Thursday, May 24, 2012

NI DIA WAJAH EZRA ZAID YANG BAWAK IRSHAD MANJI.

ezra zaid anak kepada zaid ibrahim.
ezra bekerjasama dengan setpol nurul izah dalam membawa irshad manji ke malaysia.

ezra juga yang pernah sokong kehadiran erika badu ke malaysia.
inilah dia legasi dari baka perosak islam.

amacam penyokong pakatan, macam biasa pekak tuli jelah ya .

32 comments:

Anonymous said...

Halal bagi mereka Haram bagi Kerajaan.

Desperado said...

Ermm..patut pun, geng dia jugak!

P/s: Bro GAP, link pilihan-anda.blogspot.com sudah 'terhapus' ka di blog nih?

aloya said...

PAS pejuang asasi LGBT!!! Fakoff!!!

Anonymous said...

Sat lagi penyokong pakatan masuk tukar topik....kah..kah..kah..

hangkedee said...

dari nama pun boleh nilai dah

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Tukang Komen said...

Inilah geng yg dah lupa pada Allah. Terikut2 gaya budaya barat agar dilihat progresif dan kasta high society. Bagi Pas tiada pantang larang asalkan boleh meraih undi. Tidak akan ada protes dari Pas dalam soal LGBT dan amalan songsang asalkan dapat undi. Cinta pada Allah tiada tempat yang ada cinta pada kuasa dunia. Selamat BERSIH Pas.

Anonymous said...

kita tangkap dia dan potong benda anunya.

Anonymous said...

lorr.. bro tugas ketua kerajaanlah halang minah ni dr masuk kat Malaysia. Yang kita dok salahkan org Pr buat apa kalo ketua negara buat bodoh je... apa guna bg kuasa tapi buat tak tahu maksiat berleluasa kat Malaysia ni.

Anonymous said...

peergh klu cam tu anak zaid berfesyen kalau kena ayat power sikit mesti dapat UP punye....

Anonymous said...

munafik punya org PAS....

Anonymous said...

Tapi pelik juga kn org pas senyap je, sebelum dia nak dtg tiada bunyi protes pun

ujian1 said...

apa yg kita mahu PAS BANGUN STAND TUNJUKKAN MEREKAlah YG STEERING PAKATAN RAKYAT...

(they have a strong voice in pr) DAN BILA PRINTAH NANTI PM , TPM & kem. terpenting TAK TERJATUH PADA DAP KAPIRIN KOMUNISS..dan mereka boleh berkata 'TIDAK' UTK 'REPUBLIK' jika dap mengamuk sekalipun..

dgn ini rakyat berani sekali lg beri undi pada pas dn lain2nya.'.


JIKA TIDAK JGN BUAT PASAL..INGATKAN UNDI PAS.. ISLAM NAIK..AKHIRNYA KRISTIAN SESAT YG NAIK JAGA KEPALA..

Anonymous said...

kalau agama adalah ciptaan manusia makanya tiap-tiap harilah akan ada agama baru.

namun, dalam banyak-banyak agama, mungkin ada yang dikarang oleh akal manusia sepenuhnya tetapi itu bukanlah sebuah agama tetapi sebuah ajaran sesat.

Anonymous said...

beranikah parti agama berdiskusi dengan insan yang terkeliru mindanya ini?

atau parti agama hanya mampu menghantar wakil -- unit amalinya -- saja.

Anonymous said...

anal 1:38..

tanya sama pokok apasal goyang..

lain kali jgn memandai tiup semboyan lepas tu sibuk dok salahkan org tak buat kerja ..yg kao org dok sibuk pukul canang dulu buat apa.

dah lah tak menghalang,promosi lagi..kemudian sibuk menyalahkan org..puak buta perut ni memang tak reti bahasa.dia pikir dia je yg bagus.

memang tipikal prg pas ..pkr dah memang jenis dia..

Anonymous said...

... apa guna bg kuasa tapi buat tak tahu maksiat berleluasa kat Malaysia ni.

May 24, 2012 1:38 PM

Komen:

ko bermimpi ke ape?

bukankah tiap-tiap hari ada pendakwaan kes rogol zina dan liwat?

cumanya tidak semua sangkut kerana tertuduh adalah ibarat tupai, yakni pandai lompat.

kalau nak tohmah janganlah sampai menampakkan kebodohan sendiri, kay!

Anonymous said...

si busuk yg bawa pembusuk kempen kesongsangan di Malaysia! dia mahu semua orang sesat dan menyesatkan mcm dia. ..

pas? pas senyap je. .angguk pun tak, kata ya pun tak, orang kata diam tu tanda setuju, setuju si Manji tu bebas di Malaysia

orang pr? mereka tu hanya tahu menyalahkan, selain itu mereka tak tahu. ..

Anonymous said...

Anak Zaid Ibrahim pun terlibat dalam aktiviti homoseksual, sudah teranglah kerana dia bekerja dengan anak bapak homoseksual. Jadi Ezra Zaid pun naik ghairah bersebahat dengan Irshad betina lesbian. Tengok pakaiannya saja sudah mengotorkan moral dia.
Kalau bapa borek, anak rintek. Zaid sekeluarga tentu sudah tidak memupukkan moral dan akidah Islam dikalangan anak mereka. Jahanam perangai generasi Melayu akan datang.

Anonymous said...

The woman look like a comedian

Anonymous said...

PAS takkan komen... Tak bagi keuntungan politik untuk dia... Itulah perjuangan Isle PAS

kingnek said...

Ini mesti konspirasi UMNO . . hahahha

Mat bebas said...

BEST BETUL BEER NI KAN.
MINUM CAM TEH JE.........
ITULAH AKU TAK SEDAR DIRI...
ASTAGHFIRULLAH..............................

Anonymous said...

Pergi balek, Pergi balek kita diMalaysia ini ada Kerajaan, ada Undang2 dan ada orang2 yang diberi kuasa untuk berkuasa, jadi mana pergi habih puak2 ni? takkan minah tu boleh suka2 masuk negeria ini tanpa diberi kebenaran? ini negeri bukan dia punya bapak yang punya..!

Aku langsung tak faham tentang ini..?

Anonymous said...

anon 1:38 PM

sejak bila ketua kerajaan tak ambik tindakan? masalahnya yang cetuskan masalah lebih byk dr yang nak halang. lps satu masalah satu masalah korang bawak masuk...

Anonymous said...

FUCKATAN RAKYAT MAKAN AISKRIM DALAM JAMBAN!!

Anonymous said...

Pemimpin Fuckatan Rakyat semua Kaki Aiskrim.

Penyokong Fuckatan Rakyat semua Kuat Makan Aiskrim.

Anonymous said...

Pemimpin PAS kuat mantat bini orang dalam Bilek Hotel.

PAS Haram Jadah!!

Anonymous said...

PAS = Parti Ajaran Syaitan

PAS = Parti Ajaran Sesat

Anonymous said...

jangan biarkan agenda dajjal masuk ke bumi malaysia yang dirahmati Allah. dan jangan sesekali bersekutu dan bernaung di bawah panji-panji dajjal.

Vyasa said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hentikan voa (visa on arrival)
napa tak boleh buat ke?.
senang-senang saja masuk kat malaysia, sembunya sana-sembunyi sin last-last minta keraayatan.
datang sini, jual tubuh, cukup tempoh 30 hari, balik, pas tu datang plak.