Saturday, March 31, 2012

PAS MAKIN TERUK DIRESAPI SYIAH !


9 comments:

Fenomena said...

PAS = PARTI AJARAN SYIAH !

Anonymous said...

rosak akal minda diorang ni.. diresapi oleh puak2 syiah yang berkeliaran dimalaysia utk menyesatkan umat islam yang sedang bersatu.. diperkuatkan lagi pencacai2 dari pasngok..

Anonymous said...

Menyambut, membesarkan ingatan kepada hari kelahiran RASUL MOHAMAD A,S dianggap bidaah. jelas malah benarlah ISLAM kian diselubungi munafik dan musrik yg menyesatkan lagi menghuruharakan islam. RASULULAH diutus ALLAH untuk menyibarkan islam. SYIAH dgn kata lain serupalah KOMUNIS/YAHUDI hanya pentingkan idelogi sahaja.

Family House said...

ketaksuban kepada mursyidul mereka...sehingga apa yang dikatakan mursyidul mereka semuanya betull...tak boleh ditegur...itu adalah doktrin syiah....wallahualam...

Anonymous said...

MUSLIM: AWAS ANCAMAN VIRUS SEKULAR ZEO!

Agenda Barat Orientalist, Yahudi Zionist, Kristian Evangelist, USA & Barat yang dianuti oleh Muslim Sekular diseluruh dunia termasuk Melayu.... adalah PECAH BELAHKAN Islam mengikut mazhab/ aliran/ puak/ keturunan/ bangsa / kedaerahan/ kenegaraan masing2. Muslim sekular diajar supaya membesar2kan "perbezaan" mazhab/puak supaya BERMUSUHAN dan TIDAK BERSATU.... "DIVIDE & RULE POLICY" cukup berkesan untuk kuasai & jajah seluruh Umat Islam!

Muslim Iran berjaya melepasi jaringan ZIONIS & ORIENTALIS KUFFAR BARAT/USA ... maka mereka berusaha sedaya upaya MENGASINGKAN/MEMISAHKAN Muslim Iran dari komuniti Muslim seluruh dunia dengan memainkan isu perbezaan Mazhab SYIAH dan Mazhab SUNNAH!

Sebenarnya negara2 Muslim sekular yang telah sekian lama SESAT dari ajaran Islam sebenar yang mengambil ideologi Sekular dalam kehidupan harian & doktrin politik negara! Muslim Sekular telah MENOLAK SYARIAT ALLAH dan memaksa rakyatnya tunduk berkiblat kepada Kuffar USA/Barat yang dibayangi oleh Sekular Zionis, Evangelis & Orientalis (Sekular ZEO)!

Majoriti Ulamak lebih gemar melihat PERSAMAAN yang banyak daripada membesarkan PERBEZAAN yang sedikit antara mazhab/ golongan dalam komuniti Islam. Ulamak amat menekan kepada SOLIDARITI Ummah dan TOLERANSI antara mazhab yang perlu dipupuk dikalangan Umat Islam! Yang penting kita saling MEMBETUL & MEMBANTU satu sama lain terutama bila berdepan dengan ancaman Sekular ZEO Antarabangsa ini!

Jadi apa relevannya UMNO yang mengaku berjuang Islam terlalu memusuhi PAS yang berdiri atas prinsip Islam hakiki untuk bersilaturahim dengan Mazhab Syiah, Jamaah Ikhwanul Muslimin, Kerajaan AKP Turki pimpinan Erdogan, atau Gerakan Politik Islam Demokratik diseluruh dunia?

Melayu UMNO sepatutnya mendokong & meletakkan para ISLAMIS dalam partinya ditempat yang wajar, bukan disabotaj, dikhianati & diaibkan seperti yang dialami oleh Anwar Ibrahim sebelum ini!

UMNO juga sepatutnya MENYOKONG & MEMBANTU usaha PAS dalam menegakkan misi Islam, bukan menghalanh & menindas mereka!

Selepas 54 tahun merdeka, jujurkah atau tidak hipokritkah UMNO dengan perjuangan ISLAM sebenar??!

Anonymous said...

anon April 1, 2012 10:35 AM..
ko bg la contoh apa yg PAS tu perjuangkan islam selama depa wujud atau perjuangkan nafsu serakah depa sj...btui ka umno x perjuangkan umat islam di sini, kalau la umno x perjuangkan islam dh lama jd mcm kat turki dh sistem negara nih...
jadik tlg la ckp guna akai buley dak!! PAS yg aku tau dr zaman dulu lg x pnahnya membantu umat islam kat negara nih nk tlg jahanam akidah umat islam lg ada la....

Anonymous said...

Anon April 1, 2012 10:35 AM

Hang bagi tau Anuwar Juboq.. Dia penakut nak terima sapina Mahkamah.... teloq x dak..

Anonymous said...

dasar melayu sekular umno memang tak boleh buat bincang....

sebab tu royalti terengganu dulu masa umno memerintah ok, masa pas perintah batalkan, kemudian bila umno perintah ok balik!

begitu jugak dengan royalti kelantan sampai harini dinafikan.....

permit akhbar harian untuk gang UMNO/Bn saja....

pendaftarn ROS bagi Pakatan Rakyat sampai hari ni tak lulus-lulus....

banyak lg isu ketidakadilan kerajaan pusat yg amat ketara.....

Tun Teja said...

1) Sesiapa yang mengundi PAS, PKR dan DAP yang tidak akan masuk syurga, kerana pemimpin ulama PAS dan PKR sudah terjebak ke dalam lubuk bida'ah Islam.
2) Kita mesti hindarkan dari idea-idea PAS, kerana pemimpin PAS seperti Nik Ajis dan Hadi Awang sudah menyokong pemimpin peliwat dan penzina PKR dan DAP. Mereka juga menyokong untuk bekerjasama dengan puak Israel, komunis dan anti-Melayu Islam. Contohnya Ronnie Liew, Theresa Kok, Elizabeth Wong, Tony Pua, termasuk wartawan Carolyn Hong, Lester Kong, Teo Cheng Wee dari Singapura the Straits Times dan wartawan Melissa Goh dari Channel newsasia.