Monday, January 2, 2012

TELINGA AHLI PAS KENA BASUH KAW-KAW MALAM TADI !

zulnordin.

memperincikan secara lengkap kronologi perjalanan kes liwat anwar.

memperluas dengan lebih mudah cerita video seks anwar dan chinadoll. siapa eskay,siapa china doll, mana jam omega, bagaimana ia terkantoi.

zul sempat tegur mahasewelsiswa yang melakukan demo di UPSI. zul kata guna otak, bukan pakai lutut.

tok him.
tok him cerita pasal insiden 2 hari anwar sebelum dipecat. bagaimana anwar jadi macam setan sampai tumbuk meja depan dr mahathir dalam mesyuarat MT.

tokhim kata, musuh umno adalah DAP. 

tokhim beri penerangan adakala perkasa terpaksa menahan rasa hati dek beberapa keputusan politik yang dibuat. namun bagi tokhim, itulah namanya politik.

rugi sikit tapi dapat banyak.

bagi aku ini ceramah paling berkualiti tok him selaku ahli politik veteran.

penyampaiannya cukup berbeza. dia mintak bukan melayu jangan keliru dengan permainan politik anwar.

nanti video zul dan tok him keluar, korang dengarlah sendiri.

memang class.

signal malam tadi punya ceramah nak tau apa ? kebanyakan yang hadir adalah orang masjid dan surau. 

yang ahli pas ramai tapi di luar. takpe janji telinga dorang dah kena basuh dengan zul dan tok him !


14 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah, mudah mudahan, ramai orang pas dan pkr sedar akan permainan sang jubor ini...

syukur, jangan kasi can langsung kat babi sepet.

Mungkin kita kena bunuh ekonomi mereka secara senyap. Kita bantu pun dia tetap undi DAP.

mamposlah lu orang cina malaysia. tak kenang budi. Aku selalu pastikan yang aku beli barang cina dan kedai cina LAASSSSSTTT sekali, tu pun kalau dah puas cari barang melayu di kedai melayu tak de. Habis minyak kete pun tak pe!

Anonymous said...

Itu video kasi cepat lah taruk...
thanks GAP

Anonymous said...

kalau kita semue jadikan kicap sebagai contoh, aku rasa kita boleh bergerak jauh. Ingat tak kalau dulu tahun 70an, aku rasa majoriti kita makan kicap buatan org cina...keluaran muslim sikit saja. tapi sekarang, keluaran muslim agak banyak dan amat janggal bagi kita sekarang utk beli kicap buatan cina kat kedai.....kalau kicap ble mengapa tidak produk2 lain?

News Barclays Premier League said...

aku orang perak mengaminkan aje....

ceramah panglima-panglima kita...

syabas orang selangor...jangan buat silap lagi tau....

pemerhati said...

satu lg perkara dlm setiap ceramah patutnya di highlight kan isu keracunan arsenik + kena suntik HIV tu..mmg tak dek sapa boleh sangkal!

Anonymous said...

Saudara GAP,

DiJohor ada juga gang-gang yang tak sedar diri.

Ada juga Mahasiswa yg tak tahu diuntung.

Beritahu UMNO Johor jangan complacent. UMNO Johor kena bangun dari tidur.

suroh UMNO Johor buat ceramah macam ini ditempat-tempat tertentu. Banyak kawasan grey area disini.

Thanks.

Jimmy Hillhead
Johor Bahru
(Masih summer vocation - balik makan masakan Johor dan Durian. Melawat saudara mara diMalaysia.

Thanks

musafir said...

GAP,

anon 5:39 PM,

ambo 100% sokong KICAP!!

begitu jugak mee kuning, kueteow, cili giling, bebola ikan, jejari sutun, ketam & udang, berger, sosej, roti, pau & beribu jenis benda yg dulu org2 melayu tak reti buat tp sekarang dah jadi perusahaan melayu Islam.

krn kita sedar betapa pentingnya HALAL haram sesuatu makanan, bukan bahan saja tapi pembuatannya WAJIB bersih, suci & HALAL supaya kita melahirkan anakcucu yg berjiwa Muslim tulen, Insyaallah!

NFC syarikat yg mengusahakan daging ialah syarikat melayu galakan kerajaan. ambo musykil mengapa pkr serang nfc habis2an tp tak pernah persoalkan perniagaan daging import bukan melayu Islam bekalkan kita daging& ayam yg ntahkan HALAL nhtahkan tidak!!! ambo syak dap dibelakang mrk!!

Anonymous said...

Tahniah, Syabas, mudah2an perjuangan tuan amat ikhlas untuk bangsa dan negara. Mendoakan kejayaan yang akan turut aku nikmati, InsyaAllah.Ameen.

Nok said...

pro gap semua macho lah jimmy hillhead syabas ingatan baik pada umno Johor jgn terlalu relax...ingat apa kjaan s'pork sudah buat pada org melayu satu ketika dahulu...aku pernah duduk johor aku tahu resionalnya org johor mesti kekalkan BN...kalau BN tumbang PR memerintah maka tamat lah riwayat org melayu negri Johor....satu lagi advantages sultan Johor memang tak suka parti pembangkang tambah2 DAP.....sendiri mahu ingat lah......pas haprak tambah lagi le...PKR keh keh keh...kirim salam.....

Anonymous said...

bro GAP..jgn lupa kat Terengganu gak..ramai dh puak2 pkr ni..meh la kat sini uat ceramah..bwak skali tok Him..YB2 BN kat sini asik berbalah sesama sendiri..

ANACONDA said...

MLM SMLM TELINGA AHLUL2 BIUL AKA BAHALOL PAS MENANAH DGN TAIK HIJAU KENA BALUN DGN TOK HIM...

ANWAR IBRAHIM IS THE ULTIMATE LIWAT WARRIOR...

GO TO HELL BUSTARD...

WELCOME TO BAMBOO RIVER N FUCK UR JUBOQ KUNYIT INSIDE THERE...

PUKIMAK KAU NUAR...

Anonymous said...

alhamdulillah. aku baca dgn prasaan bangga sambil menitiskan air mata....

ye lahh bukan senang nak struggle nak sedarkan org ramai yg otak dah kene liwat dgn anwar...

tahniah pada 3 serangkai ni , harap dikekalkan...

generasi hari ni mmg mahu dengar dari ketiga2 mereka, mereka mau tahu perjalanan mahkamah- yb zul, cerita pemecatan - abe brahim, cerita masa zaman reformasi - ezam....

tahniah, semoga Allah SWT selamatkan mereka dan umat islam di msia....aminn.

Anonymous said...

dahulu saya pengikut tegar DSAI....
akan tetapi saya telah berubah angin tiada sesiapa yg memaksa tiada siapa yg membayar, saya sendiri menilai kemampuan DSAI yang gilakan kuasa

Anonymous said...

Insaf la wahai pengikut tegar PKR
bagi penyokong PAS cepat cepat la taubat