IKLAN BERBAYAR

Saturday, December 31, 2011

KASI PANAS LAGI.


26 comments:

ANACONDA said...

MUAHAHAHAHAHAHAHA...

KAU NI DASYAT BETUL LA GAP...

TAK BAGI LANGSUNG SI NUAR PUKIMAK NI BERNAFAS...

MAU TAU MAU AKU MEME BERSETUJUUUU...

PUKIMAK KAU NUAR...

rakab said...

Fuyooo,..GAP punya pukul, aku rasa
lebih baik Anwar duduk dalam penjara daripada bebas kat luar ni....

Lunyai dia kena ganyang !!

Drakulla said...

Salam tuan, mohon link kan :
http://bandar-penawar.blogspot.com/

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Huih...ni la rupa imam mahdi....

Ooooooo......

Apa pasal keroh yg amat.

Rupa setan. Setan gondol encik.

Wakakakakakakakakakakakaka...TIME yg aku tak tahan tu...

Anonymous said...

ok , katakanlah pada 9hb ..mahkamah memutuskan anwar tak bersalah atas apa-apa sebab , samada kerana kesilapan teknikal atau lemahnya bukti atau sebab lain .

kemudian mahkamah dengan sebulat suara mengatakan anwar bebas , merdeka dari segala pendakwaan!

bagaimana keadaan kita? meraung atau berguling atas jalan atau demo haram sebagaimana pembangkang lakukan ??

bersediakah kita mendengar perkhabaran yang tidak sesuai dengan pendapat dan andaian kita? bersediakah mental kita dan bersediakah 'maruah' kita ?

apa-apa kemungkinan boleh berlaku , jangan terlalu mengharap , kelak jika apa yang diharap tak berlaku , kacau otak kita..dimana letak muka jika puak pembangkang 24 jam bersorak dan bergelak sakan dengan segala kata dihamburkan pada kita , malu tak terkata ...
bersedialah untuk apa-apa kemungkinan !

Servant of God said...

Hahahahahahahahahahaha

Adeh.. adeh.. adeh..

Senak perut gelak...

Aduu...

Tapi GAP, kita kena persediakan diri. Mana tau jadi macam Liwat I. Mana tau Anwar dibebaskan, tak kira laa asal sebab teknikal ke, hapa ke..

Apa nak kata.. sistem perundangan kita adil.

Anonymous said...

Kena senantiasa ingat, kita x mahu beliau jadi PM kerana beliau x begitu layak. So, yang penting dasar perjuangan kita ialah, mengelakkan beliau jadi PM. Kerana itu, walau apa pun keputusan mahkamah, atau sebab2 lain, yang kita mesti perjuangkan ialah mengelakkan beliau jadi PM, namun harus di ingat, jika kita terpaksa memilih antara Cina, Keling dan beliau, yang ni ???????.

Anonymous said...

kenapa anwar memilih membela diri dalam kandang tertuduh tak boleh kena soal tak bersumpah pulak tu ...tanya orang kampung kat HAKIM...

Hakim kata, tu tanda bela diri yang lemah lah tu dan memang tanda wal orang bersalah..tapi MAHKAMAH adil..bagi dua pihak..tapi MAHKAMAH punya tanggungjawab tegakkan yang HAK kerana Agama. Bangsa dan Negara ...Allahu Akbar..!!

Orang kampung tu angguk2kan kepala aja..sambil mengulang-ulang takbir tiga kali...

901 adalah hari solat Hajat Saiful dengan China Doll Anwar ...

Yang HAK akan menang dan yang BATIL akan hancurrrr...

Anonymous said...

KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA YANG CINTAKAN KEAMANAN DAN TIDAK RELA DITINDAS OLEH KAUM LAIN ELAKKAN MENGUNDI PEMBANGKANG DIPRU 13 NANTI.

HALANG ANWAR IBRAHIM JADI PM. ANWAR IBRAHIM ADALAH DAJJAL YANG MAHU MENGHANCURKAN NEGARA INI.

Anonymous said...

anu war dah di hujung kariernya..selamat tinggal..moga Malaysia kembali aman!

Anonymous said...

Presiden PKR:Zaid Ibrahim
Timbalan Presiden:Nurul Izzah
Setiausaha Agong:Aziz Bari

Baru lah mantap PKR

Azmin dan kaki2 tonggeng semua boleh belah lah!

Servant of God said...

Zaid Ibrahim Presiden PKR?

Baguslah tuh. Liberal gak. Haii.. apa nak jadi...

Anonymous said...

hahahahahaa....anon 7:04am tauuuuu tak paaaaaaa !!

Anonymous said...

7.04
Sebenarnya sekarang ni rakyat yang celik dan cerdik dah tau dah...
90112 tu salah satu dari beratus proses untuk bagi lebih faham.
Sama-samalah kita menjaga Agama, Bangsa dan Negara kita ni.

Anonymous said...

Cover gempak..die.prime minister ???or should i say CRIME MINISTER..huhu

Anonymous said...

Anon, 31 7am.
perbicaraan dah berlalu 3th, segala pembuktian melangau kes prima fasie hingga 120%, kemunkinan anuar aljuburi, almahdi, alpuki boleh terlepas dari terima hukuman hanya 98% sahaja. dilembah sungai buluhlah tempat bersemayam dgn singahsana keemasan dan aliran sungai arak dan tuak dan bidadari cinadoll sentiasa menungging siang malam.
nikmatilah segala kepuasan duniawi disitu sebelum anuar dikafan.....

GAP paskan mazine keluaran terbaru kepejabat hampas, pkr dan dap tentu diaorang suka tengok.

Tun Teja said...

If anwar is imam mahdi, then I am Donald Duck..!

Anonymous said...

AWESOME!!!

Anonymous said...

IMAM MAHADI BIN JALUT AL-BACKBANGER..

Hehehe....

Anonymous said...

ANON 10:37 AM..

ANWAR IBRAHIM THE PRIME SINISTER..

More appropriate..

Anonymous said...

segala apa yg jadi atas muka bumi ni Allah dah catat dlm quran. mungkin jika kita benar2 kaji saya pasti wujudnya kisah manusia bernama anwar dlm quran dan pengkisahan perbuatannya secara tidak lansung. dari ciri2 nyata anwar, saya rasakan sbg org islam, elaklah memilih pemimpin yg sebegini. salah satu ciri munafik adalah berbohong dan mungkir janji... dan anwar sudah terlalu byk berbohong serta mungkir janji. cukup dari bukti itu saja saya rasakan anwar tidak layak dijadikan pemimpin org islam. tanyalah iman kita, adakah kita mahu memilih pemimpin munafik utk mengepalai kita? jika dia boleh berbohong hari ini secara nyata tanpa rasa segan atau bersalah adakah dia tidak akan berbohong di hari depan? saya yakin dia mampu buat lebih dari itu.

Anonymous said...

tak kisah la anwar dijatuhi hukuman ke, dibebaskan ke..yang aku pasti mahkamah kita memang adil.

cuma jangan jadi macam pencacai pakatan yang munafiq tu. kalau depa menang, baru nak kata mahkamah adil. kalau kalah, habis mahkamah dan hakim kena sumpah seranah. sifat camtu ke yang nak dipilih oleh rakyat utk jadi kerajaan???

Anonymous said...

kau orang meroyan pasal anuar kenapa .....

Anonymous said...

bukan kitorang yang meroyan,

sang dajjal dan dajjal2 junior dia yg meroyan tak habis2 tu hingga menyusahkan pemerintah dan rakyat.

contohnya semalam di upsi..
pastu nak buat roadshow lagi..
pastu nak sumpah lagi (kononnya?)..
pastu agenda 901 lagi..

jadi sape yg meroyan sebenarnya? rakyat cam aku ni responsive. ada isu, kita komen la..ko pulak apehal? dah keliru ke? hah, klu keliru, nasihat aku, segera ajak imam korang tu bertaubat!

Anonymous said...

Keluarga anwar tidak kah merasa malu terhadap bapa dan suaminya? Apa gunanya memakai tudung, wan azizah dan nurul izzah, jikalau keluargamu berasal dari kumpulan peliwat? Menutup kepala tetapi bersetongkol dengan bapa dan suaminya.
Bagiku aku rasa anwar baiklah mengaku sahaja seorang homoseksual, jadi hukuman tak terlalu berat. Tambahan lagi anwar boleh keluar jadi munafiq, kalau begitu dia boleh senang sahaja bercampur gaul dengan homoseksual yang lain, tetapi mesti keluar dari negara Malaysia.

Anonymous said...

Kenapa binatang ni suka meliwat dan berzina. Jawapannya Wan Azizah dah tak releven sebagai isterinya. Menopaus awal buat Anwar kecewa. Anak perempuannya bangga dengan prestasi gila seks ayah. Kesimpulannya mereka tak ade skil nak membangunkan ekonomi dan maruah Malaysia. Teruskan menyalak di tepi longkang dan dikolam sisa kumbahan najis Indah Water.