Thursday, May 24, 2012

BAGUS, SEBARKAN POSTER INI.


16 comments:

Unknown said...

Cun, memang patut disebarkan.

KRONI – ANTARA NIK AZIZ DAN RAJA NONG CHIK. Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Ostat cakap.. antara penghuni neraka paling ramai ialah lawyer lawyer dan tok hakim tok hakim.

hangkedee said...

benci betul mereka kepada bapak polisi.mungkin mereka inilah yang banyak kena saman atau tak bayar saman.Bila kena rompak tahu pula telipon polis.

Anonymous said...

JOM SAUDARA SAUDARI...KITA PENUHKAN BERSIH 4.0...WALAUPUN KITA RUGI DALAM PERNIAGAAN SEWAKTU BERSIH 3.0...TAPI KITA BOLEH TAWARKAN 2 BUAH KERETA IAITU LAMBORGHINI BERNILAI RM1.2J DAN BMW BERNILAI RM225.000 PADA HADIRIN YANG BERTUAH...JANGAN LEPAS PELUANG YANG DATANG SEKALI SEUMUR HIDUP...JANGAN TANYA DARI MANA DUIT KITA DAPAT UNTUK MENYEDIAKAN HADIAH INI.. SELAGI KITA BERADA DALAM UMNO.SELAGI PEMERINTAHAN KITA DARI UMNO.. DUIT RAKYAT ADALAH DUIT BAPAK KITA..HARTA RAKYAT ADALAH HARTA BAPAK KITA...RAKYAT HANYA HAMBA UMNO BAPAK KITA...JOM JANGAN KETINGGALAN...


PENGANJUR BERSIH 4.0

Anonymous said...

bapak punya angan-angan, si anak dijadikan tools untuk capai angan-angan

nasib ko anak!

Anonymous said...

bapak-bapak nak merasai syurga donia, anak-anak dijanjikan syurga sesudah mati!

lurusnya si anak

Anonymous said...

GAP MOHON KELUAR ARTUKEL KHAS BAGAIMANA ORG ISLAM BOSNIA DILANYAK KRISTIAN SERB

GAMBAR KAu2 punya


ADA MELAYU BODOH KAT BAWAH :-


mosabit 24 Mei 2012 9:51 PG

apa salah kit siang jadi PM...perlembagaan malaysia tak menghalang...takda syarat pm mesti dari umno.. sejak lebih 500 tahun mulai 1511...perdana menteri malaysia ni di monopoli oleh bukan umno...

CACATAN KHAS.. umno ni ditubuhkan oleh mader pada tahun 1987...mana datang sibongok umno tahun ni sambut umno yg ke 66.....???? BONGOK DULU KINI DAN SELAMANYA... kah kah kah kah kah kah ....

Anonymous said...

kalau anak jadi tools masih boleh tahan!

tetapi kalau peringkat cucu dijadikan tools untuk si atuk yang dah poros tetapi masih mengidam syurga duniawi...

...maka nampak sangat si atuk hanya pentingkan diri sendiri.

atuk..atuk bilalah nak sedar

Anonymous said...

BILA MP LALUT DAN SERABUT

kewarganegaraan tiada kaitan dengan kemerdekaan.

hanya MP ular saja yang suka cakap berbelit-belit seolah-olah kemerdekaan satu peristiwa untuk menukar demografi kependudukan.

merdeka atau tidak, bumiputera tetap bumiputera. merdeka atau tidak, tidak mengubah hak milik Tanah Melayu.

tidak ada dalam kitab mana-mana agama bahawa kemerdekaan harus dikuti dengan memberikan kerakyatan kepada pendatang asing.

ANTI-LALOQ

Anonymous said...

eeee....tak nakkkkk...

soryyy la nak sokong ambiga dan nuar jubo...

eeeee......ni seme budak2 tak sekolah nie...loww class...

Anonymous said...

mosabit 24 Mei 2012 9:51 PG-- kalau ko betul2 tahu perjuangan DAP, sila singkap balik 30 grandagenda DAP jika menawan putrajaya... cari artikle tu.. kompom lepastu ko akan sedar diri,, jangan nak sokong orang membabi buta tanpa tahu asas perjuangan mereka,, buka mata bukak minda,, jgn telalu ikut nafsu,, apa grand agenda DAP itu cari!!!

Anonymous said...

rakyat da tau menilai la mana baik mana buruk wahai GAP yg bongok...

Anonymous said...

Kejadian seperti itu adalah kerana orang yang tolol dalam berfikir, tapi sangat pandai dalam penipuan, negara dihuru harakan, rakyat dibiarkan berpecah belah, keamanan negara dihancurkan, kemakmuran negara boleh menjadi rosak, akhirnya negara ini akan punah ranah kerana golongan manusia yang tidak berhati perut dan suka membuat kekacauan kerana ketamakkan untuk menjadi Perdana Menteri dan menang dalam pilihanraya sedangkan dia sendiri adalah tidak berguna. Saya sungguh meluat dan benci dengan kelakuan sebegini. Janganlah diperjudikan keamanan, kemakmuran dan kesejahteraan negara ini untuk meraih kepentingan peribadi kerana kehancuran sesebuah negara dalam masa satu jam bukannya boleh dibina semula dalam tempoh satu hari, malahan 10 tahun pun belum pasti lagi, lihatlah Afghanistan, sebelum pencerobohan Soviet Union, Afghanistan adalah negara yang boleh dikatakan baik dalam banyak hal, ekonomi bagus dan sebagainya, tetapi lihatlah kehancuran negara itu selepas pencerobohan Soviet Union pada tahun 1979 sehinggalah 1989 dan kemudian perang sesama sendiri rakyat Afghanistan sendiri hingga sekarang ini, maka dalam tempoh berkenaan keamanan, kemakmuran dan kesejahtaraan negara hancur lebur dan sekarang ini rakyat Afghanistan hidup dalam penderitaan dan hingga ada yang menjadi golongan merempat bukan saja di negara sendiri, tetapi di negara asing, diperdagangkan sebagai pendatang haram, mati di tengah laut sebab bot membawa mereka karam, inilah jadinya kalau tiada perpaduan dan suka sangat melakukan kegiatan-kegiatan perosak yang sangat membahayakan seperti demontrasi liar di atas. Oleh itu rakyat Malaysia sekalian perlu bersatu padu, perlu menentang gerakan anti-establishment yang cuba diterapkan oleh golongan perosak yang mahu meraih kepentingan diri, tetapi sanggup merosakan pemikiran masyarakat dengan pelbagai hasutan untuk menentang kerajaan yang sah dan banyak membantu rakyat sekarang ini. Oleih itu rakyat perlu bersatu membangunkan negara ini dan bekerjasama dengan kerajaan untuk mencapai wawasan 2020 yang menjadi impian seluruh rakyat negara ini yang sayangkan Malaysia.

Anonymous said...

Anom May 24, 2012 5:20 PM
You're an IDIOT BASTARD ! YOU SUCK YOUR GRANDMOTHER'S BUTTOCKS !

Anonymous said...

May 24, 2012 6:16 PM

wei bastard...dlm ni lu blh la menyalak lebih...ptg lu punya telor kasi anjing makan la bulshitt....

Anonymous said...

Anon: May 24, 2012 5:20 PM .. mmg mmg betul rakyat mmg dah tahu menilai yg mana baik yg mana buruk,, dah kompom skang PAkatan Rakyat mmg buruk.. kompom 100% xde siapa lagi dalam PKR yang aku boleh nak percaya.. masing2 ngan agenda masing2 bukan utk negara tapi utk kepentingan sendiri... mmg BN tak semuanya naik. tapi masih ada jati diri.. utk rakyat.. aku minta maaf,, undi aku kali ini mmg xkan sebelah PK lagi,, serik dowh!!!! ingat tukar kerajaan selangor ari tu makin bagus,, sama je time ngan BN dulu even worse,,,sorry PR peluang dah diberi,,tapi masih tamak,,,bye!!!