Tuesday, February 28, 2012

PAS SEDIA TERIMA TIMBALAN PRESIDEN BUKAN ISLAM. (PERCAKARAN PAS/DAP BERMULA).

kasihan..kenapa begitu terdesak hingga terpaksa mengumumkan kesediaan pas untuk menerima timbalan presiden dari bukan islam ?

adakah percaturan parasit zulkifli ahmad pas ini mahu memecahkan terus ruang sokongan non muslim kepada parti pkr dan dap yang nampak lebih sesuai platformnya untuk non muslim ..

persoalan besar sekiranya timbalan presiden pas itu non muslim ?

jika hj hadi mati, adakah kupusamy dan ah chong akan menjadi presiden kepada parti yang namanya parti islam semalaysia aka pas ?

jelas pengumuman parasit zulkifli ahmad dari pas ini menyerlahkan kepincangan tersembunyi pakatan.

di kalangan mereka sudah timbul riak saling tidak percaya mempercayai.

jika benarlah mereka itu berpadu dan bersatu, maka tugasan mendapat sokongan daripada pelbagai kelompok etnik di segregate/dipecahkan kepada parti yang punyai kelayakan...pkr dan dap.

aku berkeyakinan tindakan pengumuman ini merupakan satu tindakbalas langsung pas terhadap keghairahan dap dalam menjemput beberapa kerat pimpinan melayu menyertai dap.

pas merasa cukup terancam dengan tindakan dap membuka ruang keahlian melayu.

ini perancangan jangka panjang..dap dijangka akan meletakkan calon melayu untuk bertanding di kerusi dun dan parlimen.. sekiranya dap menang, maka mudahlah mereka menama calonkan ahli mereka sebagai penjawat  exco dan menteri besar dari dap..

pada saat itu pas sudah tidak relevan lagi di mata dap.

jadi untuk menutup kemaraan melampau dap, pas terpaksa mengumumkan pemberian satu jawatan penting iaitu kerusi timbalan presiden kepada bukan muslim..

bunuh membunuh dalam pakatan semakin menampakkan kebenaran.

jelas pengumuman pas ini menggambarkan satu lagi realiti penting..

selemah-lemah umno dahulu pun tidak pernah sama sekali untuk sanggup menggadai parti...manakala pas pula terpaksa melakukan penggadaian secara berkala, secara bertubi hanya kerana mahukan sekelumit undi non muslim.

di kala pas sedang mengejar undi non muslim hingga terpaksa melacurkan perjuangan, pada saat yang sama ahli pas yang melayu islam semakin jauh terpinggir..


pas kini berada dalam situasi gelabah politik tahap kronik.

benarlah kata hasan ali, parasit sudah menguasai pas..pas sudah boleh dibelasungkawakan.

94 comments:

Anonymous said...

Adalah baiknya 'Bukan Islam' tu dari kalangan Yahudi.

Dalam masa yang sama, dapat lah PAS mejenamakan semula Perlembagaan PAS dan perjuangan mengikut akan dasar Negara Israel.

Anonymous said...

cam mana nama parti islam tapi pemimpin kafir? sungguh tak boleh diterima

Anonymous said...

ekekeke....

patut tuko nama ....

parti kafir semalaya....ekekekke

Anonymous said...

KARUT MARUT PAD PIS PUS MAMPUS!!

PARTI ISLAM MAHUKAN TIMBALAN PRESIDEN YANG BUKAN ISLAM.

TAK LOGIK LANGSUNG!!

SAH INI PARTI SONGSANG YANG MEMPERALATKAN AGAMA ISLAM. CUMA YANG MEMPUNYAI AKAL YG CETEK SAJA YG BOLEH TERIMA.

TUKAR LAH NAMA PARTI TU JGN GUNAKAN NAMA ISLAM!!

TAK HABIS2 NAK KELENTONG RAKYAT!!

Anonymous said...

esok lusa presiden PAS leh dipegang oleh bukan islam kalau boleh orang yahudi lagi elok sbb di malaysia pas bkwn dengan "kawan baik"yahudi

Anonymous said...

Datuk Chua Jui Meng meminta rakyat memilih pemimpin yang menganjurkan perjuangan berteraskan al-Quran dan Hadis kerana idealisme perjuangan politik Islam menekankan kebaikan untuk semua.




Tegasnya, walaupun terdapat perbezaan pendapat antara parti komponen Pakatan Rakyat, namun Pas, DAP dan PKR tidak memperjuangkan kepentingan kaum tertentu. Sebaliknya, Pakatan memperjuangkan hak semua kaum berlandaskan Perlembagaan.

"Saya 40 tahun dalam Barisan Nasional (Umno-BN), kita tidak begitu faham Islam. Tetapi sekarang kita bersama dengan Pas dan PKR, saya faham atas idealisme Islam itu yang nak membawa kemakmuran kepada semua," kata Jui Meng yang pernah menyandang jawatan Naib Presiden MCA.



"Dulu Umno tidak beritahu dan mengajar saya berkaitan al-Quran, Hadis dan lain-lain termasuk Menteri Agama," katanya dalam Wacana anjuran Sinar Harian yang bertajuk 'Mengapa Undi Melayu Berpecah'.

Anonymous said...

benar lah apa yang dikatakan oleh Tuan Guru Hj. Abdullah bin Sa`amah mengenai parti ini..

Anonymous said...

semakin sempoi la pas ni...

tak tahan aku nak gelak kalau terpaksa maybe diorang akan amik tok sami yg calit nande kat anwar ibrahim dan sami shaolin soccer...

korang meme best la pas...
semakin hampas nyiok la korang nie...

pejuang hamas...

Anonymous said...

SEMAKIN MENGGILA PAS NIH...

PakNgah Langat said...

Patut lah makin ramai cina dan tak lama lagi india pun mula hurai hadis dan Quran dalam ucapan dan campaign..

Eluklah tu.. lagi pun Pak Nik kan dah nyanyokkk... Hadi dah macam kena cucok hidung dek anwar 2 alam.

apa lagi pembaharuan nak buat?
Oh .. yer olih kerana pemimpin PAS kerap sangat rembat bini orang, akan di keluarkan undang menhalakan nyer jugaK....

aper punyer lah kemaruk punyer melayu ULU dan Kampung yg duduk dalam PAS ni?

malu betul aky dengan perangai kemaruk PAS ni.. dah jadi macam orang SEWEL aku tenguk mereka ni..

Anonymous said...

GAP THIS IS ONE OF YOUR BEST ARTIKEL...

FUYOO INILAH KERJA..PUSAT PENYELIDIKAN PAS..ADUHAIIiii

Anonymous said...

Ha ha ha he he he keh keh keh tergolek2 Wa ketawa....Lawak siot...ini bukan mimpi di siang hari tapi mengigau disiang hari...agaknya tak lama lagi Mursyidul Am KUPUSAMY!!! kah kah kah....

Anonymous said...

gempar... pas sedang ditelanjangkan

...


Hadis-Hadis soheh yang PAS TELAH SOROKKAN SELAMA INI

Anonymous said...

Timbalan Presiden Yahudi..

bukan islam gak

dalam diam2 pas iktiraf israel jugak

dua kali 5 ye..

''pastu kuar media umno putar belit kenyataan saya...''

Anonymous said...

cuba teka....sape mulakan dulu!!!?

nie kes lompat keahlian bukan lompat parti lagi dahhhh!!!

DAP ada ahli melayu...PAS ada keahlian cina...PKR?... yahudipun dah ader!!!!

akhirnya...PAS ade presiden cina,DAP ader mursidul am!!!...kekekekeke...

meriah nyerrrrrrr!!!!

takbirrr......!!!

kingnek said...

Dengar khabar, Dr Dzulkefli nak import Benjamin Netanyahu menjadi timbalan presiden, baru lengkap agenda anti-Islam dan pro-Israel PAS sekarang ini, baru TAKEBEER!

Anonymous said...

WAHH...dahsat sejak bila pulak orang UMNO baik hati nak jaga Nurul Izzah pulak ni..dasat ko ..hebat betul alasan putar alam ko....HERAN..kenapa kebelakangan semua alasan UMNO jenis alasan2 budak2 tadika lepas gaduh!!
Paling hebat..orang UMNO tu nak protect Nurul dari siapa ??Dari Mikrofon ke?Protect dgn sua tangan macam penumbuk??Hahaha..lawak la..puak2 UMNO ni..


buat pembantu adun kerusi lepar..
jawapan kamu adalah banggang dan bahlol..
patutlah bos kamu banggang dan bahlol kerana menpunyai penbantu yang banggang dan bahlol macan kamu

Anonymous said...

KATA NAK KEPIMPINAN ISLAM, TAPI NAK LANTIK KAFIR.........MACAMANA NI..........MACAM CAKAP TAK SERUPA BIKIN JE...........JAWABLAH

Anonymous said...

Kenape la dia org ni semakin hari semakin 'BANGANG' nmpaknya. hari itu set2 depa yg lempar batu & pukul kereta Ds Anwar, tapi dikatakan kereta itu yg langgar mereka. Hari ini, 2 penipuan sekaligus, satu oleh mat perkasa Penang dgn katanya mereka yg diprovok masa himpunan hijau sehingga berlaku kekecohan (deyy! budak2 boleh la tipu). Dan satu lagi si asrullah alias bangang yg kata dia kononnya nak lindungi nurul azizah (hai nak lindungi ker dgn penumbuk dilepaskan?) Tak tau nak cakap, nak marah pun ada nak ktawe pun ada! Woii! Klau dah bangang tu, jgn la cuba nak bangangkan org lain jugak dgn alasan merapu. Dah tunjuk samseng, nak tunjuk baik la pulak. Samseng taik kucing alias syarif dol kg dusun!...

Anonymous said...

Anonymous said...

WAHH...dahsat sejak bila pulak orang UMNO baik hati nak jaga Nurul Izzah pulak ni..dasat ko ..hebat betul alasan putar alam ko....HERAN..kenapa kebelakangan semua alasan UMNO jenis alasan2 budak2 tadika lepas gaduh!!
Paling hebat..orang UMNO tu nak protect Nurul dari siapa ??Dari Mikrofon ke?Protect dgn sua tangan macam penumbuk??Hahaha..lawak la..puak2 UMNO ni..


buat pembantu adun kerusi lepar..
jawapan kamu adalah banggang dan bahlol..
patutlah bos kamu banggang dan bahlol kerana menpunyai penbantu yang banggang dan bahlol macan kamu

February 28, 2012 9:21 PM
_____________________________
SAMPAH PAKATAN YG LARI API...

ORG DOK SYOK SEBAB PAS NAK AMIK SAMI DOK KAT JAWATAN TIMBALAN PRESIDEN HANG BOK MASUK CRITA POMPUAN GILA ANAK KAKI JUBUR PLAK...
HEHEHE...
KAKI JUBUR DOOO!!!

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

Siapa la bangang punya tuan pengarah, smpai perempuan yg sepatutnya dilindungi, nak dibantainyer. Dasar bacul & pengecut, buat malu mak bapak aja!...


aduhai alasan...kereta Anwar dipecahkan - alasannya Kereta Anwar langgar budak Umno, Wartawan Lynas dibelasah - alasannya, wartawan tu bersikap kurang ajar. Nurul Izzah hampir ditumbuk - alasannya nak melindungi Nurul Izzah.

Samseng UMNO = Samseng Taik Kucing.

umno cuba nak jadi superman tapi pakai seluar dalam kat kepala sbb tiada otak.

sama macam otak lembu yg bernilai RM250 juta tu gak la.....
UMNO tu boleh ditafsirkan sebagai Umat Melayu No Otak....

YANG TINGGAL DALAM GENG DIA ORG kaki lepak kaki ROAD SHOW mana ada geng cerdik pandai Semua lari ke luar negeri buka bissness sendiri atau masuk pembangkang

Anonymous said...

Betulkah berita ni gap..ntah apa da jadi dengan pas ni..kalut
bertlkah berita ni gap..betulkah atau umno punya cerita..

Anonymous said...

Klau dah bangang tu, jgn la cuba nak bangangkan org lain jugak dgn alasan merapu. Dah tunjuk samseng, nak tunjuk baik la pulak. Samseng taik kucing alias syarif dol kg dusun!...

February 28, 2012 9:23 PM
________________________________
YG BANGANG PAS DAN MELAYU PAKATAN...
KORANG DAH BANGANG...TAKYAH NAK BANGANGKAN LAGI...ALASAN KONSPIRASI SANA SINI...

BAB SAMSENG KO BUKA MATA LUAS2 TGK MUKA UNIT AMAL HAMPAS DAN BIAWAK KOMODO AMK...
UNIT AMAL DAN KOMODO AMK LAGI HINA
DARI SARIP DOL...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

bodoh punya alasan...nampak umno makin lama makin samseng dan jadi gila semacam...kuburkan je umno ni...selesai masaalah...

hanya orang/pihak yg tak sempurna aqal sahaja boleh menerima alasan minda tahap pra-sekolah ni.

Kenapalah semakin hari semakin Umno, sedarlah semakin lama dah tak ramai orang bodo di Malaysia untuk terus diperbodohkan oleh kao. Pakai lah otak utk berfikir secara waras, bukan pakai lubang jubur ooi...kao menghalang kebebasan bersuara rakyat Malaysia...semua rakyat tau itu salah tapi kao ingat itu wajar.Umno skrg dah jadi parti samseng dah.
ramai golongan samseng melayu di lahirkan? :(


Samseng-samseng umno! sudahlah....tak perlu jelas dengan panjang lebarlah, Rakyat sudah tahu umno ni pandai tipu...Allah tahu apakah yang kamu buat dan tidak lama lagi kamu akan dihukumNya

persepsi org ramai terhadp umno ialah 'knp lah semakin bodoh

Anonymous said...

KAT SINI PUN RAMAI KAKI PUSING LA GAP...

ASAL KENA JER PUSING BAWA TAJUK BETINA GILA ANAK SAUDAGAR PUNGKUR...

HAHAHAH...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

Nih.. gambar-gambar dia.. orang kuat UMNO la...

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/02/orang-kuat-umno-rupanya-samseng-yang.html#more


ini majlis PR..apakejadah nak rampas mikrophone orang der..kalau PR pakai mikrophone UMNGOK...leh ler rampas...very simple maaaa


senang cakap, atas alasan apa beruk2 UMNO ni berada di program tersebut? kalau bukan kerana niat nak mengganggu.. apa lagi? dari awal lagi nawaitu dah salah. Kalau semua beruk2 ni pergi sebab nak dgr ceramah, x kan jadi timbul isu ni. Tapi sebab dari rumah lagi niat dalam hati tu ngan mengacau.. memang jadi mat kacau la. Patutnya lepas ni PR sediakan beberapa tandan pisang pada setiap ceramah, nampak je ada beruk yang cuba nak kacau baling je pisang. InsyaAllah.. senyap la lepas tu.

Anonymous said...

Allah tahu apakah yang kamu buat dan tidak lama lagi kamu akan dihukumNya

persepsi org ramai terhadp umno ialah 'knp lah semakin bodoh

February 28, 2012 9:31 PM
________________________________
ALLAH juga tahu yg korang ni akan jadi balaci bangsat kalau kapir jadi timbalan presiden...

dah presiden pun tak guna confirm timbalan akan ajar puak pas ni berzikir dgn calit nande...

hang meme bangsat la sial...


pejuang hamas...

Anonymous said...

samseng umno dapat rm20.00.. yang atas samseng tu dapat juta2...bila nak berhenti jadi bodoh....tlg bagi tahu berapa banyak ceramah umno org pakatan dah buat provokasi ? buat statement macam dia baik sangat..ABU


Umno ni brtuhankn duit, peduli aper diorg halal haram, hahaha...

Gila punya penyayang pemuda UMNO. Bodoh sungguh siapa yang percaya jenaka seperti ini!

nak backup pom agak2 larrr.. ni bukan pertandingan bercerita nih

budaya Samseng budaya UMNO

cover yang lansung xlogik....balik mati hidup pon asrullah x akan lindungi Nurul Izzah..kalu benar dia nak lindungi, bukan dgn cara buat kaco mcm tu..

umno kaki pusing kaki putar itu citer..kalu btul nk amik mic xkn la smpai buat cmtu xleh ke ckp bg tau elok2.. yg puak2 umngok dok sibuk nk kacau ceramah org apsal nnti najib dtg tempat kuat pembangkn buat cmtu apa plak kata2 puak2 umngok ni jgn nnti terkena muka sndiri bru nk sedar

Anonymous said...

Penyakit meroyan mereka dah tahap 4. Apakan daya parasit dah naik ketengkuk.

Anonymous said...

hahaha...

nak baca lagi komen2 rakyat M'sia .baca lah malaysiakini..

majoriti rakyat M'sia dah tahu busuk hati isi perut org umno..parti yg bergelumang dgn maksiat dan kakifitnah..caci maki..

Anonymous said...

anon2 semua..

tuh dia..baca berita nih pulak

----------------------------

Memberi contoh, anggota parlimen Kota Belud berkata, sekarang ini lebih ramai orang membaca Malaysiakini berbanding Utusan Malaysia dan lebih banyak membaca The Malaysian Insider daripada The Star.

Menurut statistik terkini Malaysian Digital Association, kedudukan portal berita tempatan didahului Star Online, diikuti Malaysiakini, Utusan Online, Berita Harian, Kosmo, Harian Metro, The Malaysian Insider dan Sin Chew Daily.

Tiada statistik membandingkan antara akhbar dan portal berita. Menurut Google Trends, Malaysiakini mendepani dalam kumpulannya.

-----------------------------

amik kau..rakyat pun dah tak nak baca utusan m'sia..malaysiakini lebih telus..

Anonymous said...

wihuhuhu hahaha pejuang hamas bwk2 mengucap..pi lah tarbiyah kat org kafir..buat uaha dakwah. ceritakan islam pd mereka. terima tak terima. hidayah. allah taala tentukan.sekurang kurangnya ada jugak sumbangan hang sebagai org islam....

Anonymous said...

Sial betul, orang tengah serious pasal PAS nak bagi peluang samarata untuk Sami sami, Rahib rahib, Padri padri mengantikan ulama kimak ada mamat yang gila kan Nonok Izah pulak. Bawa sial je lah lu.

Anonymous said...

amik kau..rakyat pun dah tak nak baca utusan m'sia..malaysiakini lebih telus..

February 28, 2012 9:49 PM
__________________________________
korang tak baca pun no hal sebab korang bukan bagi untung pun...

semakin ramai org kena kencing dgn cina bangkai...

cerita banyak tapi kencing...
taksub korang tahap dewa kepercayaan al juburi di perayaan ponggal...
kalau dia kata malaysiakini benar maka korang pun akur dan sembah apa yg padayapparia ni kata...

patut pun jawatan timb.presiden pun pas amik kafir bangsat...

melayu pakatan semua bangsat otak bahagian medula oblongata dah rosak...

hehehe

pejuang hamas...

Anonymous said...

Anonymous said...

wihuhuhu hahaha pejuang hamas bwk2 mengucap..pi lah tarbiyah kat org kafir..buat uaha dakwah. ceritakan islam pd mereka. terima tak terima. hidayah. allah taala tentukan.sekurang kurangnya ada jugak sumbangan hang sebagai org islam....

February 28, 2012 9:50 PM
_________________________________
wei bangsat!!!
tarbiyah kepala otak hang...
korang yg telah ditarbiyah oleh org kapiaq la musibat...
korang yg biaq lakhanat punya kaum cina bangkai baca petikan dari AL QURAN dgn bacaan yg berterabur pastu si apek mabuk tu suh takbir puak pas pun takbir...

hidayah meme ALLAH tentukan tapi korang yg dok perasan dapat hidayah lebih dari umno...kononnya isle la...tapi bangsat penjual agama...

pejuang hamas...

Anonymous said...

amik kau..rakyat pun dah tak nak baca utusan ....

..........................................

Tak baca pun tak kisah, Hang pun IC saja Melaja jiwa kena parasit jadi bukan melayu. Hang takdak bangsa punya orang.

Anonymous said...

Masa dulu aku wonder kenapa "Parti Islam SeMalaysia" guna sengkatan "PAS" instead of "PIS" (cite 30 tahun dulu), sehingga sekarang masih guna "PAS", sekarang baru aku sedari yang Maha Berkuasa mengizinkan perkara tersebut sebab bru nampak jelas akan sengkatan "PAS" tu adalah Parti Ajaran Sesat.

Anonymous said...

Roket dah mendarat di Bulan. Tahniah.

Anonymous said...

aku kesian sungguh dgn anon yg lari tajuk ni..ni laa tahap mentaliti low class pemBANGANG, eh pembangkang...

korg ni memg pakar spin laa..tp rakyat yg celik, cerdik & waras xkan trmakan dh dgn tipu madah berhelah korg laa pemBANGANG, eh pembangkang..hehe...

Realitinya kita tengok laa PRU13 yg bakal tiba x lama lg..korg juak2 haram pemBANGANG, eh pembangkang akan ditanam oleh rakyat yg celik, cerdik & waras..

Jgn nti xleh terima kenyataan sudah laa..CONFIRMnya yg korg punya DR SPIN anuGAYrah tuhan akan wat wayang lama..SPR x telus..hehe..

Betul x apa aku cakap ni wahai pemBANGANG, eh pembangkang..??!!

Anonymous said...

Kita semua cerita PAS SEDIA TERIMA TIMBALAN PRESIDEN BUKAN ISLAM.

Yang puak PR ni melalut perkara lain kenapa? Patut lah bangang tegar.

Lain orang bincang lain yang dia cerita. Kalau cerita itu betul takpe. Ini yang kita nak bincang dah tentulah cerita betul dari puak dia orang.

Dulu kata UMNO kafir kerana bersama MCA dan MIC tetapi sekarang PAS tak kafir dengan DAP.

Hari ni Timbalan Presiden PAS dah boleh orang KAFIR.

Patutlah pelawak SATIYA asyik kata
"Sudah Tukar Ka"

Kesian kat ahli ahli PAS yang terpaksa berpisah dengan IBU Bapa, adik beradik, suami isteri dulu kerana Amanat HJ Hadi. Sekarang apa sudah jadi. Yang masih hidup boleh juga HJ Hadi minta Maaf. Yang dah mati bersama Ibrahim Libya macam mana HJ Hadi nak minta maaf ya

Anonymous said...

wihuhuhu hahaha pejuang hamas versi mlsia. sekurang kurangnya bukan islam ambil pendekatan islam dgn membaca ayat alquran.drpd hang langsung tak baca. asyik dok sumpah seranah ja.awat dtng period ka.srupa hang ni baru betui di panggil meroyan.kerana hang. kensel aku nak pangkah bn. rela kerat tangan dr aku undi bn..hehehehehe...

Anonymous said...

Bodoh punya PAS.

Anonymous said...

. rela kerat tangan dr aku undi bn..hehehehehe...

February 28, 2012 10:29 PM
______________________________
aku kesah apa ko nak undi mana pun...
hang pun macam wali terompah bleh tau org ngaji ker tak...

dgn korang aku rasa dah tak leh nak sopan dah...

cukup la 2 minggu aku cuba elokkan kata2 aku tapi lakhanat mcm puak hang ni yg tak tau langsung nak hormat org...

tak salah aku kuang ajaq dgn org mcm kaum hang...

pejuang hamas...

Anonymous said...

samseng umno dapat rm20.00.. yang atas samseng tu dapat juta2...bila nak berhenti jadi bodoh....tlg bagi tahu berapa banyak ceramah umno org pakatan dah buat provokasi ? buat statement macam dia baik sangat..ABU


Umno ni brtuhankn duit, peduli aper diorg halal haram, hahaha...

Gila punya penyayang pemuda UMNO. Bodoh sungguh siapa yang percaya jenaka seperti ini!

nak backup pom agak2 larrr.. ni bukan pertandingan bercerita nih

budaya Samseng budaya UMNO

cover yang lansung xlogik....balik mati hidup pon asrullah x akan lindungi Nurul Izzah..kalu benar dia nak lindungi, bukan dgn cara buat kaco mcm tu..

umno kaki pusing kaki putar itu citer..kalu btul nk amik mic xkn la smpai buat cmtu xleh ke ckp bg tau elok2.. yg puak2 umngok dok sibuk nk kacau ceramah org apsal nnti najib dtg tempat kuat pembangkn buat cmtu apa plak kata2 puak2 umngok ni jgn nnti terkena muka sndiri bru nk sedar

February 28, 2012 9:37 PM

---------------------------------------------

YANG KAU JADI BARUA BANGSAT PAKATAN RABAK DAPAT BERAPA RM SIAL!!!

KAU ADALAH MELAYU BANGSAT ATAU PON CINA MUSIBAT!!!

YB Raz said...

hebat pas sekarang..macam mana nak tegakkan hukum islam apabila timbalan presiden adalah orang kafir?

Anonymous said...

wihuhuhu hahahaha pejuang hamas. bukankah hang sudah berjanji pdku.kenapa ulangi.muhasabah diri.jgn diikutkan napsu.kali ini aku maafkan kamu. tak perlu kita bertemu.kensel undi bn...hehehehe

Anonymous said...

YB RAZ,

DAH MELAYU YG DOK ADA PUN SEMUA BANGKAI DALAM PAKATAN...

JAWATAN TIMBALAN PRESIDEN KALAU DAPAT KAT KAPIR TENTU DUIT NAK BERJUANG UNTUK GE13 NI LEBIH BANYAK SEBAB BLEH DAPAT PERUNTUKAN DARI KUIL DAN TOKONG...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

PERHATIAN.!
PERHATIAN.!!
PERHATIAN.!!!

Aku tolong pastekan tajuk yg GAP utarakan utk dibahaskan..:

"PAS SEDIA TERIMA TIMBALAN PRESIDEN BUKAN ISLAM. (PERCAKARAN PAS/DAP BERMULA)."

Bukan apa, aku tengok byk sgt komen2 kt atas ni yg lari tajuk..tau laa puak2 tu tahap mentality LOW CLASS, tp jgn laa tunjuk sgt seolah2 yg puak2 korg dh x faham BAHASA MELAYU, BAHASA KEBANGSAAN NEGARA MALAYSIA TERCINTA NI..

Ataupun, ini menandakan puak2 yg perasan MAKSUM tu dh x KENAL HURUF RUMI DISBBKAN OLEH TERBIASA DGN TULISAN CHINESE PINYIN/BIHUA ATAU TULISAN ISRAEL.?!

P/S: Parah dh korang ni, melayu liberal..hehe..

Anonymous said...

Masa dulu aku wonder kenapa "Parti Islam SeMalaysia" guna sengkatan "PAS" instead of "PIS" (cite 30 tahun dulu), sehingga sekarang masih guna "PAS", sekarang baru aku sedari yang Maha Berkuasa mengizinkan perkara tersebut sebab bru nampak jelas akan sengkatan "PAS" tu adalah Parti Ajaran Sesat.

February 28, 2012 10:06 PM

----------------------------------------

PARTI BANGSAT NI PAKAI NAMA PAS. SEPATUT NYA PAKAI NAMA PIS. TAPI YANG PALING BAIK PAKAI NAMA PUS SBB TAK LAMA LAGI PARTI NI NAK MAMPUS!!!

Anonymous said...

tak perlu kita bertemu.kensel undi bn...hehehehe

February 28, 2012 10:43 PM
_________________________________
LAGI GELI AKU NAK JUMPA HANG...

CARA HANG TU MCM 2 ALAM...

AKU HARAP HANG UNDI APA SAJA DALAM PAKATAN...
SIKIT PUN AKU TAK HERAN...

KALAU PAKATAN MENANG AKU ANGGAP SEBAGAI MUSIBAH KE ATAS MALAYSIA...

BILA DAH TERGADAI SAMPAI DAH TAK DA APA NAK GADAI NANTI JGN NYESAL...

MASA TU NAK JADI SAMSENG PAKAI PISTOL PENG...PENG...BAIK KO MELINGKOP DOK DGN MILOSUAM...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

DGN TULISAN CHINESE PINYIN/BIHUA ATAU TULISAN ISRAEL.?!

P/S: Parah dh korang ni, melayu liberal..hehe..

February 28, 2012 10:44 PM
_____________________________
bahasa hebrew bangsat ni semua paham la...
sebab tu melalut kes pompuan gila anak kaki jubur...

barua wihu2 ni macam mau peliaq jer...

haram jadah punya budak...

ni anak buah tok sami BARD la...

pejuang hamas...

Anonymous said...


PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT
PAS = PARTI AJARAN SESAT

..............................PIS?
= PARTI ISLE SEMALAYA

Anonymous said...

PAS tu parti adat & sukan so sape sape pun boleh masuk.

Anonymous said...

PAS tu parti adat & sukan so sape sape pun boleh masuk.

February 28, 2012 10:53 PM
_______________________________
umat pas akan kata bersukan main kejar dgn tok sami sai baba untuk kesihatan...

kahkahkahkah....

pejuang hamas...

Anonymous said...

PAS ADALAH PARTI PARA PARA AMBIA,WALI-WALI,SEBAB ITU KAMI LEBIH ISLAM DARI ORANG LAIN.

ALLAH HANYA TERIMA KAMI,TUNJUK PADA AKU MANA ADA AHLI2 PAS YANG MENIPU,MEROMPAK,MEMAKI ORANG ,HINA ORANG,BERKALWAT,BERZINA DAN MINUM ARAK.

AHLI2 UMNO ....YES!YES!YES!

Anonymous said...

Saya rasa saya lah orang yang pertama gelar PAS = Parti Ajaran Sesat dalam blog Gomo dua tahun dulu kalau tak silap. Adakah sya berdosa atau dapat pahala?

Anonymous said...

Wihuhuhu hahahaha pejuang hamas versi slgor..awat kalut . isis hang ni. kuat mencarut la. peliaq la pungkuq la..hang janji lagu mana..kata tobatlah. tak mau berpolitiklah. hang ni ada ciri org munafik tau dak..takpa aku tetap maafkan hang. tapi undi jadi lain...pr forever hehehehe

Anonymous said...

senang saja nak laksanakannya.....Bawa Mat sabu ke DUMC dan terus convert agama lain (pilih saja agama apa yg suka)....maka wajudlah tim presiden bukan islan, kan mudah......yahooooo

Anonymous said...

Anonymous said...

PAS ADALAH PARTI PARA PARA AMBIA,WALI-WALI,SEBAB ITU KAMI LEBIH ISLAM DARI ORANG LAIN.

ALLAH HANYA TERIMA KAMI,TUNJUK PADA AKU MANA ADA AHLI2 PAS YANG MENIPU,MEROMPAK,MEMAKI ORANG ,HINA ORANG,BERKALWAT,BERZINA DAN MINUM ARAK.

AHLI2 UMNO ....YES!YES!YES!

February 28, 2012 11:01 PM
____________________________
over gila barua ni...

tak tahan aku...

kahkahkah....

pejuang hamas...

Anonymous said...

Mat Sabu = PAS
Badru Amin = PKR
Mat Sabu = Badrul Amin = Khalwat dgn bini org

Anonymous said...

PEJUANG HAMAS...JANGAN MAIN2 DENGAN KOMANDO AMK,JANGAN KEJUT HARIMAU YANG SEDANG TIDUR !

KAMI KOMANDO AMK TELAH LAMA TUNGGU PEMUDA2 UMNO DATANG KE CERAMAH KAMI,SETAKAT YANG DATANG MAT REMPIT,MALAS NAK LAYAN KERANA MENGUNDI PUN TAK LAYAK LAGI.

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

Anonymous said...

Bunyi bila Babi kena tenggek dengan Anjing Gila "Wihuhuhu hahahaha".

This one is for you PH.

Anonymous said...

KOMANDO "AMK" ni apa? "Asyik Main Konek" tu pun klu ada konek.

Otak geliga said...

hahaha.....makin hancusss PAS skrg..hehehe

gini bro GAP...aku rasa ini signal awal yg menunujukkan kesudian PAS menerima Timbalan Perdana Menteri bukan Islam yg pertama & dijangka mungkin dari biaDAPigs

mungkin atas dasar KETERBUKAAN & TRANSFORMASI juga, PAS berkemungkinan menerima Perdana Menteri bukan Islam pada masa akan dtg hanya utk survive dlm politik yg memperlihatkan penolakan umat Islam & Melayu secara TOTAL terhadap parti PAS skrg ini

cuma spt kata2 forumer lain mungkin PAS juga akan menerima bukan Islam utk memimpin sebuah parti yg memperalatkan nama Islam

cuma satu pertanyaan aku:

SUDAH PUPUSKAH GOLONGAN ULAMA' TULEN/PEMIMPIN ISLAM UTK MEMIMPIN SEBUAH PARTI YG MENGGUNAKAN NAMA ISLAM????....atau ini sememangnya berlandaskan ideologi KETERBUKAAN, TOLERANSI, TRANSFORMASI yg MEMBELAKANGKAN SYARIAT ISLAMIYAH???

Tahap pencapaian PAS kini semenagnya tidak dapat ditandingi oleh UMNO & UMNO x perlukan transformasi melampau sebegini utk menguruskan parti UMNO yg memmperjuangkan Islam, Bangsa, Melayu, Raja2 & Tanah Air

Anonymous said...

Mat Sabu = Badrul Amin = Khalwat dgn bini org

..................................

Berapa banyak anakdara & janda2 ada di kuantan tu, bini org juga dia cari.

Kalau aku jadi suami pd apa tu ... watiwati, kepada badrul pasti pecah punya,aku hentam.

Anonymous said...

Dr Hasan Ali yg perjuangkan islam di singkirkan, yg kafir nak diambil jadi timbalan presiden, pas dah tak sesuai guna nama parti Islam.

Otak geliga said...

adakah keputusan PAS ini menunjukkan tahap KEIMANAN & AKIDAH bukan Islam yg akan memimpin PAS lebih tinggi dr mana2 org2 Islam dlm PAS???

nauzubillah.....adakah ini kifarah yg perlu dibayar PAS setelah apa yg mereka lakukan terhadap agama Allah selama ini????...wallahualam

Anonymous said...

Wihuhuhu hahahaha walaupun sampai tara tu hang kata kat aku. takpa pejuang hamas. aku tetap trima hang seadanya. dan bersedia unt memaafkan kelaku buruk hang tu..justeru itu undi ku tetap tidak berubah pas forever...hehehehe yeehaaa..

Otak geliga said...

memang hebat modus operandi & keintelektualan parasit2 dlm PAS utk mencengkam PAS secara holistik samada dr segi ideologi, perjuangan, perbuatan, kepimpinan etc

serangan parasit yg berlaku samada dr dlm atau luar telah memberi gambaran jelas mutakhir ini sehingga menjadikan PAS benar2 hilang MARUAHnya secara sedikit demi sedikit sehinggakan masyarakat Islam sudah mula memandang JIJIK dgn parti yg mengaku TERLEBIH ISLAMnya ini....hehehe

usin said...

gilo ko apo?

Otak geliga said...

hehehehe.......satu persatu masalah menimpa PAS....x berkesudahan langsung....tapi MASIH lagi BONGKAK & x sedar2 juga...nasiblah kau PAS...mmg berkuburlah PRU-13 nnt

Anonymous said...

"PAS FOREVER" berdenyut dalam kepala sebab ada bisol.

Otak geliga said...

aku rasa "manusia" tu pun dah tak larat nak keluarkan FATWA MERAPU dia lagi....masalah bertimpa2...x sempat nak cari nas/dalil utk poooosingh ada lagi benda baru timbul....tuu yg soooonyap jo kebelakangan nih...pening kot.....hehehehe

bila nak bg jawatan Mursyidul Am PAS pada bukan islam????...x kan x da yg x layak kot???...hahahaha

Otak geliga said...

PAS 4 ALL telahpun memunculkan diri

maksudnya, selepas PRU-13 PAS 4 ALL akan melabuhkan tirai &...........

PAS IS DEAD akan menjelmakan diri....dgn bertemakan "KEPIMPINAN PARASIT"

maka cita2 PKR & biaDAPigs telahpun tercapai dgn jayanya.....termanggu2 la ulama' dlm PAS nnt sbb jd pak turut je.....aduhaiiii malangnya nasib PAS....hehehehe

Anonymous said...

korang pernah dengar ahli pas yg selalu duduk surau..jadi tak kematu..jadi pendiam gila...bukan gila isim

tapi selepas 16september 2008

korang pencacai jaga2...

samada otak dah mula mereng atau memang betul geram pas pasal dap tu nak lantik wakil melayu dap..

tp pas buat tak realistik...

yg patut pas buat::

'' PAS BERSEDIA MENGGILIRKAN PERDANA MENTERI MALAYSIA BERSAMA DAP...PKR DULU...PAS...THEN DAP...''

BARULAH NGAMMMMM. FERPPPPPPKKK



.

Otak geliga said...

ermmmm......aku nak jugak bg cadangan kat PAS....apa kata beri jawatan Timb Presiden PAS pada Karpal Singh???

ilmu dia tinggi, cuma dia x pakai sorban & jubah ja yg penting dia tutup aurat...hehehe....oh ye, dia ada janggut....hehehehe

tergambar2 aku kemesraan KS & HjH....hehehehe

Otak geliga said...

ehhhhh ye la... Mat Sabu sekarang nak lontar mana???

ermmmmm....mungkin Mat Sabu yg akan jd Presiden kot & Tim dia KS...ermmmm canteek gak tu

tapi MS suka Komunis....mungkin dia akan pilih suku sakat komunis utk tolong dia meminpin akidah PAS...mana tahu???.....hahahahaha

HjH nak letak mana pulak???....ada aku kesah??....hahahaha

Anonymous said...

PAS DAH ROSAK....AMBIL SEMUA BARANG-BARANG PI HUMBAN KAT SUNGAI.

macam dah sewel je...

Anonymous said...

KALAU NAK TAU SIAPA KOMANDO AMK MAI LA KAT CERAMAH ANWAR.

NAK TAU LANGIT TINGGI RENDAH MAI,JANGAN DOK SURUH BUDAK2 REMPIT,RAMAI YANG MASIH BELUM BERSUNAT TU.

SAJA BERI MUKA SIKIT SAJA KAT HANGPA DAH PERASAN HANDAL,HOI MAMAK PENANG MAI LA JUMPA KAMI KAT CERAMAH ANWAR,...BIAWAK HITAM!

KOMANDO ANGKATAN MUDA KEADILAN(AMK)
ADALAH BENTENG HADAPAN!

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

Anonymous said...

PAS..????

Parti islam...bukan parti kebajikan.

Parti melayu...orang PAS bukan melayu, kita pun boleh terima timbalan bukan Islam, apa ada hal.

Parti yang pertahankan panji Raja...ish tak lah...hasan ali yang nak bela pun kita dah buang.

Parti yang nak tegakkan HUDUD...belum fikir lagi, putrajaya dulu.

PAS sokong ker hak asasi manusia..LBGT....hak dalam bilik...kita masih berpegang buku jingGAY.

.............................
PAS dah kelaut....sesen tak guna...dah masuk lubang tahi...say goodbye n flush.

KENAPA PAS SEMAKIN HINA?

Anonymous said...

Komodo AMK tu apa....macam anak-anak ikan je.....
Baik-baik BRO...lu hensem jaga-jaga...tapi kalau muka pecah2 tak pe...lu selamat....

ini komodo kalau ada senang je, ..lu baling seko bangkai ayam kat tepi dia berkerumun la pi makan....

Langsi said...

Yg datang tu tak dibayar dan tak ditaja... cuma KEBETULAN selera diorang sama, sebab tu sume pakai baju, tudung, topi yang sama je!

Tak ade sponsor pun cume KEBETULAN terbeli dari kedai kain yg same!

Dan KEBETULAN juga... same2 ade duit RM30.00 dalam kocek dan ternaik bas yang same!

Eh...eh... kenape lauk nko dgn lauk aku same je? Nko tiru aku ye? Lauk ape la Tok NajisNazak makan ye... takkan makan lauk 1Msia!

Be-eNd...Be-eNd... dulu, kini dan selamanya - BNgok; BNgong; BNgai; BNgang dan BNgap!

UMNgOk...UMNgOk... Hidup Melayu! Hidup Melayu! Hidup Melayu! tapi undi punye pasal...mana Indon, mana Bangla,mana Nepal,mana India, mana Kemboja, mana...mana...mana! Mari cepat...sini ade IC, mau jadi Melayu ka? PRU13...Undi punye pasal, mari2 jadi warga UMNgOk Be-eNd..... Hidup Melayu!

Anonymous said...

Sesiapa yang tak puas hati dengan PKR sila hubungi saya,boleh juga saya akan terangkan betapi perlu nya PKR memerintah negara ini.

SAYA PEJUANG MUDA YANG TIDAK GENTAR ADAM ADLI 0174347313

Anonymous said...

tak guna la gap kita nak pertikai kata2 pemimpin2 PR ni.. anwar dituduh meliwat, yg tduh saiful, BN yg kena tduh..anwar cakap dia sokong penubuhan 2 negara palestin ngan israel, media BN jgk yg dia kata spin laporan..pakar2 semua kata LYnas selamat dan bukan loji nuklear.. dorg masih lagi cakap stop lynas sbb tu loji nuklear.. pastu ramai plak yg pecaya..eskay kata anwar dlm video, anwar blm tgk video dah declare tu bkn dia sbb perut dia lebih boncit...tu pun org still pecaya nuar..anwar spin lg kata BN punya keja...sudahnya nanti buat IC tak payah amik gambar muka.. amik gambar perut je cukup kita da tau sapa org tu...pun still otak bangan pengikut leh pecaya ngan nuar..hassan ali kena pecat..bkn dia mintak kena pecat.. pun kata hasan ali di taja umno..baru2 ni badrul amin kena tangkap khalwat pun dorg ckp keja umno..ni yg ko laporkan yg parasit pas ni cakap dorg sudi terima org bukan islam jd timb president.. nanti dorg ckp media slh lapor,,.. saja nak spin cakap..plg kuat pun klu btl dia ckp, nanti pemimpin pas lain ckp tu pandangan peribadi..hihi...semua slh umno..PR semua baik2 PR tak mungkin dan mustahil rasuah tak mungkin buat maksiat tak mungkin menipu tak mungkin bohong.. klu kuar PR br jd bohong macam yg kena kat hassan ali..mmg otak da tak boleh diselamatkan lg org taksub PAS ni...moga allah bg hidayah kat mereka utk mereka jd seorg yg mampu berfikir..


kasih awan

pemuda melayu kedah said...

bro,mohon puatkan blog medantempurkedah.blogspot.com tq

Anonymous said...

aku setuju timbalan diberi kpd bukan islam.Jawatan mursyidul pun lagi boleh diberi kpd bukan islam kalu pas mahu tarik undi cina.Baru selamat dunia akhirat.

Anonymous said...

VIDEO BADRUL AMIN SEDANG LAKUKAN AKSI LUCAH

Anonymous said...

Nampaknya tak dapat lah nak tegak negara Islam. Dasar PAS yang sering berubah-ubah mengikut selera semasa?

Wahai ahli-ahli PAS yang tegar, bebaskan diri anda dari parti yang tidak konsisten itu.

Warga Sebelum Merdeka

Anonymous said...

ya allah apa dah jadi pada PAS....kasihan2....PAS dah kemaruk dgn undi cina. PAS sedar melayu semua dah tolak PAS. taraf PAS adalah setakat bagi limau kat peniaga babi!!!

Servant of God said...

Ada lagi komando kebun pisang buat bising kat sini? Dapat cuti keje jaga kereta ke?

Servant of God said...

Kepada tukang2 putar alam pakatan haram yang ketagihan trafik sampai perlu terhegeh2 kat blog GAP nih,

Korang tuduh UMNO samseng? Suka hati mulut korang laa kan.

Tapi, rakyat ada mata boleh lihat, ada otak boleh fikir. Yang nyata, hanya di bawah pakatan haram saja meeting PIBG boleh jadi ganas sampai nak pukul2 orang. PIBG dol!

Kalau berbincang secara aman untuk masa depan anak2 pun korang tak boleh buat, apa yang korang boleh buat?

Berdemo tanpa periksa fakta, guling2 atas jalan raya, orang gila pun boleh buat.

So apa benda berguna yang korang boleh buat?

Apa?

praha2 said...

cubo eden peringatkan oran melayu mengapo oran bukan melayu takut nak doket dongan oran melayu Islam?
sobabnyo pas terlalu taksub-mengatokan Islam oran melayu punyo.
eden nak corito sikit-istori eden dulu pun mempunyai perasaan cam tu. jai bilo dio memeluk Islam dio kato dio masuk melayu. Dr Ridzuan ado berkato sampai ahkir dunio pun dio tak masuk melayu. dio memeluk Islam sebagai ugama nyo cam tu jo lah istori eden. emak bapak dio masih cam dan eden torimo. adik beradik dio pun cam tu. yang menakutkan ialah pas -membuetkan oran bukan Islam -oran putih kato stay away from Islam. Islam bukan hak oran melayu tapi sekarang pas dah mula sodar kalo tak berbaik dongan bukan melayu pas akan mati.itu hakikat nyo

n9_maskman72 said...

kah3.....
akhirnya org Pas yg bunuh Pas...
satu malaya gelakkan org2 Pas kerana kebodohan pemimpin nya sendiri...
lantik lah apek mabuk yang kutul datuk hasssan ali tu jd tim presiden...
habis lah lu mat sabu...
orang2 pas dh tak caya sama lu...
Dap sendiri pun tak terhegih2 nk ofer jwtan kat org Pas...
tak pun ofer kat ambiga lah wey....
boleh ambiga suruh orang Pas takbir ti...

Anonymous said...

Mana perginya komodo AMK?
Mungkin mereka kat sini, mari intai mereka...

http://minda-hijrah.blogspot.com/2011/12/eksklusif-pkr-gombak-makin-lumpuh-amk.html