IKLAN BERBAYAR

Wednesday, February 22, 2012

RAKYAT KELANTAN TAGIH JANJI KAT POK NIK !

rakyat kelantan dah mula tuntut janji.
detail KLIK SINI

25 comments:

Anonymous said...

tukarrrr....... pentaksub peliwat iaitu nik aziz...

lantik tuan guru abdullah sammah sebagai penasihat MB kelantan, mustapha muhammad...

Anonymous said...

gap

tidak kah engkau terfikir..setiap komen yang memfitnah..mencaci..memaki..hamun..lucah..mencarut..terlampau dan keterlaluan di luar fikiran bagi org2 yang berakal dan berilmu ini..kau akan menerima saham nya jugak kerana yg membuka blog ini..
saham yg akan kau bawa ke akhirat nanti..yang akan membantu engkau di padang masyar..
gap..kau tak takut kah kepada balasan Allah.

kamu semua sudah melampaui batas.!!!

Anonymous said...

Guano mu. Yolor la blah tuh. Ko lagumano?

Anonymous said...

Dah lama dah....

Pantang undur said...

gap

tidak kah engkau terfikir..setiap komen yang memfitnah..mencaci..memaki..hamun..lucah..mencarut..t dan keterlaluan di luar fikiran bagi org2 yang berakal dan berilmu ini..kau akan menerima saham nya jugak kerana yg membuka blog ini.. saham yg akan kau bawa ke akhirat nanti..yang akan membantu engkau di padang masyar.. gap..kau tak takut kah kepada balasan Allah.

kamu semua sudah melampaui batas.!!!

February 22, 2012 9:33 PM

'''''''''
ALLAH TENGOK KAT HATI LA BRO

NIAT GAP MURNI. MEMBAWA DAP KEATAS ADALAH TERSANGAT BAHAYA...

PAS PULA IALAH PARTI last(rujuk the star tempohari)..xrujuj pun rkyat tau..

TAK KO TERFIKIR PARTI APA NAK JAGA ORG MELAYU
PKR BUKAN PARTI MELAYU
PAS...PAS XNGAKU MELAYU BENCI LG ADA
DAP... XPAYAH CAKAP

SAPA NAK JAGA.. SELAGI ANWAR KELENTONG HIDUP..KALAU DIA MATI SAPA JADI PM2... tak ke DAP???

TIDAK KAH KAU TERFIKIRRRRRR

Anonymous said...

Pemimpin yang baik ialah seorang yang mendengar luahan nurani rakyat. Bukan hanya setakat mendengar dan mengambil kira 'luahan' kroni dan orang terdekat yang hanya mahu memenuhkan tembolok besar dan membuncitkan perut yang sudah sedia membusung itu!

Sebagai anak peneroka Felda, saya dengan ini menyatakan, "Nyah engkau, Isa Samad! Jangan menjadi ular sawa yang membelit rakus

Anonymous said...

GAP,

Gua rasa penyokong hj anwar Gay ni elok pindah tinggal kat Israel lagi baik.....

Gua bayangkan Nik Aziz tinggal kat Israel....hahahaha

Anonymous said...

Nik Aziz lebih rela beri kuasa pada DAP.UMNO haram jadah faham!

TOK GURU ADALAH AMAT MULIA,KATA2 NYA SEMUA BENAR BELAKA.

ORANG DAP FAHAM KETINGGIAN DARJAT TOK GURU,ORANG UMNO HARAM JADAH JAHIL.

WALAU PUN TOK GURU KATA 'TAK SENONOH' PADA HASSAN ALI,MANA HASSAN ALI BERANI, KOK NANTI DAPAT STROK.INI DAH BERLAKU PADA SESEORANG.

Anonymous said...

anon 9:43 - sbg k/tangan felda, aku nak ckp pd ngkau..."nyah kau dan mak bapak kau dari rancangan felda, tak pernah kerajaan paksa kau masuk felda, serah balik tanah felda yg mak bapak kau punya pd felda termasuk rumah sekali"...ada faham, bodoh.

Anonymous said...

BETUL ABE,TOK GURU TU ADALAH JELMAAN NABI,INI ADA USTAZ KATA.

Anonymous said...

10:05 - elok sgt nik ajis berkawan dgn DAP sbb nik aziz, kit siang, kapal sing sdg bertarung utk rekod jd MP paling lama/tua di dunia.

Anonymous said...

Kita orang2 PAS mesti pertahankan TOK GURU NIK AZIZ,baginda sekurangnya NABI kita lah.

Anonymous said...

betapa mulianya tok guru nik aziz ini, tiada tandingan di dunia ini. dosa mat sabung berzina dihalalkan. dosa sang peliwat disucikan. kerana itu kita hendaklah mempertahankan tok guru ni kerana khabornya ramai adun pas kena tangkap khalwat, siapalah pulak nak ampunkan dosa mereka.

Anonymous said...

Cakap tak serupo bikin...

Anonymous said...

rama hop busy body cni..serabut perut nate beruk tuh.

Anonymous said...

pembetulan abeee ...nik aziz x bagi kuasa...

dap yg bagi kuasa la abeee

contoh kat selangor la abeee

...kat penang ..ribu2 kuli pas undi dap

dap ...1 krusi pun xbagi..dlm kabinet... exco agama pung bg pkr..(trpaksa plak doa sejahtera khalifah LGE ..abe xmalu kee aduya abeee ni...teluq ada dakk??)

oo lupa abe... kat penang tarak Port Adat & Sukan'... sian penang abee..

Anonymous said...

budak budak pahh ni kelantee mari...

DAP jadi perdana menteri...mampuih la org melayu

LKY masuk pakai songkok sekali ja..masuk kg kg org melayu....INGAT ABE (saya xbenci abe abuk pun xda) Ingat abee ...SATU KALI JA...ABEE

LEPAS TU XPAYAH LAGI ABE...(songkok masuk mangkuk tandas abeee ... flush hhh setle abee)

ada sedara sana lg abe kat sana...tarak abe


ni abe.. crita brother jual satay abe..dia kata KERETAPI BAWAH TANAH.. LKY JAGA... SISTEM BAS ABEE... LKY JAGA...PENDEK KATA.. ABE ANAK BERANAK DIA JAGA ABE...


JADILAH ORG BERSYUKUR ABEEE..XDA PAP DLM MALAYSIA SEJAK MERDEKA...

RASA2 kalu ada PAP DLM MESIA.. PERKARA2. YG DIA AKAN TENTANG:-
2. Felda
3. DEB
4. MARA
5. ITM

no.1. abe pikir la sendiri...

wiraless said...

Penyokong PR mungkin tak tahu...DAP adalah parti tinggalan PAP yang membawa keluar Singapura dari Tanah Melayu.
Penyokong PR mungkin tak tahu daripada siapa PAP memohon bantuan ketenteraan dan pengurusan negara sebaik keluar dari Tanah Melayu...ISRAEL.
Kenapa Israel? (banyak aku nak tulis tapi takde masa nak buat blog pasal agenda Yahudi terhadap orang Melayu....yes MELAYU).

Anonymous said...

Anon 10.05pm, "TOK GURU ADALAH AMAT MULIA,KATA2 NYA SEMUA BENAR BELAKA."

Tulisan di atas adalah contoh terbaik pentaksub tahap TOTOK. Kau ni biar benar wehh.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

kalau benarlah si n ajis tu mulia.. semua rakyat di dunia ini akan memuliakan dia.. tapi cuba tenguk orang maki hamun dia di mana-mana sahaja...
sehina-hina gelaran pon orang bagi kat dia..
kalau dia mulia sangat dia tak ada skandal rasuah, takkan suka mefitnah, takkan bermuka-muka, tak kan bersekongkol dengan kafir harbi malah pakai baju sama kaler dengan budha, takkan sokong liwat, takkan sokong rusuhan, dan kalau benarlah dia mulia dia akan pecen jadi menteri besar.. itu semua dia kemaruk kuasa walau dia sebenarnya Mb yang paling dunggu aku tengok..
bila nak kalah jer main sentimen agama.. malu aku tengok manusia macam tu.. mulia benar kah dia..
kalau mulia dia akan hidup berkasih sayang tak lah mengkafikan manusia islam yang lain.. seolah dia tuhan.. wah kalah nabi Muhammad nampaknya..
kalau mulia muka dia dah berseri dek ke jernihan wajahnya.. yang ada mukanya tua sebelum usia dan semakin keruh.. muliakah itu..
heran bin ajaib lah aku tenguk penyokong tegar c n ajis ni...

Anonymous said...

TG Nik Aziz rilek aje kena hina kena caci,korang ajer yang mengelupur nanti..sampai masa terimalah habuan masing-masing.kita bukan hidup selamanya.

Anonymous said...

Mengaku melayu islam..tapi akhlak mengalah kafir laknatullah.

Anonymous said...

anon 11.02

betullah tu.. kita hidup bukan kekal lama pon.. tak kiralah dari parti mana pon baik PAS PKR atau UMNO.. selagi manusia nyawa hanya dipinjamkan sahaja.. Kalau saudara mengumpat dan mengeji dan mefitnah orang lain.. tentunya saudara pon tidak terlepas diadili di akhirat kelak..
tapi maha pefitnah maha dasyat rasanya saudara sendiri tahu... yang keluar dari yang mengelar diri/digelar TOK GURU..
Cuba tenguk Tun Mahathir relax ajer.. dalam 20 tahun merdeka orang miskin dapat rasa beli kereta.. pandangannya diterima dan diiktiraf oleh dunia.. berbanding n azis 20 tahun perintah kelantan.. apa yang ada.. semakin huru hara adalah.. sesama Islam bertelagah, air tak bersih2, rakyat masih menganggur.. kalau tenguk bola habis stadium terbakar dan berbunuh-bunuhan.. sepatutnya sebagai digelar tok guru seharusnya dapat mentarbiahkan rakyat kelantan elok sahsiah diri tak kira di mana sahaja.. barulah orang kata orang kelantan iman dan akhlak seiring...

Anonymous said...

Nik Ajis mu nikah aja denge Nurul Izzah, banyak piteh tina ni,dengar kata dalam simpanan ada USD 70 juta.

Bab dah sunat belum,tu hamba tak pasti.Kena tanya papa hebat dia.

Takbir 3 kali

Anonymous said...

POK NIK AJIS KENA TUNAI JANJI DIA DULU.

KALAU TIDAK MUNAFIK NAMANYA.TAK LAYAK UNTUK DIJADIKAN PEMIMPIN.

BERJANJI TAPI TIDAK MENUNAIKAN JANJI.