Wednesday, March 14, 2012

TANPA HENTI..NANTIKAN KEMUNCULAN !


20 comments:

Anonymous said...

Baru hangpa tau, jolok lagi sarang tebuan, haa bonjol habis kepala korang kena sengat tebuan.

Anonymous said...

otai ehwal islam!!!

Anonymous said...

Perghhhh tempat teman tu. menara condong teluk intan. alamak cam ner ni. teman koje kat kl. teringin nak join ceramah penerangan hasan ali. kena ikhtiar something ni. bravo dr hasan ali. teruskan lanyak gang parasit dalam PR yang terusan menghina agama islam yang suci, bangsa melayu dan negara ni. walau kita berlainan mazhap politik tapi perjuangan dan ibadah kita berkiblat yang sama.

Anonymous said...

DHA beri ceramah bagi memantapkan aqidah umat islam negara ni tapi awat hangpa putaqbelit kata DHA ceramah hentam parasit.DHA dah takdak masa nak citer pasai parasit lagi,hangpa aje yang duk meghoyan sal parasit.Tak caya hangpa pi la dengaq.awat la hangpa ni tak abih nak berburuk sangka.

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA freemalaysiakini2

Anonymous said...

Salam dr hassan Ali Bapa Kebangkitan Akidah
(setelah kluar dr partai kebangkitan gereja)..

tuan yg dihormati.. sy masa kecik2 dulu fotostat gambar ehwal islam byak2, siap masuk dlm box org2 kg..

begitulah geloranya masa ehwal islam
dato masuk pas, saya masuk pas. ceramah dato saya pergi kat jb dulu..

skrg dato kluar ..tp dah kluar awai sket ...so kali ni dato ikut sy la pulak...alhmdulillah..

ni akhir zaman dato.. dajal mata satu nak kluar...entah2 simbolik sj kot..'simbol' dajal kluar... dulu ustod cakap dajal bermata satu.. tp mcmana dia nak pengaruh org..(org mesti lari punya..takut..)

so maybe lah bendera latu..wallahualam

KPD AHLI PAS (bukan dap buka pkr vukan agen LKY) SEMOGA YG MENANG
BUKAN UMNO
BUKAN PKR
BUKAN PAS

TP YG MENANG IALAH KUASA ISLAMMM

DATO HASSAN AKU ULANG
'ISLAM YG MENANGGGG'
SEMOGA IA JADI KENYATAAN BG YG INSAF...

INILAH PIMPINAN BARU ISLAM DR ASIA
PAKAI SATU NAMA: Gerakan Islam Baru...


.

ID said...

YESSS11111
ATTACK THEM DATO' HASAN.
SEMOGA DIBERKATI ALLAH.

Anonymous said...

Aku harap sangat ustaz hassan ali dapat tubuh parti baru dan bergabung dengan BN supaya sama2 menyelamat aqidah umat islam, BN dah lama pejuangkan aqidah umat islam.



HIDUP UMNO

Anonymous said...

Allah Maha Mengetahui apa sebenarnya yang ada dlam hati hasan ali...biarkan jer lah dia..apa yg dia nak buat..apa yang dia nak cakap..suka hati dia lah..dia sendiri pun tahu apa yg di cakap tu betul atau tidak dari hati dia..kalau betul ker..salah ker..balasan dari Allah tetap menunggu!!!...Waulahualam

Anonymous said...

Allah Maha Mengetahui apa sebenarnya yang ada dlam hati hasan ali...biarkan jer lah dia..apa yg dia nak buat..apa yang dia nak cakap..suka hati dia lah..dia sendiri pun tahu apa yg di cakap tu betul atau tidak dari hati dia..kalau betul ker..salah ker..balasan dari Allah tetap menunggu!!!...Waulahualam

praha2 said...

YB bilo nak datang Subang jaya? Kami nanti ni. Dah lamo kami dianak tirikan olih MCA dan sekarang dapigs. Oran Melayu ramai disini-tapi depa hanyo macam duduk diatas pagar jo. ado yang menjadi ahli parti tapi tak tau parti apo-UMNO ado cawangan tapi bak kato perpatah-hidup sogan mati tak mau.
tak do apo aktivi pun. eden ahli tapi tak pornah dijemput AGM pun.
datang lah jengok kami disini. mungkin yang bolih kito hidangkan kopi O jo. maklum lah anak tiri apo yang do.

Anonymous said...

Dr Hassan Ali bila mau masuk ehwal islam sbg panel rindu la nak dengar ceramah Dr....

terkenag masa ehwal islam dulu2...

masa tu Malaysia aman tanpa parasit dan pendukong yahudi serta komunis

Nok said...

ada juga anon fuckatan yg masih komen DHA tu buat fitnah????abih pas tu maksom ke >????bukan parti ajaran sesat lagi menyesatkan....kalau tak mungkin parti caca marba dgn pelbagai AJKKK.;.....buat malu aje....AJK kemudi le ,majlis syura le...memang parti haprak dan tak ada maruah......ini lah parti paspispus

Anonymous said...

perghhhhh.....kombinasi mantoppp..... mau melauttt org dtg nihhh....

takbirrrr x3....

Anonymous said...

nok

Allah Maha Mengetahui apa sebenarnya yang ada dlam hati hasan ali...biarkan jer lah dia..apa yg dia nak buat..apa yang dia nak cakap..suka hati dia lah..dia sendiri pun tahu apa yg di cakap tu betul atau tidak dari hati dia..kalau betul ker..salah ker..balasan dari Allah tetap menunggu!!!...Waulahualam

Anonymous said...

ANJING2 INI AKAN TERUS MENYALAK SELAGI DENDAM YANG MEMBUSUK DALAM HATI BERUS BERMAHARAJALELA...DENDAM SI HASAN SETAN NI DIPECAT DARI EXCO SELANGOR DAN PARTI MASIH MENGUASAI DIRI..BAWA2 LAH MENGUCAP HASAN SETAN!!!!

YA ALLAH...KO SELAMATKAN LAH AQIDAH HASAN ALI!!!!!

Anonymous said...

Ya ALLAH.

Selamat kan lah juga akidah anon kat atas hamba ni.

Anonymous said...

ya la..hasan ni pun satu..masuk lah politik..masuk umno ke!!! dap ke!!! parti dayak ke!!!parti sakai ke!! boleh le hentam parti lain...ni tubuh ngo...pas tu dok cakap hal politik...kecam sana..kecam sini..fitnah sana..fitnah sini...kerja langsung tak buat...cuba la ko pi ceramah kat club2 ke...yang hampir 90% bangsa melayu dah hanyut dan dah hampir tergelincir aqidah...
kalau orang kata ko ni spisis setan ko marah..spisis anjing pun marah..tapi lagaknya jenis tu lah....

Anonymous said...

Nilai sendirilah perangai anon diatas. Inilah perangai sebenar pencacai yahudi. Mana adat dia menegur seorg ilmuan tersohor? kalau penyokong UMNO boleh hormat dgn DHA ketika dlm PAS takkan takda langsung rasa hormat dikalangan ahli PR terhadap tokoh terkenal ini? Kalau bab UMNO bukan main lagi dipertikai padahal PR sendiri lagi busuk tahap bangkai. Jelas karier DHA telah dibunuh oleh golongan dajal dlm PR.

Anonymous said...

anon 4.51 pm

bawak2lah mengucap