IKLAN BERBAYAR

Thursday, April 26, 2012

OTAK KOMUNIS KIT SIANG.

dulu kit siang nak tubuh RCI untuk kes TBH.
lepas tu nak tubuh RCI untuk kes MAS.
kemudian cadang tubuh RCI untuk kes PKFZ.

banyak lagi cadangan RCI yang kit siang utarakan. dakwa kit siang itu sebagai jalan mencari jawapan kepada setiap masalah yang membabitkan rakyat.

apa kata kit siang jika aku bersetuju untuk kit siang cadangkan RCI pula untuk menangkap bapak pencetus rusuhan 13 may 1969 ? 



19 comments:

Anonymous said...

AKU SOKONG SEPENUHNYA...BANYAK NAYAWA YANG DAH HILANG GARA-GARA 13MEI..BAWA PENCETUS RASIS KEMUKA PENGADILAN.AKU SOKONG SATU MALAYSIA.

Anonymous said...

RCI Chinadoll bersama penzina tak mau tubuhkan pulak...!!!!!????

FU*K YOU LKS & LGE.....

Anonymous said...

bangsat punya cina tua!!!

Anonymous said...

Tengok muka dia dan anak dia je dah tahu betapa tebalnya dendam kesumat orang tua ni terhadap orang melayu

Dia sangat dengkikan orang melayu kerana menjadi tuan dinegara ini. Dia nak dia yang menjadi tuan di negara ini barulah dia puas hati

Tak sedar diuntung punya bangsat tua!

Anonymous said...

Yang menjadi kehairanan aku tu ramai pulak melayu yang menyokong dia ni! Aduhhhhh tak masuk dek akal aku yang waras ni!

hangkedee said...

Masih ingat filem Sargent Hassan.watak Buang?.Sekarang ini watak jahat itu menjadi realiti terutama pelakon kote bengkok dan ketua komunis Sabu.dan ramai lagi yang sewaktu dengan nya.Kemana kah perginya darah Melayu mereka kini.

Anonymous said...

Kalau ada sebahagian dari kalangan majoriti nak julang si dia, itu adalah hak mereka.Biarkan, biarkan.

SETIDAK-TIDAKNYA DAPAT JUGA TENGOK BAGAIMANA si dia MEMENUHI TUNTUTAN YANG MAJMUK SIFATNYA.

Biasanya, orang tidak akan terngadah kalau tidak terhantuk terlebih dahulu.

Makanya kalau mahu melihat orang terngadah, perlu beri laluan kepada hantukan. Ada mata pandang-pandang sajalah...

TAK GITU

Anonymous said...

Lagi pelik bin ajaib aku pernah tengok anak melayu islam umur 7-10 tahun dengan banganya membawa bendera DAP dgn lambang roket warna merah.


Siapalah sibangang yng jadi bapak kepada budak tu????

Anonymous said...

Dah terang bapak HARAMJADAH itu penyemarak n pencetus api 13 Mei, masih ada lagi Melayu BANGANG yg dok menyontot mnyokong fahaman celake dia...apa punya bahlul itu malayu...

Yg ngaku ulamak pon sanggup nak mnjatohkn kepimpinan org Melayu/Islam krn dendam kesumat....

Nak tunggu sampai org Melayu merempat kat negara sendiri baru nak sedar ke BIOL, BENGONG n BEBAL woii,...

kahak kahak ptuiii...

Anonymous said...

Org PAS bahlol la!

Anonymous said...

orang yang mengalami peristiwa 13 mei 1969 tahu setakat mana hormatnya DAP pada melayu. saat itu sapa yang jadi penyelamat? pasukan keselamatan melayu, yang sekarang dihina oleh melayu. hangpa tau dak bagaimana hinanya pasukan keselamatan ini di mata china? sedangkan mereka ini mengawal negara hingga kita semua senang cari makan, tapi kita tetap tak hargai. yang kita tau nak kuasa politik saja. sejarah berulang, kerana tamak kuasa sanggup bagi negeri kat mat saleh.

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA Freemalaysiakini2

mohon di linkkan...

Anonymous said...

PAS KATA NAK ISLAM TP BERSUBAHAT DGN MUSUH ISLAM & GERAKANNYA

2. Pas KATA JAGA MELAYU JUGAK...PASTU NAK GANTI UMNO.. TP NAK TOLONG BAWAK NAIK DAP MUSUH ORG2 MELAYU SENDIRI...

3. PAS KATA NAK BERMUSUH JUGA DGN MUSUH ALLAH.. TP BERSUBAHAT DGN YAHUDI..
ANWAR BAWA MASUK SEGAALA MACAM BANTUAN POLITK KURSUS POLITIK , DANA SERTA SOKONGAN POLITIK DARI LUAR NEGERA..

TENTANG BUSINESS UPCO...TP BILA ANWAR TEPRANGKAP..BOLEH PULAK. NABI PERNAH BERURUSAN DGN YAHUDI...

Juara Wira said...

mcm la klu ditubuh RCI tu nanti dia akan terima keputusan ngan hati terbuka..pirahh sialan punya pig...kes TBH tu lepas RCI pun dok berkokok gak..ckp je la nak RCI yg memihak pada kehendak pakatan je..habis cite..tp yg gua pening ni masing2 dalam pakatan dah cuba jd jaguh..hahaha belum perintah tp masing2 dah pandai nak buat keputusan..bkn ke RCI tu mesti diputuskan oleh PM?klu pakatan sial menang sape pm?kit sialan ka???

Anonymous said...

sanggup berkawan dgn iblis syaitan utk tumbangkan umno.......Iblis syaitan pernah berjanji dgn Allah utk sesatkan anak cucu nabi Adam sehingga hari kiamat........Cuba fikirkan kenyataan tersebut secara mendalam............Apakah ada lagi roh islam dlm perjuangan jika iblis setan dipilih oleh seorang yg digelar tok garu utk perjuangan fisabilillah diatas mukabumi ini............fikirfikirkan.....

Juara Wira said...

hahahaha!!baru aku baca komen semalam..woi brader bomo siam..betul ka lu mau berbogel?gua pegang kata2 lu..bkn gua cabar lu..lu sendiri ckp..jgn bila dah terkantoi nanti ko tukar cite..munafik namanya..bg aku mudah je..klu selangor ketangan BN(memang pun)ko dtg ke blog GAP ni dan mengaku kalah je..udoh le...nanti jgn plak ckp pengundi hantu la pengundi ghaib la...jantan sikit bro...selangor ada negeri yg paling kelabu dlm ranking PR..paling cerah secerah sang suria bagi UMNO!!!!

tOy said...

Depa ni (puak2 PR) mmg tera la.. ada saja isu nk huru-hara negara.. Depa ni memang pandai la guna Machiavellian punya teori.. Bro GAP, baca 48 Laws of Power by Richard Christie.. Geng2 UMNO/BN aku tengok lemah la dalam bab2 nak jentik teloq depa.. Asyik2 layan je isu @ tuduhan depa kat Kerajaan..patut ada cara yg lebih berkesan la dari dok layan tuduhan mangkaq depa.. tapi para blogger anti PR aku respek.. dalam dok layan tuduhan depa ni, ada la gak counter-attack..

Servant of God said...

Aku setuju GAP! RCI for 13 May!!!

Anonymous said...

Nak royal commission untuk macam-macam, diorang tau tak royal tu maknanya apa?
Institusi raja langsung tak hormat nak royal commission konon. Entah-entah menang terus negara jadi republik.