Saturday, April 14, 2012

TIAN CHUA TAKDE TELOR ! KAMALANATHAN SAHKAN PERANGAI MONYET PAKATAN.

 aku sokong kenyataan bloger unspinners yang mengatakan tian chua takde telor..KLIK SINI

29 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

NYESAL TAK SUDAH
sokong PR selama ni...

Anonymous said...

Kalau dah bangsa tu, mana nak mengaku. Mereka ni tahu baling batu sembunyi tangan. Lepas buat onar, nak orang lain tunjuk dan bagi bukti.. Sendiri mau ingatlah.

Malaysia negara bertuah tetapi kita diduga dengan sampah seperti puak PR. Kebenaran akan tetap muncul...tian chua , U kalau berintegriti, cakap benar.... lu sudah banyak kali terperangkap dengan pembohongan lu..cakoi punya olang

Anonymous said...

Meraka2 itu jelas skali tidak bertanggungjawab, tidak jujur dan tidak amanah...

Anonymous said...

jika benar peristiwa ini maka ianya memalukan dan memualkan.

dilantik sebagai wakil kepada rakyat tetapi berperangai lebih teruk dari wakil kepada beruk

Anonymous said...

patutnya dr rahman jgn tulis saja, rakam kan perangai beruk2 tu dan dedahkan pada umum, baru sahih...opss lupa, presiden PASpispus kata video itu besi, x boleh jadi saksi....kepala bana dia bodoh punya hadi awang!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Tian Chua....bagi je penumbuk skali kat muka die, ayam kutip jagung, mamat ni kutip gigi.

Unknown said...

Tu diaaaa... Dah ada saksi kedua. Apa lg nak dalih, Tian Chua!!

AMBIGA PERANGAI MACAM ORANG MABUK KELUAR BAR. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

sepatutnya kita hapuskan saja kominis dari bumi malaysia. Kill them alll...... politic or not politic..... kominis tetap Durjana.

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.
ttg agama dan bangsa SERTA TANAHAIR INI ..anwar ddapati .

BUKAN manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah

KERANA SANGGUP MENYERAHKAN PD DAP KOMUNIS !!! dikala dia tahu nyawa sudah tua bila2 masa buleh melayang..jambng jnggut semua sudah putih.. tinggal rambut je yg pelik hitam lg

parti melayu islam kedua terbaik adalah UMNO jua akan sanggup jaga agama bangsa apbila seruan jihat sampai..TGKLAH NANTI...INSALLAH...mereka akan bela kita.. sebusuk2 mereka , MEREKA takan tinggalkan kita..mcm pas mengkianati kita..
.

Anonymous said...

SUDAH BUAT...TAKUT AAAA

SEKEJAP LG... MAMPUIH LA ...KENA DAULAT...NGAN SULTAN ....INI RAJA LAMA TAU..DAULAT MASIH KUAT...

LU LAGI LANGGAR ASKAR DIRAJA KASI MATI

SKRG LG MAU TIPU...SAKSI KELLILING PINGGANG MAAA

MINTAK MAAF PADA RAJA CEPATTTTT BABIIII

Anonymous said...

wahai blogger Gay.A.P. ... mana ko tau dia takde telor ? ko ada tengok ke ? ntah-2 ko pun spesis gay berak cangkung ...

K'9999

Anonymous said...

siapa tdk kenal perangai komunis Tian chua.biadab dan kurang ajar, dialah antara YB puak PR paling hina selain Azmin dan beberapa yg lain.
Taktik mereka ialah buat saja, buatlah apa saja, lepas tu jangan ngaku biar apa sekalipun, longgokan segala yg buruk itu pd UMNO, rakyat tak akan peduli punya, hangat cuma hari ini esok lusa orang akan lupa, buat pula lg perkara lain dan mcm biasa jgn mengaku!
disyorkan gelagat para YB biadab ini disiarkan dlm TV selama 3 hari biar semua rakyat tahu dan nampak!

asaklate said...

salam semua,

harap lebih ramai yg tampil mendedahkan perlakuan mereka yg tidak beradab & tidak bertamadun ini.

biar kita semua tahu kualiti & perangai sebenar juak2 ni.

senang betul juak2 nie, bila didedahkan perlakuan mereka, tuduh org lain, spin cerita lain, bukak cerita lain.

apa pun aku akui, Ahli Parlimen Kepong Dr Tan Seng Giaw, adalah seorang ahli politik yg cukup matang & berkaliber. walaupun dia YB Kepong dari pembangang, idea, perlakuan dan kata-kata beliau menamppakkan ciri-ciri seorang ahli politik sebenar. seharusnya, ahli-ahli politik baik dari kerajaan @ pembangkang mengambil sedikit sebanyak pengajaran dari YB Kepong ni.

Anonymous said...

Woiii tian chua bangsat awat plak hang kata cbrtropers umno yg serang. Dr Rahman bukan cybertrooper umno. Mangkuk hayun lancau laa lu ni. Aku tak tau la kut ada lg melayu bangsat yang sokong hang n gang. MP melayu PAS, PKR memang bangsat. khaaakkk tuuiiihhh.

Anonymous said...

Cibai barbaric ini mmg sama taraf ngan haiwan sbb suka mengiget....

Yg Assmin nih ngaku Melayu/Islam tapi prangai mngalahkan Yahudi, org Yahudi pon tau sayangkn bangsa n agama dia tapi malaun sekor nih, mmg dah kene liwat kat akal n jubor dgn bapak setan tu agaknya BENGONG mcm tu...derhaka pada ibu, bapa bangsa , negara n AGAMA....

Mmg purata puak dari pemBANGKANG n PEMBANGANG ini mmg xbertamaddun, sbb apa saje yg kjaan wat utk kebaikan rakyat semua dikutok tapi yg peliknya depa gak yg berebut mnggunakn nya....

Kah kah kahak kahak pooodaachtittt

Servant of God said...

Tian Chua, kau memang anak gampang murahan.

Anonymous said...

Pemimpin PR memang jenis DERHAKA kepada Raja / Sultan dan tidak patut dijadikan Pemimpin Rakyat. Wahai rakyat Malaysia fikirkan serta Nilailai kepimpinan PR...Adakah layak memimpin rakyat jelata. Kalau dahulu kala Pemimpin PR boleh dikatakan Seperti Monyet mendapat bunga tapi dizaman sekarang monyet pun da tak heran dapat bunga....Cuma mungkin ibarat monyet kena belacan....Aku tetap menyokong BN walau pun tak dapat apa-apa namum bersyukor negara aman serta ada pemimpin BN yang layak sebagai pemimpin kepada rakyat yang sentiasa memerlukan. Adioos.

Anonymous said...

Dr Rahman dah tunjukkan kejujurannya. Takkan plk nak buat fitnah dgn bende mcm ni. Ini pkara serius. Klu bliau tak jujur dan amanah, sapa lagi yg nak tinjukkan dan maklumkan kebiadapan mrk yg terlalu suka menyalahkan org lain diatas kejahatan sendiri. Mrk2 tu bg saya tak patut diiktiraf warganegara msia, israel pun tak nak. Ptuii

Anonymous said...

MEMANG SIAL LAH PAKATAN HARAM JADAH NI... NOW, DIA TERBALIKKAN KEPADA KITA GAP!

DASAR CINA HARAM JADAH NI.. MEMANG KAU TAK MENANG LAH.. KAU TENGOKLAH NANTI, PRU 13, KAU AKAN TUNGGING 13 KALI KAT NUAR BABI TU LAH SIAL!

Anonymous said...

MEMANG SIAL LAH PAKATAN HARAM JADAH NI... NOW, DIA TERBALIKKAN KEPADA KITA GAP!

DASAR CINA HARAM JADAH NI.. MEMANG KAU TAK MENANG LAH.. KAU TENGOKLAH NANTI, PRU 13, KAU AKAN TUNGGING 13 KALI KAT NUAR BABI TU LAH SIAL!

Anonymous said...

Hisham si Lembik tak akan ambil apa-apa tindakan terhadap perkara ini walaupun dia menteri yang bertanggunjawab pasal keselamatan negara, kalau ada pun setakat AMARAN TERAKHIR yang tak akan berkesudahan, itulah yang hanya tahu dibuat oleh Hisham si Lembik Menteri Amaran yang sekadar jadi 'tunggul' di Kementerian Dalam Negeri.

Saya menunggu tindakan kerajaan terhadap perkara ini kerana ini melibatkan maruah institusi negara iaitu institusi beraja yang sentiasa dihormati.

Kepada Perdana Menteri, apa respon anda? Setakat memberi komen tak setuju sebagaimana Hisham si Lembik yang hanya sekadar memberi AMARAN TERAKHIR yang tak berkesudahan itu sajakah? Rakyat mahukan kerajaan yang tegas dan rakyat sangat mengagumi kerajaan yang tegas demi kepentingan negara dan rakyat. Fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

benci teramat sangat kat apek kongkang ni

Aku Sayang Tun Mahathir said...

nasib bajingan azmin, cibai tian chua dan munafik dr mariah kira bernasib baik jugak la sb orang baik dan bertamadun seperti Dr Rahman Kadir dan MP Batang Kali dan yang lain lain yang dengar.....

kalau lah aku yang ada kat situ masa tu...harus terburai mulut bajingan azmin dan cibai tian chua...dr mariah munafik jangan cerita lah...2 2 mulut dia pasti akan terburai jugak

..aku akan demo yang aku boleh lebih tak bertamadun daripada depa!!!!!. ingatan aku kat depa depa yang bangang tu semua..jangan sekali kali hina I. R dan M !!!!!!!

Anonymous said...

DAP memang anti islam dan raja2 melayu dulu kini dan selamanya.yang melayu pulak mudah lupa.. apakah akan jadi nasib melayu,islam akan datang.siapakah yang akan mempertahankan nasib melayu,raja,islam.

fairuzkhan said...

biar la depa ngan pusingan U depa... adakah dr rahman menipu?adakah kamalanathan menipu?kita tak tahu..namun yg pasti mereka tidak mgkn lari dari yang Maha Melihat dan Maha Adil..marilah sama sama berdoa kehadrat Illahi agar diberi kejayaan kepada UMNO..hanya dengan kajayaan membanggakan UMNO di Pru13 nanti dapat menutup mulut dan Ego puaak pembangkang..kepada rakyat menyokong secara membuta tuli puak ini..anda adalah antara punca puak ini begitu biadap dewasa ini.. berani melakukan perbuatan biadap kerana dapat melepaskan diri dgn alasan konspirasi..dan dgn hanya berkata saya difitnah!!!!sedarlah!!!

Anonymous said...

NYESAL SOKONG UMNO

Dia ingat pelajar nie tokey2 besar suruh bayar pinjaman PTPTN dengan bunga2 nye sekali...hatuiii................

kapok said...

Nyesal sokong PR selama ni...
Semoga PRU 13 akan berlaku perubahan..

Kembali kpd UMNO..

kapok said...

Nyesal sokong PR..
Semoga PRU 13 bakal berubah..

kembali kpd UMNO..