Monday, February 27, 2012

DR ASRI BAPAK SETAN, KATA BADRUL AMIN.


badrul amin kata dr asri bekas mufti perlis bapak setan.
arakiannya selepas setahun ucapan itu dilakukan.. dia kemudiannya...
ish ish ish...
maka begitulah ceritanya cucu sekalian..



67 comments:

Anonymous said...

'Saya bantu dapatkan bilik penginapan'

Anonymous said...

Sedih ending dia.

Servant of God said...

Dah tengok berita hari ni?

Ustat Badrul "menyifatkan kejadian tersebut sebagai satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan beliau."

Hahahahahahaha

UMNO lagi kena ke? Hahahahaha haiyoooooo

Senak aku dibuat pagi nihhh....

Koru said...

x dpt jd yg prtama. tp sapa yg mulakn trend tuk jd komen yg prtama yek? apapun badrul amin mmg x guna, tkut dia kluar fatwa baru plak, main dgn bini org x pe, asal suka sma suka.

Anonymous said...

BINI ORANG NI LOADED YA....ADA MASALLAH BOLEH PUKUL 2PAGI SURUH USTAD BOOKING HOTEL UNTUL SETTLE PROBLEM....PROBLEM TIMBUL ELOK TIMING MASA USTAD ADA DEKAT HOTEL YANG SAMA.

USTAD KATA TELAH DIRANCANG PENANGKAPAN ITU...ADAKAH BELIAU SENDIRI YANG BERITAHU PUKUL BERAPA BINI ORANG TU NAK DATANG HE...HE...
MANUSIA MERANCANG ALLAH YANG MENENTUKANNYA.SEDAP MULUT KATA DR. ASRI BAPAK SETAN...SEBENARNYA SIAPA YANG DAH JADI SETAN.

Anonymous said...

Ostat sabah tuu 2X5 dgn boss dia...nafi sekeras kerasnye!...aku pun keras gak nih..ahhh ahhh!

Anonymous said...

ADUH FENING
Kalau setakat nak jumpee kenapa mesti kena booking hotel...Jumpee kat lobby hotel tak boleh keer..Lagi mau Pusing. Lagi satu tafsiran khalwat itu dah jelas iaitu apabila berduaan lelaki dan wanita yang bukan muhrim di tempat terselindung walaupun ianya berlaku dibelakang sebatang pokok, inikan pula dihotel dan ditangkap oleh suami wanita itu sendiri..apapun alasan ianya telah berlaku.. Ustaz sendiri yang menjatuhkan maruah dirinya bukan orang lain...baik berundur sebelum banyak lagi rahsia terbongkar..

Anonymous said...

oozeSTUD BADrole memang bapak setan...kalo yer pon nak tolong tempahkan bilik...bawaklah sekuwang2nyer empat owang saksi...bawak dgn saksi2 itu sekali msaok bilik sebagai pengiring...oozeSTUD BADrole memang bahalol n bengong n bangang nak mampos...dulu kater nak pancong paler MAZA...skunk ni...paler bawah oozeSTUD BADrole yg sepatotnyer dipancong...whooooshhh...tergolek paler bawah oozeSTUD BADrole...stud stud stud

hangkedee said...

Lagi besar lilitan serban semakin besar Bapa Syaitan akan memesong Anda.Sekarang kita tenguk siapa sebenarnya "Bapa Syaitan" Dr Asri atau Badrol amin IC Kod 71,pendatang yang tak sodar dek untung mencari rezeki di Malaysia.

hartanah said...

pergh......atuk bercerita menusuk kalbu.....7 keturunan cucu igt atuk....

praha2 said...

itu lah balasan nyo apo bilo kito mengato oran kito dapet pulo yang tak baik.
Namo jo ulama tapi perangai macam ular dalam somak (pendekan Ulama).maaf itu lah yang bolih eden cakapkan.
kito tengoklah nanti apdo pru 13 mano dio dilotakan. kito ramai rami tumbangkan dio. tumbang kan semuo calon parti angguk sajo. tak relevan dah parti.

Asthana Effandi said...

sedih tengok ustaz yang begitu tersesat akibat silap bawak ilmu yang Allah bagi... dulu masa ceramah agama suara lembut, merdu tp lihatlah sekarang... sebijik macam ularmak anwar. Ulama tak kan tergamak mengeluarkan bahasa kasar tu dlm berdakwah. Betullah D Asri kata dengar ceramah pas berdosa dari dengar lagu CT sebab CT tak pernah ajak umat islam berpecah belah & menyalahguna agama untuk kepentingan politik. Kesian ustaz ni...

Anonymous said...

ORG MALAYSIA TAK BODDO LA USTAD....MANA ADA KAUNSELING 2-3 PAGI?? KAT BILIK HOTEL PULAK TU?? TAKDE SAPE NAK KENAKAN KO BADRUL..KO YG CARI MASALAH!! HAHAHAHA TANGGGUNG LA SEKARANG!!!!

Anonymous said...

mana pergi kaset2 dan cd2 munajatmu? hehehehe....

Anonymous said...

... lepas nie Gang PKR akan serang peribadi suami pompuan tu pulak... mulalah nak kata suami dia org UMNO ke, tak kuat tenaga batin ke (kena beli ubat kuat dlm Harakan online), maka berbondong bondonglah mereka mempertikaikan isu peribadi suami dia, ataupun prosedur tangkapan pun akan dihujahkan siap masuk khutbah Jumaat...

Yang si pelaku punya cerita pun senyapppp.....

Kalau kena kat Ustaz2 pro Umno... mau bergoncang Malaysia hari nie...siap ada demo. Lepas solat Jumaat minggu nie demo lagi seluruh negara....

Anonymous said...

Kata pada org bukan main sedap lagi, Bapak setan le, setan bisu le, suruh tok2 alim bertaubat le dll.

Org yg kau kata ni sebenarnya apabila menadah tangan ke langit berdoa, tuhan lambat laun akan makbulkan.

Nah sekarang siapa BAPAK SYAITAN yg sebenarnya.

Anonymous said...

ana sudah pening kepala...kena ambushed masa kasi kaunseling pagi buta..ana punya otak macam unta..macamna ana mau tawan putrajaya..

Anonymous said...

ZIKIR PUKI MAK DIA. ZINA DENGAN BINI ORANG DALAM HOTEL. USTOT ANAK HARAM JADAH LAKNATULLAH

Tun Teja said...

Ustaz PKR semuanya memang porno. Sama seperti ketua-ketua PKR.
Mengajar ugama kepada masyarakat, kalau guru kencing berdiri, murid kencing berlari. Tetapi moral ustaz semakin teruk.
Mengata Dr Asri dengan bahasa kesat yang tiada menunjuk tata susila sebagai seorang ustaz, tetapi perangai dia lebih terkutuk.
Seperti mengata periuk belanga hitam.

Anonymous said...

salah ke diorg bermunajat bersama? bangun di sepertiga malam....kan dapat pahala tu!

Anonymous said...

Siap sedia untuk mendengar twist dan spin dari orang PR serta siap sedia untuk mendengar fatwa dari Pok Nik mengatakan yang beliau sudah mendengar penjelasan dari Badrul dan mengakui ini adalah perangkap UMNO.

Berani buat berani tanggungla ostat.

akuantiPAKATAN

Anonymous said...

ekekekek.....tu laaa tak baik ngata org alim setann...

skrg Allah swt dah terbalikkan apa yg badrul amil kata ke dr asri....

skrg ni donia balas donia bebb...

skrg baru kita tau sapa yg sebenonya bapak setannn....

konon nak nolong bini org dgn dapatkan bilik tido di swiss garden....

ekekekekeke.....swiss garden tu otel 5 star bebb....

wa dah duduk situ taun lepass,... emang best, ada gym, bilik cantik, baru refurbish...

ada beribu lagi janda di msia ni ko tak nak dapatkan bilik di swiss garden ke???.....ekekeke

kalo nak dptkan bilik pon, setakat di counter je laaa, ni gi nemankan sampai dlm bilik apa ke hall nya yobbb....ekekeke

kul 2 pagi lak tuuu, nak ngecekk celah bedah ke yoppp...ekekeke

siap tawol basah lagi tuuu....lap air mata yoppp.....ekekekeke

lepas tu ko kata tindakan terancang, umno gekk yg salah ke yoppp....

paper hari ni pun smart, dia keluarkan dulu cerita alasan badrul utk control damage...

ko lupa badrul, org surat khabar dah tau cerita ko dari A-Z, sbb tu diaorg keluar cerita versi ko dulu...

saja nak kasi public aware akan cerita sensasi ko ni, al maklum la ustaz munajat cipap di tgkp khalwat....ekekeke..

nanti bila public dah full aware, baru la paper keluarkan cerita yg sebenarnya, cerita detail...

mcmana ko selamatkan bini org ajak tido otel 5 starr, brapa lama lepas ko check in sampai dtg suami pompuan tu bersama2 dgn pegawai pencegah maksiat...

bini org tu plak bikan jenih yg pandai menipu mcm ko dgn nuar, kene certak sket dgn pegawai agama, habis berterabur cerita dlm2 kain semua keluar...ekekeke

so badrul, ko nak lari luar negara ke??? ikut RPK la, atau ganti kekasih elli, lari ke indon... ekekekeke....

Anonymous said...

Bad : Jam sudah hampir pukul 3 pagi, tidurlah Ani....,

Ani : Mata Ani belum mau tidur laaagilah abaaang...
___________________________________

Ina : Cik Tipah, mari sekejap ini ada berita gembira tau!!!. Cuba Cik Tipah tengok gambar suami Cik Ani. Hensem sungguh orangnya.

Tipah : Mana dia?.

Ina : Ni...

Tipah : Eh...eh... orang ni saya kenal betul, memang pemalu orangnya!!!.

Ani : Betul ke Cik Tipah kenal?.

Tipah : Ya, dah lebih 12 tahun pun. Namanya Badigol bin Samdol kan?.

Ani : Ya..

Tipah : Eh.. Badigol-badigol, ku sangka 2 rupanya 3.

Ina : Nasib baik tak 4.

He...he...he... hai senangnya dalam hati......

usin said...

balasan kepada mulut puaka. hambek kau!!!!!

USTAZ PLAYBOY said...

Dulu kata Dr Asri bapa setan tapi sekarang terbukti Dr Playboy Bad Man jelmaan setan....

Nok said...

senyap terus puak2 munafiq ni....lansung tak jawab....keh keh keh....tu lah na kata dulang paku serpih....nak kata orng awak yg lebih.....agenda tuhan lagi tersusun rapi.....percayalah......PAKATAN RAKYATakan menyembah bumi tak lama lagi......insyaallah....

Anonymous said...

konspirasi umno ekkkk.....perangkap ekkkk....kuat iman ekkkkk.....ularmak ekkk ! doa pecah Najib pecah perot ekkkk..!!

Anonymous said...

Khalwat telah berlaku - suka sama suka

Anonymous said...

KALAU DUDUK DALAM JAMBAN TAK KAN NAK BERSARAPAN ATAU MAKAN KOT? KALAU DAH KE KEDAI TAYAR TAK KAN NAK CARI KOPIAH/KAIN PELIKAT KOT? KALAU DAH BERADA BERDUA-DUAAN DALAM BILIK BOTEL BERSAMA "BINI" ORANG TAK KAN NAK "BERCERAMAH" KOT? EH TAPI MANA TAHU? DR tu kan Ulama' (Harap-harap bukan Ular dalam semak!)Hak dialah. Lagi pun Bini orang tu yang cari dia. Itu kata orang tua-tua dulu "ALIM-ALIM KUCING" ngiaw-ngiaw. Sudah boleh agak dah... bila dah kena CEKUP mulalah salahkan orang. Kelulusan DR (Phd atau Dr perubatan tak tahulah saya).Tapi mentaliti budak tadika pun lebih berakal... Padan muka aku...

Anonymous said...

pasangan2 yg kena tangkap khalwat ni selalunya akan memberikan alasan2 yg pelik...!!

Anonymous said...

mana ada org yg nak mengaku salah, bila kompom salah, tak caya cuba masuk sg buluh. tanya sekor2, anda bersalah tak membunuh org bla bla. mana salahhhh...jawabnya. tanya org mabuk yg jalan terhuyung-hayang, lu mabuk ka, mana adaaaa!!!!! kalau semua org berlaku jujur pada diri sendiri, tiada lah penjara yg sesak dgn banduan.

Anonymous said...

ostat yang bertopengkan ugama konon dialah alim ,pokimak punya ostat ,,samelah dgn mentor kau ,kote benkok

Anonymous said...

DAH AGAK DAH...
MESTI AKAN KELUAR STATEMENT PASAL KONSPIRASI DAN TINDAKAN TERANCANG UTK MENGAIBKAN DIA...

JANGAN CAKAP BANYAK WAHAI BADRUL AMIN. LEBIH BAIK HANG DIAM. SEBAB KANTOI KANG, MANA NAK MENYOROK?

KAH KAH KAH

Anonymous said...

pahala yg dicari.Bala yg didapati.Nasiblah...

Anonymous said...

tidak tahu dia sendiri nenek syaitan.

Anonymous said...

TUNAIIII....

KOTE BENGKOK said...

TAK SALAH apa?

Ostard retard buat kat dlm hotel apa?

Bukan buat kat public kan?

SESAPA TAK TAHU HUKUM HAKAM TERBARU NI, TANYA "IMAM MAHADI" PKR ...

Ostat Tipu said...

Ostat Badrul Amiin...

Mohonlah keampunan dari Nabi Ajis, sesungguhnya Nabi Ajis adalah pengampun dosa-dosa besar.

Riwayat Al-Yahud Wal Juborey.

Tukang Komen said...

Untuk tujuan kaunseling bilik hotel digazet jadi klinik. Klinik dibuka jam 3 pagi. keh keh keh. Ostad mulut celupah terima balasan.

bad man said...

Sama dengan kes mat sabulah kot.Nak hantar ubat konon tapi siap duduk dalam bilik.

Anonymous said...

Masyallah..

bawak2 lah mengucap kamu semua..

keterlaluan yang amat..menghina dan mencaci..

Ya Allah..yang Tuhan ku
Allah yang maha mengetahui..maha adil..maha melihat..maha mendengar..maha pengasih dan maha penyayang..maha suci..segala puji-pujian hanya bagi mu ya Allah..

amat keterlaluan penghinaan mereka sesama insan ya Allah.. jauhi lah kami dari berperangai seperti mereka ya Allah...amin

Anonymous said...

Sekarang siapa syaitan?Allah dah turunkan bala kepada beliau yang berperangai mcm syaitan..lain kali kalau nak keji orang lain tengok diri sendiri dulu kalau stakat gelaran ustaz tp nafsu serakah syaitan xguna gak

Anonymous said...

Masyallah..

bawak2 lah mengucap kamu semua..

"Ya Allah, jadilah kami penzina/gay/lesbian/trangender dan sebagainya lagi, semoga kami terus mengangkat penzina dan gays jadi ketua kami, amin" ungkapan juak-juak bodo pas pis pus

MoonHead said...

Nak cari untung sebungkus tapi ruginya seguni. Ada bini di suruhnya tidor d hotel lain.. Kalu nak test market pon agak2 la ustad..xkan bini orang pon kau nak bajak kasi rata.

SuperSamKong said...

"saya pantang dengan mufti ni, kalu bole saya pancung" sekarang ni sapa pancung sapa.

ostad anak haram jadah laknatullah

Anonymous said...

anon 2:41

Allah maha mengetahui

dan Allah juga mengetahui siapa engkau..

Subhanallah..

Anonymous said...

Sebenarnya ustad celupar ini ada 3 pilihan semasa isteri orng itu meminta pertolongan....

Pilihan 1.
Dia tolong daftarkan di counter chek in dan bagi kunci bilik serta mengucapkan salam kemudian berlalu pergi tanpa meghantarnya ke bilik hotel.

Pilihan 2.
Dia tolong daftarkan di counter chek in dan mengiringi perempuan itu untuk menunjukan nombor bilik.
Sampai di depan pintu memberikan wanita itu kunci bilik dan dirinya beredar segera utk mengelakan fitnah.

Pilihan 3.
Dia tolong daftarkn di counter chek
in.Kemudian menunjukan perempuan itu nombor bilik hotel.Sampai depan pintu bilik dia membuka pintu dan mempersilakan wanita itu masuk.Dan ustad ini masuk kebilik bersama sama wanita tersebut serta menutup pintu .

Hanya ustad bangang sahaja yang membuat pilihan ke3!

psttt..jam dah 2am kenapa ko masuk bilik wanita tu hai ustad mulut bau longkang ?


2;03

doakan sekali utk ketua korng penyokong tegar israel,penyokong hak kebebasan seks dan juga penyokong agama pluralisme .

Doakan juga untk diri ko yng buta mata hati yng tak nampak apa ketua korng buat!

Anonymous said...

puan, saya bersimpati dgn puan. saya tak mampu tolong lebih2 selain nasihat sebab saya pun kenal dan hormat suami puan. camni la. saya book 1 bilik utk puan. Insya Allah, lepas subuh nanti, saya dan isteri akan datang jenguk.kemudian kita bincang dan lakukan apa yang perlu.

ok lah puan. mari saya tunjukkan biliknya.
bila dah sampai bilik :
selamat berehat puan. saya balik dulu. sila pastikan pintu tertutup rapat ye.sila maklumkan apa2 melalui handphone saya ok.

saya rasa baik saya beredar dulu. tak baik jika orang lain melihat kita begini. nanti menimbulkan fitnah pulak.
Assalamualaikum..

itu yg sepatutnya berlaku..tapi yang berlaku adalah sebaliknya.
sekian

mak mertua kau said...

eiii... ustaz Bahlul Selamat...
kau kawin dengan anak aku satu sen pun tak keluar...
apa kau mau hahh... merambus kau dari rumah aku..
aku tak sanggup keturunan aku dari golongan penipu, penghalwat ...
pegi kau main 'muzik'...

Anonymous said...

TUALA BASAH YANG DITEMUI ATAS KATIL AKU RASA DIGUNAKAN UNTUK MENYEJUKKAN KEPALA SI BINI ORANG TU, BUKAN UNTUK MENYEJUKKAN KEPALA B__________ BADRUL AMINTU
KITA KENA BERSANGKA BAIK

Anonymous said...

KATA ORANG, BUKAN KATA AKU, KATA ORANG...NAK SURUH AKU CARI TAKDALAH!!!!! TAPI!!!!! DAH ORANG DATANG MENYERAH DIRI, AKU TIBAILAH,,, KANG ORANG KATA SOMBONG PULAK,,,,,,

Anonymous said...

itu laaa ...


dah berbuntil buntil terlepas cakap kat orang ...

masa cakap tak pakai hotak ...!!!
pakai mulut ajeee ...

kaan ..kan ... tuhan dah nak kasi hadiah ....

tiada yang percuma dalam dunia ini ....

Anonymous said...

Lagi besar lilitan serban semakin besar Bapa Syaitan akan memesong Anda.Sekarang kita tenguk siapa sebenarnya "Bapa Syaitan" Dr Asri atau Badrol amin IC Kod 71,pendatang yang tak sodar dek untung mencari rezeki di Malaysia.
.................
BETULKE IC KOD 71,MACAM TAK CAYA AJA,,,,,,,SURUH BALIK AJALAH,MENYEMAK AJA
DULU KERJA KONTREK AGAKNYA,

nnazlijaafar said...

OSTAD BAD ROLE...OSTAD BAD ROLE...hahaha akhirnya tak boleh cover tanduk keluar dari ketayap..PKR OH PKR Memang sah PARTI KONGKEK RAKYAT!!!!

yogibear's season said...

GARIS PANDUAN UMUM OPERASI TANGKAP KHALWAT
Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin

Memandang Islam cuba sedaya upaya menutup maksiat peribadi seperti khalwat, zina, minum arak dan seumpamanya, maka garis panduan operasi ‘tangkap khalwat’ mestilah diperketatkan. Ini kerana operasi ‘tangkap khalwat’ selalu menimbulkan pertentangan dengan prinsip-prinsip Islam dalam hal ini. Ramai orang menyangka tanpa operasi ‘tangkap khalwat’ maka bertambah perzinaan dalam masyarakat, sedang mereka lupa zina itu berkembang disebabkan maksiat terbuka seperti media, hiburan, pentas seni dan seumpamanya yang secara terang mempromosikan maksiat. Malang sekali, jika maksiat tertutup diintip dan dicari sementara yang nyata dibiarkan dan dipromosi.

Maka dengan ini saya mencadangkan beberapa perkara berikut mestilah difahami dan diberikan perhatian dalam operasi ‘tangkap khalwat’;



1. Operasi ini hendaklah tidak menjadi punca kemungkaran tajassus (mengintip aib orang lain) berkembang dalam masyarakat Islam.

2. Tidak Boleh Operasi Itu Sendiri Berasaskan Tajassus.

3. Operasi Tidak Boleh Berasaskan Maklumat Yang Tidak Pasti
Sekalipun tanpa intipan, tetapi jika berita berasaskan syak wasangka atau agakan semata-mata tidak boleh dijadikan teras operasi. Al-Quran melarang menerima perkhabaran orang fasik.
4. Pihak Pencegahan tidak boleh menggalakkan suasana suka mengadu keaiban sesama muslim –secara langsung atau tidak- tanpa kesedaran sendiri melakukan Al-Amr bi al-Ma’ruf wa al-Nahy ‘An al-Mungkar.

5. Tidak boleh didedahkan maksiat ini kepada umum melainkan untuk tujuan penghakiman.
Maka tindakan membawa media untuk membuat liputan semasa penangkapan adalah menyanggahi prinsip-prinsip menutup aib dalam Islam. Bahkan perbuatan menyiarkannya kepada awam seperti di internet dan media massa adalah haram kerana mendedahkan keaiban orang lain. Ini tidak boleh disamakan dengan hukuman zina di khalayak ramai yang pasti dengan saksi yang yakin. Sebab, Nabi s.a.w berusaha menolak kes-kes zina, dihukum setelah pasti tanpa didedahkan aktiviti seks secara terperinci melainkan proses penghakiman.
6. Tidak boleh menuduh mereka yang berkhalwat itu berzina selagi tiada empat orang saksi yang melihat secara terperinci proses zina itu berlaku tanpa syak.

...kpd Bro Melayu Perak, kadang2 cnp ada baiknya dr dok merapu, memaki dan memfitnah tak tentu pasal..

Anonymous said...

memang UMNO yang salah dalam kes ni.

Macam kes bos ustaz jugak, UMNO yg masukkan sperm dalam tuut Saipol. Dalam kes ustaz, UMNO yg buatkan ustaz masuk dalam bilik hotel tu pukol 3 pagi. UMNO punya pasal yg dia orang berkhalwat tu..ishh hebat betol UMNO ni..

So baik kita pangkah UMNO saja dalam PRU13 nanti, UMNO memang hebat..

Anonymous said...

nak tahu betul atau tidak dia berduaan dengan bini orang aku rasa tak ada masallah kerana di hotel tersebut ada CCTV terutama di setiap tingkat keluar Lif dan ruang jalan laluan untuk masuk kebilik. dari situ JAIP boleh pastikan sudah berapa lama wanita itu berada dibilik pak ustaz atau wanita itu sengaja diseret suaminya kebilik pak ustaz kemudian dituduh khalwat oleh suaminya. kesuma persolan boleh diketahui samada fitnah atau benar pekara ini berlaku sekiranya CCTV itu dapat dipertontonkan.

Anonymous said...

anon 9:55

betul cakap kau tu..
aku setuju sangat2....

jgn di ikut mengumpat..mencaci dan mengeji..perkara yg belum pasti..

mereka yang bagi komen keterlaluan kat sini ni..adakah dia org tu baik sangat????
..cermin diri dulu....ntah2 dia org ni hidup bergelumang dengan dosa!!..sebab tu tak ada rasa malu atau takut pada Allah bila memaki..menokok tambah cerita dan mengaibkan orang..

kalau org beriman ..tak akan mencela sampai tahap mcm ni.

renung2kan lah

Anonymous said...

sejak bila blh guna pakai pulak cctv...?

anuar layan china doll tak laku ke cctv tu?

ke suka sama suka?

Anonymous said...

RINGKASKAN CERITA,OSTAD INI MEMANG PUN JENIS OSTAD MAKI ORANG ,CERCA ORANG ,RIAK, SEMUANYA ORANG LAIN TAK BETUL.HANYA DIA SAJA YANG DI SANGKA ADA ILMU(TERMASUK NIK AZIZ DAN HADI AWANG)

KEHENDAK ALLAH TAALA JUA,AKHIRNYA INILAH YANG TERJADI PERKARA AIB TERSERLAH.

MAKA TERIMA LAH NERAKA DUNIA INI,KEADAAN SUNGGUH MEMALUKAN KONON OSTAD,TOK GURU TEPUK DADA ,AKU LAH JAGUH IMAN,BERILMU TINGGI SEBAGAINYA TAPI WAKTU SAMA AKIBAT PERBUATAN SENDIRI DI HINA MANUSIA.MALANG LAGI TERPALIT KEPADA ANAK ISTERI YANG TAK BERDOSA,SUKA TAK SUKA TAK BOLEH NAK ELAK PANDANGAN SERONG MASYARAKAT TERHADAP MEREKA.

AKU PUN TAK B0LEH NAK TOLONG LAGI,DULU AKU JUGA ORANG PEMBANGKANG,SETAHUN DUA INI,ALLAH TAALA DAH BUKA HIJAB DAN TELAH NAMPAK TOK TOK GURU BEGINI,BETAPA KOTORNYA MEREKA PERKUDA AGAMA UNTUK TUJUAN DUNIA MASYALLAH.

ENGKAU TAK HEBAT BADRUL,ALLAH MAHA HEBAT.MINTA AMPUN PADA ALLAH BANYAK2 DAN JUMPALAH MEREKA MEREKA YANG TELAH KAU NISTA DAHULU,MINTA AMPUN JUGA.WALLAHUALAM.AKU PUN TAK TAHU APA HANYA ALLAH YANG BIJAKSANA.

Anonymous said...

Benar itu,kembali kepada Empunya diri,minta ampun banyak banyak,berkesempatan pergi minta ampun juga pada orang yang telah kau nista.

Insyallah Allah Taala akan tutup kembali aib yang tercalit itu,yakinlah. Dia lah maha penyayang lagi maha pengampun.

Anonymous said...

Mana boleh pegi minta ampun pada puak puak umno tu!Mereka2 ni lah yang juara aniaya rakyat(bukan jaguh rakyat)

Lawan tetap lawan.

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

Anonymous said...

ANON 1245...OKLAH TU,KAU MUNGKIN HANDAL kan.

Anonymous said...

kah kah kah..

Anonymous said...

O-stud "celup" yang kerjanya sibuk mencelup orang.

Anonymous said...

SEKARANG SIAPA BAPAK SETAN LEBEH BAIK KAU BUANG SAJA KUPIAH YG DIATAS KEPALA KAU TU BADRUL BUAT MALU ORG ISLAM SAJA KAU KATA APA PUN ORG MELAYU ISLAM TAK AKAN PERCAYA DALAM BILIK BERDUAAN TANPA NIKAH LAGI PUN BINI ORG TIADA ORG KETIGA BERSAMA WANITA ITU APA NAMA NYA KALAU BUKAN KAHLWAT ELOK PUN ORG HENTAK KAU MAIN BINI ORG.

USTAZ PLAYBOY said...

Dakwaan Badrolamin kononnya dia dipukul oleh samseng seramai 20 orang hanyalah satu pembohongan untuk mengelakkan dia daripada didakwa berkhalwat.

Buktinya apabila JAIP mengambil dan memeraiksa CCTV yang dipasang oleh pihak pengurusan hotel Swiss Garden mendapati tidak ada kelibat 20 orang samseng seperti yang didakwa oleh Badrolamin.

Menurut suami Watiwani dia tidak pernah membawa orang untuk memukul Badrolamin sebaliknya dia merayu agar Badrolamin 'memulangkan' isteri dan anaknya yang berumur 3 tahun supaya dapat dibawa pulang dengan selamat. Malangnya rayuannya tidak diendahkan oleh Badrolamin yang 'menyimpan' isteri dan anaknya dalam bilik hotel yang disewanya.

Lalu beliau menghubungi pihak penguatkuasan JAIP untuk membuat tindakan lanjut.

Menurut suami Wati yang berumur 28 tahun isteri sengaja membawa anaknya yang berumur 3 tahun bersama ke dalam bilik Badrolamin supaya mengelakkan daripada disyaki berkhalwat.

Beliau hadir pada kira-kira pukul 3 petang memberi keterangan kepada pihak JAIP kesal dengan dakwaan Badrolamin kononnya dia menyiksa isterinya, oleh itu isterinya datang berjumpa dengan Badrolamin untuk meminta bantuan.

Dakwaan suami Wati lagi, kenapa harus membuat perjalanan yang sejauh 120km untuk meminta bantuan sedangkan di Rompin mempuanyai tempat untuk dia meminta bantuan.

Saya syak isteri saya mempunyai hubungan sulit dengan Badrolamin sejak 6 bulan yang lepas, sebab itu saya mengekorinya ke Kuantan dan seterusnya ke hotel Swiss Garden.