Monday, April 2, 2012

PEMIMPIN PAS SAHKAN ANWAR MELANGGAN PELACOR.


dr zulkifli ahmad, ahli parlimen pas kuala selangor gelarkan nalakarupan bapa ayam.

selama ini nalla mengaku memang dia membekal pelacor kepada anwar.

kenyataan dr zul di atas secara indirectlynya mengesahkan perlakukan anwar yang sudi menerima bekalan pelacor dari nalla.

hahahaha.. dalam keadaan usaha nak pertahankan anwar, terkantoi juga katanya.

22 comments:

Anonymous said...

PAS ni parti asobiyah, mereka akan membela puak dan sekutu mereka walapun sekutu dan puak mereka itu salah, buat maksiat, kezaliman dan kemungkaran sekali pun pastinya PAS akan bela juga atas dasar asobiyah totok.

Kalau Nalla Drs. Zulkeply Ahmad tuduh sebagai 'bapa ayam', maka Anwar pula sebagai 'bapa musang', mungkin Musangka pun adalah 'anak' Anwar kot.

Anonymous said...

Pemimpin 'anugerah tuhan' membontot gayboy dan menyodok chinadoll, anugerah tuhan apa kebendanya kalau macam ni sekali perangai dia, itu bukan anugerah tuhan, tapi perangai setan, iblis dan seangkatan dengannya, Musangka, salah seorang tali barut perangai setan ni, entah-entah si Musangka ni pun menyodok China Doll dan membontot gayboy, atau Musangka sendiri telah disontot oleh perangai setan ni.

Anonymous said...

Lihat betapa bangangnya PAS dan kuncu-kuncu asobiyahnya:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9277-mengapa-pengundi-tidak-tahu-alamat-ditukar

Kepada PAS yang bangang dan kuncu-kuncu asobiyahnya, kalau berlaku pertukaran alamat, maka pihak SPR akan buat pameran setiap tahun sebanyak 4 kali setahun, boleh semak, kalau lihat nama ditukar, boleh buat pembetulan semula dengan pihak SPR, itu pun tak reti ke? Itulah, masa SPR buat pameran nama-nama korang tidur dan buat demontrasi liar, lepas tu sengaja nak cari isu salahkan pihak SPR, sungguh bangang PAS dan kuncu-kuncu bebalnya ini. Pergi mampuslah dengan korang, sibuk nak salahkan SPR, tapi korang tu yang bebal dan bengap, dasar tak sedar diri macam koranglah, tak reti bahasa sampai ke sudah.

Anonymous said...

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9277-mengapa-pengundi-tidak-tahu-alamat-ditukar

---------------------------------------

Kepada semua pengundi, terutama kepada semua ketua cawangan BN, PAS, PKR, DAP dan sebagainya, sila buat semakan daftar pemilih untuk ahli-ahli anda dan sila minta pengundi di kawasan anda untuk buat semakan daftar pemilih, kalau ada keraguan, sila berhubung dengan pihak SPR untuk dibuat pembetulan, kalau asyik nak menyalahkan orang, sampai bila nak selesai, tapi begitulah Penipu Rakyat mana ada kerja lain, sibuk menipu dan membuat hal saja, insaflah sama, kononnya parti Islam, tapi ada ke Islam mengajar buat hal tak senonoh yang dibuat oleh PAS ini? Korang sibuk tuduh SPR dengan berbagai tuduhan, tapi SPR dah beri berbagai saluran untuk kemukakan pandangan, kritikan atau bantahan, tapi korang tak gunakan apa yang disedikan, tapi sibuk melalak dalam Harakah yang haramjadah ni saja, bila nak berkesudahan, saluran ada, buatlah ikut saluran, tapi kalau dasar bengap tu bengap juga, tak kiralah presiden parti ke, ketua pemuda ke, ketua muslimat ke, ahli parlimen ke, kalau dah bodoh nak mampus tu mana tahu buat kerja, yang dia sibuk adalah mengelirukan masyarakat dan menipu orang ramai untuk memburukkan keadaan, dah bangangkan, mana tahu buat kerja. Itulah Penipu Rakyat, komunis yang bangang dan tak reti buat kerja, jauhi Penipu Rakyat komunis lahanat untuk kesejahteraan anda.

Anonymous said...

dua komen diatas menampakkan jelas mereka benci seseorang yang mengomen bodoh disini. jadi selepas ini makhlok yang disebutkan itu tak payahlah komen ape2 kat sini. nak jengok blog ni kami tak boleh buat ape2!! tapi komen anda tidak diperlukan disini.

tolong main jauh2!!!

Anonymous said...

PAS sudah dibutakan olih Al Juburi tapi mereka masih tak sedar lagi. Kalau anjing hitam lalu, Al Juburi kata 'Oh, itu anjing putih', maka PAS akan bertambah 'oh, banyak putih'. Penyakit penyakit. Kesian.

Anonymous said...

deyy machaa nallaa..lu suda ada geng baru..itu umnu punya orang....hahahahahaha....hahahahaha..

fairuzkhan said...

bodoh tahap maksima betoi... nalla jd bapa ayam ka bapa beruk ka peduli apa???dia tu kafir...bukan ada halal haram pun....nuar tu dok melanggan tak ckp apa??woi apa ni??kot ya pun nak membodek agak agak la mangkuk!!seolah olah nuar ni baby..nalla yg dah rosak kan dia!!hampeh betoi la korang ni...tp masih ada yg nak membela dungu dungu ini!!!

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Nalla BUKAN ISLAM.So, dia bekalkan pelacor kepada pelanggan.

Pelanggan dia Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim tu siapa? Apa agamanya? Apa akidahnya?

Yg Dr Zul bongok tahap gaban bantai cakap Nalla tu bapak ayam. Dia ingat org ramai nak pelik ke?

Paling PELIK si Anwar Ibrahim anugerah Tuhan PKR, dan imam mahdi PAS yg tengah berangan nak jadi PM negara ini...adalah PELANGGAN Nallakarupan.

Simple.

Anwar Ibrahim melakukan dosa yg paling besar. Berzina.
Meliwat.

Dah tu, sokong plak murtad. Pelopor PLURALISME agama, sokong salman rushdie, sokong ISRAEL..

Pendek kata... ANWAR IBRAHIM LAKNATULLAH.

Dr Zul ni, bongok..maklum la...pasngok...

Yg sokong Anwar Ibrahim pun samalah..subahat sokong ISRAEL, subahat sokong pluralisme agama, sokong murtad.

Gila betul la diorang ni...tapi apa nak heran...pasngok..

Anonymous said...

Macam biasa.....UMNU lemah bab2 translation nih...!

Mmuuahhahahahaha...!!!

Lain maksud org, lain pulak yg depa terjemahkan!

Tak caya, ce tanya TGNA!

Anonymous said...

Apasal yg dok sebelah UMNU la ni, sumanya jenis2 macam ni? Ada broker pelacur, ada gangster dangdut, tauke video haram,

Che Det! Hg memang terrer la....!

mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Mustahil pemimpin PAS tak tahu perangai dan kelakuan Anwar Berahim selama ni. Masakan Mat Sabu gelar dia Al-Juburi. Tapi demi undi, hatta dengan Syaitan pun sanggup berkawan. Inikan pula kapir DAP & peliwat. Dasar Parti Ajaran Sesat.

Anonymous said...

Amanat hj hadi dah jalan...

Anonymous said...

komen musang tak laku disini.......tak ada keintelekkan langsung....hanya perlihatkan kedunguan sahaja!

Anonymous said...

kahkahkahkahkah.. tersilap kata terdedah semuanya, terima kasih Dr Zul yg mengiyakan segala yg tersirat, Nalla bapa ayam xkisah dia bukan muslim, pelanggannya siapa yer YB ?

Anonymous said...

Pelajar sekolah pilih suami orang

Wartawan Sinar Harian
2 April 2012



KULIM - “Masalah mengandung bukan serius seperti dulu. Terdapat ubat tertentu yang dijual di kebanyakan klinik dan ia mudah diperoleh, saya juga pernah memakan ubat itu empat bulan lalu,” itu kata seorang pelajar tingkatan lima yang hanya mahu dikenali sebagai Adik.

Adik mengakui dia menjalin hubungan cinta dengan suami orang berusia 26 tahun sejak setahun lalu.

Menurutnya, teman lelakinya yang mempunyai seorang anak itu bekerja sebagai seorang penyelia di sebuah kilang di Kulim Hi-Tech.

“Saya rasa lebih terjamin dan selamat sekiranya menjalinkan hubungan cinta dengan suami orang berbanding rakan sebaya kerana pada saya seorang lelaki bergelar suami merupakan lelaki paling penyayang dan bertanggungjawab,” katanya.

Adik berkata, dia hanya akan bertemu dengan kekasihnya pada hari cuti terutamanya Jumaat dan Sabtu. Untuk memastikan hubungan mereka tidak diketahui kenalan lain, mereka akan keluar bersama ke daerah lain untuk melepaskan rindu.

Anonymous said...

Saman fitnah Anwar didengar 27 Sept


2 April 2012





KUALA LUMPUR - Mahkamah Tinggi di sini menetapkan 27 dan 28 Sept untuk perbicaraan kes saman fitnah bernilai RM10 juta yang difailkan oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Timbalan Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Datuk Hamzah Zainuddin.

Pesuruhjaya Kehakiman Rosilah Yop menetapkan tarikh itu di dalam kamar hari ini.

Pada 22 Ogos 2008, Anwar memfailkan saman terhadap Hamzah, yang ketika itu Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, kerana dakwaan mengeluarkan kata-kata fitnah dan disiarkan dalam akhbar berbahasa Cina, Kwong Wah Jit Poh, bertarikh 19 Ogos 2008, dalam artikel bertajuk "Anwar Harassed My Wife".

Anwar mendakwa artikel itu memberi gambaran dan persepsi bahawa beliau terbabit dengan aktiviti hubungan seksual terlarang, bermoral rendah, seorang lelaki yang tidak ada nilai-nilai Islam dan berperangai buruk.

Hamzah, dalam pembelaan beliau pada 13 Nov 2008 pula, berkata perkataan dalam artikel itu adalah wajar.- Bernama

Anonymous said...

PAS dah sahkan Nallakarupan BAPA AYAM. ANWAR AL YAHUD AL SODOM AL JUBURI WA PELANGGAN AYAM pula apa ? apa lagi pelanggan AYAM yang dibekalkan oleh BAPA AYAM lah muahaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

WOI MUSANGKA..

KALAU ADA BROKER PELACUR, SAPE PELANGGANNYA? ANUGERAH TUHAN??? MUSLIM?

KALAU ADA GANGSTER DANGDUT, SAPE MANGSANYA? 'IMAM MAHDI' ? MUSLIM?

KALAU ADA TAUKE VIDEO HARAM, SAPE
PELAKONNYA? ANUGERAH TUHAN?? MUSLIM??

KALAU ADA TAMAN HOTEL, SAPE PELANGGANNYA? OSTAD?? ISTERI ORANG?? MUSLIM???

KALAU ADA SYURGA PERDANA, SAPE DI DALAMNYA?? OSTAD?? BUKAN MAHRAM?? MUSLIM???

YANG PELIKNYA, MEREKA2 ITU JUGAKLA YANG KO BELA DAN SANJUNG..

MMUAAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

Nalla dedah dirinya "bapak ayam". Dah tentu antara pelanggan tetapnya ialah brader Anwar. Tak gitu. Twist kot mana sekalipun ia hanya mengesahkan kelakuan buruk brader Anwar.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

musangka said...

Apasal yg dok sebelah UMNU la ni, sumanya jenis2 macam ni? Ada broker pelacur, ada gangster dangdut, tauke video haram,

Che Det! Hg memang terrer la....!

mmuuaahhahahaha...!!!
April 2, 2012 9:34 PM

------------------------------------

Yang duduk sebelah PAS pula tukang 'sodok' bontot, tukang 'rodok' China Doll, pejaga keselamatan Israel, tukang 'main' bini orang, tukang raba tetek, tauke judi, tauke arak, PAS sanggup bergelumang dengan mereka semua demi undi, demi kuasa politik, 'syabas' tahap babi kepada PAS, tok guru dan ulamak PAS patut tukarkan serban kepada topi koboi dan jubah ditukar kepada bikini.

Anonymous said...

Tukang roboh madrasah atas tanah wakaf = PAS

Pembela tukang 'sodok' bontot gay boy dan tukang 'rodok' china doll = PAS

Anjing Suruhan kepada DAP = PAS

Pembela judi dan arak = PAS

PAS adalah Parti Anjing Suruhan (kepada DAP) yang sudah jadi bangang kerana dirinya telah diselaputi kedengkian yang amat dahsyat hingga tidak mempedulikan kebenaran atau kebatilan. Tok Guru pun sudah ting tong, Nik Aziz sanggup kerjasama dengan Yahudi, Hadi Awang pula sanggup lempar ke tepi hudud dan negara Islam semata-mata nak kawan dengan DAPig. Pergi jahanamlah dengan PAS, cakap saja lebih, tapi macam jahanam sajalah korang ni.