IKLAN BERBAYAR

Monday, February 27, 2012

FAKTA : PAS YANG TONGANG LANGGANG.

tak tahu membezakan yang mana HAK dan yang mana palsu.
bezakan 2 tajuk di atas.
jadikan ia bahan kempen pru 13.

24 comments:

Anonymous said...

MEMANG PERJUANGAN SONGSANG..........

Anonymous said...

PAS itu parti politik.....

PAS bukan agama......

Pemimpin kencing berdiri.....

Ahli kena kencing...

Nok said...

parti pas dah tiada apa2 lagi...umpama kaca jatuh ke lantai...berderai hancurrrr....segala sisa perjuangan songsang sudah tidak boleh di perbaiki lagi...kredibiliti,kejujuran,amanah,kepercayaan,kekuatan, semuanya dah memyembah bumi....cuma yg tinggal nama parti paspispus unuk dijadikan sejarah........insyaallah...perancangan allah lebih terperinci dari apa yg di rancangkan oleh Nik Aziz dan pengikut2....tungguuuuu...

Anonymous said...

PAS akan jahanam lepas pru 13 nanti, selepas tu puak2 PAS ni baru tahu tahap mereka dimana. skrg ni anak2 cina tgh sedap memperkudakan PAS, di heret ke tepi dan ketengah. anak2 cina tampa di paksa semua ada account FB guna nama melayu dan porak perandakan mentaliti org2 melayu dgn posting palsu dan munafik mereka di blog2 org melayu.

mereka cuba nak doktrin pemikiran rakyat yg anwar walaupun dah ada video berzina tetap tak bersalah, badrul amin di tgkp pkl 3.00 pagi pun tak salah. pas yg pertahankan perkara munafik akan akan dihukum di pru 13 nanti, takbir x3.

Anonymous said...

Kencing dan dikencing dari dulu.

Bodoh sombong. Cerdik tak buleh diikut.... Bodoh pula tak sukan diajar.... Jadilah kurang ajar.

Pemimpin mereka pembaham harta dunia juga.

Anonymous said...

PAS bukan agama.... Hanya sebuah parti politik yang mana pemimpin mereka juga sama macam orang lain; berebut harta kekayaan dan sibuk mencari nombor pendaftaran kereta mewah mereka sama macam orang lain. Kentut mereka busuk sama macam orang lain tapi mungkin hati mereka busuk lebih dari orang lain.

Nok said...

apa yg berlaku adalah hasil dari doa2 orng2 Pas sendiri yg dimamkan oleh Nik Aziz dgn penuh khusuk dan tawaduk dgn niat busuk untuk memmusnahkan sesama islam......tuhan memang tidak pernah memberi berkat pada paspispus ni.....nah sekarang terima lah adunan tuhan dgn segala balasan di dunia dan belum lagi di akhirat untuk kerja2 jahat puak2 haprak ni....syukur alhamdulilah...

Anonymous said...

PAS - Pitis kau Aku Sakau

Anonymous said...

Penyokong PAH pakat dok keno tipo ko set-set dok gi skoloh berlako. Ado otok semua tapi mmikir paka jubor berlako

Nok said...

Bukti jelas yg menunjukan betapa rosaknya akhlak puak2 PR ni tertangkapnya alpengzinah Badrul amin bersama isteri org di swiss garden kuantan kelmarin.....mamat ni spin macam2 sbb yg dianggap amat bodoh...apa ke jadahnya pukul 3 pagi???? bersama isteri org di dalam bilik hotel????

jgn nak bodoh kan rakyat....mana mau lari JAIP ada bukti....jgn nak kaitkan org lain diatas segala kemungkaran yg di buat sendiri......tunggulah akan dtg balasan dari tuhan dari masa kesemasa....

Anonymous said...

untuk kebaikan mereka tentang...
untuk kejahatan mereka seru anjing turun padang...

kejadia pelik pagi tadi...

anjing dewasa menyalak kat anak kucing kuat2...
yg si anak kucing plak kembang bulu standby jer...
anjing tu terus menyalak mcm dah gila tapi kucing tu stay jer tunggu apa anjing tu nak bt...
last2 anjing tu blah jer...

kehebatan binatang kesayangan NABI MUHAMAD SAW...

dah nampak yg makhluk yg halal disentuh memiliki kekuatan yg sukar diramalkan...

renung2kan lah...

pejuang hamas...

Anonymous said...

dua kenyataan dari PAS sendiri. bukan tulisan orang lain.

satu kata jangan sokong kempen anti murtad, satu lagi kata sokong bapak peliwat tegar (dua-dua kenyataan yand saling simbiosis antara satu sama lain).

dua2 kenyataan sukarela dari PAS yang tidak diacukan pistol di kepala oleh mana-mana pihak.

PAS ialah Parti ISLAM SeMalaysia. lihat perkataan ISLAM dan cuba bandingkan dengan kenyataan-kenyataan di atas.

dua kenyataan tersebut tak pernah disanggah pun oleh PAS. dah jelas2 menunjukkan siapa PAS yang sebenarnya.... tapi masih nak sokong?????

kesimpulan: mereka yang konon-kononnya warak dan menyokong PAS kerana perkataan ISLAM (pada nama PAS) adalah manusia yang paling bodoh tahap orang utan zaman Jurasic.

Anonymous said...

Wihywihu hahahaha yeeehaaa dok menyalak pa plak dahh...hahahaha hng ni pejuang hahahaha makan dah ka hahahaha kucing ligan anjing hahahaha dari dulu sampai ke la hahahaha dok kena kencin hehahaha yeeehaaa...

Anonymous said...

TOK GURU NIKE AJIS TAK BAGI HUKUM KER DALIL KER PASAL KES OSS -STUD BADROL AMIN TU???..BEST GAK NAK DENGAR PERBEZAAN HUKUM ANTARA ANUGAY SI KETUA DGN SI BAD TU?

zopinion said...

Bukan setakat tunggang langgang.. dah kena pijak dengan kristian pun tak terjawap sampai sekarang...

http://wubra.blogspot.com/2012/02/pemimpin-pas-di-ludah-di-pijak-tapi.html

Anonymous said...

Masyallah..

bawak2 lah mengucap kamu semua..

"Ya Allah, jadilah kami penzina/gay/lesbian/trangender dan sebagainya lagi, semoga kami terus mengangkat penzina dan gays jadi ketua kami, amin" ungkapan juak-juak bodo pas pis pus

February 27, 2012 2:41 PM

Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuluh. PAS ibarat lampu kelip kelap. Sekejab bercakap untuk perjuangkan Islam tetapi setelah diherdik oleh ABANG BESAR DAP maka bulan yang terang menjadi gerhana. Aduh malunya menjadi ahli PAS. Beginikah contoh sebuah parti yang ingin dinaungi dibawahnya. Fikirkanlah.

Anonymous said...

WAHAI ORANG ORANG PAS.............ANGKATLAH PELIWAT, PENZINA, PENIPU, PEMBOHONG, PEMUTAR ALAM, PEMFITNAH SEBAGAI PEMIMPIN KAMU. SESUNGGUHNYA NYA MEREKA INI SEMUA ANUGERAH TUHAN AZIZAH.

WAHAI ORANG ORANG PAS............KAU JADILAH PENGIKUT SETIA YANG BEBAL, YANG TAK PANDAI PAKAI AKAL.

ORANG SURUH FITNAH KAU IKUT, SURUH DEMO KAU IKUT, KIBAR BENDERA DAP KAU IKT, BARING TENGAH JALAN KAU IKUT.

TAK FAHAM AKU APA JENIS MAANUSIA KAU INI.

PULANG LAH, PULANG KE PANGKALAN JALAN. PERJUANGKAN ISLAM YANG HAKIKI............

Nok said...

Hj hadi awang dalam komennya menyanggah PM yg berucap kat pokok sena kedah yg mengatakan hanya umno memperjuangkan islam sebenarnya....

dia kata yg memperjuangkan islam adalah Pas....kepala butuh le hj hadi awang...tak habis2 nak menipu rakyat...aku bukak seluar aku nko tengok kepala butuh aku lagi bagus....Parti Pas dah nak mampos...cerita pasal perjuangan islam.....lancauuuuuuu

Anonymous said...

Pas = Parti Ajaran Sesat

Anonymous said...

Wahai penyokong PAS PIS PUS MAMPUS yang selama ini di perbodoh2kan!!

Bukalah hati dan minda anda dan kembalilah ka jalan yang benar.

Anonymous said...

Wihywihu hahahaha yeeehaaa dok menyalak pa plak dahh...hahahaha hng ni pejuang hahahaha makan dah ka hahahaha kucing ligan anjing hahahaha dari dulu sampai ke la hahahaha dok kena kencin hehahaha yeeehaaa...

February 27, 2012 1:57 PM

-------------------------------------------------

INI LAH CONTOH ORANG TERENCAT AKAL TAHAP KRONIK!!

PASTI NYA DARI PUAK PAS PIS PUS MAMPUS ATAU PKR=PARTI KONGKEK RAKYAT.

Anonymous said...

anon 10.52 dah tahap gila maksimum.muka carut till die.

Anonymous said...

anon 10.52 dah tahap gila maksimum.muka carut till die.