IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 29, 2011

AKU TAK SABAR NAK BERENTAP !

aku dah tak sabar nak berentap pada pru ke 13 ni !
TAK SABAR NAK RENTAP BRO !

19 comments:

Anonymous said...

Kawe pon dok sobar nok sepak PAS keluar dari Shah Alam. Kawe nyesal pakoh Khalid Greja gilo. Baso bengong palo otok berjambol

aku sayang Tun Mahathir said...

hehehehehe.....sammooo la kitooo!!!!!

Khalid gerejo...mampoh muuu...

Anonymous said...

bayangkan kalau dpt hentak muka anwar dgn nik aziz mcm tu. pehhh....deliciouss...

hahhahahaha.....

satu kaki jubo, satu penjual agama tuhan....

tapi dua2 perosak tegar...

Anonymous said...

Aku tunggu tepi jalan je dak2 pakatan ni bro.. Kalau diorang main giler 09/01/2012 ni aku tarik sorang2 puak ni baru ada akai.. Nak cakap apa? akupun ada hak jugak, aku rakyat Malaysia, aku ada hak hidup tenteram.. Ini negara aku!

Anonymous said...

Setakat sembang boleh la bro..Aku tgk Najib skng dh tercungap-cungap dh bro..nak lawan dgn PAKATAn lagi, dengan Muhedeen lagi...Isu semakin lama semakin banyak yg x settle..jangan membodek lebih sgt bro..

Anonymous said...

Teruskan perang saraf dan sebarkan helah PR.

Kita mungkin sukar dapatkan undi Cina tetapi kita boleh dapatkan undi Melayu dan India..

rakab said...

Aku puuuuuunnn...!!!
Kita ganyang puak pakatan sampai lunyai..!!

Kemenangan semakin hampir...
Yakin laaa,..Umno boleh !!

Melayu Perak said...

Penganalisa Politik Ramal Najib Menang Besar PRU 13
>> THURSDAY, DECEMBER 29, 2011


Seorang penganalisa politik tempatan meramalkan Datuk Seri Najib Tun Razak menang besar dalam ibu segala pilihan raya yang djangka tahun depan.

Prof Datuk Dr Mohamed Mustafa Ishak dari Universiti Utara Malaysia (UUM itu berkata, tsunami politik tidak akan berulang sebagaimana 2008.

Dalam tahun itu BN kalah teruk dengan kehilangan lima negeri – Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor dan Kelantan – yang dimenangi PAS sejak 1990.

Ketua Jawatankuasa Kluster Politik, Keselamatan dan Hal Ehwal Antarabangsa itu berkata, “selalunya perdana menteri baru akan menang besar dalam pilihan raya pertama mereka.

“Jadi saya kira Najib akan menang besar dalam pilihan raya umum 13. Rakyat mula yakin dengan transformasi Najib.

“Saya kira satu atau dua kerusi yang dimenangi Pakatan Rakyat akan kembali kepada BN.”

Pakatan Rakyat meramalkan Parlimen akan dibubarkan pada bulan Februari atau Mac untuk membuka laluan kepada pilihan raya umum ke 13.

Najib berulangkali mengingatkan partinya BN supaya bersiap sedia menghadapi pilihan raya tersebut.

`Tiada box office lagi’

Dr Mohamed Mustafa juga menolak faktor pemimpin popular pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi faktor penentu keputusan pilihan raya umum 13.

Menurutnya, sama ada mantan timbalan perdana menteri itu dipenjarakan atau tidak, ia tidak boleh mempengaruhi rakyat lagi.

“Filem Anwar tidak boleh jadi box office lagi, tidak laku lagi kerana orang sudah tengok pada tahun 1999,” tambahnya.

Mahkamah tinggi akan membuat keputusan terhadap perbicaraan kes liwat Anwar pada 9 Januari ini.
Bagaimanapun, Dr Mohamed Mustafa menegaskan teori itu hanya ramalan belaka.

Menurutnya, jika berlaku kes besar dalam masa dua tiga bulan sebelum pilihan raya, ia akan mempengaruhi sokongan rakyat.

Tetapi, katanya, melihatkan keadaan sekarang dijangka tidak ada isu besar akan berlaku.-FMT
Posted by Bro Jinggo at 11:30 PMtizie

Anonymous said...

AKO PUN SAMA LAH..TAK SABAR NAK LEMPAR TELOR BUSOK KE MUKA IMAM ANUARN NIE..AKU NAK GLAMOUR LAH KALO KENA TANGKAP MUKA AKO MASOK PAPER/TV/VIDEO YOU TUBE..INGAT TAK DULU BANGSAT BUSH DI LEMPAR DGN KASUT..HA.HA.HA. AKO TUNGU 9TH JAN 2012.

Anonymous said...

aku sokong dengan anon 11.24

nak harap sokongan pengundi cina jangan haraplah.kita cuma mengharapkan kebodohan pengundi melayu dan india sahaja,sebab diaorang ni senang sikit kita nak kelentong.tambah2 makcik dan pakcik yang kat kampung tu.kita main isu agama sikit pastu kita buat provokasi perkauman lak.gerenti meletok punya.mari la sokong be end

ANWAR EJEN YAHUDI said...

woi anon 1213,

Ye la..mcmtu la jugak pakcik makcik kat kampung kena heret ke KL demo berhujan berpanas. Yg si penganjur dgn si jubur haram tak basah lencun dek hujan yg lebat.

Syok syok baring atas katil pura pura sakit.

Yg si pemberi gelaran al juburi pada si jubur terjerongkang jatuh motor. Mula mula menyalak kena langgar land rover polis. Cctv mari, terus tukar waja. Bongok. Land rover dgn waja pun tak kenal.

Yg pura pura mati glamor la. Yg betul betul mati tgh bejawab dlm kubur kenapa boleh terlibat sokong si pejuang murtad ambabiga.

Ai...mari sokong fuckatan nescaya peluang mati katak sgt cerah.

Anonymous said...

.
Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah.
.

anti bohmau said...

bukan susah nak jadi manusia yg jujur...BERKATA BENARLAH walaupun pait!!

pr tak mungkin memenangi pru kali ini krn mrk tidak pernah sepakat dlm banyak perkara. dap nak meneruskan usaha memalaysiakan semua orang. pgayr nak memerdekakan fahaman semua orang. pas tetap nakkan hudud pas & negara Isle.

tujuan mrk hanya nak jatuhkan BN tp tidak ada matlamat yg satu slps itu.

masing2 akan penggal-memenggal antara satu sama lain sebaik sj mendapat kuasa.

apakah dap akan tunduk kpd pas & pgayr? jauh panggang...

apakah pas akan terus akur dgn ideologi dap penentang negara Islam impian mrk? begitulah nampaknya....

apakah pgayr akan berpuashati dgn hanya menjadi boneka? terpaksa rela jua...

pakah hubungan masam2 manis ini akan menjadi manis atau pahitnya muncul ditengah perebutan kuasa? jgn biarkan ini berlaku. marilah kita benamkan hasrat dap memenangi pru kali ini melalui pas & pgayr!!!

ayuh!! kita rentap!!! di kertas undi!!!!!!!

Anonymous said...

Anon 12.13 am,

Celaka Ko, oi ingat org kampung bodoh sangat ke..woi kalo bukan sbb org kg tentukan keamanan kat malaysia ni, dah lamo org bandar bodoh mcm ko terkubur mampus..cakap jaga sikit bro!!

Anonymous said...

PAS dijangka akan kalah teruk dlm PRU13. BN kembali peroleh Kedah dgn majority yg membanggakan. Di Kelantan pula BN menang dgn simple majority untuk tubuh kerajaan. Namun N.Ajis masih menang dgn majority menurun.

Servant of God said...

Anon December 29, 2011 10:51 PM,

Tolong citer sket camne Najib tercungap2. Seriyes aku nak tau. Jadi, aku mohon kau berkongsi pandangan kau kat sini. Aku betul2 nak faham, sebab aku betul2 tak nampak logik kamu.

Tolong kongsi yer?

Kalau kau bukan anjing penakut yang cuma tau menyalak laa kan...

Anonymous said...

Korang jangan kutuk-kutuk orang kampung tak tau menda. Aku pun duduk kampung gek ... tapi sentiasa up to date tau maklumat terkini.

shamsadis said...

Pakatan Rakyat akan berkubur.

Anonymous said...

pada GAP , semoga telah merangka plan tindakan dan serangan berbisa kepada pembangkang menjelang pilihanraya .

GAP , kumpul 'peluru' banyak-banyak,sediakan senjata paling mustajab , menjelang pilihanraya esok hamburkan segalanya , biar terduduk segala setan pembangkang yang berkeliaran ..

buat masa ini , jangan didedahkan segala senjata itu , sabar ! tunggu masa yang sesuai utk melancarkanya , dalam perang harus ada taktik dan teknik ..

ini harapan aku , dan harapan kami para kuli batak yang ada diperingkat paling bawah , kami cuma mampu membaca dari blog GAP dan beberapa blogers jalanan lain , kami lebih percaya dan yakin pada street bloggers , jangan hampakan kami !!

GAP , bersedialah utk perang , kumpul lah sebanyak mungkin 'peluru dan senjata' semaksima ada ,kerana kita bakal berdepan gelombang paling sengit dalam sejarah negara bangsa , inilah detik penentuan bagaimana nasib negara bangsa kemudian hari ,

GAP ...please !