IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 29, 2012

UNTUK APA KO PEGANG BATU ?


19 comments:

Anonymous said...

dia kutip batu sebagai persediaan nak bergi melontar di tanah suci?

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

AGAMA DAN POLITIK SUKU, SELEBIHNYA TIGA SUKU

ketua harus bertanggungjawab memberikan didikan yang betul dan lengkap. jangan pandai arah tetapi malas nak tunjuk arah.

kalau para belacu/belacan disuruh melontar macam dalam umrah maka berikanlah panduan selengkap-lengkapnya.

kalau didikan separuh-separuh makanya dikhuatiri boleh merobohkan tempat balingan kalau semua pengikut baling gunakan batu sebesar kepalan.

kesimpulannya: pengikut salah tetapi ketua dua kali lebih salah lebih teori dari praktis.

ATAS PAGAR

Tukang Komen said...

Kalau di Syria,Thailand atau Egypt dah bergelimpang kena tembak. Tapi kerajaan Malaysia tidak zalim. Gas pemedih mata pun dah kira okaylah. Kalau melawan takkan polis nak diam.
Korang ganas pasal Anwar gay dan Ambiga lesbian.Apa pekdahnya? Otak kita jangan sampai diguna orang lain pulak. Apa pekdahnya?

Anonymous said...

Anon 1:03

Buatlah sesuatu yg bertanggungjawab,jujur dan amanah. Jangan cakap je. Pakai nama Anonymous kira jujur ke?

Anonymous said...

(...azmin, mak ko panggil balik!)

kehkehkehkeh

-nik ajis mahafiraun-

bzz said...

dia pegang spender. dah terkencing nampak fru tadi.

Anonymous said...

anon 1.21 terbaik ayat ko..setuju sgt2..hehehe

Anonymous said...

Aku selagi anuwar tak bersumpah selagi tu Aku takkan vote PR .. Senang permintaan tu .. Atau paling kurang junjung la Alquran Kalau betul tak bersalah ..

Anonymous said...

Masyallah...apa nak jadi negara ku m'sia.

aku & geng baru jer lihat video di blog 'buana ini'

memang keji perangai puak2 umno..penceramah 'perempuan' itu yg tanpa takut memfitnah.

sedihnya...apa daya kami melawan puak2 yg berkuasa melainkan hanya memohon memanjatkan doa hanya pada mu ya Allah.

hanya kekuasaan mu ya Allah yang dapat membalas semua perbuatan mereka yg melempar batu mencederakan org yg tak bersalah..

joe42 said...

diaorang pegang batu pasal nak rejam kat peliwat dan penzina tegar. hehehee......takbirrrrrrrrr

Anonymous said...

Tu bkn batu laaa..tu tisu

Hahahah

Anonymous said...

hishamudin rais ckp...klau stakat 100 org umno,perkasa,tibai,pakida ker...dia jentik sbelah tangan jer...apa nk heran sgtttt...



takbirrrr....

Anonymous said...

er.. yg pegang batu tu SB (stended jawapan puak2 bersih) HAHAHAHAHAHAHA!!!

Anonymous said...

haha mcm gampang ayat kau gap

Anonymous said...

Hishamudin Rais terror ke. Nape lari luar negeri bertahun2 takut nak balik. Jentik je. Dia penyokong komunis tau tak. Duduk luar negara komunis yg tanggung. Tak caya tanya dialah. Nak jentik kunun. Wawancar kt tv pegang tasbih eksen warak kunon. belahlah lu Rais. Takdak telor. Kawan lain kena tangkap hang lari kecuuuuut.

Anonymous said...

Akhirnya bersuara juga imam imam muda yang pada mulanya wa ingatkan dah menyuruk dalam lubang tikus supaya dapat melarikan diri dari memberikan komen berkaitan isu K-pop dan hiburan 'rohani' yang hangat diperkatakan hari ini.


Imam Muda Fattah : 'Orang pening kepala nak tutup lubang, dia bersiul bukak lubang'


Apa maksudnya ni ? Luorang memang sebelum ni dijadikan penampan kepada kegiatan tak bermoral pemimpin ameno? setiap kali ada isu panas luorang yang kena tutup ? ke guane ? Kesian luorang .. kalau nak hitung perangai pemimpin gerombolan, bukan tahap pening je lu nanti, parkinson terus .. kah kah kah kah


Imam Muda Fakhrul : 'Program yang asalnya sangat baik bertukar menjadi haram dan jijik'


Weyh ~!! secara peribadi wa bagitau, takde yang baiknya program ni sejak dari awal. Takkan lah lu tak tau sebab memang dah tersusun agenda dengan pelbagai hiburan hedonisme waima tanpa K-pop. Dek kerana hiburan yang dirancang ini lah yang membuatkan program ceramah agama oleh Ustaz Azhar Idrus dihalang diadakan. Masih nak kata baik lagi ? caittt ~!!


Apa pun wa tak berniat untuk mendebik luorang. Asalkan luorang dah tahu perkara ni semua tak baik untuk masa depan belia itu sudah cukup bagi wa..


Nota: Fathul Bari & Radzi Othman sungkup muka dengan bantal ke ? kah kah kah kah kah

Anonymous said...

apsal pegang batu?......takkan nK pegang telur sendiri kot..hehehHH

Anonymous said...

harap sangat agar pihak berwajib memburu mereka ini sekor sekor sampai dapat dan dakwa.....berani tak boleh tumpang bodoh tak boleh nak ajaq puak puak ni semua....