Tuesday, January 17, 2012

NIK AJIS KATA : I'M TIRED BUT HEALTHY'.

umur nik ajis dah masuk 81 tahun.
dia jadi menteri besar kelantan dah masuk 21 tahun.


semalam di keluarkan kenyataan.
aku letih tapi masih sihat.
sihat,sihat,sihat,sihat,sihat...


nik ajis kata dia masih sihat. 
apa signalnya tu ?
itu tandanya dia nak jadi menteri besar lagi dan lagi dan lagi.


nik ajis dah bagi hint kat husam musa. ambo sihak agi !
tu pasal lahh pada 13 december 2011 nik ajis ada rancangan...


nak letak husam di kerusi parlimen pada pru ke 13 nanti !
malang nasib husam kusam !

57 comments:

yatie said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

SEMAKIN hari semakin lucu melihatkan gelagat media propaganda seperti Utusan dan Berita Harian. Selepas Anwar Ibrahim dibebaskan dari pertuduhan liwat oleh mahkamah, mereka begitu terdesak mahu memburukkan Anwar.

Terbaru kenyataan Anwar dalam satu wawancara BBC diputarbelit sedemikian rupa bagi menggambarkan Anwar Ibrahim menyokong homoseksual. Mereka mahu bohong siapa?

Rasanya lebih elok media propaganda ini buat saja cerita, Anwar Ibrahim lakukan aktiviti homoseksual di depan khalayak ramai, sama saja orang tak percaya. Propaganda ini terlalu jijik dan tak masuk akal. Bodohlah Anwar kalau sokong homoseksual seperti didakwa mereka.

Kalau tanya kambeng, kambeng pun ketawa berdekah-dekah dengan lawak terbaru media propaganda. Elok-elok orang nak percaya terus jadi tak percaya terdesak tahap gaban.

Anwar sebut, mahu kaji semula undang-undang homoseksual Malaysia yang pada pandangannya sudah lapuk, namun beliau dituduh menyokong homoseksual. Bodohnyalah, kesian...



source: http://milosuam.blogspot.com/2012/01/berita-harian-dakwa-anwar-sokong.html#ixzz1jieSRmyf

Anonymous said...

Tan Sri Datuk Abdul Kadir Sheikh Fadzir berkata dalam forum hari ini bahawa beliau telah mengalami sendiri bagaimana pemberian wang tunai antara RM200 hingga RM1, 000 telah digunakan dalam kempen pilihan raya Barisan Nasional (BN) untuk meraih sokongan pengundi.


--------------------


Beli undi ni bukan cerita-cerita kosong, bukan fitnah PR pada BN..


Ni dia bekas orang dalam BN sudah pecah lobang.


Adeh .. !!!


Dalam umporno, rasuah tu tak pelik... tengok je berita kat bawah ni ...

Anonymous said...

PETALING JAYA, 17 Jan (Bernama) - Seorang bekas menteri persekutuan dari Umno mendakwa hari ini tunai telah diserahkan dalam kempen pilihan raya sebelum ini dalam usaha untuk membeli undi, taktik yang dikenali sebagai "bom".

Tan Sri Datuk Abdul Kadir Sheikh Fadzir berkata dalam forum hari ini bahawa beliau telah mengalami sendiri bagaimana pemberian wang tunai antara RM200 hingga RM1, 000 telah digunakan dalam kempen pilihan raya Barisan Nasional (BN) untuk meraih sokongan pengundi.

"Saya telah ketua delegasi banyak kempen dan saya telah diberi jumlah wang yang sekaligus wang untuk mengedarkan," kata bekas Menteri Penerangan di Malaysia Strategic Outlook Conference 2012 di sini. "Ia secara terang-terangan menggunakan wang untuk membeli undi."

Abdul Kadir (gambar), yang juga bekas Menteri Kebudayaan, Kesenian dan Pelancongan, berkata bahawa perkataan yang digunakan untuk strategi yang dikenali sebagai "bom".

Beliau menambah, walaupun bahawa dia sendiri tidak menggunakan wang.

James Chin, yang mengetuai Sekolah Sains Sosial di Universiti Monash di Sunway, dan yang bercakap di forum itu selepas Abdul Kadir berkata bahawa "pengeboman" adalah alat yang sangat berkesan di Sabah dan Sarawak.

Dalam pembentangan beliau, Abdul Kadir berkata bahawa sementara dia masih memegang jawatan dalam Umno, beliau ingin mengingatkan mereka "Merdeka amanah" - yang bermakna memberi orang-orang kanan kepada pilihan raya yang benar-benar bebas dan adil.

Beliau juga menggesa Umno tidak takut kehilangan jika ia ikhlas dalam niat.

"Jika anda kehilangan menerimanya; kerajaan perubahan orang semua masa di Amerika Syarikat dan Australia," katanya. "Saya seorang lelaki Umno, saya tidak keberatan jika saya kehilangan. Jika anda berada di sana hanya untuk membuat berjuta-juta untuk diri sendiri dan kroni anda atau jika saya telah membuat berbilion-bilion saya dan saya takut saya akan ditangkap selepas saya kehilangan kuasa, maka saya akan melakukan segala helah ini. "

"Jika anda ikhlas, anda tidak perlulah merasa takut," tambah beliau.

Beliau berkata bahawa pilihanraya yang bebas dan adil, mesti ada akses yang sama kepada media dan GLC dan jabatan-jabatan kerajaan mesti neutral.

"Anda mesti memberi mereka (pembangkang) kebebasan untuk mempunyai TV, radio dan surat khabar," katanya. "Untuk 50 tahun, PAS telah meminta lesen akhbar tetapi none given - kerajaan adalah pembuli yang besar."

Beliau juga berkata bahawa semasa pilihan raya, Barisan Nasional (BN) tidak perlu membuat penggunaan Kementerian Penerangan, Felda, Felcra, Cawangan Khas dan lain-lain agensi-agensi persekutuan untuk menyokong kempen mereka.

Abdul Kadir juga timbalan presiden non-partisan pro-perpaduan NGO Angkatan Amanah Merdeka (Amanah) dan pengerusi eksekutif

Anonymous said...

KORUP!!!!!!!!!!!!
KHIANAT!!!!!!!!!!!!!
UMNO PENIPU!!!!!!!!!!!
KAKI FITNAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hahaha...muka dah mcm keramat hidup ada hati nak berkuasa lagi. aku bleh gerenti nik aziz ni nak mampoz atas kerusi MB. dia nak mampoz bergaya supaya org satu kelantan menangis pasal dia. tapi kuasa Allah swt mengatasi segala2nya. silap2 nik aziz ni akan mampoz hina.

Anonymous said...

hahaha...kenapa cut and paste, npk sangat blog juara fitnah pas milobasi dah tak laku...

Anonymous said...

kita skarang berada d"akhir zaman...kiamat smakin hampir....tanda2 kiamat smakin jelas di dunia ini...skarang kita brada difasa ke 4..iaitu satu zaman yg dperinth oleh pemerintah yg sombg dan brmahajarelara.rasulullah pnah mgingatkan umatnya yg akn hidup pada fasa ke 4 ini akan kdatangan satu fitnah.fitnh yg pling besar besar dlm sejarh ketamadunan manusia iaitu fitnh Al Masih ad Dajjal...Dajjal tdak akn datg dalam fasa 5 kerana fasa 5 kekuasaan telah berada di pihak org2 yg beriman..Dajjal juga tdk akn muncul slps fasa 5 kerana slps itu sjarah ketamadunan sudah tamat...hanya fsa 4 sahaja pluang iblis mngumpul pengikutnya seramai mungkin yg akn ke NERAKA....jadi kita sendiri bleh lihat sndiri apa yg blaku di dunia kita sekarang.. plbagai isu,musibh.,kjadian2 anh....renung2kan lah...mungkin isu di atas TANDA2 BESAR KIAMAT......tmbhkn amal ibadt,segera lah bertaubat...

Anonymous said...

agak dah 81thn umo nik aziz ni. aku ingat baru awal 70an. tengok gaya nik aziz ni tak dak harapan nak dpt hidayah. hadis nabi muhammad saw bersabda tak masuk syurga selagi tidak mengasihani sesama ummat islam. nik aziz ni sayang ke ummat islam?? kalau dia sayang dia dah lama letak jawatan. 50thn berpolitik pecah belah, bagi fatwa sesat, kapir mengkafir. 50thn berpolitik merugikan ummat islam, bagi 600juta habis lesap. kualiti air sampai ronggak gigi org kelantan.

Anonymous said...

anon 9:05

keji nya kau..
apa yg kau ckp kat TGNA tu akan berbalik pada diri kau sendiri nanti..Allah Maha Mengetahui..

Anonymous said...

macamana poknik nak ltak jwatan sbb pas sendiri kekurangan pmimpim sehingga tpaksa bgantung kpd peliwat dan mat sabun 121

Ms Pearl said...

Husam ke Pusat okey la
Imagine kalau Nik Aziz kata dia nak ke PUSAT??? :D :D :D :D

p/s: lelaki selalu kata umur itu hanya pada NOMBOR....:P :P :P Nik Aziz pun lelaki what.....

Anonymous said...

to be exact is i'm nyayok but healthy.

Anonymous said...

ni la muka yg kata Allah samseng ya. sesat lagi menyesatkan. dah nak mampos masih tak sedar diri, dihujung usia masih nak jual nama Allah ke kapir. patut la tuan guru lah kata nik aziz sesat. mmg patut pun. ustaz noor idris ajak berdebat tak mahu pulak. penakut. dgn budak2 kelate boleh la klentong.

Anonymous said...

kata ustaz nakhaie bekas setiausaha agong pas. pas muka tak malu sbb tumpang perjuangan parti lain, nampak sangat pas sudah ketandusan idea. parti mereput. muahahaha....

Anonymous said...

tuko je la nama parti pas ni ke parti liwat semalaya lagi elok.. ekekeke....

sesuai bebeno dgn satus skrg jadi parti pembela peliwat...ekekeke

Anonymous said...

http://gelombangkick.blogspot.com/2012/01/misteri-bangunan-batu-dibelakang-rumah.html

umah nik aziz ada astro, zuhud kepala bapak zuhud rumah ada astro...

penjilat pas disuruh boikot astro, tapi rumah dia ada astro...hahaha

Anonymous said...

Teruskan lah jadi Menteri Besar Pok Nik. Dah Nanyok, gay tua pong di suka.....Bila Pok Nik nak kuat kuasakan Hudud di Kelantan. Kubur dah kata mari. Nanti kena tanya dengan Malikat dalam Kubur macam mana nak jawab?... nak kata Kapral Sink tak bagi buat hudud.

Anonymous said...

baik layan abuaqif lagi best dpt byk ilmu. layan nik aziz sesat ni nanti bertambah sesat.

Anonymous said...

Bro GAP...

Kalau masuk penjara...boleh gak jadi PM dari dalam penjara..kan.kan.kan..

Apa lah sangat kalau uzur...

Lagipun...PRU13 sure pakatan menang punya (ckp geng surau setiap kali nak ke tempat letak keter)...

Gua nak tengok gak PM kita ialah Pok Nik...Sebab...

Ada org cakap...kalau PM kita Pok Nik...negara Malaysia dirahmati...kekayaan semakin melimpah ruah....Kezaliman Tiada...ZERO...Maksiat TIADA...Dan mcm mcm lagi..

Korang joinlah geng pakatan...korang akan dengar 1001 KEAGUNGAN & KELEBIHAN andai pakatan MENANG...

Dekpa kata blom cuba blom tau...tapi hawat dekpa blasah bang nuar...

Kesian bang Nuar...kena kutuk gak ngan geng surau

BERBULU said...

JENIS MUKA TAK MALU. DIA INGAT DIA SORANG JA PANDAI AGAMA

TU LA DULU SEDAP SANGAT KATA PADA TUN. LA NI DIA YANG GILA KUASA

TUA NAK MAMPOS TAK SEDAR DIRI

TERUSKANLAH MENYESATKAN UMAT ISLAM MOGA2 DAPAT ....... AJIS OOOII

Anonymous said...

10.33
macam mana le rupanye
bila pok nik jadi pm
tentu motonya
celako...celako...celako...

hee..hee..hee..

Anonymous said...

Bila geng pkr ni cakap pasal rasuah aku mula nak muntah.....
imbas kembali nuar haramjadah tu masa ada kuasa
apa dia buat
bapak, adik, kawan, bini kawan
duit tak habis makan.....
lebih baik geng pkr ni cakap pasal lain le....

Anonymous said...

Ada org cakap...kalau PM kita Pok Nik...negara Malaysia dirahmati...kekayaan semakin melimpah ruah....Kezaliman Tiada...ZERO...Maksiat TIADA...Dan mcm mcm lagi..

macam kat kelantan ari ni...

melimpah ruah orang kelantan kat luar kelantan...

......... said...

walau macam mana lapuk pun undang2 homoseks tapi ia ttp mengharamkan hubungan sejenis....jadi apa yg anuar nak kecoh2 yg kanun tu lapuk atau tidak ...melainkan kalau dia nak yg haram jadi halal itu saja

sbb apa dia nak halalkan yg haram
sebab di dah makan byk duit haram dari yahudi dan kalau dia nak terus dapat sokongan dari yahudi zionis a.k.a iluminati a.k.a freemason nak tak nak kena jadikan tanah melayu yg mana ianya adalah benteng umat islam paling terakhir dibenua asia sama tongang tebalik macam yg apa yg dah jadi kat negara2 barat

tanah melayu adalah penhujung benua asia... gagasan nusantara adalah benteng akhir umat islam

Anonymous said...

PAS takut kat DAP...

......... said...

terima kasihlah bebanyak tok nik sbb dah jadikan org melayu pecah belah

dgn cina tok nik boleh buat baik tapi dgn sedara sendiri tok nik kata kafir patut dgn sedara sendiri yg patut tok byk bersabar apa yg salah tok nik betulkan yg jauh tok nik dekatkan ni tak yg dah retak tok nik pecah belahkan terima kasih byk2 wahai tok nik

Nikky Ajis Parasit said...

Ala Tun M masih steady jer.... byk sgt bela "Parasit". Tu pasal jd lagu tu....

Zek said...

Kesian kat orang PAS kena tipu oleh pemimpin mereka. Aku masih ingat nik Aziz kata kalau Tun DR M bersara dia juga akan bersara. Pembohong seperti Anwar juga.

ah-lipas said...

ala..belum padam lg tu..

Anonymous said...

nyanyok!!

Anonymous said...

ceh dah 81 thn rupanya pok nik! keh keh keh. masa kerajaan umum umur persaraan kekitangan awam 60 tahun bukan main lagi penganut pas ckp kakitangan tak larat... dah tua,,,dah nyanyuk...Ni perkakas antik ni dah 81 tahun tak pulak korang kutuk. kenapa ye? takut nak kutuk sebab dia diangkat jd nabi oleh ustaz budak ke?

Anonymous said...

MACAMMANA NAK PIMPIN NEGARA SENDIRI JALAN PUN DAH KENA PIMPIN. DULU BUKAN MAIN SURUH TUN MAHATHIR TURUN JADI PM...DAH LAMA DAH KATAKAU.SEKARANG APA MACAM 81 ADAKAH TILL DEATH DO US PART ha...ha..ha..

Anonymous said...

Nik Najis ni terang2 Tuhan balas balik penghinaanny apd pemimpin UMNO.

generasi UMNO yg lama semuanya sudah bersara dr jawatan, Tun M wpun bersara, tp dikasihi rakyat, disegani lawan.

Nik Najis sudah tua dn tidak mampu mentadbir, masih bernafsu tamak utk berkuasa sbg MB.

Kalau beliau ikhlas pd perjuangan Islam, beliau harus letak jawatan, berikan pd gerenasi seterusnya yg berdaya tenaga, apatah lg dgn begitu banyak kesongsangan melibatkannya..

tktaulah kenapa BUTA nya hati perut sistem PAS sehingga xbetul sana sini.. pelik dan buruk.. yg baik ditendang, yg jahat dijulang.. Mat Sabu cukup jahat dan busuk hati perutnya jauh sma skali dr ruh Islam.. tp diangkat jd no2?

Anonymous said...

anon 9.19, wei anjing PAS laknat, ko xhabis2 dgn mengeji org lain!!

ko mencacai menjilat jilat org tua kutuk yg banyak berbohong tentang Islam, byk melukakan hati2 umat Islam, maki hamun.. ko nk tanggung ke dosa2 die?

ko tu bagus sgt ke amalan? memuja2 Ajis yg jd punca kerosakan dlm PAS.. elok sgtlah Tuhan balas kehancuran pd PAS dan hina balik balaci2 PAS dok hina org UMNO mcmlah org PAS itu dijamin bebas dosa..

Sesat!! PAS laknatullah!

Anonymous said...

Allah bagi extra time sampai umur 81 tahun (nabi wafat umur 60 tahun) tujuan allah bagi exten tu adalah untuk nik aziz membetul kan diri sendiri dan bertaubat kerana terlalu banyak perbuatan mungkar seperti memecah belah kan umat, mengeluar kata nista dan kerana sayangkan jawatan serta anak isteri nya.

tapi nampak nya dah sampai peringkat sakit pun, sampai kena pimpin, pakai tongkat untuk berjalan,(pampers je belum pakai lagi) masih tak sedar-sedar lagi orang tua ni....kesian.

kita tengok pula Tun M tubuh sihat jalan segak akal cerdas itu semua kurniaan Tuhan tak nampak lagi ke wahai orang pas weh ooiii!!!

Anonymous said...

Sihat pebende? Sibuk keluar masuk sepital je!

Anonymous said...

Biasalah dalam pakatan pegang jawatan seumor hidup. Yg pakai kerusi roda pun masih jadi ahli perlimen. Jadi Mursyidul pun tak pernah buat mesyuarat. Suka sangat jadi samseng dan mencarut dan berkawan dgn syaitan. Sampai kalimah Allah pun sanggup bagi agama lain pakai. Hassan Ali dia kata tak senonoh macamlah dia senonoh sangat.

Anonymous said...

Kalaulah aku tak tau umur sebenar Tun M, dah tentu aku rasa beliau masih layak untuk terus jadi PM. Tun M masih bertenaga di usia emas. Tun M adalah PM terbaik, dulu, kini dan selamanya. Setakat ini, aku tak nampak warga emas lain yang masih ligat dan masih cergas selain beliau.

Anonymous said...

"I'M TIRED BUT HEALTHY"

IF YOU ARE TIRED THEN TAKE A REST OR BETTER RETIRED FROM POLITIK OR THE BEST YOU CAN GO TO HELL!!!

DGN KETIADAAN SI TUA KUTUK NI BEBAN MASAALAH POLITIK AGAMA MUNAFIK DI NEGARA INI AKAN BERKURANGAN.

N.AJIS DAN PARTI AGAMA PAS ADALAH MUSUH ISLAM YANNG SEBENARNYA.

"MUSUH DALAM SELIMUT" AGAMA ISLAM!!!

MUNAFIK!!!

Anonymous said...

Tan Sri Datuk Abdul Kadir Sheikh Fadzir berkata dalam forum hari ini bahawa beliau telah mengalami sendiri bagaimana pemberian wang tunai antara RM200 hingga RM1, 000 telah digunakan dalam kempen pilihan raya Barisan Nasional (BN) untuk meraih sokongan pengundi.


--------------------


Beli undi ni bukan cerita-cerita kosong, bukan fitnah PR pada BN..


Ni dia bekas orang dalam BN sudah pecah lobang.


Adeh .. !!!


Dalam umporno, rasuah tu tak pelik... tengok je berita kat bawah ni ...

January 17, 2012 8:49 PM

---------------------------------------------

BERAPA BODOH NYA ENGKAU WAHAI PENCACAI PR YANG BEROTAK UDANG.

DALAM PENGAKUAN SI PARIAH NI "DIA YANG MENGALAMI SENDIRI PEMBERIAN WANG ITU".

BERERTI DIA YANG MELAKUKANNYA JADI KENAPA KO SALAHKAN PARTI.

JADI BAGUSLAH INDIVIDU PARIAH MCM NI KELUAR PARTI DAN MASUK PARTI PEMBANGKANG DAN TERUS MENIPU DUIT RAKYAT DAN MELAKUKAN LEBIH BANYAK RASUAH.

BERKEMUNGKINAN ANWAR AL-JUBS SUDAH MENJANJIKAN HANBUAN YANG LEBIH LUMAYAN DAN KEDUDUKAN YANG LEBIH BAIK.

PEMIMPIN BN TIDAK MEMBERIKAN KEDUDUKAN KPD SI PARIAH NI MUNGKIN DIATAS KERAKUSAN NYA.

TINDAKAN YANG WAJAR OLEH BN.

Anonymous said...

Tengok N.ajis si tua kutuk ni teringat aku dgn Si GUS DUR.

2X5. Fikir lah oiiii mcm mana nak jadi Ktua atau Pemimpin!!

Tengok sendiri lah pencacai2 PR.

NAK JADI PEMIMPIN???

DIPIMPIN TU ADALAH!!!

Hehehehehehe..........

Anonymous said...

Tun M dan ramai lagi pemimpin BN dah pencen kerana tidak mahu menongkat langit dalam politik....Nik Aziz ?

Servant of God said...

Camne nak ajar PR bangang nih haa?

Kalau betul ada bukti korupsi berlaku, buat laa laporan. Tunggu apa lagi?

Buat bising kat blog orang, copy n paste macam budak sangkut kelas khas, tuduh sana tuduh sini, tapi lepas tuh tak buat apa pun.

Kalau betul ada salah laku, kami pun nak tau gak. Kami tidak taksub pemimpin. Kami hidup di muka bumi ni mencari keredhaan Allah SWT.

Jadi kalau betul kamu ada bukti, tunjukkan. Kami akan sokong kebenaran.

Anonymous said...

Anon January 17, 2012 8:47

Adakah ini yang terbaik anda dapat buat. Sekadar cut and paste dari milosuam? Bagi la kupasan anda yang tersendiri. Dasar pencacai.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

anom January 17, 2012 8:47 PM

Sekarang kau sokong anwar habis-habisan, bila anwar sudah naik jadi PM, dia akan halalkan homosexual act, padan muka kau..! kau sudah jadi tali barut anwar.

Anonymous said...

kubur kata mari n.ajis kata nanti..! aku akan pergi jika ular sawa diatas kepala ku didalam serban ni sudah mati.

Anonymous said...

bila dah tua badan dah mula berkata kata......jadi berrihatlah...berhenti drp tugas......kalau kerana untuk akhirat...duduk dirumah...bertasbih dan musahabah diri..lagi baik....

Tun Teja said...

anom January 18, 2012 2:00 AM,
Aku sokong pendapat kau yang serious.

Anonymous said...

PR PUN PANDAI BELI JUGA SAYA PUN DAPAT RM250 MASA PR MANIK URAI, TAPI ANGGAPLAH SEDEKAH SAHAJA, ORANG BERMURAH HATI APA SALAHNYA, YANG KURANG SERONAKNYA KENA BERSUMPAH. PANDAI-PANDAILAH NAK IDUP BUKAN ZAMAN AIR LIUR SOKONG LE NI

Anonymous said...

stok kubur berair... cam gini laa dia perangai...

Anonymous said...

Tuhan bagi umur panjang kepada poknik supaya dia taubat keatas kesalahannya kepada umat islam yang dah berpecah belah kerana dia... poknik sepatutnya membangunkan umat Islam dinegara ini... kerana kuasa dunia, dia sanggup jual sarbannya kepada peliwat dan anti-melayu islam... kerjasama lar dengan kerajaan, berganding bahu untuk menggubal polisi Islam dengan bijaknya... baru lar Islam kuat kat negara ni...

Anonymous said...

7.21
cerita lama
orang kecewa ada masalah cerita macam tu le..
cerita lama anuar macam mana pulak?...
pak brahim dan anak-anaknya semua jadi ahli korporat segera masa sianaknya ada kuasa...
apa alasanya....
hee..hee..hee...

Anonymous said...

cerita menantu (almenantuya) Pok Nik tu plak cmne ek? Ariffahmi tu rakus org nya..
cuma si bapak mertua tkg cover sokmo..
punoh2.. kawe ingt anok2 Pok Nik ni bagus2..sekor mcm samseng..hok btino dpt laki kebas duit krjn Klante.. punoh2..

Anonymous said...

Servant Of God!!

Itu lah masaalah nya,

Puak pembangkang ni tau menuduh tapi takde bukti,

Tapi bila bila Puak Pembangkang ni buat salah besar dan ada bukti selalu nya terlepas siap cakap Konspiradi UMNO pulak tu.

Bila BN buat salah mereka akan "Step Down" dan di dakwa!!

Umpama nya si Al -Juburi terang2 mengaku liwat terjadi walaupon atas alasan suka sama suka boleh terlepas.

Mat Sabu pulak kena tangkap di bilek 121 dgn isteri kawan. Si N.ajis siap berfatwa yang dia masok syurga pulak tu.

Besar punya sial!!!

Apa nak jadi dgn politik Malaysia ni.

Anonymous said...

Sesungguhnya tuhan itu maha agong maha berkuasa, Rasullulah Nabi Muhammad SAW memerintah sebuah Negara Arab yang serba lengkap hanya 10 tahun saja selepas itu baginda wafat dan tapok pemerintahan baginda disambong oleh Kalifah yang empat. Allah telah tunjukan bukti sejarah kepemimpinan, pemimpin hanya layak berkuasa hanya 10 tahun sahaja.Lebih daripada itu dia akan jadi pemimpin caca meraba dengan kegilaan kuasa dan sanjungan rakyat jelata.Fikir-fikirkanlah....

Anonymous said...

sekarang ...


semua orang takkan tak reti nak menilai ...

sekarang siapa lebih tamak ...???

sekarang siapa yang .. hendak menongkat langit ....???

siapa yang kata nak memperjuangkan agama dulu ..???

beria ria bangat dengan parti islam nya ...seolah olah semua orang tu kafir ..

apakah dia memperjuangkan agamanya dengan betul ...atau dengan cara sendiri lah ...kaedah nya ....???

adekah betul ..????



kalau tak tau nak berfikir ...

itu namanya bute perut ....!!!!