Wednesday, December 26, 2012

KALIMAH ALLAH : DEWAN ULAMAK PAS TAKDE TELOR.


dah masuk 24 jam kenyataan dap laknatullah mahukan kalimah ALLAH dibenar diguna pakai oleh kafirin.

dewan ulamak pas, tolong periksa celah kangkang anda .

tolong tengok samada anda ber telor atau dah takde bertelor.

dulu, haron din pernah keluarkan kenyataan barangsiapa yang bersetuju dengan desakan ini, maka ia akan jatuh kufur.

hari ini desakan itu dinyanyikan lagi.
dewan ulamak pas, pilih mana satu .

nak takut dengan dap ka atau nak takut dengan ALLAH SWT.

jangan cakap kami tak bantah, dah lama kami bantah.
yang tak bantah engkorang.

dap kawan engkorang.
siang malam korang berjimak politik dengan dap.

saat ini jimak politik korang tu dah cukup membahayakan masa depan islam.

jadi nasihat aku kepada korang
nak undi kafir pun BERAGAK AGAK LAH.

hentikanlah jimak politik korang tu.

dari kacamata rakyat, pas lah subjek yang disontot siang malam oleh kafir harbi.

235 comments:

1 – 200 of 235   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Parti Anjing Suruhan

Anonymous said...

Ubah ..ubah roket style. #1MalaysiaTolakUmno

Anonymous said...

hahaha, nanti bleh berbuka kat gereja dah.

Anonymous said...

PARTI AJARAN SETAN (PAS) mana ada suara...telor semua kena picit ngan DAPigs..
kalau la yg cakap tu UMNO/BN....sebelum ayam berkokok esok, dah berguling guling demo & menyalak atas jalan raya....
maklumlah status anjing suruhan....

Anonymous said...

DOG dalam bahasa malaysia Anjing. PDS atau parti pas A tu apa atau pas anjing belaan DAP

Anonymous said...

MEMANG SAH PAS TAK DAK TELOR DAN KOTE. MALUNYE!

Anonymous said...

Ulamak Pas?
Ada ka Ulamak Pas?
Setahu aku yang ada Pukimak Pas.
Pukimak2 ni lah yang menjulurkan lubang jubur mereka pada Dapigs laknatullah.
Rupapun dah macam anjing nak mengaku ulamak.
Ulamak sendiri pun tak tahu yang mereka ulamak di sebabkan Tawadduknya mereka.
lain pula dgn Pukimak2 Pas mereka meletak diri mereka di Dewan Ulamak kemudian hilang biji pelir dek takutkan jantan murahan dapigs laknatullah.
pukimak2 ni dah terlalu kenyang dengan nikmat dunia sogokan Dapigs laknatullah.
Ali2 Pas ibarat anak2 babi yang merenget minta susu pada ibu2 dan bapa2 BABI Dapigs laknatullah.

Anonymous said...

anon 207, nak ubah apa kebendanya? nak ubah bagi kepala bapak hang kena potong dek DAP?

Anonymous said...

kenape mesti minta PAS tegor DAP, sedangkan fahaman mereka adalah Islam Pluralisme dan shiah, semua ini dihalalkan oleh agama mereka..Sebagai orang Islam yang sebenar kita orang UMNO , kena mentarbiyahkan mereka semula dan bimbing mereka kejalan yang sebenar..lebih-lebih lagi nicky ajis dan aji hadi yang merupakan Ularmak Penyesat Ummah. kita perlu selamatkan mereka sebelum mereka mampoooos...Tq

Anonymous said...

cacai Ameno memang sembang pong pang je lebih dalam ni. Kasihan sungguh kerana tidak diberi peluang menyalak sebab boss besar tv3 tak bagi. huhuhu...

Anonymous said...

P
A
K
A
T
A
N

R
A
K
Y
A
T

Pasrael said...

P
e
n
I
p
u
Rakyat ditipu oleh Penipu Rakyat

Anonymous said...

Salam wbt to all muslim frens

Reevaluate lah your association with PAS or Pemuda PAS or Unit Amal PAS kerana pua-puak PAS yg sedang memerintah inilaa yg akan membawa kehancuran dan kesengsaraan kpd generasi Islam masa depan. Bibit bibit or sympthoms kehancuran dah mula kelihatan sejak nik aziz (yg celupar mengeluarkan fatwa yg sesat dan menyesatkan) mula naik tocang membelakangkan kepentingan Islam berbanding kepentingan survival kepentingan politik sempit beliau demi melindungi salah laku or wrong doings thru out more than 20 yeras as MB of Kelantan, the recent involving theNga & NgeH
logging concession.

Dewan Ulama being the last vanguard to preseve the Islamic policy in AS pun keep quiet tanpa sebarang statement utk menyatakan samada YA atau TIDAK bersetuju dgn the request made by this Bangsat Tokong Guan Eng yg mewakili DAPigs. Come on lah Harun Taib, takkan tak tahu mana yg HAQ dan yg BATHIL. Takkanlah Dewan Ulama PAS tak boleh bezakan antara gunting dlm lipatan dgn pakatan politik yg tidak membelakangkan Islam.

Nnt kat alam akhirat jgn pulak ko org semua kata yg tak ade insan yg mengingatkan kamu utk menjaga kepentingan ALLAH dan ISLAM. Jgn lah bersahabat dgn syaitan or yg berperangai spt syaitanyg mengajak manusia kpd kemungkaran spt mana ciri tersebut ada pada DAPigs. Oops.....silap pulak sbb nik aziz ade kata (maksud lebih kurang) TAK MENGAPA KITA BERKAWAN ATAU BEKERJASMA DGN SYAITAN UTK MENJATUHKAN BN/UMNO.

Ok fikirkanlah yea insan PAS....kita sesama Islam mengingatkan utk kebaikan sesama ISLAM bukannya mendoakan sesama ISLAM KO atau TKO. Kalau nak doa KO atau TKO, tujukan pada musuh Islam spt Bangsat Guan Eng, Zionis.

rkb said...

Hasan Tantawiii....mana hampa pii..??

Tu diaaa...serban besaq ataih kepala.....la ni muka pun dok bungkuih dalam serban,...malu kaa..?

hang jangan nak sembunyi, jawab tuntutan guan eng tuu..!!

Anonymous said...

Aku dh kata PAS ni balaci. ...PAS lebih takut Kafir harbi DAP Dari ALLAH...kerana undi org kafir lebih penting Dr mempertahankan maruah Islam.....klu la mca dlm bn buat kenyataan mcm lim Guan eng pasti pencacai pas melalak. ....kata umno tkde telur.....

Anonymous said...

Budak ni cina biaDAP ni.

Anonymous said...

ULAMAk BILA JOIN PAS, JADI PUKIMAK.

Anonymous said...

Pakatan Rakyat? Ape tu? Kedai serbaneka ke?
Tak pernah jumpa pun dalam kertas undi..hahaha.
PR = badut sarkas

Anonymous said...

Harun Diiinn? ooooo...Harun Diinn?!!
Mana hang pi niiii? Senyaaaap jo?

Anonymous said...

oi pas...ini ke tarbiyah korang? bukan ape, sejak korang tarbiyah dap, tiba2 pulak semua nak kalimah Allah utk depa guna. tapi tak nak pulak peluk Islam.

korang yang tarbiyah ke atau korang yang kena tarbiyah ni?

boddow punya pas!

Anonymous said...

Depa takut teloq depa nanti kena goreng oleh kapala keluarga DAP terutama kapal ... kut.

Bila berdeham je kapal, depa U-turn ... selalu sangat terjadi.

Anonymous said...

BARU ISU INI DAH GAG ORDER..

JADI CAMNE DGN HUDUD?

PAS...ANDA TERLALU LEMAH SEKARANG. AMAT2 LEMAH DAN TAK BERGUNA.

Anonymous said...

Demo lo ni apa dah jadik

kalau LGBT bole Demo takkan la pasal agama tak bole demo depan pejabat LGE (busuk punya olang)..

Hanya UMNO yg telah terbukti memperjuangkan Agama dan Bangsa dibumi bertuah ini sejak merdeka

Pas & PKR pengkhianat Agama

Anonymous said...

rasuah, kroni kenyang duit, cincin berjuta2, barang naik, skandal, pru tak bersih,pengundi hantu...Itu lah yang kita tidak mahu.

Anonymous said...

rasuah termasuk rasuah tanah dan jawatan MB, kroni kenyang duit, cincin berjuta2, jet mewah, 4 kereta mewah dalam 4 tahun, kaunseling 3 pagi, barang naik, toron chinadoll, aiskrim jamban, skandal, pru tak bersih,pengundi hantu, keling tak reti BM kata lahir malaysia mintak IC, kuat memfitnah, video itu besi, huru hara, curi pasir, LGBT, kelab malam bak cendawan....bla bla bla (banyak sangat, malas nak tulis)...Itu lah yang kita tidak mahu.

Anonymous said...

R E F O R M A S I

R E F O R M A S I

R E F O R M A S I

R E F O R M A S I

L A W A N T E T A P L A W A N

Himpunan 1 juta rakyat pada 12 Januari 2013

1. BERSIHKAN SENARAI UNDI

2. MENREFORMASI UNDI POS

3. GUNA DAKWAT KEKAL

4. MASA KEMPEN MINIMA 21 HARI

5. AKSES MEDIA YANG BEBAS DAN ADIL

6. KUKUHKAN INSTITUSI AWAM

7. HENTIKAN RASUAH

8. HENTIKAN POLITIK KOTOR

Negara akan bankrup menjelang 2019 ...Ubah Selamatkan Malaysia!

Anonymous said...

WOI MAMAT REFORBASI,

RAKYAT JEPUN PUN DAH TOBAT LAHUM SEBAB UBAH KERAJAAN TEMPOH HARI OOOOI..KALAU PR TU LEBIH BAIK OK LA JUGAK. TAPI HAPRAK NAK MAMPOS!

TAK RETI2 NAK FAHAM KE?

WAKAKAKAKAKA

Servant of God said...

Mana ahli2 Pas yang berani sangat masa Bersih 3.0 dulu tuh?

Kan berani ngan Polis? Kenapa tak berani ngan DAP?

Harap jubah je panjang, telor dah buang rupanya...

Anonymous said...

Tak akan tukar ke Parti Ajaran Semuaboleh

Anonymous said...

orang umno bahasa takde yang elok mencarut je hari2.

Anonymous said...

Ahli PAS & PKR semuanya telah dikasi oleh DAP

Anonymous said...

bagi je siku lipat kat LGE ni mengarut je banyak

KATO MENGATO said...

Sah la kalu tak jawab pasal isu kalimah Allah ni , pemimpin PAS memang takde telor atau kalu orang nogori cakap "BOSAR TOLOR" sama makna (PENAKUT/PENGOCOT), lebih tepat lagi TOLOR lobih bosar dari batang nyo , bayangkan....... so apo lai potong jo la bagi kek anjing

Susah sangat ke nak jawab boleh ke tak boleh , apa nak takut , kalu keluar PR parti PAS boleh la bertanding di 222 kerusi , menang ke kalah ke tak tentu lagi , cuba dulu , sasarkan 40% menang , dari bergabung dengan PR , paling tinggi 30 je dapat , itu pun bergaduh nak dapatkan kerusi mana nak bertanding.

Kami melayu Islam Insyaallah akan sokong tapi kene tegas dalam isu AGAMA , ikut berpolitik cara ISLAM menurut ALQURAN sebagai panduan

KETIKA MASIH ADA MASA NI FIKIR-FIKIRKAN LAH

Anonymous said...

Umnoo tak ada telo biarkan cine naik kepala. perompak duit. kuat rasuah. Suka atau tak dan nak atau tak nak Ubah tetap ubah..Umnu takkan boleh bertahan selamanya2. Percayalah, 10000 kali perhimpunan bersih umnu pasti tumbang. sian penchacai rindu umnu...tak pa kita nanti pamerkan umnu dalam muzium...ka ka ka ka ka ka..

Anonymous said...

umno /BN = barang naik

Pakatan rakyat = price reduce..

Anonymous said...

Kami ambik fatwa nik ajis. Tuhan pun mencarut. Jadi tak salahkan? Cuba tanya nik ajis. Mesti dia tak lupa sbb dia kata dia bukan melayu.

Anonymous said...

My personal view on PAS

Tak de Telokkk

Anonymous said...

Kah kah kah

Anonymous said...

Hidup tanpa perjuangan ibarat mati yg belum mati...

PAS d mana perjuangan asal mu membela agama. Adakah dengan sedikit kuasa dunia kamu sanggup menggadaikan agamamu.

Tak faham dengan PAS senakin bercelaru

Anonymous said...

ye ke? hah, buat lagi la perhimpunan Bersih...nak tengok ni..dulu dah ramai sangat meluat tengok babi2 dan anjing2 mengamok kata atas jalan..

buat le..buat le..

Anonymous said...

PAS & PKR ni terlebih makan Pasir & Teh tarikk sebab tu jadi Silent Mode

Anonymous said...


ديـوان عـلمأ فـاس سـوده مـاتئ سبلوم ماتئ . جـنتن فاس اد تـلور دان كونـيك تـافي مريك سـموا فوندن تـوا يع باجـول

Anonymous said...

Bersih ke mende tengok selangor habis sampah bersepah kat mana2

pilaaa

Anonymous said...

Hanya manusia pengotor je yang mengaku bersih serupa dengan penyokong bersih tak yg sedar diri di permainkan oleh tokong hancurkan agama dan bangsa

PAS ko3

Anonymous said...

Dah nama pun anjing suruhan tokong mau tak kotor

anjing beb kalau jumpa taik (duit tokong) tak makan tapi cium gakkk


heheheeee

Anonymous said...

ambo rakyat m'sia menyeru PAS kena bertindak tegas dalam menegakkan agama Islam. jgn birkan puak kapir ni sewenang2nya nak guna nama Allah dlm kitab mereka. lepas tu nak tulis dlm bahasa melayu pulak. Kenapa nak tulis dlm bahasa melayu. dia nak org melayu baca ke kitab mereka? nampak sangat nak berdakyah pada org melayu. org melayu tak boleh murtad. Melayu itu beragama Islam yang percaya Tuhan itu satu iaitu Allah yg maha besar. Tidak Ia beranak dan tidak Ia di peranakan. Allah maha berkuasa Yang mencipta alam dan segala isinya. Manakala tuhan kristian ada tiga dalam satu, tuhan bapak, tuhan anak dan tuhan emak. ambo nak tanyo bila tuhan kahwin dan bilo tuhan beranak? kenapa anak dia sorang aje? kenapa bini dia sorang aje? kenapa tak kawin ramai, kan dia mampu???? aku cukup confuse dgn fahaman kristian ni..

Anonymous said...

Tanah kat Kelantan tu apa crite yee

Mana mau lari haaa

MB kelantan mau jawab le ... tak jawab dosa heheheee

Anonymous said...

hari2 guna bahasa cina & inggeris tp ada hati mau buat kitab guna BM


hampsup looo

kuarhhhhphuiiii

PAS anjing pengawal DAP

Anonymous said...

Diam tanda setuju tuuuu

PAS oh PAS


siapa yg ditarbiahkan PAS or DAP


teringat aku perumpamaan Umar Abd Aziz pada LGE .... siapa cakap yeee

Politik PAS politik mengadai...

Anonymous said...

OFF TOPIC

APA? PAJAK GADAI TANAH KELANTAN OLEH NGEH DAN NGA SI KAFIR DAP ADALAH 70TAHUN? BUKAN 50TAHUN SEPERTI YANG DIKATAKAN OLEH PEJABAT NIK AZIZ?

ADAKAH KANTOI MENIPU SEKALI LAGI?

PATUT PUN DIA JE KALAU DAP BUAT HAL..

PAS ..OH PAS..

Anonymous said...


REFOMASI, 904.

Manusia bodoh dan sewel jadi babi tunggangan saja: sebuk buat huruhara dan kacau bilau ditengah kemakmuran yg ada dimalaysia pada 12/1/13 nanti.

malaysia ibarat gunung emas tempat jutaan warga asing mencari rezeki yang melimpah ruah, tapi sayang bangsat-bangsat dinegara ini ramai yang gila babi.

Anonymous said...

Semakin lama semakin ramai orang yang sedar dan akan menyertai perhimpunan bersih. Rakyat dah muak dgn BEE END .Janji CAPATIII. Kita mahukan keadilan,tak mau rasuah. kenyangkan kroni dan rakyat susah.20 ribu orang turun berdemo umno pun dah goyang. Nasib baek Bersih diadakan setahun sekali.kalau hari-hari?

Anonymous said...

hah..buatlah hari2.. silakan..biar lagi cepat rakyat meluat kat babi2 Bersih mcm korang..hihi

Anonymous said...

U

M

N

G

O

K

Anonymous said...

DAP mesti seronok lihat anjing suruhannya melalak kat atas jalan ....

hanya mereka yg bodoh je tak paham DAP ni nak menjahanamkan Agama Islam dan Bangsa Melayu..


Tukang Komen said...

PELIK BETOL AKU TENGOK PENGANUT PAS. APALAH YG TAKUT SANGAT PADA DAP NI?
KARPAL SINGH YG PAKAI KERUSI RODA PUN KORANG KECUT NAK PROTES. ROKET DAH BAWAK LARI SEMANGAT KORANG AGAKNYA.

cikgu pencen said...

Haram jadah punya pencacai UMNO!

Apa pula nak salahkan PAS?

Hari ini bukan kah UMNO yang berkuasa memerintah negara?

Menteri agama UMNO si Jamil tu le yang patut di persalahkan. Kuasa ada di tangan nya, gunakan lah kalau UMNO@Najib benar ada telur!

Anonymous said...

Dewan Ulamak PAS dianggoatai kalangan Ulamak PBB ie Ulamak Pekak, Bisu dan Buta. Telingan mereka masih boleh mendengar tetapi sebenarnya mereka PEKAK. Lidah mereka masih berfungsi tetapi hakikatnya kelu dan BISU. Mata mereka masih boleh melihat tetapi hakikatnya mereka BUTA. KEPEKAKAN KEBISUAN dan KEBUTAAN mereka adalah disebabkan ketaksuban duniawi mengatasi tuntutan ukhrawi. Justeru kita tidak boleh mengharapkan ulamak PBB ini akan bangkit mempertahankan Islam. Lagi pun mereka sentiasa mengikat diri mereka dengan pegangan 'tahaluf siasi' yang dijadikan sebagai aqidah baru untuk mengejar mimpi menawan Putrajaya. Bagi mereka halal , haram, kufur bergantung kepada keadaan. Kalau dahulu haram, hari ini halal.

Dahulu mereka inilah yang menjaja kata2 '...Kita tidak perlu masuk Buddha, kita tidak perlu masuk Hindu, kita tidak perlu masuk Keristian, tetapi kita menjadi KAFIR dengan mengamalkan politik suku, agama suku'.

Hari ini mereka tidak berani pula menentang tuntutan Keristian DAP untuk berkongsi menggunakan nama Allah. Hari ini tahaluf siasi yang menjadi amalan mereka adalah kerana merekalah yang mengamalkan POLITIK SUKU, AGAMA SUKU sehingga mereka menjadi TIGA SUKU. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

PAS memang Pukimak.

Anonymous said...

Pencacai umngok kuat spin 360 darjah..hahha
Umngok patut dipersalahkan dalam hal ini. Umngok berkuasa tak ade telor dan sujud dengan desakan cina. puiii

Anonymous said...

10.25


Setujuu!

umno = lucah tak boleh dipisahkan.

Anonymous said...

Aku sokong Cikgu Pencen..baguih..bravooo.

Anonymous said...

Apa cerita pun..org2 tempat aku majoriti sokong dan mengundi PAKATAN nanti.Menyalak la korang pencacai2 yg berjiwa kacau.

Anonymous said...

SIAPA CAKAP PAS TAK ADA TELOQ? ADA TAPI TELOQ TEMBELANG..........BUSUUUUUUUUUKNYA TELOQ TEMBELANG. ITU LAH PADAH SOLAT HAJAT DOAKAN ORANG LAIN KO, SEKARANG SIAPA YANG KO. HA? BELUM ADA KUASA DAP DAH MINTA SUPAYA PUAK KRISTIAN GUNA KALIMAH ALLAH. BILA SUDAH ADA KUASA, MEREKA PASTI AKAN BENARKAN PUAK KRISTUS GUNA ALLAH SEDANG MEREKA TIDAK BERIMAN PUN KEPADA ALLAH YANG ESA.

gov servant said...

hahaha..

tahu pun umno dlm kerajaan ada kuasa. tapi sape yang tak henti2 nak jatuhkan kuasa itu? bukan ke puak2 pas yang PERASAN ALIM lagi WARAK? lagipun kafir harbi dap itu bukan kawan umno, sudah seteru politik akan lawan. jadi pas tak guna kena la sedar bahawa itu kawan korang. sorang PERASAN ALIM, sorang lagi KAFIR HARBI. jadi sape tarbiyah sape ni? TAKDE TELUR KE PAS OOOOI?

jangan nak spin la cikgu pencen yang makan duit pencen kerajaan ooooi..

Servant of God said...

Anonymous said...

umno /BN = barang naik

Pakatan rakyat = price reduce..

December 26, 2012 9:39 AM

-----------------------------

Ada lagi orang mengulangi benda bodoh nih?

Wahai tolol, sedarlah sikit, pada orang yang berfikir dan berilmu, kata2 kau ni memang penipuan yang sungguh teruk.

Anonymous said...

PAS PIS PUS

gadai tanah nak kuasa

MB Kelantan jawab leee

hari2 ceramah politik lama2 jadi pembohong & pengadai tanah melayu...

PAS oh PAS

Anonymous said...

kesian barua Umno buat cerite dan blog mcm tak laku je. Aku tengok video youtube Ubah rocket style ramainya orang sokong.

Anonymous said...

Dekat Selangor ni yg sokong PAS semuanya jalan tertunduk-tunduk mcm anak babi sebab dia malu bapak dia DAPigs

Servant of God said...

cikgu pencen said...

Haram jadah punya pencacai UMNO!

Apa pula nak salahkan PAS?

Hari ini bukan kah UMNO yang berkuasa memerintah negara?

Menteri agama UMNO si Jamil tu le yang patut di persalahkan. Kuasa ada di tangan nya, gunakan lah kalau UMNO@Najib benar ada telur!

December 26, 2012 10:24 AM

------------------------------

Uiks? Lupa ke, yang Pas tuh kekasih DAP?

Bukan ke Pas mahu tarbiah DAP? BN setuju ke tidak, bukan ke Pas sebagai pendokong agama Islam sepatutnya sudah balun DAP?

Itu pun takleh pikir ke? Kau dulu ngajar apa? Ngajar ngentot?

Anonymous said...

PAS Karpal berdehemmmmm lariiiiii

Anonymous said...

DAP parti penghancur Agama Islam yg didukung oleh PAS ....

Anonymous said...

PAS sudah2lah memperkudakan agama untuk kuasa yg tak seberapa tuuu

balik lee ke pangkal jalannnn


Siku Lipat ku khas tuk LGE

Anonymous said...

Semua dewan ulamak dah jadi dewan ular-dalam-semak. Ikut sangat pok nik ajis, dijulang mcm ada keramat besar tapi pergi rumah rakyat yang terkena api jin, lepas diikhtiar oleh pok nik, lagi teruk jadinya. Kat situ tuhan dah tunjuk, tunai depan mata pulak tu. Tak bleh pakai org tua ni, silap2 istana sultan digadai mcm tanah kat relai tu.

Anonymous said...

kat tempat aku hanya yg berumur 50 tahun je yg sokong PAS. tu pon tinggal 13 orang jeee...

Yg lain dah muak ngan PAS dahhh


dah nampak kehancuran PAS....

Anonymous said...

Makin dekat PRU13 ni makin nampak kehampehan PAS & PKR...

nilah dia hasil tarbiah DAP

kahkahkahhh

Anonymous said...

Nilah hasilnya kalau terikut ajaran al juburi. hidup macam kena bakar2 setiap hari ...

amik kau PR hampeh

Anonymous said...

Rakyat tengok penipuan umno yg dibongkarkan oleh Pakatan melalui youtube !! bukannye blog ameno Kah Kah Kah..

Anonymous said...

tu la bodo..

ubah roket style sokong..jadi la pak kaduk riuh sekampung tapi tanah tergadai..

apsal tak buat ubah bulan style..

nampak tak betapa bodoh dan bangangnya pencacai2 pas kat sini?

simple issue camtu pun tak reti fikir..

Anonymous said...

Aku tengok dalam blog ni penyokong pakatan asyik menyalahkan UMNO saja tiap kali diorng kena hamun.

Untuk pengetahuan semua penyokong pakatan bukan orng UMNO saja yg tentang korang, yang atas pagar dan yang memerhati dah mula masuk gelanggang la wei!.

Berdasarkan sejarah dan perkembangan cara korang sampai skrng, bukan pula korang nak menambah baik tapi nak menjahanamkan negara sendiri ada la!

Bubar je parlimen terus aku bagi undi kat BN tak payah buang masa. korang tunggu la nasib korang.

Anonymous said...

PAS is nothing

bole kata PAS dah berkubur habis kat bumi bertuah ni

makin lama makin hancuzzzz

segala kata2 dan nista yg dilemparkan semua balik kat diaaa

kan dah dapat cash tu BRO

Anonymous said...

Kalian tak usah risau. Parti yang mana rakus merompak duit, rasuah ...Insha Allah, Pru13 kita tanam dalam2.

Anonymous said...

Gerhana Bulan ....(bulan dah hilang)

yg nampak cuma babi2 berkeliaran menyalak sambil mendongak ke langit .....

hahaaaa

kali ni PR akan hancur punah

Anonymous said...

memang benar..

aku baru je komen tadi..

Demi Allah aku sekeluarga bukan ahli mana2 parti..

dan PRU12 lalu undi PR..

meluat dengan tindak tanduk PR dan penyokong2 yang tak habis2 lepas tangan salahkan umno walhal perkara itu depa pun terlibat..

Anonymous said...

PAS lah parti kat muka bumi ni yang berani mempermain-mainkan Agama demi kuasaaa


PRU13 undi ku tuk UMNO

Anonymous said...

ayuhhh orang Islam bangkit menentang DAP laknat

Anonymous said...

DAP pun tahu Malaysia nak bankrap. Apa laie ? UBAHH selamatkan Malaysia!

Anonymous said...

UMNO = RASUAH.

Anonymous said...

Ingat aku dan keluarga ku kan menyokong UMNO......


DAP laknat

Anonymous said...

Politik PAS politik hancuzzzz

nak bagi mahfuzzz launch habis la tergadai malaysia dibuatnya .....

Anak Lenggong said...

Mereka jadi saitan bisu disebabkan, takut pabila mereka bersuara..kepala jembalang yang dah nyanyuk simusang berjanggut nike ajis serta Nuar brahi dan cina dap herdik pulak..so lebih baik ambil keputusan jadi syaitan bisu jee..

Anonymous said...

singapore dah tergadai!! Ini semua salah umnu lah.

Anonymous said...

S'pork anjing suruhan Yahudi diAsia

DAP anjing Suruhan S'pork di Malayisa

PAS anjing suruhan DAP di Selangor, Penang, Kedah & Kelantan

haaahaaa

Yahudi connection

Who ur Master

Anonymous said...

Amanat Hadiiii


bila nak tarik balikkk


Ko Ko KO PAS

Anonymous said...

Ulama gadai tanah pada komunis


bye bye PAS

Anonymous said...

Hj Hadi dah lari so Mat Sabu plak jadikkk ketua lepas ni PAS jadikk komunis la plak

Anonymous said...

Dengan sini komunis lakhanat kami orang2 polis tidak akan menyerah kalahh

Anonymous said...

Tabung Mamali kena rembat perbuatan siapa

hikhikhikk

Agama dijadikan modal nak dapat keuntugan dunia yg tak seberapa.

Yg lagi hina sanggup menghancurkan perpaduan islam untuk naik kan DAPigs

Anonymous said...

Bukan setakat tanah je yg dia rembat malah bini orang dan bontot juga turut menjadi mangsa puak2 ni

LGBT = PKR

Anonymous said...

Masa Nurul masuk gereja dulu pon dah nampak dah PR ni memang pengkhianat Agama...

apa nak jadi ngan PKR & PAS

keja dia keluar masuk gereja jeee

tu yg jadi hamba suruhan DAP tu

tak pecaya yeee

tanya Khalid Gereja hikhikhik

Anonymous said...

mana ada dalam dunia parti memerintah negara 55 tahun. Sudah lah umnu, bagi PR pula. Umnu gila kuasa!

rkb said...

Alahai cikgu pencen..10.24,

muka pun dah macam musibat !!...itu sekali pandang....dua kali pandang sebijik rupa bapok tua dah tak ada gege [harga] !!

Pasal BN perintah ni laa yang kesucian Islam dapat dipertahankan...nak harapkan Pas, dah tentu malaysia ni kena jual !

....agama dah lama dilelongnya !

Anonymous said...

Siapa yang samakan LGE dengan Umar Abd. Aziz dulu tu memang otak tak betulll

hikhikhik

Anonymous said...

Nak harap PAS jaga Islam bole belah la

Yg tangkap Arak pon dipecat


buat malu je duduk dalam PAS...

Anonymous said...

Sekali dia berdehem Ulamak2 PAS habis bertempiaran .....

Anonymous said...

skandal pasir !!! semua ppasir pi bagi singapore. Umnu mane ade telor nak halang. Terbukti Umngok lah pengecott sebenarnya.

Anonymous said...

PAS hanya buat kerajaan PASOLA


hikhikhik terkenang kerajaan PASOLA kat perak tuuuu

yang dapat tanah kat kelantan tuuuu

MB Kelantan jawabla pasal tanah tuuu 70 tahun gadai tu

Anonymous said...

cik gu pencen dulu pon makan gaji buta je!

Anonymous said...

S'pork + DAP + PAS + PKR = YAHUDI Connection

Anonymous said...

Sambil minum Teh Tarik Tok Guru tersenyum sipu mengenangkan keuntungan dunia sebanyak RM30 juta yg berjaya digadaikan pada Komunis untuk tubuhkan kerajaan PASOLA

hhahhahhha bole buat Novel tak

Anonymous said...

rkb

11.24,

bodoh.. kutuk rupa orang ape masalah kau? Berani kau kutuk ciptaan Allah?

Cikgu pencen dia berani letak gambar sebenar dan komen, tak la macam kau. phuii

Anonymous said...

Sebabkan taksub dengan bulan maka rakyat Selangor telah berjaya mengubah bentuk muka bumi selangor serupa bulan loh niii

PASIR = DAP + S'pork + PKR + PAS (Mat Pacak) + Yahudi

Anonymous said...

Sayang betoi pecacai semua dengan umno. Umno salah pun engkorang tak nampak.

Anonymous said...

Apa ada pada rupa kalau cakap selalu membohong dan kuat buat Fitnah dah la tu jadik ejen Yahudi kat Malaysia plak tuuuu

DAP + PAS + PKR = Yahudi

Anonymous said...

Rakyat mesti tergelak dengan Lawak PR sekaranggg


Apa dah jadi dengan PAS. tak bole harap langsunggg

Anonymous said...

Minum la jus tok guru bole buat mung dapat Silent Modee


hikhikhi

Anonymous said...

Jgn asyik sangat tengok Tv3 suku, berita hairan, metroll, utusan meloya, kosomo....AWAS!! mudah kena pukau!

Anonymous said...

Ahh tak heran lah mana ramai orang sokong ameno. blog ameno pun sunyi jek. penchacai ameno orang same je meroyan sini.

Anonymous said...

NO UMNO. NO RASUAH!

Anonymous said...

cian cacai umngok masih2 tak nampak kebenaran. hikhikhik

Anonymous said...

Wahai pencacai PR berapa DAP bayar tuk menyalak kat sini...sedar2 lah diri tu jangan terus dianjing-anjingkan oleh senjata sulit Yahudi.

Nilah akibatnya kalau termakan duit DAP hasil persekongkolan dengan Yahudi.


Anonymous said...

DULU HARUN DIN TERROR PASAL, SKRG MASOK POLITIK SASEN TAK GUNA. ULAMAK POLITIK.

Anonymous said...

Aku ingatkan PAS tarbiahkan DAP sekali DAP plak tarbiahkan PAS!!!


Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuluh PAS adalah suruhan DAP.

Dah sampai masanya aku ngundi UMNO

Pengundi atas Pagar

Anonymous said...

Kenapa org2 kafir berani buat tuntutan seperti ini. Ini adalah kerana PAS berdiri menyokong perjuangan mereka dengan Anuar Ibrahim bertindak sebagai Si Kitul.


Anonymous said...

Lepas ni PAS akan cakap aku tak nak tp sebenarnya mereka dah bincang ngan DAP dulu apa nak kataaa

Politik PAS and DAP politik murahan....senang sgt nak baca.

semuanya kerana kuasa bukan kerana ikhlas nak memperjuangkan agama.

Open Secret -


Aku tidak akan menyokong politik murahan PAS yg tak habis2 memperkudakan Agama demi kepentingan dunia.


UMNO adalah yg terbaik sekarang ini so undi ku akan ku beri pada UMNO.

Pemuda Selangor

Anonymous said...

No Cina Babi no rasuah. Ada Cina Babi PAS pun terjebak.

Anonymous said...

Chegu penchen
JANGAN KENCING BERDIRI NANTI.............
UNDILAH PAS UNDILAH PAS...BIAR KITA MELEPAS....DAP YANG UNTUNG...MELAYU YANG BODOH.....MELAYU GADUH SAMA MELAYU....DAP BERSORAK........MEMANG MELAYU BODOH DAN TOLOL

Anonymous said...

kenapa semua barua umnu nak tukor topik ni? tajuk sekarang kalimah Allah. Rakyat nak tengok umnu patuh dengan cina oii ! Jangan salahkan PAS dan PKR. Mamak tepi jalan pun tahu umnu yang berkuasa umnu lah tentukan.

Anonymous said...

CHEGU PENCEN MESTI CERDIK DAN BIJAK PUNYA OLANG...BANYAK PANDAI...INI MACAM MELAYU LINGKUP LAAAAA.

Anonymous said...

PAS mmg cume parti Islam saje tapi bukan pada perjuangan dan pengisiannya...Islam PAS cume pada serban melilit, jubah meleret, tudung laboh, mmprgunakn agama utk meraih sokongan umat Islam ...

aq langsong xnampak dan rasa apa-apa langsong yg PAS perjuangkan utk Islam di Malaysia ataupon kat donia....tapi melalui kjaan pmpinan UMNO/BN bkn takat di Malaysia tapi keseluruh donia ada jasa bakti....


So..utk pertama kali PRU13 aq akan mengundi UMNO...juga aq dah pastikan kemana hala tuju keluarga dan rakan yg trdekat dgn aq...UMNO/BN pilihan kami...utk Islam dan MELAYU....

HIDUP UMNO HIDUP BN ALLAHUAKHBAR...

Anonymous said...

1157BARUA DAP YANG SUPER BRAINY !

Anonymous said...

PAS LINGKUP
PAS LINGKUP PAS LINGKUP,
KEMUDIAN MELETOP.................DAP GEMBIRA BERTEPUK..........ANJING BANYAK JINAK.

Anonymous said...

Sejak kita merdeka puak komunis ini sentiasa mencari peluang untuk memerintah Malaysia samada melalui perjuangan komunis mahupun pada peristiwa 13 mei. Mereka ini mempunyai hubungan yang rapat dengan Yahudi melalui Singapura dan kalau kita tersalah langkah habislah kita menjadi anjing suruhan mereka.

Berfikir dulu sebelum berkata

Anonymous said...

Anon 11:57 - mengikut Ijmak ulamak PAS, JIMAK antara PAS dan DAP adalah harus. Ianya jadi sunat sekiranya JIMAK itu dilakukan disiang hari di persimpangan lampu isyarat.

mengapa nak harapkan umnu sdngkan nik aziz dah terang2 cakap umnu mungkar & bukan Islam. Dlm dunia ni hanya Pas yg Islam. Sooo..apalagi? Beruk2 Pas kan ramai, buatlah roadshow ckp umnu tak bela Islam dan tolak Islam.

Anonymous said...

PAS - Parti Anjing Suruhan.

Anonymous said...

http://www.blogger.com/profile/15348907409667667453

bengongnya cikgu... indah bahasa..

Anonymous said...

"Jika takut dengan risiko, jangan bicara soal perjuangan"

Jika sanubari kita penuh dengan ketakutan, kita akan hidup dengan ketakutan. kalau kita nyalakan api perjuangan dalam dada kita,kita akan memiliki kekuatan untuk menegakkan keadilan, menghapuskan kezaliman"

-Anwar Ibrahim.
Hidup DSAI. Hidup PR !

Anonymous said...

UNITED MALAY NO OTAK = UMNO

Anonymous said...

11.56,

wah racist gila lu.

MCA pun lu hentam. hahah..

BARISAN NERAKA biasa lah

Langsi said...

Kalo KERAjaan UMNgOk Be-eNd nak halang penggunaan kalimah ALLAH di Malaysia maka perlu kuatkuasakan juga di Sabah & Sarawak!

Kenapa di Sabah & Sarawak dibolehkan tapi tidak di Semenanjung. Kenapa ada double standard?

Kalo bagi pakai kat sabah & Sarawak knapa tidak di Semenanjung? Iman dan akidah pada diri seseorang bukan pada perkataan dan lidahnya!

ALLAH - Tuhan Pencipta Makhluk semesta alam... ape isunye. asalkan tidak disalahgunakan.

Jangan terlampau dok jaga penggunaan nama ALLAH tapi penghayatan dan isinya...iman, takwa dan tawadduk pada ALLAH ditinggalkan. Cermin diri masing-masing!

Anonymous said...

Anjing - anjing suruhan DAP menyalak Bulan dilitupi gerhanaa

Habislah PAS kali ini

Anonymous said...

Jaga islam konon - Hassan Ali jagan Islam kamu Pecat...


Ni bukan jaga islam tp jaga PERUT!!!


PAS hampeh lidah bercabang

Omegakumana Jijahoi said...

PKR dan DAP memang sehati sejiwa. PAS? Mirip pencacai upahan murahan yg bertaraf hamba.
Di sebalik perkongsian kekayaan dua parti dominan PR, PAS masih lagi gunakan Tabung Milo berkarat utk meraih simpati walaupun sudah lebih 20 thn memerintah Kelantan. DAP & PKR sentiasa berkongsi pandangan dlm pelbagai perkara/isu yg dibangkit sementara PAS masih ketinggalan keretapi dibelakang.

Kadang2 kesian tengok PAS memanjang kena sekolah dgn liberalis PKR dan sosialis DAP. Sepatutnya PAS sbg parti islam yg merupakan agama rasmi negara ambil peranan besar dlm perbincangan dgn badan2 antarabangsa yg disertai PKR & DAP bukannya sekadar jadi tukang hangguk. Sampai ketahap isu paling sensitif seperti murtad pun dia boleh angguk.

Perjuangan PAS jelas tak kemana baru buka mulut isu hudud dah kena marah, rampas arak kena pulang semula, baru nak laksanan undang2 pengasingan jantina kena tarik balik. Tapi soal pokoknya SIAPA SURUH PAS JUAL NAMA ISLAM TAPI BERSEKONGKOL DGN PUAK2 ANTI ISLAM NI??!!

Kepada ahli PAS yg ada rasa sangsi dgn parti, bolehlah tinggalkan PAS. Ada banyak lagi badan yg memperjuangkan islam selain sebuah parti politik. PALING UTAMA - JAUHI ANWAR IBRAHIM. Dia sanggup buat apa saja demi kuasa.

Anonymous said...

Sejarah DAP menunjukkan mereka ini ada persenkongkolan yg amat jelas dengan PAP di Singapura....keinginan mereka nak berkuasa di Malaysia tidak dapat dinafikan lagi. Nmaun dengan bersandarkan hanya sokongan kaum mereka sahaja hajat ini tidak mungkin tercapai. Untuk itu melalui Yahudi mereka menggunakan Anuar Ibrahim untuk mempengaruhi PAS bermula dengan perlantikan Mat Sabu yang tak seberapa tu. Akhirnya PAS terjerat dan terus menjadi anjing mainan DAP dan PKR.

Apa nak jadi dengan PAS

Orang nak berkuasa di gadai kuasa
Orang nak Bepolitik di jadi anjing suruhan...

Anonymous said...

Lembu je sokong UMPORNO sekarang

Anonymous said...

Anon 12:12,

"Kalau kote tak bengkok, jgn berangan nak jd pelakon vcd lucah" - Anwar Berahi.

"Kalau kote tak sebesar aku punya, jgn harap china doll kulum" - Anwar Berahi.

"Kalau tak pandai menipu, jgn berangan nak kalahkan aku" - Anwar Berahi.

Anonymous said...

PAS sedang perjalanan evolution dari kuno ke moden. Jangan kamu kakacaucau evolution nanti project ini gagal

Anonymous said...

Indah bahasa orang ameno. Inilah hasil didikan umno.

Anonymous said...

Terus terang aku katakan PAS tidak pandai berpolitik. Mereka hanya jadi buah catur DAP & PKR dalam arena politik negara.

Imej PAS semakin tercalar malah perjuangan merekapun sudah lama mereka tinggalkan.

Kini PAS hanya menanti saat-saat kehancurannya. Tidak mustahil selepas PRU13 PAS akan terus mengecil dan hilang dari radar politik semasa.

Orang Muda Menilai.

Anonymous said...

Yang nyata telah jadi lembu ialah pengikut Pas yg menyertai Bersih yg telah diketuai seekor babi betina.

Anonymous said...

ULAMA PAS DAH JADI TOKONG

Anonymous said...

PAS CUMA BERANI DENGAN UMNO SAJA DENGAN KARPAL DAN LIM GUAN ENG DEPA KECUT TELOR.

Anonymous said...

Bahasa yg indah dapat dipelajari sekiranya kita mengikuti ceramah Timb. Pres. Pas, Mat Sabu. Banyak perkataan Melayu yg telah pupus telah digunakan semula spt. celaka, bangang, bengong dll.

Anonymous said...

PAS - Pukimak Alam Semesta.

Anonymous said...

Melalui perbualan harian aku dengan masyarakat sekeliling terdapat satu perubahan yg jelas pada pemikiran anak2 muda masa ini. Mereka ini semakin kritikus terhadap isu2 agama. Senario ini berbeza ketika PRU12 yang lalu di mana mereka hanya menerima bulat2 apa yang diutarakan diruang-ruang cyber tanpa memikirkan kesahihan fakta dan idea yang dilemparkan. Jika momentum ini berterusan BN akan kembali memerintah negara ini malah matalamt untuk memperolehi 2/3 majoriti juga mungkin akan tercapai. Keadaan ini mungkin disebabkan oleh dasar yang dijalankan oleh BN telah memberi manfaat dan dirasai oleh mereka yang akhirnya dibandingkan dengan cakap2 politik dari pihak pembangkang. Pada dasarnya UMNO semakin kuat dan PAS semakin lemah. PKR pula tidak boleh dikategorikan sebagai parti melayu kerana sebahagian besar perwakilannya adalah bukan Melayu. Secara kesimpulanya BN adalah parti dominan dan kalau kita menggunakan analogi ekonomi BN adalah yang terbaik di pasaran ketika ini.


Anonymous said...

OIIII LANGSI AL,

APA ISUNYA? ISUNYA IALAH UMAT ISLAM TAK MAHU KALIMAH ITU DISALAHGUNAKAN LAH BODOH. CEGAH SEBELUM PARAH.

KO MENGAKU ADA OTAK ADA AKAL KAN? DEPA DAH LAMA GUNA JESUS.. PERTUTURAN HARIAN PUN MAJORITI DEPA GUNA BAHASA IBUNDA DAN ENGLISH, SO APEKEJADAHNYE NAK GUNA INJIL DALAM BM MALAH TRANSLATE PULA JESUS/LORD/GOD KEPADA KALIMAH ALLAH? TAK NAMPAK2 LAGI KE MISI TERSIRAT PUAK2 EVANGELIST TU? ITULAH ISUNYE..

KAT SABAH SARAWAK, KO DAH SAMPAI KE SANA? PERNAH TINGGAL KAT SANA BERTAHUN2? KALAU TAK PENAH PEGI, BAIK KO DIAM. NAMPAK SANGAT BODOHNYE..

Anonymous said...

Bagoz gak Guano Egg neh wat tuntutan g2...PRU dah nak dekat neh...

so kalo sapa2 org Melayu/Islam nak sokong Guano Egg/DAP/PAS/PKR = sokong gadai kalimah Allah...

generasi muda...

Anonymous said...

Wahai pencacai2 PAS adalah lebih baik korang berdemo depan pejabat LGE daripada ko menyalak kat sini.

PAS - Parti Anjing Suruhan Berbayar

Anonymous said...

NURUL IZZAH MANA .
SIAPA CETUSKAN INI SEMUA...........ALJUBURRI MANA ?

Anonymous said...

Siapa sokong DAP serupa setuju gadai nama Allah


Fikir2kanlah

Anonymous said...

Siapa sokong UMNO serupa setuju gadai tanah dan rasuah.


Fikir2kanlah

Anonymous said...

12;27pm

elehhhh..siapa yng mengajar kita orang menggunakan bahasa2 "indah".
Cer ko refresh balik ceramah pemimpin PAS khawarij terutama Tim Presiden korang setiap kali menghadapi pilihanraya.

Chilaka,sial,barua,kafir,haramjadah...aku tambah bagi lagi indah..pukimak punya PAS PIS PUS!

Anonymous said...

12.35

komen macai umngok takda modal hantam PR.

Kah kah kah

Anonymous said...

F
U
C
K
T
A
N

R
A
Y
A
T

Anonymous said...

Mat Sabu toron bini orang = orang PAS.
Anwar kongkek chinadoll = org PKR.
Ostat kaunseling 3 pagi = org PKR.

PR = masalah moral tak boleh dipisahkan.

Anakbochek.

Anonymous said...

Halo encik Langsi... Nama Allah hanya utk islam. Jika kristian nak guna sila cari dan rujuk nama, sebutan dan ejaan dlm kitab simpanan kristian. Lagipun nabi yg sebelumnya datang dari kalangan bani israel bukannya arab seperti junjungan kita. Yang jelas Rasulullah adalah lelaki keturunan arab ditanah semenanjung arab dan AlQuran juga ditulis lengkap dlm bahasa arab dan bukannya hebrew di mediteranean. Itu belum lagi masuk bab pertikaikan old testimoni milik kristian yg di ubahsuai kali dari tulisan kitab injil asal.

Pengundi Segambut.

Langsi said...

Anon BaNgang 12:38,

Nko dah sampai Sabah? dah sampai Sarawak? Nko tahu tak... Kristian Sabah/Sarawak berkhutbah dalam bahasa Melayu. Mcm kat indonesia juga yg berkhutbah dlm bahasa Melayu Indonesia dan menggunakan kalimah ALLAH!

Wei BeNgap... cer nko keluo sikit dari tempurung nko tu, lama sangat duduk setempurung dgn BrahimAli aka FrogHimAli dan ZulKatakNordin kot!

Pi la haramkan penggunaan perkataan ALLAH kat sabah,Srawak, Indonesia. Cer suruh PM TokNajisNazak nko haramkan penggunaan SEKARANG!
Kalo berteloq la... Menteri Wanita berteloq ka?

Awat la BiNgai dan BoNgok...dulu, kini dan selamanya!

Anonymous said...

nak undi DAP pada pru13 ertinya memilih Dinasti Lim(anak-beranak) memerintah Malaysia.Nak undi Anwar bermakna memilih satu keluarga memerintah Malaysia.Dan undi Kapal Sing pun sama undi anak beranak memerintah Malaysia.TETAPI jika mengundi BN barulah undi itu untuk rakyat kepada rakyat.Dalam BN kekuatan Cina ada,kekutan Melayu Bumiputra ada,dan kekutan India pun ada,MACAM2 ADA!so pilihan yang paling terbaik ialah UNDI BARISAN NATIONAL...track record 57 tahun yg cemerlang & terbilang.AMIN YA RABBAL ALAMIN.

Anonymous said...

Biasala bro, org PAS yg menempek kat sii bukan pandai seperti yg diwar2kan selama ini. Ramai yg mentaliti setakat unit amal je, paling pandai pun cikgu pencen yg hidup dgn pencen kerajaan, diorang mana buleh nk fikir lebih2.

Anakbochek

Anonymous said...

Tak guna umnu menang pru13. kerajaan lemah. takde teloq. bagaimana nak mempertahankan melayu? Bagi je lah PR memerintah, melayu sepakat Islam berdaulat.

Anonymous said...

Mamak kasi PR satu bungkus wokey bungkus


Habislah PR


Siapa undi DAP makna menyokong gadai nama Allah

Aku Undi UMNO

Anonymous said...

Kalau muka mcm kasanova toron betina aku tak kisah sgt, tapi muka masing2 nampak zuhud, bagi tazkirah, bibir tak lekang dgn zikir tapi hati penuh dgn nafsu syahwat. PR dan masalah moral tidak dapat dipisahkan.

Anakbochek

JawaJohor said...

TAK TAHULAH APA NAK JADI DGN ORANG ISLAM SKRNG NI.
SESAMA ISLAM DIJADIKAN MUSUH.
DENGAN KAFIR YANG MENENTANG ISLAM DI JADIKAN RAKAN.
MUHASABAHLAH DIRI.
APA KAH KITA BENAR BENAR IKUT AJARAN QURAN DAN SUNNAH.
ATAU NAFSU DUNIAWI MENGATASI KITA.
CUBA FIKIR DAN MENUNGKAN NASIB BANGSA DAN UGAMA SETIAP ALI LEPAS SOLAT. INSYALLAH KIT AKAN JUMPA JAWAPAN NYA, INGAT ALLAH, INGAT KITA HAMBANYA....JANGAN MENDABIK DADA...INSAF DAN INSAFLAH.
BUKAN KAH ORANG ISLAM ITU BERSAUDARA.
APAKAH UNTUNGNYA BANGSA DAN UGAMA SEKIRANYA KITA BERTELAGAH DAN BERPECAH.
BETUL KAN LAH SAF SESAMAISLAM.
ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR .

Anonymous said...

Anon BaNgang 12:38,

Nko dah sampai Sabah? dah sampai Sarawak? Nko tahu tak... Kristian Sabah/Sarawak berkhutbah dalam bahasa Melayu. Mcm kat indonesia juga yg berkhutbah dlm bahasa Melayu Indonesia dan menggunakan kalimah ALLAH! JANGANLAH COPY WRITE...KENAPA NAK SAMA,PASAL TAK YAKIN KE?CARILAH SYARIAT SENDIRI,IDEA SENDIRI,APA NAK MENIRU IBADAT ORANG LAIN.WALAUPUN KAMU SEBUT ALLAH TETAP TAK SERUPA DAN SAMA SP ALLAH YG DISEMBAH OLEH ORANG2 ISLAM YANG BERIMAN.NAMA ALLAH LAIN,YANG EMPUNYA NAMA LAIN.

Anonymous said...

orang umngok buat lawak. hahaha...mesti dah kena bayar komen ni.

Anonymous said...

12;48

HAHAHAHA ...N.ajis klu terbaca hang punya komen mesti dia mintak balik hang punya tiket ke syurga.
Sebabnya hang perli dia !

Hang tak baca berita terbaruka Ngah dan Ngeh bersaudara dari perak mengakui dapat tanah 10,500ekar sebagai pertukaran untuk naikan Nizar Lambai jadi MB perak.
Tetapi macam biasa n.aziz menafikan
walau pun ngah dan ngeh telah mengakuinya.

Apa punya bedol la n.ajis tanah orang asli rakyat kelantan di rampas.Tapi tanah kerajaan negeri jolok pada DAP kafir!

Projek ladang rakyat bagi kat cina Singapore,orang kelantan bagi minum airlumpur...ngah..ngah...ngah..
ngah..ngeh..ngeh..ngeh..ngeh..ngeh!

Anonymous said...

PR baru 4 tahun dpt perintah negeri dah macam2 nk digadaikan. Nama Allah dh dilelong kat kafir, Melayu Islam disokong utk murtad. Pluralisme dan LGBT jd agenda utama. Baru 4 tahun. Kalau 55 tahun tak tahulah. Syukur Malaysia dikurniakan pemimpin2 bijaksana yg terdiri dr org UMNO, bukannya org PAS.

anakbochek

Anonymous said...

PAS Takdak Teloqq????

Sound pretty nice to me...bahahaha!!!!

Anonymous said...

JJ 106
BERSATU TEGUH, BERCERAI ROBOH. TEPAT SEKALI.

Anonymous said...

Entah betul gambar dia ke tidak. Mungkin gambar jambu dia kot. Dari kau yg pakai anon je. Nama kau betul Zainon kan.

Anakbochek

Anonymous said...

Mau tak ketawa, diorang ada Leman Raja Lawak jd penceramah. UMNO mana ada.

Anakbochek

Anonymous said...

UMNO useless.


Anakbochek

Anonymous said...

BILA LAH PENCACAI PAS NI NAK GULING ATAS JALAN RAYA...JENUH AKU TUNGGU ..MANA UNIT AMAL PAS NI DAH JADI ANJING SURUHAN DAP RUPANYE...PATUT LAH SENYAP AJE YE..

Anonymous said...

orang cina pun tau umno kuat rasuah.

otai JB said...

Tu lu tak mahu, habis lu mahu org kristian guna nama Allah, org islam bebas menukar agama, lgbt di benarkan, perkahwinan sejenis dibenarkan ,gay dihalalkan, banggang betol mamat ni

LiwatOmega said...

PAS...PARTI AKAL SAMPAH.
CANNOT THINK ONE.....LIKE STUPID LAH.
PENUH DENGAN ULAMAK AKHIR ZAMAN........TAK PANDAI BEZAKAN YANG HAK DAN DAN YANG BATHIL.

Anonymous said...

Dah pencen pon banggang, yg mohon tu partner sebantal lu- dap. Kenapa lu tak ajar lu. Tu la dah tua pon masih bodoh

Anonymous said...

sudah lah pecacai umngok, mengarut je pandai.

Anonymous said...

Aku cukup klakar dengan PR ni, ada hati nak buat budget alternatif, yang tarik pelabur, yg berurusan dgn pelabur semua BN yg buat sudah tentulah BN tau keadaan ekonomi sekarang ni.

Dari segi asas PR nak buat budget pun mmg dah out tp dia tetap juga keluarkan budget ilusi supaya nakkan org percaya yg ekonomi Malaysia tenat, dan merekalah yg boleh menyelamatkan Malaysia.
Hakikatnya perbuatan yg semacam inilah yg meracun pemikiran rakyat.

PRU 13 tiada maaf bagimu, aku akan pangkah BN semahu-mahunya.

Anonymous said...

Ape lagi yang umno nak gadai? cukuplah..

cikgu pencen said...

Melalak le kome, UMNO pasti hancus tanpa sokongan kaum kafir!

Pemberontakan dah bermula di Sabah/Sarawak, riwayat UMNO pasti berakhir pada PRU-13 ini.

Najib kecut telur mahu bubar parlimen, - "ini kali la" moto rakyat Sabah/Sarawak.

Anonymous said...

1;45pm

Ada lagi umno belum gadai..dia punya telur!

Tapi PAS tak boleh lagi gadai dia punya telur sebab telur dah tak ada ngeh..ngeh..ngeh..ngeh..

Anonymous said...

DULU DIDEDAHKAN BETINA PKR KAYA.
SKRNG DIDEDAHKANPULA TANAH YAYASAN ISLAM MILIKI KAFIR CHINA.......KESIAN FUCKATAN NI.
BOHONG LEBIH TEMBERANG BANYAK.
A BIG SHAME ON YOU.
CAKAP TAK SELUPA BIKIN.
G

Anonymous said...

Ape lagi yang umno nak gadai? cukuplah..

December 26, 2012 1:45 PM
-----------------------
PAS nak jadi MB Perak kena gadai tanah kat Kelantan ...sok kalo nak Hadi jadi PM mau tergadai negara, bangsa dan agama......

Oh nooo.....

muahahhahahahahhahah

Anonymous said...

Aq heran la tiap kali aq masuk blog pro bn semua citer yg di bwk pro pr mesti kena blasah. Aku rase advantage sokongan skang ni mmg pd bn. Pr ni bnyk sgt kontroversi lg pon ramai yg da boring ngan citer2 same pr. Yakin bn menang trutama di selangor.

Anonymous said...

korang jangan tadah duit masok poket je. Pemimpin rasuah, songlap duit berjuta2 korang senyap. Lembu dok kondo pun korang tak tahu.

duluPas said...

Cikgu Pencen bahlol,

Sebab UMNO berkuasa lah maka kes ini telah dibawa ke mahkamah. Sekarang tunggulah perbicaraan Mahkamah Rayuan dulu.

Sebenarnya kes ini tak perlu pun dibawa ke mahkamah jika Pas sokong UMNO berjuang isu ini. Tapi oleh sebab DAP dan PKR menyokong paderi2 itu dan ada juga puak2 Pas seperti Khalid Samad yang turut sokong, maka terpaksalah UMNO berjuang sendiri.

PAS tidak berkuasa, tapi mana suara2 bantahan PAS? Ada? yang tak ada kita tahu le, telor! baghal punya cikgu, baguih la dah pencen.

Tukang Komen said...

PAS ADA DEWAN ULAMAK KE? BESAR KE DEWAN TU. BOLEH MUAT BERAPA ORANG DALAM DEWAN TU. AGAKNYA DEWAN TU UNTUK ULAMAK MAZHAB PAS DUDUK,BINCANG2 CAMNE NAK KUTIP DERMA KOT!

APA? BUKAN DEWAN BERMAKSUD BANGUNAN?
OH, MACAM MAJLIS ATAU PERSATUAN TERDIRI DARI ULAMAK. BAGUSLAH TU. APA PENDAPAT DEWAN TENTANG ISU AMANAT HJ.HADI? DIAM MEMBISU. DALAM SOAL KALIMAH ALLAH CAMNE? MEMBISU JUGAK.

DEWAN ULAMAK BISU RUPANYA.

Anonymous said...

1;56,Oiiiii Cik gu pencen tak sedor diri...otak sihat lagi ker?!

Najib kecut telur masih ok sebab telur dia masih ada.Tp telur PAS ?Usahkan kecut dgn kerandu2nya pun dah tak ada hahahaha.

Cik gu pencen utk bulan nie dah ambik ke belum?Klu dah ambik gi beli vitamin B complex bagi otak sihat dan mengelakn sindrom nyanyuk!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 235   Newer› Newest»