Thursday, December 29, 2011

ANWAR IMAM MAHADI :DR MAZA ASAK BADRUL AMIN.



33 comments:

kae said...

haa elok sangat la tu..

Anonymous said...

kerja gila dah badrul amin nie

Anonymous said...

Anwar sedang senyum sampai jatuh gigi tengok benda ni.. Aduhai... Apa nak jadi dengan orang kat Malaysia ni..

Anonymous said...

dengan pengakuan terbuka badrul amin ni dapatlah dia menjadi menteri lepas ni...tu pun kalau dia menang pilihanraya

Anonymous said...

dh kantoi tu guna la mcm cara nk divert issue, spin selagi blh. dr video tu pun dh terang, walaupun tak sebut persamaan dirent nama imam mahdi dan anwar tapi dr kata2 badrul amin tu pun secara jelas telah menjadikannya sbg satu bentuk sokongan persamaan anwar dan imam mahdi. kena mesti guna hadis dan sbgnya? kenapa mesti anwar? sdgkan imam mahdi tu tak pernah digambarkan secar nyata... jika nak kata anwar blh menyatukan dunia islam dan arab, aku nak tanya satu je la kat si badrul ni;

ADAKAH ORG YG MEMECAH-BELAHKAN BANGSANYA SENDIRI, MENJATUHKAN NAMA BAIK AGAMA, BANGSA DAN NEGARANYA SENDIRI LAYAK MENYATU-PADUKAN SEMUA ORG ISLAM?

anwar tidak pernah layak dan tidak akan layak sampai bila2 hingga hari kiamat pun. bagaimana nk menyatukan dunia islam dan bangsa arab jika bangsa kau sendiri kau lacurkan? negara kau hina? kata2 yg mcm badrul amin ni mmg bahaya dan bukan soal remeh. jika yg mendgrnya kurang pengetahuan maka mudahlah terpesong. sudah2lah mempermainkan agama wahai org pas dan pkr

Anonymous said...

Kita masih tak pernah melupakan lagi gelaran "Bapak Setan" yang diungkapkan Badrul Amin si 'ulama' ini.. Sekarang, sudah menubuat Imam Mahdi pula....

Anonymous said...

ISH..ISH.ISH..TAK HABIS2 MEMFITNAH JER KAU ORG NIE..TAK PUAS2 LAGI..NTAH LAH..NYESAL NANTI KAU ORG KAT AKHIRAT NANTI..GAP..NOK..ANACONDA..INGAT TU..TAUBAT LAA SEBELUM TRLAMBAT..BESAR DOSA MEMFITNAH TU..

anti bohmau said...

betulla badrulamin kata nwar boleh jadi pemimpin yg menyatukan dunia arab & Islam; bukan melalui ajaran Islam yg syummul tu! tp melalui pluralisme, menjadi proxi yahudi & paling berkedan melalui LGBT yg nwar agung2kan...punoh dunia Islam!!

Anonymous said...

Mat Zain bin Ibrahim 5 hb.Januari 2011



Kepada;

Yang Berbahgia Datuk Idrus Harun,

Peguam Cara Negara Malaysia,

(Solicitor General of Malaysia)

Jabatan Peguam Negara, Dengan tangan.

Block C3,Kompleks C,

Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,

62152 Putrajaya.



YBhg.Datuk,


Maklumat mengenai penipuan dan pemalsuan-pemalsuan yang dilakukan berkenaan ujian Deoxyribonucleic Acid (“DNA”) dalam kes berprofil tinggi 1998.


Assalamualaikum YBhg.Datuk,semoga dalam sihat walfiat.

2. Sehubungan dengan perkara tajuk,sukacita saya menjemput YBhg.Datuk menyemak semula surat saya bertarikh 27hb.Disember 2010,berkaitan isu diatas yang dialamatkan kepada YDH Tan Sri Ketua Polis Negara, dengan salinannya kepada YAB Perdana Menteri Malaysia dan YBhg.Datuk sendiri yang diakui telah diterima oleh masing-masing pada tarikh berkenaan juga.

2.1. Dalam Surat Rayuan Terbuka ini,saya akan tinggalkan dahulu buat sementara waktu, kandungan maklumat-maklumat berkaitan perkara tajuk,yang saya huraikan dalam Bahagian II dan Bahagian III dalam muka surat 7 hingga 20 surat tersebut.Saya berasa yakin bahawa YDH Ketua Polis Negara sedang dalam proses menyiasat kesahihan maklumat-maklumat berkaitan perkara tajuk dalam Bahagian II , manakala maklumat berkaitan “subsequent conduct” individu tertentu dalam Bahagian III surat tersebut.

2.2. Dalam surat saya bertarikh 27.12.2010 itu juga,saya telah jelaskan bahawa sebarang siasatan mengenai maklumat diatas,perlu merujuk kepada kertas siasatan kes mata-lebam oleh kerana beberapa insiden yang berlaku adalah “bertindih” (overlapping) lebih-lebih lagi “pemain utama” kedua-dua kes pemalsuan dalam insiden mata-lebam dan pemalsuan “DNA” adalah sama.


3. Fokus saya dalam Surat Rayuan Terbuka ini adalah kepada Bahagian I surat tersebut iaitu;

3.1. Berkaitan dengan “Penjelasan dan Jawapan secara bertulis kepada soalan-soalan yang tidak sempat dijawab semasa sessi penggulungan perbahasan Bajet 2011” yang diberi oleh YB Dato’Seri Hishammuddin Tun Hussein (YB Hishammuddin),Menteri Dalam Negeri,pada 2.12.2010,sebagai menjawab soalan daripada YB Tuan Lim Kit Siang dan;

3.2. Berkaitan dengan “Ministerial Statement” oleh Menteri Jabatan Perdana Menteri,YB Dato’Seri Mohamed Nazri Abdul Azizi (YB Nazri)), dibawah Peraturan Mesyuarat 14(1)(i) pada 14.12.2010,sebagai penjelasan kepada usul memotong RM10 daripada gaji Peguam Negara yang dibangkitkan oleh YB Tuan Lim Kit Siang juga.Saya percaya YBhg.Datuk sedar bahawa kenyataan berkenaan adalah

Anonymous said...

YBhg.Datuk sedar bahawa kenyataan berkenaan adalah terbit daripada arahan khusus Jemaah Menteri kepada YB Nazri dan seorang lagi Menteri Kanan iaitu YB Dato’Seri Utama Dr.Rais Yatim (YB Rais Yatim),supaya mendapatkan penjelasan lanjut daripada Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail (Gani Patail) sendiri, berkaitan isu yang dibangkitkan sekembalinya Gani Patail daripada Mekah setelah menunaikan Haji musim lalu.

3.3. Saya percaya YBhg.Datuk akan bersetuju dengan saya, jika saya katakan bahawa, YB Hishammuddin dan YB Nazri mahupun YB Rais Yatim TIDAK mempunyai ekses kepada kertas siasatan Polis ataupun SPRM.Mereka juga TIDAK mempunyai sebarang kuasa penyiasatan sepertimana terdapat dalam Kanun Prosidur Jenayah (CPC), ataupun kuasa berkaitan pendakwaan atau perkara yang incidental mengenainya,sepertimana yang dibekalkan kepada Peguam Negara,mengikut Artikel 145(3) dan 145(3A) Perlembagaan Persekutuan.Oleh hal yang demikian pengumuman yang telah dibuat oleh YB Hishammuddin dan YB Nazri secara berasingan itu, adalah semata-mata berdasarkan kepada fakta-fakta yang dibekalkan dan nasihat yang diberikan oleh Peguam Negara,kerana perkara-perkara pengumuman berkenaan adalah berkaitan siasatan dan undang-undang.

4. Saya percaya YBhg.Datuk sendiri turut sedar bahawa pengumuman yang dibuat oleh kedua-dua YB Menteri berkenaan mengandungi fakta-fakta dan/atau maklumat-maklumat mustahak yang tidak benar dan/atau yang mengelirukan dan/atau yang telah dipesongkan (distorted).Saya juga percaya YBhg.Datuk turut sedar dengan demikian itu, Peguam Negara sama ada secara sengaja atau sebaliknya, telah menyebabkan YB Hishammuddin dan YB Nazri membuat pengumuman yang mengelirukan dalam Parlimen atau lebih jelas lagi, jika saya katakan, mereka telah memberi maklumat palsu kepada rakyat.Akibatnya, kedua-dua YB Menteri terlibat, mungkin terdedah kepada risiko dikenakan sesuatu tindakan undang-undang.

4.1. Tindakan Peguam Negara boleh diibaratkan,sebagai “sebuah roda yang terbenam didalam lumpur yang licin.Lebih ligat roda tersebut diputarkan untuk keluar dari lumpur tersebut,lebih dalam ia akan terbenam”. Begitulah keadaannya dalam isu ini.Lebih ligat Peguam Negara memutar belitkan undang-undang,fakta dan keterangan,untuk keluar daripada masaalah penipuan dan pemalsuan yang beliau telah lakukan sendiri,lebih kuat beliau menjerut leher sendiri.Malangnya orang lain yang tidak berkenaan pula turut menjadi mangsa keadaan.

5. Bagi meleraikan kekalutan diatas,yang telah berlarutan selama 12 tahun,saya merayu YBhg.Datuk,atas sifat Peguam Cara Negara,yang boleh dalam keadaan tertentu bertindak sebagai Pendakwa Raya,mengeluarkan kenyataan resmi kepada umum, bagi mengesahkan posisi YBhg.Datuk sendiri dalam hal ini. Adalah sangat tidak wajar untuk pihak Peguam Negara mencari perlindungan di-belakang Menteri-Menteri dalam membuat kenyataan-kenyataan berkenaan perkara penyiasatan dan pendakwaan,sedangkan YBhg.Datuk sendiri yang telah berhujah menyatakan bahawa Perdana Menteri pun bukan “competent authority” untuk membuat kenyataan sedemikian bagi pihak Peguam Negara.Saya jemput YBhg.Datuk merujuk kepada kes yang diperturunkan dibawah;

5.1. Dalam Rayuan Jenayah No:43-(70)-2008,Keputusan “Decision on Revision” oleh Hakim Mahkamah Tinggi Yang Ariff Dato’Mohamad Zabidin bin Mohd.Diah bertarikh 5.3.2009.

“Suffice for me to say I agree with learned SDPP’s submission that “it is well settled that the authority or discretion to institute a prosecution

Anonymous said...

asyik memuja anwar je...macam dia sempurna sangat, tak de manusia yang sempurna lebih lebih lagi..ANWAR IBRAHIM, eiii....pleaseeee!

Anonymous said...

8. Saya percaya YBhg.Datuk serta Pimpinan Tertinggi dalam Jabatan Peguam Negara,turut sedar, bahawa Press Statement 5.1.1999 itu adalah merupakan bukti utama yang boleh digunakan untuk mensabitkan beberapa kesalahan jenayah terhadap Gani Patail dan orang atau orang/orang yang bersubahat dengannya,berkaitan penipuan dan pemalsuan keterangan.

8.1. Bersempena dengan ulang tahun ke-duabelas Press Statement 5.1.1999 itu pada hari ini,saya mengajak YBhg.Datuk “to come clean” untuk menyelesaikan kemelut ini.

9. YBhg.Datuk bebas memilih untuk terus melindungi perbuatan jenayah ini dan terpaksa bersedia untuk terus berbohong untuk menutup pembohongan terdahulu yang tidak akan berkesudahan, ataupun YBhg.Datuk memilih untuk menyelamatkan kredibiliti Jabatan Peguam Negara pada hari ini,supaya membolehkan YBhg.Datuk dan rakan-rakan yang lain membuka tirai baru dalam membawa AG’s Chambers kezaman kecermelangannya sebelum 1998.

9.1. Apa pun pilihan yang akan dibuat,saya inginkan YBhg.Datuk tahu bahawa penipuan dan pemalsuan yang dilakukan sejak 1998 itu dan terus terpaksa dilakukan sehingga hari ini, adalah berputik daripada perasaan marah, dendam peribadi dan keegoan sesaorang yang mengambil kesempatan situasi tidak menentu ketika itu.

10. Akhir kata saya menuntut maaf sekiranya surat rayuan terbuka saya kepada YBhg.Datuk ini membebankan,dan saya memohon maaf juga sekiranya terdapat kata-kata saya yang terlanjur atau menyinggung perasaan.Saya pernah membuat rayuan yang serupa kepada Allayarham Tan Sri Peguam Negara ketika itu, menerusi minit saya dalam muka surat 26 hingga 29 perenggan 10,11 dan 12 bertarikh 27.1.1999,dan diharap YBhg.Datuk sudi melihatnya jika ada kelapangan.

Salam sejahtera, selamat maju jaya dan Selamat Tahun Baru.

Terima kasih.

Yang benar,

(Mat Zain bin Ibrahim)

Anonymous said...

Anwar mmg layak utk menyatu padu!!

Menyatu padukan Penzinah dgn Chinadoll dan pelacur2!!!

Menyatu padukan Penziah dgn Isteri orang!!!

Menyatu padukan Peliwat2!!!

Menyatu padukan ajaran2 agama songsang!!!

Menyatu padukan melayu islam munafik!!!

Yang lain korang sambong lah!!!

YB Raz said...

anwar meliwat budakpun dikatakan isu remeh hahahaha..

Anonymous said...

Aku ingat dah habis gila orang orang Melayu PKR & PAS rupanya ada gila habis sewel nak mampos cam si Badrul ni, hilang akal ke brok (bro).

Brok tolong tanya you punya Imam Mahadi pasal jam Omega tu berada kat alam mana?

Imam Mahadi adalah seorang lelaki yang baik lagi suci, brok punya Imam Mahadi ni biasa jam dgn Nalla & Eskay apa hal!

Hilang akal lah ko ni Badrul.

Anonymous said...

dr maza tak bleh lawan dgn puak2 kaki temberang ni. mereka ni dah nazak tak bleh nak slamatkan lagi.....

mcmana tak nazak...

dah terang video nuar nutuh amoi mereka masih nak angkat sebagai pemimpin yg satukan umat islam dunia...

hahahahhahaha......

sbb tu ...semua umat islam kene bersatu melawan anwar dajjal ni...

belawan dgn dajjal anwar ni satu kerja jihad....

bukan maza sorg, bukan najib sorg tapi setiap umat islam yg punyai kesedaran yg tinggi utk menegakkan islam dan buang munafik...

kene bangkit lawan dgn anwar dan koncu2nya...

ini cuma salah satu cth unik mcmana kroniknya penjilat2 jubo nuar...

dr maza baru jumpa hari ni....blogger2 umno dan pendukung kebenaran dah jumpa lamaaa dahh...

matz kelate said...

cukup lengkap kesesatan puak puak hamPAS.. PKR dan DAPigs..

sekor dalam hamPAS dan diangkat jadi nabi..

sekor lagi dalam PKR pulak diangkat jadi imam mahdi..

sekor lagi pulak dalam dapigs diangkat jadi kalifah umar ..

kah kah kah... cukup lengkap level kesesatan mereka mereka ini kah kah kah

Anonymous said...

9;30pm

ISH..ISH..ISH...
ASYIK NAK BERSUBAHAT DGN PELIWAT JE KO NIE ,BERDOSA BESAR TAU..
TAUBAT AR SEBELUM TERLAMBAT.

Anonymous said...

Main bontot & china doll dikatakan imam mahadi...???

Tak masuk akal...bangang tahap dewa!

Anonymous said...

Minta Badrul senariakan negara Arab mana yg menjadikan Anwar pensihat mereka.Semenjak dua menjak ni sepi je ,tak macam dulu-dulu kini Anwar sudah di pinggirkan oleh Negara Arab,terutamnya Arab Saudi.Endorgen Turki pun nampak macam endah tak endah je pada Anwar lagi.Anwar hanya ke Aust. US,HK dan Bangkok utk mewar-warkan sikap terbukanya mengenai ugama.Hanya penyokong totok Anwar saja yg masih mengagongkan Anwar,org lain di seluruh dunia dah tahu mengenai perangai Anwar,sekadarkan mereka mejoritinya tidak memegang prinsip moral macam kita.Kawin jantan sama jantan pun ok bagi mereka.

Anonymous said...

Apasal surat Mat Zain bin Ibrahim tu kuar kat sini?

Apa dia dah sesat ke?

Tulis panjang2 berbelit2. Tak paham langsung.

Siapa Mat Zain bin Ibrahim ni?

Melayu Perak said...

mat zain ibrahim....

lebih baik lah ko cuba fikir macam mana nak lupuskan sampah yang banyak di kl nih....

kan ko pakar cipta pelupusan sampah...

main badminton ke lagi bro....

Melayu Perak said...

mat zain ibrahim....

ko nih dah ketinggalan zaman lah....

1998 tuh berulang lagi kes 2011...

akan berulang lagi masa depan...

tak payah lah pertahankan anwar kote bengkok tuh...

tak ada faedahnya....

Anonymous said...

Md zin ibrahim, tuan senama dgn anuar ibrahim, hanya penghakiman dari kerajaan langit dan menteri bayangan yg dapat menerima slasan tuan. keputusan penghakiman adalah sia-sia jika hakim ikut telunjuk dan selera defendance. kalau semua alasan dan pengulungan kes prima fasie sentiasa disalahkan, jemput saja maha hakim dari langit.

Anonymous said...

Sejuk tengok wajah Imam Mahadi.
Tak sangka dpt saya melihat wajah Imam Mahadi.
Memang beriman DSAI ni,
Imam Mahadi main dubur?
mataku kabur..

Anonymous said...

Dia ni IMAM MAHADI?
IMAM JUBOG bolih lar

anti bohmau said...

mat zain ibrahim?

adik-beradik nwar berahi ko?

memang ketinggalan zaman!!

yg 1998 punya nak menempel di sini?

maaf! setakat surat2 rayuan gini, statusnya hanyalah bisu, senyap & sepi, sbb video pun dikatakan pekak, buta & tuli!!!!

harap maklum.

Anonymous said...

orang iran n syiah menunggu imam 12 mereka i. imam mahadi hingga hari ini.kenapa anwar tak pergi ke iran utk declared dia adalah imam mahadi?mungkin anwar dilantik menganti ayatullah khameini

Servant of God said...

Apa yang cuba nak disampaikan Mat Zain bin Ibrahim nih?

Yang post tuh, setakat post surat tuh, apa ertinya? Apa mesej kamu? Konon ada dokumen yang cuba disembunyi kerajaan dalam perbicaraan liwat si BABI tuh? Hoi mangkuk, lawyer dia pun tak mainkan benda basi nih, siap dah kata "suka sama suka", kau nak kata apa lagi?

Kalau kau nak paste pun, tolonglah pastikan benda tuh ada isi. Si Mat Zain bin Ibrahim nih macam meracau kau faham tak?

Anonymous said...

Tanya Imam Mahdi Al-Juburi ni.

Mana yang lebih afdal??

Lepas bedal Chinadoll dan bersihkan Kotek duduk tahiat awal ka dudok tahiat Akhir??

Wahkahkahkahkahkahkah........

Anonymous said...

OK jugak per!!!

Sambil bedal CHINADOLL tu si Al-Juburi pujok si CHINADOLL tu masok Islam.

Wahkahkahkahkahkahkah....

Anonymous said...

SESAT...

Anonymous said...

Si Badrul ini ulama KENTUT !! Ulama tepi jalan cuba nak bodohkan orang Islam. Dia pikir kelayakan yang dia ada dia boleh cakap apa dia suka dan orang Islam boleh ikut apa dia cakap macam lembu. Orang Islam ramai yang lebih bijak dan pandai tentang agama. Tak payah nak dapat PhD. PhD yang Badrul dapat PhD taik kucing!!