IKLAN BERBAYAR

Friday, December 30, 2011

ANWAR IBRAHIM IMAM MAHADI.



kupasan terbaik mengenai isu ini.
mohon sebarkan.
KLIK SINI

10 comments:

Anonymous said...

Kupasan yang menarik dari Sangtawal.

Memang blog Sangtawal ni banyak benda boleh dibaca sebagai ilmu tambahan.

Gua gerenti, mesti ada orang maki kt ruang komen blog Sangtawal, pasal tak dapat terima hakikat.

Anonymous said...

MINTA Bodoh Amin pi buka zip Nuar, Anu-Nuar BENGKOK ke, lurus ke, bercabang ke...apa apa pun harap dapat beri lapuran.

Kalu BENGOK baru tauliah IMAM MEHDI di markas PAS, pastuh jemput seluruh juak2 PAS,PKR DAN DAP pakat pi sembah dia!!!

Aku cadangkan upacara di mulakan dgn BODOH Amin kucup KOTE Imam Anu-Nuar dulu, disusuli dgn pembesar2 dan seterusnya selama 7 hari 7 mlm oleh juak2 mereka!

Seterusnya belarak le ke PALASTINE....

Anonymous said...

bagus merging PAS n PKR dan mereka di pimpin oleh "imam mahadi".jangan lupa bakal PM malaysia adalah "imam mahadi"

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

logo parti terang2 ikut illuminati ade hati nak dicap Imam Mahdi... DNA (Dajjal Nama Anwar)

Anonymous said...

Imam Mahadi ke atau Dajjal? aku rasa Dajjal lebih tepat.

Anonymous said...

logo parti pun dah ada ciri2 dajjal, ada hati nak samakan dgn imam mahdi plak..

apa si badrol amin tu tak tahu ke pasal dajjal? tak pernah baca atau belajar pasal ciri2 dajjal? dajjal pun akan menghimpunkan gologan2 sesat, munafik dan rosak akhlak yang cukup ramai sbg penyokongnya. dajjal ada kebolehan yg takde pd org lain (kebolehan berkata2? pesona?). dajjal mgkn yahudi atau rapat dgn yahudi laknatullah. dajjal mahir menipu dan memfitnah dan suka melakukan porak peranda dan kacau bilau sehingga menyusahkan pemerintah dan rakyat.
dajjal bla bla bla...sila baca sendiri.
cuba kaitkan dgn mamat sorang tu..yang mana byk persamaannya? dajjal ke imam mahdi? fikir2kan..

Anonymous said...

Salah satu ciri-ciri Imam Mahadi adalah dia seorang yang berani, tawaduk, tidak membuat huru-hara, amat takut kepada Allah dan tentu sekali tidak MELIWAT!!. Namanya sesungguhnya BUKAN Anwar!!!!. Rujuklah kepada pakar-pakar agama di dalam dan luar negara tentang ciri Imam Mahdi ini. Tentunya jangan sekali-kai merujuk kepada Nik Ajis alaihissalam. Kerana dia dikhaskan untuk Ustaz Badigol Amin ni saja.

Anonymous said...

Sungguh beruntung Pakatan Rakyat ada Khalifah dari golongan kafir harbi, ada Nabi yang suka mengkafirkan orang Islam yg lain dan yg terakhir muncul pula Imam Mahdi yang kegemaranya meliwat dan berbohong. Mungkin tak lama lagi muncul pula Tuhan di kalangan pemimpin PR. Siapa agaknya yang berpotensi menjadi Tuhan dikalangan mereka......muahaaaaaaaaa

Anonymous said...

Nak ulang tayang era reformasi le tu dulu rakyat keliru dan ditipu tiap-tiap minggu ada acara tak resmi di jalanan...9.1.2012 aku jamin tak kan kecoh ape pun hari tu dan aku jamin lagi gerenti tiada acara tak rasmi tiap tiap minggu dijalanan....Pada Anwar selamat jalan romeo lu mampos kali ni....semua tipu muslihat dah tak laku...Nak tengok tukar tiub guling2 di jalanan