Friday, December 30, 2011

ANUGERAH AHLI POLITIK MEROYAN 2011.

jatuh pada nizar jamaludin aka nizar bintang 3.
sampai sekarang masih guna nama MBNIZAR.


britney spears pun pernah meroyan tapi tak sampai bertahun nizar ooi.

18 comments:

Anonymous said...

Musangka anak haram jadah....

Anonymous said...

Perasssan.. nyampah! :p

Anonymous said...

mbnizar..
M....melayu
B....barua cina
N....ngeh,ngah
I....ikot
Z....zaman
A....anwar
R....rejim.

Angry Bird said...

Eh eleh.Dulu PRU12 siapa yg menang? UMNU tak boleh menerima kekalahan secara gentlemen. Sedarlah rakyat Perak dah tolak UMNU.

Padiyappa said...

Salam...
Nizar...Nizar...

DAP dah tak nak dah korang... DAP nak cari calon Melayu sendiri...

rakab said...

Lagi sekali dia kalah nanti terus gila laa tu..

Anonymous said...

di Perak PRU12 yang menang DAP. PAS Ciput je yang menang. MB PAS, DAP yang kuasai semuanya. Yang kena tolak bukan UMNO kot. MCA dan MIC yang kena tolak oleh DAP dengan bantuan PAS.Fikir-fikirkan lah dengan jauhkan perasaan marah ikut-ikutan.

Anonymous said...

gila talak kot?

Anonymous said...

tak heran dgn nizar...mb kite juga dapat anugerah... lagi power.. A/L KADIAQ HITAM METELIK PEKAT MELEKAT SUKAT MUKAT.
MEMERINTAH TANAH JAJAHAN TAKLUK AL PERAK DARUL QORTOON..



ik..ik..kik..kik..kik.

ik..ik..kik..kik..kik..

Anonymous said...

12.42

2 tahun lagi ko ambil upsr ya...
belajor rajin2 ya..aku tau ko tu baru sekolah rendah...

Anonymous said...

9 Jan 12 makin dekat.
Malam 8 Jan 12 nanti, elok Nizar Beruk bakar LILIN beramai2.
Solat hajat tak jalan.
Try bakar LILIN lah pulak.

anti bohmau said...

isespecies manusia yg GAGAL menerima Qada' & Qadar Allah!

mrk tetap enggan menerima hakikat kebenaran w/pun mrk sendiri memohon petunjuk dlm setiap solat2 hajat yg mrk dirikan. kebenaran yg ditunjukkan oleh Allah SWT tidak mrk terima...nwar masih bergelumang dgn kes demi kes, dap tetap tak terima hudud & negara isle, pas masih gagal memerintah negara...

nizar ni lambang kebebalan sesetengah puak dlm pr yg enggan menerima takdir bahawa dia bukan lagi menteri besar. manusia2 begini w/pun mrk mengaku perjuangkan Islam namun mrk tidak cintakan keamanan yg Islam anjurkan tp cintakan kekacauan, demonstrasi jalanan, kekecohan, pemberontakan & ingin mendpatkan kuasa 'by hook or by crook'!!

tak dapat cara baik, dgn segala daya upaya mrk tetap mahukan kuasa. sejak dulu hingga kini...

buktinya:
http://www.kitagempur.com/index.php?page=guide&op=readGuide&id=24595&title=Ekslusif-Part-1---Pendedahan-Konspirasi-Terancang-PAS-Dalam-Meraih-Undi dari http://www.papagomo.com/2011/12/best-of-best-article-from-papa-gomo-in.html

"tengok bgmn peristiwa April 2009 sewaktu musim pemilihan Kampus Universiti Malaya? 6 orang pelajar UM telah meletakkan Kepala Babi diatas bendera PAS dalam surau UM pada awal pagi sebelum Subuh. 6 Pelajar tersebut datangnya dari pantai timur dan merupakan Pro Mahasiswa yang juga ditaja oleh PAS.
Siasatan pihak Polis yang menjerumus kearah 6 orang tersebut akhirnya lengkap dan pihak Universiti Malaya mengambil tindakan Membuang ke enam enam pelajar tersebut ekoran dari Kepala Babi yang diletakkan di Surau UM. Ramai yang tidak mengetahui cerita ini kerana Pro Mahasiswa sudah pun menang Pilihanraya Kampus dan orang tidak lagi bercerita mengenai kepala Babi didalam Surau UM.

6 orang pelajar itu DIBUANG & tidak memasuki mana mana pusat pengajian Tinggi kerana telah disenarai hitamkan dan mereka kembali ke negeri mereka masing masing yang mana difahamkan 4 dari KELANTAN dan 2 dari TERENGGANU.

Kemana 6 orang pelajar PAS yang meletakkan kepala Babi diatas bendera PAS dalam surau UM waktu ini? Untuk makluman semua, sejurus sahaja keenam enam mereka dibuang dari UM,PAS telah mengambil kesemua mereka ini untuk duduk membuat tugas2 didalam parti PAS.

Dan sehingga ke hari ini juga difahamkan keenam enam mereka ini masih lagi didalam PAS pusat dengan diletakkan dipelbagai jawatan yang Gomo yakin antara pencetus kepada gerakan Saraf bagi menarik sokongan kepada parti PAS.

Malah Gambar kepala Babi atas bendera PAS ini telah dijaja mereka PAS ke mana sahaja yang mendakwa UMNO yang punya angkara sampai meletakkan Kepala Babi diatas bendera PAS. Tu realitinya yang berlaku dalam PAS mencari undi simpati Politik"

yakinlah bahawa pas bukan memperjuangkan Islam tp mementingkan assobiyah iaitu parti mrk shj.

nizar salah satu lambang kekalutan pas krn semasa dia berkuasa, perjuangan negara Islam & kebaijikan orang melayu Perak diketepikan sbb menjadi boneka kpd dap perak dibawah ngah & ngeh adik-beradik...

Anonymous said...

umno tak kena tolak pun kat perak..
yang menang kat perak dulu dap..bukan pas pun.. tak malu wei..

Anonymous said...

kita tunggu je pru13 macam mana umgok akan meraung kat terowong menura ibarat punggok rindu kan bulan

Anonymous said...

NIZAR BANGSAT NIE MAKIN LAMA MAKIN TAK SIUMAN OTAKNYA.KALAU TAHAP PEMIMPIN PON DAH TIGA SUKU OTAKNYA PENGIKUTNYA PULAK LAGI LA BIOL

Anonymous said...

Sape la yang sakit otak kata UMNO ditolak oleh rakyat Perak tu??? Cube la cek sket statistik PRU-12 yang lalu, UMNO menang brape?? hamPAS tu pulak memang brape??? Kesian pada pencacai yang meroyan tak dapat tgk MB boneka MB paling bodoh skali di Malaysia ni (sape lagi.. Nizar Berok la tu..) hanya sempat perintah Perak selama 11 bulan je!!!! Yang selebihnya hanya jadi pencacai Nga dan Ngeh mangkuk ayun je....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Selamat tinggal PAS Fasa 1A Seri Manjung Perak....maafkan kami !

Anonymous said...

maafkan dia sebenarnya di tak reti nak tukau nama tuh buta IT katakan muahahahaha