IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 29, 2012

BAPAK KAFIR : HJ HADI KATA OKAY !


apa signal ni ?

kenyataan bapak kafir kepada nik ajis katanya mengundang kemarahan ahli pas.

minggu lepas pemuda pas buat demo depan pejabat NST sebagai membantah kenyataan bapak kafir.

yang hadir tak sampai 50 orang !
uiikk apa dah jadi dengan pas.

BOSAN NAK PERTAHANKAN NIK AJIS DAH KE !

apa pun kenyataan bapak kafir itu adalah pengistilahan demokrasi dan gaya politik baru tajaan pas.

kenapa nak marah ya tak ?

bukankah hj hadi juga merupakan katalis kepada timbulnya gerakan  melabel pemimpin sepertimana yang nik ajis kena.

41 comments:

Anonymous said...

nama Tuhan di lelong tak pula timbulkan perasaan sayang

tang nama samdol dilelong kenapa pulak timbul perasaan sayang?

Anonymous said...

bila nama Tuhan digunapakai untuk tujuan yang menyimpang tak pula rasa tersentuh

tang nama ketua sendiri yang dikatakan menyimpang dari landasan kenapa pulak tersentuh lebih-lebih?

Anonymous said...

kesimpulannya? dot dot dot

Anonymous said...

'Ibadat' terbaru PAS, demontrasi dengan perangai buruk, ajaran sesat PAS dengan tok guru penggalak kelakuan mungkar. Pakai serban, pakai jubah, pakai kopiah putih, pakai baju melayu, pakai kain pelikat, buat perangai tak senonoh, menjerit-jerit, melompat-lompat, bertindak kasar, bercakap perkara kotor, ini ajaran Islam ke atau ajaran sesat PAS?

Cakap banyak pun tak guna, PAS jelas menunjukkan bahawa mereka memang golongan pendokong kesesatan, suka membuat kekacauan, harap pakai serban, jubah, kopiah putih dan baju melayu sajalah, tapi perangai macam orang tak berakhlak.

Puak PAS perlu fikir, dalam Harakah lagi keji, banyak tuduhan melulu dan berniat jahat yang direka-reka dan diputar belit untuk mengelirukan masyarakat, itu adalah perkara yang berdosa, apahal mereka ini tak melalak dan mengoyak serta memaki hamun pihak Harakah? Kerana asobiyah, prinsip PAS adalah asobiyah, iaitu membela puak sendiri walaupun buat jahat dan maksiat akan dibela habis-habisan kerana itu adalah ciri-ciri asobiyah. PAS tuduh UMNO asobiyah, tapi PAS bangang tak tahu apa maksud asobiyah, membela bangsa bukan asobiyah, malahan UMNO membela bumiputera bukannya dengan cara ganas, orang bukan bumiputera boleh hidup aman damai, jadi apahal PAS tuduh UMNO asobiyah? Sebenarnya PAS memang bebal, dungu tak sudah-sudah dengan tok guru pun dungu juga membuat perkara sesat, sia-sia dan keji, entah apa punya tok guru perangai sedemikian rupa, tak malu ke?

Kepada puak PAS, sedarlah korang tu dah tersasar dari landasan yang benar, korang banyak terpedaya dengan pembohongan tok guru dungu korang tu, tok guru apanya kalau menggalakkan perkara sesat dan keji? Itu adalah perosak masyarakat, bukannya tok guru. Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah sebelum terlambat.

Meow Bergaya said...

Jatuh merudum jualan NST sebab demo PAS ye? Alamat tutup le NST tak lama lagi.

Mengapa 'bapak kafir' tu tak baca doa pecah perut saja? Biar semua paper NST berterabur koyak sendiri, tak payah nak koyak2 dan bakar2 NST.

Anonymous said...

N.ajis bukan sajer BAPAK KAFIR tapi jugak BAPAK SYAITAN!!!

Anonymous said...

Masa Ronnie Liu paksa pihak berkuasa tempatan Shah Alam pulangkan arak yang dirampas, tak pula puak bebal PAS ni melalak dan terkinja-kinja sedemikian rupa, malahan semasa pemeriksaan oleh Jabatan Agama Islam Selangor terhadap sebuah pusat ibadat bukan Islam yang dipercayai menjalankan aktiviti untuk memurtadkan orang Islam, haram tak nampak walau seorang pun puak PAS yang bebal yang berdemontrasi mengutuk NST itu. Sekarang apa cerita? Cakap banyak pun tak guna, PAS adalah 'anjing suruhan' DAPigs sajalah.

Anonymous said...

Masa Ronnie Liu paksa pihak berkuasa tempatan Shah Alam pulangkan arak yang dirampas, tak pula puak bebal PAS ni melalak dan terkinja-kinja sedemikian rupa, malahan semasa pemeriksaan oleh Jabatan Agama Islam Selangor terhadap sebuah pusat ibadat bukan Islam yang dipercayai menjalankan aktiviti untuk memurtadkan orang Islam, haram tak nampak walau seorang pun puak PAS yang bebal yang berdemontrasi mengutuk NST itu membela Jabatan Agama Islam Selangor yang ditindas dengan keji oleh DAPigs. Sekarang apa cerita? Cakap banyak pun tak guna, PAS adalah 'anjing suruhan' DAPigs sajalah.

Anonymous said...

we are for all

votes that we get from you all, heaven is the reward

but wait! not all OK!

Ai..seh..meng...vely, vely anticlimax lol.

Anonymous said...

PAS bermuka-muka, kalau dalam Penipu Rakyat PAS jadi 'anjing suruhan' DAPigs untuk membela segala kemungkaran dan kekejian DAPigs macam isu rampasan arak dan isu murtad, sampai Dr. Hasan Ali, mantan Pesuruhjaya PAS Selangor dipecat kerana keengganan Dr. Hasan menjadi tali barut DAPigs merosakkan Islam dan bumiputera, tapi bila nak berkelahi sesama agama, sesama bangsa bukan main hero PAS jadi batu apinya, melaga-lagakan masyarakat supaya berpecah belah dan berkelahi, ini ajaran Islam ke ajaran sesat PAS? Tok Guru pun tak boleh pakai, penipu, mereka-reka hukum hakam palsu, tak malu ke? Tak sedar dosa pahala ke? Bertaubatlah segera selagi masih ada masa.

Anonymous said...

Sehina2 nya maanusia ialah mereka yang menggunakan Agama Islam yang suci untuk Menghalalkan semua perbuatan terutama yang keji.

Na'udzubillah....

Anonymous said...

Anonymous said...

Sehina2 nya maanusia ialah mereka yang menggunakan Agama Islam yang suci untuk Menghalalkan semua perbuatan terutama yang keji.

Na'udzubillah....

May 29, 2012 5:54 PM

-----------------------------------

Ada lagi teruk dari itu, adalah golongan yang kononnya tok guru dan ulama yang membuat hukum hakam palsu untuk menyesatkan dan merosakkan pemikiran masyarakat untuk kepentingan politik, kononnya tok guru, kononnya ulama, kononnya ustaz dan ustazah, kononnya belajar agama sampai peringkat universiti, tapi kelakuan dan sikap tidak mencerminkan orang yang berakhlak, ini apa punya ulama daaa? Sedarlah, insaflah, ingatlah dosa pahalan dan pembalasan di hari akhirat, kerana semakin ramai orang disesatkan dengan hukum hakam palsu rekaan ulama dan tok guru politik berkenaan, maka main cepatlah masuk nerakanya kerana makin ramai orang yang jadi mangsa kesesatan itu tarik tok guru dan ulama penyeleweng itu ke neraka kerana merekalah puncanya, jadi insaflah, sedarlah, bertaubatlah selagi masih ada pintu taubat. Jangan riak sangat dipanggil tok guru dan ulama kerana kalau kambing dan kucing pun boleh dipanggil ulama juga. Apa yang penting adalah kualiti seseorang ulama itu, macam ulama muktabar zaman silam dan ada juga yang sekarang ini yang berjuang dengan gigih dan penuh rasa zuhud tanpa mempedulikan fahaman politik, bukannay jenis ulama perosak yang memperalatkan agama untuk kepentingan politik seperti sesetengah ulama yang kononnya tok guru, tapi jadi tukang penyesat masyarakat dengan hukum hakam palsu yang direka-reka sesuka hati untuk kepentingan politik. Sedarlah, insaflah, bertaubatlah selagi masih ada pintu taubat yang terbuka untuk perkenan dari Allah.

Anonymous said...

Dapig: i heard that old man has been telling all and sundry that we all would en up in heaven.

Karpala Pusing: you can go but not me, Ah Bong...

Dapig: why not?

Karpala Pusing: i cannot..because i was told that my name has been scratched from that old man list

Dapig: but why?

Karpala Pusing: u remember when i said: step over my dead brain?

Dapig: yes i did

Karpala Pusing: since that inciden, the offer is no longer applicable on me

Dapig: huh i pity u, bruder but...hah...you can make 'rayuan' what?

Karpala Pusing: u think that old man would consider?

Dapig: at least u can try..

NO HARM TRYING

Anonymous said...

aku tertanya tanya pulak.... mana pi geng geng pakatan lain.... tak tolong demo ka?

Anonymous said...

Ulamak dan tok guru PAS yang memperalatkan agama untuk kepentingan politik mesti bertaubat dan insaf. Janganlah keterlaluan sangat dalam politik hingga bukan saja merosakkan akidah sendiri, tapi mengheret orang ramai ke lembah kebinasaan, sangat tidak patut sama sekali golongan ulama bersikap demikian, jadi bertaubatlah dengan segera dan pulihkan mereka yang telah disesatkan oleh hukum hakam itu kerana ini melibat akidah dan pembalasan di akhirat, di dunia ini memanglah boleh bebas bergentayangan membuat itu dan ini walaupun sesat, tapi di akhirat kelak, maka pembalasannya akan tiba, jadi insaflah, bertaubatlah.

Anonymous said...

Ulamak dan tok guru PAS yang memperalatkan agama untuk kepentingan politik mesti bertaubat dan insaf. Janganlah keterlaluan sangat dalam politik hingga bukan saja merosakkan akidah sendiri, tapi mengheret orang ramai ke lembah kebinasaan, sangat tidak patut sama sekali golongan ulama bersikap demikian, jadi bertaubatlah dengan segera dan pulihkan mereka yang telah disesatkan oleh hukum hakam sesat itu kerana ini melibat akidah dan pembalasan di akhirat, di dunia ini memanglah boleh bebas bergentayangan membuat itu dan ini walaupun sesat, tapi di akhirat kelak, maka pembalasannya akan tiba, jadi insaflah, bertaubatlah.

Anonymous said...

Anonymous said...

aku tertanya tanya pulak.... mana pi geng geng pakatan lain.... tak tolong demo ka?

May 29, 2012 6:06 PM

--------------------------------------

Geng Penipu Rakyat yang lain sedang bergembira melihat PAS jadi biul sendiri, malahan geng Penipu Rakyat yang lain mungkin sedang merancang 'program' baru untuk kepentingan mereka di mana PAS akan dipergunakan sepenuhnya untuk menjayakan 'program' mereka itu. Lihatlah sebelum ini BERSHIT dan dan penentangan Lynas, yang jadi kepalanya adalah puak DAPigs, tapi yang jadi pecacainya adalah suku sakat PAS yang biul tak sudah-sudah, mudah sangat diperbodohkan kerana pemimpin PAS ramai yang bangang dan tak reti apa pun sangat, macam Mat Sabu, Timbalan Presiden dan macam Mahfuz, Naib Presiden, bebal dan tak ada kualiti sebagai pemimpin, oleh itu ramai puak PAS jadi bebal sebab pemimpinnya bebal, geng ulamak pun tak boleh pakai, ulamak politik, pun sama juga, bengap dan senang diperkudakan oleh DAPigs untuk jadi petualang merosakkan bangsa sendiri. Jadilah anjing suruhan DAPigs wahai PAS, itulah taraf kamu dalam Penipu Rakyat, dalam Barisan Nasional UMNO dihormati, tapi dalam Penipu Rakyat, PAS adalah golongan bawahan tahap anjing suruhan sajalah, itulah bezanya PAS yang tak berguna dengan UMNO yang dihormati dan disegani.

JOMO MALAYA said...

Bro... Mohon linkkan blog saya pendekarawang1.blogspot.com (JOMO MALAYA)... Sya dah linkkan blog bro....

Anonymous said...

kalau dia cakap orang tak pe...tapi bila kena kat dia,tak boleh pulak.

demonstrasi tu adalah satu hikmah.
rakyat dah tahu hati budi mereka.

pru 13...bye bye pas

Anonymous said...

BOLEH JUGA DEDAH KOTE BENGKOK ALJUBURI, BOLEH DEDAH MAT SABU BAU PUKI MAH, BOLEH DEDAH USTAD KAUNSELING BINI ORANG JAM DUA PAGI,

Anonymous said...

percaya la klu nicky ajies tu ckp kencing dia sama mukjizat ngan air zam zam.. gua pasti ramai penyokong pas ni dok berasak nak dapatkan air kencing nicky ajies ni....... hj hadi klu nak air kencing lu laku maka kena suruh nicky keluar fatwa dari kitab al-pas......

Anonymous said...

kini tidak lagi boleh mendabik dada kononnya Pahang kekal menjadi kubu kuat dan "safe deposit" UMNO..

Ini terbukti apabila ribuan penduduk tempatan Maran, telah keluar beramai-ramai untuk mendengar pidato DSAI yang diadakan di Bandar Maran, Pahang.

Sepanjang ceramah berlaku juga satu insiden yang cuba menggangu ceramah . Dalam jarak lebih kurang 100 meter, pihak UMNO juga membuat ceramah tetapi tiada sambutan langsung..Diadakan peraduan karaoke dengan speaker dihalakan ke ceramah PR dengan bunyi yang cukup kuat. Selepas itu diadakan cabutan bertuah. Namun tiada kereta yang dilempar dengan cat..Tiada balingan telur tembelang atau pun batu.

Senjata ampuh UMNO untuk kekal kuasa ialah hiburan, telur tembelang, batu, cat, mat rempit dan terkini cabutan bertuah.

PSSTTT.. LAGI KERAP BALINGAN TELUR SEMANGAT JUANG DSAI TIDAK AKAN LUNTUR DAN SOKONGAN RAKYAT TERUS BERTAMBAH SUBUR....LAGI BANYAK LONTARAN BATU,, RAKYAT AKAN TERUS MEMBERIKAN SOKONGAN PADU.

Anonymous said...

NEGARA AKAN LINGKUP
KALAU BENDA HARAM DIHALALKAN
DAN BENDA HALAL PULAK DIHARAMKAN

INILAH YANG TERJADI MASA KINI
HIBURAN YANG HARAM DIHALALKAN
MINTA BERSIH PILIHANRAYA PULAK DIHARAMKAN

ITULAH KERJA MELINGKUP NEGARA
YANG KINI DILAKUKAN OLEH BN
PASAI BN MEMANG DAH NAK LINGKUP
KAH! KAH! KAH!





Read more: http://biaqpila.blogspot.com/#ixzz1wFwqFngE

Anonymous said...

SOKONGAN PADU ATAU SOKONGAN PEDU?

KO TAHU KE APA BEZANYA?

Anonymous said...

Akhirnya bersuara juga imam imam muda yang pada mulanya wa ingatkan dah menyuruk dalam lubang tikus supaya dapat melarikan diri dari memberikan komen berkaitan isu K-pop dan hiburan 'rohani' yang hangat diperkatakan hari ini.


Imam Muda Fattah : 'Orang pening kepala nak tutup lubang, dia bersiul bukak lubang'


Apa maksudnya ni ? Luorang memang sebelum ni dijadikan penampan kepada kegiatan tak bermoral pemimpin ameno? setiap kali ada isu panas luorang yang kena tutup ? ke guane ? Kesian luorang .. kalau nak hitung perangai pemimpin gerombolan, bukan tahap pening je lu nanti, parkinson terus .. kah kah kah kah


Imam Muda Fakhrul : 'Program yang asalnya sangat baik bertukar menjadi haram dan jijik'


Weyh ~!! secara peribadi wa bagitau, takde yang baiknya program ni sejak dari awal. Takkan lah lu tak tau sebab memang dah tersusun agenda dengan pelbagai hiburan hedonisme waima tanpa K-pop. Dek kerana hiburan yang dirancang ini lah yang membuatkan program ceramah agama oleh Ustaz Azhar Idrus dihalang diadakan. Masih nak kata baik lagi ? caittt ~!!


Apa pun wa tak berniat untuk mendebik luorang. Asalkan luorang dah tahu perkara ni semua tak baik untuk masa depan belia itu sudah cukup bagi wa..


Nota: Fathul Bari & Radzi Othman sungkup muka dengan bantal ke ? kah kah kah kah kah

Update: 17.30 PM

Anonymous said...

KONKEK ADALAH HALAL KALAU DAH NIKAH TETAPI KONKEK TANPA NIKAH TAK BOLEH

SURUH BERSIH PR GUNAKAN MULUT ADALAH HALAL TETAPI GUNAKAN BUKU LIMA DAN BATU TAK BOLEH

TAKKAN ITUPUN PEMBANKANG TAK FAHAM?

zat said...

udah...udah ler taktik nk memecahkan parti org...jaga parti sendiri dulu...

Anonymous said...

MEMAN SAH HBN ADALAH PAKU TERAKHIR PADA KERANDA PR

Anonymous said...

Saya nasehat tuan/puan jangan mudah mengkafir kpd sesaorang kerana boleh merosakkan taraf keislaman kita sendiri.

Anonymous said...

KALAU DAH ULAMAK PAS KATA OK SIAPALAH KITA NAK KATA TAK OK >>> LOJIK JUGE TU

Anonymous said...

NEGARA AKAN LINGKUP
KALAU BENDA HARAM DIHALALKAN
DAN BENDA HALAL PULAK DIHARAMKAN

INILAH YANG TERJADI MASA KINI
HIBURAN YANG HARAM DIHALALKAN
MINTA BERSIH PILIHANRAYA PULAK DIHARAMKAN

ITULAH KERJA MELINGKUP NEGARA
YANG KINI DILAKUKAN OLEH BN
PASAI BN MEMANG DAH NAK LINGKUP
KAH! KAH! KAH!

Anonymous said...

Pasal apa ada yg masih percaya kpd DSAI dan manganggap semua kisah liwat dan seks nya adalah fitnah UMNO. Bukan kah Mat Sabu dan Karpal Singh yang mula-mula mendedahkan legiatan tidak bermoral DSAI sehingga beliau digelar Al Juburi, Karpal mendedahkan Akuan Sumpah Azizah diliwat dan Taib Azimudin siap ada CD interview pengakuan mangsa seks DSAI. Tak kan ko org anggap Mat Sabu, Karpal dan Taib Azimudin semua pemfitnah juga kut. Hish! Apa yg dah jadi dgn kepala hotak ko org ni?

Anonymous said...

tak apa , bakarlah paper NST berapa banyak pun ....tak mendatangkan kudis pada NST , tak merugikan walau satu sen , malah NST semakin ditakuti , disegani , digeruni oleh puak PR , perbuatan pas ini menandakan berita yang dikeluarkan NST menakutkan merek a, memberi kesan pada mereka , beri impak pada merek a, kalau tak kenapa perlu menyalak bakar paper NST ??

besok bakarlah lagi ...demo lagi , nak demo lima bulan berturut pun tak apa , lagi lama lagi baik , rakyat menilai perbuatan mereka ...

Anonymous said...

puak pas ni semua paper depa nak boikot! tapi logiknya sebelum memboikot depa kena la baca dulu paper tu baru tau isi beritanya! pelik kan??

Anonymous said...

Anon May 29, 2012 7:19 PM, BERSHIT yang ganas apa cerita? Polis dan wartawan dikasari dengan ganas, kenderaan polis dan harta awam dirosakkan dengan teruk sekali, orang ramai mendapat kesusahan tak boleh beriadah dan membeli belah dengan aman, peniaga dan pemandu teksi kerugian ratusan ribu ringgit, apa cerita ini semua? Nik Aziz cakap BERSHIT macam solat jemaah, macam mengerjakan haji, ibadah apa kebendanya kalau ganas sedemikian rupa? Nik Aziz dan ulamak tong sampah PAS sungkup muka pakai seluar dalam dengan baju dalam ke? Jelas PAS adalah golongan perosak, menyesatkan masyarakat dengan hukum hakam palsu dan sesat, tok guru dan ulamak tong sampah PAS juga bebal mempermainkan hukum hakam hingga menyesatkan orang ramai kerana kempen politik, apa punya ulama kalau macam itu punya perangai? Itulah kalau tok guru dan ulamak tong sampah dalam PAS pun bebal dan bengap merosakkan masyarakat, pengikut PAS pula berkali ganda bengap dan bebal mengikut membuta tuli apa yang dibuat oleh tok guru dan ulama tong sampah PAS itu. Sedarlah, insaflah, nak politik pun jangan sampai merosakkan akidah masyarakat, itu perbuatan yang sangat jahil dan melampau, berdosa besar dan sangat keji kerana mempergunakan agama dan buat hukum hakam sesuka hati hingga menyesatkan orang kerana kempen politik. Sedarlah, insaflah.

Tukang Komen said...

Apasal pas tak ajak Bersih turut sama berdemo? Pelik,demo Bersih pas antar ribu pendemo tapi bila kes sendiri l/kurang 50 je yg hadir. Unit amal gi mana? Agaknya Nik Aziz tak bagi duit upah. Kecian. Patut ajak Hassan Ali ikut serta baru ramai yg datang. Tanpa Pkr,Dap dan Ambiga Pas sekelumit je. Lagi kecian.

Abu El-Gharny said...

Bagus ... ajak semua ahli PAS beli akhbar Utusan, Berita Harian dan NST setiap hari .... lepas beli, nak bakar, bakarlah .... janji paper laku ....

Anonymous said...

ambo copy paste dari blog shdin..untuk renungan bersama.
---------
Takutkan Allah
Janganlah kamu takut kepada manusia dalam urusan Allah tetapi takutlah kamu pada Allah dalam urusan manusia

Pada malam itu, 24 Mei 2012, di kawasan Kerinchi, Lembah Pantai, UMNO membuktikan sekali lagi mengapa mereka perlu ditolak rakyat Malaysia. Pada malam tersebut kebiadaban yang cuba disorok selama ini telah terserlah, masyarakat Melayu yang penuh dengan adab dan adat telah bertindak samseng, mengganggu ceramah PR dengan membaling batu, telur dan juga membocorkan tayar kenderaan. Maka amat jelas sekali bahawa UMNO hanya mampu merosakkan minda Melayu, membawa Melayu menjadi bangsa yang tidak bertamaddun dan beretika.

Namun kesan terhadap tindakan pengecut tidak sepertimana yang mereka harapkan apabila lebih ramai rakyat yang hadir bersama ceramah PR. Walaupun diancam sedemikian rupa program tetap diteruskan. Rakyat tidak bersurai walaupun terpaksa menyaksikan seorang warga mas cedera berdarah dahinya terkena batu yang dilontar dari jauh. Beliau berjalan beberapa langkah setelah terkena batu dan saya melihat dahinya berdarah, bajunya bertompok-tompok dengan darahnya sendiri sebelum tiba-tiba rebah dan disambut orang-orang di tepinya. Beberapa orang memapahnya dan membawanya ke belakang.

Dalam keadaan trauma sebegitu sekalipun, rakyat tidak berganjak. Atas sikap istiqamah rakyat yang terus bersama, ceramah diteruskan oleh DSAI dan ditutup akhirnya oleh diri saya sendiri. Rakyat tidak berganjak sehingga majlis berakhir.

Tetapi apa yang saya kesal dan kasihan ialah pihak Polis yang hadir bertugas pada malam itu. Pasti mereka ingin menghalang dan mungkin juga menangkap samseng-samseng belaan UMNO tetapi mereka terpaksa mendiamkan diri. Samseng-samseng ini tidak boleh disentuh, maka di atas sebab UMNO berkuasa, kredibiliti polis terjejas. Rakyat tertanya-tanya mengapa Polis tidak bertindak dan akhirnya hilang kepercayaan kepada pihak Polis. Oleh itu, pihak Polis yang ingin menyelamatkan institusi Polis sebelum terlambat perlu menolak UMNO dan mengundi PR.

Selepas ceramah selesai, sekembali saya ke kereta, saya dapati tayar belakang belah pemandu telah kempis. Kami terpaksa membukanya dan menggunakan tayar ganti. Pasti kerja samseng yang sama juga dan sebaik sahaja kami selesai, datang sebuah kereta dan berhenti di tepi saya. Tuan kereta menurunkan cermin dan memberitahu bahawa tayarnya juga telah didapati kempis! Seorang lagi yang menjadi mangsa budaya samseng yang semakin bermaharajalela.

Ini semua merupakan bukti bahawa UMNO semakin nazak dan tidak tahu apa perlu dilakukan untuk mengatasi masalah mereka. Adakah mereka fikir tindakan samseng akan menyebabkan rakyat menyokong mereka dan seterusnya mengundi mereka? Jelas mereka tidak mengenali rakyat Malaysia.

Usaha baling batu sembunyi tangan dengan kaedah out-sourcing ataupun melalui budayasub-con kerja-kerja terkutuk kepada NGO seperti PERKASA, JATI, Bekas Tentera dan sebagainya tidak akan berjaya untuk menipu rakyat. Semua tahu ianya kerja siapa. Kerja sebuah parti yang terdesak serta sedang nazak dan melibas ke kiri dan ke kanan. Tetapi apa yang pasti ialah insyaAllah UMNO akan terkubur dalam sejarah dengan penuh kehinaan dengan dicaci rakyat.

WaLlahu 'Alam

-----------

Ya Allah..pada mu kami berserah dan sesungguhnya kekuasaan Mu lebih luas dari mereka2 yg berkuasa itu.

Anonymous said...

FUHHH PAS BARU MARAH NOI BILA ORANG KATA BAPAK KAFIR...HAAAA ITULAH DULU KATA KAT UMNO KAFIR..KAFIR HARAM..HARAM..CELAKO..CELAKO..TETAPI ORANG UMNO TAKPUN BUAT DEMONSTRASI ATAU PIJAK HARAKAH...ITULAH BEZANYA APABILA BERADA DALAM PASUKAN AJRAN SESAT INILAH HASILNYA..LIHAT UMNO MEREKA BERIMAN KEPADA ALLAH BERAMALA UNTUK MASAYARAKAT DAN BERKHIDMAT UNTUK AGAMA BANGSA DAN NEGARA..ITU LAH BEZANYA ANTARA UMNO DENGAN PAS. JANGAN MENUDUH ORANG LAIN KAFIR LAGI...INGAT ALLAH MAHA MENGETAHUI. KEPADA AHLI PAS KELUARLAH KAMU DARI PARTI PAS. INGAT PESAN RASULULLAH SAW. WASSALAM.

Anonymous said...

bengongggg,bodo,,,baholol,,,,orge2 PAS...nmo nik ajis kna demo mrohhh...tpi nmo ALLAH...d prsendakennnn...nmo ALLAH d gunakn keristien demo setuju...PAS dgn SAITAN/IBLIS demo suka...gembira...
bengongg...baholol...tololll la PAS kli nieee....



takbirrrrrr...ehmmm...

Anonymous said...

InsyaAllah PAS akan berkubur dan tamat terus riwayatnyer buat selamamanya..Allah tidak akan redho umat yang mempermainkan agamaNya yang suci..bukti Allah telah tunjukan sedikit demi sedikit kesesatan pemimpinnya..Allah telah berfirman "..Sekiranya kamu bersyukur diatas nikmatKu nescaya akan Ku tambah lagi dan sekiranya kamu kufur sesungguhnya azab Ku amat berat".. Bertaubatlah wahai orang2 PAS, dah terlampau lama anda sesat..akidfah dipijak oleh rakan2 diseliling anda sendiri.