IKLAN BERBAYAR

Thursday, April 26, 2012

YA SAYA AKUI PAKATAN MEMANG BAHALOL, KATA HADI.

jangan marah haaa.
hj hadi ngaku PTPTN penting.
itulah paku terakhir untuk keranda pakatan yang dah takde modal.

14 comments:

Anonymous said...

1000% memang sah..!!!!

Kebodohan yang tak boleh disangkalkan lagi dari pemimpin sampai la ke pencacai haprak mereka....

Anonymous said...

bagus la...lepas paku terakhir, lubang pun dah digali sendiri..apa lagi...tanamkan aje.

RH said...

halo,
haji hadi tu dah kena beli kat umno yea....

Adi Kencana said...

PAS jgnlah terus jadi alat peliwat mcm Anwar & golongan anti Islam mcm DAP...

BUKTI JELAS AMBIGA & BERSIH SENGAJA NAK CETUSKAN KEKACAUAN! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

hoiii...RH 1.52pm...

mak bapak kau tk ajar kau ker...babi kurang ajar..aku rasa kau nie ank haram...tk prnah g sekolah...kau bkn org pas..jgn nk panaskn...jga kau....

takbirrrr....

sam said...

a'alah hai....
RH kata macam tu pun dah nak marah?
Bukankah betul yg PKR/PAS selalu cakap UMNO punya pasal? Tu tak kena dgn gomo lagi, baru RH. Haiyya... low class punya penyokong la lu.

Anonymous said...

ULTRA TOLOL

BODOH TAK BOLEH DIAJAR
CERDIK???? LANSUNG TIDA YANG CERDIK JUOK PAS NI.

Jubo lembu PAS

Anonymous said...

TOLOL macam musang

Bangang, mulut busuk dan hati busuk.

Semoga mereka yang tolol esok keno panah petir masa duduk & berak kat Bershit 3.0

Anonymous said...

Orang PAS bila bertakbir jangan dok maki orang. nampak lebih haram dari orang lain.

Anonymous said...

Bukan Takbit... Takebeer.....

PAS Beruk

bekas taliban army said...

hj hadi kedekut..

haji bakhil!!!!! kata p.ramlee''

kita baru nak minta Pendidikan Tadika PASTI ..

HJ HADI KEDEKUT
KERAJAAN PAS KEDEKUT
KATA NAK KERAJAAN KEBANJINGAN

KEDEKUT!!
atau PANAKUT..

PEMBERITA.. : ''bila tuan hj nak beri pendidikan Tadika PASTI percuma..'' ..''...ERRRR ERER ERR..UNDI KAMI DULU...YAYAYYA... DISAHUT PENYOKONG...UNDI PAKATAN DULU GERENTI TADIKA PASTI PERCUMA..''

Juara Wira said...

memang hadi ckp mcm tu..tp jgn dipuji hd tu..dia punya amnesia lg teruk dari nuar juburi..esok2 bila kena sound di nuar n kapal sink habis kecut kote..nanti keluar ayat wajib........umno spin cite..dengan gerak bibir mcm pantat...minta maaf la mencarut.. nak tak nak kerana dia la umat islam berpecah dimalaysia.. ko jgn dok spin dah hadi woi..

Anonymous said...

Ko dah maki mak bapak.......babi kurang ajar lepas tu takbirrrr. itu ke cara korang.

Gempita said...

Biasa laa tuu...maki2,takbir...maki2, takbir. Lama2, mkn airkrim pun takbir