IKLAN BERBAYAR

Wednesday, February 29, 2012

CALON TIMBALAN PRESIDEN PAS (NON MUSLIM) SUDAH DIKETAHUI..

aku berkeyakinan saranan dr zulkifli ahmad ( parasit pas) yang mengizinkan kemasukan bukan islam untuk dilantik menjadi timbalan presiden pas semakin hebat diperdebatkan dikalangan ahli pas.

mungkin ramai yang membantah , namun pada ketika ini bantahan sebegini tiada mampu mendatangkan impak besar kerana majoriti pimpinan pas pusat sudah dikuasai oleh kumpulan parasit.

cuma rakyat ingin bertanyakan pandangan kepada dr zulkifli, siapa gerangan calon bukan islam yang layak untuk menjadi timbalan presiden pas ?

jika aku diberi peluang memberi cadangan, aku akan menyertakan HANYA satu nama paling sesuai untuk menduduki tampuk kerusi timbalan presiden pas..

tak lain...
tak bukan...
ambiga sreevanesan.
inilah calon paling cocok dalam mengetuai hala tuju perjuangan pas.


35 comments:

Anonymous said...

bagus dan sesuai....wa sokong.

pas bodoh..

Anonymous said...

ayoyo..ammahhh...kadawaleee.....

Anonymous said...

muko mace nih....hak ptuihhhh

Fenomena said...

deyyyy !!!! ini PAS makin teruk sudah ... apa mau jadi .. ayoyoyo

Anonymous said...

setuju GAP

Anonymous said...

PAS = PARTI AKU SEWEL

Anonymous said...

congratulation. selebriti itu bukankah puteri balqis PAS.

Anonymous said...

ambiga? yaaa....mmg sesuai. dia mmg thiqah. penuh tawadduk. mmg kena la dgn PAS. nga kor ming pon boleh baca ayat quran, apatah lagi ambiga. siap siaga nak takbir je lah!

Anonymous said...

MMG CALON PALING COCOK.

CALON PALING COCOK UTK MENGGOSOK KOTEK BENGKOK ANWAR AL-JUBURI!!!

To Live Again said...

hahahha kelakar la cadangan lu GAP..Apapon gua teringat apa lu penah ckp ini lah masa plg sesuai utk mengucapkan BELANGSUKAWA pd hamPAS hahaha..

Servant of God said...

Yang sedihnya, PAS masih tak sedar betapa jauhnya mereka menyimpang dari landasan asal.

Nak kata bodoh pun tak guna. Dah hati langsung buta.

Harapan korang hanyalah pada Allah SWT. Ingat tak? Tuhan pencipta kita yang n. ajis tuduh samseng tuh?

Anonymous said...

Lepas itu ubah nama PAS kepada Parti Islam Kafir Semalaysia PIAS.... muahaaaaa

ajai62 said...

Assalam Bro

Jangan lupa PAS for ALL... Hancur..

Anonymous said...

orang yang masih nak menyokong PAS lepas ni memang tak cerdik tak boleh diajar. PAS bukan lagi parti ISLAM.

kalau kafir pun boleh buat keputusan dalam PAS, islam KEJADAHnya.

kafir belum lagi masuk PAS, tapi dah cukup power dah, buktinya: PAS tak sokong HIMPUN. kalaulah kafir dah masuk PAS, alahai.....

Anonymous said...

Akibat menuduh Umno kafir hari ini Pas nak kafir jadi timbalan presiden. Jawatan timbalan murshidul am nak gi sape pulak? Mintak DAP cadangkan satu nama.

Kalau dah takut dan kecut eloklah Pas dibubarkan dan ramai2 masuk parti mulia DAP.

Anonymous said...

AKU ISLAM, AKU TAK RELA BERTUANKAN KAFIR,BAHAYA BAHAYA BAHAYA, BERSATULAH ISLAM DEMI AGAMA YANG SUCI.
KALAU KAFIR NAIB PRESIDEN, MAKA BERMULALAH PEJAJAHAN PLURALISMA DAN LIBERALISMA YANG DI JUARI ALJUBURI.
BAHAYA BAHAYA AND DANGEROUS.
BERSATULAH DAN PERTAHAN LAH ISLAM.
ALAAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR.
SOKONG TAK..........................

Anonymous said...

PAS TINGGAL PADA NAMA SAHAJA. HAKIKAT NYA PAS DAH JADI PKR.
TIMBALAN PRESIDEN ORANG KAFIR.
APAKAH ORANG ISLAM BERTUANKAN KAFIR LAKNATULLAH.
ANWARINAS BERJAYA TUKAR PAS JADI PKR.
KUKUHKAN AKIDAH KITA.
MARI KITA KELUAR DARI PAS BERAMAI RAMAI.

hangkedee said...

Amat Haji Hadi.Ini kebesaran Illahi.
Dahulu Pas mengkafirkan Umno.Semua yang orang Umno buat tak betul sehingga sembahyang 2 Imam.climak kematian Ibrahim Libya menjadi tanda tanya.Sekarang apa sudah jadi kerna politik semua di lacurkan kepada kafir harbi.nak tiru BN tetapi setakat menjadi barua Dapig.Takut kepada Dapig kafir laknatullah.

Buat juak juak tegar Hampas.Apakah tuan tuan sanggup bersembahyang berimamkan Dapig di masjid?

Anonymous said...

setakat hari ni, umno yang dikafirkan oleh pas, tak pernah pulak ada timbalan presiden non muslim.

kini..parti yang mengangkat diri mereka pejuang agama telah mendahului umno dalam isu ini..

sape yang semakin kafir sebenarnya? pas oh pas..apa dah jadi? takkan takde ulama yang lebih boleh diharap dlm pas?

Anonymous said...

setakat hari ni, umno yang dikafirkan oleh pas, tak pernah pulak ada timbalan presiden non muslim.

kini..parti yang mengangkat diri mereka pejuang agama telah mendahului umno dalam isu ini..

sape yang semakin kafir sebenarnya? pas oh pas..apa dah jadi? takkan takde ulama yang lebih boleh diharap dlm pas?

Anonymous said...

CHUA JU MENG....


dia dah declare dlm 'forum ''kenapa undi melayu bpecah'' '

dia pung dah byk belajar pasal islam...
pernah dicalon menteri besar johor...

dia ni kira calon tbaik jugak
puak2 umno mesti gentar punya...

apa kata gap and pencacai ...adaberani..

Anonymous said...

Then ambiga must carry her 'dildo' and put it up in her beaver. Turn on the power so the dildo will start vibrating. She can also put it on her female partner's beaver. And both of them will scream with excitement.

Anonymous said...

Cadangan yg TERBAEKKK...sesuai la dengan nama PAS ..Parti Ambiga Sreevanam..sok leh ganti pok aji Adi....bole bincang pasal agama dgn pok nik...

Tun Teja said...

ambiga ini permaisuri lesbian...

aloya said...

PAS= Pengikut Ambeega Srevenasan!!

aloya said...

Anon 10.13am

Woi bodoh, elok2 MB tu orang Melayu apesal nak bagi orang Cina?

Ko ingat Sultan Johor boleh buat bodoh? Mau kena lempang

pencacai2 PR memang rela dikeldaikan, tak penah aku tengok yg lagi hina dari ni

Koru said...

drpd Ambiga ni, baik bg lembu je jd tmbalan presiden

Fenomena said...

belajar je ke?? pastu da dapat jawatan MB terus turn jadi racist kan .. alaa mainan anjing2 tu ne orang da boleh baca laa ... cakap je besar tp apa tiada .. ko memang bodoh makan sampah !

Anonymous said...

Puak penyokong PAS nak buat apa lagi, semua pakai ikut saja. Mereka kata ABU, yang jadi abu sekarang adalah PAS. Islam diperalatkan, melayu dipersendakan, bukan melayu diangkat jadi TP PAS. Hahahahah. Lu pikirlah sendiri wahai ahli PAS.

Anonymous said...

hahahaha... zaman kehancuran PAS! kalau dulu jaja UMNO kafir.. habis lah ni panggil orang kafir tadbir PAS apa cerita?

Rasa ok lagi kalau kata akan jadikan orang bukan Melayu sebagai Timbalan Presiden tetapi ISLAM tetapi rupanya tidak..

Dah tak der ker yang cerdik pandai PAS yang beragama ISLAM untuk dijadikan pemimpin?

PAS sengaja minta kalah di PRU13.

Tunggu N ajis & c Hadi (pengkafir) keluarkan fatwa terbaru!

Anonymous said...

Cantik ler,aku sokong sangat si betina jahanam ni jadi timbalan presiden pas. Hadi Awang tu pun tunggui kayu,apa pkr suruh buat pun dia ikut. Ujung2 betina ni akan di angkat jadi pemimpin pas. Maka akan lahir lah manusia seperti ostad2 yg kena cekup kat kebun swiss baru2 ni

Anonymous said...

INILAH MASANYA PAS DI TEWASKAN...UMNO DAN BN JANGAN LEKA LAH BUATLAH KEJE...PRU13 SETAHUN JE LAGI...

Anonymous said...

kah kah kah, nak muntah aku tengok muka betina sundal niiii.... tapi terbaekkk untuk Parti Adat Sosial..

SuperSamKong said...

XDA MELAYU ISLAM KA NAK LANTIK JADI TIM PRES PARTI AJARAN SESAT NI......

SESAT LAGI MENYESATKAN

Servant of God said...

puak2 umno mesti gentar punya...

apa kata gap and pencacai ...adaberani..

February 29, 2012 10:13 AM

-------------------------

Hahahahahaha

Begitu rendah tahap kau? Setakat itu pun takut?

Kesian pakatan haram nih.

Tolak PR!