Sunday, January 29, 2012

SEBARAN SEGERA : MALAM INI HASAN ALI DAN FATHUL BARI.

sebaran segera. malam ini kita akan menyaksikan pertemuan dua tokoh hebat hasan ali dan fathul bari dalam satu pentas.


lokasi dataran bukit gantang, perak. jam 9 malam.
sebarkan.

45 comments:

Anonymous said...

bayar 50 ringgit, i akan datang...hehehe....tanpa bayar, jangan harap i akan hadir....hehehe

Anonymous said...

Ustaz Nasa membuat laporan polis bahawa beliau tidak sekali2 tidak terlibat.....malah beliau tidak sedar langsung bahawa beliau diregukan dengan Hassan Ali dalam salah satu program roadshow Hassan Ali di Bandar Baru Bangi pada 31 Jan 2012, Selasa, 9.00 malam di Balai Pahlawan, Padang Seksyen 2, Bandar Baru Bangi minggu depan.

Kerja sapa ini?

Inilah kerja iblis-iblis yang bertopengkan manusia.....inilah perbuatan tangan-tangan gatal yang berniat jahat agar sorang lagi pimpinan ter'cicir' dalam perjuangan.

Manakala Hasan Ali pula terus hanyut dalam syok sendiri.....dalam kehairan sendiri.....dalam ujub sendiri.

Samada dalam sedar.....atau separuh sedar.....atau tak sedar langsung.....ha ha ha yang sebenarnya beliau telah di'tunggang' oleh kumpulan tertentu.....alangkah ter'hina'nya jika seseorang yang kuat 'aqidah'nya serta mempunyai rantaian kelulsan sehingga ke peringkat PhD menjadi 'kuda tunggangan' oleh individu tertentu yang muflis politik atau kumpulan atau pertubuhan tertentu yang sedang terlantar 'nazak' menunggu tarikh 'keramat' PRU13.

UMNOO PENIPU BESAR

Anonymous said...

Giler seks btul puak2 Umno ni...

Datuk T ni penerbit video lucah berlesen di Malaysia ......... Jual VCD kena tangkap ...... Buat dan tayang VCD lucah oleh kumpulan Datuk T, tak de apa pun .......

Ingatkan 3T ni dah bertaubat! Tapi tak juga. Ini adalah petanda bahwa UMNO/BN akan berkubur terus daripada persada politik tanah air. Rakyat dah muak meluat dgn fitnah jijik umno dan pemimpinnya yg siang malam fikir seks, liwat utk mengaibkan musuh politik. Umno memang tersohor sebagai Parti Seks sebab itu ramai pemimpinnya terlibat dlm skandal seks tapi media perdana mendiamkannya.

yop said...

marilah kita sama pertahanankan ugama bangsa negara .menangis kita kalu nasi dah jadi bubur.barkast

Anonymous said...

Hanya cerita seks saja yg blh menyelamatkan UMNO.Itu pun kalau selamat, kalau tidak mungkin dgn video seks ni jgk yg akan menenggelamkan UMNO.Say No to UMNO...

suruh hassan ali chek ketulin eskay ne berugama islam ke maseh kafir....kalau islam mualaf munafik eskay...beri dia bibingan ugama semula.

SEMOGA Datuk T bertiga ini dilaknat Allah kerana melakukan perkara yg langsung keluar dari ajaran Islam...Aminnn

YANG TAYANG TU PUN KAKI POMPUAN DAN MABUK... maruah rendah .. rakyat malas nak layang muu

election da dekat, mungkin siasatan dah dibuat bahawa beeend tak ada harapan menang, maka kuar lagilah cerita2 karton, kuar lagi, kuar lagi, kuar lagi dan seterusnya sehinggalah mmmno tak wujud lagi, heh heh heh

Anonymous said...

UMNO telah keldaikan Hasan Ali dengan agenda UMNO yang anti murtad dan anti liwat.

Hanya PR sahaja yang dapat menghapuskan kezaliman UMNO/BN dari kekejaman anti murtad dan anti-seks songsang.

Hanya PR saja yang boleh membebaskan Malaysia dari undang sodomi yang telah lapuk.!!!

Anonymous said...

UMNO menzalimi Israel dan terlampau berat sebelah dalam isu Paalestin.

Hanya Anwar Ibrahim dan PR sahaja yang dapat mejalin hubungan Israel/Malaysia yang diracuni oleh penyangak UMNO/BN.

Anonymous said...

skrg sape yang nyata pro Israel??? siap kata open diplomatic ties pulak tuuuuu..

jawab jangan tak jawab...hehehe

Anonymous said...

puak2 fackatan dah x senang duduk menanti lingkopnya PR di PRU13 nanti.. sesiapa yg menyokong peliwat haru BERTAUBAT !! sebelum terlambat!

♂♂♂ ☺ ♂♂♂

Anonymous said...

bongok.. posting mengenai hal lain... yg komen kat bawah pasal lain... bongok betul pengomen2 sekalian...

Semoga ceramah Hasan Ali & Ust Fathul berjaya malam ni....Insya ALLAH

Anonymous said...

Sebanarnya sape yg tunggang sape ni? Perjuangan Hasan Ali utk Islam tapi perjuangan pas untuk putrajaya sbb PAS sebuah parti politik bukan gerakan Islam.

Anonymous said...

HENTAM TEROS!!

HANCURKAN PARTI PELIWAT/PENZINAH AKA PKR DAN PARTI PEMAKSIAT/ISLAM SONGSANG AKA PAS!!!

Anonymous said...

parti adat & sukan dah mula goyah.

Nok said...

malam ini ustaz dr hassan dan fathul akan membongkar segala kerja jahat dan mungkar Pas....mari lah kita datang untuk mendengar dan menilaikan betapa haprak dan munafiqnya parti pas ni yg menjadi tunganggan DAP dan PKR.....

setelah sekian lama rakyat tertipu dgn imam mahadi dan nik aziz alaihislam serta pengzinah bini org Mat Sabu....mari lah kita ramai2 memberi sokongan pada mereka......bagi menepis kerja syirik lagi munafiq dari puak haramjadah pas ni.....mereka terkucil di PRU13 nanti...perancangan allah lagi terbaik dari perancngan puak2 jahilliah ni....

Anonymous said...

Anon 9:49 am!!

Berapa besar punya Tolo ko ni!!!

Anwar Al-Juburi yang sedap2 Main Isteri orang dan Pelacur ko kata orang UMNO pulak yang giler sex!!

Terserlah keBENGAPan ko!!

Memang orang2 PR ni semua BODOH MACAM LEMBU!!!

Anonymous said...

Anon 9:44 am!!

Ini lagi satu besar punya Tolol Sial!!

Hasan Ali buat Ceramah. Nasarudin buat laporan kena tipu. UMNO pulak yang salah!!

Puak PR BANGSAT ni tak habis2 buat FITNAH!!

ANAK HARAM PR ni kalau tak membohong dan Memfitnah
tak sah!!

Sudah lah tu tobat lah hentikan lah kerja2 SIAL DAN SIA2 ni SIAL!!

Anonymous said...

Mohon di sampaikan kpd pihak penganjur , kami penduduk bangi mahu juga ustaz fatul bahri dan ustaz kazim elias turut serta sebagai panel dan penceramah di bangi mlm esok....kami sgt berharap kedua dua okoh agama ini dijemput ...gandingan ketiga tiga tokoh ini dilihat sgt mantop!!, mohon sesangat agar penganjur dpt mendengar pendapat ini....masyarakat bangi 98pcnt melayu islam sht mengalu alukan kedatangan tokoh tokoh ini....insyalah ribuan akan hadir ....harap dapat dipanjangkan hasrat ini kpd penganjur....

hangkedee said...

Setakat jadi pecacai dapig hanya mampu tidur atas jalan aja boleh jalan da.Bulu puki mah masuk kerongkong!.

duyungsaizxs said...

Pembangkang yg kerjanya memusing fakta..poyos spinner

Anonymous said...

Ramai yang tidak dapat hadir jadi mana mana bloggers harap uploadkan ceramah Hassan Ali di Youtube . terima Kaseh .

ADUKA PENDEKAR said...

NI lah "SATU LAGI...PROJEK olih KERAJAAN SEKULAR BN" dimana kerajaan lemah BN-UMNO,tak AMBIL KISAH tentang "SOFTWARE UGAMA', PEMBINAAN SPIRITUAL UMMAH,MODAL INSANIAH. HANYA MENABIK DADA BYK buat /membina Masjid saja...tapi PERISIAN nya..???? KOSONG..!!!

Jadi,ada juga ANAK2 MElAYU yg TAK KISAH pasal UGAMA ISLAM dan HANYUT!
MURTAD...!! BUKANkah UMNO sepatut nya MELINDUNGI ORANG2,ANAK2 MELAYU dari TERGELINCIR AQIDAH ini..??????

APA YG UMNO BUAT...?? LEKA?? TIDUR?? TAK KISAH ?? MALAS?? TAK TAU?? TAK PEKA?? BODOHSOMBONG???

UMNO akan PUNOH dalam PRU 13 diatas ketidak BERTANGGUNGJAWAP nya
UMNO kpd UGAMA,BANGSA dan NEGARA!!!

ADUKA PENDEKAR

Anonymous said...

anon 952, ko ni islam ke tak? maksud ko hanya pakatan ngan anwar akan memulihkan hubungan malaysia israel? ko kata umno/barisan penyangak hanya kerana tidak memihak israel? ko tau tak apa yang ada dalam alQuran tentang yahudi? BANGANG! KALAU AKU TAK SOKONG UMNO PUN AKU TETAP MEMUSUHI YAHUDI!

headbomb said...

wakakaka dah tentu hala dah juak2 aku tengok kakakaka... oi juak2 yg boddo.. pi le jilat pemimpin kamu yg dayus tu..

Anonymous said...

Anon 9.55,

Anwar kata dia sokong perlindungan kpd Israel dengan SYARAT MEREKA HORMATI HAK NEGARA & RAKYAT PALESTIN YANG TERTINDAS LEBIH 70 TAHUN TU.. ini bermaksud jika Israel masih jajah, cabuli & tindas umat Islam & negara Palestin maka sudah tentu Israel tidak harus dilindungi... Mengapa macai2/ ketua2 sekular assobiyah UMNO terlalu dangkal bahasa politik antarabangsa?

Puak2 UMNO ni sedarkah bahawa sikap dungu politik Islam inilah menyebabkan seluruh bangsa Arab & umat Islam sampai kehari ini tidak mampu membebaskan Baitul Muqqadis & MASJIDIL AQSA assyariff!

Rasulullah sendiri memberi perlindungan kepada pelbagai puak Yahudi di Madinah melalui SYOHIFAH MADINAH (Perlembagaan Madinah) dengan syarat2nya ... tetapi bila mana2 kabilah Yahudi cabuli perjanjian & syarat2 barulah Rasulullah menyerang, menghukum, dan mengusir mereka secara perlembagaan!

Begitu juga tindakan para Khalifah arrashidin dan para penguasa2 Islam zaman berzaman, hinggakan semasa pembebasan semula Baiyul Muqqadis oleh Sultan Salahuddin Al Ayyubi ... beliau memberi perlindungan sewajarnya kepada hak2 kemanusiaan kaum Nasrani (Kristian ) dan Yahudi disana.... bacalah Sirah Rasulullah, bacalah sejarah Islam kita akan temui INDAHNYA POLITIK ISLAM dalam mentauhidkan Allah dan mengurus ummah yang majmuk itu....

Komen2 songsang, fitnah & negatif dalam isu2 politik Islam terutama terhadap Anwar, PAS, PKR, .. oleh para juhalla' UMNO ni akan menjauhkan lagi manusia dari memahami Islam sebenar! Apakah juak2 fanatik assobiyyah UMNO ini merasakan ISLAM YANG DIBAWA OLEH UMNOLAH YANG SEBENAR2NYA melebihi alQuran & al Hadist?

Betulkah AKIDAH petaksub assobiyyah UMNO ini? Tanya Hassan Ali samada akidah fahaman assobiyyah ini didokong oleh Nabi SAW atau sebaliknya?

Anonymous said...

Kesian pencacai PR..perasan mereka hebat dan kuat.
Kalau lah mereka kena pada PRU13 ni..pasti mereka dalam kehibaan yang amat sangat...

Anonymous said...

Anwar nak lindung negara Israel yahudi? Kalau mcm ini America boleh tarik dirilah. Anwar lebih gagah dari uncle sam. Habislah jubo yahudi di kejekan aljub.

......... said...

apa2 pun alasan yg anuar bagi israel tak sepatut ujud ...ujud israel ada hasil penderitan umat islam plestin dgn merampas tanah milik plestin...apa2 kenyata yg menyokong israel atas apa alasan sekali pun boleh di anggap sebagai tali barut yahudi zionis....anuar tali barut zionis...

ADUKA PENDEKAR said...

TENGOK dan BACA BAIK2 KOMEN di-bawah; dari Anon 11.29am;

Rasulullah SAW sendiri memberi perlindungan kepada pelbagai puak Yahudi di Madinah melalui SYOHIFAH MADINAH (Perlembagaan Madinah) dengan syarat2nya ... tetapi bila mana2 kabilah Yahudi cabuli perjanjian & syarat2 barulah Rasulullah menyerang, menghukum, dan mengusir mereka secara perlembagaan!

Begitu juga tindakan para Khalifah arrashidin dan para penguasa2 Islam zaman berzaman, hinggakan semasa pembebasan semula Baitul Muqqadis oleh Sultan Salahuddin Al Ayyubi ... beliau memberi perlindungan sewajarnya kepada hak2kemanusiaan kaum Nasrani (Kristian ) dan Yahudi disana.... bacalah Sirah Rasulullah, bacalah sejarah Islam kita akan temui INDAHNYA POLITIK ISLAM dalam mentauhidkan Allah dan mengurus ummah yang majmuk itu...(INI FAKTA)

Mengapa macai2/ ketua2 sekular assobiyah UMNO terlalu dangkal bahasa politik antarabangsa?

Apakah juak2 fanatik assobiyyah UMNO ini merasakan ISLAM YANG DIBAWA OLEH UMNOLAH YANG SEBENAR2NYA melebihi alQuran & al Hadis?

-----------------------------------

HAKIKAT NYA,selama lebih 50 tahun,
UMNO telah dibuaikan dgn KHAYALAN
materialistik,banyak IQ,EQ tapi, kurang SQ.......

#IQ :Intelligence Quotion
#EQ :Emotional Quotion,
#SQ :Spritual Quotion

Dalam 30tahun yg kebelakangan ini (1982-2012),keadaan menjadi bertambah PARAH..!! Mula lah jadi Penyakit2 MURTAD,Penyakit2 SOSIAL(seks bebas,buang anak,zina berleluasa,GAY,Lesbian)dan Jenayah2Pembunuhan,Rempit,Buang Emak Bapak
dsb..BERLAKU..!!

Jadi,Pemerintahan BNUMNO,telah GAGAL untuk membenteras PENYAKIT2 yg dicatitkan diatas,dan telah menyebabkan penularan Penyakit ini daripada mencari dan menyediakan penawar dan solusi2 melalui POLISI Pentadbiran,Undang2 dsb......

MUDAH2AN RAKYAT SEDAR dan TUKAR..

ADUKA PENDEKAR

SAM said...

PAS PARTI AJARAN SESAT MANAKALA NIK NAJIS SESAT DAN MENYESATKAN.

ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH.

Anonymous said...

dolak2 dalik UMNO APCO kononnya ANTI ISRAEL....kahkahkah UMNO LUcah dulu adakah pertandingan kriket dengan Israel.. bila rakyat bantah.. & demo... ramai jugak pendemo anti-yahudi menjadi mangsa diktator UMNO kerna nak jaaga hati Israel.... UMNO retorik lagi anti-Israel... bila KBS kata tak tau pertindingsn boxing disertai ole Israel,..... yg lebih parah bial Presiden UMNo & PM mengambil syarikat yahudi APGO jadi PENASIHAT KERAJAAN dgn belanja 66juta duit rakyat!??????

Wahai Ketua2 sekular UMNO,,, sampai bila kau orang nak tipu rakyat & Islam??

SAM said...

KOTE ALJUB KERAS TERPACAK KONGKEK PUKI AMOI CINA PUN POLITIK umno/bn punya kerja KE????????

Anonymous said...

Apabila PAS bermainmata dg DAP aku dah rasa ada sesuatu yang tak kena.

SAM said...

DAH LAMA DAH PEMIMPIN PAS DOK PUTAR BELIT AYAT QURAN DAN HADITH UNTUK MERAIH UNDI MELAYU, TAPI BILA DEPA FIKIR HANYA UNDI MELAYU dan janji syorga DEPA TAK BOLEH PERINTAH MALAYSIA SEBAB TU TUKAR KE NEGARA BERKEBAJIKAN PULA UNTUK MERAIH UNDI CINDIA.

PAS GILA KUASA ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH.

Anonymous said...

Juakjuak Pakatan: "Mari kita sokong Anwar, nanti Anwar bagi duit kat kita".


Anwar:" Saya kena puji Yahudi dan Israel, nanti saya dapat duit"

Anonymous said...

Semua ni berlaku kerana Anwar mempunyai terlalu banyak pendirian. Dengan media barat, kenyataannya adalah memihak kepada pro-barat, dengan orang PAS dia cakap akan jaga kesucian Islam, dengan orang Cina dan India dia cakap akan jaga kepentingan kaum minoriti itu. Pendek kata, Anwar kena jaga hati ramai pihak seperti Pro-Israel, Pro-Islam, Pro-PAS, Pro-DAP dan segala Pro yang ada. Oleh itu, jangan dipersalahkan Anwar kerana beliau berkeupayaan untuk menjaga hati semua pihak dan semua pihak pasti akan berpuas hati. Betul tak tuan-tuan ?

......... said...

TENGOK dan BACA BAIK2 KOMEN di-bawah; dari Anon 11.29am;

Rasulullah SAW sendiri memberi perlindungan kepada pelbagai puak Yahudi di Madinah melalui SYOHIFAH MADINAH (Perlembagaan Madinah) dengan syarat2nya ... tetapi bila mana2 kabilah Yahudi cabuli perjanjian & syarat2 barulah Rasulullah menyerang, menghukum, dan mengusir mereka secara perlembagaan!

Begitu juga tindakan para Khalifah arrashidin dan para penguasa2 Islam zaman berzaman, hinggakan semasa pembebasan semula Baitul Muqqadis oleh Sultan Salahuddin Al Ayyubi ... beliau memberi perlindungan sewajarnya kepada hak2kemanusiaan kaum Nasrani (Kristian ) dan Yahudi disana.... bacalah Sirah Rasulullah, bacalah sejarah Islam kita akan temui INDAHNYA POLITIK ISLAM dalam mentauhidkan Allah dan mengurus ummah yang majmuk itu...(INI FAKTA)

Mengapa macai2/ ketua2 sekular assobiyah UMNO terlalu dangkal bahasa politik antarabangsa?

Apakah juak2 fanatik assobiyyah UMNO ini merasakan ISLAM YANG DIBAWA OLEH UMNOLAH YANG SEBENAR2NYA melebihi alQuran & al Hadis?

-----------------------------------
pelindungan kepada yahudi dan nasrani di beri oleh rusululah s.a.w pada ketika kerana mereka akur dgn pelembagan islam... rasululah s.a.w tak pernah sekali kali mengiktiraf sebuah negara yahudi

salahuddin al ayyubi memberi pelindung dan membenarkan mereka mengamalkan agama mereka atas dasar hak hak yg di tentukan dalam islam utk bkn islam setelah menakluki semula baitulmukadis dari tangan nasrani TETAPI sekali kali tak pernah mengiktraf sebuah negara yahudi

aku nak tanya apa yg dah jadi pada selangor skg?? apa jadi pada wasiat almarhum sultan selangor ttg shah alam apa yg jadi di subang jaya selepas 2008 apa jadi di pulau pinang malas nak cakap lerrr korang sendiri tahu kannn

Anonymous said...

ya marilah sama2 kita hadirkan diri mendengar hujah2 ilmuan Islam ini..jangan didengar drp puak pas piss pun yg dah sesat tu! aku kalau tak ada aral akan sampai juga ke sana! hidup Islam tamatkan puak fackatan pada PRU13 nanti..Malaysia akan aman sejahtera tanpa dapig,pas piss pus & p gay r!! aku bukan penyokong Umno/BN pun tapi demi Islam,Melayu & Malaysia akan kutentang puak2 fackatan habis habisan!!

Anonymous said...

Dataran Bukit Gantang tu di Changkat Jering-mini amphiteater- bergemalah orang CJ dgn Hassan Ali

Dataran tu dibina seasam UMNO-BN memerintah negeri-PAS jangna ambil kredit

Anonymous said...

ada orang yg maseh tak merasakan bersalah menjula ugama -cakap berdegar degar-Anon Jan 29 944 am tolong betrulkan AKIDAH anda-kemungkinan besar anda pengikut Wahhabi dan mengiyakan MURTAD umat Islam

Anonymous said...

anon 9.55

anwar kata akan hanya menyokong melindungi negara israel hanya jika israel bersetuju hak dan kemahuan palestin di bela dan palestin di benarkan untuk menubuhkan negara sendiri dan tidak di zaalimi oleh israel.

kalau tak paham bahasa inggeris tu rajin2 lah bertanya. jgn buat persepsi sendiri.

Anti Potugis said...

ithRAMALAN AKU.. ANWAR DAN PAS BAKAL DITUNGGANG OLEH DAP..

WIKI LEAK DAH BOCOR.. LKY MMG DAH LAMA TAU ANWAR.... a

PRESIDEN AMERIKA PUN JATUH MACAM NI..TAKKAANLAH LKY TAK PAHAM CARA NI..

LKY PALING SUKA ANWAR NAIK...CUBA USULKAN ORG LAIN ...PASTI LKY SUSAH HATI...

bg aku bn jahat macamana pun ...1000x bahaya meletak DAP..NAIK ATAS.. KALAU HINDARF NAIK PUN XPE...

BILA2 masa LKY BOLEH MASUK DAUN...

BERDEPAN DGN DAP SORANG JE PAS DAN ANWAR TAK KERUAN NAK HANDLE..

MASUK POLITIK SINGPURA MAMPUIH LA KITA SEMUA... ORG TUA BANGANG NIK JIS TU..TAHULAH NASIB DIA...KENA PIJAK..

NAJIB LETS GET MORE STEADY.. PUAK2 nak bg masuk portugis krn bencikan pemerintahn sultan Melaka akan terus perbodohkan diri sendiri...

takpe kita defence walau terpaksa jaga jugak puak2 bangang nak mampus ni...

Anti Potugis said...

ithRAMALAN AKU.. ANWAR DAN PAS BAKAL DITUNGGANG OLEH DAP..

WIKI LEAK DAH BOCOR.. LKY MMG DAH LAMA TAU ANWAR.... a

PRESIDEN AMERIKA PUN JATUH MACAM NI..TAKKAANLAH LKY TAK PAHAM CARA NI..

LKY PALING SUKA ANWAR NAIK...CUBA USULKAN ORG LAIN ...PASTI LKY SUSAH HATI...

bg aku bn jahat macamana pun ...1000x bahaya meletak DAP..NAIK ATAS.. KALAU HINDARF NAIK PUN XPE...

BILA2 masa LKY BOLEH MASUK DAUN...

BERDEPAN DGN DAP SORANG JE PAS DAN ANWAR TAK KERUAN NAK HANDLE..

MASUK POLITIK SINGPURA MAMPUIH LA KITA SEMUA... ORG TUA BANGANG NIK JIS TU..TAHULAH NASIB DIA...KENA PIJAK..

NAJIB LETS GET MORE STEADY.. PUAK2 nak bg masuk portugis krn bencikan pemerintahn sultan Melaka akan terus perbodohkan diri sendiri...

takpe kita defence walau terpaksa jaga jugak puak2 bangang nak mampus ni...

Anonymous said...

HAHAHAHAHA

BODOH LAH KAU PUAK UMNO..KAU ORG SEMUA TU MEMAKI SESAMA SENDIRI...MANA ADA PENYOKONG PR YG NAK BACA BLOG BANGANG PRO UMNO NI..

YANG RAJIN PUN ADA LAH SORANG HAMBA ALLAH YG NIAT IKHLAS KERANA ALLAH TOLONG COPY PASTE KAN UNTUK NASIHATKAN KAU ORG SUPAYA BERTAUBAT..JGN SUKA MEMFITNAH..MEMAKI DAN MENCARUT JER..HAMBA ALLAH TU PUN BUKAN ORG POLITIK..MANUSIA BIASA ..BUKAN BLOGER UPAHAN..TAK DPT SATU SEN PUN..APA YG DIA BUAT HANYA KERANA ALLAH..JADI TAK PAYAH LAH KAU ORG MERAUNG TAK TENTU PASAL..BUAT PENAT JER..TAK AKAN ADA PUN PENYOKONG PR YG TERINGIN NAK LAWAT MANA2 BLOG PRO UMNO..

RAMAI RAKYAT M'SIA SUKA BACA MALAYSIAKINI..LEBIH TELUS.

Koru said...

Hoi org diatas, btul ke org2 PR x ingin bca blog ni? lucu la. org PR dh mkin tkut dgn Barisan skrg ni. sbb tu mnyibuk msuk sni dgn hrapan org Barisn blh tkar fikirn jd pnyokong peliwat/yahudi. BILA NK BUAT ROADSHOW KT PHG? KAMI TUNGGU

Anonymous said...

kita beri perlindungan kepada yahudi yang tidak memerangi islam (mungkin kerana mereka belum ada kekuatan untuk itu)tapi sesekali tidak kepada yahudi yang memerangi islam.tetapi yahudi ditahun 2012 ni dimana buktinya yang boleh menerangkan bahawa mereka tidak memerangi islam.Lihat apa terjadi dinegara Islam sekarang.Iraq, Afganistan, Syria, Libya, Pakistan, Iran, Indonesia, PALESTIN dan tidak terkecuali Malaysia...kerja siapa kah ini kalau tidak yahudi!!!....

Persoalannya! Adakah Yahudi ni akan melepaskan agendanya keatas bumi Palestin dan menerima aspirasi rakyat Palestin?...jangan haraplah!!!.

kalau ada pemimpin Islam yang percaya perkara ini akan berlaku bererti "jahil tuke" lah pemimpin ini atau mungkin dia ada agenda tersendiri dengan puak yahudi ni...
Dalilnya! dalam AlQuran Tuhan telah menjelaskan bahawa Yahudi dan Nasara tak akan sesekali berbaik dengan sesiapa pun melainkan sesiapa itu mengikut telunjuk mereka...

Jadi!...tolong renung2kanlah ye! dengan siapa puak Yahudi/nasara ni nak berbaik sangat...Ada kemungkinan besar individu atau kaum itu telah mengikut telunjuk mereka.