sudah tabii;

kalau musangka pun ikut macam musang tapi bantai yg belakang, jadi luar tabii ke tidak?

Anonymous said...

1001,

Takpe la.... TQ!

Soklan tahap2 rendah ni...aku kurang SELERA !

Kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

"musangka said...

942,

Aku penyampai berita je...!

Ada nasaalah, hangpa tanya org lain!!!

November 16, 2011 9:48 PM"

Musangka, sampai berita atau tukang buat fitnah? Tok guru pun sudah 'ting tong' anak muridnya pula sudah 'hi hi', macam Musangka ini, berlagak pandai, tapi takut nak jawab suruh tanya orang lain pula, orang tanya dia, dia suruh tanya orang lain, bangang nak mampus si Musangka ini.

Lagi satu, November 16, 2011 9:59 PM, macam bangsat tahap babi, bodoh nak mampus, ada ke patut along dan perogol disokongnya, malahan liwat dengan murtad juga disokong, gila babi tahap haram jadah punya manusia dia ini. Inilah sedara mara Musangka, penipu dan perosak, sedara mara seasobiyah tahap Arab Jahiliah yang berpandutkan kitab Buku Jingga dan Imam Nicky Aziz dan Tuan Guru Lim Guan Eng Al-DAPig.

Anonymous said...

"1001,

Takpe la.... TQ!

Soklan tahap2 rendah ni...aku kurang SELERA !

Kuah kuah kuah...!!!

November 16, 2011 10:06 PM"

Musangka ini bodo, pikiran macam kerbau mana tahu jawab, soalan tahap rendah konon, berani jawablah, berlagak pandai, tapi pandir, pemikiran macam kerbau, buat malu mak bapak kau sajalah Musangka, apalah anak macam ini.

Anonymous said...

1004,

Kurang mengerti aku....

Luar tabii tu, apa kejadah ???

Anonymous said...

PAS = Parti Anjing Suruhan (kepada DAP).

Sudah tentu PAS tak akan melawan DAP, malahan 'anjing-anjing' suruhan dalam PAS termasuklah Musangka ini akan bela habis-habisan DAP, biar DAP buatlah apa saja PAS akan sokong, hinggakan Pesuruhjaya PAS Selangor pun dipecat kerana melawan DAP (Dr. Hasan Ali). Tok Guru mula-mula pertahankan hudud, lepas jumpa DAP, tantangan kenyataan bersama Pakatan Rakyat "HUDUD BUKAN AGENDA DALAM PAKATAN RAKYAT", sah benarlah PAS ini memang 'anjing suruhan' kepada DAP. Dasar 'anjing suruhan' akan menyalah ke sana ke mari membela tuannya.

Anonymous said...

1007,

Ikut suka hg la.....!

Ada soklan lagi..?

Anonymous said...

Musangka, tak beranikah jawab soalan saya, dasar pengecut macam dia ni mana berani.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.

Anonymous said...

musangka said...

1007,

Ikut suka hg la.....!

Ada soklan lagi..?

November 16, 2011 10:12 PM

Soalan kepala otak kaulah Musangka, bodoh macam kerbau, ada otak tak guna, esok pergi buat pembedahan tukar otak dengan kerbau, pemikiran macam kerbau kena guna otak kerbau sajalah, buat malu kaum keluarga sajalah, entah anak siapalah si Musangka ini.

Anonymous said...

Pecacai-pecacai PAS akan terus mebela DAP sebabnya PAS adalah 'anjing suruhan' DAP.

Anonymous said...

PAS = Parti Anjing Suruhan (kepada DAP)

PAS = Parti Asobiyah Se-Malaysia

Kalau Parti Islam Se-Malaysia = PIS

Sesuai benor le PAS jadi 'anjing suruhan' DAP.

Anonymous said...

breaking news....

Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) telah menarik balik susu tepung jenama itu dari pasaran, sehari selepas dakwaan bahawa kandungannya melanggar batas-batas yang ditetapkan oleh Akta Peraturan-Peraturan Makanan 1985.

Apasal plak nie....!

Mydin..! Hawau U ???

Anonymous said...

lu langsi lu mati .. kah kah kah.
nak jadi ganster la ni kena budiman..

lepas ni gengstar cuba la berfikir diluar kotak.. ok :}

Anonymous said...

PAS Parti Anjing Suruhan ha ha ha....

Sesuai benarlah dengan PAS, dasar anjing suruhan DAP.

Anonymous said...

anon tanya - " entah anak siapalah si Musangka ini.
November 16, 2011 10:15 PM"
=====================================

jawapan lawaknya - mungkin anak manusia + musang,

sbb tu sampai la ni masih tertanya-tanya keturunannya - musangka = musang ka?

Anonymous said...

"musangka said...

breaking news....

Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) telah menarik balik susu tepung jenama itu dari pasaran, sehari selepas dakwaan bahawa kandungannya melanggar batas-batas yang ditetapkan oleh Akta Peraturan-Peraturan Makanan 1985.

Apasal plak nie....!

Mydin..! Hawau U ???

November 16, 2011 10:20 PM"

Paling kurang ada sikap tanggung jawab, bukan macam Musangka, soalan ditanya tak pernah berjawab, penyampai maklumat kononnya, tapi sebenarnya Musangka adalah tukang fitnah, parti Islam konon, blah la, harap serban saja tapi perangai macam lahanat musibat.

Anonymous said...

1021,

Mmuuaahhahahaha...!!!

Hg pandai....!

Anonymous said...

MB Kedah Azizan tengah MENGGILA!!

DUIT TAKDAK..MADRASAH JADI MANGSA!!

MB KEDAH GILABABBI Azizan telah luluskan dan lakukan majlsi pecah tanah semalam projek shopping complex + kondo mewah oleh company Cina Penang yg akan saksikan Madrasah waqaf berusia 102 tahun akan dirobohkan tidak berapa lama lagi!

Satu lagi PROJEK MUNAFIQUN PAS LAKNATULLAH!! Tapak tanah Madrasah itu adalah tanah bergeran dan bukan setinggan!! tanah milik individu yg diwaqafkan untuk jadi madrasah. Tapi Pakatan syaitan PAS telah bersekongkol dgn Majlis Fatwa Kedah yg dulunya melarang pencerobohan..akhirnya keputusan itu berubah pula pada tahun ini..boleh roboh!!

moralnya:

1 - Kafir harbi berjaya halau dan jatuhkan hak umat Islam melalui tangan2 pemimpian PAS laknatullah.

2- Projek mewah dan shopping mall 500juta sudah pasti akan dimiliki oleh Cina2 kafir dan bangs akafir lain. Alor Setar dulu sukar dimasuki Cina asing..skrg dgn mudahnya PAS buka front-gate!!

MOGA ALLAH HANCURKAN PAS DAN PAKATAN HARAM!!! AMIN YA ALLAHH!!

PAS ZALIM LAKNATULLAH!


SELAMATKAN MADRASAH SOLEHIAH, KANCHUT!!

[http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=1116&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_06.htm]

[http://macamacamragam.blogspot.com/2011/11/bangunan-bersejarah-mahu-diroboh.html]

Anonymous said...

Tengok pecacai dalam Parti Anjing Suruhan seperti Musangka ini akan berterusan untuk menjadi tukang salak untuk DAP pasal kedai 1Malaysia ini.

Salaklah puas-puas Musangka, dulu PAS kata haram kerjasama dengan bukan Islam, tapi sekarang jadi halal pula hingga sanggup jadi anjing suruhan, tak apa tok guru boleh buat hukum hakam sesuka hati.

Anonymous said...

"musangka said...

1021,

Mmuuaahhahahaha...!!!

Hg pandai....!

November 16, 2011 10:23 PM"

Musangka ini mungkin orang gila gamaknya, macam bengong saja dia ni.

Anonymous said...

Musangka dah jadi sewel sebab tak dapat nak teruskan penipuan dia, makin dia nak menipu makin banyak pendedahan tentang sikap gila babi dan wayar putus Pakatan Rakyat. Musangka = Pecacai PAS, PAS = Anjing Suruhan DAP.

Anonymous said...

1022,

Kah kah kah..!

Soklan asal En Mohamad sebenornye aku dah jawab pd N3 asaltu..di GWM! Tapi, biase le...tak puas hati punya kes..!!!

kuah kuah kuah !!!

Tulon le kasik tau dia, peminat aku ramai...takkan aku nak layan dia sorang! Pikiaq kawan lain sama...!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Anon November 16, 2011 10:23 PM,

PAS memang begini, dia buat semuanya betul, bila UMNO robohkan surau dan masjid untuk buat lebih besar dan selesa bukan main buruk perangai puak serban sebesar bakul ini menyalak macam anjing kebulur menuduh yang bukan-bukan, sekarang bila mereka nak robohkan madrasah untuk buat shopping complex, mereka kata itu pembangunan, nanti bila azan, si DAPig akan pertikaikan, bising katanya, kacau orang berniaga, maka tak payah azan pula, PAS = Parti Anjing Suruhan (kepada DAP).

Anonymous said...

1023,

Sila rujuk komen aku dlm GWM dlm bab surau nih...TQ!

Anonymous said...

musangka tu "tukang karut" saja, dia saja2 bagi org lain hot!

lebih layan, ada yg kena darah tinggi nanti.

BabiSangka said...

Bagusnya musangka ni ialah dia membangkitkan semangat & cabaran baru..

Bodohnya PAS kedah ialah tak tau meniaga..ambil laba Cina..

Cina pulak sekarang bukan miskin dan terlebih berusaha sampai jadi tamak dan melupai konsep atok2 mereka Yin-Yang..

Orang tamak selalu rugi..akibat terlebih berusaha mcm babi tamak..akhirnya barang2 jadi murah..yg malas atau bebal dapat hasil..tak kira walau terpaksa rompak sikaya

yg bodoh Pak Haji PAS buat rumah tak mampu beli.

Anonymous said...

"musangka said...

1022,

Kah kah kah..!

Soklan asal En Mohamad sebenornye aku dah jawab pd N3 asaltu..di GWM! Tapi, biase le...tak puas hati punya kes..!!!

kuah kuah kuah !!!

Tulon le kasik tau dia, peminat aku ramai...takkan aku nak layan dia sorang! Pikiaq kawan lain sama...!

mmuuaahhahahahaha...!!!

November 16, 2011 10:28 PM"

Bila masa kamu jawab Musangka, tak ada pun, dasar pembohong, kamu mana jawab, kamu merapu macam orang gila saja, jawapan konon, pandir macam jahanam si Musangka ini, berlagak pandai, tapi pandir, macam tok guru dia juga beribu ekar tanah Orang Asli dan penduduk kampung di Kelantan dirampas dan jadikan Ladang Rakyat yang kemudian jadi Ladang Swasta. Di Kedah madrasah pun kena roboh buat shopping complex, macam dah tak ada tempat lain nak buat sampai tanah wakaf pun diperbuat sebegitu rupa.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.

Anonymous said...

musangka said...

Aku SOKONG sgt2 surau manuskrip lama ni di robohkan....!

Tulong bagitau kariah mana yg komplen?

Hanya dua waktu yg ada jemaah, Zuhur & Asar! Itupun oleh staff Takaful yg berhampiran. Maghrib, Isyak & Subuh....elek poocik!!!

Klu tak betui perubahan ni, kenapa majlis fatwa & majlis ugama luluskan? Majlis ugama sebagai trustee dah pun terima pampasan RM1.48 juta!

Komplek Aman Sentral ni dilengkapi surau moden 400 jemaah.

Apa yg UMNU bising2...!!!

November 15, 2011 11:17 AM

Lepas itu komen kedua:

musangka said...

Dulu, pd satu ketika aku pernah dua kali singgah solat kat surau lama tu.....!

Toleh kanan, toleh kiri....aku sorang je!

Heran plak?

Dlm gambor protes tu...nampak macam ramai..!

Kesimpulannya, nampak, mula-mula kata dia hanya solat zohor dan asar saja ada orang lain solat, solat maghrib, isyak dan subuh tak ada orang, tapi dalam komen kedua dia kata dia pernah dua kali solat dan tak ada orang solat di surau itu kecuali dia. Nampak sangat nak membohong si Musangka ini. Kawan Musangka pula yang kononnya pekerja di Majlis Agama pula datang surau untuk tangkap gambar, apa dia ingat surau tempat fotografikah? Sudahlah itu, datang setiap waktu pula semata-mata nak tangkap gambar, sembayangnya macam mana pula? Sekadar datang tangkap gambar untuk buat putar belit dan lepas itu blah apa cerita? Inilah Musangka nak bohong lagi, macam-macam di reka cerita. Lebih lanjut tengok penipuan dan pembohongan Musangka yang telah didedahkan oleh pemberi komen dalam blog GWM.

Anonymous said...

1031,

Masyaallah..! Takkan kerna komen aku ada yg kena darah tinggi kot...!
Nak pemuhung pun, patut2 le bro!

Ikut falsafah 'siber tune'...albert mancini.

Anonymous said...

ekekekekeke....tahniah bro tahniahhh....

mcm ni laaa baru anak melayu namanyee...

aku dah tgk kat blog parpukari, pehhhh.......lunyaiii muka cina kene hempokk...

mcm tu la bebb....

punya la byk berjuta anak2 melayu yg belajo silat, ada sendeng, kuntau, lincah, cekak, dll...

takkan tak dak mang 5 org yg boleh belasah anak2 cina yg hidup berpuluh tahun dgn modal gores dan menang...

terus terang aku ckp aku nak tgk kes cina kene belasah lagi seribu kali....

Anonymous said...

1038,

Peminat tegar aku rupanya hg ni ye..! TQ.

Ini jawapan aku di GWM.......

'Benda2 ni toksah bagi keliru sgt...!

Aku sedikit sebanyak ada jugak le tempias dgn projek Aman Sentral ni...sikit je!

Sebab tu ada le aku tau sikit2!!!

November 16, 2011 9:59 PM'

Anonymous said...

teringat masa kecik2 dulu, baru habis belajar buah pukul no.5, dah pergi kejar anak cina, sbb nak try buah pukul. sampai terkencing2 anak cina kat kg aku kene kejar lepas balik belajo silat...hahahaha

Anonymous said...

macam biasa.. musangka kaki spin dn divert isu dah merapu meraban..

Inilah level pencacai2 Parti Anjing Semalaysia (PAS) dan Parti Kencing Rakyat (PKR)

Musang...musang... dah dasar sedara anjing.Menyalak je la ko ni..

Anonymous said...

Lihatlah penipuan Musangka yang sekejap begini dan begitu.

{ musangka } at: November 15, 2011 11:17 AM said...

Aku SOKONG sgt2 surau manuskrip lama ni di robohkan....!

Tulong bagitau kariah mana yg komplen?

Hanya dua waktu yg ada jemaah, Zuhur & Asar! Itupun oleh staff Takaful yg berhampiran. Maghrib, Isyak & Subuh....elek poocik!!!

Klu tak betui perubahan ni, kenapa majlis fatwa & majlis ugama luluskan? Majlis ugama sebagai trustee dah pun terima pampasan RM1.48 juta!

Komplek Aman Sentral ni dilengkapi surau moden 400 jemaah.

Apa yg UMNU bising2...!!!

{ musangka } at: November 15, 2011 12:07 PM said...

Dulu, pd satu ketika aku pernah dua kali singgah solat kat surau lama tu.....!

Toleh kanan, toleh kiri....aku sorang je!

Heran plak?

Dlm gambor protes tu...nampak macam ramai..!


{ musangka } at: November 15, 2011 10:34 PM said...

M 721,

Masa aku singgah solst memang takde sesiapa.

Mengenai budak Takaful tu...aku dpt info dari kawan aku! Begitu jugak mengenai maghrib, isyak & subuh....depa tunjuk gambaq yg tunjuk waktu2 ni memang takde org!

En Mohamad! Sesuatu yg baik serta lebih bersesuaian & berkemudahan adalah pilihan kita..!


Tengoklah komen-komen yang bercanggah dari Musangka, mula-mula dia tulis hanya zohor dan asar saja yang ada orang solat di surau itu, itu pun kakitangan takaful, waktu lain tak ada, kemudian dia kata hanya dua kali saja dia pernah solat, lepas kena desak dia putar belit kata kawan dia beri gambar setiap waktu solat, teruk benar kawan Musangka, datang surau untuk semata-mata tangkap gambar untuk putar belit, lepas tangkap gambar terus blah, solat entah ke mana.

Anonymous said...

nampak dlm blog parpukari ada mamat bawak helmet, agaknya dia hempok muka sigemok cina babi tu guna helmat la ya. padan muka.

Anonymous said...

1038,

Hg tak paham atau saja2 nak spin..!

Takde yg bohong dlm komen aku tu. Cuma mungkin aturan bahasa buatkan hg keliru.

Sesi photograpi ni dibuat oleh majlis ugama sebagai bukti yg surau tu dah tak relevan!!!

Anonymous said...

best jugak melayan post2 mamat yang ngaku keturunan anjing (Musang) ni...

memang dia lebih bijak ckit dari anjing.. kong..kong..kong

Anonymous said...

Assalamualaikum...

kenapa ramai sgt jadi BODOH layan ejen kafir musangka laknatullah ni?

aku check balik berita dia semua palsu. hati2!!
dia reka provokasi jahat..

tolonglah abaikan musangka kalau betul2 kita org sihat.. lg layan dia lg syok dia rekacipta berita bohong spontan...

kalau abaikan dia..tgklah dia akan gila sorang2.. skrg ni dia berjaya habiskan masa org lain supaya fokus dan beri tumpuan pd dia..

so sekurang2nya dia popular dan sedikit sebanyak fitnah dan jahatnya masuk jg dlm hati sanubari pelayan2nya..

padanlah ejen2 saraf PR berjaya mudah bodohkan org BN.. sbb org BN suka 'MENARI' wpun bg rentak bodoh!

fikir2kan..

wassalam.

Anonymous said...

"1038,

Peminat tegar aku rupanya hg ni ye..! TQ.

Ini jawapan aku di GWM.......

'Benda2 ni toksah bagi keliru sgt...!

Aku sedikit sebanyak ada jugak le tempias dgn projek Aman Sentral ni...sikit je!

Sebab tu ada le aku tau sikit2!!!

November 16, 2011 9:59 PM'

November 16, 2011 10:42 PM"

Peminat tegar apanya Musangka, kamu ini banyak sangat membohong, tak malukah jadi penipu? Islam jenis apa yang kamu amalkan ini, buat perangai buruk sedemikian rupa?

Bagi keliru apa kejadahnya Musangka, yang menjadi masalahnya sekarang ini madrasah itu adalah salah satu warisan negara, dibina lebih dari 100 tahun dulu. Shopping complex punya pasal, madrasah pun dirobohkan, apahal tak buat di Pejabat PAS Kedah, buat apa robohkan madrasah pula, lepas itu tukar Pejabat PAS Kedah ke tempat Azizan di Sungai Limau sana, jenis mata duitan, dulu tuduh UMNO macam-macam sekarang PAS lagi teruk, UMNO walaupun robohkan surau dan masjid untuk pembinaan semula, tapi PAS robohkan surau dan madrasah untuk buat shopping complex. Dasar muka tak malu dan perosak benarlah PAS ini.

Anonymous said...

ini tanah melayu la pekkkk....

inggeris, belanda, potugis, jepun, komunis semua kalah dgn org melayu...

takkan la org cina pulak boleh menang lawan org melayu...

tak logikkk......

negara china yg besar tu pun tak terdaya nak lawan jepun, sampai kene perinth dgn jepun....

mcmana plak apek minoriti di malaya ni boleh perasan kata mereka akan perintah malaya...

kuat berangan la lu pekkkk....

Anonymous said...

"musangka said...

1045,

Jika komen aku dikatakan bohong...mana hujah pihak anda tentang relevannya surau itu waktu ini ?

Buktikan yg surau itu masih berkariah...!!!

November 16, 2011 10:51 PM"

Bangangnya Musangka ini, bila orang ramai demontrasi tak setuju, itu kariah masjid itulah, malahan kamu pun beri jawapan macam bangsat, bohong sana sini, kakitangan takafullah, kawan bagi gambarlah, kepala otak kamulah Musangka, pembohong dan perosak sajalah kamu, jadilah pecacai PAS yang jadi anjing suruhan DAP itu, macamlah di barzah dan di mahsyar nanti Lim Guan Eng nak tolong kamu.

Anonymous said...

sindiket gores dan menang bukanlah baru ini muncul malah telah lama bertapak. ia sukar dibanteras kerana penganjurnya licik dan tahu bahawa "orang melayu boleh buat apa?"

meskipun penganjurnya muka ala gangster (aka komunis) tetapi ramai juga pak lobei, makcik peah dan pok nik stengun yang beri kepercayaan pada muka komunis tu. akhirnya terjerat. yang rugi adalah ekonomi melayu dan yang ketawa pergi bank adalah muka-muka komunis itu tadi.

hik hik hik

Anonymous said...

"musangka said...

1048,

Mudahnya nak mengelak..!

Kenapa hujah tak dibalas hujah?

Tunjukkan kemampuan anda...!!!

November 16, 2011 10:53 PM"

Mengelak kepala otak kaulah Musangka, soalan Encik Mohamad bila nak jawab, nak tunggu dekat nak mampus baru nak jawabkah? Tuduh orang pandai, tapi diri sendiri macam bangsat. Berani jawablah soalan Encik Mohamad tu.

Anonymous said...

dulu sindiket ini aktif bergerak dari rumah ke rumah, sewaktu ramai lelaki pergi bekerja. tanpa adanya kaum lelaki maka mudahlah penganjur dan balacinya klentong suri-rumah.

Anonymous said...

1057,

Sapa yg BODO...?

Cina tu ka or suririmah tu??

Anonymous said...

bukan baru ini penganjur berdepan dengan tindak balas fizikal dari pengguna yang berasa di tipu. cumanya setakat ini belum ada nyawa yang melayang. makanya kepada orang melayu usahlah jadi promoter untuk skim seumpama ini. carilah kerja lain.

hik hik hik

Anonymous said...

"musangka said...

1055,

Dah lebih 4 kali aku jawab....!

Dia rabun kot !!

November 16, 2011 10:57 PM"

Jawab kepala otak kamulah Musangka, bila masa kamu jawab, nak membohong lagi orang ramai, dasar muka pembohong. Musangka sekiranya kamu berani jawablah, pengecut macam kam ini mana berani jawab, Musangka pengecut, Musangka penakut, sekadar jadi pecacai PAS dan menjadi 'anjing suruhan' DAP sajalah kamu Musangka.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,


Encik Mohamad.

Anonymous said...

YA ALLAH..apalah nak jadi dengan sifat manusia akhir zaman yg berfikiran LOGIK akal nafsu mcm ni?

Sama ada Madrasah itu ada org atau tidak itu hal kedua...isu salah ahli qaryah yg tdiak makmurkan

tapi dari sudut MARUAH.. hanya kerana madrasah itu dikatakan tidak ramai jemaah, jadi halal lah kita roboh? mazhab mana yang ajar?
kita roboh untuk halalkan tanah itu digunakan untuk tujuan maksiat lain? shopping complex 500 juta ada kuliah agama ke dlm tu?

surau yg dlm shopping mall itu tidak sam atarafnya dgn Madrasah 102 tahun! SYIAR yg berebza!!

tolonglah kenapa hangpa semua jadi munafiq ha?? tak takut ALLAH ke just pakai logik akal??

cuba tgk madrasah dan majsi yg di imarahkan oleh India Muslin (spt Masjid Nagore, Masjid Inda, Pakistan (KL), Madrasah jalan Gudwara, Masjid tepi bangunan KOMTAR Penang yang dikelilingi olehkafir.. tk ramai pun jemaah.. TAPI MEREKA UTUH-KUKUH-KUAT MEMPERTAHANKAN MARUAH SYIAR ISLAM berbanding bangsa MELAYU!!!

Bangsa MELAYu amat mudah dibeli dgn wang ringgit..

lahirlah ayat2 yg boleh bawak kufur mcm posting nick musangka tu?

kenapa hati tuan busuk dan kotor sehingga benarkan LOGIK akal mengambil tempat dlm hati dr mempertahankan HAK yang WAJIB pada AGAMA?

tuan beristighfar dan mengucaplah!!

waktu sihat dan hidup ini kita boleh angkuh sombong berkata2.. menipu sana sini.. tp awas.. MATI boleh dtg bila di kala kita PENUH dgn DOSA!!

Allah takkan pandang ibadah dan amalan yg org di hatinya menipu dan bersikap talam muka2 (munafik)

(pembohongan besar yang mengatakan madrasah itu tidak aad jemaah...Madrasah itu sentiasa dibuka setiap 5 waktu dan ada jemaah seperti biasa wpun tidak ramai mana sebeb kawasan itu Cina mula ambil alih)

cukup2lah berpolitik sehingga melanggar agama.. blog pun bloglah tp kt luar sana maruah Islam boleh ditarik tolak..

sedih dgn jawapan2 org yg LEMBIK hati nya pd isu umat!!

Anonymous said...

"musangka said...

1057,

Sapa yg BODO...?

Cina tu ka or suririmah tu??

November 16, 2011 10:59 PM"

Yang bodo adalah Musangka, bela penindas bangsa sendiri, Musangka bodo tahap babi, sebab itu boleh jadi pecacai DAP, Musangka, engkau ni macam bangsat, muka tak tahu malu, jenis macam kau ni, nak kawan dengan beruk pun beruk tak mahu, dasar bangsat lahanat musibat, Musangka bengong.

Anonymous said...

Anon November 16, 2011 11:01 PM, kalau ada pusat karaoke di shopping complex itu macam mana pula? Nak azan kata bising, tapi karaoke hingga ke pagi tak apa pula.

Anonymous said...

Musangka, berani kamu jawablah balik yang kononnya kamu dah jawab soalan saya itu, biar orang ramai nilai jawapan macam bengong kamu itu, lain ditanya lain yang kamu merapu, itu bukan jawapan, itu sikap orang bengong.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.

Anonymous said...

Kalau Cina ada skim gores, melayu ada skim jual kalendar yang memaparkan gambar pelik-pelik.

Skim melayu gunakan kanak-kanak sekolah untuk menjual produk kalendar dengan alasan untuk membantu pusat itu dan ini.

hik hik hik

Anonymous said...

weii kawan2.. cuba abaikan musangka..
bila ada org suruh kita jgn layan musangkan..
perasan tak? rentak posting die berubah..

die jadi CUAK.. dan cabar org tu suruh layan die jugakk


biar die melalak ckp le apepun.. kita jgdn dibodohkan lyn posting merapu die..

aku yakin musangka laknatullah ini byk menipu.. dn dia suka tgk kite semua 'follow' die.. so kite akan sibuk layan die bodohkn kite..

then letih dgn permainan bodoh die dr bantai isu sebenar!

hati2 bro.. PR tgh lemah skrg! so mcm2 diorg tgh plan!

Anonymous said...

Anon November 16, 2011 11:08 PM, betul tulisan kamu itu, Musangka ini memang kami penipu, tapi dia ini kena hentam juga, bagi kaw-kaw, baru padan muka pecacai PAS yang jadi anjing suruhan DAP tu.

Anonymous said...

Pembetulan:

Anon November 16, 2011 11:08 PM, betul tulisan kamu itu, Musangka ini memang kaki penipu, tapi dia ini kena hentam juga, bagi kaw-kaw, baru padan muka pecacai PAS yang jadi anjing suruhan DAP tu.

Anonymous said...

Skim gores terkini ialah di Kedah.

Jemaiah di berikan kd gores... gambar surau.

Setelah digores, gambar surau akan hilang dan akan nampak gambar shopping kompleks.

kah kah kah

Anonymous said...

Musangka ini pandai cabar orang saja, tapi dia tak berani sahut cabaran orang, soalan saya hingga kini tak pernah berjawab, yang lawaknya sanggup menipu kata sudah empat kali dia jawab, pembohong besar si Musangka ini.

Musangka, kamu ini muka tak tahu malu, asyik jadi pecacai PAS sajalah, PAS pula jadi anjing suruhan DAP, elok sangatlah kamu dalam PAS itu, kamu jadi pecacai PAS, PAS pula jadi anjing suruhan DAP. Padan muka kamu dan PAS, jadi pecacai dan anjing suruhan, dasar muka tak malu.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

1104,
Komplek Aman Sentral berkonsepkan Syiar Islam...bersesuaian dgn kepimpinan & rakyat negeri Kedah DA.

Sila rujuk plan pembangunannya!

Anonymous said...

aku perhatikan
musangkan xkisah pn citer benda fitnah dan tipu sbb matlamat die nk bodohkn semua penyokong GAP, UMNO

jd biar kite 'melenggang lenggok' follow die

aku perhatikan.. mcm mana dia nk 'pkse' kite follow dan kutuk die? dgn provokasi berita paslu dan jahat yg pelik2 bg kite MARAH

bile kite MARAH n trus MAKI dan KUTUK dia.. itu CREDIT utk nya!! sbnrya bukan dia DOWN itulah KEJAYAAN die!! mmg itu tujuan die buat..supaya focus n maki kutuk die.. die akan jd SUBJECT penting dlm BLOG kubu lawan!! TRUST me!!

aku belajar skit2 pasal perang saraf ni!

jgn kite igt kita maki die mak bapak die with any bude words semua dia akan 'down', insaf hahaha silap le bro...

org yg trlibat perang saraf hati mereka mesti KERAS.. jgn peduli psl xbetul or haram halal yg pntng TASK must be done excellently!!

so.. cube tgk kalau kite xlyn die.. dia pasti GILA dan SAKIT!!

Insya Allah.. be smart to face the siber war!!

Anonymous said...

Nasib baik skim gores pas adalah untuk surau saja kalau untuk kuil dan tokong macam mana?

Tak dapat dibayangkan nanti kalau ada skim gores kuil/tokong, tup-tup shopping mall penuh dengan kuil dan tokong.

hik hik hik

Anonymous said...

Anon November 16, 2011 11:01 PM

"tapi dari sudut MARUAH.. hanya kerana madrasah itu dikatakan tidak ramai jemaah, jadi halal lah kita roboh? mazhab mana yang ajar?
kita roboh untuk halalkan tanah itu digunakan untuk tujuan maksiat lain? shopping complex 500 juta ada kuliah agama ke dlm tu?"

Itu ajaran Islam Mazhab PAS yang berpegang pada kitab Buku Jingga selepas Dokumen Negara Islam PAS 2003 dihumban ke lubang tandas sebab PAS sekarang telah jadi anjing suruhan DAP.

Mazhab PAS oleh Fadhilatul Sheikh Al-Imam Sheikul Politik Nik Aziz Al Nicky.

Anonymous said...

Takpe! Takpe...!

Hg buat tuduhan dulu...!

Bukti...carik kemudian ya!

mmuuaahhahahaha...!!!>>>>>>>>>>>>>>>>>>>same je la ngan ko musang..duk jaja mcm2 cite..psl najib,rosmah..ada letterhead psl mahathir la..sume ko cite dulu,buktinye smpai ke hari xgak ko tnjok..dasar musang munafik..

Anonymous said...

"musangka said...

1104,
Komplek Aman Sentral berkonsepkan Syiar Islam...bersesuaian dgn kepimpinan & rakyat negeri Kedah DA.

Sila rujuk plan pembangunannya!
"

Syiar Islam konon, nanti ada pusat karaoke, pusat snuker, sekarang ini bolehlah cakap itu dan ini, bila dah siap nanti lain cerita. Macam SULIHH, sampai kini terbengkalai apa cerita? Cakap pandai, tapi tindakan pandir, itulah sikap PAS, perosak lagi merosakkan.

Anonymous said...

dfurgersrupa-rupanya skim gores pas lebih hebat dari skim gores & menang.

kah kah kah

Anonymous said...

Anon November 16, 2011 11:22 PM, nanti siap ada kedai jual alat sembahyang puak DAP sekali, syiar Islam katakan, Musangka Penipu.

Anonymous said...

kalau ada skim gores surau di negeri jelapang beras untuk penaikkan surau dalam shopping mall, apa yang menghalang agama lain untuk minta skim serupa? kalau DUMC, tak mampu PR tangani bagaimana PR nak tangani percambahan rumah ibadat lain dalam shopping malls? penin!!

Anonymous said...

1122,

Insyaallah, projek tetap diteruskan kerajaan negri atas mandat & sokongan rakyat!

Bantahan...biase le!

Politik !!!

Anonymous said...

Anonymous said...
Anon November 16, 2011 11:22 PM, nanti siap ada kedai jual alat sembahyang puak DAP sekali, syiar Islam katakan, Musangka Penipu.

November 16, 2011 11:24 PM

Komen:

juak ini bukan saja pergunakan agama untuk politik tetapi telah berkembang menjadikan agama sebagai alat untuk komersil pulak daaa!!!

kah kah kah

Anonymous said...

Lagi pun yg membantah ni, setelah diselidiki, rupa2nya dari golongan yg kecewa kerana hilang kuasa memerintah setelah sekian lama bermaharajalela!

Mmuuaahhahahaha..!!!

Anonymous said...

MB Azizan nmpak tapak Plaza Tunku Yaacob yang menimbulkan kontraversi Madrasah tu mampu generate byk income pd Krjn Kedah dan MBAS.

Plaza Tunku Yaacob itu gagal disiapkan sejak 30 tahun lalu. tapi tapak asal nya sekadar berhadapan dgn menara Alor Setar. pada awalnya mmg Azizan nk focus pd Plaza terebngkalai itu sj

Tp tiba2 entah dr mana sogokan.. kroni2 PAS yg melahap duit dlm Krjn Kedah kut, bwk developer Cina DAp dr Penang utk buat konsep bina-jual dgn kos 500 juta.

KrjnKedah tgk kering duit..balak pun xlrat tebas dh.. skrg nampak projek ini mampu beri income tinggi sbb melibatkan 'mega' MALL dan perumahan kondo mewah (of course Cina kaya2 akan masuk Alor Setar..sbb still murah harga)

Yg jd peliknya kenapa lot2 persendirian lain termasuk Mdrasah yg berusia 102 tahun yg diwaqafkan sebagai tempat solat dan pengajian Islam itu dipaksa jual?

mula2 majlis fatwa Kedah MENENTANG projek itu melibatkan tanah Waqaf padan 2010. Tapi keputusna itu berubah pada wal tahun 2011.

Dikhabarkan imbuhan yg dijanjikan konon memajukan tanah waqaf itu mengatasi soal maruah Mdrasah Islam.

Apa yg dijanjikan ialah konon 'mega Mall itu akan tempatkan suaru bercirikan Islam? kah..kah..kah sekali lagi Melayu Kedah di bodohkan oleh CINA..

talibarutnya Azizan n PASberg..

korang pegilah tgk ape jd pada Plaza Putra-jln Putra, kira2 300 meter shj dr tapak kontraversi ni..

tanah waqaf juga.. yg dikuasi oleh Cina wpun janji awl peniaga Melayu akan join jugak!

arak-Cd lucah-HandPhne under water-seludup-pusat judi-pusat cetak rompak software mengambil tempat di Plaza Putra tanah wakaf juga!

jd kegilaan pemimpin Kedah bernafsu besar megalahkan negeri2 lain!!

sejaarh akan berulang dan kali ini lebih tragik apa bila tanah waqaf itu terletakannya sebuah Madrasah bersejarah!!

jangan percaya kepada si PENIPU dlm blog ini mengatakan ada pampasanRM 1 juta? kah..kah igt Cina kafir tu bodoh ke nk kasi nilai bangang tu?

lepas tu ckp surau berciri Islam? sungguh laknat dan jahat le Mb Azizan ini dibeli org Cina dgn mudahnya!

surau shopping mall mane ade azan 5 kali? surau mall mane yg ade kuliah kitab?
haa?? surau mall complex mane akn ade pak aji2 berkain pelikat naik moto tttehhh..thheeee..tthhuu..(moto buruk) dtg subuh2 buka surau? mgaji TARHIM?? smpai Isyak?

kah2..kah2 sekali lagi bngsa Melayu Islam di 'kencin' oleh CINA Kafir melalu dajjal MELAYU PAS!!

so.. moralnya.. jgn risau.. hak Islam dan Melayu akan digadai by 'hooke or by crooke'

yg pasti ia pasti jadi!!

Anonymous said...

Semoga rakyat Kedah nanti mengembalikan pentadbiran Barisan Nasional di Kedah kembali, dulu PAS tuduh Barisan Nasional jahat, tapi PAS lagi teruk robohkan madrasah untuk buat shopping complex, lepas tu boleh pula Azizan tuduh orang yang tak sokong kerja gila babi PAS ini dengan macam-macam tuduhan, ustaz konon, blahlah.

Anonymous said...

UMNO konsisten membela bumiputera dan Islam, bukannya macam PAS, sanggup jadi anjing suruhan DAP semata-mata nak jawatan dalam Pakatan Rakyat, PAS PIS PUS, pergi mampuslah PAS, penipu.

Anonymous said...

Jika dulu depa buat PEKAK kat kita!

Kini tiba giliran kita buat PEKAK kat depa...!

kuah kuah kuah!!!

Anonymous said...

Anak: "mak, mat nak pi shopping malls jumpa kengkawan"

emak: "apa ko cakap mat...nak pi sembahyang?"

Anak: "tul, mak, mat nak pi semayang... kan kat shopping malls sume ada"

Emak: "hmmm....baiknya anak aku"

HARU-BIRU YOEP

Anonymous said...

1132,

Klu tak betui perubahan ni, kenapa majlis fatwa & majlis ugama luluskan? Majlis ugama sebagai trustee dah pun terima pampasan RM1.48 juta!

Komplek Aman Sentral ni dilengkapi surau moden 400 jemaah.

Sila rujuk majlis ugama islam kedah!

Anonymous said...

Padan muka 'gengster taik kucing' kena belasah sampai lembik, gengster konon, ingat kuat sangatkah? Tengok si gemuk itu lembik kena hantam, si baju biru pula menangis macam pondan, yang baju koko pula mengerekot macam bapuk, nak tunjuk samseng, kena buku dengan ruas, samseng pun lembik kena pukul. Orang yang baik-baik ini tak nak buat hal, tapi kalau samseng ini melampau, lembiklah kena kerja, perlu ingat kita manusia, kalau orang buat macam bangsat kepada kita, maka nak cari nahaslah orang itu, itu nasib baik hidup lagi, kalau mampus baru tahu langit tinggi ke rendah. Nak balas dendam balik, agak-agaklah, itu baru amaran, kalau kena betul-betul, boleh 'selamat jalanlah'. Samseng bangsat, perosak masyarakat, patut sangat kena belasah sebegitu rupa untuk pengajaran pada samseng lain, nak mampus buatlah pasal dengan orang, silap hari bulan 'terus jalan, selamat tinggal', ada reti? Apa pun itulah pengajaran kepada samseng taik kucing itu.

Anonymous said...

Jangan layan si Musangka itu, bengong tak habis-habis, biar dia sorang-sorang jadi biul.

Anonymous said...

1132,

Sebagai tambahan......!

Majlis ugama islam telahpun berjanji akan membina satu lagi surau baru di kawasan bersesuaian berhampiran dgn menggunakan duit pampasan sebanyak RM1.48 juta tersebut!

Nak melalak pun, bior le bertempat yeop...!!!

Anonymous said...

sokong anon November 16, 2011 11:40 PM, jangan pedulikan Musangka tu, biar dia menggila sorang-sorang, padan muka dia, dia ni bukan boleh layan, makin jadi gila dan sasau jadinya.

Anonymous said...

nah sapa ada surau moh sertai skim gores. caranya senang:

anda gores kad ini dan lihat gambar apa yang akan naik.

kalau luck anda bagus, nanti akan naiklah pusat belibelah atas tapak suarau anda itu.

kalau luck tak berapa baik, sendiri mau ingat ya!

kah kah kah

Anonymous said...

1140,

Alhamdulillah....!!!

Anonymous said...

Abaikan Musangka ini, jangan layan dia, biar dia jadi wayar putus sorang-sorang, sokong anon November 16, 2011 11:40 PM dan anon November 16, 2011 11:42 PM.

Anonymous said...

Layan orang bangang macam Musangka bukannya ada faedah, setakat statistik dan data penipu, boleh blahlah, boikot Musangka.

Anonymous said...

cuma satu simbolik yg menyedihkan..

TIADA SEEKOR PUN PENCACAI PAS DATANG BERGULING ATAU BERABARING menyekat kereta MB Azizan Al-Munafiqun semasa majlis pecah tanah kelmarin.. spt aksi MAUT pencacai PAS di Masjid Ubbudiyah Kuala Kangsar 3 tahun lalu utk mempertahankan DAPigs..

pencacai PAS lebih berasa 'mulia' berguling utk selamatkan Kafir DAP dr betul2 berjihad menegakkan syiar Islam.. inilah hasil tarbiyyah Pok Nik Najis!


kesedihan seterusnya ialah.. org Kedah terkenal dgn sikap 'takpa saja'..iaitu sikap TAK KESAH..JANGAN KACAU RUMAH AKU SUDAHLAAA...

berabnding sikap org negeri2 lain..spt PULAU PINANG dan JOHOR!

cairnya sensitiviti pada Islam semakin berjaya..

dn Madrasah itu sudah confirm akan diroboh... Allah Ta'ala dan para Malaikat akan bersaksi para pengkhianat agama akan merobohkan satu lagi SYIAR kemuliaan Islam di Alor Setar

yg aku yakin BALA Allah SWT pasti turun.. bila TURUN pastinya org yg tidak berdosa juga akan kena.. waliyyazubillah!

Aku aharap sgt KEAJAIBAN TUHAN akan halang projek GILA BABBI MB Azizan PAS Laknatullah ini!!

Madrasah itu bukan sebarang surau.. ia istimewa dan bersejarah. Hanya penduduk asal generasai ayah dan nenek aku shj yg tahu kawasan itu dahulu ada pengajian kitab2 Islam!!

CINA akam masuk berduyun2 lepas ini setelah Kejayaan STARGATE City, MERGONG NEW CITY!!!

DAP pasti tersenyum...GUD JOB AZIZAN..WELL DONE!!

Anonymous said...

mudahnya agama dijadikan alasan hingga ke tahap beri laluan pada kapitalis untuk terus menentukan di mana umah patut buat surau baru?

bayangkan kalau skim sama digunapakai untuk kampung baru. PR akan bina shopping kompleks dan dalam shopping kompleks itu depa bina rumah baru untuk warga kpg baru.

kah kah kah

Anonymous said...

Lepas ini bila Cina DAPig dapat beli atau sewa shopping complex tu, dia bawa tokong kecik letak dalam kedai, daripda madrasah yang tempat dirikan solat sekarang telah ada tokong kecik dalam kedai (tokong yang lekat di dinding tu).

Anonymous said...

Lepas tu Cina DAPig bawa babi goreng makan dalam kedai yang dia beli dan sewa tu, sedangkan sebelum ini tempat tu adalah madrasah tempat orang solat dan belajar agama.

Anonymous said...

Anon,

November 16, 2011 11:46 PM

Kalau nak tekel Melayu ikut cara pas iaitu gunakan alasan agama. kalau gunakan alasan melayu memang tak jalan. gunakan alasan agama terlentuklah melayu mukmin.

hik hik hik

Anonymous said...

Tak cukup dengan tu lagi, boleh pula tonggang carlsberg, tiger, seven seas, taisong (arak) dalam kedai yang disewa oleh Cina DAPig ini, dari surau sekarang telah boleh minum arak dalam kedai yang asalnya tapak madrasah tempat solat dan mengaji agama. Nak halang macam mana, dia minum arak yang dia beli, malahan bukan Islam tak kena tangkap bila minum arak, lagipun dalam kedai dia, nak larang macam mana? Puas hati Azizan bila jadi macam ini.

Anonymous said...

KAWAN2 semua..

jangan percaya kepada si PENIPU MUNAFIK dlm posting ini yg mengatakan akan dibin apula surau baru? di kawasan berdekatan? lepas tu pulak pampasan berjuta2? kah..kah masuk poket YB PAS lahh nnti!!

kah..kah.. kencing meleleh hancing lagi.. puak2 ni..

tidak ada satu statement pun dr kerajaan Kedah mahupun MAIK atau MAJLSI FATWA KEDAH pasal nk bina semula? yg ada ialah nk bina surau 'bercirikan' islam dlm MALL??

bongok hangpa PAS laknat oii ingt binaan bangunan tu boleh tempek2? Islam bukan pd binaan tp pada pengisiaan bongok PAS laknatullah oii!!

aku org situ la bro!!

jalan Lumpur/ (org situ paggei jalan lumpoq), tambang badak, jalan pintu sepuluh... kah..kah MADA ADA TANAH KOSONG LAGI BONGOK PAS oiii??

situ semua majoriti CINA tunggu masa nk take over tanah2!!

dan soal yg PALING PENTING ialah..

krn DUIT..MB Kedah Azizan PAS laknatullah ini boleh kwa-tim soal maruah dan syiar Islam.. so next time MASJID ZAHIR tu kita ubah pi ke Suka Menanti (satu kawasan baru di Alor Setar) lah ye

kita offer 200 juta.. allocate balik.. hahahaa

so hanya krn mabuk duit..Azizan MB bangang tu lahredho Madrasah/Surau/Masjid di ubah angkut..janji UNTUNG??? next projek pulak SURAU Kg mana pulak akanjadi mangsa? Madrasah yg 102 tahun pun kalah..yg baru2 ni jgn haraplah selamat!!
ooooo cmtu ke dasar ISLE parti haram laknatullah PAS ni??


tunggulah Insya Allah dgn solat hajat penduduk dan qaryah..kuasa Allah mengatsi segala2nya..
semoga laknat Allah sampai sehebat2nya buat PAS!! AMINNN!!

Anonymous said...

SURAU VERSUS SHOPPING MALLS

sepatutnya naikkan dulu surau baru, sebelum upacara pecah tanah dijalankan. bukannya jalankan upacara pecah tanah mendahului pembinaan surau baru. makanya keikhlasan MB pas dalam isu ini boleh dipersoalkan.

khik khik khik

Anonymous said...

Anon November 16, 2011 11:58 PM, jangan pedulikan Musangka penipu, dia memang kaki penipu macam pimpinan Pakatan Rakyat yang lain, perangai asobiyah. Betul tulisan kamu, dulu kata nak buat surau dalam kompleks Aman Sentral, lepas tu nak buat surau di kawasan berdekatan pula, berapa banyak surau mau buatlah? Kononnya surau dalam Aman Sentral boleh muat 400 jemaah, lepas tu nak buat surau lain pula di kawasan berdekatan, benar-benar penipu si Musangka ni. Apa pun saya tak peduli sudah dengan Musangka ini, layan dia macam layan orang tak siuman, makin menjadi-jadi gila dia bila di layan. Kesimpulannya biarkan saja Musangka melalak macam anjing sorang-sorang, jangan layan dia sangat.

Anonymous said...

aku sedih sbnrnya..

terkejut MB Azizan dgn mudahnya dibeli oleh ejen DAP Kafir dr Penang

tp Insya Allah..dgr cerita esok akan di adakan Solat Hajat. dan aku pun dah telefon semua saudara mara dan mak abah supaya serentak malam esok (malam penghulu segala hari-JUMAAT) buat solat hajat bersendirian..

(itu lah yg paling afdhal dr buat solat hajat kt stadium..lepas tu nangis2 terhinggut2..lepas tu pencacai ambil gambar..lepas tu jd RIAK UJUB lagak mcm tuhan-pork nik)

jgn main2 dgn urusan agama.. MB Azizan oii.. Solat hajat org teraniaya dn menganiaya Islam..

berkat doa org2 yg kesedihan..yg dpermainkan oleh kafir harbi ini!

MB kedah Azizan laknat..aku takut hang terguling berbuih2 mulut keluaq darah ja..hang tu bukan sehat mana Azizan oiii!

Anonymous said...

Harakah selalu tunjuk gambar Nik Aziz menangis kononnya berdoa untuk kemenangan Islam, kononnyalah, dalam hal ini tak nak pula Nik Aziz nak menangis berdoa untuk selamatkan madrasah berkenaan. PAS parti politik, bukannya agama, tapi tok guru PAS menipu hingga pengikut PAS anggap PAS ini macam agama pula, kononnya pangkah PAS masuk syurga, kalau Netanyahu pangkah PAS masuk syurga jugakah walaupun hari-hari lanyak penduduk Palestin?

Anonymous said...

apa ler korang nie pie layan semua statement2 si musangka ..ko orang biar ajer ...jangan respond langsung apa dia kata..nanti tak der orang nak layan ..pandai2 ler dia berambus...(biar dia cakap2 sorang2)

fulisiakantora said...

woi musangke, kalau kau nak tau...inilah budaya 13 mei...hehehe

Anonymous said...

musangka tu ciptaan GAP utk naikkan rangking blog dia. GAP tu dulu pencacai PAS. jgn lupa fakta ya. di blog unspinners org mcm musangka dah lama kene delete. sampah masyarakat.

Anonymous said...

Anon, November 17, 2011 8:53 AM, tak baik tuduh macam tu, Musangka ini dalam blog-blog pro kerajaan banyak buat kacau, kalau benarlah Musangka ini ciptaan GAP untuk naikkan rangking dia, apahal Musangka ni juga menggila dalam blog orang lain? Malahan Musangka ini ada blog dia sendiri juga, dari nak naikkan ranking GAP, lebih baik naikan rangking blog dia sendiri.

Jangan jadi tukang putar belit macam Musangka ni, penipu dan perosak.

Anonymous said...

Anon, November 17, 2011 8:53 AM, jangan jadi macam perangai blogger UMB, dengki pada blogger bebas pro kerajaan hingga buat tuduhan macam-macam pula. Macam Tun Faisal tu, dengki pada papa gomo sebab blog Tun Faisal copy paste dari blog orang lain, tapi blog papa gomo artikel sendiri, itulah tak ada kualiti nak burukkan orang lain pula.

Inilah sikap penyebab rosaknya sokongan rakyat pada kerajaan, ada blogger yang rapat dengan ahli politik nak cuba naik tapi sanggup cantas blogger lain, sedarlah diri, kalau tak mampu jadi blogger, tak payahlah, sekadar menyemak dan melingkup saja lebih baik duduk rumah diam-diam sajalah.

Anonymous said...

Gengster dan penzina sama jer dalam hamPAS ni, semuanya halal mengikut mazhab isle hamPAS Nyoir....Lama benar tak dgr citer drpd tim presiden hamPAS ni si "Mat zina" tgh uzur ke skrang ni...

Anonymous said...

Musangka Pukimak!!!

Bontot kasi Anwar mantat and Mat Sabu Bau burit dia!!

Anonymous said...

Musangka Tali Barut Bangsat!!!

Anonymous said...

Aku rasa si Musangka da serahkan bini dia pada si Al-Juburi mantat!!

Anonymous said...

Encik Mohamad!!

Takyah tanya soal agama pada si Musangkan Tali Barut Cina Kominis tu.

Yang cuma tahu ialah mantat bini dia sampai Anak Sepuloh pastu bagi makan duit haram hasil dari jadi pencacai Cina Kominis.

Anonymous said...

Musangka tak berani dan tak tau jawab soalan tu Encik Mohamad.

Yang dia pandai ia lah memecah belahkan bangsa sebagai Pencacai utk menyara keluarga nya yang ramai.

Anonymous said...

Anon 9:42!!

Baik buka tabung utk arwah Musangka untok menyara kelurga nya yang ramai.

Hasil duit jadi Pencacai tak mencukupi!!

Anonymous said...

Musangka!!

1004,

Kurang mengerti aku....

Luar tabii tu, apa kejadah ???

November 16, 2011 10:08 PM

---------------------------

Musangka!!

Luar tabii tu contoh nya bontot kau kena cock dgn kotek bengkok anwar dan ko di upah jadi Pencacai nya.

Anonymous said...

BAGUSLAH PAS BUAT MACAM TUE,NANTI PRU 13 BN AMBIL BALIK LAH KEDAH DAN NEGERI2 YG PEMBANGKANG KUASAI TUE AN PERBAIKI BALIK SETIAP KEROSAKAN YANG DIORG BUAT TUE...AKU YAKIN NIE SEMUA KEHENDAK ALLAH S.W.T NAK TUNJUKAN SIAPA PAS,DAP DAN PKR NIE.SEBELUM NIE DIORG NAMPAK OK SEBAB HANYA JADI PEMBANGKANG DAN BILA DAPAT JADI KERAJAAN DI 5 NEGERI HABIS LINGTANG PUKANG DIORG BUAT.LEPAS NI KITA DOA LAH HARI2 SELEPAS SOLAT FARDHU AGAR BN TEUS BERKUASA DI MALAYSIA DAN PARTI2 PAS,DAP DAN PKR AKAN TERUS BERKUBUR DAN DILUPAI.