Friday, March 30, 2012

BAHAN KEMPEN PRU 13 : PAS HALALKAN PERJUANGAN KOMUNIS.


16 comments:

Anonymous said...

MULANYA RASA TAK PUAS HATI PADA BRITISH/JEPUN/PENJAJAH. KEMUDIAN RASA NAK BALAS DENDAM DEKAT MELAYU YANG MUNGKIN DILAYAN LEBIH BAIK OLEH JEPUN. KEMUDIAN NAK KUASA LEBIH HINGGA BOLEH PERINTAH TANAH MELAYU. KEMUDIAN NAK HAPUS PAHAMAN BERAGAMA. KEMUDIAN NAK MENEGAKAN PAHAMAN TAK PERCAYA ALLAH/TUHAN. KEMUDIAN MULA NAK BUNOH/HAPUS/PAKSA/DERA ORANG LAIN YANG BERBEZA DARI FAHAMAN MEREKA SEPERTI YANG TELAH BERLAKU DEKAT RUSIA, CHINA, VETNAM, KEMBOJA, KOREA UTARA DAN LAIN2 NEGARA KOMUNIS.
GENG PAS/PKR/DAP SUKA KOT JADI MACAM TU AKHIRNYA. NI JADINYA CAKAP TAK GUNA OTAK.

Anonymous said...

MUNAFIK ini memutarbelitkan sejarah demi cita-cita syaitan mereka. Jika kita tanya pada orang-orang tua yang hidup pada zaman komunis, mereka tahu bagaimana peritnya hidup dizaman itu. Mana ada yang kata ok komunis laknatullah ini. Berapa ramai anggota kerselamatan yang terbunuh dan dibunuh dengan kejam semasa zaman komunis. Merka adalah orang MELAYU agamanya ISLAM. Sesungguhnya PAS telah tersesat jauh. Menghalalkan apa jua demi kepentingan politik mereka. Mereka seperti talibarut komunis jika hidaup dizaman waktu komunis.

To Live Again said...

Syabas PAS PIS PUS!

What's next?? Teruskan MEMBELA KOMUNIS walaupun PAS PIS PUS sndiri pon TAK TAHU APA ITU KOMUNIS..

Demi undi:
NOTHING IMPOSSIBLE,JUST DO IT!

Syabas PAS kerana memasuki DIMENSI BARU sesuai dgn tagline PAS 4 ALL! ISRAEL 4 ALL!

JawaJohor said...

KHALID SAMAD BODOH KATA ASSAN ALI CONTRACTOR UMNO.
TAPI AKU TENGOK KHALID SAMAD CONTRACTOR BESAR DAP !
APA CERITA.

Anonymous said...

sesungguhnya puak2 PAS jahanam ini memutarbelitkan sejarah demi kepentingan mereka!
Tanya orang2 tua sekarang yang hidup dizaman komunis laknatullah, mana yang kata komunis itu baik dan ok? tolong bagitahu.
Komunis jahanam ini telah membunuh ramai anggota keselamatan dan rakyat yang MELAYU ISLAM dan bukan BRITISH.
PAS jika hidup dizaman komunis, golongan inilah menjadi talibarut dan membunuh sesama agama/bangsa.
Kau orang sanggup berkerjasama dengan kafir dan munafik jahanam yang menghancurkan agama/bagsa.
Bertopengkan kopiah serban, jahanam punya puak!

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

hidup biseksual..hidup penyokong buntut..lawan tetap lawan..kalau takut dilambung ombak..jgn lepak kat kelab gay..hidup mat komunis..hidup nabi pas..hidup BABI..

Anonymous said...

PAS dan puak sekutunya dalam Penipu Rakyat memang komunis. Dasar komunis yang suka menjanjikan itu dan ini tapi lain pula yang dibuat adalah sama seperti sikap Penipu Rakyat.

Lihat situasi ini:

Di Russia sebelum 1917, Parti Bolshevik yang berfahaman komunis mencanangkan bahawa mereka mahu membawa kemakmuran, kebebasan dan memberikan keadilan kepada rakyat Russia, mereka menuduh Maharaja Russia sebagai zalim dan kejam, tetapi selepas kejayaan Revolusi Russia yang menyaksikan Parti Bolshevik menguasai Russia, berpuluh ribu rakyat Rakyat Russia menjadi mangsa kezaliman komunis Bolshevik di mana penentang kezaliman Bolshevik di buang daerah ke Siberia yang di terpencil, dibunuh, dipenjarakan dan berbagai hukuman lagi.

Lihat pula Penipu Rakyat sebelum PRU 12, mereka menjanjikan bantuan itu dan ini kepada rakyat, kononnya nak kurangkan cukai pintu, nak kurangkan sewa rumah kerajaan, nak beri bantuan kepada kanak-kakak pra sekolah, nak pulangkan kembali tanah penduduk Kampung Buah Pala, nak beri bantuan RM 1,000 kepada pelajar yang berjaya masuk ke universiti, nak beri bantuan kepada isi rumah yang berpendapatan RM 1,500 dan kebawah, dan macam-macam lagi. Tetapi lihatlah apa yang terjadi, penduduk Kampung Buah Pala tidak mendapat apa yang dijanjikan oleh Penipu Rakyat, malahan penduduk di Selangor pula yang menyewa rumah kerajaan telah dinaikkan kadar sewa hingga 100%, sudahlah itu penyelenggaran terhadap rumah berkenaan iaitu rumah jenis rumah pangsa tidak dibuat oleh pihak kerajaan Penipu Rakyat di Selangor, yang kononnya bantuan itu dan ini tak diberikan pun, malahan dalam DUN Selangor dan DUN Pulau Pinang serta Kedah, Speaker bersubahat dengan Penipu Rakyat untuk menindas hak asasi wakil rakyat dari Barisan Nasional. Malahan kanak-kanak tadika KEMAS telah diainya bila kelas tadika KEMAS di balai raya telah dirampas oleh Penipu Rakyat, malahan baru-baru ini juga sekumpulan kanak-kanak yang sedang berlatih bola sepak telah diainaya bila mereka dihalau secara zalim oleh pimpinan Penipu Rakyat dan penyokong mereka kerana Penipu Rakyat dan penyokong mereka nak buat demontrasi liar di padang itu.

Saya tak terkejut kalau PAS menyokong komunis kerana PAS sendiri bersikap komunis bersama dengan PKR dan DAP, Penipu Rakyat memang komunis. Dasar penipu dan perosak masyarakat.

PR = Penipu Rakyat / Penindas Rakyat

PAS = Parti Asobiyah Se-Malaysia / Parti Anjing Suruhan (kepada DAP)

DAP = Dasar Agen Perosak / Dasar Api Perkauman

PKR = Penipu dan Kelentong Rakyat / Perosak Keharmonian Rakyat

RH said...

Kalau nak bela negara kenapa pi bunuh melayu & cina?
Ko orang cakap pakai otak ke...?
Jangan sekadar nak bela DAP kau orang gadai maruah bangsa. Gila babi!

Anonymous said...

InI lah dia jenis manusia(setan) yang mencari jalan,iktiar atau alasan untuk menghalalkan cara semata untuk kekuasaan.

Tak tahu nak bersyukur dengan apa yang dok ada.Harus ini lah semua jalan kearah kehancuran hilang segala nikmat keamanan yang sedia ada.

Ini lah sebab di dunia peperangan,pertelingkahan berlaku dek kerana manusia setan begini.

Yang di kendong tak dapat yang di kejar berciciran.Wallahuallam.

Anonymous said...

KALAU KITA BANDINGKAN ANTARA PEMENRINTAHAN BRITISH DAN KOMUNIS AKU RASA DIBAWAH KOMUNIS AKU SURE KENA BUNUH PASAI BERAGAMA ISLAM DAN MESTI AKAN MELAWAN CARA PEMERINTAHAN MEREKA. JAHAT2 BRITISH PUN MEREKA MASIH BERLEMBUT DAN BERTOLAK ANSUR/BOLEH BERBICANG HINGGA BERSETUJU MEMBERI KEMERDEKAAN KEPADA KITA TAMPA TUMPAH DARAH SEPERTI INDONESIA (BELANDA LAGI KEJAM)DAN MEMBERI
HAK2 ISTIMEWA KAUM MELAYU. KOMUNIS DAPAT PELUANG PERINTAH TANAH MELAYU SELAMA 14 HARI SELEPAS JEPUN KALAH APA YANG DEPA BUAT ADALAH KEKEJAMAN KEPADA RAKYAT TERUTAMA ORANG MELAYU DAN KEMUDIAN DARURAT SELAMA 12 TAHUN PULA KOMUNIS ASYEK BUNUH RAKYAT YANG TAK BERDOSA. DGN. BANTUAN BRITISH DAN RAKYAT BERAGAMA KOMUNIS TAK BERJAYA BERTAPAK DITANAH MELAYU. LA NI MUNGKIN PAS/DAP/PKR DAH JADI TALI BARUT ISRAEL DAN KOMUNIS KOT KERANA ASYEK BERCAKAP CONDONG KEPADA KOMUNIS/ISRAEL.

Anonymous said...

selepas british beri kemerdekaan kominis masih lagi berjuang dan mengganas apa cerita wahai orang PAS PIS PUS yang dikaldaikan oleh DAP?

Anonymous said...

em...tak pe tak lama lagi kisah ABU LAHAB pun akan dihalalkan pulak oleh puak-puak ini...

Kalu tak ada ABU LAHAB boleh wujud ke surah...AL-MASSAD...??? ini bakal digunakan oleh puak2 yg dah rosak akidah dan akhlaknya...tak kan nak kata ALLAH SWT eksploitasi menggunakn kisah ABU LAHAB kot?????Setiap kejadian itu adalah petunjukknya

Lepas ini...semua org sokong ABU LAHAB merupakan idola diorang cam komunis jugak...KISAH ABU LAHAB=KISAH KOMUNIS DI MALAYSIA
Salah tetap salah...Ideologi dan fahaman Komunis itu musuh Islam dan Negara....

Sudah terang lagi jelas pakar memutar belit PR ini merupakan parti yg suka menegak benang basah...

Anonymous said...

Memang sah PAS adalah keldai DAP.

Puak PAS ni tak tahu ke PKM mengganas sehingga tahun 60'an dan memuncak semasa 13 Mei 1969?

Itu jam Malaya masih dibawah pemerintahan British kah?

Dikalangan keluarga aku Komunis itu Cina, Cina itu komunis laknatullah!!

Anonymous said...

PAS memang LAHANAT..buta sejarah ke memang tak tahu sejarah...apa punya banggang orang2 pas ni, akal paras lutut betullah..dulu mat sabun sekarang mangkok ayun ni plk, betul2 tak menghormati para pejuang tanah air malah menyiat hati2 pejuang2 ini.MEMANG JELAS PUAK2 LAHANAT NI MENJILAT BONTOT DAP.

Anonymous said...

Apapon alasan zabur, cucu kominis, tidak dapat diterima. sebut saja komunis; adalah serupa bangkai babi dan anjing juga arak. komunis tetap komunis, minyak dan air tak bolih disatukan/// komunis tak percaya tuhan, manusia hidup bila mampos tak perlu dihormati seperti memperingati Rasullullah Mohamad as, dan bidaah mengadakan hari sambutan, ini menjadi ikutan kaum hamPAS.

jangan terpedaya syaitan bertopeng manusia, harap serban je besar bakul, jubah meleret2, jangut dan jambang tempat syaitan bergayut rupanya. fikirlah cari kebenaran yg jelas....