Wednesday, February 29, 2012

ISU TIMBALAN PRESIDEN PAS BUKAN ISLAM..MAT SABU MENGAMUK !


39 comments:

Tun Teja said...

Another shit-eater other than PKR leaders. Everytime when I see my shit in the toilet bowl, it gives the image of Mat Sabu.

Anonymous said...

eh betul la tu.. Timbalan Presiden PAS skangkan bukan ISLAM.. hahahaha

Anonymous said...

Timbalan Presiden PAS skrg bukan ke KOMUNIS...komunis ada agama ke?

Adi Kencana said...

Nampak sangat dah terdesak nak raih undi bukan Islam. Gugur perjuangan negara Islam, lepas tu lantik org bukan Islam jadi pemimpin PAS. Baik tukar nama parti je lah. Tak relevan ada title Islam kat parti...

NURUL IZZAH SESAT DI LEMBAH PANTAI PART I. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

tak semua melayu tu islam.tepuk dada tanya selera.

Anonymous said...

Kalau lah presiden mati siapa nak ganti, takkah lah naib ppresiden. tentulah timbalan presiden yang menggantikan presiden.

Nak padan muka dapat presiden org kafir

Anonymous said...

pas unt semua..insyaallah

Anonymous said...

anon 10.29

Apa maksud kamu?? DiMalaysia, org melayu mesti org Islam, tp org Islam tak semesti org Melayu. Masalah melayu murtad, sesat dll adalah masalah lain..tp di Malaysia kalau nak dipanggil Melayu wajib berugama Islam!! Kita akan pertahankan itu sampai bila2..org PAS saja yg tak faham2

Anonymous said...

Anon 10.51

Allah telah mewajibkan memilih pemimpin dari kalangan orang yang beriman dan bertakwa kpd Allah swt.
Apa dah jd kat PAS ni???

Koru said...

Lucu2.........

Anonymous said...

alhamdulillah!! berkat iklan dlm blogger ko gap...ceramah hasan ali di kampung melayu subang semalam mencatat kehadiran orang ramai hampir mencecah 10 @ 15 ribu orang..aku bangga bro..hampir menitis air mata ini..semangat hadirin semakin kuat...

untuk melihat gambar2 kehadiran sila ke WWW.A MUM OF THREE MOHD.BLOGSPOT.COM

Bingai @ Bangang said...

jangan sampai ada yang murtad sebab nak jadi Timbalan Presiden. hihihihi

Anonymous said...

A'AAAAA...WUU...HUH...HUUUUUUUU

usin said...

kalaupun terdesak, jangan keluarkan kenyataan bodoh sangat. kalau dah timbalan presiden bukan Islam, masa bila persetujuan akan dicapai untuk menjalankan apa yg terkandung dlm perlembagaan parti? bila masanya bukan Islam ini berlapang hati dgn Islam? dah lupa ayat Quran yg menerangkan tentang itu? bola sesuai melantun-lantun. tapi kalau bodoh melantun-lantun, apa nk cakap lagi???

Anonymous said...

Anonymous said...

pas unt semua..insyaallah

February 29, 2012 10:51 AM
__________________________________
cerita karut marut akhir zaman...

kalau betul apa yg ko kata confirm dah berduyun2 memeluk agama islam...

yg aku nampak plak kapir dok jajah minda org islam...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Bingai @ Bangang said...

jangan sampai ada yang murtad sebab nak jadi Timbalan Presiden. hihihihi

February 29, 2012 11:16 AM
_________________________________
tak da yg mustahil dalam pas nie...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Satu lagi cerita lelucun dari pas pis pus

Langsi said...

HUDUD TAK ADA DALAM AL-QURAN... GAP, Serban of Goat; PG Hindu anak Omar dan kuncu2nye, ape komen hang pa? Sokong la ya... al-maklum la kata2 dari DEWATA MAHAFIRAUN

http://bloglistpolitik.blogspot.com/2012/02/hukum-hudud-tidak-ada-dalam-quran.html

Ni aku paste link yg berkenaan kalo nko tak caye. Gi bawak balik Tun FIRAUN nko... ajak2 bawak bertobat. "Rumah kata pergi, kubur kata mari"... dah makin nyanyuk. Masih teringin nak jadi PM ke? Masih layak lagi jadi PM... PM yg Datuk Shahnon kata la... Pu*iMak!

Anonymous said...

baru 2X5 dg Nabi hangpa.

Anonymous said...

Parasit dah mula gigit parasit. Satu sindiran berbisa buat Mat Sabu. Mungkin DR Dzul bermaksud, tiada beza atau lebih baik bukan Islam menjadi Timb. Pres PAS dari Mat Sabu.

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha pejuang hamas dengki hahahaha biaq la kat pas nak wat apapun..hang tak sokong sudah. hahahaha awat tak pi palestin. dok tunjuk hero kat sini je..hehehehe dgn ucapan tulus ikhlas ku tujukan pdmu...deyy...pooodahhh pencacai bodek tua kemarok hormon rosak dengki khianat trauma tak trima islam solid bodo piaq seumur hidup...cukup stakat tu. hahahaha yeeehaaa

Anonymous said...

anon 12.35

eh!! anon...ko jangan main2 ngan aku yee!!! kang..kang..kang..hah!!! eiiii!!! nyammmmpah i...auwwwww!!! eiiii!!! tumbok kang haaa... auwwww!!!!





pejuang hamas...

Anonymous said...

pembetulan...anon 12.32 laaa...bukan anonono 12.35....ssooooooorrrryyy.......auuuwww!!!aauuuwwww!!!






pejuang hamas...

Anonymous said...

Mat Sabu patut memperbaharui kalimah syahadah. Ada yang tak kena ni dengan pegangan nya sekarang ni.
Timb Presiden PAS adalah jawatan yang disandang oleh beliau. Adakah beliau cuba untuk menghalalkan cara demi mencapai matlamat.
ADAKAH masih islam pada ketika ini ????????????????????

Anonymous said...

Tapi Mat Sabu bukan bodoh. Mat Sabu mempunyai barisan penyokong yang tertentu dan tersendiri dalam PAS. Itu Dr ada juga kot, tapi golongan yang mempunyai tahap pemikiran seperti beliau tak seberapa pun jika dibanding dengan mat Sabu.

Anonymous said...

PAS -- PARTI AGAMA SONGSANG...

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha pejuang hamas versi mlsia....hahahahahaha mkn tengahari lauk apa hari ni...skali2 kena kari kambing pun sedap...satu lagu unt hang...bersatu kita menipu. bersedia berganding bahu. bersama kita membodek mencacai bangsa dan negara ..ewahh hahaha yeehaaa..

Anonymous said...

Anonymous said...

pembetulan...anon 12.32 laaa...bukan anonono 12.35....ssooooooorrrryyy.......auuuwww!!!aauuuwwww!!!






pejuang hamas...

February 29, 2012 12:56 PM
_________________________________
mana punya gundik anwar plak nie???

pejuang hamas...

Anonymous said...

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha pejuang hamas dengki hahahaha biaq la kat pas nak wat apapun..hang tak sokong sudah. hahahaha awat tak pi palestin. dok tunjuk hero kat sini je..hehehehe dgn ucapan tulus ikhlas ku tujukan pdmu...deyy...pooodahhh pencacai bodek tua kemarok hormon rosak dengki khianat trauma tak trima islam solid bodo piaq seumur hidup...cukup stakat tu. hahahaha yeeehaaa

February 29, 2012 12:32 PM
_____________________________
sampai mati aku takkan sokong pas...

wei lakhanat!!!
kalau kat malaysia ada sekutu zionis tak sampai aku kat palestin pun bleh fight dgn kaum yahudi dan penyokongnya...
hang akan menyesal nanti...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Wihuwihu hahahaha pejuang hamas versi mlsia bagus2. semangat mcm ginilah yg diperlukan..bleh tak kita sama2 menengtang zionis israel..hang pakai songkok tinggi. Aku pakai kupiah..camna setuju. Boleh la alahh..hehehehe aauwwwwuuu...

Anonymous said...

SYABAS anon 2.29pm,seronok aku.biaq pi hamas tu berani kerana bodoh je.buat rimas je hamas dalam GAP ni.

Anonymous said...

kalau nak lawan zionis tu i nak pakai kasut tumit tinggi bleh tak??

tapi ko wihuhu wihaha kenalah pimpin tangan i ya....auuuwww!!!!taaakut u..nanti terkejut i bila bunyi tembakan..aaaauuuuwwwwww!!!!!

eerrrrgggg!!!!! geramnya i kat zionis niiii!!! aauuuwwwwww!!!!




pejuang hamas...

Anonymous said...

betul tu mat.

kalau engkau tak sedia jadi tim. presiden pas sapa yg paling layak? ada ker idea bahlol nak bagi org kafir. kalau engkau tak berani tuntut hak ini lebih baik kerat kote saja, sia=sia jadi pemimpin. hadi awang dgn pork najis dah nak padam mimang tak bolih bagi tindakan yg betul lagi.

Anonymous said...

wihuhuhu hahahaha pejuang ramas buat lawak pulak dah.hahahahaha aku ingat aku sorang je gila hahahaha rupanya hang pun terikut gila sama..hahahaha hehehehe kecik2 tak mau mampuis..dah tua meyusahkan org..kah kah kah kah kah kah kah hahahaha yeeehaaaa..

Anonymous said...

wihuwihuwihu haha hihi huhuhu fuck u kan kan kan kanninabu....

Anonymous said...

video ni bukan mat sabun tapi manusia lain yg fizikal sama tapi perutnya tak buncit serta tak boleh bengkok badan sebab sakit tulang belakang.......
karpal,limkit siang dan cina dap suka sangat kat manusia pendek akal mcm dlm video ni......
Jeritan mcm tarzan ni bukan semua orang kat dunia bole buat kecuali orang no 2 dlm Pas.

Anonymous said...

Takde orang lain ke ..sampai pilih mat sabu jadi org no 2 pas...hancor hancor ..hancorr pas

Anonymous said...

Sebenarnya mereka telah tersilap kerana memilih Mat Sabu jadi Timb. Pres. Maka timbullah isu orang kafir pun boleh jadi Timb. Pres. Orang yg cerdik, sekolah tinggi dlm Pas terpaksa ikut rentak Mat Sabu sebagai orang no. 2 dlm parti. Apakan daya, kesilapan telah berlaku. Yg perlu dibuat sekarang ialah mencari alasan bagaimana hendak menyalahkan UMNO/BN kerana telah melantik Mat Sabu jadi Timb. Pres PAS.

NDee_Tganu said...

isu tu hanyalah pandangan seorang AJK PAS je dan bukan keputusan PAS Pusat. Ketua Pemuda PAS Pusat sendiri menolak pandangan AJK tu... lihat sini http://bm.harakahdaily.net/index.php/columnist/ketua-pemuda-pas/8472-timbalan-presiden-bukan-islam