IKLAN BERBAYAR

Saturday, January 28, 2012

ANAK PUAKA HINA MELAYU SANJUNG CINA !



betapa puakanya nurul izah. KLIK SINI

50 comments:

Anonymous said...

Teruskan YB Nurul Izzah. Biar pencacai & blogger umno gila meroyan

azman

Anonymous said...

Jam omega mana?....

Anonymous said...

nujum jijik was born out of shithole from her sotong mother wan azizah..1

Anonymous said...

Azman 9:40AM ni tentu mualaf

Orang Melayu Kaya susah hati
Cina kaya suka.

Nurul Izzah ni jadi wakil rakyat atas undi kesian.

Lepas ni dah takde siapa yang kesian lagi atas kebodohannya.

Cuba semak semula fakta sebenar sebelum buat kenyataan.

Anonymous said...

pakai tudung menutup taiknys sendiri di atas kepala.

Anonymous said...

ANON 9.47AM....I LIKE JAM OMEGA MANA EK?

MEREKA SENANG2 JAWAB ITS THERE ITS THERE....BUT WHERE UNTIL TODAY KAK WAN AND NURUL IZZAH TAK JUMPA2.APA ILMU LAH KELUARGA NI PAKAI PENYOKONG TEGAR BOLEH PERCAYA SWINDLING THEM IN BROAD DAY LIGHT.

BLOGGER UMNO TAK MEROYAN ...YANG MEROYAN YANG BUAT SHOW ROUND THE WORLD TU.JAM OMEGA TAK JUMPA SILAP HARIBULAN COMING SOON BLOCKBUSTER SIAM DOLL HE..HE..

APA KATA BUAT TREASURE HUNT MEGA CARI JAM OMEGA PAK SHEIKH SURE RAMAI YANG PARTICIPATE.

Anonymous said...

azman

melayu
wajib lahirkan lebih ramai
SM Al-Bukhari

Anonymous said...

12&13 Januari 2011
Kami menunggu apa kata
si sepitol bengkok
dan sianak puaka nurul
hee..hee..hee..

Anonymous said...

Kat indon
filem sepitol bengkok
sedang rancak ditayangkan
kat sini dah keluar dah filem baru
12&13 Januari 2011
anuar komen sikit.....
hee...hee..hee..

Anonymous said...

Anak PUaKI

Anonymous said...

MEREKA SENANG2 JAWAB ITS THERE ITS THERE....BUT WHERE UNTIL TODAY KAK WAN AND NURUL IZZAH TAK JUMPA2.APA ILMU LAH KELUARGA NI PAKAI PENYOKONG TEGAR BOLEH PERCAYA SWINDLING THEM IN BROAD DAY LIGHT.

January 28, 2012 10:18 AM

______________________

Becoz they are a bunch of stupid moron!!!

Anonymous said...

Sedih aku melihat anak bangsa sendiri yang menghina bangsa sendiri yang beragama islam, tapi mengangkat bangsa lain yang telah diketahui umum mementingkan keuntungan semata-mata. Apakah telah menyebabkan hati dan perasaan Nurul dan Keluarganya yang secara terus terusan menyerang Kerajaan BN dan Insitusi2 nya tanpa henti, walaupun sehingga terpaksa mengorbankan maruah diri, hanya kerana untuk mempertahankan nyawa politk sempit mereka dan mempertahankan kesalahan Bapa mereka yang sendiri.

Chow Sing Chi said...

Aku teringin 1 mlm ngan yb ni...Mesti kemut kuat ni

Anonymous said...

Nul ijjah has sold her soul to the devil

Anonymous said...

Sold her soul to SATAN!

Nok said...

Bapak dia org hindu pun tak tima dia kat kedah.....anak dia pulak cari le modal lain kalau nak berkempen pun......dah tak ada maknanya lagi...nurul izzah kompom kalah di kawasan lama dia....pengundi lama dia dah tak percaya lagi pada dia....next PRU13 sure dia kena tendang......

Anonymous said...

She isnt look cute anymore though to get the sympathy votes from the voters in lembah pantai.. no not anymore.. game over

Anonymous said...

Orang kanan dia si Indian lady tu yg bersusah payah selama bertahun2 untuk dia kat lembah pantai tu pun dah angkat bendara putih dan berikrar akan menentang dia habis habisan!!!

Game over

Tun Teja said...

She's a nutcake..!

Anonymous said...

Cina lebih baik dari meluyu.
meluyu apa yg reti?
pemalas tapi nak kaya,
tak kaya2 salahkan orang itu dan ini.
orang2 india dan cina rajin dan otak ada guna.
meluyu otak taruh punggung.
meluyu = mat dadah, mat rempit, mat ragut, mat demonstrasi, mat toyol. mat kilang, mat pungut sampah, mat kocek kosong. mat sotong, mat bodoh.mat berlagak,
meluyu, apa yg ada?
Tanah?
Wang?
Harta?
Pelajaran?
Saham?
Lori?
Kapal?
Kapal Terbang?
Kilang?
Super market?
Pengimpot/Pengeksepot?
Pemaju?
Hospital Swasta?
Nelayan maju?
Ternak ayam besar2an?
Gudang2?
Pembekal makanan?
Ada ladang lembu?
Meluyu hanya suka enjoy, buang duit,.Meluyu memang bangang terbangang di dunia.

Apa?. Apa? yg Meluyu ada???????
Meluyu sama saperti melukut di Malaysia!!!!!!!!!

Anonymous said...

Nurul Izah berpotensi wanita pertama menjadi PERDANA MENTERI MALAYSIA. INSYAALLAH.
UMNO BN tersilap langkah.

Anonymous said...

INILAH MELAYU YANG AKAN BUNUH MELAYU, ASALKAN CITA 2 PERIBADI TERCAPAI. JAHANAM ORANG MELAYU.

Anonymous said...

MACAM CHINA DOLL PAPA HEBAT JE.

Anonymous said...

Anon Jan 28, 11.46 a.m. tu cakap melawak ke? Geli hati.

Anonymous said...

BANGSAT PUNYA ANAK PUAKA NIE.KALAU BERANI CUBALAH JADI CALON DILEMBAH PANTAI LAGI.ORG2 ISLAM&MELAYU SANA DAH TAK SABAR2 BAGI PUKULAN TKO.SELAMA JADI YB 1SEN PUN TAKDA GUNA.

Anonymous said...

nurul izzah..apasal ko tak jadi saksi pembela...kan ko saksi alibi?

tak rasa berdosa ke menipu orang ramai?

Anonymous said...

Salah satu contoh melayu BANGKAI dizaman ini.Apa sumbangan ko dinegara ini...BANGKAI

Anonymous said...

Hah... Nurul Izah bakal jadi wanita
pertama PM Mlaysia?

11;39AM

Mengikut tazkirah lebai PAS yng aku faham klu semua penduduk di Malaysia ini perempuan mungkin Nurul boleh jadi PM TETAPI di sebabkan ramai lagi lelaki tulin yng bukan gay dan berpngetahuan di dalm bidang rohani dan duniawi nurul izah hanya layak memantat shj buat waktu ini!

Apa ke jadah ko nak kaitkn nurul nak jadi PM dengan UMNO.kO PErGI TANYA PAS PIS PUS layak tak dia jadi ketua aka PM Malaysia!

PKR: Mari Makan Babi 1 Kafir said...

Nik Najis menggesa Nurul Izzah Makan Najis babi.

Anonymous said...

Untuk pengetahuan Masjid di depan bekas penjara pudu sebelah pejabat polis kontijen adalah di bina oleh Syed AL Bukhari.

Sebab itu Masjid ini di beri nama Masjid Syed AL Bukhari.Khususnya hari jumaat masjid ini penuh dan hampir tak cukup ruang utk bersolat.

Kepada pelayar dari luar datanglah singgah bersembahyang di masjid ini sekiranya berurusan di K.L dan rasakan betapa besar pahala orng yng membinanya pd setiap detik dan saat.Allahuakhbar!!!!

Apa sumbangan Nurul Izah...??????
Robert Kwok kebanyakan masa tinggal di Hong Kong dan berbelanja dan kaya raya di sana ttp mengali dan mencari duit di Malysia!

BekasBapakAyamDiaDulu...... said...

Pelacur kelas atasan di lembah pantai. sapa nak pakai 1 malam, rm 200,000 kena bank-in dlm akaun CIFUT BABI tua bangka... komen dari negro2, mat2 salleh yg penah "pakai" bdk nie.... "barai".....

Anonymous said...

aku bekerja dengan syarikat usahasama Tan Sri syed mokhtar dan syarikat cina, nama syarikat tu biarlah rahsia tapi mungkin ada yg boleh mengagak. walaupun syarikat usahasama ini asalnya 50:50 (syarikat syed moktar dan syarikat cina), tapi penguasaannya lebih kepada syarikat cina ini. dimana jawatan2 besar semua dipelopori oleh bangsa ini, dan org2 melayu mcm kami hanya pekerja bawahan sahaja. kami sentiasa ditindas dengan bermacam2 cara, sebagai cth kesalahan yg sama antara melayu dan cina ini dilakukan, tapi bg org melayu hukuman die akan dipecat serta merta sedangkan yg cina hanya amaran sahaja. sehingga perkara ini telah dibawa ke pihak atasan dan ke pergetahuan tan sri syed moktar ini tentang nasib2 pekerja2 melayu yg ditindas oleh rakan kongsinya. sehinggakan dengar cerita syed moktar naik berang terhadap rakan kongsi die ni. pernah syarikat syed moktar ini mengugut untuk keluar dari usahasama ini tetapi pihak ketiga telah masuk campur. so niat syed moktar ni terpaksa dibatalkan tetapi kami dapat lihat 1 per 1 aset dari syarikat syed moktar ditarik keluar. dan org2 melayu banyak diserap masuk ke syarikat syed moktar ini. mmg betulah syed moktar ni membela bangsanya yg teraniaya dengan bangsa cina ini. tetapi tak tau dengan ahli2 politik ini, diorg mungkin tak pernah bekerja dengan cina, so terlalu ketara diorg menjilat cina ini sehinggakna sanggup menghina bangsa sendiri. mmg aku bencikan PR ni sampai bila2 klu pemimpin2 die perangai mcm izzah ni.

Anonymous said...

Apabila jadi MP di sebabkan undi kesian inilah jadinya.Tanpa membuat
analisa yng tepat dan hanya memberi fakta berdasarkan persepsi maka alangkah bodohnya sesiapa yng mengundi Nurul pd PRU12.

Nurul ko punya papa hebat hanya lulus ijazah am sastera gi mengaji ekonomi penawaran dan permintaan kenapa harga barangan boleh naik.
1O terkaya di dlm malaysia 8 darinya adalah orng china dan Tan Sri syed Mokhtar hanya menduduki tangga ke 8 sementara Robert Kwok DI TEMPAT PERTAMA.
Klu mengambil perkiran 1O terkaya di Malaysia rasanya bangsa apa yng mengekploitasi pasaran?

Servant of God said...

Kau siap Nurul Izzah.

Aku memang semakin naik hangin dengan keluarga Anwar anak beranak nih.

Insya Allah kita dapat benamkan bangsat2 pengkhianat bangsa nih.

Anonymous said...

belilah roti Gardenia..sedap!..☺☺

Anonymous said...

anak beranak gila jawatan ape da hal.... Jadi la pencacai dapigs...

Anonymous said...

Nurul Izzah ni mmg bangsat. Kita jgn lupa tuduhan dia ada duit kat Bank Yahudi tu tak pernah dia jawab. Dasar perempuan celaka,babi,sial, lahanat, jahanam, barua, sundal, dan sewaktyu dgnnya.
Aku akan bacakan qunut nazilah utk beliau sekeluarga, sbb tanpa Anwar sekeluarga kita kan jadi lebih aman

Anonymous said...

china bangsat 1131, tak sedar diri, duduk menumpang negara orang , orang bagi tempat masih tak tau bersyukur. apa nak buat bangsa ni bukan ada tuhan. tuhan depa hanya duit. ko ingat ko tu nak tongkat dunia? kalau tak suka kat bangsa aku, ko balik negara tok nenek ko. ko pi tengok bangsa aku kat negara luar, disanjung kerana rajin. ko tau kerana momok bangsa ko. nama melayu dihina. ko tau tak bangsa pengotor ko dihina di negara barat. rajin apa? kalau rumahtangga kotor, asyik cari duit saja. kerana bangsa korang lah negara ini jadi negara kotor, bela babi, basahkan pekan, maksiat, kongsi gelap, minum arak, anjing tah apa-apa. puki mak lu

ah-lipas said...

Macamana MAK & BAPAKnya..macamtu la ANAKnya..memang bangsat anak beranak..orang lain sibuk untuk menaikan bangsa tp anak beranak ini sibuk utk menjatuhkan bangsa sendiri..memang bangsat punya anak beranak

Anonymous said...

Aku orang selangor sangat bersyukur kerana ALLAH memberi kekalahan kepada BN/UMNO baru terbongkar selama ini yang MB dari BN juga banyak tak jujur nya hingga di hukum oleh makhamah......kalau dulu kat selangor ini di peringkat cawangan pun pemimpin umno dah sombong bahkan bongkak seolah-olah negeri ini dia yang punya,,,,,,, TDM memang molek la kau jadi tukang nujum meramalkan sesuatu selepas itu buat kenyataan bodoh...di selangor ini tidak ada yang mendukacitakn mungik orang2 umno kot yang berdukacita kerana sudah tidak boleh ambil sesuatu dengan sesuka hati nya.....TDM mai la datang selangor kita tengok dulu dengan sekarang....jauh sekali perbezaan nya......kita lihat kerajaan gagal mengawal harga barangan hari2 barang naik soal gaji tak payah cerita la nak naik macam nak berperang dulu....tapi yang dok diatas semakin gendut perut nya kerana makan tak habis.....sesungguh nya ALLAH itu maha melihat apa yang sedang dilkukan oleh para munafiq agama dan dia juga maha tahu akan sesuatu insyallah balasan akan sampai jua nanti bila sampai nya PRU 13.....kita sama2 tunggu,,,, aku berdoa semoga ALLAH memanjangkan umur TDM supaya dapat melihat akan kejatuhan..um.......bn.......

Anonymous said...

pirahhhh 9;45

Sampah pun tak leh nak setle...
ptuihhhhh!!!!

Anonymous said...

Ustaz Nasa membuat laporan polis bahawa beliau tidak sekali2 tidak terlibat.....malah beliau tidak sedar langsung bahawa beliau diregukan dengan Hassan Ali dalam salah satu program roadshow Hassan Ali di Bandar Baru Bangi pada 31 Jan 2012, Selasa, 9.00 malam di Balai Pahlawan, Padang Seksyen 2, Bandar Baru Bangi minggu depan.

Kerja sapa ini?

Inilah kerja iblis-iblis yang bertopengkan manusia.....inilah perbuatan tangan-tangan gatal yang berniat jahat agar sorang lagi pimpinan ter'cicir' dalam perjuangan.

Manakala Hasan Ali pula terus hanyut dalam syok sendiri.....dalam kehairan sendiri.....dalam ujub sendiri.

Samada dalam sedar.....atau separuh sedar.....atau tak sedar langsung.....ha ha ha yang sebenarnya beliau telah di'tunggang' oleh kumpulan tertentu.....alangkah ter'hina'nya jika seseorang yang kuat 'aqidah'nya serta mempunyai rantaian kelulsan sehingga ke peringkat PhD menjadi 'kuda tunggangan' oleh individu tertentu yang muflis politik atau kumpulan atau pertubuhan tertentu yang sedang terlantar 'nazak' menunggu tarikh 'keramat' PRU13.

UMNOO PENIPU BESAR

babisangka said...

Isu mahathir Umno takdak kena mengena
dgn Isu Anak Nuar yg menyanjung babi @ khinzir.

Kita benci Shahrizad, Kita benci Nurul Izzah

Anonymous said...

comel laaa budak fomfuan niii ...

tapi kalau dia buat perkara elok elok ...mulut cakap elok elok ...takde tipu tipu lagi bagus ...

ini ... dah rupa macam mak lampir pulak dahhh ....!!!

Melayu Perak said...

dasar bangang pencacai pkr,pas,dap....

tak nampak ke perbezaan orang melayu sekarang dan dulu....

dulu orang melayu tak boleh kaya dengan getah dn kelapa sawit....

sekarang ada yang usaha getah rm7000 sebulan....yang usaha kelapa sawit sampai rm 15,000 sebulan....

tak nampak ke apa TDM buat untuk orang melayu....

di sabah dan sarawak macam semenanjung ramai orang kampung dah gaji rm5000 keatas.....

bodoh bangang pencacai pkr,pas,dap tak tahu yang mana intan yang mana kaca.....

dinegeri pakatan tanah dirampas dan ambil begitu sahaja....gerai melayu diroboh...

tak nampak ke penyelewengan berlaku di selangor,kedah,pulau pinang,kelantan....

Anonymous said...

azman .940 am

teruskan .. teruskan YB nurul Izzah ..
cakap banyak banyak lagi ...

tipu lebih lebih lagi ...

bior makin lama makin orang benci kat puak pakatan tu ..

biokan pencacai dan bolger pakatan akhirnya macam orang meroyan ....


azmin

sukun said...

ha'a..selangor dah banyak berbeza..dulu Melayu (Umno) menguasai kerajaan..skrg Cina(DAP)yg menguasai kerajaan Selangor..MB Khalid proksi diorg je..happah pun tak bole harap!

Anonymous said...

tengok gambo tuuu ..

YB NURUL TENGAH KEMPEN " BELILAH BARANGAN DARI KEDAI 1 MALAYSIA "

" anda pengguna bijak dan barangannya sesuai dengan poket anda ..!!"

tahniah tahniah nurul ...
pandai jugak ngkau berkempen jual barang yeee...

tak sangka bapak ...

Anonymous said...

anom January 28, 2012 11:39 AM,
"Nurul Izah berpotensi wanita pertama menjadi PERDANA MENTERI MALAYSIA" ?
Kau adalah buta hati dan fikiran.
Nurul Izzah's father screwed so many shitholes of males and played vigorous sex with prostitutes, cina doll and siam doll. She becomes barua of her father, is that the kind of PM Malaysia you want? This woman is a kafir by who covers her head full with her own shit!

Anonymous said...

jd Yb, x sesuai. jd PM lg x sesuai. jd pelakon porno??? ........ mgkin blh. sifu dia ada