Friday, December 30, 2011

BAHAN KEMPEN PRU 13.


8 comments:

Anonymous said...

Nabi N.Ajis bile bercakap tentu sahaj tak guna otak, sebab otak dia dah bersatu dibawah kepala tempurung lutut.....

Bersara je la nabi N.ajis, tak pun letak jawatan sebagai nabi macam Kahar bongok dulu tuuu!!!!!

Anonymous said...

AKU DAH MALAS NAK KOMEN APA2 LAGI..NERAKA KAU ORG YANG PUNYER

Anonymous said...

BLOG YANG PENOH DGN FITNAH..BYE2

Anonymous said...

Alaaa... 1:56.

Eksyen nko yer. Mentang2 nko dah ada kupon Syurga Nabi PAS.

Anonymous said...

1:57 ...baik lagi blog Tuan Imam Mahadi Haji Anwar Ibrahim Al Juburi kan.

anti bohmau said...

GAP,

banyak lagi bahan yg kita boleh dikeluarkan utk dijadikan bahan kempen.

moh kita pergi arkib!!

Anonymous said...

1;56

Ko nie saper pulak boleh bagi arahan neraka kita orng yng punya ?..Nabi nik ajis dah tentu bukan, dia menentukan saper yng masuk syurga!Imam mahadi aka anwar al juburi pun aku rasa jauh sekali..saper ko yek??????????
mmmmmmmmm.............

Tak kan malaikat kot..
Heran saper ko ye
boleh tentukan orng masuk neraka!

Anonymous said...

1.56 pm tu perasan sgt dia tu confirm dpt syafaat dari nabi N.ajis tu kot... biarkan dia dengan nabi dari parti hamPAS dia tu.....