Monday, November 14, 2011

HUSNI HANADZLAH KENA KENCIN (KENCING) ?

biar betul ? timbalan menteri kewangan pun boleh kena kencin..(kencing). KLIK SINI

6 comments:

Anonymous said...

Sape blogger2 yang di maksudkan tu GAP?

Anonymous said...

Ni suma tak lain dari kes dengki la ye.......!

Apapun aku berkenan sgt2 dgn ayat.....

'Tak sia-sia ilmu penyamun yang anda pelajari sepanjang anda menjadi Exco Pemuda UMNO!!!'

Kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

Kenyataan Media GAPS

Pengumuman pentadbiran Tan Sri Khalid Ibrahim, MB Selangor yang menyebut selangor akan melaksanakan kadar gaji minima merupakan janji kosong kepada majoriti besar pekerja awam dan swasta di Selangor.

MB hanya mengumumkan GAJI MINIMA UNTUK DILAKSANAKAN KEPADA 4 BUAH ANAK SYARIKAT NEGERI SELANGOR SAHAJA. Kenapa MB tidak mahu mewajibkan gaji minima ini kepada kesemua kakitangan anak syarikat negeri yang berdozen-dozen di selangor ?

Kenapa juga MB tidak melaksanakan kadar gaji minima kepada semua kakitangan awam selangor yang berkhidmat dipelbagai jabatan di negeri Selangor. Kenapa juga MB tidak mahu melaksanakan gaji minima ini kepada semua kakitangan PBT di negeri Selangor ini.

Dari segi pemberian bonus pula, MB juga memilih kasih dan bersifat berat sebelah antara kakitangan-kakitangan awam. Kakitangan Pkns yang juga kakitangan awam diberikan bonus sehingga 10 bulan. Manakala bonus kepada kakitangan awam yang lain dijabatan-jabatan kerajaan negeri dan PBT hanya setengah bulan gaji atau rm500 sahaja.

Timbul persoalan dimanakah keadilan yang diperjuangkan oleh kerajaan Pakatan Selangor untuk kakitangan awam kini? Adakah adil namanya jika layanan bonus dan gaji yang diterima oleh kakitangan awam ini dibeza-bezakan berdasarkan jabatan, PBT dan badan separa kerajaan.

GAPS mendesak kerajaan negeri Selangor memberikan bonus 10 bulan kepada semua kakitangan awam selangor seperti yang diberikan kepada kakitangan pkns pada tahun ini. GAPS juga mendesak kerajaan negeri selangor melaksanakan kadar gaji minimum kepada kesemua kakitangan awam dan swasta yang berkhidmat di negeri selangor.


Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

13 Nov 2011

-----------------------------------

Ini pulak kes MB kencing rakyat.... lagi hebat. Tak sia-sia jadi kepala PENGENCING...

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

1059,

Agak2 la midzun woi......!

Dgn sumber yg terhad, Kerajaan Sngor sekurang-kurangnya berjaya melaksanakan sesuatu yg mustahil pd federal BN.

Step by step la bro....dpd takde langsung!

Sapa yg kena kencin nih...?

kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

Dap x perlu bersusah payah lagi kerna PAS sedia membantu.

Melayu Perak said...

PENYELEWENGAN PKPS, SOPIC SDN BHD & KSSB . Tahniah kepada ADUN BN yang membahasakan ucapan Bajet Pakatan Haramadah dengan emnimbulkan isu penyelewengan dalam PKPS melaui SOPIC Sdn Bhd dan KSSB. ADUN Sekinchan sudah melompat-lompat marah. Manakala Speker DUN sudah mula goyah dan gentar dengan pendedahan tersebut. Salah satu yang didedahkan ialah mengenai pemberhentian seramai 100 kakitangan SOPIC SDN BHD. oleh PKPS atas alasan tidak sehaluan dengan pengurusan. Didapati juga SOPIC SDN BHD sudh diberhentikan operasi tetapi masih ada 2 orang Pengurus yang bertindak sewenang-wenangnya ke atas dana SOPIC SDN BHD tanpa merujuk kepada Pengurusan Atasan PKPS. Menurut ADUN BN yang membuat pendedahan tersebut, dua orang bekas eksekutif di dalam KSSB sudah bersedia membuat semua pendedahan penyelewengan di dalam KSSB. Tuan speker menyampuk dan memberikan amaran kepada ADUN BN tersebut setelah ADUN Sekinchan bangun mencelah dalam keadaan marah-marah. DIdedahkan juga mengenai suatu amalan di mana pembelian tanah Melayu di buat dan di bayar 10% kemudian dilakukan pengorekan pasir tanpa selepas itu membayar baki 90% kepada tunapunya tanah Melayu tersebut. ADUN BN mendedahkan bahawa terdapat beberapa ADUN Pakatan Harmajadah memperolehi keuntungan peribadi di atas penyelewengan yang berlaku di dalam PKPS melalui SOPIC Sdn. Bhd. Paling menarik ialah Pakatan Haramjadah mula melompat-lompat marah kepada ADUN BN yang membuat pendedahan tersebut. Kita tunggu pendedahan encik X dan Encik Y yang disebutkan oleh ADUN BN tersebut mengenai penyelewengan KSSB. Tu diaaaa.. Pakatan Harmajadah KANTOI! Taklah bersih cekap akauntabiliti dan berkeupayaan pun mereka ini tapi Pakatan Haramjadah memang tidak berkeupayaan pun memerintah Selangor dan Malaysia. Tahniah ADUN BN!