IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 29, 2012

DAH TIBA MASANYA AHLI/PENYOKONG TOLAK PAS !


KLIK SINI

14 comments:

Anonymous said...

Aku memang dah keluar dari parti hamPAS dan aku yakin tindakan aku dalah benar ........

Menurut ahli majlis fatwa Mekah yng juga pofesor
di jurusan Akidah,Mazhab dan Firaq universiti ummul Qura,Mekah Seikh Dr Sulaiman Saloomi menegaskan fatwa propaganda yng mengatakan seseorangitu akan asuk syurga jika mengundiparti tertentu adalah satu kejahilan,kebodohan dan kesesatan.Di pendekan cerita orang yang mengeluarkan fatwa ini adalah biol dan bengong.

Bilaaku tengok muka nik ajis aku teringat mulut dia yng kata pangkah PAS masuk syurga.Kepada penyokong PAS klu ko orng rasa nik.ajis lebih berilmu dari ahli majlis fatwa Mekah. ..you just follooooww.


Pstttt,aku tak mau biol dan bengong lagi!

ExjemaahhamPAS

Anonymous said...

...selagi si tua ni hidup, percayalah, selamanya SESAT ketua dan ahlul2 mereka. siapa si tua itu?

...dia adalah insan terpilih yang kata2nya lebih maksum utk penyokong totok2 mereka:

YANG BERBAHAGIA SAHIBUS SAMAHAH WALI SELIPAR SI KERAMAT TUA ALAIHISSALAM.

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Salam Bro,ini semua salah UMNOlah.Mengajar orang mengutuk-ngutuk aku.Kata nik ajis.

hangkedee said...

Buat pejuang wali kelate mon jangan jadi bodo kalau mung boleh perintah Malaysia mung kena sujud dengan kalipah Guang Eng dan bengali murtad tak pakai terban kapal sinki.Cabaran unit amal hampas mung jentik peler kapal sink tenguk,ada berani ke?

Anonymous said...

ulamak tk akan skali2 membuat kenyataan yg akan memecah-belahkan perpaduan Islam...

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

kah kah kah

TAK APA BERBUAT BERJANJI KALAU BOLEH TUNAIKAN

kah kah kah

BUKANNYA APA RAMAI DALAM KALANGAN PEMBANGKANG ADALAH MEREKA YANG CELIK UNDANG-UNDANG

kah kah kah

BAYANGKAN APA PERASAAN MEREKA YANG CELIK UNDANG-UNDANG APABILA TIDAK DAPAT KENIKMATAN SEBAGAIMANA DIJANJIKAN SELEPAS MATI?

kah kah kah

TIDAKKAH MEREKA AKAN bertanya pada penjaga kubur...

kah kah kah

Bolehkah kami balik ke permukaan bumi?

kah kah kah

Soklan para juak dibalas dengan pertanyaan oleh penjaga kubur: Untuk apa dan kenapa?

kah kah kah

Juak menjawab: Kami sume nak SAMAN PAKATAN TERUTAMA PARTI YANG telah mungkiri janji?

kah kah kah

Penjaga kubur: hmmmm -- sambil menggaru-garu kepala -- apa hak korang?

kah kah kah

Sume depa sepakat menjawab: "Kami adalah loyer-loyer yang tercekik janji"

kah kah kah

Penjaga kubur: kes kena kencing ler ni...

kah kah kah

Atas Pagar: he he

kah kah kah

Anonymous said...

usahkan para pengikut malah loyer pun kena kencing penangan dari Samdol

cayalah...

Anonymous said...

semua agama percaya ada heaven

makanya kalau sebuah pakatan itu ada tiga parti agama dan kalau setiap agama menjanjikan heaven masing-masing, heaven mana pilihan anda?

heaven pig&dog, heaven pluralis? atau yang satu lagi?

*this not poking but serious discussi

Tukang Komen said...

Orang Pas sedar fatwa Nik Aziz sesat tapi mereka cintakan parti dari agama. Fatwa Nik Aziz tiada kebenaran langsung. Pada orang pas tolonglah tegur pemimpin kamu jika mereka bersalah jangan diam nanti kamu turut dimurkai Allah.

Orang Dap bukan islam undi pas masuk syurga juga ke? Biarlah bodoh dalam politik jangan bodoh beragama.

Anonymous said...

Selama aku di dalam hamPAS,aku selalu di tarbiyah seolah2 PAS itu adalah agama.Cthnya mereka menggunakan perkataan derma kepada parti sebagai jihad kepada agama islam.

Begitu juga dengan program yng di uruskan parti di tekankan sebagai menjalankn tuntutan islam.

Sebab itu biarpun guru mereka mengeluatkan fatwa yng myuskil tanpa merujuk ulamak2 muktabar mereka tetap setia krn mereka telah di brainwash apa yng parti mereka lakukan adalah sebagai tuntutan agama islam.
Walaupun sesetengah perkara yng mereka lakukan amat bertentengan dng tuntun agama islam.

Yang aku tak faham ramai dikalangan mereka mempunyai pendidikan agama yng tak kurang hebat ttp tiada seorangpun yng berani menyanggah pandangan sesat dari tok guru mereka.



EXjemaahhamPAS

Anonymous said...

Akhirnya bersuara juga imam imam muda yang pada mulanya wa ingatkan dah menyuruk dalam lubang tikus supaya dapat melarikan diri dari memberikan komen berkaitan isu K-pop dan hiburan 'rohani' yang hangat diperkatakan hari ini.


Imam Muda Fattah : 'Orang pening kepala nak tutup lubang, dia bersiul bukak lubang'


Apa maksudnya ni ? Luorang memang sebelum ni dijadikan penampan kepada kegiatan tak bermoral pemimpin ameno? setiap kali ada isu panas luorang yang kena tutup ? ke guane ? Kesian luorang .. kalau nak hitung perangai pemimpin gerombolan, bukan tahap pening je lu nanti, parkinson terus .. kah kah kah kah


Imam Muda Fakhrul : 'Program yang asalnya sangat baik bertukar menjadi haram dan jijik'


Weyh ~!! secara peribadi wa bagitau, takde yang baiknya program ni sejak dari awal. Takkan lah lu tak tau sebab memang dah tersusun agenda dengan pelbagai hiburan hedonisme waima tanpa K-pop. Dek kerana hiburan yang dirancang ini lah yang membuatkan program ceramah agama oleh Ustaz Azhar Idrus dihalang diadakan. Masih nak kata baik lagi ? caittt ~!!


Apa pun wa tak berniat untuk mendebik luorang. Asalkan luorang dah tahu perkara ni semua tak baik untuk masa depan belia itu sudah cukup bagi wa..


Nota: Fathul Bari & Radzi Othman sungkup muka dengan bantal ke ? kah kah kah kah kah

Update: 17.30 PM

Anonymous said...

aku dengar k pop ada buat kat SELANGOR...TP AKU TAK DENGAR PLAK PUAK2 Berdemo baring atas jalan...


tarak pun..ini ropa munafik2 PAS PADAVMASA AKAN DATANG

AKUpun bukanlah suka k pop.. tu '.tp aku tak nak la sampai DAP jadi PM MESIA.. timbang kena pakai lutut ehh bukan.. pakai otak

org melayu buat bidalan best betui..takan nyamuk kelambu kena bakaq..nak selamatkan remaja tp kena tukar PM CINA ...gila

Anonymous said...

KES MEMALI???? 14 ORANG YANG KATA MATI SYAHID TU APA CERITA???? SIAPA NAK TANGUNGJAWAB????