IKLAN BERBAYAR

Saturday, February 25, 2012

TAHNIAH BADRUL AMIN..(DITANGKAP KHALWAT DENGAN BINI ORANG)

kes dah kantoi.
badrul amin dah boleh join kelab 121.
mat sabu presiden.
badrul amin timbalan presiden.


apa badrul amin buat dengan bini orang jam 3 pagi dalam bilik ?
takkan bagi kuliah agama kot ?
errr...apa komen mat sabu ?



200 comments:

Anonymous said...

Itulah tandanya wakil rakyat PR buat kerja untuk rakyat. Pukul 3.00 pg pun boleh jumpe dalam hotel utk diberi kaunseling. Bini letak kat hotel lain la, nanti risau kantoi dengan orang lain. Tapi bak kata pepatah, anjing kalau tak dapat makan taik, lubang taik pun sanggup dihidunya.......

So BAD-rule.... perhimpunan Hijau bakal jadi PERHIMPUNAN LANCAU....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Agak2nya BADrole akan join tak Himpunan Hijau esok? Hehehhe

Ms Pearl said...

apa sebenarnya berlaku?

note: to be honest I tak berapa kenal badrul amin ni......

Anonymous said...

Pencacai2 Fuckatan mesti kata ini pasti konspirasi dari ameno. Tengok la nanti....

GAP KEMBALI said...

kena tangkap KALWAT DENGAN BINI orang che pearl.

Anonymous said...

PADAN MUKA KAU LABUUUUU...

Anonymous said...

wah! blogger tersohor pnya posting hebat...hanya 2,3 patah perkataan berserta cnp dah cukup...

X AHLI PAS said...

DIA NI LAH YG NK PANCUNG BEKAS MUFTI PERLIS..ALLAH MAHA KUASA...

Anonymous said...

Kesan radiasi dari kilang Lynas Gebeng telah merebak kepada pemimpin PGayR, tanpa Bardigol tu sedar, dia telah menjemput bini orang ke dalam bilik hotelnya pada waktu malam/pagi. Memang sah ini lah kerja UMNOngok menyebabkan manusia sekeliling Kuantan menjadi tak tentu arah. Tapi kesan radiasi berkenaan tidak memberi kesan langsung kepada penduduk yang bukan anti-Lynas.

Jadi kepada peserta anti-Lynas esok, berwaspadalah... jaga anak bini anda di mana supaya tiada pesakit mental kesan dari radiasi menculik bini anda pada pukul 3 pg. Hahahahaha...

Anonymous said...

Ostat yg sering baca doa pecah perut dan hancurkan Umno..apa dah jadi ?

Anonymous said...

Badrul amn pun x kenai..jauh tingal zaman nie..he..
Kaset agama n doa dia punya Byk..

yuyu said...

isteri ustad badrul suruh dia pergi kedai beli lada, bila sampai kat kedai dia beli mancis cap lada.

pedas lah mancis abang ni, kata isterinya.

Anonymous said...

Badrul amn pun x kenai..jauh tingal zaman nie..he..
Kaset agama n doa dia punya Byk..

February 26, 2012 12:06 AM

---------------------------------

ATOK SETAN ni bukan setakat ada kaset agama, kaset mengutuk orang pun banyak jugak...

Kah kah kah kah kah

Tukang Komen said...

Welcome to the club bad ostad. Ente punya wirid kena sabotaj kah? PKR punya orang takde keje lain ke? Ada bini bagi boss pakai. Yg dah ada bini kebas bini orang. Time ceramah dialah manusia contoh. Lepas ceramah sontot sana sontot sini.

YA ALLAH BOLEHKAH DISELAMATKAN OSTAD BAD? AMIN!

Anonymous said...

Kesian isteri pertama dan anak2 dia ni, takziah diucapkan, tak boleh nak buat apa2, benda dah berlaku, bersabar je lah

Anonymous said...

Untung Oss-stud Badrul ... dapat kawin free satu lagi. Dah tiga tu Oss-stud.

Lepas ni cari ler bini org satu lagi. Nanti cukup ler quota Oss-stud.

Anonymous said...

di dunia lag Allah dah balas derr... AIB BUKAN SORANG MAKAN... 2 BINI, 6 ANAK TERPALIT AIB SAMA... TAHNIAH PELIWAT AGAMA!

Anonymous said...

dia sembahyang tahajud berjemaah kot pukul 3 pagi tu hahaha

Anonymous said...

GAP
Dia buat apa ngan bini orang tu? Ada klas tuition ke? Agaknya bini orang tu tersalah bilik kot. Sepatutnya bilik 121.

Melayu Perak said...

Allah tunjukkan satu persatu.....

skandal pemimpin-pemimpin PR....

Anonymous said...

February 26, 2012 12:14 AM

nak kawin apanya... pompuan tu masih bini org, kalau dilepaskan dek suami blh la tunggu edah kawin... kalau tak dilepaskan suaminya... nanggung la... kalau dpt kawin pun nanggung la jugak aib tu. malanglah anak2 kamu wahai manusia... malu anak2 nk bersemuka dgn dunia bukan kepalang... bini kamu yg dua org tu aku x kesah sgt... tapi anak yg 6 org tu... apa punya ketua keluarga la mcm ni... kalau dgn org bujang tu lainlah ada jalan lagi kawinkan je... tp ni bini org... berganda dosa khalwat, dosa dgn hak si suami... TERLEBIH MAKAN UBAT KUAT KE HAPE NI? itulah doa lagi org lain dgn doa2 yg tak berpatutan... kalau tak insaf jugak selama ni byk menyeleweng tak taulah... ni signal pertama dari Allah... org lain mungkin signal pertama jatuh terpelecok je... signak pertama utk kamu ni pun dah kira berat ni... signal kedua, ketiga tak tau la kan mcm mana...

Anonymous said...

Ini ostad dudah jadi role model No.2 dalam Pkr. No.1 kita suma sudah tau. Bikin malau kompeni! Apa tangkal ko pakai Badman?

jojo said...

ini semua konsipirasi...umno...ustad badrole....baik orgnya.....dia takan buat ni semua....ini..semua umno punya keje.....ohh tidakkkkkk....hehehe

Anonymous said...

jka benar berita ini..

smg rakyat dpt membuka mata dan hati..
nampaknya Allah taala sdg menghina seorang demi seorang hamba2-Nya yg mempermainkan agama..

nak harapkan pakatan rakyat perintah negara?

Anonymous said...

Malam ni pencacai pencece pakatan senyap sunyi. Cuti sakit ke? Apa lagi tunggu! Cepat tuduh kes ini sebagai konspirasi Umno. Sebaiknya sebelum buat komen tanya boss DAP dulu. Kang tak pasal2 kena penampau guen eng.

Anonymous said...

PERINGATAN KPD AHLI LELAKI PKR!!!

Kalau menghadiri majlis anjuran parti jangan bawa isteri anda.

labee said...

Teringat ente kat felem mmadu tiga, lagu kul 3 pagi.

Anonymous said...

Andainya benar, jgn salahkan sesiapa. yg salah adalah mereka yg ditangkap itu kerana mereka tahu hukum. dan jgn lupa, takkan terbuka aib mamat tu tanpa izin Allah...

Anonymous said...

anon 12.25

setuju bebeno...sure dia kata konspirasi najib n rosmah...perghhh...

Anonymous said...

nak bagi 'NASIHAT'..kat dalam bilik hotel..lobby hotel kan ada..ni mesti nak bagi 'nasihat'..One by One ni..HEBAT ustaz ni..TAUBAT LA USTAZ oiii..

asaklate said...

assalam,

lama x komen kat sini.

YB Dato' Dr Hassan Ali dok sebok bagi ceramah kat Kuantan, depa pon sebok turun Kuantan jugak.

Awat la x p dengaq Bicara Umum YB Dato' Dr Hassan Ali tuh ?

x psal2 masuk blog bro GAP plak...

Takbir!!!


p/s: Semlm 1st time aku pegi dngr ceramah yg melibatkan ahli politik. Teruja nk dngr & tgk ceramah YB Dato' Hassan ali live depan mata. Sanggup berkejar dri tempat kerja ke Sg. Isap. Tercapai hajat aku. Selama ni dok tgk dlm blog/youtube jek. Semlm live tuh. Siap salam lagik YB Dato' Dr Hassan Ali. hehe.. Exco Belia & Sukan with d geng negeri Pahang pun ada semlm.. Semoga usaha murni YB Dato' Dr Hassan Ali menegakkan kebenaran diberkati Allah SWT, semoga YB Dato' Dr Hassan Ali terus tabah menempuh ranjau dalam perjuangan beliau.

Anonymous said...

ish u all ni....dia orang tgh mengamalkan HAK ASASI..... So ustaz tgh tunjuk secara praktikal nyer...haaa...lepas ni ramai lg yg akan ikut...gud luck ustaz n the gang

Anonymous said...

FUCKING SLUT.. PROSTITUTE.. WHORE.. SUNDAL..

Anonymous said...

he he ha ha!..busuk bro!! lepas ni ceramah dia dah tak laku le!!

Anonymous said...

takkan si badrol amin je yg ko nak cari? org lain takde ke? tu fuziah tu kan kat sana jugak? hehe

takkan dlm bilik? lobby punyalah aman damai dan selesa..

takkan pukul 3 pagi? tunggu esok pagi tak boleh ke?

takkan berduaan? panggil org lain sama2 tazkirah tak blh ke?

Anonymous said...

Persoalan-persoalan:

Adakah Dr Badrul Amin memilih untuk berbuat jahat di kala beliau bersama-sama menginap dengan hampir semua pimpinan KEADILAN di Hotel yang sama?

Jika beliau ada niat berbuat jahat, mengapa beliau membawa isterinya bersama-sama ke Kuantan?

Mengapa Ust Badrul tidak dibawa ke balai Polis? Kerana pagi tadi beliau dilihat ada bersama-sama pimpinan yang lain.

source: http://milosuam.blogspot.com/2012/02/ustaz-dr-badrul-amin-ditangkap-khalwat.html#ixzz1nPiNTtGd

mana satu yg betul nie?

Anonymous said...

PKR=PARTI KUAT ROGOL @ Projek Khinzir RAKSAKSA

Anonymous said...

laaa....kan uztaz tu tgh berdakwah...berdakwah tak kira masa....jadi kena berkhalwat agar ceramah dapat disampai dgn betul2 ke satu badan....samping tu secara ajaran bagaimana nak pakai tuala hotel dgn betul pada jam 3 pagi...tak sempat abis ngajar dah kena serbu...ustaz tu tak niat apa2 pun....u all niii

Anonymous said...

ALLAH MAHA BERKUASA....BADROLL AMIN APA RASA SEKARANG. SESI KAUNSELING KEJADAHNYA DALAM BILIK PUKUL 3 PAGI.PELIK DAN AJAIB DALAM RAMAI2 ORANG PEGI JUMPA DIA PULAK SI BINI ORANG INI.SEBAB ITU JANGAN MARAH SEKARANG KALAU TENGOK USTAD...THINK TWICE TAKUT USTAD KAKI KEBAS BERTOPENGKAN JANGGUT DENGAN JUBAH.NEVER TRUST THEM SO MUCH.

Anonymous said...

Astaghfirullahhalazim.. bukan ke dia ni yg mengangkat Anuwar sbg Imam Mahadi? Apa nak jadi dgn ulamak zaman skarang ni.. Skarang ni dah mcm satu trend bisnes berasaskan ilmu pengetahuan ugama. Saya taklah menentang ada yg baik dan ikhlas tp sebahagian hanya kerana nama dan kedudukan, walhal aqidah dan moral mereka langsung tak selari dgn ilmu. Bagi saya Bad ni bukan ikhlas lebih pd populariti. Diharap peristiwa ini menjadi pengajaran utk mereka yg terpesong jauh dr kewajipan asal; utk menjadi contoh terbaik kpd masyarakat

Anonymous said...

bawa isteri tp duduk dlm bilik dgn pompuan lain tanpa si isteri apa maksudnya? book 2bilik ke? jika book 2bilik, maka bukan ke itu mmg telah dirancang?
ikut logik la..sdgkan aku yg bukan sorang ustaz ni tahu hukum berduaan dgn bukan muhrim. for sure aku segera keluar dr bilik dan biar isteri org tu sembunyikan diri dlm bilik. aku cpt2 call isteri aku. bila dia dah ada, baru kami bersama2 nasihat pompuan tu.
lagipun semua pimpinan pkr ada kat sana kan? semua lelaki ke? takde ke yg pompuan? apsal tak segera panggil rakan2 pimpinan yg berada di hotel yg sama? bukannye jauh sgt pun..

so kpd milosuam, teruskanlah membela yg batil...

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Assalam semua,

Allah Maha Kaya.

Syukur Alhamdullillah..
Kebenaran dibentangkan di depan kita.


Syukur..syukur..syukur.. Alhamdullillah..

Satu lagi kebenaran tersingkap dan dibentangkan utk kita.

PASngoink oink oink sekelian...masih buta lagikah mati hati kamu sekelian????


Allahuakbar!!!

Anonymous said...

Pesanan aku agar kita ambil tauladan serta ikhtibar drpd kejadian ini. Jaga agama kita,tutur kata kita tingkahlaku kita. Di dunia kalau Allah murka, sekejap jer akan terima balasan. Selama ini kita sabar atas segala tohmahan, kita berdoa agar mereka2 itu diberikan hidayah.

Anonymous said...

PENYIMPAN MOHOR BESAR "SEGALA AGAMA DAN TUHAN SAMA" kena tangkap khalwat?

Habis, siapa yg akan membuat pengisytiharan pengesahan TELAH turunnya "Imam Mahadi" nanti?

Bakal "Imam Mahadi" PKR telah pun turun katil dlm "PAKAIAN SEWAKTU LAHIR" tempohari tapi Pemegang Mohor belum pun buat pengisytiharannya lagi....

Anonymous said...

Sory 2 say..

Klu org main isteri org ni memg BANGSAT laa..
tambah2 ada title Ustaz, memang DAJJAL, IBLIS...

Tu pun nasib ko la Bad, x dpt 'saguhati' dr suami si JALANG tu..patut2 taraf ko ni yg brgelar ustaz bukan lg saguhati ttp hadiah BONANZA terus!!!

Apapun baru trlepas kt dunia, kt 'SANA' nti terima AZABNYA setimpal dgn amalanmu os-stud!!!

Anonymous said...

jadi himpunan hijau ni membantah projek lynas ke 'projek' badrol?suwey btol.baru je nak hasut org2 pahang.kantoi plak!!

Anonymous said...

mak ooi hebatt tul orang anugerah tohan ni kata pemimpin sendiri imam mahdi tu le kalau berguru ngan raja bontot tak cukup dua bini orang lain punya bini pun tibai gak kalau ngata orang tak sedar diri....padan sangat muka lu setannnnnn....cuba cek sikit bini sapa tu silap bini orang PAS kah kah kah....tggu tok guru budu komen tu dia punya pasal kah kah kah

Langsi said...

Ape la susah beno... kalo betul salah atau khalwat, bicarakan dgn adil jgn main tuduh-tuduh aje.

Asal perbicaraan adil dan saksama serta OKT diberi peluang untuk membuktikan KEBENARAN dan mahkamah tidak dikongkong dek tangan2 hitam!

Kalo betul bersalah...aku pun tak sokong! Bukan takat BadrulAmin... DSAI sekalipun aku tak sokong kalo betul salah! Yg paling penting berikan pengadilan yang saksama dan telus...jgn nafikan HAK OKT!

Anonymous said...

SOLAT TAHJUD LAR,
ORANG2 UMNO ADA BUAT SOLAT TAHJUD?

Anonymous said...

PAS SYAITON YANG BERTOPENGKAN AGAMA ISLAM.

Anonymous said...

play kawaq juga ostat ni.

Anonymous said...

Pearl... Pearl....

Ko ni memang betol punyer Pearler lah!!!

Anonymous said...

Sendiri buat sendiri tanggung.
gua tak boleh tolong,
Kalau HUDUD apa HUKUM NYA?

ANACONDA said...

SI NUAR PORN PUKIMAK KATA, ""OSTADZ BADRUL AMIN SELAMATKAN WANITA BERKENAAN"", MEME SELAMATLAH WANITA TU DGN BADRUL AMIN...

MUAHAHAHAHAHA...

PUKIMAK KAU NUAR...

Anonymous said...

konspirasi...

Anonymous said...

Kes khalwat, biasa lar manusia, kadang2 Iman kita lemah,
masa tu syaitan menggoda.
tak payah heboh2, bukan merugikan wang negara pun.
Dia berdua saja berdosa, apa yg kome nak rioh rendah macam berok sarkis?

Chegu Bard said...

Jumpa Nik Ajis diampunkan dosanya seperti bayi baru lahir

Anonymous said...

Anon 4.05am ni mesti kaki balun bini org..

Anonymous said...

ANON 4:05AM LU BAHALOL KA? USTAZ BAD NI SELALU CAKAP AGAMA BAGUIH2 TAPI KENA TANGKAP KHALWAT JADI KES BESAQLAH. KALWAT BOLEH MENJURUSKAN KE KES ZINA DOSA BESAQ. MEMANG DOSA DIA DGN ALLAH TAPI DIA BERDOSA PENIPU/HIPOKRIT DGN ORANG RAMAI. LU MANYAK BODOH PUNYA OLANG.

Anonymous said...

Ada pulak mamat yg sibuk menyebut pasal hak OKT.. Beb, kalau mengikut hudud jika kita mempunyai saksi yg cukup dan menepati syarat nya, kes ini 100% boleh disebut kes khalwat, yg disiasat pastinya adakah berlakunya perbuatan sumbang atau zina yg membawa hukuman lebih berat. Apapun jika kedua2 ditahan bermakna khalwat sudah berlaku tak payah berbelit mcm keling, harap JAIP laksanakan hukuman yg setimpal spt kejadian model minum arak satu ketika dahulu.

Anonymous said...

MAH BAU PUKI MAH MASIH MELEKAT KAT MUKA ABANG MAH


UWEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKPASPISPUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Anonymous said...

NAMA BUKAN MAIN"BADRUL AMINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN"
MAH BAU PUKI MAH MASIH MELEKAT KAT MUKA ABANG MAH

Anonymous said...

APALAH MAIN DENGAN BINI ORANG, DAH "LOHE" KATA ORANG JAWA, MAINLAH DENGAN ANAK DARA K,, KETAT LAGITU

KONSPIRASI UMNO LAH TU

Anonymous said...

"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula" SMS BADRUL AMIN KPD AHLI PKR

Anonymous said...

KONSPIRASI UMNO PAHANG LAHTU

usin said...

mr langsi oi.. sedapnya ulas bila kena kt makhluk belah hang. jangan main tuduh2 la, bicarakan dgn adil la. hoi dol, nak bicarakan apanya. kitorang kt sini bukan ahli mahkamah syariah le. mana ada kuasa nk bicarakan badigol aming tuh. yg kitorang boleh buat ialah...hehehehe...belasah badigol sebab perangai mcm longkang. ingatkan perangai serupa cakap, tp ishh... mcm sial.
langsi, mcm la lu ni baik sgt, kalau kes tu melibatkan najib, hang akan mintak benda yg sama ke? sudah2 la hipokrit langsi. perasan tak sudah2. sebenarnya hang sudah terkedu, pemimpin2 hang mulut mcm longkang, perangai mcm dajal.

Anonymous said...

7.20
lari dari mulut biawak
masuk mulut buaya
anaaaaa..... anteeee....
hee..hee..hee..

anti fitnah said...

Ni penjelasan beliau. baca dulu..

http://networkedblogs.com/uqOtY

Anonymous said...

aku tak pelik dgn ostat ni. Bukan nak buat fitnah, tp masa di Mekah, aku dok satu hotel dgn ostat ni. Time makan, sku selalu tengok dia kat dewan makan. Yang aku perasan time makan, dia ni kalau dgn perempuan, gatal semacam saja terutama bini orang. Aku pelik juga, tapi aku diam ajelah sbb nak bersangka baik. Tapi kejadian terbaru ni membuatkan sangkaan aku tu benar

Anonymous said...

SOALAN SIMPLE UNTUK BADROL AMIN................KENAPA TAK BAWA KAWAN MASUK BILIK BETINA TU. LU PUNYA OTAK TAKDAK JALAN KA !

Anonymous said...

DAH BUDAYA PKR BEGITU. BINI ORANG, ANAK ORANG, BINI KAWAN BAIK, SESAMA JANTAN, SEMUA BOLIH BANTAI PUNYA. ITULAH LIBERALISME NAMANYA. SEMUA GELOJOH .............MARI RAMAI RAMAI JOIN PKR..........PARTI KOTEK RAKSAKSA.......

Anonymous said...

Kerana nila setitik rosaak semua yg bergelar ostad. Dulu2 org percaya 100% pada yg bergelar ostad..tapi sekarang kepercayaan semakin luntur. Org yg rosak akhlak ni jgn panggil ostad lagi. aku rasa gelaran ostad ni patut ada satu badan penilai yg tauliahkan dan dipamerkan nama2 dikawasan atau kampung2 supaya org tau mana ostad celup atau ostad ori. kalau ada ostad yg mulut celupar,putar belit fakta, khalwat dll, kemana harus dirujuk atas salah laku org yg bergelar ostad ni. Adakah ostad ni bebas sebebas2nya tanpa ada jawtankuasa yg memantau setiap kata2 seorang ostad bila benberi ceramah. Kita takut ostad yg memesongkankan akidah balanya nnt kita yg kena juga. Kalau kna ribut taufan x semestinya hanya sebuah rmh di seganbut jer yg kena.


-mj-

Anonymous said...

Pompuan tu klau x puas hati dgn ostat tu boleh jumpa Mat Sabu plk...

Anonymous said...

Aku rasa plot jalan cerita ni sama dgn kisah mustafa kamal atarturk iaitu perihal PEMBALASAN ALLAH DI DUNIA. Cuma yg membezakan adalah dari segi menataan cahaya dan kesan bunyi. Wtak hero dan heroin harus diberikan kredit kerana dapat menjiwai watak dgn sungguh berkesan hingga penerbit yg juga seorang pelakon hebat yg popular di jepun dan indonesia juga sempat memberikan ulasan bahwa lakonan itu akan menambahkan keakrabab bersama.(yg memberi maksud 'kita serupa' kita adalah pelakon hebat)

Anonymous said...

"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula" SMS BADRUL AMIN KPD AHLI PKR

Kenapa tak bagi nasihat kat lobi hotel? Kenapa kat bilik? Tapi pencacai PR akan telan bulat-bulat alasan Ustad ni, maklumlah hati dah hitam, kepala dah weng byk sgt mencaci orang.

hangkedee said...

Drama sebabak.berulang kembali.Tajuk konsipirasi Umno bilik 121.Plot cerita.SMS kepada tuhan Umno punya kerja buang kes selesai.kah...kah

Anonymous said...

apa la nak jadi dgn pkr ni..tak habis2 dengan burito..burito..burito..mmg ahli neraka puak puak haram jadah nie

Anonymous said...

JANGAN BUAT FITNAH GAP!DIA BAGI KULIAH SECARA PERSEORANGAN TU...SEGELINTIR ORG NIE PURA2 ALIM SAJA,SARBAN BESAR BAKUL TAPI NAFSU MENGALAHKAN BINATANG...

Anonymous said...

Bagi tarbiah sampai masuk dalam karung bini orang...terbaik ostat pr

Anonymous said...

Muahaaaaaaaaa ULAMA BESAR lantik sendiri PKR ditangkap berkhalwat bukan dengan anak gadis bujang tapi dengan isteri orang....inilah hasil ajaran Imam MahaGAY @ Anwar dan Mat Sabu muahaaaaa.....tiap hari berceramah agama suruh jangan balun isteri orang tapi lepas berceramah pergi hotel balun isteri orang muahaaaaaaaa..... tapi apa nak buat mesti ikut perangai bos. Tak sah menjadi pengikut Imam Mahadi kalau tak tiru perangai bos.
Apa agaknya komen Imam Mahadi yang beliau lantik.Komen Imam Mahadi dah boleh diagak ..ini semua konspirasi UMNO muahaaaaaaaaaaaaaa....

Anonymous said...

KAH KAH KAH..

WOI LANGSI, SEKARANG BARU KO CAKAP PASAL HAK OKT???

HUDUD MANA??? SUDAH TUKAR KAAAAA????

KAH KAH KAH

lu langsi lu mati said...

langsi yang bengong,

dalam kes najib ke, rosmah ke, isteri muhyiddin ke bla bla bla..tak pernah pulak korang pencacai2 angkat najis pakatan suruh jaga hak OKT. yang korang tau tuduh, caci, maki dan hina. bila dah kantoi tak betul, tak nak pulak mintak maaf.

bila kena tang puak2 korang, adil la, hak la...mcm taik la korang! korang ingat korang maksum? rasakan!!! nak sangat ditunjukkan kebenaran bukan? nah, terimalah hakikat. korang tak hebat mana pun. malah amat busuk dan suka mempermainkan agama!!!

Anonymous said...

..penCEGAH dikatakan GANGSTER...?

Anonymous said...

Sekejap saja sampai pembalasan pada kononnya ostat nie,ostat mulut cam pantat.

Anonymous said...

Inilah kelakuan ostad PKR yg tahu hukum. Ceramah berdegar-degar, itu haram, ini haram, ekor sendiri bergelumang taik. Yg bukan ostad agaknya berkubang dlm taik. Hidup yg penuh kepura-puraan.

Anonymous said...

Ini mesti UMNO yang paksa Ustaz PKR buat macam ni...

Honey Bee said...

Ikut hukum HUDUD..rejam sampai mati...jom ramai ramai kita rejam moga diampunkan dosa..masalah nya disebabkankan pemerintah memikirkan hal hal serbegini yang melibat kan 2 bini dan 6 anak anak yang nanti tiada sapa nak tanggung..tangguhlah dulu..tapi kalau benar dan sah saksi ada jalankan HUDUD sebagai tauladan..ada berani?

Anonymous said...

m'sia menuju kehancuran!!

fitnah berleluasa!!

ALLAH MAHA MENGETAHUI

jgn menuduh ..dengar lah penjelasan kedua2 belah pihak.

di petik dari blog biaqpila..



-----------------------------------

Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.

Saya ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012. Saya mengambil peranan aktif di dalam Temurapat ini.

Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi saya dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau. Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian.

Walau bagaimanapun pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa beliau sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan.

Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya. Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga. Di dalam usaha membantu pasangan ini, saya dan isteri pernah menziarahi keluarga ini di Rompin.

Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka. Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.

Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan JAIP pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini.

Dengan penjelasan ini, saya berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya.

Anonymous said...

pepatah melayu pun ada berkata...buat baik berpada2..

ustaz badrul amin terlalu bersangka baik..ini lah padah nya..

m'sia boleh buat apa saja..

m'sia boleh..


sekira nya benar apa kata uztaz..
alangkah banyak nya dosa penyebar fitnah satu m'sia..

memang betul..m'sia menuju kehancuran..

hancur kerana fitnah berleluasa oleh sang pemerintah!!

Anonymous said...

Allah nak muntah betul la aku dengan ko ni anon 1035!

Aku rasa jaip dan pencegah maksiat lain kena follow SOP. dia didapati berada berdua2 didalam bilik tertutup - confirm khalwat.

Kalo terima alasan si badrul ni alamatnya mulai sekarang siapa2 yg berkhalwat akan guna alasan si badrul ni.. alamat tutup kedai la pencegah maksiat!

PAShit said...

haha pencacai2 PR terkedu bila kena taik kat muka sendiri...alasan fitnah pemerintah! perghh...

memang sial korang sanggup buat apa saja demi politik korang

Aku nak tanya pencacai2 sial anak2 haramjadah ni ..

APA PENDAPAT KORANG BAD ROOL AMEEN GELAR B.A.B.I. 'IMAM MAHADI'?

PAShit

Anonymous said...

PKR = PARTI KONGKEK RAKYAT.

PAS = PARTI AMALAN SONTOT.

PEMIMPIN2 KEDUA2 PARTI NI KUAT KONGKEK DAN SONTOT HARAM.

ITU PUN MASIH RAMAI MELAYU YANG TERPEDAYA DGN PARTI INI. ORNG2 ISLAM PULAK TU!!

MEMALUKAN AGAMA ISLAM!!!!

Anonymous said...

hahaha..

sang pencacai pakatan rakyat dah mula kata fitnah...fitnah dan fitnah..
apa korang ingat korang maksum ke??

korang tuduh lawan korang siang malam tak pernah pulak fikir pasal fitnah atau malaysia menuju kehancuran ke..

munafik punya pencacai pakatan!

Anonymous said...

BAD-RULE

BAD-HABIT

BAD-SEX APPETITE

jadikan iktibar said...

alasan yang amat dangkal dan tidak masuk akal..

membantu mendapatkan bilik? bukankah mendapatkan bilik perlu daftar di lobby dulu. daftar je, pastu bagi kunci/kad kat pompuan isteri orang tu. yang ko ikut masuk ke bilik apehal? apsal tak tunggu kat lobby je? tu sebab laki pompuan tu mengamuk. ko kata ko kenal depa suami isteri, apsal tak contact je suami dia ke...contact polis ke..contact jaip ke..
dah la ko tak buat semua tu, ko ada masa pulak hantar SMS kpd ahli2 PKR pasal nak tolong isteri orang tu??? itu yang aku paling musykil..
nak jadi hero sendiri2 apehal? tak ingat dah hukum? tak ingat dah camne nak menjauhi fitnah? dan yang paling penting tak ingat Allah Azza Wajalla dah ke?

Anonymous said...

ALLAH MAHA MENGETAHUI APA YANG SEBENAR NYA TELAH BERLAKU!!

KITA PUN TAK TAHU..JADI KENAPA MESTI MENGAIBKAN DAN MENCACI..

KALAU DIA BERSALAH ATAU TIDAK..ALLAH PASTI MEMBERI BALASAN

TAK PASAL2 KAU ORG MENCACI..PERCUMA DAPAT DOSA..

WAULAHUALAM

Anonymous said...

Anon 1051

Aku suka ayat2 ko

betapa bengong nye pencacai2 pr yg percaya alasan si badrul ni

Anonymous said...

Alahai anon 1102

Kalo jaip tak bagi tahu sampai mampus ko kena tipu yg si badrul tu berlagak alim!

Ko ni betul buta konsep! semua nya tak boleh bagi tahu semuanya aib?

Anonymous said...

Kalau nak nasihat pun pegi lah kat Lobi,bawa masuk bilik apa hal,nak kena tangkap cari seribu alasan.

Ko ni yang nak Pancung Kepala Mufti Perlis,Doakan Najib Pecah Perut,Iktiraf Imam Mahdi kat orang,nak tanya apa kelayakan ko?

Hebat sungguh ko,sampai duduk dengan bini orang dalam tempat jauh dari penglihatan orang ko kata tiada hal.Haramjadah punya ustaz!

Anonymous said...

utz badrul mmg begitulah perangainya.. dia mmg jaga sesiapa yg mengadu masalah dgnnya terutama mereka yg pernah mengikuti umrahnya. sy juga biasa bertnya ttg masalah agama dan keluarga dgn beliau. isteri sy skarang jg adlh kenalan beliau melalui hubungan sms shj. sebelum kami diperkenalkan oleh beliau semasa sy menduda akibat kematian isteri. diharap UBA bersabar dgn ujian dr allah s.w.t

Anonymous said...

Aiiii.. Pencacai2 UMNO ni tak takut seksaan api negara ke?. Fitnah tak henti2.. Kok iya pun tunggu la siasatan selesai. Ni tak pasal2 dapat dosa besar..

Anonymous said...

SEJAK BILA PULA ADA SEKSAAN API NEGARA NI WAHAI ANON 11:14AM??

BETULKAN DULU TATABAHASA KAU TU..

MMMMUAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

Anon 11.14 tengah cover line untuk si badrul ... good job!

Cuma aku nak ingatkan semula terdapat empat saksi dia berdua2an didalam sebuah bilik tertutup..

Ko faham tak makna khalwat?

Anonymous said...

Ya Allah, Tuhan Yang Maha Hidup, Tuhan Yang Memiliki Alam Semesta. Aku mohon belas kasihanMu Ya Allah, jgnlah Engkau membiarkan mereka walaupun sekelip mata dan perbaikilah segala urusan mereka.Ya Allah, kurniakanlah kepada mereka ilham petunjuk dan peliharalah diri mereka dari kejahatan.

Anonymous said...

JIKA BENAR BADROL AMIN SEDEMIKIAN BAIK KEPADA KENALAN2 DIA..MOLEKLAH TU..

TAPI SBG MANUSIA YG LUHUR BUDI PEKERTI, YANG TAHU HUKUM, YANG KUAT IMAN, YANG BIJAK, TAKKAN LALAI SAMPAI TERTANGKAP KHALWAT? INGATLAH, TAKKAN TERBUKA AIB DIA TANPA IZIN ALLAH JUA.

SECARA LOGIK, APA YANG DIA DAH LAKUKAN SEMUA TAK KENA DAN BOLEH DIPERTIKAIKAN. LAGIPUN MANA ISTERI DIA?

DAN SECARA PSIKOLOGI, BUKANKAH LEBIH MUDAH MENG'AYAT' WANITA YANG ADA MASALAH KELUARGA???

FIKIR2KAN..

Anonymous said...

Anon 11.13

Tapi masalahnya kenapa mesti berdua2an didalam bilik tertutup!

Nak tolong pun kena tengok tempat! paling tidak pun depan pintu bilik tu pun dah ok!

Ko adalah manusia yg bengong dan senang di tipu hidup2

Pada kau KEBENARAN ITU PAHIT!

Anonymous said...

Pencacai2 PR

Faham tak maksud khalwat?

Anonymous said...

Sanggup datang jumpa kau jam 3 pagi dan mana dia tahu kau duduk kat hotel tu,kalau tak beritahu atau pelawa dia datang.Masa lain tak ada ka?

Bini kau dok hotel lain,kau tipu dia ada mesyuarat lah tu dengan Imam Mahdi atau pun kata malam ini ada mesyuarat bagaimana esuk nak buat rusuhan besar besaran ka apa,rupa-rupanya rancangan nak selesaikan masalah rumahtangga orang jam 3 pagi,laki dia tadak,satu pihak bini saja.Dah dalam bilik tu,wallahualam tapi yang pasti peliak kau tentu keras.

Berlapikkan niat nak tolong tapi sebenarnya nak pekeras peliak.

Aku bagi jalan macammana nak pelepas aib diri kau dan parti kau tu.Beritahu lah,selama mengenali wanita ini tak tahu pula dia ini Ejen UMNO,maka hari ini wanita ini telah memerangkap saya,bodohnya saya..Laki dia pun rupanya ejen UMNO.Begitulah lebih kurang....

SEPATUTNYA KAU YANG KENA PANCUNG KEPALA! HOI! KAU NI MEMANG HARAMJADAH PUNYA OSTAD!

Anonymous said...

INI UMNO YANG JAHAT! SAMA LAH MACAM KES MAT SABU DULU! UMNO TELAH RANCANG SEGALANYA!

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

Anonymous said...

Anon 10:31

Sebenarnya kenyataan penabal IM tersebut tak masuk akal,bagi orang yg cerdik,tapi bagi pengikut taksub dan bodoh PKR dan PAS mereka akan menerimanya.

1.Sebagai ust,beliau kena faham hukum ugama,bukankah lebih betul kalau dalam menyelamatkan perempuan tersebut,beliau perlu membawa isterinya sekali,atau sesiapa yang lain bagi mengelakan 'fitnah' dan kemungkinan di kuasi oleh hawa nafsu dan hasutan syaitan.

2.Hantarkan dan daftarkan saja perempuan tersebut kelobby hotel,dan biarkan ianya di uruskan oleh pekerja hotel,ustaz yg alim boleh balik ke hotel sendiri dgn segera,kalau kote keras balun saja yg halal tu.

3.Ustaz boleh saja melapurkan terlebih dahulu perkara tersebut kepada pihak bekuasa,kemudian bolehlah terus membantu kalau dah terlalu prihatin.

4.Setahu saya,pasal rumah tangga ni,ibu bapa isteri pun tak boleh memehak anak mereka, tapi ustz pengikut IM boleh pulak bawa isteri orang tu sampai kebilik hotel.Jangan-jangan dia dah rancang dari awal,sampai pukul 2 pagi ke Kuantan dari Rompin,terus hubungi ustz,mengapa tak tunggu.

Walau apa pun cara ustz ni memang salah dan tk ikut syariat Islam,mungkin hanya ikut syariat 'Imam Mahahdi' yg di tabalnya.

Anonymous said...

ANON 10;02 am
Ikut hukum HUDUD..rejam sampai mati...jom ramai ramai kita rejam moga diampunkan dosa..masalah nya disebabkankan pemerintah memikirkan hal hal serbegini yang melibat kan 2 bini dan 6 anak anak yang nanti tiada sapa nak tanggung..tangguhlah dulu..tapi kalau benar dan sah saksi ada jalankan HUDUD sebagai tauladan..ada berani?

KALAU BERLAKU APA-APA OSTAD MOLOT LONGKANG NI ,ANAK2 6 ORANGTU AKU TAK NAK , TAKNAK,TAPI BINI NO 2 TU AKU NAK. CUN OOOOO MASIH KETAT LAGITU BARU 2 TAHUN KENA TIBAI,ITUPUN SELANG SELI DENGAN BINI NO1 DAN BINI ORANG.

Anonymous said...

Anon 11.45

Lantak la ko labu! Lagi pun ape pun dah tak boleh buat dengan otak ko tu...

Maklumlah dah diprogramkan dengan ayat itu

So bila ada saja masalah berlaku pada PR... ko akan tekan butang replay dalam kepala hotak ko tu.. so terkeluarlah ayat2 standard ko tu!

Dah agak dah!

Aku cuma harap, bila ko dah tulis2 ayat2 standard tu ko boleh tidur malam ni ye... kesian mesti tension kan

Anonymous said...

ntah lah...

siasat2 lah dgn adil

macam boleh berlaku.

kalau benar lah apa uztaz tu cakap..aku rasa ini adalah rancangan jahat pihak tertentu yg sengaja memerangkap.. .sama jugak lah dengan perangkap saifol kpd anwar..

pasangan suami ister tu boleh lah angkat sumpah jugak junjung quran mcm sifol tuh!!

Waulahualam

Anonymous said...

ntah lah...

siasat2 lah dgn adil

macam boleh berlaku.

kalau benar lah apa uztaz tu cakap..aku rasa ini adalah rancangan jahat pihak tertentu yg sengaja memerangkap.. .sama jugak lah dengan perangkap saifol kpd anwar..

pasangan suami ister tu boleh lah angkat sumpah jugak junjung quran mcm sifol tuh!!

Waulahualam

Anonymous said...

TIME DH KENA MCM2 ALASAN.. CUBA KALU ORG UMNO YG KENA... DLM BLOG HEBOH DENGAN KATA2 CACIAN DAN FITNAH YG BERTAMBAH2... SENDIRI MAU INGAT!!... DALAM HIDUP KITA NIE ALLAH BAYAR CASH... KITA FITNAH ORG, ALLAH BYR ORG FITNAH KITA BALIK... SEBAIKNYA, SEDAR DAN INSAFLAH.... JANGAN INGAT KITA DAPAT TITLE USTAD BLEH MELALUKAN PERKARA SESUKA HATI... KAMU BUAT PENYELESAIAN TIDAK IKUT SUNNAH NABI TAPI IKUT KEEGOAN SENDIRI... TERIMA PADAH TERIMA RASA... JANGAN PLAK ANDAIKAN TINDAKAN KAMU TIDAK BERSALAH... BERFIKR PANJANGLAH WAHAI EN BADROL AMIN.... USTAD KERANA POLITIK TIDAK BAWAK KEMANA... JADILAH USTAD KERANA ALLAH!..

Anonymous said...

Anon 11.58 HAHAHHAHAHHAHAHAHHHAA

mu lawok la mung! seriously macam tu je ko bagi komen? try harder pls!

aku cuma nak tanya... kalo kita terima alasan sibadrul tu..apa akan jadi kalo semua yg kena tangkap khalwat akan guna alasan yg sama dengan si badrul?

ko faham tak maksud khalwat? kita tengah bercakap pasal khalwat ni bukannya menuduh dia mengadakan hubungan seks!

ko kena belajar dulu bezakan dua perkara ni

Anonymous said...

1. Sejauh mana hubungan anda dengan pasangan suami-isteri terbabit kerana anda maklumkan dah kenal lebih setahun.
2. Anda juga maklumkan selalu dihubungi….suami atau isteri yang menghubungi?
3. Apa isi perbincangan anda apabila dihubungi oleh……..Suami/Isteri terbabit?
4. Anda maklumkan kes masalah rumahtangga….sejak setahun lalu itu perbincangannya?.
5. Bagaimana isteri lelaki tersebut tahu anda berada di Pahang?. Anda maklumkan atau wanita tersebut buat survey dengan pejabat PKR Selangor atau dia juga Srikandi PKR seperti Isteri kedua anda?
6. Bagaimana Wanita (isteri orang) tersebut mengetahui lokasi hotel penginapan anda? Dia siasat dengan pihak hotel (boleh ka lagu tu)? Atau anda maklumkan pada wanita terbabit?
7. Anda berseorangan atau bersama kawan ketika dihubungi pada jam 2.30 pagi?
8. Sebagai sorang bertitle Dr, Ostat….apakah terlalu BODOH untuk memikirkan langkah sepatutnya diambil?

JIKA TERLALU BODOH DAN BAGHAL….Mai Pakteh AJAQ….



1. Bila dah bini orang telefon…….dapatkan rakan/kawan/isteri kita untuk turut serta untuk bantu.
2. Gunakan petugas kaunter hotel jika perlu check in juga jam 2.30 pagi.

JIKA BUAT DUA PERKARA NI PUN….DR BADROL DAH TAKKAN DISABITKAN….

Ini untuk kes yang tiba-tiba…(Dr Kata wanita terbabit dah mai ke hotel penginapan…jadi Pakteh anggap tiba-tiba mai)

Bagaimana pula dengan kes yang berlanjutan sejak setahun lalu?

1. Apakah doctor memang seorang pakar dalam urusan rumahtangga?. Bagi Pakteh jika sudah berlarutan selama setahun……sebaiknya Dr dah serahkan pada pihak yang lebih berkemampuan.
2. Dalam setahun…berapa kali suami wanita terbabit dibawak berbincang? Atau permasalahan itu hanya antara Dr dan wanita terbabit?... Dr…kes begini memang banyak dimana akhirnya yang berlaku ialah skandal antara penasihat dan yang dinasihat. Boleh dr nafikan?
3. Dengan tindakan nekad wanita terbabit yang terus kepada Dr di hotel….bukankah ini member satu petunjuk bahawa Dr dan wanita terbabit amat-amat rapat. Jika wanita lain…sudah pasti tempat dituju ialah rakan sekerja, rakan baik, keluarga terdekat jika ibubapa berjauhan……tetapi mengapa terus kepada Dr pada jam 2.30 pagi?.
4. Paling banyak berlaku…Dr sendiri yang ingin mengambil kesempatan. Memanipulasi dari sedikit masalah yang timbul namun dibiarkan berlarutan dan member sedikit harapan kepada wanita terbabit. Wanita mudah percaya dan harapan dari seorang yang berpewatakan warak seperti Dr pasti membuatkan dirinya hilang pertimbangan dan sanggup lari dari suami.
5. Mengapa tidak dinasihatkan wanita terbabit pergi ke tempat yang lebih sesuai…..Jika kekerasan rumahtangga dan ketakutan…..balai polis.
6. Wanita ini bekerjaya dan dalam sector awam…….terlalu daifkah wanita ini sehingga perlu dibantu sehingga kebilik hotel?. Anak kecil mungkin tidak tahu apa-apa tetapi ini wanita matang yang bekerjaya….apalah sangat untuk urusan semudah check in hotel.

Kesimpulan

1. Dr Badrol Amin mempunyai hubungan lebih rapat dengan wanita terbabit..bukan suami walaupun dah kenal setahun dengan keluarga terbabit.
2. Permasalahan keluarga yang sering dilontarkan mengesahkan pendapat Pakteh. Jika suami yang sering mengadu…pasti suami wanita terbabit yang lari ke hotel Dr Badrol pada jam 2.30 pagi.
3. Banyak perkara boleh dibuat oleh Dr Badrol Amin untuk membantu wanita terbabit tetapi bukan dengan membawanya ke bilik hotel.
4. Dr Badrol Amin adalah manusia biasa yang mengikut telunjuk Anwar…seks ditempat tertutup harus dibenarkan.

Anonymous said...

PKR = PUKIAR = PARTI KHALWAT RAKYAT

Anonymous said...

Berkhalwat mengundang perbuatan sumbang atau telah mengadakan perbuatan sumbang

sebab itu didalam Islam tidak dibenarkan berkhalwat

Anonymous said...

Berkhalwat mengundang perbuatan sumbang atau telah berlakunya perbuatan sumbang

sebab itu didalam Islam tidak dibenarkan berkhalwat

Anonymous said...

KESIAN KAT OSTAD DI ANIAYA! OSTAD CALL LAH LAWYER KITA AMBIGA,MESTI DIA TOLONG.

DENGAN AMBIGA TU OSTAD DAH MAIN BELUM?ENTAH-ENTAH MAT SABU DAH HAYUN APA?

GAP,APA PERKEMBANGAN TERKINI? JAIP HANYA BERI AMARAN SAJA KA MAKLUMLAH DIA NI OSTAD YANG HEBAT,ATAU DIDAPATI TAK BERSALAH KERANA KATANYA PELIAK SAYA KETIKA SERBUAN BELUM LAGI NAK KERAS,MANA BOLEH KATA KHALWAT.

LEPAS NI OSTAD,BANYAKKAN LAGI CERAMAH CERAMAH SAMBIL TANYA MANA LAH TAHU ADA BINI BINI YANG BERMASALAH PERLU BANTUAN DARI OSTAD.

MAHH...BAU BURIT MAH MASIH LEKAT KAT MUKA ABANG LAGI...MAT SABU!

Anonymous said...

Aku buat kesimpulan mudah je pasal Badrul ni.Bagi aku sesiapa yg masih percaya,memihak dan membela Anwar memang orang itu,orang yg tak dapat 'petunjuk',biar pun dia bertaraf Dr. atau pun Tok Guru .Jadi aku tak hairan kalau orang macam ni dikaitkan dengan tingkah laku buruk dsb.

Anonymous said...

anon February 26, 2012 4:05 AM

Puak pakatann yang tak terdaya nak cakap apa dah

Anonymous said...

MACAM2 MANUSIA ADA DALAM PR NIE.ADA KAKI BONTOT.KAKI BINI ORG,GILA NAK JADI MB,GILA NAK JADI PM MALAYSIA,KOMUNIS,ULTRA KIASU,BYK SANGAT TAK LARAT NAK TULIS BERANEKA RAGAM.

Anonymous said...

anti fitnah
February 26, 2012 7:50 AM

Jangan bodoh sangat

Anonymous said...

Aiiii.. Pencacai2 UMNO ni tak takut seksaan api negara ke?. Fitnah tak henti2.. Kok iya pun tunggu la siasatan selesai. Ni tak pasal2 dapat dosa besar..

February 26, 2012 11:14 AM

-----------------------------------------------

Mana lebih berat seksaan api jika dibandingkan dgn Penzinah, Peliwat dan Penfitnah yang Pemimpin2 ko telah lakukan!

Ko pon akan mendapat seksaan api neraka kerana Meghalalkan segala perbuatan Haram Pemimpin2 ko.

Anonymous said...

Sapa2 yg kena tangkap khalwat lain kali lepas ko dah berseronok2 kat dalam bilik tu ko bagi je alasan nak tolong orang mesti confirm pencacai2 PR akan percaya

Anonymous said...

"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula" SMS BADRUL AMIN KPD AHLI PKR

February 26, 2012 7:02 AM

-----------------------------------------------

Sama jer excuse atau reason dgn Si Mat Sabu Bau p_ki.

Ni mesti loyar Kapala B_toh Singh yang beri nasihat.

Anonymous said...

Waduh seronoknya aku!

Lain kali aku kalo kena tangkap khalwat aku jawab je si badrul tu boleh? apasal aku tak boleh?

aku pun tolong orang jugak..tolong bagi sedap orang

Anonymous said...

Sebab itu agama bagi guideline -tidak dibenarkan berdua2an didalam bilik tertutup

nanti macam ni la jadinya bagi alasan tolong bini orang padahal sedap main kita tak tahu

banyak lagi cara lain nak tolong orang (ye ke nak tolong orang?).. paling2 duduk kat depan pintu bilik tu bagi nasihat atau pegi je lobi

Anonymous said...

MACAM MANA LAH KEADAAN USTAZ BAD BILA KENA BELASAH DENGAN SUAMI DAN KWN2 SUAMI POMPUAN TUE...

Anonymous said...

Padan muka badrol amin.

Anonymous said...

Anon 12:42 pm!!

Idea baik arh Bro.

Tapi aku ada idea lain. Kalau orang2 PAS KENA tangkap Khalwat bagi alasan yang O_Start2 ni nak tunjuk cara Tahiyat Awal yang lebih baik dari Anwar Al-Juburi lakukan dalam video membedal Pelacur Cina.

Anonymous said...

Pencacai2 Pakatan Rabak mmg mcm tu!!

Yang Orang lain tak buat di add2kan. Yang pemimpin dorang lakukan dan dgn bukti lagi tetap i nafikan.

Orang mcm patut di lenyapkan dari bumi ini kalau tak rosak Agama dan Bangsa.

Kaum Haramjadah!!!

Anonymous said...

Anon 12.51 hahaha TERBAIK BRO!

Anonymous said...

klu dorang kata umno punya perancangan.....tak logik...sbb ustad badron..bkn calang..dia tokoh ugama........takan dia tak bleh fikir sendiri....berdosa..klu org bkn muhrim duduk dlm satu bilik......klu nak selamatkan pompuan tu...byk cara lain.....pergi balai polis ke...atau...dia bawa..pompuan tu pegi jumpa...isteri dia...dgr cita wife badron amin...pun ada..sekali menginap..dbilik hotel lain......walaumcmnana pun..ini adalah hikmah dr allah......pengajaran....

ah-lipas said...

Diorg ingat dengan gelaran USTAZ..dah suci drpd buat maksiat la ye..hehe..itu la akibatnya kalau gunakan agama (Islam) untuk kepentingan diri..ambik kau!!

Anonymous said...

APA ADA PADA KHALWAT!!!!

KOTE ALJUB KERAS TERPACAK KONGKEK PUKI AMOI CINA PUN DEPA SOKONG LAGI

POLITIK GILA KUASA
AKHLAK PEMIMPIN TIDAK DI AMBIL KIRA
JANJI MENANG PILIHANRAYA
LAST SEKALI MASUK NERAKA

Anonymous said...

SILENT COMMENTS FROM PENCACAI PR EQUAL TO VICTORY!!!!

Awat senyap ja ni.. balas la balik klo dok terror sgt konon2 puak dia ja yg maksum!

Anonymous said...

yg aku nak tanya ni:

1. apsal pompuan tu blh kol hang, awat tak kol mak pak sendiri? awat tak pi je balai polis dok dalam balai tak dak la suami yg dikata jahat dan kaki pukul tu dok heret dan tibai... yng pi bilik ostat pukul 3 pagi buat hapa? HANCUS!

2. hang dah bg pompuan tu bilik (konon hang baik hati la tempah bilik kat dia) awat hang pi msk bilik yg sama? bilik hang kat mana? bilik yg hang bg kat dia kat mana? HANCUS!

3. hang dah tau dia bukan muhrim hang awat bila dah dpt call mcm tu hang tak panggil saksi kedua, ketiga, keempat yg terdiri dr org pompuan dok dgn pompuan tu? kalau gang pompuan pkr takdak apa salah hang inform management hotel tu panggil mana yg pompuan. jgn la ckp hotel tu takdak pekerja pompuan. secuiry pompuan pun mungkin ada. HANCUS!

4. hang dah tau dia bini org dia nk mai pagi buta bilik hang awat hang bg masuk, awat hang tak inform security kalau tau nyawa pompuna tu terancam ka apa ka, bwk pi balai ka buat report. akai hang pi mana? HANCUS!

5. yg paling aku heran tu... awat plak hang dah tau dia bini org, bukan muhrim, pukul 3am msk bilik yg sama... HANG PI BUKA BAJU HANG PAKAI TOWEL?!! bingai ka apa hang ni?

AGAKNYA SUAMI POMPUAN TU YG BERKONSPIRASI KUT SUH HANG PAKAI TOWEL BUKA BAJU? AGAKNYA PEJABAT AGAMA KO BUAT KONSPIRASI SAMPAI HANG PI TOGEL PAKAI TOWEL JE MASA KENA CEKUP? HANCUS!

tak payah nk berdalih byk sgtlah. lagi byk dalih lagi KUAT ORG DOK GELAK SB NMPK SGT SALAH HANG.

Anonymous said...

anon 12;03 PM (Pak Teh)

Satu ulasan yang baik, Nak mintak copy paste Nak Ajor murid aku buat karangan yang baik ada permulaan, isi dan penutup sekali

Untuk Ustad Badrul PADAN MUKA HANG

Anonymous said...

Mengarut betul alasan badrol amin konon suami perempuan tu dgn 20 lelaki lain tahan tak bg keluar bilik sehingga JAIP dtg..dr statement tu pun kita tau ade yg tak betulnya.

1) Kalau betul suami dgn 20 org tu dtg tak bg 'keluar' bilik, maknanya betullah Badrol Amin tu berada dalam bilik tu dgn bini tu sblm suami dan 20 org tu datang kan? Buat ape pukul 3 pagi di sana?

2) JAIP takkan tangkap kalau dlm bilik tu ade ramai org semasa JAIP dtg. prosedur Jabatan agama islam biasanya intip dulu then bila pintu dibuka dan sah berdua2an, baru tangkap...

Tak tau la sape yg baghal sgt nak percaya alasan bodoh cmtu..

Pelihat said...

gambar. ada gambar....nk tgk

Anonymous said...

APA ADA PADA KHALWAT!!!!

KOTE ALJUB KERAS TERPACAK KONGKEK PUKI AMOI CINA PUN DEPA SOKONG LAGI

POLITIK GILA KUASA
AKHLAK PEMIMPIN TIDAK DI AMBIL KIRA
JANJI MENANG PILIHANRAYA
LAST SEKALI MASUK NERAKA

February 26, 2012 1:07 PM

---------------------------------------------

Puak2 Pakatan Rabak memang suka masok Neraka. Pat sana dorang boleh jumpa kaki2 dorang yang kaki meliwat, membohong, menfitnah, Berzinah, Memesong Akidah dan lain2 lagi.

Anonymous said...

Aku tengok youtube ceramah maki hamun dia. aku tak taulah kalau seorang ustaz boleh maki hamun teruk macam tu. tak macam ustaz.. korang yang lain boleh judge ceramah maki hamun youtube. Mufti Perak yang lemah lembut dimaki teruk

Anonymous said...

ku sangkakan badul amin ni kuat iman. rupanya kuat main!

-kadiology

Anonymous said...

Salam Sejahtera buat semua pengunjung Blog GAP ini.

" Janganlah ada di antara kamu mengata keji dan mengutuk terhadap USTAZ Badrul Amin kerana sesungguhnya apabila anda mengutuk atau mengeji beliau, maka anda termasuk dalam golongan orang " Cilako...Cilako...Cilako " sepertimana yang di sebut oleh Tok Guru YAB Datuk Haji Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat dan sesungguhnya USTAZ Badrul Amin itu adalah INSAN yang begitu ilmuan sehingga boleh mengenal pasti siapa itu " Imam Mahadi ", makanya mana mungkin seorang yang mempunyai mukjizat mengenal imam mahadi terjebat dengan perlakuan yang HARAM disisi Allah swt dan HALAL di sisi Imam Mahadi ciptaan Ustaz Badrul AM\min "...wallahuakhlam..riwayat Al-Juburi Al- Yahud.

PAShit said...

Kenapa takde pencacai2 Penipu Rakyat bagi komen kt sini tentang BAD rul Ameen ni?

SEBAB HARI INI AHAD DIA ORANG OFFDAY HAHAHA!

PAShit

Anonymous said...

Rakyat desak Anwar supaya pecat Badrul. Ini hal tak boleh main main sebab rakyat tak mau pemimpin yang tak jaga moral. Boleh ke ?

Anonymous said...

Ustaz orang baik,
rezqi melimpah ruah.
doa mu termakbul sudah.

Anonymous said...

kalau pon ini perangkap UMNO. tetap salah jugak bangsat tu. 1 je sebab utame. apsal die ikut pompuan tu masok bilik hotel sedangkan dalam islam perbuatan tu salah. takkan die sebagai orang ustaz tak tau perkare tu

Anonymous said...

bini tu pon mangkok ayun ke bodah bangang pon tak tahu lah ....

badrul amin budak minang tu yang ko pegi pecaye sangat knape ...???

bersabo lah banyak banyak wahai sisuami pom puan tu ...

banyak lagi pompuan yang baik baik dalam dunia ni ...

jantan macam badrule tu memang ramei ...

yg aku pelikkan .. macamana orang bole pecaya kat sibad niii ...

aku kalau dia kasi kuliah ... sejak zaman dulu lagi ...aku tak berapa bekenanan ...
ntah kenapa pon tak tahu laaa...

macam takde aura aku ngan muka dia ...walau tengok kat kaca tv ... mahu[pon kalau dia ada kasi ceramah kat sini ...

Anonymous said...

Waktu aku dalam PKR aku pun tak berapa suka dgn aura ustad badrul amin sbb aku tengok muka dia kuat memantat..tak silap aku ustad nie ic dia bukan lahir di Malaysia sama macm Zuraida mak lampir.

Nasib korng la penyokong PKR!!!


EXPKR

Anonymous said...

kamu semua memang mencari kemurkaan Allah.

sesuka hati memfitnah..mencaci ..memaki..menokok tambah cerita..sedangkan mahkamah belum lagi mengatakan dia bersalah.

cerita yang dibaca dari suratkhabar dan bloger yang menokok tamabh bagi menyedapkan lagi ..menyeronokkan kamu mencaci2..mengaibkan orang sesukahati

adakah kamu semua baik sangat???? ntah2 hidup kamu pun bergelumang dengan dosa..tak payah mencaci orang..

jangan lah mencari kemurkaan Allah.
malaysia akan hancur kerana fitnah berleluasa..

Anonymous said...

EH ANON 4:07PM

APASAL WAKTU BLOGGER2 PAKATAN DAN MALAYSIAKINI MEMFITNAH NAJIB DAN ISTERI DIA, KO TAK PULAK KOMEN. KO BUAT DONO JE? MUNAFIK BETULLAH KO NIH. MENTALITI PENCACAI PAKATAN MEMANG MEMALUKAN DAN MEMUALKAN!!!

MALAYSIA AKAN HANCUR SEBAB PAKATAN RAKYAT. INGAT TU..

Anonymous said...

anon 4:07 pm

sape pelopor fitnah di malaysia?

sape org pertama memfitnah anwar dgn gelaran al juburi?
jawab dgn jujur. siapa??? jika dia memfitnah, mengapa kamu berdiam diri terhadap dia?
dan kamu angkat orang itu jadi pemimpin kamu? bukankah itu bukti sahih tak lain tak bukan penyokong pembangkang yakni pakatan rakyatlah yang akan menghancurkan negara ini.

Anonymous said...

kamu semua memang mencari kemurkaan Allah.

sesuka hati memfitnah..mencaci ..memaki..menokok tambah cerita..sedangkan mahkamah belum lagi mengatakan dia bersalah.

cerita yang dibaca dari suratkhabar dan bloger yang menokok tamabh bagi menyedapkan lagi ..menyeronokkan kamu mencaci2..mengaibkan orang sesukahati

adakah kamu semua baik sangat???? ntah2 hidup kamu pun bergelumang dengan dosa..tak payah mencaci orang..

jangan lah mencari kemurkaan Allah.
malaysia akan hancur kerana fitnah berleluasa..

February 26, 2012 4:07 PM

-------------------------------------
SEBELUM KAU NAK MEREPEK BAGAI NAK RAK MEMBELA ORG YG BERKHALWAT... BAIK KAU TANYA BALIK MASA PUAK KORANG FITNAH NAJIB DAN ROSMAH WALAU TAK ADA BUKTI, DAN KALAU ADA BUKTI PUN TAK MENYEBELAHI KORANG KENAPA KAU TAK CKP JUGAK MCM NI? BILA KENA KAT KEPALA KORANG MULALAH NK GUNA AYAT PLAY SAFE MCM NI. PIGIDAH!

AKU CABAR KAU DAN PUAK KAU , KALAU BETUL SI BADRUL TU X BUAT KERJA TU, KALAU BETUL MENGIKUT KATANYA DIA KENA BELASAH DAN DIKURUNG OLEH SUAMI DAN KONCO SUAMI SAMPAI 20 ORG, AKU CABAR KAU DAN PUAK KAU PERGI SURUH, DESAK BADRUL TU BUAT REPORT POLIS HARI INI JUGAK JGN TANGGUH2.

AKU CABAR PUAK KORANG PERGI DPTKAN CERITA DARI SUAMI PEREMPUAN TU JUGAK BG KEADILAM KEPADA DIA YG MANA BADRUL DAH KATA DIA MCM GANGSTER. DIA JUGAK BERHAK BERSUARA BUKAN SI BADRUL TU SAJA. DIA LAGI BERHAK ATAS PEREMPUAN TU SB PEREMPUAN TU BINI DIA.

KAU BERANI KE SERGAH BADRUL SURUH DIA BUAT REPORT POLIS? INGAT ONCE REPORT DAH DIA BUAT MAKNANYA KES AKAN DISIASAT DUA BELAH PIHAK. KALAU REPORT TU SALAH BADRUL KAN KENA DAKWA SALAH LAPOR. KALAU REPORT DAH BUAT HAK POLIS UTK BONGKAR LUAR DALAM. ADA BERANI KE BADRUL DAN KORANG SEMUA? NK KE KORANG TERIMA KENYATAAN NANTI? PTUIH! TULIS MCM LA KAU MAKSUM, PEMIMPIN KAU MAKSUM. PLS LA KORANG SEMUA PUN MANUSIA BIASALAH. TOLONG SEDAR DIRI TU.

Anonymous said...

anon 4:30

aku dah baca semua blog baik pro atau pembangkang!!
untuk pengetahuan engkau..
memang uztaz dah buat pun laporan polis dan akan lawan di mahkamah nanti!!

yang engkau meroyan apa pasal pulak...aku nengok komen anon 4:07 tu bagus..nasihat yang baik..agak nya apa yg dia cakap tu memang terkena kat batang hidung kau..

Anonymous said...

Elehhh anon 4;07

Bila puak pakatan rakyat fitnah pemimpin BN tak nak pulak ko tarbiah dorng nanti Allah murka pirahhhh...!!!!

Yng perlu ko tahu ..ustad kuat memantat nie mulut dia celupar dan berbau busuk sebab itu suka lebel orng lain syaitan dan dia sahaja yng bijak dan betul..so dia dapat balasan cash sekarang,padan dngn muka dia yng tak hansome !


psttt anwar fitnah mahkamah tak adil di luar negara tetapi dlm waktu yng sama keadilan mahkamah membebasknnya ko tak nak comment ke?Ko tak nak tulis ke nantri Allah swt murka pd ketua PR???

Anonymous said...

4;37....

4;07...

perghhhhhh.....tulis sendiri lepas tu puji diri sendiri kahkahkahkah...
Memang hebat, tak sia2 ilmu ketua umum korng dapat ko aplikasikan di entry ini..
woiiii...ini taktik sudah lapok daaaaaaaaa.....Anwarisrael je yng
gunakan taktik nie....kahkahkahkah

Anonymous said...

BADRULAMIN KHALWAT?

BENARKAH SEPERTI JALAN CERITA ENGKAU ORANG NI?
sekiranya tidak seperti yg kamu ucapkan tu... satu lagi tambahan DOSA BESAR QAZAF yang berkekalan yg engkau orang buat & tanggung sepanjang hayat jika tidak melalui hukum hudud atau kemaafan dari tuan ampunya diri.


aku berlindung dari murka Allah terhadap para PENFITNAH & KONSPIRATOR sebagaimana ahli2 munkar yahudi disumpah kerana sifat2 keji budaya fitnah yg kronik mereka seperti diatas"

UMNO PENYEBAR BUDAYA FITNAH?
UMNO KILANG 'CEREKA SEX & LUCAH'?

APAKAH MELAYU/ISLAM MASIH INGIN BERSUBAHAT DENGAN POLITIK KOTOR & GANAS UMNO?

Servant of God said...

Anonymous said...

Aiiii.. Pencacai2 UMNO ni tak takut seksaan api negara ke?. Fitnah tak henti2.. Kok iya pun tunggu la siasatan selesai. Ni tak pasal2 dapat dosa besar..

February 26, 2012 11:14 AM

-----------------------------

Hahahahahahahahahahaha

"Tunggu laa siasatan selesai?"

Penyokong pakatan haram masing2 sedang berlumba2 nak dapatkan piala munafik terbesar sepanjang zaman ke?

Shahrizat dan NFC belum kena siasat korang menyalak macam sawan, takpe?

Korang punya double standard memang mengagumkan. Aku rasa kalau dibuka "Kelas Munafikun dan Talam Bermuka-Muka Anjuran PAS-DAP-PKR" korang mesti terkejut yang Syaitan sendiri datang untuk belajar.

Subhanallah... barang dijauhkan sifat2 korang ni daripada orang2 yang berIman.

Anonymous said...

anon 4:54

aku pun mohon berlindung dgn Allah dari segala fitnah dunia ini.

biarkan lah mereka semua.
Allah itu maha mengetahui
maha adil
maha bijaksana
segala puji hanya bagi mu ya Allah

Anonymous said...

Aku ada baca dari Phangdaily kes ustad Badrul Amin dan kenyataan beliau...tapi aku ada beberapa kemuskilaN...
1.Dari kenyatan badrul amin perempuan ini telah menghubunginya.Maknanya perempuan ini ada no h.p badrul amin.
Tp kenapa hubungi Badrul amin tak orng lain....????

2.Dia di serbu waktu pagi di dlm bilik hotel.Perempuan ini boleh menuju bilik hotel badrul atau badrul menuju bilik hotel perempuan ini.Klu tak di beritahu no bilik rasanya boleh jumpa ke?dan sebagai seorng ustad yng belajar tinggi sehingga ke peringgkat Phd tak kan tak tau hukum tinggal sebilik dngn bukan muhrim apatah lagi bini orng.
Kenapa tak bertemu di lobi hotel atau di tempat awam.Kenapa tak ajak kwn2nya krn waktu itu smua pemimpin2 PKR dtng ke Pahang untk himpunan Hijau...???

Nak play safe ustad nie kata konspirasi terancang...BN/umno juga yng jadi kambing gelap...!!

EXPKR

Anonymous said...

Kepada budak PR yg bodoh,membela Badrul s ustaz 'sombong':

Bodoh benor budak Pakatan ni,sentiasa berselindung di sebalik 'FITNAH'.Ini bukan fitnah,Badrul Amin memang didapati bersam dengan isteri orang tu di bilik hotel berkenaan,dia pun tak nafikan.Suami perempuan tu yg buat lapuran pada JAIP.Dan memang bila JAIP datan gn mereka ada di sana ,berpuluh orang yg lihat,fitan kepala bapak budak PKR ni.Bodoh tak nak belajar.

Kau orang cakap pasal fitnah kau orang tak sedr diri kau orag sentisa bersubahat dengan pemimpin kotor seperti Anwar dan Tok Guru yg selalu memberi hujah menyesatkan seperti Pok Nik.Kalau kau rang nak jadi bodoh ,bodoh lah sorang diri,jangan meyibuk di sini.

Di atas tu saya kata Ustz 'sombong',ini bukan fitnah sebab saya sendiri mengalaminya sebanyak 2 kali.Ust tu sangka di pemimpin besar,orang lain semunya lekeh,itulah sikap dia.

Anonymous said...

BUDAYA POLITIK ORANG2 UMNO=BUDAYA POLITIK YAHUDI YANG DILAKNAT?

"Wahai Rasul Allah! Janganlah engkau menanggung dukacita disebabkan orang-orang yang segera menceburkan diri dalam kekufuran, iaitu dari ORANG-ORANG YANG BERKATA DENGAN MULUTNYA: "KAMI TETAP BERIMAN", PADAHAL HATINYA TIDAK BERIMAN; demikian juga dari ORANG-ORANG YAHUDI, mereka orang-orang yang SANGAT SUKA MENDENGAR BERITA-BERITA DUSTA; mereka sangat suka mendengar perkataan golongan lain (pendita-pendita Yahudi) yang tidak pernah datang menemuimu; mereka ini MENGUBAH SERTA MEMINDA PERKATAAN-PERKATAAN (dalam Kitab Taurat) itu dari tempat-tempatnya yang sebenar."-(Al-Maaidah 5:41)

"Mereka sangat SUKA MENDENGAR BERITA-BERITA DUSTA, sangat suka MEMAKAN SEGALA YANG HARAM (rasuah dan sebagainya). Oleh itu kalau mereka datang kepadamu, maka hukumlah di antara mereka (dengan apa yang telah diterangkan oleh Allah), atau berpalinglah dari mereka; dan kalau engkau berpaling dari mereka maka mereka tidak akan dapat membahayakanmu sedikitpun; dan jika engkau menghukum maka hukumlah di antara mereka dengan adil; kerana sesungguhnya Allah mengasihi orang-orang yang berlaku adil." - (Al-Maaidah 5:42)

"Dan engkau lihat kebanyakan dari mereka BERLUMBA-LUMBA PADA MELAKUKAN DOSA dan PENCEROBOHAN serta MEMAKAN YANG HARAM. Demi sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah lakukan." - (Al-Maaidah 5:62)

"Alangkah BAIKNYA KALAU KETUA-KETUA AGAMA DAN PENDITA-PENDITA MEREKA MELARANG mereka dari mengeluarkan perkataan-perkataan yang dusta dan dari memakan yang haram? Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan." - (Al-Maaidah 5:63)

UMNO PENYEBAR BUDAYA FITNAH?
UMNO KILANG 'CEREKA SEX & LUCAH'?
UMNO SUBURKAN POLITIK PROVOKASI, BIADAP & GANAS?

APAKAH MELAYU/ISLAM MASIH INGIN BERSUBAHAT DENGAN POLITIK KOTOR & GANAS SEKULAR ASOBIYYAH UMNO INI?

Anonymous said...

sah PRU13...ABU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

6;33

Ko nak mejustifikasikan ko punya pandangan ko ambil ayat2 Al Quran tetapi bila fitnah itu datang dari puak2 kamu cepat2 ko kata itu berita benar.....!!!

Porahhh mulut bau busuk...patut la ko terima penyokong Israel jadi ketua korng!!!!

Selamat menunaikan solat magrib.
Assalamualaikum.


EXpas

Anonymous said...

ekekekeke....wa terlepas la topic ni bro...

wa kuor seharian, bwk anak2 wa berjalan...

agak yg kene tgkp ni si badrol aminnn....pehhh...

pecah pala bebbb....apa benda yg dia buat pkl 3 pagi dgn bini org...

yg tgkp laki bdak pompuan tu kan....pehh...

patut la si badrol amin ni aku tgk dia pelik sgntt...

ropa2nya adik bradik nuarrr... pehhhh....

mamposss ko badroll....ni jenis bukan skali dua makan taik nii...

ni dah biasa mkn taikk mcm nuar gekkk niii....

mampos la kau badrol, hari2 nipu rakyat satu hari tembelang ko pecah gekk....

Anonymous said...

anon 6.33 pm
kata kata mu terpercik kemuka sendiri.. kau tanyalah dari anak kecil hingga orang dewasa. .PR dah terlalu jauh sesatnya..PAS sanggup jadi munafik kerana kuasa..Wahai penyokong PAS selamatkan akidah anda sebelum ajal..renung sejenak.. Peristiwa mutakhir ini menunjukkan KEMUDHARATAN yng dibawa PAS amat besar berbanding dgn umno..terlalu banyak tanda dan bukti kesasatan telah didedahkan...

Anonymous said...

anuwaq berahim yang kantoi video lucah pn diorang tak terima.ni kan plak badrool amin ni yang xde bukti video...

hahahaha lembu pr.wut to xpect?

Anonymous said...

eli bogel pun still dalam kerajaan.memang pr ni penuh dengan ...... err..tambah la sndiri

Anonymous said...

SELAMAT TINGGAL PAS SURAU MADAH SERI MANJUNG,,SELAMAT TINGGAL !

Anonymous said...

Ni statement mulut Badrulamin...
"Tetapi pada 2.30 pagi, beliau berkata, suami wanita itu tiba dengan ditemani 20 individu tidak dikenali “mengepung dan menyerang” beliau. Suami wanita itu kemudian “secara paksa” mengheret wanita itu dan anaknya keluar. “Lelaki yang berkelakuan seperti samseng itu hanya berhenti memukul saya selepas pihak berkuasa tiba dan menghalang mereka,” katanya. Bagaimanapun, Badrulamin tetap tidak dibenarkan meninggalkan bilik itu."

Hmmmm....masa dia kena kepung dek suami prmpuan tu...maknanya dia mmg ada dlm bilik itu la ye...? Suami prmpuan tu heret prmpuan n anak 'kluar'....kluar dari bilik itu kan? 'Badrulamin 'tetap' tidak dibenarkan meninggalkan bilik...' bermaksud lg sekali dia mmg ada dlm bilik tu dgn prmpuan tu sblm disergah suami prmpuan tu kan? Wallahualam...

Anonymous said...

Saya tak kisah klu dia tolong tempahkan bilik...tp KENAPA masuk bilik sekali? Pkl 2.30 pagi? Suruh je la prmpuan tu naik bilik dulu...klu perlu kaunseling...panggil la org lain sama...katanya pemimpin PKR ramai berkampung kat hotel tu...mesti ada yg prmpuan jgk kan? Alahai....

Anonymous said...

Anon 12:25... gelak terguling guling dengan cuti sakit! ha ha ha... ini bukan cuti sakit 1 hari bro... mau satu tahun bro!

tapi spt biasa INI SEMUA KERJA DAN KONSPIRASI UMNO.

SEKIAN TERIMA KASIH... OOOPSSS!Tapi tak pe, wali terompah dah maafkan dan ampunkan dan bagi SATU TIKET MASUK SYURGA... SEBELUM MASYUUKKK SYURRRGGAAA... MASUK SANA LOBANG BINI ORANG PUNYA...

PUTIHHHH!! HARAM JADAH LAH KAU SIAL PUNYA USTAD BABI!

Anonymous said...

mungkin kah ini satu komplot yang dirancang oleh pasangan suami isteri tersebut dan di dalangi oleh pihak2 tertentu????

sekira nya benar..apa lah sangat habuan yang kamu dapat daripada besar nya dosa fitnah ini!!!

Waulahualam

Anonymous said...

kalau ada bukti dia berkhalwat dengan bini orang aku rasa dh penuh youtube video dia ditangkap. JAIP sendiri akui suami dan rakan samseng yang pergi serang dulu dan JaIP tiada bukti yang semasa mereka datang ust ditangkap sebilik dengan bini orang tu..mereka mesti menyertakan bukti bergambar keadaan bilik dan siapa yang ditangkap..lainla mereka dah jadi agen 3 datuk utk edit video mcm video siam anwar

Anonymous said...

tak pe ostad badrul..org umno pun ada buat juga..yg ketua dia buat di PD dan org bawahan dia bung moktar juga ada di tangkap pasal khlwat..ala kes cam ni bukan ko je buat..klu btl buat ngaku je jgn cm ketua umngok tu takut nak ngaku..tapi aku paham ngapa dia takut nak ngaku. ialah sapa tak takut klu badak naik angin kannn

Anonymous said...

gatalnya ppuan melayu tu. dia tak der mak bapa adik beradik atau sedara mara ke? nak jg cr ostad tu awal pagi minta tolong. agaknya situasi cm ni lah menyebabkan wanita islam lbh rela mencurahkan maslah mereka dgn agama lain sbb org melayu islam tak dpt bantu

Anonymous said...

anon February 26, 2012 9:11 PM

geng u tak pe...buat boleh kena ampun dosa kat dunia ni lagi.....

Anonymous said...

yang ingin kita ketahui ialah bilik itu disewa atas nama siapa? Adakah orang yang sama menyewa dua bilik serentak pada masa yang sama. Bloger-bloger yang aktif bolehlah cari maklumat yang tepat dari Hotel tersebut.

Anonymous said...

Kepada yang mempertahankan ostad(ostad hangpa yang jenis maki orang ni)bernama Badrul Amin,aku nak katakan HARAMJADAH,PEGI MAMPUS SEKALI DENGAN OSTAD HANGPA TU!!

OSTAD BADRUL AMIN TAIK BURIT ATAU PUN GELARANNYA SELEPAS INI OSTAD BURIT.

OSTAD BURIT!OSTAD BURIT!OSTAD BURIT!

Anonymous said...

9.11pm.

Kahkahlah...ayat org sakit JIWA sbb pemimpin Pujaan Hati KANTOIIIII..!!

Woiii pencacai totok PR yg TAKSUB!! Klu korg nak tau contoh2 ayat FITNAH, kprg bacalah tulisan anon 9.11pm ni...

Aku nak tengok korg kutuk atau tak..trutamanya anon 6.33pm..klu korg x kutuk tulisan dia ni yg SAH2 FITNAH BESAR KPD PIMPINAN TINGGI BN, satu jer la aku nak cakap..

KEPALA HOTAK KO..!! PENYOKONG PENTOTOK SONGSANG..!!

Komen kt org berapi konon, siap pakai ayat Quran..tp syg, setakat ayat cedok copy paste budak Tabika pun bleh buat..TIPIKAL TOTOK2 PEMBANGKANG, PERASAN HEBAT DGN AYAT COPY PASTE..! Kwang kwang kwang...

Anonymous said...

bukankah penzina dapat di hukum mati

Anonymous said...

8;27

Ko pernah dengar tak penyakit sindrom memantat????
Penyakit memantat klu dah menjangkit, tak kira dia ustad ,imam , pak lebai,pak haji atau sesiapapun krn slogan sindrom nie.. janji dapat tibai!

Klu ko kata ini perangkap...memang ustad tu bahlol,bodoh,bengap,bacaan IQ bawah angka 0..aku pun confius mcm mana dia boleh dapat Phd sebab pagi2 buta tak dapat nak fikir hukum menurut agama islam bersama bukan muhrim,dah tu bini orng dalam satu bilik.

Teori aku lelaki ada dua kepala..bila kepala atas tak boleh nak fikir mereka akn gunakan lagi satu kepala utk buat keputusan.Kerana itu lelaki selalu melakukan kesilapan sebab percaya kepada kepala satu lagi yng tak ada otak!

Walau apapun alasan ustad celupar nie..ko pasti setuju klu aku katakn
haram dan berdosa sekiranya berada
di dalam satu bilik berdua2 bersama bukan muhrim atau bukan suamisteri lebih2 lagi pada pukul 2pagi.
Adakah ko setuju????

Anonymous said...

anon 11:27

tuh cuma kepala butoh kau yg tak reti bahasa jer..

org berilmu..ada amalan tak macam kepala bodoh kau tuh!!


kah..kah..kah

Anonymous said...

aku percaya nanti pompuan tu dgn suami dia akan buat sumpah macam saifol...maka lengkap sudah lah..perangkap yang sama skrip dgn kes liwat anwar...kan..kan

umno..oh umno..tak der kerja lain..
buat lah skrip lain pulak.

Otak geliga said...

aku cuma nak cakap:

Khalwat BERBEZA dgn berzina, meman...t etc

pro kerajaan jgn jadi seperti pro PR dgn menggunakan istilah yg salah

apa2pun aku nak TENGOK dulu kes ni berjalan

Anonymous said...

Apa yg terjadi pada pemimpin pkr mereka sudah ada jawapan nya tak kira lah meliwat ke berzina ke berzina dengan bini org ke janda ke jawapan sudah ada itu lah org kata kalau ketua nya sapu semua lobang tak kan pemimpin yg lain tak ikut mereka tak ambil pusing perkara ini kita bolih lihat selepas ini suami wanita yg dituduh akan pusing 200 darjah kerana apa "DUIT'dan akan menuduh org lain buat perangkap isteri beliau muking dia kata itu semua kerja org umno kita akan saksi nanti wayang pacar pkr.

Anonymous said...

11;32

klu ko berilmu tinggi jawablah pertanyaan aku di anon 11;27..jawablah dengan tidak menunjukan yng kamu bukan seorng yng bahlol mcm badrul amin!

Anonymous said...

Sejarah: selapas 54 tahun merdeka.... "melayu semakin menjadi otak kayu" ...... melayu LUCAH... BACUL... kerana ckit habuan.... melayu upahan.... jual segala maruah.. khianati bangsa sendiri...


Inilah produk melayu yg memperhambakan kpd UMNO... Melayu Hilang Agama!

PRU13.. sah ABU!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Sejarah: selapas 54 tahun merdeka.... "melayu semakin menjadi otak kayu" ...... melayu LUCAH... BACUL... kerana ckit habuan.... melayu upahan.... jual segala maruah.. khianati bangsa sendiri...


Inilah produk melayu yg memperhambakan kpd UMNO... Melayu Hilang Agama!

PRU13.. sah ABU!!!!!!!!!!!!!

__________________________________

AKU SETUJU DGN KAU ANON 12:59 AM!
aku sokong ABU!
marilah sama2 kita tolak MIC,MCA & UMNO dlm PRU 13 nanti! kita patut undi satu parti saja iaitu Barisan Nasional!
Hidup Barisan..kini dan selama-lamanya!!

☺ ♂ ☺

Anonymous said...

PAS xmo citer pasal huhud ker?

Anonymous said...

kakakakakakak....aku hanya ketawa jah apabila mendengar berita ni....kakakakakakakaka....biaasa la...ketua borek, anak buahnya rintik la....

Anonymous said...

ANON 11.27PM
Teori aku lelaki ada dua kepala..bila kepala atas tak boleh nak fikir mereka akn gunakan lagi satu kepala utk buat keputusan.Kerana itu lelaki selalu melakukan kesilapan sebab percaya kepada kepala satu lagi yng tak ada otak!
.....................
PEREMPUAN PULAK ADA DUA MULUT SEBAB ITU BILA MULUT ATAS DAH DI TUTUP MULUT BAWAH PULAK SANGGUP CARI KEPALA BAWAH WALAUPUN JAM 2.00 PAGI

Anonymous said...

anon 9:42

itu mulut bini engkau lah..yg jadi mcm tu..

sama jer standard nya dengan kepala engkau yg satu lagi tuh..

Jalut said...

BAD ASS RULE!!

Jalut said...

PEMBETULAN!

BAD USTASS ROLE!!

Anonymous said...

Mat Sabu terjun dengan labu-labunya dalam bili 121, Badrul Amin menang sorak kampung tergadai, Amin! berdua-duaan dengan bini orang, Amin!