IKLAN BERBAYAR

Monday, February 27, 2012

LYNAS :AHLI PARLIMEN PAS SAHKAN PAKATAN BANGANG.

24 comments:

Anonymous said...

He he he konpirm ..bangang bengong tongong....pakar nukleur pon dah beri pengesahan,ini depa pula mcm Poyah Nukleur yg lebeh2...

Anonymous said...

org berilmu sekular lagi amanah dgn ilmu yg dia ada dari org yg berilmu akhirat...

malu la sket oii, org yg berilmu sekular belajar dgn omputeh lagi berakhlak dan amanah dgn ilmu yg dia ada...

ni ostat2 penipu belajar di al azhar, hafal hadis dsbnya tapi menipu atas nama islam, menipu kata nak tolong bini org pkl 2 pagi...

celaka la manusia2 yg berlajar ilmu akhirat tapi tak amanah dgn ilmu yg mereka ada...

Anonymous said...

duit punya pasal bro. duit dan pengaruh membuat kan manusia sesat. astagfirullah. duit senang dapat, org pulak sanjung, manusia mula lalai dgn amanah Allah swt. jauhkan la aku dan keluarga ku dari dugaan yg sebegini ya Allah, ya rabballalamin.

hangkedee said...

Demo-tourism.hebat Promosi pembangkang.Nama pun pembangkang.

Ini sejarah Pembangkang.
kerajaan buat semua salah.
-Mada setahu 3 kali tanam padi.salah
-Ubah waktu sabah sarawak .salah
- Punch kad -salah.
-Jambatan pulau pinang-salah
-Lebuh raya.salah
Putra jaya-salah

Akhirnya meroyan,mengigau nak putra jaya.Haprak betul pembangang Msia.

Anonymous said...

payah, main ngan puak2 tak reti baso ni! cakap amenda pun, tak guna.

Tun Teja said...

1) Fuziah Saleh adalah seorang adun yang kurang pandai . Dia tiada ilmu yang mendalam terhadap kajian galian bumi di Malaysia. Kepakaran nya hanya mengutuk perusahaan Lynas yang mendatangkan keuntungan kepada ekonomi Malaysia.
2)Dia cuma hendak menaikkan kebencian UMNO dari kalangan penduduk disitu. Fuziah gunakan emosi untuk menyemarakkan kemarahan penduduk Gebeng.

Chow Sing Chi said...

projek lynas disahkan selamat tapi bini orang tak selamat

Anonymous said...

kebodohan melayu terserlah lagi, pakar dah kata ia nya selamat , radiation level is very low, siapa fauziah nak kata tidak. wahai melayu belajar lah science supaya faham apa itu radiation, apa itu nuclear,.. tak respect ke pakar kita orang melayu juga. kerana nak kuasa suruh pakar tutup mulut,.. malu sangat melayu ni,, hak macam ni niki boleh lah kata dia bukan melayu, sebab dia tak tahu dan tak mahu tahu...wahai melayu, cari lah ilmu dunia sebab kamu hidup di dunia, cari ilmu akhirat kerana kamu nak ke syurga...masa kat dulu u aku pun ada belajar nuclear engineering, paham lah pasal radiation dari nuclear tu...melayu oh melayu

Anonymous said...

Chow Sing Chi
Wah sokong 100%


Memerhati Dari S'pura

Anonymous said...

orang berilmu tak kan putar belit ilmu dia, ilmu yang di iktiraf peringkat antara bangsa,. bravo Doctors on your firm standing on the issue,.. we all respect you on your integrity,..facts remain facts..may allah beri hidayah berterusan kepada doctors..

Fenomena said...

huhu memang pun pakatan ne bangang ... kah !

Anonymous said...

projek lynas sebok nak bantah,'projek' kat bini org x bantah plak..hahaha

din rambo said...

KETUA DEWAN PEMUDA PAS DAH MULA KUAR KOMPONGPONG

'MEMBANGKANG'

YG LAIN BILA LAGI

PANTANG KETUA BANGKANG , YG LAIN BANGKANG JUGAK

ISLAM AJAR LAIN.. YG ELOK SOKONG.. YG X ELOK SOKONG....


KALAU NAK TUNGGU PAS KATA JAMBATAN PENANG X MEMBAZIR... 27-tahun baru boleh...

belajar2 la tak membangkang sket....

SETIAP NEGARA SKRG TERPAKSA ADA NUKLEAR REAKTOR...

KAT BANGI TU... MEMANG NUKLEAR REACTOR PUN.. PUSPATI TU... XDAH PLAK NAK DEMO... RAKYAT BANGI XNAK BUAT DEMO KE...'

BELAJAR2 LahbX MEMBANGKANG WALAU SEBESAR ZARAH SKET...

Anonymous said...

FUZIAH NI SPESIS KHALID SAMAD N MAHFUZ BEAN. KURANG CERDIK, N TIN KOSONG. TAKDE KUALITI SEORANG INTELLECTUAL. PANDAI CARI PUBLISITI MURAHAN SAHAJA. JIJIK LAGI MENJIJIKAN.............

Anonymous said...

Tiga ekor
MANGKUK ni memang BEGITU. APA kerajaan buat SEMUA tak BETUL !
Cuba Tanya.........APA sumangan POSITIF ENGKAU kpd PEMBANGUNAN negara. KOSONG...........pandai lalak je macam ANJING.

Anonymous said...

Elok pihak lynas kemukakan saman terhadap ahli parlimen serta kepimpinan pembangkang kerana melaporkan fakta salah kepada rakyat dan pihak kerajaan pun saman pembangkang kerana boleh mengugatkan kehadiran pelaburan asing ke malaysia sekiranya pelabur risau "monyet hutan nie buat demo"kerana monyet nie tidak tahu apa2 pun cuma mereka tahu nak jaga periuk kepentingan mereka jer,

Anonymous said...

mak lampir,,,al juburi,,,,,mmg bangang dan bebal belaka,,,,,pakar nuklear da ckp tak bahaya,,,,pakatan haram suka berbohong dan nak menghuru harakan keamanan malaysia....siapa yang berkumpul semua bangang tahap gaban.....

Anonymous said...

Aku harap Lynas dpt mengambil tindakan saman keatas pihak yg menuduh. Itu antara jalan terbaik utk mengelak kekeliruan hal ini. Teknologi nadir bumi bukannya terlalu gah, malah tidak menimbulkan kesanpun terhadap hidupan lain. Tetapi cuba kita bayangkan Jika isu remeh inipun dipersoalkan bagaimana jika suatu masa nanti Malaysia terpaksa meneroka bidang yg berisiko tinggi spt tenaga nuklear utk sumber tenaga? Di negara maju ini bukan masalah besar kerana kemampuan teknologi terkini yg telah terbukti.

PakNgah Langat said...

aku sokong BN dan UMNO dulu kini dan selamanya...
Tapi, mintak maaf, PRU2008 aku terpaksa pangkah Dr Che Nuklear nihh... aku kenai dia dan salut dia maka aku pangkah dia , aku tak kira dia dari PAS ke UMNO.

Lihat ketokohan orang yang berilmu!
BERANI KERANA BENAR, BENAR KERANA ALLAH!!

Lynas-Pro said...

Lepas ni akan ber laku 2 perkara:

1. Dr Che Rosli akan di PECAT olih PAS (atas nasihat Anwar)

2. Semua ceramah PAS, PKR & DAP akan melaungkan yang Dr Che Rosli telah di rasuah (suap) olih UMNO!!

Masya'Allah!

Anonymous said...

bila nak pecat Dr rosli
hee..hee...hee...

asaklate said...

assalam semua,

aku serius tak faham macam mana orang boleh terpengaruh dengan dakyah karut tentang Lynas. pihak Lynas sendiri dah berkali-kali buat penerangan dalam surat khabar, berserta dengan FAKTA SAINTIFIK sekali, masih lagi tak mahu buka mata. telan jugak kata-kata orang yang bukan ahli dalam sesuatu isu.

aku rasa orang golongan yang masih menentang projek Lynas ni, mmg saja butakan mata pekakkan telinga. bagi la penerangan macam mana pun, memang golongan ni takkan terima jugak projek Lynas ni.

kalo betul penentangan projek Lynas ni bukan bermotifkan politik seperti mana di dakwa golongan penentang, kenapa tak gunakan juga FAKTA SAINTIFIK untuk menyanggah dakwaan pihak Lynas & kerajaan bahawa projek Lynas ni selamat. tunjukkan laporan kajian berserta BUKTI SAINTIFIK untuk balas balik penerangan pihak Lynas & kerajaan. macam ni baru cara yang betul. kalau duduk memprotes/membangkang tengah panas, bawak anak kecik , menyusahkan orang lain, apa guna ?

aku benar-benar berharap supaya YB Dr Che Rosli dapat membantu memberi penerangan kepada ahli-ahli Pas. walaupun berbeza ideologi politik, janganlah sampai ahli-ahli Pas dipergunakan oleh pihak-pihak lain. cukup-cukup la ahli Pas diperkudakan dalam banyak hal sebelum nie. di harap YB Dr Che Rosli sedar akan perkara ini dan mengambil inisiatif untuk memberi kesedaran kepada rakan-rakan belaiu dalam Pas. di harap YB Dr Che Rosli dapat memanfaatkan ilmu yang beliau ada untuk kepentingan semua pihak.

Anonymous said...

Aduh... terbukti sekarang... ramai ahli Pakatan Rakyat tak pergi sekolah... kesian...

Anonymous said...

Aku rase xpayah die bagi penerangan pasni sbb die dh pun terangkn dlm parlimen dimana kebanyakkan pemimpin pembangkang semua ada..tu pun masih buat x faham..kalau bn terangkan diorg xmau faham logik la..ni geng sendiri beb..utk aku pembangkang x macam dulu..pembangkang skang terlalu pentingkn agenda personal samaada parti,kuasa ataupun diri sendiri..jarang pasal rakyat..daripada buat demo baik die turun padang selesaikan masalah kawasan masing2. Sekurang2nya mana tau ade org pangkah die lagi..